تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن

آیا می دانید تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن چیست؟

شاید دیدن خواب طلا برای مردان تعابیر خوبی نداشته باشد. اما به یقین تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن ها بسیار نیک و پسندیده است. همه ما می دانیم که همواره یکی از فلزات بسیار گران بهایی که در همه حال خانم ها را به سمت خود مجذوب می کند طلا است

. شاید در گذشته این فلز زیبا و خیره کننده تنها در تملک پادشاهان و کاهنان معبد بود. اما امروزه اوضاع کاملاً فرق کرده و این خانم ها هستند که در هر سن، قشر و فرهنگی که باشد اجازه کامل تملک و در اختیار داشتن آن را به دست گرفته اند. 

شاید به همین خاطر  و به دلیل علاقه وافر خانم به طلا باشد که آن  ها به مراتب بیشتر از آقایان خواب طلا را می بینند. بنابراین ما در این قسمت از تعبیر خواب خود می خواهیم همه آنچه به تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن مربوط است را به طور مفصل در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که به تازگی چنین خوابی را درباره خود یا یکی از خانم های دور و برتان دیده اید تعبیر آن را به ما بسپارید.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن چیست؟

اگر بخواهیم از دیدگان معبران و خواب گذاران بسیاری تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن ها را به طور کامل مورد تجزیه و آنالیز قرار دهیم باید بگوییم که شمار بسیاری از آن ها بر نیکو بودن این خواب دلالت دارند.

به این طریق اگر خانمی در خواب خود بیند که طلا و زر و سیم بسیاری نزد خود جمع کرده معنی اش آن است که مقام و جایگاه وی در نزد عموم بالا خواهد رفت. اما اگر بیند که طلای بسیاری در خانه دارد که به ناگاه تمامی آن محو و ناپدید می گردند تعبیرش آن خواهد بود که جایگاه و موقعیتی که تا کنون دارد از وی گرفته خواهد شد.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن از طلا فروشی

یوسف نبی (ع) درباره خرید طلا برای مردان چنین می فرمایند که در هر حال و موقعیتی گرفت طلا برای مردان در خواب تعبیری بر رنج و اندوه دارد. اما اگر کسی خواب بیند که برای یک از زن های دور و بر خود، در طلا فروشی طلا گرفته و به عنوان هدیه و پیشکشی بر وی اهدا کرده است تعبیرش به همان اندازه مبارک و گران مایه است. 

چنانچه خواب بیند که از طلا فروشی النگو طلا برای یکی از زن های اطراف خود خریداری کرده است معنی اش آن است که تعهدی که به وی دارد ادا خواهد شد. اگر النگو طلا را برای یک دختر خانم مجرد خریداری کرده باشد تعبیرش برای وی ازدواج است. اگر برای یک زن متأهل باشد معنی اش به دنیا آوردن فرزند دختر است.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن به روایت ابراهیم کرمانی

به روایت ابراهیم کرمانی تعبیر خواب گرفتن طلا برای زن ها بر تعهد دادن نسبت به چیزی دلالت دارد. چنانچه خواب بینیم که از طلا فروشی برای خواهرمان چند عدد النگو طلا خریداری کرده ایم معنی اش آن خواهد بود که ایشان نسبت به موقعیتی جدیدی که بر سر راهش قرار می گیرد متعهد می گردد. حال ممکن است نامزدی یا ازدواج باشد و یا اینکه پیشامد و موقعیت کاری ایده آل بر سر راهش قرار می گیرد.

همچنین ایشان در جای دیگر دیدن خواب النگو طلا گرفتن برای زن ها را بر چند وجه تعبیر می کنند: اول جاه و مقام، دوم دوستی، سوم ازدواج، چهارم افزودن مال و مکنت و پنجم تعهد دادن.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن باردار

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن باردار از آن دسته تعابیر رایجی است که در بسیار کتب و سایت های معتبر تعبیر خواب وجود دارد. بنا به گفته معبران،النگو طلا زینت دست زنان است. از طرفی هم دوران بارداری یکی از حساس ترین دوره های زندگی آنان است که امکان دارد خواب های مختلفی را به طرق گوناگون ببینند. 

چنانچه یک زن باردار در خواب خود النگو طلا بیند به نحوی که آن را به عنوان هدیه و پیشکشی برایش آورند نشانه این است صاحب فرزند دختری می شود. اما اگر خواب بیند که به یک مغازه طلا فروشی رفته و برای خود النگو طلا خریداری نموده نشانه آن است که با تولد فرزندش تمامش گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی اش برطرف خواهند شد.

