تعبیر خواب بیماری کرونا چیست؟

تعبیر خواب بیماری کرونا به خاطر شیوعی که این روزها در بسیاری از کشورهای دنیا پیدا کرده و گمانی زنی ها وسیع و غیر رسمی در بسیاری از رسانه های مجازی به چشم می خورد می تواند جالب و شنیدنی باشد. از طرفی هم به خاطر رعب و وحشتی که این بیماری وهم ناک در جان و دل ایرانیان افکنده اینکه هر شب در خواب خود مبتلا شدنشان به این بیماری لعنتی را ببینند شکی نیست. 

آیا به نظر شما تعبیر خواب بیماری کرونا می تواند به اندازه این ویروس کشنده، بد و دردناک باشد؟ آیا شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که هر شب استرس این بیماری سر بر بالین خود می گذارید و ناگاه نیمه های شب با ترس و وحشت از خواب بیدار می شوید؟ اگر این چنین است برای دانستن تعبیر خواب بیماری کرونا پیشنهاد می کنیم حتماً این مقاله ما را تا اتمام شدن آن مطالعه کنید.

همانطور که می دانیم تعبیر خواب به معنای واقعی تفسیر و مفهوم بخشیدن به رؤیاهایی است که در خواب های خود با آن ها مواجه می شویم. در حالت کلی دیدن بیماری در خواب صرفه نظر از نوع آن برای کسی ناخوشایند است. شاید دیدن چنین خواب هایی برای هر کسی به مثابه یک کابوس تلقی شود. 

از آنجایی که هر یک از ما تا حدود بسیاری ترس و وحشت از بیماری کرونا داریم و هیچ گاه دلمان نمی خواهد روزی به آن مبتلا شویم. اما شاید برایتان جالب و شنیدنی باشد که دیدن این نوع بیماری در خواب برخلاف عالم واقعیت و بیداری دارای تعابیری مثبت و خوشایند است. درست است که شاید دیدن خواب کرونا در حالات و موقعیت های مختلف تجربه ای ناخوشایند و آزاردهنده برایمان به ارمغان آورد اما نباید از تعابیر چنین خوابی احساس نگرانی و دلواپسی داشت.

تعبیر خواب بیماری کرونا در نگاه کلی

بسیاری معبران درباره دیدن بیماری کرونا در خواب چنین تعبیر کرده اند اگر کسی در خواب خود بیند که به بیماری کرونا مبتلا شده بایستی در بیداری حواسش به خطرات احتمالی که در اطرافش وجود دارد باشد. 

در واقع دیدن چنین خوابی به این معنا است که به احتمال زیاد شخصی یا اشخاصی قصد آسیب رساندن به وی را دارند. در حالت کلی چنین خوابی بیانگر آن است که بیننده خواب مراقب همه چیز باشد و بیش از اندازه به اطرافیان خود اطمینان نکند.

تعبیر خواب مبتلا شدن به بیماری کرونا

اگر کسی خواب بیند که به بیماری کرونا مبتلا گشته به گونه ای که اطرافیان از وی فراری هستند معنی اش آن که در دین او سستی و ضعفی ایجاد شده به گونه ای که میان مردم و اطرافیان خود نفاق ایجاد می کند. 

از دیدگاه بسیاری معبران تعبیر خواب بیماری بر نافرمانی از پروردگار و گناه دلالت دارد. از آنجایی که این روزها بیماری به عنوان یک بیماری صعب العلاج در میان مردم شناخته شده است به گونه ای که هر کسی از مبتلا شدن به آن رعب و وحشت دارد از این رو دیدن خواب این بیماری سخت و طاقت فرسا به این معنی است که بر گناهی کبیره مبتلا شده و یا در آینده ای نزدیک گرفتار می شود.

ابن سیرین درباره این خواب چنین می گوید: اگر کسی در خواب خود بیند که به بیماری لاعلاجی همچون کرونا مبتلا شده به این معنی است که در دین و ایمان وی گمراهی و خلل ایجاد شده است. به روایت دیگر ایشان مبتلا شدن به بیماری کرونا در خواب به غم بزرگ و از دست دادن یکی از عزیزان دلالت دارد.

ایشان دراین باره چنین روایت می کنند. چنانچه خواب بینید که بیمار هستید به طوری که بیماریتان همچون بیماری کرونا سخت و طاقت فرسا است و دیگران از هم صحبتی با تو پرهیز می کنند به تعبیر این خواب احتمال اینکه به زودی دار فانی را وداع گویید بسیار است.

تعبیر خواب شفا یافتن از بیماری کرونا

ابراهیم کرمانی می گوید: چنانچه شخصی در خواب خود بیند که به درد و بیماری کرونا مبتلا گشته و از خداوند منال طلب شفاعت می کند. اگر بیند دعاهایش مستجاب و از بیماری شفا یافته است تفسیر چنین خوابی این خواهد بود که از غم و ناراحتی ایمن می شود. 

