متن زیبا برای هدیه دادن قرآن

قرآن هدیه ایست که فرقی نمی کند برای عزیزانت باشد، برای همسرت باشد، برای خانواده ات باشد یا برای نزدیکانت، در هر صورت ارزشمندترین چیزی است که می توانی به آنها بدهی. وقتی که این هدیه ی فوق العاده را به فردی اهدا کنیم، اگر آن شخص واقعا قدر این هدیه را بداند، خوشحال ترین انسان روی کره زمین خواهد شد.

در این مطلب قصد داریم در مورد هدیه دادن قرآن حرف بزنیم. همراه ما باشید.

جملات زیبا ، ادبی و کوتاه برای هدیه دادن قرآن

متن درباره هدیه دادن قرآن به عزیزان

این بار عزیزانت را به کلامی زیبا دعوت کن! کلامی که حق است و از جای حق هم آمده. بگذار تا چشمان آنها به ای کلام زیبا گردد. آری من همان کلامی را می گویم که از جانب خداوند وحی شده. من قرآن را می گویم که زیباترین هدیه است که می توانی برای عزیزانت تدارک ببینی.

******************************

قرآن کلام خداست و اگر تو این کلام را به عزیزانت هدیه دهی، گویی که هدیه ای از جانب خداوند را برایشان تدارک دیده ای. چه چیزی از این زیباتر که هدیه ای که قرار است دریافت کنند، کلامی از خداوند شان باشد؟ چه چیزی از این زیباتر که این هدیه متبرک شده با نام خداوند شان باشد؟

******************************

چه سال ها و روزها که ما با هدایای دنیوی عزیزانمان را سورپرایز می کردیم. این بار بیاییم و آنها را با یک هدیه ی معنوی سوپرایز کنیم. بیاییم آنها را با هدیه ای که از سوی خداوند است سوپرایز کنیم! بیاییم به آنها قرآن را هدیه بدهیم.

******************************

اگر کسی واقعا برای تو عزیز است و اگر واقعا او را از ته دل دوست داری، به فکر دنیا و آخرتش باش. اما ممکن است که بپرسی چگونه؟ تو این کار را می توانی با هدیه دادن قرآن به او انجام دهی. تمام دستوراتی که در دین لازم است را در این کتاب می یابی و اگر این کتاب را به عزیزت هدیه دهی، انگار بهشت خداوند را به او هدیه داده ای.

******************************

این جهان فانیست و جهان آخرت است که ابدی است. کاش همانطور که به فکر دنیای مان هستیم، به فکر آخرتمان هم باشیم! کاش همانطور که به فکر دنیای عزیزانمان هستیم، به فکر آخرتشان هم باشیم. ما می توانیم با هدیه دادن قرآن به آنها، آخرت آنها و خودمان را زیبا کنیم. قرآنی که کلام خداست، آخرتی زیبا برایت می آفریند.

******************************

این بار بخواه که عزیزانت را خوشحال کنی؛ این بار بخواه که هدیه ای متفاوت به آنها بدهی! هدیه ای که شاید تا به حال هیچکس به فکرش هم خطور نکرده بود که به آنها بدهد. هدیه ای که زیباترین هدیه ی دنیاست و به مانند آن را خداوند خلق نکرده. هدیه ای که با عطر و بوی آن می توان تمام دنیا و کائنات را درک کرد و جهانی که در آن زندگی میکنیم را شناخت. هدیه ای بده به نام قرآن. قرآنی که کلام خداست و از طریق این هدیه ی زیبا، آدمی می تواند وجود خویش را در این کره خاکی بیشتر درک کند و بشناسد.

******************************

دوست داری که عزیزانت لبخندی همیشگی به لب داشته باشند؟ دوست داری که خوشحالی ای ماندگار به آنها بدهی؟ آیا دوست داری که این کار را با دادن یک هدیه به آنها انجام دهی؟ خب پس خوب فکر کن که چه هدیه ای است که می تواند برای همیشه آنها را خوشحال نگه دارد؟ چه هدیه ای می تواند دنیایشان را زیباتر از هر وقتی کند؟ اگر که خوب فکر کنی، میبینی که بهترین هدیه قرآن است. با هدیه دادن قرآن به عزیزانت، یک لبخند دائمی به آنها تقدیم کن.