تعبیر خواب طلا شکسته هدیه گرفتن برای زن

اگرچه تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن بسیار خوب و شایسته است به همان اندازه گرفتن طلای شکسته می تواند تعبیری ناخوشایند داشته باشد. اگر کسی خواب بیند که طلای شکسته برای زنی هدیه می برد نشانه اش آن است که بدنامی اش نصیب فردی که خواب وی را دیده می گردد. به تعبیری دیگر از این خواب: بردن طلای شکسته برای هر زنی بر محروم شدن از آسایش مادی دلالت دارد.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن

از دیدگاه معبران اسلامی همچون علامه مجلسی تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن بر رسیدن به رفاه مادی و جاه مکنت دلالت دارد. اگر کسی خواب بیند که گردنبندی طلا به خانمی هدیه داده یا به نیت وی از طلا فروشی گردنبند طلا خریداری کرده تفسیرش آن است که اقبال و گشاده بخشی عاید آن فرد خواهد شد. چنانچه خواب بینیم که به زنی بیمار گردنبند طلا هدیه داده ایم قطع به یقین ایشان از بیماری که به آن گرفتار شده اند شفا می یابند.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن به روایت محمد بن سیرین

به روایت محمد بن سیرین چنانچه در خواب خود یک گردنبند طلا برای یک زن تهیه کنیم و آن زن مادرمان باشد تعبیرش آن خواهد بود که نام و اعتبار وی بر سر زبان ها می افتد. همچنین اگر کسی خواب بیند که گردنبند طلا بر گردن زنی می آویزد نشانه آن است که مال و اموالی به آن زن می رسد.

تعبیر خواب گوشواره طلا هدیه گرفتن برای زن

جابر مغربی می گوید تعبیر خواب گوشواره طلا هدیه گرفتن برای زن نشانه شنیدن خبرهای خوش است. اگر کسی خواب بیند که گوشواره طلا به زنی هدیه دهد تعبیرش آن خواهد بود که حامل خبرهای بسیار خوبی برای وی است. آنلی بیتون نیز چنین می گوید: اگر شخصی در خواب خود گوشواره طلا برای یک زن از اقوام و بستگان خود برد معنی اش آن است که در راه کسب مقام و ثروت پیروزمند خواهد شد.

تعبیر خواب انگشتر طلا هدیه گرفتن برای زن

به روایت مطیعی تهرانی تعبیر خواب انگشتر طلا هدیه گرفتن برای زن بر تولد فرزند پسر دلالت دارد. آنلی بیتون نیز می گوید بردن گوشواره طلا برای یک زن به شرط آنکه دختر مجرد باشد نشانه این است که آینده ای روشن و چشمگیر در انتظار او است. 

به روایت دیگری از ایشان اگر دختری خواب بیند که به وی انگشتری از طلا هدیه داده اند به طوری که جلال و جبروت آن همه را حیرت زده می کند معنی اش آن خواهد بود که با مرد بسیار پولدار و ثروتمندی ازدواج خواهد کرد.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دیدن طلا زن باردار

تعبیر خواب طلا و جواهر

تعبیر خواب انداختن گردنبند طلا

تعبیر خواب از دست مرده طلا گرفتن

تعبیر خواب انگشتر طلای نگین دار


72 نظر

  1. نیازنیازsays:

    سلام بر شما.خانمی مجرد هستم،چن شب پیش خواب دیدم مراسم ازدواجمه خونوادم طلاهایه زیادی رو به من دادن ،ومنم به همه نشونشون دادم،النگوهام دستم بود گفتم اینها رو هم خونوادم بهم دادن.(دو سری طلا بودن طلا با نگین سنگی صورتی،واون یکی طلا هایه ساده). ممنون میشم تعبیربفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و لحظات خوشی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  2. محمدرضا دفتریمحمدرضا دفتریsays:

    پدرم خواب دیده است که من (یک نوجوان ۱۸ ساله هستم) گم شده ام و خیلی ناراحت بود در حالی که مادرم بسیار اروم بود و بلافاصله از خواب پرید تعبیرش چیست با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احتمال دارد در مسیری قرار بگیرید که به سوی گمراهی باشه

  3. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من چند وقته پیش خواب دیدم که رفتم توی یک مغازه مغازه داره یه جعبه انگشتر اورد بهم میگفت طلا هست ولی از جنس چوب بود من چنذتاشم از نمد بود یکی دوتاش فلزی بود من میدونستم که بدله میخواستم بخرم ولی نخریدم گفتم داره گولم میزنه از مغاز ومدم بیرون یکیشم اومدم بپوشم چوبی بود برام تراشید اندازه کنه ولی نخریدم . ‌‌‌( من حلقمو دحقیقت بیرون اوردم با همسرم مشکل دارم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس اشاره داره به مشکلاتی که دارین و اینکه هر دوی شما باید در رفتارتان تجدید نظر کنین

  4. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجردی هستم که خواب دیدم که در وسط عروسی یکی از فامیلهای دورم مادرم هستم و مادرم که زنده هستند تو دستم دوتا النگو میکنن بعدا که میخوام این النگو رو ببینم میشه سه تا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس موقعیت ازدواج براتون پیش میاد

  5. فرشتهفرشتهsays:

    سلام و درود.من دخترمجرد هستم و تا تقریبا یه سال پیش یکیودوسش داشتم اما اون شخص منو بعنوان ازدواج قبول نکردولی مادرش منو دپست داشت.دیشب اتفاقی خواب دیدم مادر همون اقا پسر ب من ست گردنبند و گوشواره ای داده اما من چون حالا از پسرش دست کشیدم دنبالش میگشتم که پس بدم این ست رو ولی پیداش نکردم.ازطرفی خواب دیدم کوچ کردیم تو شهراونا دقیقا تو محله اونا همسایه شدیم باهم و اقا پسر رو تو محل دیدم.اما جفتمون مثل دوتا ادم عادی برخورد کردیم احساسی نبود.تعبیرش چیه؟ممنون مبشم جوابشو بزارید که همینجا قابل دیدن باشه چون ایمیلم مشکل داره.مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس باید تغییراتی رو در افکار و زندگیتون ایجاد کنین خیلی بیشتر با خدا باشین و ذکر جوادالائمه رو در نماز هایتان بعد از هر نماز چهارده مرتبه بکار ببرین

  6. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر من دارم از شوهرم جدا میشم خواب دیدم شوهرم بهم مقداری طلا که بیشترشون سکه بودن و همینطور یه گردنبند سکه ای بسیار زیبا هدیه داد و منو بغل کرد و بوسید منم بوسیدمش اما میدونستم که نمیخوام باهاش بمونم ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش شما برای کسب منفعت در زندگیتان است

  7. نسیمنسیمsays:

    باسلام و وقت بخیر من دختری مجرد هستم که سه شب پیش دختر خالم خواب دیده بود که من دارم ازدواج میکنم و خودمم دقیقا سه شب پیش خواب دیدم یکی از خاستگارای قبلیم که دوس داشتم باهاش ازدواج کنم ولی به دلایلی نشد، اومدن خاستگاری و الان در عالم واقعیت من مدتیه که با یه پسر دوستم البته دوستیه عادی نه رابطه ی عاطفی ولی دیشب ایشون در واقعیت به من پیشنهاد ازدواج دادن و گفتن یه مدت باهم حرف بزنیم تا باهم آشنا بشیم و منم قبول کردم ولی از ته دل دوس ندارم باهاش ازدواج کنم چون از یه سری اخلاقاش و ظاهرش خوشم نمیاد و دقیقا دیشب خواب دیدم که برادرم واسم انگشتر طلا خریده که خیلی خوشگله و فقط یه تک سنگ سفید روش هست و من اونو تو انگشت مربوط به حلقه ی نامزدی انداختم و تو همین خواب اون آغا پسر با برادرم دوستن و میومدن خونمون تعبیرش چیه؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و پریشان است

  8. نسیمنسیمsays:

    با سلام شما در جواب من فرمودید که رویای درهم و پریشانی است خب یعنی چی؟ اصلا تعبیر خواب انگشتر طلای تک نگین هدیه گرفتن چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با توجه به خواب شما چیزی که ظاهر خوبی داره اما همراه با درد سر

  9. فاطمه مهدویفاطمه مهدویsays:

    سلام امروز بعد از ظهر شوهرم خواب دیده که یه ساک پر از پول و طلا داشته که قایمش میکنه بعد از چن وقت میاد ساک رو میاره و میخواد همه وسایل داخلشو به من بده که یه خانومه اونجا بوده میگه چیکار میکنی پس سهم من چی میشه به زور ساک رو از من میگره ولی شوهرم بهش حرف میزنه و میگه اون طلاهایی که داخل ساکه مال فاطمه اس و به زور ساک رو از اون خانوم میگیره و طلاها رو که یه جفت گوشواره و یه النگوی پهن و انگشتر بوده رو به من میده و اون خانوم هم پولای داخل ساک رو میبره .. میشه لطفا تعبیرشو بگین من دارم واسه کنکور میخونم به نظرتون ربطی به درس خوندنم داره اخه شوهرم مشوق اصلیم هستش واسه کنکورم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسولیتی بعهدتون خواهد بود که باید مراقب باشین

  10. سماسماsays:

    سلام من يه دختر مجردم خواب ديدم يکی از خانمهای فامیل که 2 تا پسر مجرد هم داره 2 تا گردنبند به گردنم انداخت یکی طلای سفید بود که نگین های برلیان داشت و قلبی شکل بود و البته این گردنبند در عالم واقع گردنبند خودم است و دیگری گردنبند طلای زرد که آنهم قلبی شکل و کمی بزرگتر بود ولی جواهر نشان نبود تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده چیزهای باارزش است که در زندگی به دنبال ان هستید

  11. فافافافاsays:

    سلام خواب دیدم که یک نفر به من یک سرویس طلا و جواهرات سفید داده . که شامل تاج و سینه ریز و دست بند پهن و تک پوش و حتی گیره مو طلا و انگشتر بوده ‌ . تعبیرش چیست ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سام اتفاق خوبی براتون می افتد

  12. حدیثحدیثsays:

    سلام من مجردم صبح خواب دیدم که معشوقگ را دامادشون اسرار دارن من با معشوقم ازدواج کنم و من فبول کردم برام یه کارتن اوردن باز کردم دزدگ تووش پر طلاس سرویس طلا انگشتر با نگینای سبز النگو . من النگورو دستم کردم انگشترم دستم انداختم به مامانم نشون دادم بابام اومد گفتم این طلاهارو برای من اوردن گفت باشه پول میدم توام برو حلقه بگیر رفته بودم حلقه بگیرم . و النگو توو دستم برق میزد تعبیرش چیه ممنون از وقتی که میزارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شانسی براتون پیش میاد

