متن تشکر از معلم پیش دبستانی

خاطرات معلم پیش دبستانی شاید تا سالها در ذهن بمونه. واسه همین شاید دوست داشته باشیم به خاطر زحماتش ازش تشکر کنیم. الان اگه بچه ای دارید سعی کنید از معلمش به خاطر زحماتش تشکر کنید یا به بچه تون یاد بدید که یا خودش یا با دوستاش از معلمشون تشکر کنن. همچنین میتونید از معلم سال ها قبل خودتون هم تشکر کنید تا یک حس خوب در خودتون بیافرینید.

معلم پیش دبستانی، معلم اول انسانه و به خاطر همین بعضی وقت ها دوست داریم که از اون تشکر و قدردانی به جا بیاریم. خب ما هم متن های مختلفی برای تشکر از معلم های پیش دبستانی براتون آماده کردیم که هر کدوم رو که بخواین، میتونید ازش استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید.

جملات زیبا و کوتاه برای تشکر از معلم پیش دبستانی

متن تشکر والدین از معلم پیش دبستانی

عرض سلام و ارادت خدمت خانم ...... از شما متشکریم که معلم اولین کلاسی بودید که فرزندم در او شرکت کرد. بدون شک این زحمات شما باعث میشه تا آینده ی فرزند من تضمین بیشه. بی نهایت بار سپاسگزارم.

******************************

بی نهایت ممنونیم که آینده ی فرزند ما براتون مهمه و در تلاشید تا با لب خندون تون، کم کم اون رو وارد جامعه کنید و بهش درس زندگی بدید.

******************************

شاید خیلی ها شغل شما رو یه شغل آسون بدونن چون همش با بچه ها در ارتباطید، اما من میدونم که شغل شما سخته. اینکه آینده ی بچه هایی روی دوش شما باشه که تازه وارد جامعه میخوان بشن، خیلی سخته. مسئولیتی که شما بر عهده دارید میتونه خیلی سخت تر از چیزی باشه که بعضیا در موردش فکر میکنن. از شما برای پذیرفتن این مسئولیت در قبال فرزندمون متشکرم.

******************************

با لبخندتون و چهره ی خندان تون کاری کردید تا فرزندم عاشق درس و مدرسه بشه. بدون شک آماده سازی ای که شما برای او انجام دادید، روی اون تاثیر زیادی داره و باعث میشه علاقه بیشتری به درس هاش در آینده پیدا کنه. برای این از شما ممنونیم.

******************************

چقدر خوبه که شما معلم فرزند ما شدید. الان خیالمون راحته که او آینده ی نسبتاً تضمین شده ای داره. چون شما عشق به درس رو در دل او آفریدید و قطعا این عشق در سالهای آینده به کمکش میاد تا درسش رو با قدرت ادامه بده.

******************************

شاید این مقطع جزو مقاطع تحصیلی به حساب نیاد اما جزو مهمترین سالهایی هست که یک انسان اون رو میگذرونه. الان فرزند من این سال رو با معلمی شما گذرونده و قطعا یقین دارم که تونسته چیزهای زیادی از شما یاد بگیره. متشکرم برای زحماتتون.

******************************

هر چقدر از معلم تشکر به عمل بیاد، باز هم کمه! چون معلم به انسان زندگی کردن رو یاد بده.  شما به بهترین شکل این کار رو در حق فرزندم انجام دادید. برای زحماتی که کشیدید متشکرم.

******************************

کمال تشکر رو از شمایی به عمل میارم که مدتی رو در کنار فرزندم گذروندید و نقش معلم رو به خوبی براش ایفا کردید. بدون شکل وجود شما در زندگی فرزندم باعث افزایش کیفیت زندگی او شد. بی نهایت بار سپاس.

******************************

از شما متشکرم برای زحماتی که در طول این سال تحصیلی برای فرزندم کشیدید. همونطور که من و مادرش/پدرش در زندگی اون تاثیرگذاریم، شما هم نقش مهمی در زندگی فرزند من دارید. شما اولین معلم زندگیش هستید و به بهترین شکل براش معلمی کردید.