همچنین ایشان درباره این خواب به طرق دیگر چنین روایت می کند: اگر کسی خواب بیند که دیگران برای شفاعت وی از بیماری کرونا از درگاه خداوند طلب دعای خیر می کنند معنی اش آن است که به زودی از جانب شخصی یا اشخاصی گشایش بزرگی در کارهایش می شود.

تعبیر خواب مبتلا شدن فرزند به بیماری کرونا

در کتاب سرزمین رؤیاها آمده است اگر کسی خواب بیند که فرزند یا یکی از فرزندانش به بیمار سخت کرونا مبتلا گشته چه بسا بیننده خواب مجرد باشد تعبیرش این خواب ناکامی در عشق است. اما اگر متأهل و دارای فرزند باشد و برای وی معلوم شود که کدام فرزند او به این بیماری مبتلا شده نشانه آن است که اتفاقی نگران کننده به طور غیر منظره کانون گرم خانواده اش را پریشان می سازد

تعبیر خواب مشاهده مبتلا شدن دیگران به بیماری کرونا

به روایت آنلی بیتون اگر کسی در خواب، خود را در یک بیمارستان بیند که تمامی بیماران آن به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به ناگاه و به یک باره همه آن ها بهبودی می یابند تعبیرش به موازات همان تعداد نفرات خوب و پسندیده است. به روایت ایشان دیدن این خواب بر شادی و منفعت مالی دلالت دارد.

در تعبیری دیگر آنلی بیتون مشاهده مبتلا شدن دیگران به بیماری کرونا از سستی در فریضت ها و سنت ها در یک جامعه خبر می دهد. به این ترتیب اگر شخصی خواب بیند که در تمامی شهر بیماری کرونا شایع گشته به طوری که تمامی اهالی شهر به غیر از وی به این بیماری مبتلا شده اند تأویلش آن خواهد بود که مردمانی که شخص خواب بین بیمار شدنشان را در خواب دیده مردمانی راستگو و خوش صدیق نیستند.

تعبیر خواب عیادت از فرد مبتلا شده به بیماری کرونا

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی چنانچه شخصی خواب بیند که از یک فرد بیمار عیادت می کند معنی اش آن خواهد بود که با تلاش و کوشش بسیار به سعادت و نیک بختی دست خواهد یافت.

توجه : وب سایت توپ تاپ آماده ی پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه ی تعبیر خواب ویروس کرونا می باشد ، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب مریض شدن دیگران

تعبیر خواب شفا یافتن بیماری دیگران

تعبیر خواب عیادت بیمار در بیمارستان

تعبیر خواب بیماری آنفولانزا


4 نظر

  1. فاطمه عبدالهیفاطمه عبدالهیsays:

    سلام امروزه خوابیدم خاب دیدم یکمی علائم بیماری کرونا ودارم شب بود وبه شوهرم گفتم اونم من برد بیمارستان تارسیدم روی تخت خوابیدم. وشوهرم پشت میزنشست. دکتراومدواون علایم منو گفت یهو دستگاه ضربان قلب وبهم وصل کردن. ضربان قلبم هی بالا رف و تندتند شد وچشام جلوش سیاهی رف وتنهاصدایی ک شنیدم دیدم صدای بوق ثابت دستگاه بود وچشام بسته شد همه چی سیاه شددرهمون لحظه روح از بدنم جداشدوقشنگ فهمیدم که تموم شدوبدنم بی جون بود. دکتردستگاه شوک وآورد وقبلش یه سوزن میخاست بزنه بهم تای شوک بهم واردشدروحم تاسقف اتاق رفت ودوباره باشدت اومدپایین ولی بدنم بیجون بود ومیخاسن من و ببرن توی یه اتاق دیگ که بیدارشدم ازخاب وساعت5عصربود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و در منزلتون قرآن زیاد بخونین به نگرانی و دغدغه ی شما اشاره داره

  2. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم وارد جایی شدم و دوست قدیمیم رو دیدم و به روش کرونایی دست دادم و اون میخواست دست بده گفتم نه نه دست نده و بعد چهرش رو دیدم که چشاش زرد شده بود و موهاش کمی ریخته بود و نگرانش شدم و گفتم چرا حالت اینطوریه و گفت والا ازمایش دادم و چند روز دیگه جواب میاد و منم خواستم بگم که نکنه خدا نکرده کرونا باشه و زود اقدام کنه برای درمان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نگرانی و دغدغه های فکری اشاره داره

  3. الیالیsays:

    سلام. من خواب دیدم بیماری کرونا تا حدودی تموم شده و ما خونه مادربزرگم هستیم. بعد من و مادرم و خاله هام در خیابون برنج نذری میدیم و در همین لحظه یک پسر غریبه به من حمله میکنه و قصد کشتن من رو داره و کسی هم کمکم نمیکنه میشه بگید تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  4. ارمیاصابریارمیاصابریsays:

    من دیدم برادرم در اتوبوس از یکی دیگه هم کرونا گرفته بود هم آنفولانزا بعد من اصلاً ازش نمی ترسیدم اما به پدرو مادرمون بعد ۲ روز گفت درباره فوتبالم حرف های زیادی می گفت و می خواست واکسن روسی بزنه