  13. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. دختر مجردم ک در انتظار وصال با عشقم هستم. خواب دیدم ک در خانه ای بزرگ و حیاط دار ( که نمیدونم کجاست) انگار عروسیه ولی بزن و برقص نیست ها؛ فقط میدونستم عروسیه! بعد ی عده افغانی هم داشتن برای یک عروس دیگه تحفه هایی میبردن که وسط راه ماشینشون خراب شد و تو راهشون اومدن داخل همین خونه و فهمیدن ک اینجا هم عروسیه؛ گفتن ما ک ماشینمون خرابه و نمیتونیم به عروسی خودمون برسیم، پس این تحفه ها رو به عروس شما هدیه میدیم. بعد من دیدم ک به همراه دامادم وارد شدم ( اینجا فهمیدم ک عروسی من هست ولی لباس معمولی تنمون بود، قیافه دامادم ندیدم ولی حس میکردم ک عشق خودمه) بعد رفتم تو اتاق دیدم وااااای ی عااااااالمه طلااااا، کل اتاق پر طلا بود همون تحفه هایی ک افغان ها به من بخشیده بودن، کلیییی طلا بودن، من پیش خودم گفتم آخی بیچاره اون عروس ک قسمت نشد این همه طلا رو براش ببرن. در انتها هم مامانم ی قرآن کوچک، ی گل و ی سرویس طلا داد به افغان ها گفت اینا رو من میخواستم بدم ب دخترم به عنوان تحفه، ولی شما ببرید واسه عروستون سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شانسی اشاره دارد

  14. ساغرساغرsays:

    سلام خواب دیدم پدرم برام ی عالمه النگوی طلا خریده بوذ ک از بین اونا انتخاب کنم منم انداختم دوتا دستام و باهم مقایسشون میکردم و در اخر اون النگوهایی ک ظریف و خوشگل بودن و طلای زرد و سفید بودن و تعدادشون زیاد بود و دست راستم انداخته بودم انتخاب کردم و خیلیم خوشحال بودم

  15. ترنم سراییترنم سراییsays:

    سلام خواب دیدم به یک تکیه عزاداری ایام فاطمیه بود رفتم،و گوشواره های خودم به یک اقای مجرد دادم واو خوشحال شد ،ودر این حین عموی اون اقا پرسید این کیه و اون اقا بازبان محلی خودشون به عموش گفت من نامزدش هستم تعبیرش چیه؟ باتشکر

  16. ستاره مشرقيستاره مشرقيsays:

    سلام . من حدود دوساله از همسرم جدا شدم البته توي دوران عقد و خيلي كم باهم بوديم ، يكي دوماهه خيلي خوابشو مي بينم .. آخريش اين بود كه يك جعبه بزرگ و زيبا پر از طلا برايم آورده بود با يك يايدداشت عاشقانه درون جعبه وعده داده بود كه مي آيد ... و من وقتي رسيدم خونه جعبه رو روي تخت خواب ديدم .يعني خودش را اينبار اصلا نديدم فقط عمويم را ديدم كه فوت كرده در واقعيت و او با حال خوشي به من نگاه مي كرد و من هم يك ظرف بزرگ دسر به او دادم با خود برد. تعببرش واقعا برايم جالب است كه چيست

  17. سحرسحرsays:

    سلام.من خواب دیدم قرار بود جایی برم و عجله داشتم که دیرم نشه(تو خواب دیر رسیدم) ولی خاله هام گفتن صبر کن و اومدن گردنم طلا انداختن و بغلم کردن گفتم برای چیه این؟به چ مناسبتی به من گردنبند میدین گفتن واسه تولدته گفتن تولدم چند ماه دیگه اس نکنه بهم طلا میدین عروسی دختر خاله ام بندازم گردنم(عروسی دختر خاله ام ی ماه دیگه اس) گفتن اره،بهت زودتر دادیم اگه خواستی واسه عروسی بندازی گردنت!! و اینکه امروز اونجایی ک تو خوابم میخواستم برم باید میرفتم و با اینکه سر وقت راه افتاده بودم،تصادفی پیش اومد و دیر رسیدم(دقیقا مثل خوابم)

  18. محمد صادق زادهمحمد صادق زادهsays:

    سلام من سی سالمه ۵ ساله متاهل شدم و با خانواده م قطع رابطه هستم از طرف من بیشتر بخاطر وعده هایی که دادن و بعدش زدن زیرش و عمل نکردن و به همراه اون کلی زیان مالی و جانی دیدم تا جایی که الان دوماهه قرص اعصاب مصرف میکنم. من یه خواب دیدم که با خواب های معمولی متفاوت بود و خیلی به واقعیت شبیه بود. واسه همین تعبیره دقیقش خیلی واسم مهمه. این خواب رو حدود ساعت ۵ تا ۷ عصر دیدم. اول اینکه تو خوابم پدرم به اصرار بهم یه مشمای دو سه کیلویی سیر خرشی ای داد گه خودش انداخته بود و منم تو معذورات قبول کردم و هیچ بویی هم نداشت وقتی مشما رو گرفتم. دومش اینکه قبلشم تو خ اب مادرم به همسرم گردنبد طلا هدیه داد . زنجیرش ریز و متوسط ولی میانه ش بزرگ بود شبیه یه لیوان پلاستیکی منتها از جنس طلا. تعبیرشو میخواستم بی زحمت. واسم مهمه

