متن درباره کرونا را شکست می دهیم

خدا که دردی میده، درمانی هم میده. مهم نیست کرونا باشه و یا حتی ویروسی خطرناک تر از اون، راه حل از بین بردنش رو خدا به زودی به ما انسان ها الهام میکنه. دستان توانمند خدا که پزشکان کرونا هستند، به زودی خواهند توانست که واکسن این ویروس رو کشف کنن و طولی نخواهد کشید که جهان از شر این ویروس لعنتی راحت میشه.

حفظ روحیه در برابر ویروس کرونا، زمان نابودی اون رو سریعتر میکنه. ما باید امید رو در خودمون تقویت کنیم وگرنه این ویروس از همین موضوع سوءاستفاده کرده و به ما چیره میشه. در رابطه با همین موضوع، ما متن هایی درباره شکست کرونا براتون آماده کردیم که هم میتونید بخونید و روحیه بگیرید و هم در شبکه های اجتماعی تون به اشتراک بذارید تا بقیه ناامید نباشن. همراه ما باشید.

متن های کوتاه درباره کرونا را شکست می دهیم

جملات کرونا را شکست می دهیم

مهم قدرت کرونا نیست، مهم اتحادی هست که ما با هم داریم. بالاخره کرونا را شکست خواهیم داد.

******************************

با اتحادی که ما مردم با هم ایجاد کردیم، به زودی زود شاهد نابودی این ویروس شیطانی که زندگی خیلی ها رو مختل کرده خواهیم بود. اگر این اتحاد باقی بمونه، کرونا شکست میخوره.

******************************

انسان ها وقتی با هم متحد شده و هدفی داشته باشد، هیچ چیز نخواهد توانست در برابر آنها مقاومت کند. اکنون کرونا با تمام قدرت و با وجود سرسختی اش، قرار است که نابود شود. کرونا را شکست خواهیم داد.

******************************

مهم نیست فاصله تا مرگ کرونا چقدر باشد، مهم این است که ما انسان ها یک بار دیگر رنگ اتحاد جهانی را به خود دیدیم. همه ی ما در یک خط مقدم برای نبرد با این ویروس منحوس قرار گرفتیم. با این اتحاد، مرگ کرونا دیرهنگام نخواهد بود.

******************************

کرونا، این رو به یاد داشته باش که حتی اگر پیچیده ترین و مهلک ترین ویروس تاریخ بشریت باشی، انسان در مقابل تو به موفقیت خواهد رسید. کافیست نگاهی به تاریخ بندازی تا متوجه نابودیت بشوی.

******************************

حریف هر چقدر هم سرسخت باشد، از این به بعد دفاع ما قوی تر خواهد بود. حریف هر چقدر می خواهد حمله کند، هر چقدر می خواهد به دنبال راه نفوذ بگردد، در نهایت نخواهد توانست از دیوار دفاعی ما عبور کند. تا وقتی مدافعان سلامت شده اند دیوار دفاعی بین ما و کرونا، او چاره ای جز پذیرش شکست ندارد.

******************************

انسان قدرتی فراتر از حد تصور دارد. اگر بخواهد می تواند به هر آنچه که در ذهن دارد برسد. کافیست نگاهی به برگ های تاریخ بیندازی تا متوجه این موضوع شوی. اکنون نابودی کرونا گرچه به طولانی مدت انجامیده، اما ما انسان ها آن را شکست خواهیم داد! چون شکست او اکنون شده هدف همه ی ما.

******************************

وقتی که انسان ها با هم هم نفس و هم نوا شوند، قوی ترین مخلوقات خدا هم نمی توانند مقابل شان ایستادگی کنند. حال ویروس کرونا، فقط یکی از مخلوقات ضعیف اوست. به امید نابودی این ویروس.

