جملات فلسفی عاشقانه برای همسر

همسر انسان نزدیک ترین فردی است که بعد از خدا، در زندگی او حضور دارد. حضور او، برای بعضی ها ارزشمندترین دارایی دنیاست. گاهی باید نسبت به او عشق ورزید و عاشقانه به خاطر بودنش در زندگی از او تشکر کرد. این کار را می توان با به اشتراک گذاشتن یک متن عاشقانه یا کاری مشابه با وی انجام داد.

در این مطلب قصد داریم متن هایی فلسفی و عاشقانه برای همسر را با شما به اشتراک بگذاریم. همراه ما در این مطلب باشید.

جملات عاشقانه برای قدردانی از زحمات همسر

زحمات زیادی کشیدی که زندگی ای که اکنون داریم را بسازیم. در مراحل سخت و آسان زندگی در کنارم بودی و مرا ترک نکردی. زحمات تو بود که مرا از دره به قله رساند وگرنه در نبود تو، من در ته همان دره های زندگی می ماندم و می پوسیدم.

******************************

برای زندگیمان زحمات زیادی کشیدی تا بالاخره آن را ساختی. به جرات می توانم بگویم که اگر تو و زحماتت نبودید، من و زندگیم هم نبودیم. هر آنچه دارم را مدیون تو و عشق تو هستم. مرسی از اینکه در کنارم هستی و مرسی از اینکه تنهایم نگذاشتی.

******************************

به راستی در من و زندگی من چه دیدی که هر آنچه داشتی را فدا کردی و برای ساختن و تکامل من زحمت کشیدی؟ این را بدان که قدر تمام این زحماتت را می دانم و به دنبال فرصتی برای جبرانم. ولی هر کاری هم که انجام دهم، در برابر زحمات تو به مانند دانه این گندم در برابر انباری از گندم است.

******************************

تو را دوست دارم برای زحماتت، برای تلاشت، برای عقب نکشید نت و برای اینکه ماندی و خسته نشدی. تو را دوست دارم که به من معنای واقعی تلاش و اراده را نشان دادی. تو به من فهماندی که اگر بخواهی، حتی می توانی کوه را هم جا به جا کنی. مرسی از اینکه کوه ها و صخره های زندگی مرا نابود کردی و از آنها جاده ای صاف و هموار ساختی.

******************************

به راستی در وجود تو چیست که من اینقدر عاشقانه آن را ستایش می کنیم؟ فکر میکنم عشق و علاقه ی بی حد و مرز من نسبت به تو به خاطر زحماتی است که کشیده ای! تو زحمت زیادی کشیدی به طوری که شاید هیچوقت این زحمات اندازه شان مشخص نشود و من به خود قول داده ام که به شماره همین زحماتت، تو را دوست داشته باشم؛ دوست داشتنی که انتها ندارد.

******************************

زحماتی که برای زندگیم کشیدی را چگونه جبران کنم؟ از هر راهی می روم، می بینم که تو آن را قبلاً برای من پیموده ای و هر مسیری را که می خواهم شروع کنم، می بینم که تو از قبل استارت حرکت را زده ای. انگار که من در ساختن زندگی تو عقب مانده ام اما تو همواره در حال تلاش برای ساختن زندگی من بودی. از خدا ممنونم که در قلب پر مهرت خانه ای برای من ساخته که این چنین برایم زحمت می کشی و از او ممنونم که عشقی از تو در دلم نهادینه کرده که به خاطر آن حاضرم برایت جان دهم.

******************************

کاش آنقدر برایم زحمت نمی کشیدی! آخر مرا در رابطه با خودت دچار وسواس کرده ای. هر بار که به تو نزدیک میشوم و هر بار که عطر وجودت را حس می کنم، به خودم میگویم که نکند قدر زحماتت را ندانم و نکند که از من بی مهری ببینی. برای همین هلهله ای در وجودم شکل میگیرد؛ هلهله ای که دغدغه ناراحت نکردن تو را بیش از پیش می کند.