  19. ........says:

    سلام من ازدواج کردم و خواب دیدم که مادرشوهرم یه انگشتر طلا و یه النگو هدیه میندازه دستم ..تعبیرش چیه؟ممنونم ازپاسختون

  20. سمانه حسینیسمانه حسینیsays:

    من دیشب خواب دیدم که نامزد کردم و مادر همسرم کلی النگو طلا واسم خریده و تو خواب داشتم به پدر مرحومم نشون میدادم تعبیرش چیه

  21. فاطمه نيازفاطمه نيازsays:

    سلام من خواب ديدم ك مادر بزرگم ك سه ساله فوت شده مقدار خيلي زيادي طلا ب مامانم ك دخترش ميشه داده وگفته ك وقتي مشكل داشتين اينارو بفروشين و خرج كنين مامانم هم اونارو در اختيار من گذاشت البته تو خواب ميدونستم ك مادر بزرگم فوت شده

  22. فاطمه نيازفاطمه نيازsays:

    سلام من متاهلم ومشكلي در زندگيم پيش اومده ديشب خواب ديدم ك مادر بزرگم ك سه ساله فوت شده مقدار زيادي طلا ب مامانم ك دخترشه داده و گفته ك مشكلي پيش اومد اينارو بفروشين مامانم هم اونارو ب من داده البته تو خواب ميدونستم ك مادر بزرگم فوت شده و قبل فوت ب مامانم داده

  23. پردیسپردیسsays:

    سلام دخترر۲۱ هستم خواب دیدم یک پیر زن وز اقوان یک انگشتر ویک پلاک ومچ بندی از طلا ب من هدیه کردتعبیرش چیست؟

  24. HamtaHamtasays:

    سلام.خواب دیدم ک برام طلا اوردند ومن وقتی متوجه شدم داماد کیه وازش خوشم نمیاد طلارو پس دادم.

  25. HamtaHamtasays:

    من دختری مجرد هستم واون فرد از اشناها هست،ومن به شدت ازش بدم میاد😂

  26. HamtaHamtasays:

    ومن به یه اقا پسری علاقه مند هستم اونم همینزور وچندین باره ک خواب میبینم هرعاملی پیش میاد ک ماروجداکنه ولی تحت هیچ شرایطی ولم نمیکنه وپیشم هست ودستمو محکم میگیره وارومم میکنه

  27. گلنازگلنازsays:

    سلام من یک دختر مجرد سن بالا هستم چند وقت پیش خولبی عجیب دیدم خواب دیدم یک خانم دندانپزشکی که همیشه پیش ایشان میرم به خوابم اومد و من رو به آقایی همسن و سال خودم معرفی کرد و من با اون آقا دست دادم ضمنا این خانم دکتر محجبه و بسیار مومن هستن و سید هستن و این اتفاق کنار یک طلا فروشی در یک پاساژ که پر از مغازه طلا فروشی بود پیش اومد بعد رفتم به یک اتاق بزرگ توی اتاق صندوقهایی بود که درش باز بود و توش پر از عروسکهای رنگارنگ دختر با لباسهای خوشگل بود نمی دونم تعبیر چیه

  28. مبینامبیناsays:

    خواب دیدم مادرم یکی از النگوهای مرا به عنوان هدیه به یکی از دخترخاله هایم که تازه زایمان کرده بود هدیه داد

  29. مريممريمsays:

    سلام من خواب ديدم كه تولدم هست و مامان بزرگم كه فوت كرده اومد بود برام كيك تولد خريده بود و بهم ١ سكه يك گرمي طلا بهم داد و بقيه هم بهم هديه دادن تولد برام گرفته بودن ٣ تا كيك تولد خريده بودن واسم ميشه تعببيرشو بگيد ممنون

  30. روح الله مشتریروح الله مشتریsays:

    خواب دیدم از نامزد سابقم که 17 ساله از هم جدا شدیم و دختر عمه هم بود یه کیسه پر از النگوی طلا هدیه گرفتم تعبیرش چیه لطفا

  31. پریا حسینپورپریا حسینپورsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم منو برادر شوهرم داریم دخترامونو میخوابونیم (در واقعیت هم هرکدوممون سه تا بچه داریم که این آخریمون دخترن و تقریبا هم سن هستن)که برادر شوهرم سه تا النگوی طلا بهم هدیه داد و من بهش گفتم دوست دارم طرحشو عوض کنم که همون موقع شوهرم سر رسید...تعبیرش چی میتونه باشه؟ممنون

  32. هستیهستیsays:

    سلام من خواب دیدم که فکر میکنم اگه اشتباه نکنم روز زنه و شوهره خواهرم براش سرویس طلا خریده کامل که نگاه کردم دیدم دوتا سرویس براش خریده خیلی حسشون خوب بود توخواب و خواهرم خیلی خوشحال حتی شوهرش اینم بگم خواهرم تو زندگی با این اقا خیلی ناراحتی و اذبت کشیدن