******************************

خدایا، ضعف کرونا فقط با وجود توست که مشخص می شود. در تک تک مراحل جدال با این ویروس، در کنار ما باش و دست ما را رها نکن. کرونا دستی از دستهای شیطان و پزشکان دستی از دستهای تو هستند. خداوندا، کاری کن که دست قدرتمند تو بر روی زمین، سریع ترین راه را برای از بین بردن این ویروس پیدا کند. آمین.

******************************

با پیشرفتی که تا کنون بشر داشته، نباید توقع داشت که عمر ویروس کرونا طولانی باشد. با مطالعات شبانه روزی و تلاش و مجاهدات پزشکان کرونا، هر چه زودتر این ویروس ضعف خود را نشان می دهد و به طور کل نابود خواهد شد.

******************************

کرونا، دردهای زیادی به جان انسان ها انداختی، انسان های زیادی را عزادار کردی، چشم های زیادی را گریاندی و زندگی های بسیاری خراب کردی. حال که شده ای خانه خراب کن زندگی، ما هم یک صدا خواهیم شد تا تو خانه خراب ترین خانه خراب عالم شوی. منتظر آن روز باش که خیلی هم دور نیست.

******************************

آمین که شر این ویروس، از سر تمام انسانهای کره ی زمین کم شود. خدایا، به مظلومیت کودکانی که به خاطر کرونا از دنیا میروند و اشک هایی که زمان از دست دادن عزیزان از چشم انسان ها ریخته میشه، زودتر ما را یاری فرما تا در برابر این ویروس قدرت کافی پیدا کنیم و آن را از بین ببریم.

******************************

آیندگان در کتاب های تاریخ، از بزرگترین وحدت و یکدلی انسان ها در سطح جهانی خواهند خواند. ما با هر زبانی و هر نژادی با هم و در کنار هم خواهیم بود تا نابودی کرونا را به چشم نظاره گر باشیم.

******************************

یاد تمام آنهایی که نیستند و نابودی این ویروس را ببینند گرامی. این ویروس زندگی آنها را گرفت و نگذاشت که در این جهان فرصتی برای زندگی داشته باشند، اما ناراحت نباشند. پزشکان ما، انتقام آنها را از این ویروس خواهند گرفتند.

******************************

یه عهد نانوشته ای بین تمام ما انسان ها هست که میگه وقتی که مشکلی مشترک داشتیم، همه ی ما تضادها رو کنار میذاریم و برای از بین بردن اون مشکل تلاش میکنیم. الان زمان اون رسیده. اگر تا به حال هم این اتفاق نیفتاده بود، الان قراره که همه ی ما به این عهد وفا کنیم. مشکل الان ما کروناست و همه ی ما در برابر این ویروس متحد میشیم. شکست کرونا نزدیکه.

******************************

امیدواریم که کرونا با نابود شدنش درس بزرگی از بشریت بگیره. درسی که وقتی بخواد مهمان ناخوانده ی کسی بشه و حق مهمان بودن رو به جا نیاره، میزبان اونو از خونش میندازه بیرون.

******************************

کرونا، شاید یادت رفته که تو فقط یک مهمونی و ما میزبان. همیشه شانس برنده شدن با میزبانه چون میدونه که چطور باید در مقابل مهمان از خودش واکنش نشون بده. الان هم که تو اومدی و جولون دادی، مطمئن باش که واکنش ما رو خواهی دید. واکنش ما نابودی تو خواهد بود.

******************************

من برای کسی آرزوی مرگ نمیکردم، اما الان بزرگترین آرزوی من شده مرگ. مرگ برای ویروسی نحس به اسم کرونا که امیدوارم هر چه زودتر از بین بره. با از بین رفتن این ویرس، زندگی و روند پیشرفت بشریت ادامه خواهد داشت. خدایا، هر چه زودتر مرگش رو برسون. شکست کرونا به یاری خداوند نزدیکه.