جملات عاشقانه برای همراه بودن همسر در زندگی

عشق تو زمانی به من ثابت شد که در تک تک لحظات زندگیم در کنار بودی و دستم را رها نکردی. مهم نبود که چالش زندگیمان چه می خواست باشد، بلکه مهم عشق ما بود که می توانست و می تواند از پس هر چالشی بر بیاید.

******************************

از اینکه در زندگی همراهم هستی و مرا تنها نمی گذاری از تو متشکرم. با هر لحظه بودن در کنارت، به من ثابت می شود که غم زمانه هر چقدر هم که بزرگ باشد، نمی تواند از پس عشق ما براید.

******************************

آمدی و با همان سادگی ات عاشقم کردی. سادگی تو پیچیدگی های مرا از بین برد و مرا هم مانند خودت صاف و ساده کرد. اکنون که همراهم شده ای، اکنون که در زندگی دستت در دستان من است، با هم می توانیم از پس هر پیچیدگی ای بر بیاییم.

******************************

قدرت عشق ما به باهم بودنمان است. اینکه پشت هم هستیم و زندگیمان را با عشقمان استوار میکنیم، هم اکنون باعث شده که هر نوع سختی و مشکلاتی جلوی ما به زانو در بیایند. با من بمان که بودنت مشکلات را ضعیف و اراده من را بیش از پیش می کند.

******************************

بودنت در کنارم یعنی آرامش. زندگی مان پستی و بلندی های زیادی داشته و دارد. اما هیچکدام از این پستی و بلندی ها باعث نشدند که خم به ابرو بیاورم چون آرامشی در وجودم نهادینه شده بود که وصف ناپذیر بود. آن آرامش را مدیون عشق تو هستم.

******************************

عشق تو به من قوت قلب می دهد و بهانه ایست برای ادامه دادن زندگیم. اینکه هر روز تو را در کنارم می بینم و وجودت را در کنارم احساس می کنم، باعث می شود که حس کنم خوشبخت ترین انسان روی زمینم. هیچوقت نمی خواهم این زندگی از من گرفته شود چرا که زندگی با تو یعنی بهشتی که خدا به من وعده داده بود.

******************************

همراهم بودی در زندگی و همراهت هستم تا همیشه. نگذاشتی که یک بار هم در سخت ترین لحظات زندگی ام احساس کنم تنهایم و کسی در کنارم نیست. هر لحظه با من بودی و شدی شریک روزهای سخت و شیرینم. اکنون می خواهم تمام شیرینی های دنیا را به پایت بریزم. این شیرینی ها همه شان با پاس زحمات توست که در کنارم کشیدی و شکایت نکردی.

******************************

همراهی ات در زندگی برای من ارزش بسیار دارد. ارزشی که نمی توانم برایش اندازه ای تعیین کنم. اینکه با من بودی و دستان مرا رها نکردی، به اندازه ی تک تک نفسهایی که میکشم برایم ارزشمندند. اکنون تو شده ای قسمتی از وجود من و شده ای همدم نفس هایم که اگر نباشی، وجود من بی تو هیچ خواهد شد.

******************************

همراهم بمان که همراهی ات شده تنها دلیل زندگیم. در تاریک ترین لحظات و در سخت ترین شرایطی که داشتم، به زندگیم وارد شدی و آن را شیرین تر از هر موقع اش نمودی. اکنون تو دلیل روشنایی چراغ زندگی ام هستی!

جملات عاشقانه برای بودن همراه بودن همسر در سختی ها و مشکلات

با هم تلاش کردیم و یک زندگی را ساختیم. زندگی ای که همراه بود با مشکلات کوچک و بزرگ را کنار هم آباد کردیم. ما با عشقمان کاری کردیم که این مشکلات تبدیل به ابزاری برای بهتر شدن زندگی مان شوند. عشق ما کاری کرد که ما از کنار هم بودن پیشرفت کنیم و به قله های زندگی برسیم. متشکرم بابت اینکه در کنارم هستی؛ متشکرم بابت اینکه مرا در لحظات سخت زندگی تنها نگذاشتی.

