متن زیبا برای خوش آمد گویی به مهمان در عروسی

یک متن خوش آمد گویی زیبا در شب عروسی برای مهمانان، می تواند آن شب را زیباتر از هر چیز دیگر بکند. قبل از اینکه عروسی را شروع کنید و بزن و برقص آغاز شود، بد نیست که چند کلمه ای برای حضور یافتن مهمانان در جشن صحبت کنید و از آنها نهایت تشکر را به عمل آورید.

قبل از شروع عروسی، شاید بخواهید چند کلمه ای با مهمانان صحبت کنید و به آنها خوش آمد بگویید. ولی ممکن است ندانید چه میخواهید بگویید. خب ما در این مطلب شما را به واسطه ی متن های زیبایی که آماده کرده ایم، راهنمایی می کنیم. همراه ما باشید.

جملات خوش آمد گویی به مهمانان در عروسی

سلام و درود به همه ی مهمانان حاضر در جمع. امیدوارم که از این شب رویایی که برای عروس خانم و آقا داماد رقم میخورد، نهایت لذت را ببرید و شما هم شبی به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه نمایید. ه این جشن خوش آمدید.

******************************

خیر مقدم عرض میکنم به مهمانان محترم. امیدوارم که حال دلتان خوب باشد و در این جشن عروسی، همانطور که با ساز و آهنگ دلتان شاد می شود، ناراحتی هایتان هم از دل و قلب تان خارج شود.

******************************

سلام و عرض ادب خدمت تمامی مهمانان. به امید آنکه دو گل نوشکفته ای که هم اکنون در جشن عروسی آنها حضور داریم، خوشبخت شوند و مودت را با هم تجربه نمایند. به این جشن خوش آمدید.

******************************

سلام عرض میکنم خدمت تمام مهمانان محترم و امیدوارم که در این شب خاطره انگیزه که زیباترین اتفاق زندگی عروس خانم و آقا داماد رقم خورده است، بتوانید نهایت لذت را ببرید و خاطراتی خوش و زیبا از آن به یادگار داشته باشید. خوش آمدید.

******************************

با عرض خیر مقدم به تمامی خانم ها و آقایان حاضر در مجلس. امشب دور هم جمع شده ایم تا وصلت آقا داماد و عروس خانم را با هم جشن بگیریم. از خداوند برای این دو گل نوشکفته نهایت خوشبختی و سعادت را آرزومندیم.

******************************

سلام خدمت تمامی عزیزانی که در این مجلس حاضر شده و قدم بر روی چشم های ما نهاده اند. همانطور که میدانید امشب جشن عروسی عروس خانم دوشیزه ..... و آقا داماد ..... می باشد. امیدواریم که این دو نوگل خندان برای همیشه لبخند بر روی لبانشان وجود داشته باشد. به این عروسی خوش آمدید.

******************************

سلام عرض میکنم به تمامی کسانی که منت گذاشتند و امشب را در این جشن عروسی حاضر شدند. امشب بالاخره چیزی که همه انتظارش را میکشیدند اتفاق می افتد و آقا داماد و عروس خانمی که مدت ها منتظر جشن عروسی شان بودیم، بالاخره با هم عروسی خواهند کرد. امیدواریم که از این جشن نهایت لذت را ببرید.

******************************

امشب دور هم جمع شده ایم تا جشن عروسی آقا داماد و عروس خانم محترم را جشن بگیریم. این جشن با سایر جشن هایی که در آن شرکت داشته ایم متفاوت است چرا که پای یک عشق در میان است. عشق میان عروس و داماد که امیدواریم تا ابد ماندگار باشد. به همه ی شما عزیزانی که در این وصلت شرکت کرده اند، خوش آمد می گوییم.

******************************

امشب قرار است وصال دو عاشق و معشوق را نظاره گر باشیم. به تمامی عزیزانی که امشب در این وصلت حضور دارند خیر مقدم و خوش آمد میگویم و از خداوند برای عروس و داماد عزیز نهایت سعادت در دنیا را می طلبیم.

******************************

خوش آمد میگویم به همه ی عزیزانی که در مجلس حضور یافته و با قدمشان این مجلس را متبرک کردند. سعادتمندی این دو گل خندان نهایت آرزوی تک تک ماهایی است که در این جشن عروسی حضور داریم.

******************************

با سلام و عرض خیر مقدم، امیدوارم که در این روز پر برکت که قرار است وصال دو کبوتر عشق را شاهد باشیم، عاری از هرگونه ناراحتی و غم باشید و از ته دل برای این دو عاشق و معشوق نهایت خوشبختی را آرزو کنید. به این جشن خوش آمدید.

******************************

امشب تمام سعی مان را خواهیم کرد که به حاضران در مجلس خوش گذشته شود و خاطره ای خوش از عروسی آقا داماد و عروس خانم بسازند. خدمت تمام حضار عزیز خوش آمد میگوییم. امیدواریم که در این اتفاق و شب زیبا، همانطور که عروس خانم و آقا داماد لبخند به لب دارند، شما نیز لبخند را فراموش نکنید.

