جملات زیبا درباره لحظات خوب زندگی

لحظات خوب زندگی زمانی به وجود می آیند که تو خواهان آنها باشی. اینکه به موفقیتی برسی، اینکه در زندگی احساس خوشبختی کنی و اینکه عاشق شوی، همگی جزو لحظات خوب به حساب می آیند؛ اما تو باید از درون خواهان همه ی این ها باشی که به آنها دست پیدا کنی! وگرنه به هیچکدام شان نخواهی رسید.

متن های کوتاه در مورد لحظات خوب زندگی

در این مطلب سعی داریم در مورد لحظات خوب زندگی با شما متن هایی را به اشتراک بگذاریم. لحظات خوب معمولا آن لحظاتی هستند که انسان در زندگی اش به موفقیتی می رسد، احساس خوشبختی می کند و یا عاشق شدن را تجربه می کند که ما در مورد هر سه ی این موضوعات سعی کرده ایم که برایتان متن هایی را آماده کنیم. همراه ما در این مطلب باشید.

جملات درباره موفقیت در زندگی

هیچ لحظه ای به اندازه ی آن لحظه خوب نیست که در کاری موفق شوی و شیرینی موفقیتت را بچشی. فکرش را بکن! کاری را که روزها و یا حتی ماه ها انجام می دادی، به سرانجام برسد و تو از ثمره آن استفاده کنی. هیچ چیز نمی تواند زیباتر از این باشد. این یکی از لحظات خوب زندگیست.

*******************************

برای اینکه لحظات خوب و سرشار از موفقیت را در زندگی ات به وجود آوری، باید جسور باشی؛ باید قدرتش را داشته باشی که برای خواسته های حرکت کنی و آنها را به دست بیاوری. خواسته ها خود به خود به سمت تو نمی آیند و خودشان به سمت تو حرکت نمی کنند، این تو هستی که قدم بر میداری و تک تک آنها را از آن خودت میکنی. باور کن که با هر بار رسیدن به خواسته ای، شور و شوق زندگی در تو بیش از پیش می شود.


مطلب پیشنهادی :

متن های زیبا درباره ی قوی بودن در زندگی (2)


فکر میکنی تمام موفقیت هایی که در زندگیت اتفاق افتاده و لحظات خوبی که در پی داشته ای، همگی از سر اتفاق و تصادف بوده اند؟ خیر هیچ وقت اینگونه نیست و نخواهد شد. هر موفقیتی که به دست می آوری و هر لحظه ی خوبی که در زندگی ات رخ می دهد، به واسطه ی خودت بوده و هست. خودت تلاش کرده ای و به آنها رسیده. برای همین ها هم که شده خودت را دوست بدار و تمرکزت را روی موفقیت هایت بگذار.

*******************************

هیچوقت فراموش نکن که لحظات خوب و برآورده شدن خواسته ها اتفاقی صورت نمی پذیرند و تو باید برای عملی شدن آنها تلاش کنی. رسیدن به موفقیت در زندگی بهایی دارد؛ بهای آن همین تلاش کردن توست. زمانی که برای خواسته ای تلاش می کنی و زمانی که برای خواسته ای میجنگی، تو به سمت آن نزدیک و نزدیکتر می شوی؛ به شکلی که کم کم آن را لمس میکنی و این شیرین ترین اتفاقی است که می تواند در زندگی ات رخ دهد.

*******************************

خودت را لایق موفقیت بدان؛ خودت را لایق اتفاقات خوب و لحظات خوب در زندگیت بدان. چه کسی از تو لایق تر؟ چه کسی از تو شایسته تر؟ تا زمانی که خودت را لایق ندانی و تا زمانی که خودت را شایسته ی موفقیت ندانی، باید به تو بگویم که هیچ موفقیتی در زندگی ات رخ نمی دهد و اگر هم اتفاق بیفتد، تو به آن به شکل موفقیت نگاه نمیکنی. پس خودت را لایق تمام موفقیت ها و تمام لحظات خوب بدان.

*******************************

می دانی موفقیت چیست؟ در یک جمله کوتاه تمام مفهوم آن را به تو می رسانم و آن جمله لذت بردن از زندگی است. اگر بتوانی که از زندگی ات لذت ببری، اگر بتوانی که از مسیر رسیدن به اهدافت لذت ببری، لحظات خوبی را برای خودت در زندگی می آفرینی و همین لحظات خوب موفقیت های تو هستند. تو به این دنیا آمده ای که لذت ببری و زندگی را به معنای واقعی زندگی کنی! پس همین کار را انجام بده و همیشه تلاش کن که برای خودت لحظات خوبی بیافرینی که در نهایت تبدیل به یک انسان موفق شوی.