******************************

لحظاتی بود که از سختی ها و مشکلات احساس می کردم که دیگر هیچ بهانه ای برای زندگی کردن ندارم تا اینکه تو وارد زندگیم شدم و شدی دلیلی برای زندگی کردنم. تو به من بهانه ای دادی که بدانم زندگی هنوز هم زیبایی هایش را دارد و من باید به آن ادامه دهم. اکنون که با هم از پس تمام آن مشکلات و سختی ها بر آمده ایم، می خواهم برایت شیرین ترین لحظات زندگیت را رقم بزنم.

******************************

سختی ها و مشکلات داشتند مرا از پا در می آورند اما تو عصایم شدی. تو بهانه ای هستی که من به خاطرش هنوز هم در مسیر زندگی و خوشبختی قدم می زنم و از پا نمی افتم. مرسی برای وجودت، مرسی برای بودنت در کنارم.

******************************

مسیر زندگی پر است از سختی ها و مشکلاتی که شاید هیچوقت پایانی نداشته باشند. در تمام این سختی ها و مشکلات، حضور کسی که همدم نفس هایت باشد و تو را همراهی کند، یعنی خوشبختی. خدا به من خوشبختی را داد، خدا به من تو را داد.

******************************

زندگیم از وقتی زیبا شد که حضور تو را در زندگیم احساس کردم. هیچ کدام از سختی ها از بین نرفتند، هیچ کدام از مشکلات از پا در نیامدند اما تو به من آن روی دیگر زندگی را هم نشان دادی. همان رویی که هر باره به خاطرش خداوند را شاکرم، آن روی زندگی، همراهی با تو هست. مرسی برای اینکه در زندگیم همراهم هستی.

******************************

در زندگی همراهیم کن که من به نفس برای ادامه زندگی و تحمل سختی ها نیاز دارم. نفس من تو هستی! پس بمان که هیچوقت از پا نیفتم و با قدرت به راهم ادامه دهم.

******************************

هنوز هم با قدرت به زندگی ادامه میدهم! آخر هدفی دارم که باید به آن برسم. هدفم خوشحال کردن توست. تویی که در سختی ها و مشکلات زندگی با من بودی و مرا تنها نگذاشتی، لیاقتش را داری تا همه ی زندگیم را به پایت بریزم تا خوشحال ترین انسان روی زمین شوی.

******************************

تنها عشق مان کافیست که با هم و در کنار هم به زندگی مان ادامه دهیم و از پس هر سختی و مشکلات بر بیاییم. عشق ما قدرتمندترین سلاح دنیاست که تا به حال خدا مانند آن را خلق نکرده؛ سلاحی که می تواند از پس هر سختی و چالشی بر بیاید.

******************************

دوست داشتن تو مرا وا می دارد که با قدرت به دل سختی ها نفوذ کنم و هیچوقت در برابر آنها کم نیاورم. هر بار که مشکل بزرگی را می بینم، بزرگی عشق مان هم به یادم می آید و همان باعث می شود که محکم بایستم و در آن مشکل برنده میدان شوم. تو شده ای دلیل تمام برنده شدن هایم! از اینکه در کنارم بودی و با من بودی از تو متشکرم.

جملات عاشقانه برای خالی بودن جای همسر در زندگی

خالی بودن جایت را با هیچ چیزی نمی توانم پر کنم. آخر تو همتا نداری و خدا به مانند تو را تا به حال خلق نکرده. با من بمان که اگر نباشی، جای خالی ات در زندگی ام کم کم وجود مرا هم خالی از هرگونه عشق و احساس خواهد کرد.

******************************

وقتی که تو نیستی و وقتی که حضورت را در کنارم حس نمی کنم، احساس خلاء به من دست می دهد. فکر میکنم که چیزی را کم دارم! چیزی که همه چیز است و اگر نباشد، زندگی ام پوچ و بی معنی خواهد بود. تو شده ای دلیل تمام زندگیم و اگر نباشی، من تهی از هر گونه احساس خواهم بود.

******************************

دوست داشتن تو شده است تمام معنایی که می توانم برای زندگیم پیدا کنم. وقتی که نباشی، جای خالیت باعث میشود که احساس کنم زندگی ام بی معنا شده. نداشتن معنا امید را از انسان می گیرد و اگر انسانی امید نداشته باشد، دلیلی برای زندگی اش هم نخواهد داشت. نبودنت دلیل زندگی ام را از من می گیرد. پس بمان که تو دلیل زندگی کردنم هستی.