متن درباره هدیه دادن قرآن به همسر

همیشه هم برای شاد کردن دل همسرت لازم نیست که برای او گل ببری، همیشه لازم نیست که برای او هدیه هایی به قول معروف لاکچری بخری، تو می توانی هدیه ای ساده به او بدهی، هدیه ای که در عین سادگی زیباترین هدیه ی دنیاست و به مانند آن تا به حال خلق نشده، هدیه ای که در عین سادگی هیچ جنس لاکچری ای نمی تواند به پای آن برسد! منظورم قرآن است. به همسرت قرآن هدیه بده که این زیباترین هدیه ای است که در ذهن او ماندگار خواهد شد.

******************************

یک بار بخواه که متفاوت عمل کنی و لبخندی دو چندان بر لبان همسرت بیافرینی. هر باره او را با دادن هدیه های تکراری خسته نکن. هدیه ای به او بده که هم ارزش معنوی داشته باشد و هم ارزش مادی. هدیه ای که ارزش معنوی اش این باشد که آخرتش تضمین شود و ارزش دنیوی اش این باشد که به او آرامش و لذت دهد. اما این چه هدیه ای می تواند باشد؟ این هدیه قرآن است. گاهی متفاوت عمل کن و متفاوت ترین چیزی که خداوند خلق کرده را به همسرت هدیه بده.

******************************

خاص ترین ها مخصوص خاص پسند هاست. آیا تو دوست داری به مانند هزاران آدمی که روی این کره خاکی زندگی می کنند، به همسرت هدیه های تکراری بدهی؟ مگر ارزش او برایت بالاتر از هر چیزی نیست؟ پس می بایست ارزشمندترین چیز دنیا را به او بدهی. به او این بار قرآن را هدیه بده. هدیه ای که ارزشمندترین خلقت خداست و قطعا اگر همسرت قدرش را بداند، آن را متفاوت ترین و به یادماندنی ترین هدیه ای خواهد دانست که از تو دریافت کرده.

******************************

برای همسرت گل بخر، طلا بخر، ماشین بخر، گوشی بخر و هر چی که دوست داری برایش به عنوان هدیه آماده کن. اما در کنار همه ی اینها، زیباترین هدیه را فراموش نکن. منظورم قرآن کریم است. این هدیه در عین اینکه شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما با ارزش ترین چیزی است که تو می توانی به همسرت اهدا کنی.

******************************

آیا از اینکه همسرت مدام کادوهایی که میخری را درست حدس میزند خسته شده ای؟ خب این برای آن است که هیچ وقت به فکر این نیستی که چیزی که اصلا فکرش را هم نمی کند به او هدیه بدهی. تو برای او چیزهایی کاملا بدیهی می خری و او کاملا متوجه آن هدایا می شود. ولی این بار بخواه که به او یک کتاب هدیه دهی. تا به اینجا تو خیلی متفاوت عمل کرده ای چون در دوره و زمانه ی الان کسی به عشقش کتاب هدیه نمی دهد. هچنین بخواه که به او کتاب قرآن را هدیه بدهی. این بار شاید هیچکس به ذهنش هم این مسئله خطور نکند و تو می توانی خاص ترین کادوی دنیا را به همسرت بدهی به شکلی که شاید هیچوقت تصورش را هم نکند.

******************************

همسرت را به شنیدن کلام خدا دعوت کن. او را به شنیدن کلامی دعوت کن که مهم نیست که کجا باشد و در چه وضعیتی باشد، همین که چشمش به این کلام بیفتد و آن را بخواند، می شود آرام ترین انسان روی زمین. اگر دوست داری که یک آرامش بی نظیر به همسرت هدیه بدی، به او قرآن را بده که زیباترین هدیه ایست که یک نفر می تواند به عشقش بدهد.

