متن کنایه دار به مادر شوهر

مادر شوهرها از جمله افرادی هستند که با دخالت های بیجای خود و با شروع جنگ های بسیار زیاد علیه عروس های خود در طول تاریخ معروف گشته اند. اینان کسانی هستند که همیشه کابوس هر دختری بوده اند که این چنین تصور می شده است که تنها کسانی هستند که می توانند خوشبختی واقعی را از آن ها بربایند.

**********************************************************************************

متن کنایه امیز به مادر شوهر

مجموعه متن های کوتاه و کنایه دار به مادر شوهر

مادر شوهر عزیزم اگر به فکر من نیستی لااقل به فکر پسر خودت باش که الان همه زندگیم شده. نگذار با این کارها زندگیش خرابتر شود.

**********

من هم به عنوان یک دوشیزه دوست دارم شوهر کنم و از این وضع خود را به طور کلی رها سازم. ولی وقتی به غول بزرگ مادر شوهر فکر می کنم، از رگ و ریشه قید ازدواج را می زنم.

**********

علت تمامی موفقیت های یک عروس را بی گمان باید مرهون مادر شوهرش دانست که تمامی هم و غم خویش را به کار می بندد که چشم مادر شوهرش را از کاسه درآورد.

**********

همیشه در زندگی خود سعی کرده ام که مثل اسب حیوان نجیبی باشم ولی نمی دانم چرا وقتی که به مادر شوهر می رسم، هاپو می شوم.

**********

آنقدر که عروس ها از مادر شوهر خود فراری اند، شاید جِری هم نسبت به تام فراری نبوده است.

**********

من نمی فهمم که چرا بعضی از این مادر شوهرها انقدر در زندگی پسران خود حتی بعد از ازدواج هم دخالت می کنند، یکی نیست به آن ها بفهماند که وقتی پسرت ازدواج کرد، او می شود شوهر یک نفر که برای او زندگی می کند و زندگی یک نفر دیگر شده پس خواهشا دست از دخالت های بیجا بردارید.

**********

مادر شوهر عزیزم من را با آن نگاه های معروفت و با آن زبان تیزت نیازار. من هووی تو نیستم؛ من عروس تو هستم. همان کسی که پسرت را شیفته خود ساخته. پسر تو الان شوهر و تکیه گاه زندگی من است. مبادا لحظه ای با نگاه های توأم با خشم و کینه ات روان ما را پریشان سازی و آرامش را از زندگی ما بربایی.

**********

مادر شوهر جان اگر آرامش پسرت برایت خیلی مهم و حیاتی است، با من درست رفتار کن عزیزم.

**********

مادر شوهر عزیز واقعا درک این مسئله برای من دشوار بوده است که تو خود نیز یک زمانی عروس بوده ای. پس چرا حال دل ما را درک نمی کنی و با دخالت های بی مورد، همیشه قلب ما را می رنجانی؟ آیا تو خود نیز این گونه بوده ای؟

**********

دیدین چقدر من عروس خوبی ام. نذر من امسال این بوده است که به محض اینکه شوهر کنم، مادر شوهر و خواهر شوهرم را بفرستم کربلا ولی با پای پیاده تا که یک مدت از دست زبان و نگاه های معنادار آن ها راحت شوم.

**********

در ایران چندین رابطه است که هیچ گاه پیوند این روابط مستحکم نمی گردد که یکی از پررنگ ترین آن ها رابطه عروس و مادر شوهر است که نمی دانم چرا مادر شوهرها همیشه با عروس های خود این گونه رفتار می کنند؟ جواب این سوال یکی از مبهم ترین نقاط تیره ای است که هر کسی در ذهن خود دارد.

**********

هر وقت خانه مادر شوهرم می روم یا آن ها به خانه من می آیند، نمی دانم چه سری است که موهای من به ناگه سیخ می شوند و ابروهای او نیز هشتی می شوند و چشم هایش هم کاملا گرد می شوند و گوشش کاملا تیز می شود. من نگران سلامتی اش هستم. این که پلک نمی زند و دائم با آن حالت چشم و ابرو به من نگاه می کند، خود مقدمه جنگ جهانی اول است.

