استوری روز مادر فوت شده

مادر یکی از فرشته های خداوند است که روی زمین آفریده شده و گویی مامور شده که همیشه مراقب و همراه ما باشد. برخی ها مادرشان را از دست داده اند و این فرشته ی خدا آنها را ترک کرده است. این افراد در روزی به مانند روز مادر قطعا بسیار دلگیر می شوند و از نبودن مادرشان رنج خواهند کشید.

یکی از قابلیت های شبکه ی اجتماعی اینستاگرام این است که می توانید در آن استوری بگذارید. استوری امکانی است برای به اشتراک گذاشتن وقایع روزانه، دلنوشته ها و ...! در این مطلب ما انواع متن زیبا در مورد روز مادر فوت شده را برایتان تهیه کرده ایم که میتوانید در روز مادر آنها را داخل استوری بگذارید و به این شیوه روز مادر را تبریک بگویید و غم خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همراه ما باشید.

استوری روز مادر فوت شده

متن برای استوری روز مادر فوت شده

مامان تو نیستی، قلبم شکسته! امسال به کی من روز مادر رو تبریک بگم؟ مامان مگه قرار نبود تا آخر واسه هم باشیم و بمونیم؟ تو که رفتی؛ امسال روز مادر برای من مثل یک جهنم میمونه. توی 24 ساعتی که قراره روز مادر رو تحمل کنم، هر ثانیه و هر لحظه اش واسم مرگمه. کاش میشد واقعا بمیرم و بیام پیشت.

*〰*〰*استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

غم از دست دادنت رو چطور تحمل کنم عشق من؟ تو تنها عشقی واقعی بودی که توی زندگیم تجربش کردم. هیچوقت روز مادر رو بهت تبریک نگفتم، اما نمیدونی هر بار که لبخندت رو میدیدم، چقدر خوشحال میشدم. مامان واسه من هر روز، روز مادر بود و هر روز واسه داشتنت خدا رو شکر میکردم.

استوری واسه روز مادری که فوت شده

مامان تنهام. الان روز مادره. نیستی پیشم که! همیشه تو غصه ها و تو ناراحتی هام کنارم بودی و الان تنهای تنهام. قلبم شکسته مامان. نیستی مامان ببینی وضع منو. مامان الان که پیش خدایی، یه خواسته ام رو میتونی بگی بهش؟ یک کاری کن روز مادر بیام پیشت. یک کاری کن که نبودنت دیگه عذابم نده.

*〰*〰*استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

هنوزم باورم نمیشه. سال پیش برات استوری تبریک گذاشتم و کلی خوشحالی میکردم و امسال دارم برای غمی که به دلم نشسته ناراحتی میکنم. هیچوقت فکر نمیکردم روز مادر بدترین روز زندگی من بشه. مامان بعد رفتنت این روز رو من دیگه باید ماتم بگیرم.

استوری برای روز مادر فوت شده

خدایا چرا من باید بی مادر بشم؟ خدایا چرا سایه مادرمو از سرم برداشتی؟ مگه تو نمیدونستی که تنهام؟ مگه تو نمیدونستی که بی کسم؟ آخه تو همیشه دم از حمایت از مظلوم میزنی و خودت دست گذاشتی روی مظلوم ترین آدم و اون رو از من گرفتی؟

*〰*〰*استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

متنفرم از اینکه بهم میگن خدا مادرتو بیامرزه؛ متنفرم از اینکه میشنوم میگن خدا روح مادرت رو شاد کنه. مامان تو زنده ای. تو قلب من هنوز زنده ای و داری نفس میکشی. قربونت بشم که کاش به جای تو من پرپر میشدم، کاش به جای تو من میرفتم. روزت مبارک.

استوری راجب روز مادر فوت شده

روزت رو بهت تبریک میگم، فرشته ی زندگی من. خدا خیلی بهم حسودی میکرد که تو پیشمی و تو رو واسه همیشه از من گرفت. مامانم، جون دلم، کاری کن بیام پیشت. کاری کن که دیگه غم نداشتنت روی دلم سنگینی نکنه.

*〰*〰*استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

دیگه نمیتونم تحمل کنم. همه میگن که مامانت رفته و دیگه بر نمیگرده. خدایا واسه رفتن مامانم زود بود. واسه اینکه اون رو از من بگیریش زود بود. هنوز قصد داشتم امسال واسه روز مادر یک کادوی خوب براش بخرم. تو که اون رو گرفتی ازم. حالا من این کادو رو به کی بدم؟

*〰*〰*استوری تبریک روز مادر فوت شده*〰*〰*

مامان سال پیش رو یادت میاد که چقدر خوشحال بودیم با هم؟ آخه روز مادر بود و من خیلی ذوق داشتم که اون روز رو کامل در کنار تو باشم. اما امسال چی؟ بی وفا تو که دیگه نیستی. آخه من دیگه واسه کی ذوق کنم؟ واسه کی کادو بخرم؟ واسه چی خوشحال باشم؟ خدایا به روح مامانم قسم میدمت که هدیه ای که قراره به مادرم بدم رو حتما بهش برسونی. خدایا من میخوام روز مادر خودم برم پیش مامانم. میشه این کادو رو بهش بدی؟ تو که تو قرآن خیلی برای قسم ارزش قائل شدی، پس قسمت میدم که این کار رو بکنی.