******************************

اگر تو در کنارم بودی و دستانم دست های پر از مهر تو را محکم می گرفتم، زندگی ام پر از شور و احساس میشد. اما اکنون نیستی، اما اکنون جای دستان تو در دستانم خالیست و برای همین احساس می کنم تنها ترین روی زمین هستم.

******************************

درست است که خدا مرا تنها آفرید و تنها هم از دنیا می برد، اما انگار در بین راه، وجود من به وجود کسی گره خورده. کسی که احساس میکنم اکنون تمام وجودم از آن اوست. آن کس تو هستی که اگه نباشی، جای خالی ات در زندگی ام باعث می شود که من هم نخواهم باشم.

******************************

بودن با توست که زیباست و اگر تو نباشی، نبودن زیباترین اتفاقیست که می تواند در زندگی برایم رخ دهد. پس بمان که تو دلیل بودنمی.

******************************

فرقی نمی کند خستگی ام چه اندازه باشد، حتی اگر خسته ی عالم هم که باشم، تو تمام این خستگی ها را رفع میکنه. کافیست یک بار چشمانم با دیدن تو روشن شوند تا تمام آن خستگی ها پر بکشند و بروند. نرو که اگر بروی، جای خالی ات مرا خسته ترین خسته ی عالم خواهد کرد.

******************************

بیا یک قراری با هم بگذاریم! این قرار، قراریست عاشقانه. بیا تصمیم بگیریم که تو بی من نباشی و من بی تو. بیا تصمیم بگیریم که ما بی هم نباشیم. چون خلاء هر کداممان در زندگی، دلیل زندگی کردن را از دیگری می گیرد. زندگی من و تو در کنار هم است که معنا پیدا می کند.

******************************

اکنون که با حضورت به زندگیم گرما بخشیدی، این گرما را از زندگی ام نگیر. جای خالی تو زمستان را به زندگی ام وارد می کند و زندگی من سردترین روزهایش را به خود خواهد دید. پس بمان که خورشید زندگی ام با وجود توست که تابان است.

جملات عاشقانه برای قدم زدن با همسر

با تو که قدم می زنم، دوست ندارم قدم زدن هایم تمام شود. اگر لازم باشد تمام جاده های دنیا را هم کنارت قدم بر خواهم داشت تا عشقت را از دست ندهم. عشق تو به من جانی دوباره می دهد! پس تعجب نکن اگر می گویم حاضرم که تمام جاده های دنیا را در کنارت قدم بردارم.

******************************

با تو روی زمین قدم می زنم اما انگار روی ابرها و در آسمانها سیر میکنم. به راستی در وجودت چه داری که مرا اینچنین غرق خود می کند؟

******************************

با تو در هر جایی که باشم، در هر جایی که قدم بزنم، همان جا برایم بهشت خواهد شد. کنار تو بودن برایم بهشت است. حتی اگر در کوچه های جهنم هم با تو باشم و در کنار هم قدم بزنیم، آن جهنم برای من بهشتی زیبا خواهد بود.

******************************

بیا با هم به سوی عشق قدم برداریم. عشق ما مقصد راهمان است. ما عشقی می خواهم وصف ناپذیر که تاکنون در هیچ کتاب قصه ای از آن صحبت شده و هیچ شاعری از آن شعر نسروده. ما عشقی می خواهیم فراسوی خیال که تا به حال حتی کسی به آن فکر هم نکرده. بیا در این مسیر عاشقی با هم قدم برداریم و تا بی نهایت هم را دوست داشته باشیم.

******************************

وقتی که کنار تو قدم میزنم، پرانرژی ترین انسان روی زمین می شوم. مهم نیست دغدغه هایم چه بوده اند، مهم این است که تو در کنار منی. کنار تو بودن است که به من حس زندگی میدهد؛ حس نو شدن و حس خستگی ناپذیری!

