آموزش گام به گام نقاشی خوکچه هندی

خوکچه ها جوندگان کوچک بومی آمریکای جنوبی هستند. آنها حدود 3000 سال پیش اهلی شدند. امروزه هنوز هم در خانه و خارج از منزل هم به عنوان حیوانات خانگی و هم به عنوان یک منبع غذایی نگهداری می شوند.

برخلاف اکثر جوندگان، خوکچه هندی یک رژیم غذایی کاملا گیاهی را دارد. این حیوانات حافظه خوبی دارند. آنها فقط می توانند از موانع کوتاه بپرند.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید یک خوکچه هندی را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن خوکچه هندی:

آموزش نقاشی خوکچه هندی مرحله اول

1- با نقاشی یک دایره شروع کنید. سر خوکچه هندی را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی خوکچه هندی مرحله دوم

2- با استفاده از یک خط منحنی، یک شکل بزرگ و نامنظم را در یک طرف سر نقاشی نمایید. برآمدگی ها مربوط به پاهای خوکچه است.

آموزش نقاشی خوکچه هندی مرحله سوم

3- شکل سر را محصور کرده و بکشید. در داخل دایره، فرم دقیق تری را نقاشی کنید. سپس از دو خط منحنی متصل به هم برای  شکل پوزه و دهان استفاده کنید.

نقاشی آسان خوکچه هندی مرحله چهارم

4- برای وضوح بیشتر نقاشی خطوط راهنما را پاک کنید.

نقاشی کشیدن خوکچه هندی مرحله پنجم

5- قسمت پیشانی خوکچه هندی را نقاشی نمایید. در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. از دو خط خمیده برای نشان دادن شانه و پای جلویی استفاده کنید. آنها را با استفاده از یک سری خطوط U شکل با هم تداخل کنید. در آخر، از سه خط باریک U برای نقاشی انگشتان پا استفاده کنید.

آموزش نقاشی خوکچه هندی مرحله ششم

6- ساق پای دیگر را از پشت گردن بکشید. از خطوط خمیده متصل به هم برای نقاشی خز موجود در پا استفاده کنید. سپس چندین خط باریکU  شکل را برای کشیدن انگشتان پا به هم وصل نمایید.

نقاشی کودکانه خوکچه هندی مرحله هفتم

7- پای عقب را بکشید. برای پای جلویی، پا را با استفاده از دو خط خمیده ترسیم کنید. آنها را با استفاده از خطوط U شکل به انگشتان پا وصل کنید. برای پای عقبی، دو یا چند انگشت پا را که تا حدودی توسط بدن پنهان شده اند، با استفاده از خطوط خمیده، محصور کنید.

آموزش نقاشی خوکچه هندی مرحله هشتم

8- صورت خوکچه هندی را کامل کنید. یک دایره را درون یک دایره بکشید تا چشم تشکیل شود. یک دایره بیضی و کوچک درون دایره کوچکتر بکشید و اطراف آنها سایه بزنید تا مردمک را ظاهر شوند. برای محصور کردن گوش ها از خطوط طولانی و خمیده استفاده کنید. یک شکل گرد را روی پوزه بکشید تا بینی ایجاد شود. برای نقاشی بینی یک بیضی کوچک بکشید و سایه بزنید.

نقاشی خوکچه هندی برای کودکان مرحله نهم

9- خز را در امتداد منحنی های بدن خوکچه هندی نقاشی کنید. از سری خطوط کوتاه استفاده کنید که در یک نقطه وصل می شوند. سپس با استفاده از خطوط طولانی و خمیده، سبیل ها را از کنار بینی بکشید.

رنگ آمیزی نقاشی خوکچه هندی

    اکنون نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید. این پستانداران کوچک در طیف وسیعی از رنگ ها شامل سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای قرار دارند. آنها همچنین ممکن است ترکیبی از این رنگ ها را نشان دهند.


    دیگر آموزش های پیشنهادی و آسان :

    آموزش گام به گام نقاشی کانگورو برای کودکان

    آموزش نقاشی کشیدن فلامینگو برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی حلزون برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...