آموزش نحوه کشیدن نقاشی جانور درختی

تنبل درختی یا تنبل درختی نوعی حیوان است که بر روی درختان آمریکای جنوبی و مرکزی زندگی می کنند. آنها به علت حرکت بسیار کند به اسم تنبل درختی شناخته می شوند. در حالی که ممکن است شبیه میمون ها باشند، آنها از راسته پستانداران محسوب نمی شوند. آنها در واقع بستگان نزدیک آنتراکرها هستند.

این جانوران شناگران بسیار خوبی هستند و غالبا برای پیدا کردن جفت خود، می توانند در جزایر گرمسیری شنا کنند. جانور درختی می تواند تا چهل دقیقه نفس خود را در زیر آب نگه دارد.

امیدوارم که تا الان تقریبا توانسته باشید با این حیوان آشنا شده باشید. ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک جانور درختی را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه کشیدن نقاشی جانور درختی:

آموزش نقاشی جانور درختی مرحله اول

1- نقاشی خود را با کشیدن یک دایره شروع کنید. این دایره سر جانور را نشان میدهد.

آموزش نقاشی جانور درختی مرحله دوم

2- برای محصور کردن یک شکل گرد نامنظم از یک خط خمیده و بلند استفاده کنید. خط را از سر کشیده و آن را به پشت خود دو برابر کنید. این کار بدن جانور را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی تنبل درختی مرحله سوم

3- در این مرحله بازوی تنبل درختی را نقاشی کنید. برای قسمت بالای بازو، یک خط C شکل به سمت بالا از بدن بکشید. سپس از یک سری خطوط کوتاه، منحنی استفاده کنید تا قسمت زیرین بازو را تشکیل دهد.

آموزش نقاشی تنبل درختی مرحله چهارم

4- پای عقب را با روشی مشابه بازو نقاشی نمایید. از یک خط به شکل C، به سمت بالا استفاده کنید تا قسمت بالای پا را تشکیل دهید. سپس با استفاده از خطوط کوتاه و دندانه دار، قسمت زیرین پا را نقاشی کنید. این حالت ظاهری خزدار به پا می بخشد.

نقاشی آسان جانور درختی مرحله پنجم

5- خطوط راهنما را برای وضوح بیشتر نقاشی پاک کنید.

نقاشی گام به گام جانور درختی مرحله ششم

6- شاخه درختی را بکشید تا جانور درختی به آن چسبیده باشد. شاخه را با استفاده از دو خط خمیده موازی در زیر پا، بین بازو و پا و بالای بازو نقاشی کنید. برای ایجاد شکاف در شاخه از یک خط V شکل استفاده کنید.

نقاشی کودکانه ی جانور درختی مرحله هفتم

7- بین بدن و درخت، یک خط خمیده و یک سری خطوط منحنی به هم متصل بکشید. سپس از دو خط خمیده استفاده کنید که در یک نقطه با هم قرار می گیرند طوری که بازو به دور شاخه حلقه شده باشد. خطوط راهنما را در صورت لزوم پاک کنید. یک خط منحنی را در قسمت بالای دست بکشید و از خطوط منحنی اضافی برای مشخص کردن انگشتان استفاده کنید.

نقاشی جانور درختی برای کودکان مرحله هشتم

8- یک شکل گرد را درون سر نقاشی کنید تا صورت مشخص شود. سپس دو شکل خمیده را سایه بزنید تا چشم ها تشکیل شود.

آموزش نقاشی تنبل درختی مرحله ی نهم

9- برای متصل کردن چشم ها به هم یک خط خمیده تقریبا C شکل را نقاشی کنید و پوزه را تشکیل دهید. یک مثلث گرد را به منظور نقاشی بینی سایه بزنید.

رنگ آمیزی نقاشی جانور درختی

    اکنون نقاشی شما آماده رنگ آمیزی است. پوست جانور تنبل به طور معمول برنزه یا خاکستری است. اما ممکن است به دلیل رشد جلبک روی پوست آنها سبز رنگ به نظر برسد.


    بچه های عزیز از آموزش های پایین هم دیدن کنید :

    آموزش کشیدن نقاشی گوزن برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی خوکچه هندی

    آموزش گام به گام نقاشی کانگورو برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...