******************************

وجودت آتش وجودم را روشن می کند، برای همین است که وقتی با هم قدم می زنیم، دوست ندارم این قدم زدن ها زود تمام شود و می خواهم ساعت ها کنار هم باشیم و من از وجودت لذت ببرم. عشق تو گرما بخش وجود من است؛ کاش این عشق برای همیشه بماند و کاش این عشق تاریخ انقضاء نداشته باشد.

******************************

وجودم وابسته شده به وجودت. عشقت زنجیری شده در گردنم که به هر سو که روی، مرا هم به همان سو خواهی برد. پس بیا و هم قدم من در زندگی شو. بیا تا در کنار هم قدم برداریم تا این عشق به جای اینکه مرا خفه کند، باعث همبستگی بین من و تو شود.

******************************

عاشقت هستم و دیوانه وار عاشقت خواهم بود. در کوچه های عاشقی تو، ساعت ها قدم بر میدارم و دیوانه وار می زنم و می رقصم؛ چون تو هستی که مرا عاشق خود کرده ای. بیا و با من در این کوچه پس کوچه ها، برقص و شاد باش. بیا تا در کوچه های عشق، هم قدم هم شویم تا صدای شادی عاشق مان آسمان را پر کند.

******************************

وقتی که در کنارت راه میروم، زیباترین اتفاقی که در زندگی میتواند رخ دهد، برای من خواهد افتاد. می دانی چاشنی این قدم زدن ها چیست؟ لبخند مهربانت و نگاه پر مهرت. این دو را که به آن اضافه کنی، زیباترین صحنه در تاریخ زندگی من رقم می خورد.

جملات عاشقانه برای آرامش در کنار همسر

آرام وجود من، امیدوارم که خدا این فرصت را به ما بدهد تا همیشه در کنار هم باشیم. بودنمان در کنار هم، عشق تمام عاشقان را زیر سوال خواهد برد. آخر من چنان عشقی به تو دارم که تا به حال کسی مانند آن را ندیده. عشق من تعریف جدیدیست از عاشقی که تا به حال کسی آن را احساس نکرده. بیا و به من فرصتی عاشقی ات را بده تا به دنیا ثابت کنیم چیزی فراتر از عشقی که همه از آن حرف می زنند هم وجود دارد و آن عشق بین من و توست.

******************************

می گویند وقتی که از همه چیز خسته شده ای، به خلوت و تنهایی ات پناه ببر. آخر این تنهایی آرامشی وصف ناپذیری به تو میدهد. ولی من آرامشی که در کنار تو دارم را حتی وقتی که تنهایم و غرق در تنهایی و خلوتم شده ام ندارم. پس اگر دیدی خسته ترین خسته ی عالمم، به جای اینکه مرا در تنهایی هایم تنها بگذاری، بیا و در کنار من باش که من آرامش واقعی را با وجود توست که احساس می کنم.

******************************

عاشقانه دوستت دارم! آخر تو آرامش من هستی. آرامش یعنی ذهنی آرام، خیالی راحت و خاطری آسوده. وقتی که در کنار تو هستم، تمام این ها را دارم. پس تو معنای واقعی آرامش برایم هستی و می خواهم که کنارم باشی تا من آرام ترین آرام دنیا شوم.

******************************

هر کسی میتواند حرف های عاشقانه به من بزند، هر کسی می تواند حرف هایی آرامش بخش به من بزند، هر کسی می تواند کارهایی انجام دهد تا ذهنی سرشار از آرامش را به من هدیه داد اما یادت باشد که هر کسی برای من تو نمی شود. تو با همه ی دنیا برایم فرق داری. وقتی که کسی کنارم است، باید کاری کند تا من آرام شوم، اما وقتی که تو کنارم هستی، حتی اگر هیچ کاری هم نکنی من آرام ترین انسان روی زمین خواهم بود.

******************************

عاشقانه هایم را فقط به پای یک نفر می ریزم و آن یک نفر تو هستی. تو که با عطر وجودت به من ثابت کردی که آرامش برای من قدغن نیست. تو به من ثابت کردی من هم می توانم آرامش داشته باشم، من هم میتوانم توقع یک زندگی عاشقانه را داشته باشم.