متن لحظات خوب زندگی

همچنین ببینید :

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته


موفق شدن آسان نیست. اگر آسان بود که همه موفق می شدند. همه فکر می کنند که یک فرد موفق، فردی فرازمینی و غیر انسان است؛ در صورتی که واقعا به این شکل نیست. یک فرد موفق، تنها یاد گرفته که چطور لحظات خوبی را برای خودش بیافریند و چطور احساس خوبی داشته باشد. او اگر شغلی دارد، این شغل به او احساس خوبی میدهد؛ اگر رابطه ی عاطفی دارد، این رابطه به او احساس خوبی می دهد و ... . در زندگی این فرد، هر چیزی که وجود دارد، به او احساس خوبی می دهد و برایش لحظات خوبی را می آفریند و همین موفقیت است.

*******************************

برای موفق شدنتان کافیست یک کار بزرگ انجام دهید و آن هم برداشتن تمرکز از روی سختی ها و مشکلات زندگی است. شاید بگویید که نمی شود که این سختی ها را فراموش کرد یا این مشکلات را از یاد برد. منظور از یاد بردن آنها نیست، منظور این است که تمرکز خودتان را از روی سختی ها و مشکلات بردارید تا کم کم بتوانید یک احساس خوب و بی نظیر در خود شکل دهید. همین احساس خوب برایتان لحظاتی خوبی می آفریند و در نهایت شما تبدیل به موفق ترین آدمی می شوید که میشناختید.

*******************************

هر چیزی در این دنیا بهایی دارد و بهای موفق شدن این است که متفاوت از دیگران باشید و متفاوت از دیگران فکر کنید. همه موفقیت را یک نقطه می دانند که اگر به آن برسند، دیگر خوشبخت خواهند شد؛ در صورتی که موفقیت واقعی این نیست و چیزی فراتر از این است. موفقیت لذت بردن از مسیری است که تا رسیدن به آن نقطه می پیمایید. ما چرا خواسته داریم؟ ما چرا هدف داریم؟ برای این است که از زندگی لذت ببریم. پس ما به سمت این خواسته ها حرکت می کنیم که لحظاتی خوبی برای خود بیافرینیم و در نهایت از زندگی لذت ببریم. پس برای لذت بردن از زندگی نباید منتظر آن نقطه ی خاص بود و باید حتی با اندک چیزها هم لذت برد.


بیشتر بخوانید :

متن در مورد خندیدن و شاد بودن


برای خودت اهمیت قائل شو و خودت را مهم بدان. تو فرد مهمی هستی که قدم این به این جهان گذاشتی. کافیست این را باور کنی که برای موفقیت دست به تلاش بزنی و باز نایستی. حرف های مردم را جدی نگیر. مردم همیشه برای ناکامی های خود بهانه هایی دارند و هرگز آن بهانه ها را رها نمی کنند. اما تو که مثل این مردم نیستی. تو از ارزش خودت خبر داری! برای همین برای ایجاد لحظات خوب و سرشار از موفقیت در زندگی ات تلاش می کنی. راز زندگی سعادتمند در همین کار نهفته است.

*******************************

اگر می خواهی که موفق شوی، اگر می خواهی که خوشبخت شوی و اگر می خواهی که به اهدافت در زندگی برسی، پس یاد بگیر که چطور از تک تک لحظات زندگی ات لذت ببری و یاد بگیر که حتی در بدترین اتفاقات زندگی ات هم روی ویژگی های مثبت زندگی ات تمرکز کنی و روزی آنها مانور بدهی. ساز و کار این جهان همین است. اگر به چیزهای بد توجه کنی، اتفاقات و لحظات منفی ای در زندگی ات می آفریند و اگر به چیزهای خوب توجه کنی، اتفاقات و لحظاتی مثبت برایت خلق می کند. پس برای خوشبختی و موفقیت لازم است که به چیزهای مثبت توجه کنی و از تک تک لحظات زندگی ات سعی کنی به شیوه ی خاص خودت لذت ببری.

