استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر

مادر زیباترین نعمتی است که خداوند می تواند به ما داده باشد. برای این فرشته ی آسمانی، روزی مشخص وجود دارد که در این روز معمولا به اون تبریک میگوییم و برایش هدیه میخریم. شاید بهترین هدیه، تقدیم کردن یک متن در شبکه های اجتماعی باشد تا به این شیوه دلشان را شاد کنیم.

در روز مادر می توانید مادران خود را با یک پیام زیبا و محبت آمیز، شاد کنید. شما می توانید این متن ها را با آنها به اشتراک بگذارید و روز مادر را به آنها تبریک بگویید. در ادامه ی این مطلب سعی کرده ایم انواع متن برای تبریک روز مادر را برایتان به اشتراک بگذاریم که از آنها می توانید در استوری اینستاگرام تان استفاده کنید. همراه ما باشید.

استوری واسه روز مادر

استوری تبریک روز مادر

مامانم، دنیای من، امروز، روز مخصوص تو هست. هر چقدر که توی این سال سختی کشیدی، زجر کشیدی و برای من تلاش کردی رو میخوام برات جبران کنم. میدونم که ذره ای هم جبران نمیشه، اما تو به خاطر مهربونیت جوری رفتار کن که انگار جبران شده که من ناراحت نشم :)

****************

همه روز زن رو به عشقشون تبریک میگن، منم به عشقم تبریک میگم. اما بین ما یک فرق وجود داره و اونم اینه که اونا این روز رو به کسی غیر از مادرشون تبریک میگن و من فقط و فقط این روز رو مخصوصاً به مامان خودم تبریک میگم. مامان روزت مبارک.

****************

مامان میدونم که وقتی که دیر میام، چشمات به دره و منتظری؛ وقتی که خبر نمیدم، چشمات به تلفنه و منتظری؛ وقتی که ازم خبری نمیشه، مدام از این و اون سراغم رو میگیری. به خاطر همه ی اینا کلی ازت ممنونم و دستت رو میبوسم. روزت مبارک نفسی من.

****************

اگه بخوام کسی رو با نفس هام مقایسه کنم، بدون شک اون شخص مادرمه. من اگه نفس نکشم نمی تونم زندگی کنم و همینجوری هم اگه مادرم نباشه، نمیتونم به زندگیم ادامه بدم. روز مادر رو به کل نفس های دنیا تبریک میگم. ایشالله همیشه سایه تون بالای سر بچه هاتون باشه.

****************

مامان فقط از خدا یه آرزو دارم و اونم اینه که تا وقتی که من زنده ام، سایه ات رو بالای سرم نگه داره. مامان اگه خدا تو رو از من بگیره، من صبر نمیکنم و بدون معطلی خودم میام پیشت! خدا همیشه من و تو رو برای همدیگه نگه داره. آمین. روزت مبارک زندگی من.

استوری زیبا برای روز مادر

زندگی بدون تو جریان نداره. تو جریان مستقیم زندگی هستی که اگر نباشی، زندگی اصلا معنا هم نخواهد داشت. مادر جانم تو برای من همه چیز هستی و بدون تو من توی این دنیا هیچِ هیچم. تو به من معنا می بخشی و باعث میشی که زندگی رو زندگی کنم. روزت مبارک فرشته ی من.

****************

تو یک فرشته هستی که از خدا روی زمین آفریده. فرشته هایی مثل تو زیاد نیستن. مادرم، تو انگار از سمت خدا مامور شدی که زندگی من رو سر و سامون بدی و مدام من رو به سمت راه درست هدایت کنی. سایه ات همیشه بالای سرم باشه فرشته ی من. روزت مبارک.

****************

امروز، روزه مادره. اگه سایه مادرتون هنوز بالای سرتون هست، همین الان درنگ نکنید و گوشی رو بردارید و عاشقانه روز مادر رو بهش تبریک بگید. اگه از این کار غفلت کنید، خدای نکرده روزی میرسه که مجبورید برید سر مزارش تا روزش رو بهش تبریک بگید. اگه نمیخواین حسرت این کار به دلتون بمونه، همین الان با مادرتون تماس بگیرید. روز همه ی مادرا مبارک.