استوری غمگین تبریک روز مادر فوت شده

بدترین خبر زندگیت چی میتونه باشه؟ اینکه ورشکسته بشی؟ اینکه دیگه قراره خونه و زندگی نداشته باشی؟ همش همین؟؟!!! یکم بیشتر فکر کن. بدترین خبر زندگی من این بود که مامانم مُرد!!!! الان دیگه من بی مامان شدم و این بدترین و تلخ ترین اتفاقی بود که برام افتاد و نحس ترین خبر زندگیم شد. الانم روز مادره. اگه مادر داری، اگه هنوز میتونی عطر وجودش رو استشمام کنی کلی خدات رو شاکر باش.

*〰*〰*استوری تبریک روز مادر فوت شده*〰*〰*

دردت به جونم؛ رفتی و من رو با کلی غم توی این دنیا تنها گذاشتی. برام مهم نیست که دیگه چه اتفاق تلخی قراره تو زندگیم بیفته. تلخ ترین اتفاق ممکن با رفتن تو توی زندگی من به وجود اومد. الانم بهت روزت رو تبریک میگم. میدونم تو اون دنیا پیش خدا جات خیلی خوبه.

*〰*〰*استوری تبریک روز مادر فوت شده*〰*〰*

فقط همین یه روز رو به خودم قول دادم که دیگه برات گریه نکنم؛ به خودم قول دادم که صبوری کنم و درد دوریت رو فراموش کنم. فراموش که نمیشه کرد، با غم دوریت سعی میکنم کنار بیام. آخه امروز روز مادره. مادر هم که به غم و غصه ی بچش راضی نیست. من امروز رو غم نمیخورم مامان؛ که همین یک روز که روز توعه، شاد باشی.

استوری در مورد تبریک روز مادر فوت شده

تا زمانی که میخواستی زندگی کنی، مشغول تربیت و بزرگ کرد من بودی و از زمانی که من بزرگ شدم و هنوز تازه فرصت زندگی کردن پیدا کردی، خدا تو رو برد پیش خودش. مامان جونم تو نتونستی توی این دنیا زندگی رو زندگی کنی، ولی مطمئنم پیش خدا جات خیلی خوبه. روزت مبارک عشق دلم.

جملات کوتاه و غمگین مناسب استوری برای روز مادر فوت شده در اینستاگرام و...

پاک ترین فرشته ی خدا، روزت رو بهت تبریک میگم. میگن بهشت زیر پای مادرانه. مامان؛ من نتونستم برات کادویی که لیاقتته رو بخرم، اما الان تو به چیزی رسیدی که لیاقتش رو داشتی و اون هم بهشت بوده. مامان فقط من رو فراموش نکنی. من میخوام طوری باشم و طوری زندگی کنم که دقیقا تو توی این دنیا زندگی کردی که خدا مستقیم من رو بیاره جایی که تو هستی و همسایه ات بشم.

*〰*〰*استوری برای روز مادر فوت شده*〰*〰*

سایه ات از سرم کم شد، اما برام مهم نیست. تو توی قلب من زنده هستی، تو توی ذهن منی. مامان تو رفتی، اما یادت همیشه با من هست. خنده هات، حرفات، روشت و راهت برای همیشه توی ذهنم هک شده. مامان من میخوام بشم یکی دقیقا مثل تو. اون موقع فکر کنم که بتونم بهترین هدیه رو بهت بدم و اونم یک فرزند پاک و صالح هست؛ اونم چون قراره مثل تو بشم میدونم که تبدیل به پاک ترین انسان میشم.

استوری کوتاه برای روز مادر فوت شده

قدر مادراتونو بدونید. این رو فقط یکی درک میکنه که مامانش رو خدا برده باشه پیش خودش. بعضیا خیلی دل سنگینن؛ اما من اینطوری نیستم. برای از دست دادنش خیلی گریه کردم و خیلی عذاب کشیدم؛ اما دیگه برنگشت. مامان من پر کشید و رفت پیش خدا. تا زمان بودنش از نعمت وجودش کاملا بهره ببرید که به محض اینکه رفت، دیگه هر کاری هم بکنید، نمیتونید اون رو برگردونید. الانم روز مادره، غم دوریش داره دیوونم میکنه. اما دیگه بر نمیگرده.

*〰*〰*استوری برای روز مادر فوت شده*〰*〰*

تابوتش رو گذاشتن روی شونه هاشون و شروع کردن به لا اله الا الله گفتن. همه رو میدیدم که زیر تابوتش رو میگیرن و دارن میبرن. توی ذهنم یه صدایی بهم میگفت که دیگه مامان نداری، دیگه تنها شدی. این صدا قصدش آزار رسوندن به من بود. آزارشم خیلی خوب رسوند. الانم که روز مادره، بازم اون صدا شروع کرده به تکرار شدن.

