تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن

آیا می دانید تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن چیست؟ با وجود آنکه دیدن ارواح و اجنه در خواب برای هر یک از ما بسیار وحشتناک است اما نمی توان از وجود چنین خواب هایی و تعابیر آن ها چشم پوشی کرد. به همین خاطر معبران و خواب گذاران بسیاری درباره تعبیر خواب اجنه بنا به حالات و موقعیت های مختلف، دیدگاه های گوناگونی ارائه داده اند.

 برخی از آن ها اجنه را به دشمن تعبیر می کنند. بسیاری هم دیدن جن در خواب را دلالت بر بخت و کامروایی می دانند. حال برای دانستن اینکه خواب شما دقیقاً به کدام تعبیر شباهت دارد پیشنهاد می کنیم حتماً این بخش از مطلب ما را درباره تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن را دنبال کنید.

همه چیز درباره تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن

از آنجایی که وجود جن، پری، روح در دین اسلام غیر قابل انکار است از این رو نمی توان از دیدن و تعبیر خواب هایی که به آن ها مرتبط است چشم پوشی کرد. بدون شک دیدن جن در خواب بنا به هر دلیلی در زمره خواب های ترسناک ما قرار داد و این احتمال دین چنین خوابی برای هر فردی وجود دارد. 

این رو یکی از مهم ترین تعابیری که در سایت های مختلف گوگل مورد سرچ و جست و جوی کاربران است تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن است. بسیاری معبران غربی گرفتن چیزی از جن در خواب را به موفقیت و نیک بختی تعبیر کرده اند. اگر کسی در خواب خود بیند که یک جن به سراغش آمده و چیزی به عنوان پیشکشی به وی می دهد تعبیرش آن است که به سود و منفعت مالی بسیاری دست خواهد یافت.

تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن به روایت محمد بن سیرین

به روایت محمد بن سیرین تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن فارغ از کوچک یا بزرگ بودن آن، بر جشن و سرور دلالت دارد. به تعبیر ایشان اگر کسی خواب بیند که در مکانی ناآشنا شخصی در قالب جن با او رو به رو شد و چیزی به او داد چنانچه شخص خواب بین از آن چیز خوشش آمد تعبیرش خوشحالی و شادمانی است. اما اگر با دیدن چیزی که از دست جن گرفت احساس بد و ناخوشایندی داشت معنی اش آن خواهد بود که در موفقیت غمگین و ناراحت کننده ای قرار می گیرد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن از جن به روایت مطیعی تهرانی

مطیعی تهرانی درباره تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن چنین می گوید: اگر در خواب خود بینید که شخصی آشنا در قالب جن درآمده و به شما چیزی به عنوان هدیه و پیشکش می دهد نشانه آن است که در آینده ای نزدیک پولی عایدتان می شود.

به تعبیر دیگر ایشان اگر کسی خواب بیند که با یک جن در معاشرت است و از وی چیزی مشخص شده می خواهد چنانچه آن را از جن دریافت کند تعبیرش آن خواهد بود که بر دشمنان خود پیروز می شود. اما اگر جن از دادن همان چیز به شخص خواب بین ممانعت کرد تعبیرش بر شکست و ناامیدی فرد خواب بیند دلالت دارد.

تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می گوید چیزی از جن گرفتن در خواب به معنی انجام دادن گناهی بزرگ است. به روایت ایشان اگر کسی خواب بیند که با شخصی در قالب جن در حال مراوده است به گونه ای که چیزی ناپسندیده از جن دریافت کند معنی اش آن خواهد بود که به گناهی بزرگ مبتلا می شود. در حقیقت دیدن این خواب زنگ خطری بزرگ برای شخص خواب در جهت اجتناب از گناهان است.

تعبیر خواب لباس گرفتن از جن

در کتاب سرزمین رؤیاها درباره تعبیر خواب چیزی از جن گرفتن چنین آمده است: اگر کسی خواب بیند که در یک مکانی ناآشنا حضور دارد و شخصی در قالب جن در حال بزازی و لباس فروختن است اگر او وی جامه یا لباسی دریافت کند نشانه آن است که به زودی مسئولیت و مقاومی نصیبش خواهد شد. اما اگر کسی خواب بیند که از شخصی ناآشنا در کالبد جن، لباس پاره پاره و ژنده دریافت کرده معنی اش آن است که به بدنامی و رسوایی دچار می آید.

تعبیر خواب طلا گرفتن از جن به روایت امام صادق (ع)

امام صادق (ع) تعبیر خواب طلا گرفتن از جن را بر چهار وجه می دانند: اول مقاوم و منصبت، دوم بخت و دولت، سوم بزرگی و حشمت، چهارم شادی و سرور. اگر کسی جن یا پری در خواب خود بیند که با وی در حال مراوده است به گونه ای که از طرف جن چیزی به نشانه طلا و جواهر دریافت کند معنی اش آن خواهد بود که به زودی به مقام و منصبت غیر قابل باوری دست خواهد یافت. 

چنانچه شخص خواب بین دختر مجردی باشد که در شرف ازدواج است تعبیرش به خواستگار صاحب مقامی نزدیک است. به بیانی ساده دیدن چنین خوابی برای یک خانم دوشیزه به ازدواج با شخصی صاحب مقاوم و ثروتمند تعبیر می شود.