جملات درباره احساس خوشبختی در زندگی

احساس خوشبختی در زندگی به این نگاه نمیکند که تو چقدر درآمد داری، چقدر ثروت داری و یا حساب بانکی ات چقدر است؛ احساس خوشبختی همانطور که از نامش پیداست، یک احساس است و تو ممکن است تمام چیزهایی را که گفته شده، داشته باشی، اما باز هم احساس خوشبختی نکنی. برای اینکه احساس خوشبختی کنی، باید لحظات خوب زندگی ات را دریابی؛ باید به فکر این باشی که هم اکنون چطور و چگونه می توانی برای خودت لحظات خوبی را خلق کنی.

*******************************

به خدا امید داشته باش و هر روز امیدت را بیشتر و بیشتر کن؛ همین امید باعث می شود که کم کم در زندگی احساس خوشبختی کنی. شاید کمی دور از تصور به نظر بیایید که فقط با امید داشته، انسان احساس خوشبختی کند. اما در اینجا باید همان جمله ی معروف را به یاد بیاوری که می گوید که انسان با امید زنده است. در واقع همین امید است که او را سرپا نگه می دارد و همین امید است که باعث می شود که او به زندگی اش ادامه دهد. وقت که این امید را چندین برابر کنی، احساس خوشبختی ات هم دو چندان می شود و تو می توانی لحظات خوب و بی نظیری را در زندگی ات خلق کنی.

*******************************

فکر میکنی که خوشبختی چیست؟ خوشبختی هیچ وقت خارج از درون خود انسان به وجود نمی آید. تا انسان از درون احساس خوشبختی نکند، هیچ وقت نمی تواند در بیرون از وجود خودش آن را به دست بیاورد. حال هر چقدر می خواهی به دنبال ثروت برو، هر چقدر که می خواهی برای خودت روابط عاطفی تشکیل بده و هر چقدر که می خواهی برای خودت دوست و رفیق جمع کن؛ در هر صورت این ها همگی زمانی خوشبختی به حساب می آیند که تو از درون احساس خوشبختی کنی. آن موقع این موارد همگی عوامل تشدید کننده ی این احساس می شوند. هر وقت توانستی خودت به تنهایی برای خودت لحظاتی خوبی را بیافرینی و از درون به دنبال این لحظات خوب باشی، آن موقع است که خوشبختی؛ آن موقع است که معنی خوشبختی را درک کرده ای.

متن زیبا در مورد لحظات خوب زندگی

پیشنهاد ویژه :

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر


انسان حریص هیچوقت در زندگی احساس خوشبختی نمی کند! چرا که او دائما به دنبال به دست آوردن چیزهای جدیدی است و فرصت لذت بردن از چیزهایی که داشته را پیدا نمی کند. اگر نمی خواهی که تبدیل به این انسان حریص شوی، پس از همان چیزهایی که داری در زندگی لذت ببر و لحظات خوب زندگی ات را همین حالا دریاب. منظور این نیست که از به دست آوردن چیزهای جدید غافل بمانی، بلکه منظور این است که به دنبال چیزهای جدید هم باش؛ اما در کنار، سعی کن که از همان چیزهایی که داری لذت ببری. این خوشبختی واقعی است.

*******************************

همین که از ته دل بخندی، یعنی اینکه خوشبختی؛ همین که هیچ مسئله ای نتواند روی تو آنقدر تاثیر بگذارد که حالت را کاملا خراب کند، یعنی اینکه تو خوشبختی و همین که از درون شاد باشی، یعنی اینکه تو خوشبختی و همین که بلد باشی برای خودت لحظات خوب و خوشی را به وجود آوری، یعنی اینکه تو خوشبختی. خوشبختی در همین چیزها معنی پیدا می کند.

*******************************

اگر خوشبختی می خواهی، پس برای آن تلاش کند. لحظات خوبی که در آنها احساس خوشبختی میکنی، خود به خود به وجود نمی آیند و تو برای شکل دادن آنها باید تلاش کنی و از انجام برخی کارها خودت را منع کنی. مثلا از اینکه دائما افسرده و ناراحت باشی، خودت را باید منع کنی؛ از اینکه به خاطر مسائل پوچ و بیهوده به دلت ناراحتی راه بدهی، باید خودت را منبع کنی و از هر چیزی که باعث می شود که تو احساس خوشبختی نکنی، باید خودت را دور کنی. این بهایی است که تو باید برای خوشبخت بودن و ایجاد لحظات خوب و خوش در زندگی ات بپردازی. اگر همین کارها را انجام دهی، چندین برابر نسبت به گذشته احساس خوشبختی خواهی کرد.