متن درباره هدیه دادن قرآن به خانواده

آیا دوست داری در میان خانواده ات عطری معنوی وجود داشته باشد؟ عطر که وجودت تمام افراد خانواده را خوشبو کند؟ عطری که تا به حال به مانند آن را هیچ انسانی نتوانسته خلق کند؟ اگر می خواهی، پس به خانواده ات قرآن را هدیه بده. با خواندن قرآن وجود آنها خوشبوتر از هر زمانی که فکرش را بکنی خواهد شد.

******************************

خانواده مهمترین جامعه ای است که یک انسان در میان آن حضور دارد! البته انسان به این جامعه وابستگی بسیار شدیدی هم دارد. برای همین هم شاید در بعضی اوقات، خانواده برای او حتی از خودش هم مهمتر باشد. خب تویی که ممکن است خانواده ات مهمترین چیزی باشد که در دنیا داری و تویی که خانواده ات ممکن است زیباترین اتفاق زندگی ات باشند، آیا دوست نداری برایشان مهمترین هدیه دنیا را بخری؟ این هدیه قرآن است. به خانواده ات قرآن را هدیه بدهم تا مهمترین چیز دنیا را به بهترین افراد زندگی ات داده باشی.

******************************

هدیه دادن قرآن به خانواده مثل این است که آنها را با خودت وارد بهشت کنی! بهشتی که خداوند سندش را برای تمام شما تنظیم کرده و آماده است که شما وارد جهان آخرت شوید تا آن را به شما بدهد. پس همیشه هم برای خانواده ات هدایای مادی نخر و این بار به فکر هدایایی معنوی باش. هدایایی مثل قرآن.

******************************

این روزها مانند گذشته نیست که اگر بخواهی برای کسی کتابی هدیه بخری، مجبور باشی فقط کتاب فیزیکی بخری و ساعت ها برای خریدنش زمان بگذاری. امروزه تو به راحتی می توانی از طریق اینترنت کتاب قرآنی را به صورت الکترونیک تهیه کنی و به خانواده ات هدیه دهی. این هدیه ی امروزی که الکترونیک هم هست را به خانواده ات بده تا آنها از این هدیه بهره ببرند.

******************************

خانواده زیباترین اتفاقی است که می تواند برای یک نفر در این دنیا بیفتد. وقتی که خانواده ای داشته باشی، دیگر تنها نیستی و با آنها می توانی یک زندگی زیبا و شیرین برای خودت بسازی. حال که خانواده اینقدر خوب است و حال که تو قرار است با آنها زندگی ات را بسازی پس به آنها هدیه ای زندگی ساز بده. به آنها قرآن را هدیه بده تا از عطر وجود قرآن، زندگی آنها عطرآگین شده و این عطر زندگی خودت را هم خوشبخو کند.

******************************

خانواده هدیه ای ارزشمند از سوی خداوند به انسان است. برای ارزشمندترین دارایی ات ارزشمندترین خلقت خدا را هدیه بده. ارزشمندترین چیزی که خداوند خلق کرده است قرآن است و تو می توانی با این قرآن خانواده ات را کاملا متبرک کنی و ارزش آن را نسبت به قبل چندین برابر نمایی.

متن درباره هدیه دادن قرآن به نزدیکان

دوست داری که به نزدیکانت هدیه ای دهی که این هدیه برای خودت هم باشد؟ ممکن است گیج شده باشی و با خودت بگویی که این چه هدیه ای است! لازم نیست جای دوری بروی، این هدیه قرآن است. وقتی که تو به نزدیکانت قرآن را هدیه می دهی، ثوابی بزرگ را هم به خود هدیه خواهی داد و اینگونه این هدیه هم برای خودت و هم برای دیگران خواهد بود.