****************

مادر یعنی زندگی، یعنی عشق، یعنی همه چیز. با مادر هست که همه چیز معنا پیدا میکنه. اگه روزی مادرت توی این دنیا نبود، اون موقع تازه میفهمی که زندگی چقدر میتونه پوچ و تهی باشه. لبخندای مادر زندگی رو زیبا میکنه. عشق مادرانه هست که زندگی رو معنی میکنه. روز مادر رو به همه ی مادرا بخصوص مادر عزیزتر از جان خودم تبریک میگم.

استوری مامان روزت مبارک

مامان خوشگلم، مگه از تو زنی خوشگل تر تو دنیا هم هست؟ مگه از تو خوش قیافه تر، خوش اخلاق تر، مهربون تر و جذاب ترم هست؟ کلی عاشقتم و کلی دوستت دارم. مامان جونیم کفره که بگم، اما اگه میشد خدای دومی برای خودمون انتخاب کنیم، من قطعا تو رو به عنوان خدای دومم انتخاب میکردم.


مطلب پیشنهادی :

عکس مهر مادر روز مادر جدیدترین متن های تبریک روز زن


مامانی میگن که خدا خیلی مهربونه و بنده هاش رو خیلی دوست داره. راستش رو بخوای من چون خدا رو نمیدیدم، این رو باور نمیکردم. اما میدونی چطور مهربونی خدا رو درک کردم؟ مهربونی اون رو توی مهربونی های تو دیدم؛ دوست داشتنش رو توی دوست داشتنای تو دیدم. من میدیدم که چقدر بی دریغ من رو دوست داری و بهم مهربونی میکنی و از اون موقع بود که فهمیدم خدا چقدر مهربونه و چقدر بنده هاش رو دوست داره. من خدا رو با تو درک کردم مامان.

****************

اگه سخت ترین مشکلات دنیا هم برات به وجود بیاد، اگه با بزرگ ترین چالش های دنیا هم رو به رو بشی و اگر بزرگ ترین موانعی که میتونه توی زندگی به وجود بیاد رو تجربه کنی، فقط کافیه یک مامان داشته باشی که شهامت و قدرت نفوذ به همه ی اینا رو به دست بیاری. لامصب مامانا انگیزه ای به آدم میدن که خود آدم صد سالم تلاش کنه نمیتونه او انگیزه رو در خودش به وجود بیاره. روز همه ی این فرشته های آسمونی مبارک باشه.

****************

خدا چقدر من رو دوست داشته که مامان مهربونی مثل تو بهم داده. خیلی خدا رو شاکرم. مدام از همه چیز گلایه میکنم و برای همه چیز غر میزنم؛ اما از بزرگترین نعمتی که خدا بهم داده، یعنی مامانم غافلم. خدایا شکرت که با روز مادر، بهم فهموندی که چه نعمت بزرگی هنوز توی زندگیم دارم. روز مادر مبارک.

****************

مامانای پیجم دقت کنین که لطفا، لطفا و لطفا سر کله سحر حتما لازم نیست جارو برقی رو روشن کنید، لازمم نیست که شروع کنید به سیم کشیدن و شستن قابلمه ها؛ یک روز جمعه هم که ماها تا ظهر بخوابیم، تنبل بار نمیایم، پس بزارین که بخوابیم؛ اگه به همین سه تا مورد توجه کنید، میشید مهربون ترین فرشته های دنیا. روزتون کلی مبارک.

****************

روز مامان رو به تموم مامانی های پیجم تبریک میگم. این روز یک روز خیلی خاصه و من اون رو خیلی دوست دارم! اخه اهمیت بودن مامانم رو توی زندگیم بهم یادآوری میکنه. مامان از همین جا اعلام میکنم که عاشقتم دیوونه وار. روز مادر مبارک.

****************

روز مادر مبارک باشه. همه کسایی که سایه مامانشون بالا سرشونه، امروز رو برن پیش مامانشون و دستش رو به خاطر تمام زحماتی که براشون کشیده ببوسن. اون دستا خیلی ازشون کار کشیده شده که الان من و شما اینقدر رشد کردیم و قد کشیدیم. روز همه ی مامانای زحمتکش مبارک.