  33. فاطمه غضنفریفاطمه غضنفریsays:

    سلام خانم هراتی عزیز.من خواب دیدم توی خونه قدیمی هستم ک کرسی هم داشت من بودم و دخترم ک الان ۴ سالش دو نفر دیگه بودن ک من نمی شناختم اولش ی مارمولک ریز تو خونه بود ک هر کاری میکردم بگیرمش نمی تونستم بعدش ی جوجه دیدم ک انگار ما تو خونمون داشتیم این جوجه وقتی میخواست آب بخوره ی دفعه دیدم جوری از حال رفت ک انگار میخواست بمیره من با دیدن این صحنه خیلی ناراحت شدم و همش تو خواب گریه میکردم اگه میشه تعبیر خواب بگید ممنون میشم

  34. عاطفه حصاریعاطفه حصاریsays:

    سلام.قبل اذان صبح خواب دیدم مراسم ازدواجمه و داماد"شخصی ک قرار ازدواح داریم باهم"خیلی خوشحال روی مبلی نشسته وبقیه ایستادن و من هم سمت دیگه خوشحال ایستادم و عاقد صیغه رو خوند و داماد بله گفت و منم...بعد مادر داماد باجدیت یه النگوی زیبا و براق طلا رو دستم کرد و انگشترطلا هم دستم بود...تعبیرش رو لطف میکنید،ایا جدیت و بی محلی مادر داماد تعبیری داره؟ چون ایشون میگن منو دوست دارن اما از چهرشون همیشه برعکس برداشت میکردم و توی خوابم همینطور بود!

  35. رقیه رزمیرقیه رزمیsays:

    با سلام من خواب دیدم پدرخدابیامرزم برام ۱پلاک زنجیر داد که پلاکش طلاسفید و شکل قلب بود, ببخشید تعبیرش چیه

  36. ناهیدناهیدsays:

    سلام من دختر مجرد هستم دیشب خواب دیدم تمام زنان فامیل خونه ما جمع شدن بعد خوردن میوه و تنقلات شروع کردن به هدیه دادن به من و هدیه های اونها همش طلا بود انگشتر های بزرگ و با شکوه گردنبد طلا و گوشواره های زیاد جالب این که بیشتر طلاها شکل ستاره داشت و یک انگو خیلی پهن و بزرگ که من اونو به همه نشون میدادم ممنون میشم تعبیر کنید

  37. سیمااسیمااsays:

    سلام من خواب دیدم یه زن و شوهر که انگار مادر و پدر شوهر خوارم هسن ولی چهرشون تو خواب فرق میکرد برای پسر (فک کنم فاملیشون بود یادم نیس )ازم خاستگاری کردم و مرد یه گردنبد با پلاک بزرگ و دوتا النگو دستم کرد و زن یه پیرن داد بهم میشه تعبیرشو بهم بگین ممنون

  38. مهرنازمهرنازsays:

    سلام وقت بخیر. خانمی متاهل هستم خواب دیدم در یک مکانی بودم که یکدفعه بهم الهام شد که از سمت خدا طلا بهم هدیه شد و طلاها شامل النگو و تک دست و گردنبند بودند و حدود چند کیلویی بودند و من خوشحال بودم و در عین حال تعجب کرده بودم و طلاها کنارم بودند. سپاس از تعبیر شما

  39. مونا لواسانمونا لواسانsays:

    در خواب دیدم که مردی درشت اندام و مهربان که قراربود با من ازدواج کند بمن گردنبندی بسیار سنگین و گران قیمت طلا هدیه کرد. تعبیرش چیه؟

  40. الهام مصدقالهام مصدقsays:

    خواب دیدم شوهرم به جاریم گردنبندی طلا هدیه داد که اول اسم هر دوتاشون رویاون حک شده بود و جادیم خیلی خوشحال شدو شروع به رقص کرد ،ی انگشتر طلا هم براش خریده بود اما از جعبه بیرون نیاورد،منم رفته بودم مدرسه و دانش اموز شده بودم ولی اون مدرسه پر از موش خاکستری بود و به من حمله میکردن

  41. سارا صافیسارا صافیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه انگشتر دادم به یه خانم اونم یه انگشتر داد به من ولی من اون خانمو نمیشناسم طلا بود

  42. پرستوپرستوsays:

    سلام وقت تون بخیر من دیشب خواب دیدم اومدن برای نامزدی و برام هدیه طلا آوردن تعبیرش چی میشه

  43. فهیمه احمدیفهیمه احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم بابام برام تعداد زیادی النگو خریده و یکی از النگو های قبلیم شکسته تعبیرش لطف میکنید بفرمایید

  44. فهیمه احمدیفهیمه احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم بابام برام تعداد زیادی النگو خریده و یکی از النگو های قبلیم شکسته تعبیرش لطف میکنید بفرمایید

  45. محیا جهانگیریمحیا جهانگیریsays:

    سلام خواب دیدم مادر و خواهرم ۲تا مجسمه گاو از طلا بردم گرفتن تعبیرشو لطفا میگین

  46. ریحانهریحانهsays:

    سلام من ۱۹ سالمه ، مادرم خواب دیده که مادربزرگ مرحوم مادرم(مادر پدربزرگم) اومده به خوابش و دوتا سنجاق زیر روسری طلا هدیه داده بهش و تاکید کرد که این دوتا سنجاق برای من و دختر خالمه... تعبیرش چی میتونه باشه؟؟ اون دوتا سنجاق شبیه سنجاق هایی ک لر ها به زیر روسریشون میزنن بزرگ و طلا بود.