******************************

فوق العاده سال تحصیلی خوبی بود و فرزند من چیزهای زیادی از شما یاد گرفت. از شعرهای زیبا گرفته تا اصولی که هر انسان برای زندگی کردن باید یاد داشته باشه. تک تک این ها رو شما با صبر و حوصله به اون یاد دادید و اینها واقعا عزمی راسخ می خواد! چون هر کسی این قدرت رو نداره که به بچه ای که هنوز هیچی نمیدونه، این ها رو یاد بده .از شما برای این کارتون متشکرم.

متن تشکر کودک از معلم پیش دبستانی

وقتی که با شما بودم خیلی بهم خوش گذشت. اینقدر به من چیز یاد دادید که من شما رو مثل مامان دوم خودم میدونم. الان دیگه از مدرسه نمیترسم چون میدونم اونجا هم قراره چیزای زیادی یاد بگیرم. ممنونم واسه اینکه این سال رو با من بودید.

******************************

چه حس خوبی بود که شما معلم من بودید. از خدا میخوام که بقیه معلم ها هم مثل شما باشن. آخه شما خیلی خوب و مهربونید و خدا آدمایی مثل شما رو خیلی کم خلق میکنه. امیدوارم اون آدمای کم دیگه، بشن معلم های من در آینده. ازتون متشکرم.

******************************

روز اولی که پیش تون اومدم، ترس منو از درس و مدرسه از بین بردید. آخه با مهربونیاتون باعث شدید خیلی بهتون علاقه پیدا کنم و بفهمم که مدرسه می تونه خیلی به من کمک کنه و خوب باشه.

******************************

خیلی ازتون ممنونم که توی این مدت با من بودید و منو تنها نذاشتید. من اولین سالیه که معلم دارم و شما اولین معلم من هستید اما اینقدر با من خوب رفتار کردید و اینقدر با من مهربون بودید که من اصلا احساس نمیکردم معلمم هستین بلکه فکر میکردم نزدیکترین کس به منید. مرسی ازتون.

******************************

چقدر خوبه که شما معلم منید. مامانم میگفت درس و مدرسه به آدم کمک میکنه تا پیشرفت کنه و به موفقیت برسه. اما من توی ذهنم میگفتم سخته که بخوام هر روز بیام مدرسه. ولی وقتی با شما کلاس داشتم، فهمیدم مدرسه جای خوبیه و تو چیزای خوبی به آدم یاد میدن. ازتون کلی ممنونم واسه اینکه حاضر شدید معلم من بشید.

******************************

چقدر خوبه که معلمی مثل شما دارم. فکر میکنم که خدا منو خیلی دوست داشته که شما رو معلم من کرده. وقتی که میام سر کلاس، از خدا میخوام که شما هم زودتر بیاین تا با هم چیزای جدیدی یاد بگیریم. مرسی از اینکه معلمم هستین.

******************************

همونطور که تو خونه بهم خوش میگذره، پیش شما هم به من خوش میگذره. اینکه میگن مدرسه خونه ی دوم بچه هاست دروغ نیست. آخه اینجا برام دقیقا مثل خونه بود و اینقدر با هم گفتیم و خندیدیم و چیزای جدید یاد گرفتیم که به اصلا فکر نکردم جایی غیر از خونه ام.

******************************

معلم جونم، قربونتون برم که اینقدر با صبر و حوصله چیزای جدیدی به من و بچه ها یاد میدیدی. میدونم که با شیطونی هامون بعضی وقتا خستتون کردیم اما خواستم بدونید که ته ته دلمون شما رو خیلی دوست داریم. ازتون یابت زحماتتون متشکریم.

******************************

معلم جانم، شما رو عین مامانم دوست دارم. شما هم عین مامانم مهربونید و خوب بلدید حرف دل منو بفهمید. توی این مدت که با شما بودم، فهمیدم که من یک مامان دومم دارم و اون شمایید. ازتون ممنون بابت زحماتتون.