******************************

سلام دوستان. خوش آمدید به این مجلس عروسی. حضور گرم تک تک شما مهربانان باعث شد که حرارت این جشن بالا برود و ما نیز به مانند شما انرژی دریافت کنیم که تا انتهای مجلس شما عزیزان را همراهی کنیم.

******************************

سلام و عرض خیر مقدم به همه ی مهمانان گرامی. آرزوی تمام ما برای عروس خانم و آقا داماد عزیز سعادت و خوشبختی در تک تک مراحل زندگیست. امیدواریم که دست یاریگر خدا در تمام زندگی شان همراهشان باشد.

******************************

سلام عرض میکنم به مهمانان عزیزی که با عطر وجودشان، این مجلس را عطرآگین کردند. بیاییم در شب عروسی این دو نوگل خندان، برای زندگی شان نهایت خوشبختی را آرزو کنیم و از خداوند برایشان مسئلت زندگی ای زیبا و سرشار از آرامش نماییم.

******************************

آمین که تمام کسانی که امشب قدم در این مجلس گذاشته اند، همیشه شاد و سالم باشند و خداوند درهای خوشبختی را برای همیشه به روی آنها باز کند. ما اکنون دور هم جمع شده ایم تا جشن عروسی آقا داماد و عروس خانم را شاهد باشیم. از خداوندگار منان خواستاریم که تک تک لحظات زندگی آنها به مانند جشنی عروسی شان سرشار از عشق و شادی باشد. به این مجلس خوش آمدید.

******************************

سلام دوستان عزیزم. خوش آمدید به جشنی که آقا داماد و عروس خانم ...... و ..... آن را تدارک دیده اند. قطعا حضور گرم شما روشنی بخش چراغ قلب این دو نوگل خندان در امشب است. پس از دست زدن و شادی کردن برای وصلت این عزیزان کم نگذارید تا با مهر وجودی تان لبخندی زیبا و ناب را به آنها هدیه دهید.

******************************

امیدواریم که در این شب، مُهر خوشبختی عروس خانم و آقا داماد، برای همیشه در دفتر زندگی شان زده شود. از شما عزیزانی که در این مجلس وصال شرکت کرده اید نهایت سپاس را به عمل می آوریم و خدمت تان خوش آمد میگوییم. امیدواریم که از این جشن نهایت استفاده را ببرید.

******************************

لبی خندان، دلی شاد، قلبی سرشار از عشق و ذهنی عاری از هر گونه دغدغه و ناراحتی را برای تک تک شما مهربانانی که در این مجلس حضور یافته اید از خداوند آرزومندیم. به این مجلس عروسی خوش آمدید. امیدواریم همانطور که امشب به عروس خانم و آقا داماد خوش میگذرد، به شما نیز خوش گذشته شود.

******************************

سلام و خیر مقدم به افراد حاضر در این مجلس عروسی. همانطور که کارت عروسی را دریافت کردید و نام این دو کبوتر عشق را روی آن دیدید، امشب قرار بوده که عروسی شان را برگزار کنیم. هم اکنون برای برگزاری این مجلس در کنار یکدیگر جمع شده ایم. امیدواریم که به تک تک شما عزیزانی که قدم بر روی چشم ما گذاشته اید، خوش بگذرد.

******************************

امیدواریم که با شرکت در این مجلس عروسی، مُهر فانی بودن بر تمام غم هایتان زده شود و بر لبخندهایتان و شادی هایتان مُهر ابدی بخورد تا همیشه بخندید و بدون هیچگونه از ناراحتی و غم باشید. به این مجلس عروسی خوش آمدید.

******************************

عروسی ای که امشب قرار است برگزار شود، مربوط به دو غنچه ی عشق و محبت است. اکنون شما عزیزان به مانند گل های خوش عطر و زیبا در این مجلس حاضر شده اید تا عروسی آنها را جشن بگیرید. امیدواریم که در این بوستان عشق به شما خوش بگذرد. به این جشن عروسی خوش آمدید.

******************************

امشب قرار است اتفاقی متفاوت در زندگی عروس خانم و آقا داماد رخ دهد. امشب دور هم جمع شده ایم تا عروسی آنها را جشن بگیریم. امیدواریم که ثانیه به ثانیه ی این عروسی برای آنها ماندگار و زیبا شود و تا مدت ها آن را در ذهن تداعی کنند. به همگی شما عزیزانی که آمده اید تا این شب متفاوت را کنار هم جشن بگیریم، تبریک و خیر مقدم عرض میکنیم.

******************************

سلام و خیر مقدم عرض میکنم خدمت تمام عزیزانی که در این مجلس عروس امشب حضور یافته اند. در این شب به یاد ماندنی قرار است که برای لحظاتی هم که شده غم و ناراحتی را کنار بگذاریم و به همراه عروس و داماد عزیز، وصال شان را جشن بگیریم. پس تا می توانید امشب شادی کنید و ناراحتی هایتان را برای لحظاتی هم که شده به فراموشی بسپرید.