**********

شما اگر در یک قرعه کشی بزرگ و میلیونی هم شرکت کرده باشید، یا حتی اگر لپ لپ هم خریداری کنید بالاخره در بین آن افراد کثیر شاید شانس و اقبال با شما همراه بوده باشد و قرعه این بار به نام شما ثبت گردد، ولی وقتی شوهر می کنید؛ دیگر بحث شانس و اقبال نیست، یک راست می روید تا جهنم چون مادر شوهر خوب از هر چند میلیون یکی هم پیدا نمی شود و شما هیچ شانسی ندارید.

**********

خبرگزاری رسمی در پخش زنده تلویزیونی اعلام نمود که یک عدد بمب اتم در خانه ای کشف شده است. بعد از تحقیقات گسترده به عمل آمده در آن خانه و پس از کشف سرنخ های لازم متوجه شدیم که در آن خانه، عروس و مادر شوهر با هم زندگی می کنند و بمب اتم همان مادر شوهر است که با غر زدن های خود زلزله ای در آن خانه به پا کرده است.

**********

آنقدر هم که شما فکر می کنید مادر شوهر ها بد نیستند. آن ها همان کسانی هستند که وقتی برای پسران دیگر خودشان به خواستگاری می روند، می گویند به نیت پنج تن 5 سکه مهر بزنیم. ولی وقتی برای دختر خودشان خواستگار می آید، می گویند به نیت تاریخ تولد دخترم.

متن کنایه به مادر شوهر

متن کنایه به مادر شوهر ، جملات کوتاه کنایه دار به مادرشوهرم

مادر شوهر عزیز فکر کنم خانه و زندگی ما را با زندگی خودت اشتباه گرفتی داری اشتباهی تصمیم گیری می کنی. خانه شما جای دیگر و زندگی شما با کس دیگری است. پس بگذار هر کس مشغول زندگی خودش باشد و سر هر کدام از ما در زندگی خودمان باشد.

**********

زلزله هشت ریشتری فامیل، مادر شوهر عزیز وقتی تو را می بینم آن نگاه پر از معنا و مفهومت را که تصور می کنم، ضربان قلبم تند تند می زند و چنان ترسی در دل و جانم ایجاد می شود که همان لحظه، روز مرگ خودم را آرزو می کنم.

**********

یکی از بزرگترین معضلات ازدواج، داشتن مادر شوهری است که به تنهایی می تواند زندگی شیرین و رویاهای سال های قبل از ازدواج تو را به یکباره به گند بکشد.

**********

کاش می توانستم دهان بعضی از افراد را زیپ بگیرم تا در بعضی از مهمانی ها و در دل جمع زیپ آن را ببندم تا بی موقع دهان مادر شوهر و خواهر شوهرم باز نشود تا از دست زبان آن ها در امان باشم و با خیال راحت و بی استرس به مهمانی و خوش گذرانی های خود بپردازم.

**********

بی تردید می توان گفت که بعد از داعش، بزرگترین تروریست جهان مادر شوهر است.

**********

یک کرم ساده یا هر حشره دیگری اگر در بهترین و خوشمزه ترین غذا هم باشد، باعث می شود که شما نتوانید آن غذا را بخورید و برای یک مدت بسیار زیادی هنگام غذا خوردن  با دیدن و تصور کردن آن کرم کوچک یا سوسک  در غذای مورد علاقه خود، دیگر حالتان از آن غذا به هم می خورد؛ درست مثل وجود یک مادر شوهر که همین موجود خیلی ساده به تنهایی کافی است تا طعم شیرین ازدواج را بر شما تلخ کند.

**********

مادران زیباترین آهنگ عشق هستند. ولی با این تفاوت که مادر خودمان از آهنگ های شجریان هستند و مادر شوهرهایمان از آهنگ های تتلو هستند.