******************************

خدا در مسیری که در پیش گرفتیم همراه ماست. پس حالا دیگه نگران چی باید باشیم؟ این ویروس دیگه برگ برنده ای نداره و نابودی اون زودتر از حد تصوره. وقتی که خدا دست یاری رو به سمت کسی دراز کنه، دیگه حتی نباید درباره شکست اون صحبت کرد! چون تنها چیزی که مسلمه، موفقیت اونه. الانم خدا دست یاریش رو به سمت همه ی ما آدما دراز کرده و بدون تردید ما موفق خواهیم شد.

******************************

در مسیر نابودی کرونا، موفقیت دیر نیست. هموطن غمگین نباش، ناراحت نباش، انتقام سختی از کرونا خواهیم گرفت! انتقامی به اندازه تمام جان هایی که گرفت، انتقامی به اندازه ی تمام محدودیت هایی که به وجود آورد.

******************************

ما تا به حال انتقام های سخت زیادی داشتیم. اکنون قرار است انتقام سخت دیگری هم بگیریم و فرق این بار با دفعات قبل این است که تمام مردم جهان هم در کنار ما خواهند بود. ما قرار است که از کرونا انتقام بگیریم. کرونا، شکست تو نزدیک است.

******************************

وحدت، تنها به تجمع در کنار یکدیگر نیست. کرونا فکر کرد اگر جلوی تجمع انسان ها در کنار هم را بگیرد، نابودی آنها را خواهد دید. اما نمی داند که وحدت چیزی فراتر از این تجمعات است! وحدت در قلب و دل انسان هاست که به وجود می آید. اکنون تمام ما انسان ها با هم متحد هستیم و گرچه جسم مان کنار هم نیست اما قلب مان کنار یکدیگر است و کرونا این را بداند که در برابر این وحدت، هیچ شانس پیروزی ای نخواهد داشت.

******************************

با شکست کرونا، یک گام بزرگ خواهیم برداشت؛ گامی که گرچه برداشتنش طولانی شده اما بالاخره برداشته خواهد شد و این ویروس از بین خواهد رفت. با این گام، ویروس کرونا را زیر پا له خواهیم کرد و بار دیگر به زندگی طبیعی بر خواهیم گشت. خواستم بگویم که ما فقط زمانی می توانیم این گام را برداریم که برای نابودی کرونا متحد شویم.

******************************

کرونا با اومدنش آرامش رو از انسان ها منع کرد. اون حتی فرصت یک زندگی راحت رو هم از انسان ها گرفت. حالا که این همه کار کرده، ما هم قراره که نفس خودش رو بگیریم. کرونا، هر چقدر در توانت هست قدرت نمایی کن که نابودی تو نزدیکه. ما انسان ها با هم نابودی تو رو جشن میگیریم.

******************************

شاید الان فکر کنید الان که ما نمیتونیم این ویروس رو از بین ببریم، پس کلا بیخیالش بشیم. اما این فکر درست نیست. هر کدام از ما در نابودی این ویروس نحس نقشی دارم. اگر هر کدوم از ما به حد خودش نکات بهداشتی رو رعایت کنه، گامی بزرگ در جهت درمان کرونا خواهیم برداشت. این گام ما رو به موفقیت در برابر او نزدیک تر میکنه.

******************************

روشش رو نمیدونم و واکسنش رو هم تا به حال ندیدم اما ایمان دارم که نابود میشه. حالا چطور و به چه شکل، قراره به زودی مشخص میشه. اگر ما انسان ها همدل باشیم، هم روشش و هم شیوه انجامش به زودی تیتر تموم خبرنامه ها خواهد شد. به امید اون روز.

******************************

مدافعان سلامت، خدا یار و همراه شما. می دانم که تمام تلاش تان را کرده و برای نابودی این ویروس تلاش شبانه روزی می کنید، اما خواستم بگویم که در کنار شما، مردمی هستند که با تمام وجود به شما روحیه می دهند و دست نامرئی یاریگر شما در نابودی آن خواهند بود. به زودی با وجود شما، کرونا را شکست خواهیم داد.