همچنین ببینید :

عکس نوشته های روز مادر 94


مامان عزیزم، روزت رو بهت تبریک میگم. گرونترین هدیه ی دنیا هم در برابر زحماتی که تو برای من کشیدی هیچه. خیلی عاشقتم و خیلی دوستت دارم. ببخش اگه گاهی اوقات سرگرم کارم میشم و یادم میره که ازت خبر بگیرم. اما بدون که همیشه و در همه حال توی قلب منی و تو ذهنمی. روزت مبارک باشه.

****************

مامان کسیه که میتونی توی همه ی سختیا و مشکلات بهش تکیه کنی و هیچ وقت هم سرت منت نمیزاره. اون تنها کسیه که بابت کاری که برات میکنه، ازت مزد و پاداش نمیخواد. قدر مامانت رو بدون و همین الان برو و دستای زحمت کشش رو ببوس. روز مادر رو به همه ی مادرای زحمت کش تبریک میگم.

****************

خدایا میگن داغ فرزند خیلی سخته برای پدر و مادر، اما آیا تا به حال در مورد داغ پدر و مادر برای فرزندم حرفی زده شده؟ مثلا مامانت که همه ی عمرت هست، یهو ازت گرفته بشه و بدونی که دیگه هیچوقت توی زندگی آغوش گرمش رو نخواهی داشت. داغی از این بزرگتر هم هست؟ ایشالله که هیچوقت فرزندی داغ پدر و مادر به خصوص مادرش رو نبینه. آمین. روز مادر مبارک.

****************

روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم. اونا زحمت میکشن، تلاش میکنن و از خودشون میگذرن تا بچه هاشون رشد کنن و وارد جامعه بشن. واقعا اگه بخوایم شخصی رو اسم ببریم که بی دریغ به ما عشق می ورزه و پشت عشق ورزیدناش هم هیچ هدفی نداره جز خوشبختی و خوشحالی ما، اسم اون شخص مادره. روز همه ی مادرایی که اینجوری هستن مبارک.

****************

مادر خیلی مقدسه. اون پاک ترین موجودیه که تا به حال خدا آفریده و مثل اون رو هیچوقت نمیتونی پیدا کنی. تنها توی آدمها هم نیست ها؛ کافیه فقط یک نگاه به زندگی بقیه موجودات هم بندازی تا بفهمی که مادر یعنی چی. مادر از خودش میگذره برای بچش. روز مادر رو به همه ی مادرای فداکار تبریک میگم.

استوری برای روز مادر

گلچین استوری های کوتاه ، شاد و زیبا برای تبریک روز مادر

فداکاری رو باید از مادر آموخت. زمانی رو به یاد دارم که سر سفره غذا کم میومد و مامانم نون خالی میخورد تا خانواده سیر بشن، زمانی رو به یاد میارم که مامانم از اینکه برای خودش لباس بخره، امتناع میکرد تا ما لباسای خوشگل و رنگی داشته باشیم که پُزِش رو پیش بقیه دوستامون بدیم. اگه بخوام از بقیه فداکاری هاش هم بگم باید هزاران هزار استوری بزارم. مامانم جونم روزت مبارک. روز مادر رو به همه ی مامان تبریک میگم.

****************

اگه مامانی داری که لباسی داره که چند ساله تو خونه همون رو به تنش میبینی، اگه حتی لازم شد جونت رو هم واسش بدی، این کار رو بکن. این لباس کهنه به تن مادرت خیلی معنی های خاصی داره. اون هم میتونست هر ماه برای خودش لباسای قشنگ بخره، اون هم میتونست شیک پوش باشه، اون هم میتونست هر روز یک مارک خاص لباس بخره، اما نخرید تا بچه هاش لباس قشنگ و شیک و مارک بخرن. دست همچین مادری رو باید بوسید و براش جون داد. روز مادر مبارک.

****************

اینایی که میخوان توی زندگیشون به موفقیت برسن، چرا مدام خارج از خانوادشون دنبال الگو میگردن تا از اون آدم الگو بگیرن و مسیر اون رو برن تا موفق بشن؟ اگه جزو این دسته از آدما هستی، کافیه فقط یک نگاه به مامانت بندازی؛ اگه مسیری که مامانت میره رو در پیش بگیری و توی کارات از اون الگو بگیری، شک نکن که موفق ترین آدم روی کره ی زمین میشی. روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم.