******************************

نگاه تو آرامش من است و عشق تو آرام وجودم. تو که باشی انگار جسم و روحم در آرامش کامل است. آرامشی که به من نوید خوشبختی را می دهد.

******************************

مگر خوشبختی چه میتواند باشد؟ جز اینکه در کنار تو باشم، جز اینکه از وجودت احساس عشق در وجودم غلیان کند، جز اینکه با تو باشم و جز اینکه آرامش را با تو احساس کنم؟! خوشبختی یعنی تو. تو که با من باشی، من خوشبخت ترینم.

******************************

هیچوقت با خودت فکر نکن که اگر از زندگی ام خارج شوی، آرامش من بیشتر خواهد شد. من آرامش را در تو می بینم و اگر تو بروی، آرامش هم همراه تو خواهد رفت. مهم نیست دیگران چه می گویند! بگذار بگویند تو زندگی مرا خراب میکنی، تو زندگی ام را از من میگیری یا هر چیز دیگری، مهم نیست. مهم این است که آرامش برای من معنایی دیگر دارد و معنای آن فقط و فقط تو هستی.

جملات عاشقانه در فراق همسر

وقتی که قسمتی از وجود منی، فراقت را چگونه تحمل کنم؟ من اگر تو را گم کنم، انگار وجود خویش را گم کرده ام. با تو که هستم انگار کامل ترین انسان روی زمینم و وقتی که تو نیستی، بیشتر از هر وقتی احساس کمبود می کنم.

******************************

چطور گذاشتی و رفتی وقتی که اینقدر عاشقت بودم؟ مگر عشق من به تو به اندازه ی کافی بس نبود که حالا زندگیم را هم می خواهی؟ زندگی من بدون تو هیچ است و وقتی که تو نباشی، دیگر بهانه ای برای زندگی کردن ندارم.

******************************

چه سخت است فراقی که هیچ وقت وصالی ندارد. چه سخت است نیمه ی وجودت را از دست بدهی و هیچ کاری نتوانی برای بازگرداندنش انجام دهی. رسیدن به عشق تو بزرگترین وصالی بود که در زندگی تجربه کردم و وقتی که گذاشتی و رفتی، رفتنت بزرگترین ضربه ای بود که خوردم.

******************************

باش که با بودنت به من امید دوباره ی زندگی می دهی. فراقت برایم سخت تمام می شود. شاید هم تمام نشود و من به تمام شدنش دلخوش باشم. با رفتنت شمع هایی در خانه ی قلبم روشن می شود که هر روز یکی از آنها خاموش می شوند. همه شمع ها خاموش خواهند شد به جز یکی؛ این یکی تا ابد روشن است و آخرین شمع خانه ی قلبم تا ابد برای تو روشن خواهد ماند و خواهد سوخت. ته مانده ی عشق توست که این شمع را روشن نگه می دارد.

******************************

فراقت را فقط با دادن جان می توانم تحمل کنم. نبودنت برایم به مانند نبودن اکسیژن برای جسم است. اکسیژن اگر نباشد، انسان در عرض چند ثانیه و نهایتاً چند دقیقه خواهد مرد. اما اگر تو نباشی، به تو اطمینان میدهم که در همان ثانیه های اول، من نیست و نابود می شوم.

******************************

با فراقت به من درسی دادی؛ درسی که قانونیست برای عشق هایی که عاقبت خوشی ندارند. اما این درس برای زمانی خوب است که تازه با کسی آشنا شوی نه منی که غرق در عاقبت عشق تو شده ام. اکنون فراقت برایم مانندی اسید عمل می کند و کم کم تک تک سلول های بدنم را از بین می برد.

******************************

چشمانم به در خشک شده اند اما دیگر کسی نیست که این در را باز کند. روزگاری بود که وقتی در را باز میکردی، خوشحال ترین مرد/زن روی کره ی زمین آن سوی در منتظرت بود. آن مرد/زن من بودم. اما اکنون که رفته ای و دیگر نیستی و این در برای همیشه بسته خواهد ماند. پشت این در بسته، مردی/زنی وجود دارد که هر ثانیه زندگی در این دنیا برایش به سختی مرگ تمام می شود.