  47. سارا ابراهیمیسارا ابراهیمیsays:

    سلام بنده متاهل هستم خواهرم خواب دیده جوانی عاشق من شده از من کوچکتر این اقا به اندازه ای طلا برای من اورده که تا زانو درون طلا بودمو کلی هم طلا اعم از گردنبند و دستبند و گوشواره و النگو به من داده و طلا ها همه زیر خاکی بودن و یکی از گردنبندها یاقوتی به بزرگی انار بوده که به گردنم اویخته ممنون میشم تعبیر این خواب را بگویید

  48. ساحل کریمیساحل کریمیsays:

    من یک خانم متاهل با دوبچه هستم شوهرم بیکار است دستمان خالی است دیشب خواب دیدم عمویم مقداری طلا اعم از گوشواره برام هدیه باکلی ذوق و شوق خریده بود طلاها خیلی زیبا و دل پسند بودند خیلی هم خودم هم عموم خوشحال بودیم... تعبیرش چیه

  49. مهنامهرزادمهنامهرزادsays:

    سلام من دخترمجرد هستم چن شب پبش خواب دیدم ازمسافرت ک برگشتم مادرم برام گردنبندو دیتبندطلا گرفته و من خیلی خوشحال شدم

  50. مریممریمsays:

    سلام.من خواب دیدم خاله بزرگم برام گردنبند طلا هدیه داد و گردنبنده طرحش اسم خودم مریم رو داشت البته به صورت حروف خارجی و دیدم گردنبند انداختم گردنم.بنظرتون تعبیر خواب من چیه؟

  51. زهرازهراsays:

    سلام دیشب مادرشوهرم خواب دیده که برای من گوشواره طلا خریده ومن توگوشم انداختم وخیلی بلندوخوشگله ولی مادرم میگه خیلی بلنده خوب نیست .تعبیرخوابم چی میتونه باشه؟

  52. درسادرساsays:

    من خواب دیدم شوهرم چهارتا سکه طلا و یک تیکه طلای دیگه بهم داد گفت اینو برای تو و دخترمون اوردم نگهش دار منم گذاشتمش تو جعبه ی طلا دیدم ۴تا دیگه سکه دارم درصورتیکه در بیداری ندارم. با خودم گفتم خوبه این حالا دیگه ۸تا سکه دارم. تعبیرش چیه؟؟

  53. تاراتاراsays:

    سلام من در خواب دیدم که عروس بودم وداماد رو اصلا نمیشناسم فامیلا خیلی زدن رقصین و آخر های جشن همه اومدن بهم کادو دادن کادو های همه هم طلا بودن برام عجیب بود تعبیرش چیه؟

  54. زهرا یاسزهرا یاسsays:

    سلام دختر ۱۹ ساله مجردی هستم که دیشب خواب دیدم مادرم ۳ عدد ساعت طلایی برای من هدیه گرفته است. تعبیر آن چیست؟

  55. ندا مهرندا مهرsays:

    سلام خواب ديدم كه روز تولدم از همه فتميل طلا هديه گرفتم طلاهاي سنگين دستبند و انگشتر روز تولد يكي از آنها هم خودم بهشون دستبند هديه داده بودم قبلا چه تعبيري داره؟

  56. ندا مهرندا مهرsays:

    سلام خواب ديدم كه روز تولدم از همه فتميل طلا هديه گرفتم طلاهاي سنگين دستبند و انگشتر روز تولد يكي از آنها هم خودم بهشون دستبند هديه داده بودم قبلا چه تعبيري داره؟

  57. افشینافشینsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم رفتم واسه مامانم طلا گرفتیم بعد رفتیم سه تا انگشتر یه النگو و یه گردنبند گرفتیم مامانم گفت اینا رو نگهداریم هر وقت ازدواج کردی به عروسمون بدیم

  58. فریا مرادیفریا مرادیsays:

    من با یه پسری توی فضای مجازی آشنا شدم و اون یه شهر دیگه ست خواب دیدم بهم دستبند طلا هدیه داده تعبیرش چیه ؟

  59. زهرا کرمیزهرا کرمیsays:

    سلام من خواب دیدم که از دوستم یه جعبه پر از طلا هدیه گرفتم طلاهای داخل جعبه ریز واز همه نوع بود ولی تو خواب همش استرس داشتم که چون دره جعبه بازه و همه دورم جمع شده بودن طلاهارو نگاه میکردن الان یه نفر از طلاهام میدزده تعبیرشو میگید لطفا

  60. طیبه دهقانطیبه دهقانsays:

    سلام دختر 22 ساله و مجرد هستم، خواب دیدم به یک مهمانی عروسی رفته ام ک در آنجا هدیه ای ب سر عروس و داماد میریزند ک من گرفتمش وقتی جعبه را باز کردم دو عدد النگوی طلای بچگانه داخلش بود، خیلی خوشحال بودم و انرا نشان بقیه میدادم، تعبیرش چیست؟

  61. رستارستاsays:

    سلام من‌مادرم خواب دیده که از یکی از دوستانش لباسی هدیه گرفته که روش گل های طلا داشه تعبیرش چیه؟

  62. طیبهطیبهsays:

    سلام. من ۲۲ ساله و متاهل هستم. به جز همسرم، هیچ مرد دیگه ای در زندگیم نبوده. حتی در دوران دبیرستان هم دوست پسر نداشتم. ایشون تنها مرد زندگی من بوده و هست. اما دیشب در خواب دیدم که با وجود اینکه متاهل هستم، از دوست پسر دوران دبیرستانم، سرویس طلا هدیه گرفتم. یکی از دوست هایم اون رو برایم آورد. به نظرتون تعبیرش چی میتونه باشه؟

  63. میناسرخابیمیناسرخابیsays:

    سلام من درخواب دیدم درطلافروشی هستم ویه دستبندی دارم که خیلی دوسش دارم میخواستم اون وبفروشم وتایه چیزسبک بگیرم ولی شوهرم یه سرویس طلاروانتخاب کردکه خیلی کلفت تربودومن اصلا دوسش نداشتم وگف این وبگیریم من اوناروانداختم توگوش وگردنم ولی وقتی دستم گرفتم دیدم خیلی کهنه هست میشه تعبیرش وبگین باتشکر

  64. فاطی دنییفاطی دنییsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم شوهرم برام چندتا النگوی طلا و گوشواره برام آورد تعبیرش چیست؟

  65. محمد ذبیحیمحمد ذبیحیsays:

    سلام تو خواب میدیدم . که یک نفر گردنبند طلایی رو بهم داد وگفت خیلی مواظبش باش . و گفت گردنبند گرون قیمتیه . ولی چهره فرد دیده نمیشد . تعبیرش چیه

  66. خانم آقا محمدخانم آقا محمدsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم توی یه مسابقه برنده شدم یه دست بمد سنگین طلا و چقدر منو شوهرم خوشحال بودیم ...تعبیرش چی میشه

  67. حناحناsays:

    سلام من خواب دیدم که نامزدیم هست و ی سری از فامیل های دور و نزدیک برام‌کلی طلا هدیه اوردن انقدری که توی دستام جا نمیشد دستبند ها و یک خانمی که نمیشناختم یک‌تاج طلا روی سر من گذاشت تعبیرش چی هست؟

  68. هانیهانیsays:

    سلام من خواب دیدم ک پسری ک ۷ ساله عاشق همیم و قراره ازدواج کنیم تو ی دستمال قرمز ی النگو بسیار زیبا و زرد و یک سرویس طلا ک گشواره های بسیار زیبایی داشت بهم هدیه داد من گوشواره هارو قبول کردم و بهش گفتم بقیش نمیتونم با خودم ببرم ولی یکم بعد دیدم اونا تو کیفمن حا هردوتامون داریم برا ی هدف بزرگی می‌جنگیم امکان داره تعبیری مرتبط با اون باشه ‌.

  69. الهه نازالهه نازsays:

    سلام من دو شبه پشت سر هم خواب میبینم که بهم طلا هدیه میدن اولی پدرم یه دستبند طلا دومی خوابم پسر عموم یه گردنبد که ماله همسرش بود بهم داد

  70. محمدناصرمحمدناصرsays:

    سلام من خواب دیدم پسرم توحجله دومادی وایساده و یکی از زن های قوم یه طلای خوشگل دایره‌ای به سینه‌اش میچسپونه ، یه نوع طلا هست که رو لباس دومادی سینه مرد میچسپونن ، از همون مدل ، چه تعبیری دارد ؟

  71. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دختر بچه ۷ ۸ ساله تو خیابون دیدم اومد پیشم گردنبند طلایی که گردنش بود دراورد بهم داد من ک خواستم برم یهو ناراحت شد و رفت منم بعد چند دیقه مردی که میشناختمش و باهام بود اونو فرستادم که دخترو بیاره و با خودمون ببریمش ک تنها نره بعدش دیدم ک اومدن و خوشحالی اومد بغلم کرد و دوباره یه گردنبند کلید طلایی بود بهم داد این خواب چی میتونه باشه؟🤔

  72. Maryam MuradiMaryam Muradisays:

    سلام من یک دختر مجرد هستم چند سال پیش یک پسری را دوست داشتم که از هم خیلی دور بودیم و ولی برای هم هدیه میفرستادیم ولی پسره تصادف کرد و فوت شد وقسمت نشد باهم ازدواج کنیم ازاین قضیه ۳ سال میگذره من امشب خواب دیدم که برام هدیه های منو پس فرستاده و داخل هدیه ها چندین دستبندوگردبندهم فرستاده میخواستم بدونم تعبیرخوابش چی میشه