تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن

امروز و در این بخش از مقاله خود برای شما عزیزان مطالبی در خصوص تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن گردآوری کردیم که در موقعیتی که خواب هایی حول این تعبیر خواب می بینید بتوانید به مطالب ما رجوع کنید. 

همان طور که می دانیم یکی از آیات و نشانه های خداوند که در زندگی خود به مراتب مشاهده می کنیم خواب است. خواه نا خواه چنین عالمی که به عالم رؤیا نیز شهرت دارد تأثیرات مستقیمی در کارها و اعمالی که به طور روزمره انجام می دهیم دارد.

بسیاری از خواب هایی که می بینیم ناشی از تخیلات و افکارمان هستند. دغدغه هایی که در طول روز با آن ها مواجه می شویم و در شب هنگام زمانی که به خواب می رویم آن ها را در آن رویای خود دوباره مشاهده خواهیم کرد. 

اینکه به مراتب و در حالات مختلف مرده ها و عزیزانی را که اکنون در کنارمان نیستند را در خواب ببینیم جای هیچ گونه تعجب نیست. قطع به یقین چنین خواب هایی باید تعابیر و تفاسیر متناسب با خود را داشته باشند. پس با ما همراه باشید تا با هم تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن چیست؟

تقریباً برای همه ما گشتن به دنبال تعبیر خوابی که شب قبل دیده ایم به امری طبیعی تبدیل شده است. تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن هم از این دسته تعابیر است. درست است که هر خوابی مه ما می بینیم از افکار و اعمالی نشات می گیرد که در طول روزمره خود با آن ها سروکار داشتیم اما خواب هایی همانند دیدن مرده ها و ارتباط با آن ها از آن دسته خواب هایی است گاهی ممکن است مدت ها به آن فکر نکرده باشیم. 

در حالت کلی تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن متفاوت است. اما آنچه از تفاسیر معبران واضح است این است که چیزی به مرده دادن در خواب خوب نیست. اگر کسی مرده ای را در خواب خود بیند که از او طلب چیزی کرده تعبیرش آن است که مرگ شخص خواب بین نزدیک است. 

اما اگر بیند که مرده بسیار تشنه است و از وی درخواست آب می کند و شخص خواب بین به اندازه نیاز به مرده آب داد معنی اش آن خواهد بود شخص مرده در نزد خداوند طلب بخشش مغفرت می خواهد

تعبیر خواب برای مرده چیزی بردن به روایت محمد بن سیرین

به روایت محمد بن سیرین اگر کسی خواب یکی از مردگانش را بیند به گونه ای که به نزدش رفته و می داند که وی مرده است. چنانچه شخص خواب بین برای مرده غذا و خوردنی برد تعبیرش آن است که کسی که فوت کرده از شخص خواب بین خیرات و نذورات می خواهد. 

به تعبیر ابن سیرین که یکی از معبران و علمای تفسیر خواب است همیشه و در تمامی احوال چیزی را به مرده دادن در خواب بد و ناپسندیده نیست. بلکه گاهی اوقات بر حال و احوالات شخص متوفی دلالت دارد. 

ایشان در جای دیگر چنین روایت می کنند اگر در خواب خود بینیم که جامه ای سفید به دست یکی از مردگانمان دادیم به گونه ای که خود از این عمل راضی و خرسند باشیم معنی اش آن است که رزق و روزیمان زیاد و بر مال و ثروتمان افزوده می گردد.

تعبیر خواب برای مرده لباس بردن به روایت کرمانی

به روایت کرمانی به مرده چیزی دادن در خواب بد است. به ویژه اگر به وی جامه یا لباس خود دهیم. اما اگر کسی خواب بیند که یکی از بستگانش فوت شده و بر مزارش رفته و برایش غذا و متاع می برد تعبیرش هم برای شخص خواب بین و هم برای فردی که در خواب فوت شده خوب و پسندیده است. 

غذا دادن به مرده به شرط آنکه تنها در خواب مرده باشد به معنای فزونی رزق و روزی است. اما اگر کسی خواب بیند که به یک شخص مرده لباس خود را می دهد و آن فرد برایش ناشناس باشد تعبیرش آن خواهد بود آبرو و حرمت شخص خواب بین در خطر است.

تعبیر خواب پول دادن به مرده

همچنین ابراهیم کرمانی در جاهای دیگر چنین روایت می کند اگر به شخص مرده در خواب خود پول دهیم به ویژه اگر آن شخص هم از دنیا رفته باشد نشانه آن است که زکات متاع خود را پرداخت نکرده ایم.