****************

قوی ترین آدم روی کره زمین هم که باشی، با نفوذترین هم که باشی، قدرتمندترین هم که باشی، باز هم جلوی یک نفر ضعیف ترینی و اون هم کسی نیست جز مادرت. مادر هست که تو رو به اون چیزی که هستی تبدیل کرده. اگه موفقی، اگه خوشبختی، اگه قدرتمندی، همه و همش به خاطر مادرته. قدردان زحمات اون باش. روز مادر مبارک.

****************

تمام چیزی که الان هستم و قراره بهش تبدیل بشم رو مدیون مادرم هستم. مامان دستت رو میبوسم و عاشقتم. تو خیلی توی زندگی به من کمک کردی. نمیدونم اگه تو رو نداشتم، چکار باید میکرد. تو به من درس زندگی دادی، بی اونکه خودت حتی کلمه ای سواد داشته باشی. تو بزرگترین معلم زندگی من هستی. مامان روزت مبارک.

****************

مامان میدونستی که خیلی عاشقتم؟ میدونستی که میمیرم برات؟ آره واقعا میمیرم برات. خدا نکنه که تو کوچکترین آسیبی ببینی، خدا نکنه که به تو صدمه ای وارد بشه، خدا نکنه که تو یک سردرد ساده بگیری. اگه اتفاقی مثل این اتفاقا برات افتاد، من نمیتونم تحمل کنم. نمیدونم چجوریه ولی انگار جونت به جونم وصله. روزت مبارک جون دلم.

استوری روز مادر مبارک

مامان نمونه ی کامل از خود گذشتگی هست. جهان با وجود ماماناست که هنوز قشنگه. جهان با حضور ماماناست که هنوز زیبایی های خودش رو داره. نمیدونم این موجود چه جور موجودیه که تا میبینمش، کل غمای دنیا رو فراموش میکنم. مامان عزیزم روزت رو بهت تبریک میگم.

****************

عشق دلم، شنیدم که امروز، روز توئه. راست میگن؟ قربون ازخودگذشتگی و خویشتن داریت بشم که امروزم که روز توئه بازم دم نزدی و مثل روزای معمولی دیگه واسه من و خانوادمون تلاش کردی و از خودت گذشتی. خیلی دوستت دارم مهربونم. دستت رو میبوسم. روزت مبارک.

****************

مادر رو نمیشه تعریف کرد؛ مادر رو نمیشه توضیح داد. شنیدی میگن که یک چیزایی رو باید از نزدیک ببینی و باهاشون زندگی کنی تا بفهمی که چی هستن؟ مادر هم دقیقا از هموناست. کسایی که بی مادر بزرگ شدن، هیچ وقت شاید نتونن درک کنن که چرا بعضیا عاشقانه مادرشون رو میپرستن. مادر یک عشقه پاکه که خدا روی زمین آفرید تا آدما نمونه ی کوچکی از عشق خدا رو درک کنن.

****************

مادرم، بر دستان زخم خورده و گرمت بوسه میزنم. این دست ها برای من رنج های بسیاری کشیدند. کاش فرصت جبران پیدا کنم؛ اما تو آنقدر مهربانی و آن قدر دلسوزی که هیچوقت حتی اگر به کمکم نیاز داشته باشی هم دم نمیزنی، چرا که فکر میکنی وقتم گرفته می شود. فدای تمام محبت ها و از خودگذشتگی هایت. دوستت دارم. روزت مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

استوری روز مادر فوت شده


سایه ی سرم، اونقدر دوستت دارم که این دوست داشتن رو نمیتونم توی کلمات جاش بدم. حس من نسبت به تو یک حس ساده نیست و خیلی بیشتر از اینهاست. بی نهایت بار عاشقتم. تو خدای دوم منی. خدا اگه میخواد میتونه منو عذاب بده، اگه میخواد میتونه منو بندازه جهنم یا اگه میخواد این حرفم رو میتونه به پای شِرک و کفر بزاره، اما من حرفم رو پس نمیگیرم. مامانم خدای دوم منه که به من یاد داد چطور عاشق خدای واقعیم بشم. روزت مبارک خدای من.