******************************

وقتی که میگویند به نزدیکانتان قرآن هدیه دهید، بعضی ها اخم هایشان به میان هم می رود و می گویند که هدیه که نمیشود قرآن باشد. حال روی سوالم به همان هایی است که این را می گویند! مگر تو به دنبال این نیستی که نزدیکانت از هدیه ای که به آنها می دهی استفاده ای فوق العاده را ببرند؟ مگر نمی خواهی که این هدیه برای آنها واقعا ارزشمند باشد؟ پس خوب فکرش را بکن. چه چیزی می تواند وجود داشته باشد که واقعا برای هدیه دادن ارزش داشته باشد؟ اگر خوب فکر کرده باشی، قطعا پاسخت قرآن خواهد بود.

******************************

قرآن یک هدیه ی بزرگ از جانب خداوند به انسان ها است که هر کسی که زندگیش را طبق آن پیش ببرد، قطعا خوشبخت ترین انسان روی کره ی زمین و البته در دنیای آخرت خواهد شد. اما فراموش نکنیم که این فقط یک هدیه از جانب خدا برای ما نیست و ما می توانیم حتی آن را هدیه ای از جانب خودمان برای نزدیکانمان به حساب بیاوریم. بیاییم نزدیکانمان را این بار با هدیه دادن قرآن خوشحال کنیم.

******************************

اگر بخواهم برای نزدیکانم هدیه ای بگیریم، بدون شک این هدیه قرآن خواهد بود. چرا که می دانم آنها هر چه خود بخواهند را می توانند تهیه کنند و نیازی به این دارند که من برایشان بخرم. اما شاید گاهی ارزش یک چیز را فراموش کرده باشند و آن چیز قرآن است. من به آنها قرآن را هدیه میدهم تا با عطر وجودش، زندگیشان را خوشبوتر از همیشه نمایند.

******************************

با قرآن می توانی یک زندگی سراسر زیبا، لبخندی ماندگار و عشقی جاودانه نسبت به خودت را به نزدیکانت هدیه بدهی. وقتی که می توانی با یک کتاب ارزشمند، تمام این ها را به آن ها دهی، چرا به دنبال چیزهای دیگر می روی؟ چیزهایی که شاید ارزش مادی شان بیشتر از قران باشد ولی قطعا ارزش وجودی شان به اندازه قران نخواهد بود.

******************************

قران کتابی است ماندگار که هیچ کس از خواندنش خسته نمی شود. این کتاب برای همیشه می ماند و خواننده اش را به سر ذوق می آورد. همینطور که این کتاب از 1400 سال پیش مانده، قطعا در ادامه هم خواهد ماند. پس این بار بخواه که برای نزدیکانت هدیه ای ماندگار بخری. هدیه ای که آنها را به سر شوق می آورد.

******************************

کتاب قران کتاب فوق العاده ایست که هر کسی لیاقت خواندن آن را پیدا نمی کند. سعی کن که با هدیه دادن این کتاب معنوی فوق العاده به عزیزانت، آنها را لایق خواندن آن کنی و فرصتش را بدهی که برای یک بار هم که شده، نگاهی به آیات زیبای آن بیندازند و سراسر وجودشان را با خواندن آن، زیبا کنن


مطالب پیشنهادی : 

متن ادبی برای هدیه دادن کتاب به دوست

شعر کودکانه در مورد قرآن کریم

جملات کوتاه مذهبی برای بیو تلگرام و اینستاگرام

عکس و متن زیبا از خدا (18 تصویر با کیفیت بالا)


2 نظر

  1. N.ArefN.Arefsays:

    من تیزهوشان قبول شم پدرو مادرم واسم قرآن کادو می گیرند😍😍😍🥰🥰🥰خدایا شکرت ♡ الهی به امید خودت

  2. رضارضاsays:

    اولا که متنی ما ندیدیم و فقط توضیحات اضافی بود. دوما حداقل توی این صفحه دیگه تبلیغات رو‌نمی اوردی . اونم از این دست تبلیغ. خجالت نمی کشید واقعا؟