محمد بن سیرین درباره پول بردن برای مرده چنین روایت می کند اگر کسی در خواب خود بیند که مرده ای از وی طلب پول می کند و با اینکه خود به شخصی که فوت کرده در خواب متاعی پرداخت نماید معنی اش آن است که شخص متوفی قرضی پرداخت نشده در دنیا دارد. چنانچه آن شخص یکی از اقوام و نزدیکان بیننده خواب باشد دیدن این خواب او را مکلف می دارد تا دین فرد متوفی را ادا نماید.

تعبیر خواب آب بردن برای مرده به روایت دانیال نبی

معبران بسیاری درباره بردن چیزی برای مرده تعابیری ارائه کرده اند. دانیال نبی می فرماید اگر کسی خواب بیند که بر سر مزار مرده ای نشسته و با وی گرم صحبت است چنانچه در میان صحبت هایش مقداری آب به دست مرده دهد تعبیرش آن است که شخص مرده از آشفتگی و پریشان حالی بسیاری به سر می برد.

به فرموده ایشان شخصی که در خواب خود می بینیم اگر در دنیای واقعی زنده باشد دیدن این خواب بر پریشان حالی وی از زندگی روزمره اش دلالت دارد. آشفتگی که در آینده ای نزدیک زندگی اش را فرا می گیرد.

تعبیر خواب بردن میوه برای مرده

شکی نیست که دیدن خواب مرده به ویژه عزیزانی که به تازگی از بین ما رفته اند غم انگیزه‌ترین خواب هایی است که به محض بیدار شدن به دنبال تعابیرشان می گردیم. خواب هایی که ممکن است تا مدت ها بعد از آن ذهنمان را درگیر می کند. هر گونه حالتی برای چنین خواب هایی امکان پذیر است. 

مثلاً ممکن است مرده ای را در خواب خود بینیم که در حال میوه دادن به وی هستیم؟ آیا چنین خوابی تعبیری دارد؟ تعبیر این خواب به روایت مطیعی این است که اگر بیننده خواب خود و فرد مرده را در میان گورستان بیند و میوه ها را به خود وی داد تعبیرش این است که از جایی که انتظارش را ندارد آسیبی بر شخص خواب بین وارد می شود


دیگر مطالب پیشنهادی و پربحث :

تعبیر دیدن مرده در خواب

تعبیر خواب مرده چیزی بخواهد

تعبیر خواب گرفتن چیز از مرده


4 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام بعد سحر خوابیدم خواب دیدم دخترم مرده تاخواستن تشییع جنازه کنن یکی دو روز طول کشید مثلاً صبح ساعت ۸مردم میامدن تشییع جنازه من رفتم بغلش کردم که بیارمش خونه تا صبح دیدم تو بغلم زنده شده وداره می‌خنده وقتی میخندید زبونش صورتش انگار یکم کبود بودکه میگفتن چون چند روز مرده بوده این‌جوری شده بعد همه فهمیدند که زنده شده دیگه کسی نیامد تشییع جنازه زنده که شد آمد خونه تند دوش گرفت و لباساش پوشید که برم دفتر چند وقت نبودم تمام کارام مونده فقط میخندید که خدا منو دوباره وقت دادوزنده کرد میگفتم بیا یک چیزی بخور توچند روزه چیزی نخوردی گفت نه من سیرم بعد تودفتر یک چیزی میخورم

  2. تیناتیناsays:

    سلام خواب دیدم به خانه پدریم رفتم و مادرم که بیست سال پیش فوت کرده تنها در آن خانه زندگی می کرد، دو جعبه کوچک توت فرنگی تازه که روش برگ درخت مو بود رو برای مادرم بردم ،خانه مادرم تر و تمیز بود،نگاهی به توت فرنگی ها کرد یادمه انگار بکی دو تا از توت فرنگی ها را که بزرگ هم بودند از وسط نصف کرد و یه چیزی گفت که یادم نیست اما توت فرنگی ها رو نخورد،به تازگی پسر خواهرزاده مادرم فوت شده و من دیشب خبردار شدم ،گریه زیادی کردم و بعد خوابیدم و این خواب رو دیدم،لطفا تعبیرش رو بهم بگید ،ممنونم

  3. م الفم الفsays:

    سلام و و عرض ادب ، من در خواب دیدم ک سه نفریم من شخص دوم و شخص سوم که فوت کرده ، در حرم امام رضا بودیم ، شخص دوم در خوابم به کسی که فوت شد سمنو تعارف کرد ، گفت سمنو میخوری ، اما یادم نیست که رفت یا نه ، سمنو شکلاتی بود

  4. ستارهستارهsays:

    با سلام خواب دیدم یکی از اقوام نزدیکمون که جوون بود و تازگیا فوت شده اومد از خونه‌ی ما میوه ببره. تعبیرش چیه؟