****************

مادر خیلی مهربونه. اون حتی بدون اینکه حرفی بزنه هم بهت آرامش میده. اگه میخوای امتحان کن. یک روز که خسته و درگیر کاراتی، از کارات دست بکش و یک لحظه برو پیش مامانت و فقط به چهره اش نگاه کن. اونقدر آرامش میگیری که دوباره انگیزه پیدا میکنی که کارات رو از اول انجام بدی. روز مادرای مهربون پیجم مبارک.

****************

فقط یک لبخند کوچیک تو کافیه که من برای کل روز انرژی بگیرم و با قدرت به سمت اهدافم پیش برم. مامان وقتی که تو میخندی، نمیدونی که چه قندی توی دل من آب میشه و من چقدر انرژی میگیرم. خیلی میخوامت و از ته دلم از خدا میخوام که منو هم در آینده مثل تو بکنه. روزت مبارک بهترینم.

****************

مامانم بدون اینکه عطر خاصی به خودش بزنه، خیلی بوی خوبی میده. اون عطری در وجودش داره که از خدا نشات گرفته. آره! مامانم بوی خدا رو میده. نه تنها مامان من، بلکه تمام مامانای دنیا بوی خدا رو میدن. روز مادر رو به تموم مادرا تبریک میگم.

****************

وقتی به آرامش میرسم که لبخند رو روی لبای تو ببینم. هیچ چیزی نمیتونه اونقدر به من انرژی بده که لبخند تو میده! انگار خدا یک بمب انرژی توی لبخندت برای من قرار داده. تا میتونی لبخند بزن و بخند مامان جونیم که این راز موفقیت بچته. روزت مبارک باشه.

****************

روزت رو بهت تبریک میگم عزیز ترین کسم توی زندگیم. من نمیدونم زندگیم قرار بود چطور بشه اگه تو توی اون نبودی. خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم که هستی و همیشه مراقبمی. مامان من حتی اگه صد سالم بشه، بازم بهت نیاز دارم که ازم مراقبت کنی. روزت رو بهت تبریک میگم فرشته ی من.

****************

مامان جونیم خیلی دوستت دارم. روزت مبارک باشه. این روز رو به تو و تمام مامانای دنیا تبریک میگم. خیلی دوست دارم که الان بیام پیشت و دستای زحمت کش و مهربونت رو ببوسم. عاشقتم مامان.

****************

نمیدونم خدا چرا اینقدر به خودش زحمت داد و دنیا رو با اون همه متعلقات آفرید که زیبایی هاش رو به رخ ما بکشه. اون فقط با دادن یک نعمت به ما این کار رو کرد. اون به ما یک نعمت داد و این نعمت تمام زیبایی های دنیا رو در خودش داره و حتی زیبایی هاش از دنیا هم بیشتره. اون نعمت مادره. خدا فقط میتونست مادر رو به ما بده و خودش رو به زحمت نندازه. مادر به اندازه ی کل جهان و متعلقات اون ارزش داره و زیباست. روز مادر مبارک.

****************

قدر مادراتون رو بدونید؛ اونها گوهرهای نایابی هستن که وقتی که از دستشونن بدین، دیگه بهتون بر نمیگردن. تا وقتی که این جواهر ارزشمند توی زندگیتون هست، ازش بهره ببرید و هیچوقت ترکش نکنید. روز مادر مبارک.


پیشنهاد جدید :

شعر در مورد روز مادر


مامان جون تو خودت بگو که برات برای روز مادر چی هدیه بیارم؟ آخه تمام گل های دنیا رو هم که به پات بریزم بازم کمه، تمام جواهرهای دنیا رو هم که برات بیارم بازم ارزششون به اندازه ی تو نمیشه و تمام دنیا رو هم به پات بریزم، بازم تو خیلی خیلی ارزشمندتری. خودت بگو که چی بیارم که لیاقت تو رو داشته باشه. عشق من روزت رو بهت تبریک میگم.