******************************

چه شیرین بود خنده هایت، چه زیبا بود چهره ی زیبایت، چه عاشقانه بود هر نگاهت و چه دلبرانه بود زیبایی چشمانت. اکنون هیچکدام از آنها نیستند و فقط یک چیز از تو به یادگار مانده و آن هم خاطره هایت هستند. اکنون من مانده ام و خاطراتی که به جای لبخند، غمی بر روی لبانم می آورند؛ غمی که تلخ تر از هر زهری در این جهان است.

جملات عاشقانه برای کم نگذاشتن همسر برای زندگی

تو برایم در زندگیمان کم نذاشتی! از همه چیزت حتی مهمترین دارایی ات که زندگی ات باشد گذشتی تا بتوانیم در کنار هم یک زندگی جدید بسازیم و با عشق مان خوشبختی مان را تکمیل کنیم. از تو متشکرم برای همراهی ات در زندگی ام.

******************************

تو زیباترین اتفاقی هستی که می توانست در زندگیم رخ دهد. هر آنچه را که لازم بود در حقم تمام کردی و وظیفه ات را به حد کمال انجام دادی. کاش من هم توانسته باشم کارهایت را جبران کنم و کاش من هم توانسته باشم همین حسی که من به تو دارم را در تو نسبت به خودم آفریده باشم.

******************************

در تک تک مراحل زندگی ام در کنارم بودی و مرا همراهی کردی. دست در دست من به سراغ چالش های زندگی مان آمدی و با آنها روبرو شدی. چالش ها هر چه که بودند، عشق تو از آنها قوی تر بود. عشق تو به قدری قوی و بزرگ بود که گاهی اوقات با خودم فکر میکنم که نکند من برایت کم گذاشته باشم و نکند به مانند تو در زندگی همراهت نبوده باشم.

******************************

از اینکه با منی و مرا تنها نمی گذاری، قدردانت هستم. در این روزگار که انسان به سایه اش هم اعتماد نمی کند، تو شده ای مورد اعتماد ترین انسان زندگی من. تو این را به من ثابت کردی که گاهی اوقات حتی از خود من هم بیشتر به فکرم هستی. برای تمام این ها از تو متشکرم.

******************************

زندگی یاد گرفت که روی خوشش را از من پنهان کند اما نمی دانست که کسی هست که به زور هم که شده، زیباترین لبخند آن را به من نشان خواهد داد. آن شخص کسی نیست غیر از تو.

******************************

در کنارت که هستم، تمام دردها و مشکلات زمانه را فراموش میکنم. تمرکزم فقط بر روی لحظاتی است که با تو سپری میکنم و دروغ نگویم، حاضر هستم زندگیم تبدیل به یک سیکل شود، سیکلی که وقتی با تو هستم گردش پیدا کند و مدام و مدام تکرار شود. این حس عاشقانه نسبت به تو وقتی ایجاد شد که فهمیدم هیچ وقت مرا تنها نمیگذاری و در سخت ترین شرایط هم در کنارم هستی.

******************************

شاید بعضی وقت ها کاری از دستت بر نمی آمد، شاید نمیتوانستی گره ای را باز کنی و شاید نمی توانستی مشکل گشایم باشی، اما خوب بلد بودی انرژی و روحیه ام را حفظ کنی و هنوز هم بلدی و در سخت ترین لحظات هم که شده، با تو احساس آرامش میکنم. مرسی که در زندگیم هستی و مرسی که با بودنت آرامش را به من هدیه می دهی. اینکه مرا تنها نمی گذاری و همیشه دست یاریت به سوی من دراز است، بزرگترین هدیه ایست که می توانم از جانب خدا داشته باشم. بله درست شنیدی، تو و دست تو هدیه ای هستید از سوی خدا به من.


سایر مطالب پیشنهادی :

جملات ناب و عاشقانه درباره دوست داشتن

متن های زیبا درباره رسیدن به عشق (2)

متن عاشقانه انگلیسی همراه با ترجمه فارسی + گالری عکس


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...