**********

بهم زدن تمامی حس های خوب و ناب، منبع تشویش و در هم آمیختگی روابط زوجین، ایجاد جوی ناآرام و مضطرب در زندگی نو عروسان، بالا بردن تب وتاب زندگی زوجین جوان همه و همه از جمله خصوصیت ها و اقدامات مادر شوهر های عزیز در پهنه این گیتی است.

**********

مادر شوهرها موجوداتی هستند که حتی اگر ملکه انگلیس هم عروس آن ها شود، گمان می کنند که پسر خودشان از آن سر تر است.

**********

مادر شوهرهای عزیز لطفا حریم شخصی خود را رعایت کنید و سرک کشیدن را از نسل خود به نسل های دیگر انتقال ندهید. این سنتی که همه مادر شوهر ها از دیرباز تاکنون ایجاد کرده اند و هنوز هم دامنه دار است. سرک کشیدن در زندگی شخصی دیگران کار جالبی نیست حتما سر خودتان هم آمده است.

**********

ای کاش مادر شوهرها می توانستند با عروس خود مهربان باشند و این حس زیبا را در درون آن ها ایجاد کنند تا نو عروس های بیچاره با ترس و لرز وارد خانه های آنان نشوند.

**********

خوشبختی می تواند با رسیدن به معشوق خود و یار دیرینه خود محقق شود البته اگر مادر شوهرها بگذارند که آب جوش از گلوی آن ها پایین رود. سرچشمه تمامی کام تلخی ها و بهم ریختن اعصاب و روان عروس های جوان، مادر شوهرهایی هستند که به خوبی حرفه خویش را اجرا می سازند.

**********

خدایا بار پروردگارا حرف های زیادی پشت سر من زده اند که هیچ گاه لایق آن ها نبوده ام. رنج های بسیاری کشیده ام. باعث و بانی همه این درد و رنج ها مادر شوهری است که کنترل زبان خویش را ندارد و بی هیچ تدبیری سخن به میان می آورد و دل عروس های خود را می شکند. شکستن دل یک نو عروس یکی از دردهای بی درمانی است که خدا کند از بیخ ریشه کن شود.

**********

فکر نکنید که سم ها را فقط در غذاها و مواد غذایی مختلف می ریزند تا دشمن خود یا هر فردی را که نسبت به وی کینه و عداوتی دارید، از میان بردارید؛ بلکه برخی از سم ها در قالب یک انسانی در می آیند و می توانند زندگی افراد خاصی را مبتلا سازند. از جمله این افراد، مادر شوهر ها هستند که می توانند همچون سمی بسیار خطرناک روی زندگی شما چنبره بزنند و زندگی شما را به طور کلی نابود سازند.

**********

رابطه میان مادر شوهر و عروس مثل رابطه خربزه و عسل اند؛ هر دو وقتی کنار هم قرار می گیرند، کشنده هستند.

**********

برای آن که بخواهید اعصابی راحت و زندگی بی دردسر داشته باشید، بایستی تا حد امکان برخی افکار منفی را در زندگی خود حذف کنید. منبع و سرچشمه تمامی این افکار منفی و غصه خوردن ها با گرد هم آمدن یک نو عروس و یک عدد مادر شوهر تکمیل می شود و اگر تمامی سرنخ های موجود را پیگیری کنید، ریشه آن ها به همین مسئله باز می گردد.

**********

بعضی مهمونی ها را نه دلت می خواد که بری و نه جرأتشو داری که نری؛ درست مثل رفتن به خانه مادر شوهرهاست که اگر بروی با رگبارهایی از تیکه و کنایه رو به رو می شوی که نای آن ها را نداشته باشی و اگر هم نروی که دیگر هیچ باید فاتحه خودت را بخوانی چون در این صورت نیز انواع تهمت ها و حرف زدن ها پشتت در می آورند.

**********

کاش برسد آن روزی که بتوانم از ته دل بدون هیچ ترس و لرزی بگویم: بار پروردگارا من را برای همیشه از دست مادر شوهرم راحت بفرما. یا بکش آن را یا خلاص کن ما را از شر این موجود پلید و بدجنس.