****************

روز مادر فرصتیه برای جبران خطاهایی که در حق والدین خودمون کردیم. اگه صدات رو برای والدینت به خصوص مامانت بلند کردی، اگه کاری که خواستن رو انجام ندادی و اگه به هر دلیلی ناراحتشون کردی، توی این روز برو و با بوسیدن دستشون ازشون عذرخواهی کن. هیچ چیزی زیباتر از این کار نیست. روز مادر رو تبریک میگم.

استوری روز مادر شاد

سعی کن توی زندگیت هیچ وقت مادرت رو نرنجونی. اون برای رشد و پیشرفت تو خیلی زحمت کشیده و مطمئن باش که اگه اخم به ابروهاش بیاد، دیگه تو از زندگیت خیری نمیبینی. مامان فرشته ای هست که خدا خیلی هواشو داره. مواظب باش که دل این فرشته نشکنه! وگرنه خدا بد ازت تقاص پس میگیره. روز مادر رو به همه ی این فرشته ها تبریک میگم.


مطلب جدید :

جملات زیبای تبریک روز مادر به مادر شوهر


مادرم، آغوش گرم تو تنها مسکنی است که می تواند تمام دردها را از بدنم بزداید. هیچ غمی نیست که با دیدن لبخند تو رفع نشود و هیچ ناراحتی ای نیست که با دیدن چهره ی دلربای تو تبدیل به خوشحالی نشود. تو برایم زیباترین نعمتی هستی که خداوند به من داده. دوستت دارم و روزت را به تو تبریک میگویم.

****************

فقط یک مادر میتونه بی منت بهت مهربونی کنه، بی منت بزرگت کنه، بی منت بهت عشق بده و بی منت به حرفات گوش بده. مطمئن باش که پیش هر کس دیگه ای غیر از مادر بری، حتما اولش منتش رو سرت میزاره و بعد اون کار رو برات انجامش میده. روز مادر رو تبریک میگم.

****************

تبریک گفتن روز مادر فایده ای نداره در زمانی که مامانت ازت دلش شکسته یا ازت ناراحته. اول باید بری و واسه ی اون ناراحتی ازش عذرخواهی کنی تا دلش رو به دست بیاری و بعد از اینکه این کار رو کردی، تازه با تبریک گفتن این روز دلش رو شاد کنی. مامان جانم از همین جا بهت میگم که اگه من کار اشتباهی کردم که منجر به ناراحتیت شده، ازت عذر میخوام و روزت رو بی نهایت بار بهت تبریک میگم.

استوری های جدید برای تبریک روز مادر

فقط یک مادر میتونه تموم عمرش رو خرج محبت کردن به فرزندش بکنه. این فقط از عهده ی یک فرشته ی آسمونی بر میاد. زمان ناراحتیا و غم ها، این فرشته های آسمونی رو سعی کنیم که تنها نزاریم. مادرا خیلی خوبن، بیاین کاری کنیم که حداقل دل اونها رو توی زندگیمون شاد کنیم. روز مادر مبارک.


حتما ببینید :

مجموعه متن زیبا و کوتاه درباره تبریک روز زن


هیچوقت اون بچه ای که مادرم میخواست نشدم، اما نذاشتم که هیچوقت ناراحت بشه ازم. من به دنبال خواسته های خودم رفتم، اما در کنار، همیشه به خواسته های مادرمم احترام گذاشتم. درسته که اون نمیتونه به جای زندگی من تصمیم بگیره، اما من همیشه بهش احترام گذاشتم و میزارم! چون میدونم که هرکاری میکنه به صلاحمه. به شما هم پیشنهاد میکنم که مسیری که خودتون حتم دارید درسته رو برید؛ اما اگه مادرتون خواسته ی دیگه ای داره، به اون خواسته اش احترام بزارید. روز مادر مبارک.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. رویارفیعرویارفیعsays:

    سلام دلم میخوادروزمادرروبه مادرمهربون ودوست داشتنی خودم وهمه ی مادرهای اینده وبه خودم به عنوان یک مادردلسوزوصمیمی وباگذشت.. وبه همه ی دوستان گلم که اون سردنیاهستن مادرهای نمونه تبریک بگم وسالهای پرباری روارزوکنم.متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود برشما و ممنون بابت متن زیباتون