در ادامه ببینید :

متن های زیبا درباره من خوشبختم (2)


مسیر زندگی پستی و بلندی دارد و در هر برهه ای از زندگی ممکن است که تو با یکی از این پستی و بلندی ها برخورد داشته باشی. تو نباید خوشبختی ات را به آنها گره بزنی؛ تو نباید وابسته به این باشی که ببینی در زندگی ات پستی به وجود می آید یا بلندی که بعد از آن احساس خوشبختی کنی. تو باید کاری کنی که فارغ از تمام این اتفاقات و فارغ از تمام پستی ها و بلندی ها بتوانی لحظات خوب زندگی ات را دریابی و بتوانی احساس خوبت را در خودت شکل دهی. همان اتفاقاتی که برای تو پستی به حساب می آیند، برای بعضی از آدم ها بلندی به حساب خواهند آمد. پس به جای اینکه دائما برای اتفاقات مختلف غصه بخوری، به این نگاه کن که چطور می توانی یک پستی را به بلندی تبدیل کنی.

*******************************

برای اینکه طعم خوشبختی را در زندگیت بچشی و برای اینکه لحظات خوب بیشتری را در زندگی به وجود آوری، خودت را به دیگران وابسته نکن. هرگز نباید خودت را حتی به نزدیکترین افراد زندگیت هم وابسته کنی؛ چرا که ما در دنیایی فانی زندگی می کنیم و حتی اگر هیچ اتفاقی ما را از آن افراد جدا نکند، مرگ بالاخره آنها را از ما خواهد گرفت و ما اگر خوشبختی خود را به آنها گره زده باشیم، با رفتنشان خوشبختی ما هم خواهد رفت. پس باید سعی کنیم که همیشه دیگران را دوست بداریم، اما خود را به آنها وابسته نکنیم که مبادا خوشبختی مان به بودنشان گره بخورد.

جملات درباره عشق در زندگی

تمام چیزی که از کودکی درباره ی عشق شنیده بودیم، آنقدر هم که باید درست نبودند. عشق در واقع همان چیزهای ساده ای هستند که شاید ما هیچوقت آنها را نمی دیدیم. مانند چشمانی که انتظار ما را می کشند، دستان نوازشگری پدر یا مادر که روی سرمان کشیده می شدند، قدم زدن کنار ساحل دریا، قدم زدن روی برگ های خشکیده درختان در فصل پاییز! همه ی این ها عشق هستند و ما در زندگی فقط یک تعبیر عشق را سعی کردیم که درک کنیم. عشق همان لحظات خوب زندگی است. لحظاتی که این احساس را در وجود انسان شکل می دهد.

*******************************

عاشق زندگی ات باش و به هیچ وجه سعی نکن که زندگی ات را شبیه به دیگران بسازی. باور کن که همان دیگرانی که دوست داری مانند آنها باشی هم مشکلاتی دارند که خود آرزو می کردند کاش شبیه شخص دیگری بودند. آنقدر به دنبال تغییر زندگی ات نباش که مدام آن را شبیه به دیگران بسازی. به جای این کار ها، عاشقانه آن را دوست داشته باش. هر طور که هست، به هر شکلی که هست، زندگی ات را بپذیر. آن موقع می بینی که چقدر عاشق آن می شود و آن موقع می بینی که چقدر لحظات خوب و نابی را در زندگی ات به وجود می آوری که قبلا هرگز آنها را احساس نمی کردی.

*******************************

مگر چند بار در این دنیا زندگی می کنی؟ مگر چند برابر قرار است که این دنیا را تجربه کنی؟ فرصت خیلی کوتاه است؛ کوتاه تر از آنچه که فکرش را میکنی. انسان از یک لحظه ی بعدش هم خبری ندارد و ممکن است همین لحظه ی دیگر، نوبت من و تو باشد که از این دنیا برویم. پس از عمری که به این کوتاهیست چرا استفاده نکنیم؟ از عمری که اینقدر زود می گذرد چرا استفاده نکنیم؟ بیا تا در زندگی عاشقی کنیم. بیا عاشق شدن را بلد باشیم و عاشقانه از هر فرصتی که خدا به ما می دهد استفاده کنیم. اینگونه می بینی که زندگی چقدر شیرین می شود و چقدر لحظات خوب و خوشی در زندگی ات شکل می گیرد.