******************************

چقدر خوبه که آدم بیاد سر کلاس بشینه و معلم مهربونی مثل شما بیاد سر اون کلاسه. آخه اون زمان قراره بهمون خیلی خوش بگذره و قراره خیلی چیزا یاد بگیریم. تو این مدت که اومدید سر کلاس ما، ازتون ممنونم. تو این مدتی که با شما بودیم، خیلی بهمون خوش گذشت.

متن تشکر دسته جمعی از معلم پیش دبستانی

معلم عزیز، ما تصمیم گرفتیم که از شما بابت زحماتی که کشیدید تشکر کنیم. نمیدونید تو این مدت که با شما بودیم، چقدر به دانسته هامون اضافه شد. الان فکر میکنیم که اون آدم قبلی نیستیم آخه شما ما رو تبدیل به یک آدم جدید کردید. آدمی که چیزهای زیادی میدونه.

******************************

معلم جانم، اینقدر با ما خوب و مهربون بودید که بعضی وقتا که با بچه ها دور هم جمع میشیم و حرف میزنیم، به هم میگیم که دوست داریم شغل آینده مون معلمی باشه تا مثل شما بشیم و به بچه ها درس و چیزای خوب یاد بدیم. اینقدر شما خوب بودید که روی همه ی ما تاثیر گذاشتید. ازتون متشکریم.

******************************

همه ی ما چیزایی که الان میدونیم رو مدیون شما هستیم. از شعرای جدید گرفته تا قصه ها و بازی های خیلی خوب، همه اش رو شما به ما یاد دادید. یاد دادن این جور چیزا سختی های خودش رو داره اما شما این سختی رو به خاطر ما به جون خریدید. ازتون ممنونیم.

******************************

نمیدونید که چقدر برای ما عزیز و محترم هستید. فرقی نمیکنه که الان که سال تموم شده، دیگه معلم ما نیستید؛ ما همیشه شما رو معلم خودمون میدونیم و همیشه احترامی که باید به یک معلم گذاشته بشه رو به شما میذاریم. آخه چیزایی که شما به ما یاد دادید، تا آخر عمر به دردمون میخوره.

******************************

شما به ما کمک کردید که روی زمین یک انسان بهتر باشیم و بتونیم در دنیا تاثیرگذارتر باشیم. اگر شما نبودید، شاید اونطور که باید تربیت نمیشدیم و همه ی ما الان اونقدر که باید به درس علاقه نداشتیم. به خاطر اینا، کلی ازتون ممنونیم.

******************************

شما اولین معلم مایید و همیشه جاتون تو قلب ما میمونه و هیچوقت هم جاتون رو به کس دیگه ای نمیدیم. مگه میشه شما رو از یادمون بره؟ اینقدر به ما خوبی کردید که تا آخر عمر هم یادتون میکنیم و خوبی هاتون رو مرور میکنیم. امیدواریم 1000 سال عمر کنید. کلی ممنون.

******************************

معلم جانم، جان جانانم، وقتی که هممون اومدیم و سر کلاس نشستیم، یه ترسی تو وجودمون بود. هممون می گفتیم که نکنه معلم بد اخلاق باشه، نکنه ما رو کتک بزنه، نکنه بهمون سخت بگیره، اما وقتی که شما وارد شدید و وقتی یک روز رو با شما گذروندیم، فهمیدیم که معلم ما بهترین معلم دنیاست. ازتون به خاطر اینکه معلم خوبی واسمون بودید متشکریم.

******************************

معلم عزیزم، خوبی هاتون همیشه تو قلب ما میمونه و هیچوقت فراموش نمیشه. هر کار خوبی که به ما یاد دادید باعث شد که از ما انسان بهتری ساخته بشه. الان همه ی ما انگیزه پیدا کردیم که وارد دبستان بشیم و اونجا درسامون رو جدی تر ادامه بدیم. این انگیزه رو مدیون شما هستیم. ازتون متشکریم.