**********

دعای امشب ما در مجلس این است: الهی ما را از شر دخالت های مادر شوهر خلاص کن. خدایا آرامش روحی و روانی ما نو عروس ها را فراهم ساز. خدایا بارپرودگارا ریشه مادر شوهر ها را با این اخلاق های پلید و شوم ریشه کن ساز.

**********

مادر شوهر عزیزم بابت تمامی حرف هایی که زدی و نباید می زدی و بابت تمامی حرف هایی که نزدی و باید می زدی از تو تشکر و سپاس گزاری می کنم. شخصیت من خیلی بالاتر از این حرف هاست که خودم را درگیر آن ها کنم. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. من آنقدر به خودم غره هستم که محلی به دخالت های بی جای شما و حرف های پوچ شما نگذارم.

**********

به بعضی از حرف ها و نیش و کنایه زدن ها باید به دید شوخی نگاه کرد و توجهی به آن ها نداشت. درست مثل حرف های نیش دار مادر شوهر ها و خواهر شوهر ها که گاهی اوقات این حرف ها می توانند زندگی عروس و حتی پسران آن ها را به هم بزنند.

**********

از خوبی های زندگی زناشویی این است که اگر از دست زن خود ناراحت شده اید و شما را آزار داده است؛ نبایستی با او بد رفتاری کنید کاملا بر اعصاب خویش مسلط باشید. تنها کافی است که او را به خانه مادری خود ببرید و با پدرتان به بیرون روید تا چند ساعتی همسر شما در کنار مادر شوهر و خواهر شوهرش تنهایی خوش بگذرانند. آنجاست که قدر عافیت را می دانند و خود به خود تبیه می شوند.

**********

از عزرائیل با تمام ابهتی که دارد، سوال شد که کیست از تو بدجنس تر و پلیدتر باشد؟ بی هیچ فکر و تأملی گفت: مادر شوهر.

**********

هیچ وقت با پسرهایی ازدواج نکنید که از مادرهای خود حساب می برند. آن مادرها فردا قرار است مادر شوهر شما شوند. همان موجودات عجیب الخلقه ای که بشر نمونه دیگری از آن ندارد و تاکنون نیز خداوند خلقتی به مثابه آن ها در این گیتی نیافریده است. مردی که به مادر خود وابسته شود، نمی تواند شوهر خوبی برای شما باشد.

**********

بعد از جنگ جهانی اول و دوم باید جنگ جهانی سوم را نیز به صفحات تاریخ اضافه کرد و آن را جنگ مادر شوهر و عروس نامید که یکی از خطرناکترین و مضرترین جنگ های تاریخ است که تا خود قیامت تلفات بسیار زیادی در سراسر جهان می دهد.


سایر مطالب پیشنهادی :

متن کنایه زدن به خواهر شوهر

عکس و متن درباره مادر شوهر

عکس نوشته های جدید در مورد خواهر شوهر (2)


4 نظر

  1. بینامبینامsays:

    خدا ریشه کن کنه مادر شوهرانی را ک حتی فکر بر هم زدن آرامش عروسشان را دارند چه برسد ک بخواهند خودشان را در دل پسر طوری عزیز کنن ک عروسشان را از چشم پسرشان بندازن و زندگی شیرین دو زوج را تلخ کنن حتی برای لحظه ای

  2. نازگلینازگلیsays:

    خودروی ها یه روزی مادر شوهر میشن

  3. سحرسحرsays:

    امید وارم به حق آبروی پاک حضرت فاطمه زهرا خیر نبینه مادرشوهر من که تا دنیا دنیا حلقه گلوش رو میگیرم نمیذارم پاش برسه بهشت حتی جهنم تا اول حق اعصاب منو بهم بده و حلالش نمیکنم و نخواهم کرد امیدوارم همش تو زندگی دختراش بشه بلا نازل بشه رو سرش با حق خون پاک امام حسین علیه السلام خوشی نبینه از زندگیش خیر نبینه از عمر حرومش

  4. مازیارمازیارsays:

    اما الان برعکس شده مادرزنها دارن دخالت میکنن و تو همه چی داماد سرک میکشن و فضولی میکنن.از مادرزنها باید فرار کرد