تعبیر خواب چیزی گرفتن از جن به روایت دانیال نبی

حضرت دانیال نبی می فرماید: دیدن چیزی گرفتن از جن در خواب چیزی به غیر از سفر کردن نخواهد بود و به یقین آن سفر مبارک و میمون است. اگر کسی خواب بیند که در میان اجنه قرار گرفته به طوری که از هر یک از آنان چیزی دریافت می کند تعبیرش رفتن به مسافرتی است که سود بسیاری از آن عایدش می شود. به روایت دیگر ایشان اگر کسی خواب بیند که زر و سیم از جن دریافت کند دلیلش آن است که اقبال و دولتش بزرگ گردد.

تعبیر خواب چیزی گرفتن از جن به روایت آنلی بیتون

به تعبیر آنلی بیتون اگر خواب بینید که یکی از نزدیکانتان در قالب جن درآمده و از دیدن وی اظهار خوشحالی می کنید چنانچه همان شخص به شما چیزی به عنوان هدیه یا پیشکشی دهد نشانه آن است که به زودی مرادتان حاصل می آید.

به روایت دیگری از آنلی بیتون هدیه و پیشکشی گرفتن از جن، به عز و جاه دست یافتن است. اگر بیند که آن چیزی را که دوست دارد از دست جن دریافت می کند معنی اش آن خواهد بود که در جایی که امیدی به آن ندارد به کامروایی دست می یابد.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر ترسیدن از جن در خواب

تعبیر خواب جن در چندین حالت مختلف

تعبیر خواب رابطه داشتن با جن


5 نظر

  1. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من درخواب. که گویی احساس بیداری داشتم یعنی احساس میکردم بیدارم و این اتفاقات رو تجربه میکنم خواب دیدم یه جنی طبقه بالا خونمون. هستش. از سقف اشپزخونه. یه تیکه نون. انداخت. پایین. من رفتم تو حیاط بهش با صدای بلند گفتم چهل تومن پول. بهم بده بعد دور اطرافم رو یه نگاه کردم دیدم همون مقدار پول. گذاشته اس یه گوشه ای. برشون داشتم. ولی بعد پشیمون شدم. و گفتم. نه بهتره بندازمشون صندوق صدقات. دیگه نمیدونم گذاشتم صدقات یانه ولی یادمه. یه دو هزاری. داده بودم به جنه. ولی قیافه اشو اصلا ندیدم فقط یادمه دو تومنی رو دادمش و‌بهش گفتم. اینم. صدقه پولایی که بم دادی. و بعدش بیدار شدم

  2. عاطفه علینژادعاطفه علینژادsays:

    سلام خواب دیدم تو خواب وبیداریم ن اینکه کامل خواب باشم انگارواقعیبود تو گردنم یه اویز استیل یامهدی ادرکنی و یه حلقه بود توخواب یه نیرویی دفعم میکنه ازتختم میفتم و اون گردنبندم ک استیل اسم مهدی روداره میبره بعد دوباره میاد سمتم انگشترم ک شکل حلقس میگیره ازم؟چیه این تعبیر؟

  3. حسین امیریحسین امیریsays:

    خواب دیدم بعد از سال جدل با اجنه بعد از صلح به من دو عدد چاقو دادند .

  4. بامریبامریsays:

    خواب دیدم چندتا جن تو خونه پدرم هستن من تا دیدمشون ترسیدم فرار کردم رفتم اتاق بغلی بعد اومدم بیرون اتاقا رو قفل کنم برم جنا اومدن بیرون بهم هدیه دادن

  5. رضا منتظررضا منتظرsays:

    با سلام من خواب دیدم تو صحرا دنبال دفینه ام و کنار رودخانه جایی خاکش که ارتفاعش حدود ۷ متری میشد یک دستی از ۱۰ سانت بالی مچ قطع شده و داره زیر خاک زنجیری که به یک انگشتر و سکه وصله میکشه و تا من دیدم از من دور شد چند تا بسم الله گفتم خاستم واسته و بعد با خاندن آیه الکرسی دیدم یهو در دور همون زنجیر دست یک پسری ۳۰ ساله است فهمیدم جن است سر زنجیر یک داس آهنی که بدست بالا گرفته بود بهم حمله کرد منم بدون اینکه ازش بترسم باهاش در گیر شدم و پشت شو خاک زدم و بناچار تسلیم من شد گفتم حالا که تسلیم من شدی و دوستیم یه چیزی به عنوان تعهد بهم بده انگشتر حلقه طلای خودش با یه سکه طلا دستم گذاشت تا مخفی کنم گفتم خاستم ببینمت و ازت کمک بگیرم چطور پیدات کنم اسمشو که اسم عجیبی بود بهم گفت بعد منو برد پیش دو تا از دوستاش معرفی کرد اونا پرسیدن انگشترتو پیدا کردی جن گفت دادم به این اونا هم اضحار تعصف کردن و خاستن انگشترو ازم بگیرن که من حالا دفاعی گرفتن و اونا هم ازم ترسیدن و دست کشیدن