******************************

کرونا گرچه وزنی نداره، اما با همون بی وزنیش، انسان هایی با وزن های زیاد رو زیر خاک کرده. نمیخوام کسی رو ناامید کنم اما قدرت این ویروس بیشتر از حد تصوره. اما ما انسان ها نباید با این شرایط کنار بیایم، باید با هم و در کنار هم باشیم تا قدرتمون با اون برابر و حتی از اون بیشتر هم بشه.

متن شکست کرونا از زبان کرونایی ها

شاید دیگه فرصت نشه این رو بگم و شاید قربانی بعدی کرونا من باشم! اما حتی اگه این اتفاق افتاد، میخوام نوید یک پیروزی بزرگ رو به همه انسان ها بدم. پیروزی ای که قراره در برابر کرونا به وجود بیاد. به امید اون پیروزی که زیاد هم دیر نیست.

******************************

کرونا، گرچه جسم من رو از آن خودت کردی، اما روح من و قلب من هیچوقت متعلق به تو نمیشه و نخواهد شد. با اتکاء به نفسی که دارم، می دونم نابودی تو حداقل برای من نزدیکه. اگر هر انسانی همین قدر اتکاء به نفس داشته باشه، دیگه این ویروس چاره ای جز فرار نداره. بیایم با هم کرونا رو فراری بدیم.

******************************

کرونا فقط از محیط آلوده سوء استفاده نمیکنه، کرونا از ترس شما هم سوء استفاده میکنه. وقتی که در تله این ویروس گرفتار شدید، هیچ.وقت امیدتون رو از دست ندید و توکل به خدا داشته باشید. در این زمان، با قدرت ایمان، سلاحی بزرگ در برابر کرونا خواهید داشت که میتونید با اون، این ویروس رو نابود کنید.

******************************

کرونا گرچه وجودم رو در بر گرفته، اما روح و قلب من در کنار انسان های دیگه هست. با تمام وجودم سعی میکنم تورو در خودم خفه کنم و شکستت بدم، گرچه این شکست یک پیروزی برای من حساب میشه اما صبر میکنم تا شکست تو در برابر همه ی انسان ها رو با بقیه جشن بگیرم. کرونا، نابودیت هم در وجود من و هم در وجود تمام انسان های روی زمین نزدیکه.

******************************

این جهان جای خیر هست نه جای شر. شر به وجود میاد، جولان میده، اما در نهایت نمیتونه جای خیر رو بگیره. کرونا، تو الان یک شر هستی که جولان دادنت چه برای من که در وجودمی و چه برای انسان های دیگه تموم شده.

******************************

من یک کرونایی هستم و مبتلا به کرونا شدم؛ اما قرار نیست با اون از دنیا برم. اگه جور دیگه ای فکر کنم، کرونا از همین ترس من استفاده میکنه و قدرتش رو به رخم میکشه. اما دیگه قدرتنمایی بسه. این رو به گوش تمام مبتلایان به کرونا میرسونم که جلوی قدرتنمایی این ویروس رو بگیرید و خودتون بشید اون قدرتمندی که قراره زورش رو به رخ کرونا بکشه. اون موقع میبینید که چقدر راحت این ویروس شکست میخوره.

******************************

فقط کسی که مبتلا به کرونا شده میتونه درک کنه که این ویروس چقدر مخل آسایش و زندگی انسان هاست. دوستان من، با رعایت نکات بهداشتی، آسایش خوددتون رو از دست ندید و به نابودی این ویروس بزرگ کمک کنید.

******************************

من کرونا گرفتم اما نمیخوام فقط برای این موضوع تمام زندگیم رو ببازم. من جنگنده ی خوبی هستم و اگه همه ی مبتلایان به کرونا روحیه جنگندگی خودشون رو تقویت کنن، طولی نمیکشه که حریف رو به زانو در میاریم.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن تشکر از معلم در این روزهای کرونایی

متن درباره کرونا برای پروفایل

متن تشکر از کادر درمانی کشور

جملات تشکر از مدافعان سلامت

متن تشکر از پزشکان کرونا

متن درباره کرونا از زبان کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...