*******************************

زندگی ات را دوست بدار؛ به هر شکلی که هست و هر طوری که هست. زندگی تو ارزشمند است. چرا نباید عاشق آن باشی؟ چرا نباید آن را دوست داشته باشی؟ خدا فرصتی به تو داده که پا در این دنیا بگذاری و بتوانی آن را تجربه کنی و از آن لذت ببری. پس سعی کن همیشه در این نعمتی که خدا به تو داده، به دنبال ایجاد لحظات خوب و خوش باشی و تا میتوانی خوش گذرانی کنی. این بهترین انتقامی است که می توانی از سختی های زندگی بگیری. عاشق بودنت در این دنیای فانی، بهترین انتقامی است که می توانی از آن بگیری.

*******************************

هنوز که فرصت داری سعی کن که عشق را در زندگی ات تجربه کنی. باور کن که چیزی زیباتر از عشق وجود ندارد. عشق به انسان امید به زندگی میدهد، عشق در او احساس خوب می آفریند، عشق باعث می شود که انسان احساس خوشبختی کند و در نهایت عشق باعث میشود که انسان از زندگی لذت بیشتری ببرد و لحظات خوب بیشتری را تجربه کند. حالا که این عشق اینقدر زیباست و اینقدر خاص است، چرا نباید در زندگی تو به وجود بیاید؟ تو لیاقتش را داری! پس هنوز که وقتش است اقدام کن و هنوز که فرصت داری برای عاشقی و عاشق شدن وقت بگذار.

*******************************

بعضی ها تمام زندگیشان می شود کار و کار. در انتها که به زندگی شان نگاهی می اندازند، فقط افسوس می خورند که چرا تمام زمان خود را برای کار کردن گذاشتند. زندگی فقط کار نیست؛ زندگی عاشق شدن است؛ زندگی لذت بردن از لحظات خوب است؛ زندگی تجربه های جدید است. تو اگر می خواهی زندگی را به معنای واقعی زندگی کنی، پس باید در تمام ابعاد آن سعی کنی موفق شوی و در تمام ابعاد آن سعی کنی احساس خوبی را در خودت به وجود آوری.

*******************************

عاشق که باشی، میفهمی که دار دنیا آنقدر هم ارزشمند نیست. عشق به تو می فهماند که هیچ چیزی جز آن آنقدر ارزش ندارد که وقتت را برایش تلف کنی و از خودت بگذری تا به آن برسی. عشق لحظات خوب و نابی را در زندگی ات به وجود می آورد که تو از ته دل احساس خوشبختی می کنی. این عشق باعث می شود که تو از درون واقعا شاد باشی و شادی کنی. حس عشق نسبت به زندگی باعث می شود که تو کمتر افسردگی داشته باشی و بیشتر بخواهی که از دنیا لذت ببری و آن را تجربه کنی.

جملات کوتاه راجب لحظات خوب زندگی

مطلب پیشنهادی :

آلبوم عکس پروفایل بسیار دلنشین + متن دلنشین


کسی که توانسته در این دنیا عاشقی کند، برنده است و کسی که توانسته عاشق شود، پیروز میدان است. اگر نگاهی اجمالی به این دنیا بیندازیم و اگر از دیدی بزرگتر به این دنیا نگاه کنیم، می بینیم که اگر از هر فرصت آن استفاده نکنیم، به خود ظلم کرده ایم و می بینیم که اگر در آن عاشقی نکنیم، به خودمان ستم کرده ایم. منظور از عاشقی این نیست که حتما یک احساس خاص نسبت به یک انسان دیگر داشته باشیم؛ بلکه همینکه از لحظات زندگیمان لذت ببریم و همینکه برای زندگی مان ارزش قائل شویم، خود عشقی وصف ناپذیر است که با هیچ چیزی نمی توان آن را مقایسه کرد.

*******************************

عشق به تو فرصت زندگی کردن می دهد. زمانی که تو در زندگی عاشق باشی، می بینی که هنوز هم دلایلی وجود دارند که تو به زندگی ات ادامه دهی و از آن ناامید نشوی. در یک کلام عشق تو را نسبت به زندگی امیدوار می کند و باعث می شود که غم زمانه آنقدر روی تو تاثیر نگذارد. برای انسان عاشق هیچ چیزی آنقدر مهم نیست که بخواهد احساس عشقش را از بین ببرد. پس سعی کن که در این دنیای فانی، عاشقی کنی. این عاشقی بهترین کاری است که می تواند باعث شود که تو لحظات خوب بیشتری را در زندگی ات به وجود آوری و از آنها نهایت استفاده را ببری.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...