******************************

از اینکه در وصال دو عاشق و معشوق شرکت کرده اید، از شما نهایت سپاسگزاری را داریم. بیایید در این شب به یاد ماندنی هرچه کینه و نفرت در وجودمان هست را با رقص و آواز از خود خارج کنیم و عشقی ماندگار به زیبایی عشق عروس خانم و آقا داماد را در آن جای دهیم. به این جشن عروسی خوش آمدید.

******************************

به شما خوش آمد می گوییم و همچنین نهایت قدردانی را به عمل می آوریم که حاضر شدید امشب را در کنار ما برای عروس خانم و آقا داماد جشن بگیرید. مطمئن باشید که شادی ای که این جشن به قلب و روح شما تزریق می شود، فراتر از آنچه هست که تصورش را می کنید! چرا که عشق عروس و داماد عزیز ما هم فراتر از حد تصور است.

******************************

سلام. به همه مهمانان حاضر در مجلس خوش آمد میگوییم. امیدواریم که از بارانِ عشقِ آسمان دلتان، امشب عروس و داماد را غرق کنید و از گرمای وجودتان شعله ی عشق آنها را بیش از پیش نمایید.

******************************

آرزوی قلبی ما برای تک تک شما عزیزانی که در این مجلس عروسی حضور یافته اید، رسیدن به سعادتی فراتر از آنچه که میخواهید است. به این مهمانی خوش آمدید و امیدواریم که در آن به شما خوش گذشته شود.

******************************

مهربانانی که در این مجلس حضور دارید، بدانید که شما عزیزان نقشی موثر در تشکیل زندگی آقا داماد و عروس خانم داشته اید. چرا که تک تک تان با قدم های گوهربارتان به این مجلس، جشن عروسی شان را گرم و زیبا نمودید.

******************************

از شما میخواهیم که با تمام وجود هر آنچه می توانید کمک کنید تا شادی و لذت این جشن نسبت به قبل بیشتر و بیشتر شود. به مجلس عروسی آقا داماد و عروس خانم ..... و ..... خوش آمدید.

******************************

امشب تنها آرزوی ما گرفتن حس خوب توسط شما از این مجلس است. عروسی آقا داماد و عروس خانم قرار است که امشب خاطره ای خوش را برای تک تک ما به خصوص برای شما عزیزان به وجود آورد. بیاییم در کنار هم این حس خوب را از هم بگیریم و این خاطره ی خوش را با هم و در کنار هم رقم بزنیم. به این جشن خوش آمدید.

******************************

چه زیباست که هم اکنون شاهد وصال دو عاشق در کنار هم هستیم. بی تردید این یکی از زیباترین اتفاقات تاریخ زندگی هر یک از ماست که باید در ذهن ها ماندگار شود. حضور شما عزیزان در این اتفاق خاطره انگیز در کنار عروس و داماد، باعث قوت قلب آن دو خواهد شد. به این جشن عروسی خوش آمدید.

******************************

امیدواریم که امروزتان زیباتر از هر روز در زندگی تان باشد. به خصوص امیدواریم که این لحظه تان زیباتر از هر لحظه ای زیبای دیگر در زندگی تان باشد. آخر قرار است که در جشن عروسی دو نوگل خندان یعنی آقا داماد ...... و عروس خانم ...... کنار هم باشیم و از گرمای وجودمان به آنها هدیه دهیم. خوش آمدید به این مجلسی که گرما بخش آن خود شما هستید.

******************************

به شما خوش آمد میگویم و از شما بی نهایت بار متشکرم که با قدم های پر مهرتان، این مجلس را منور فرمودید. قرار است که در این مجلس طبق وعده مان، عروسی دو غنچه ی زیبا و دو نوگل خندان را چشم بگیریم و در کنار هم با دعای خوشبختی مان، آن دو را بدرقه خانه و زندگی شان کنیم.

******************************

چه خوب و زیباست این لحظه. حتم داریم که عروس و داماد به هیچ وجه نمی خواهند که این لحظات تمام شود. برای همین بیایید در کنار هم بهترین لحظات را برایشان رقم بزنیم. از شما برای اینکه در این مجلس عروسی شرکت دارید متشکریم و به شما خوش آمد می گوییم.

******************************

طبق وعده مان در کارت عروسی، هم اکنون شاهد وصال عروس و داماد با هم هستیم و قرار است تا مدت معینی که از قبل تعیین شده فقط شاد باشیم و با شادی هایمان این دو کبوتر را بدرقه ی لانه ی عشق شان کنیم. از شما نهایت سپاسگزاری را به عمل می آوریم که در این جشن زیبا شرکت نمودید. خیلی خیلی خوش آمدید.

******************************

امشب شب عشقه، امشب شبی زیباست، امشب موعد وصال است، امشب جشن عروسی آقا داماد و عروس خانم عزیزمان برپاست. به همه ی عزیزانی که در کنار ما در این شب به یادماندنی حضور یافته اند متشکریم و به آنها خیر مقدم عرض میکنیم.


در ادامه ببینید :

اشعاری زیبا برای خوش آمد گویی

متن کارت دعوت عروسی به انگلیسی با ترجمه (2)


1 نظر

  1. حمیدحمیدsays:

    ایولا دمتون گرم