******************************

خانم ......، وقتی که با شما هستیم، از خدا میخوایم که ساعتا خیلی دیر بگذره تا با شما باشیم و بخندیم و شادی کنیم. انگار اصلا پیش شما زمان معنی داره، آخه خیلی خوبید و با خوبی هاتون ما رو به خودتون وابسته کردید. از اینکه در کنار ما هستید ازتون ممنونیم.

متن تشکر از معلم پیش دبستانیم در گذشته

هیچوقت یادم نمیره اولین روزی رو که سر کلاس پیش دبستانی نشستم و خانم ..... اومد سر کلاسمون. اونقدر محو مهربونی های اون شدم که دوست داشتم کل روز رو با اون باشم و اون منو بخندونه. الان سالیان ساله که از اون زمان میگذره. خواستم از اون معلم مهربون تشکر کنم که اینقدر خوب با من رفتار کرد که هنوز که هنوزه، خاطره ی خوبی هاش از یادم نرفته.

******************************

چقد دوران شیرینی بود دوران پیش دبستانی. معلممون این شیرینی رو بیشترم میکرد. وقتی که کنارش بودیم، انگار کنار مامانامون هستیم! در این حد خوب بود. کاش دوباره بشه که همه ما بچه ها دور هم جمع بشیم و یک بار دیگه خانم ..... بیاد سر کلاسمون تا دوباره با خوبی هاش برامون خاطره های زیبا بسازه.

******************************

زیباترین روزهای عمرم رو در کنار معلم پیش دبستانی مون خانم ....... گذروندم. اون موقع هنوز بچه بودم و نمیدونستم که وقتی پیش دبستانی تموم بشه، دیگه شاید اون رو هیچوقت نبینم. الان که بزرگ شدم، دوست دارم به اون زمان برگردم و آخرین باری که دیدمش، کلی دستاش رو ببوسم و بابت زحماتش ازش تشکر کنم. کاش میدونستم اون روز، روز آخریه که میبینمش.

******************************

خانم ...... امیدوارم که هر جای دنیا که هستی، خوب و خوش و سلامت باشی و همیشه خنده به روی لبهات باشه. تو حکم مادر رو برای من داری و اینقدر به من و امثال من خوبی کردی که نمیتونیم اونها رو بشمریم. فقط از خدا یه چیز میخوام و اون هم اینه که یه عمر با عزت بهت داده باشه. عمری که پاداش تمام خوبی هایی که به بچه ها کردی رو از خدا گرفته باشی.

******************************

خانم ...... الان که من بزرگ شدم، حتما شما پیر شدید. اما میدونم که هنوز اون خنده ی مهربونتون روی لباتونه و هیچوقت پاک نمیشه. امیدوارم که هیچوقت غمی نبینید. گرچه که با اون انرژی که ازتون سراغ دارم، بعید میدونم بذارید غمی توی زندگی به شما پیروز بشه.

******************************

از خدا میخوام که یک بار دیگه هم که شده، شما معلم من بشین. درسته که الان بزرگ شدم، اما اولین معلم همیشه به ذهن انسان میمونه و توی خاطراتش ثبت میشه. شما هم اولین معلم من بودید و اینقدر با شیرین زبونی ها و چیزای خوبی که به ما یاد می دادید تو قلب من نشستید که حاضرم الانم که بزرگ شدم، بازم معلم من بشید و بازم با خوبی هاتون منو محو خودتون کنید.

******************************

یادم نمیره او زمان بچگی هام، دوست داشتم که شما هم مثل مامانم مدام پیشم باشید و هیچوقت تنهام نذارید. آخه مثل مامانم مهربون بودید و هیچوقت بهم اخم نمیکردید. اون اخم نکردن ها، انسان قوی ای که امروز هستم رو از من ساخته. این شخصیت قوی ای که دارم رو مدیون شما هستم. کلی ازتون به خاطر زحماتتون مت


مطالب پیشنهادی و پربازدید :

متن زیبا برای تشکر از معلم و استاد,1395 جدید

متن ادبی تقدیر و تشکر از مدیر مدرسه

متن انگلیسی تشکر از معلم و استاد + ترجمه

جملات تکان دهنده بزرگان درباره معلم + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...