*〰*〰*استوری برای روز مادر فوت شده*〰*〰*

من دیگه مامانی ندارم که روزش رو بهش تبریک بگم، اما میخوام روز مادر رو به تمام مامانایی که توی پیجم هستن، کلی تبریک بگم. ایشالله همیشه سایه تون بالای سر بچه هاتون باشه. شما خیلی موجودات ارزشمندی هستید و شاید بچه هاتون این رو درک نکنن! شما یک نگهبانید برای زندگی بچه هاتون. روز مادر رو خیلی خیلی به تک تکتون تبریک میگم.

استوری اینستاگرام برای روز مادر فوت شده

یادم میاد که شاد و خوشحال، وقتی که یک کار خوب در حقم میکرد، فوری میرفتم پروفایلم رو عوض میکردم و از خوشبختی مادر داشتن مگیفتم و به بقیه پز میدادم. اما الان که دارم استوری میزارم، اون دیگه نیست که به کسی پز بودنش رو بدم. راستش مامانم برای من خیلی زجر کشید. اون کلی کار خوب درحقم کرد و من جز زجر چیزی بهش ندادم. امروز، یک روز خاصه؛ روز مادره و من این روز رو به مامان جونی خودم تو اون دنیا و به تمام مامانای دیگه تبریک میگم.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

استوری های قشنگ روز مادر فوت کرده


مادرم، سایه ی سرم، از زندگی ام گرفته شدی، اما از قلبم نه. تو الگوی زندگی من هستی و خواهی ماند. با وجود تو من مهربانی را درک کردم. روزت را به تو تبریک میگویم و به عنوان هدیه ی روز مادر، میخواهم به تو قول دهم که دقیقا به مانند خودت در زندگی خواهم شد. یک انسان آزاده که کار خوب زیادی در این دنیا کرده است.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

مادر مهربونم، میدونم که میدونی الان تو دلم چی میگذره. میدونم که میدونی توی دلم کلی آشوبه. آخه تو دیگه نیستی. باورت نمیشه اگه بهت بگم قبل رفتنت واسه روز مادرت چقدر برنامه چیده بودم. تموم برنامه هام نقش بر آب شد. مادر عزیزم، روزت رو بهت تبریک میگم.

استوری روز مادر فوت شده

فرشته ی زمینی من، زیباترین انسانی که تا به حال توی زندگیم دیده بودم، روزت مبارک. مادرم، تو از اون دنیا هم مراقب منی؛ این رو دارم حسش میکنم، این رو با تمام وجود دارم حس میکنم که هنوز که هنوزه تو مراقبمی. واقعا مادر جنسش از چیه که حتی بعد مرگش هم مراقب بچه هاشه. روزت مبارک مامان.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

ببخشید که برات بچه ی بدی بودم، ببخشید که نتونستم اون آرامشی که میخوای رو بهت هدیه بدم، ببخشید که همیشه سرم توی گوشی بود و یک بار هم سرم رو بالا نیاوردم که باهات درد و دل کنم و حرف بزنم. همه روز مادر به مادرشون یه هدیه میدن، اما مامان تو رفتی پیش خدا؛ از تو میخوام که این بار رو برعکس عمل کنیم و این بار تو به من هدیه بدی. هدیه ات این باشه که من رو ببخشی و ضمانتم رو پیش خدا بکنی تا منو زودتر بیاره پیشت.

استوری واسه روز مادر آسمانی شده

بزرگترین هدفت توی زندگی چیه؟ نمیدونی؟ جالبه؛ منم تا چند مدت پیش نمیدونستم! اما الان میدونم هدفم توی زندگی چیه. چند وقت پیش مامانم از من برای همیشه گرفته شد و از اون موقع، هدف من این بود که توی زندگی مثل مامانم باشم تا خدا من رو ببره به همون جایی که مامانم اونجاست. این هدف زندگی من شده. روز مادر رو به مامانم و همه ی مامانایی که دیگه تو این دنیا نیستن تبریک میگم.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

اینکه دیگه کسی نباشه که برای روزی که به نام اونه براش کادو بخری، خیلی غم بزرگیه. قط کسی که مادرش رو از دست داده میفهمه که الان من چی میگم. ایشالله که هیچوقت، هیچکدوم از شما این غم رو تجربه نکنید. روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

یک مادر، مادره. فرقی نداره که از این دنیا رفته باشه یا نه؛ اون در هر صورت حواسش به بچه اش هست و همیشه توی قلب و ذهن بچشه و به اون میگه که چیکار کنه و چکار نکنه. مامانم تا قبل زنده بودنش خیلی راهنمایی میکرد منو و منو همیشه به راه راست میکشوند. الان که رفته، توی قلب و ذهنم خونه کرده و از اونجا داره به من راهنمایی هاش رو میرسونه. روز مادر رو به تمام مادران فداکار و مادرایی که دیگه بین ما نیستن تبریک میگم.

متن استوری روز مادر فوت شده

مادر از چهار حرف تشکیل شده. راستش این چهار تا حرف نمیتونن این آدم رو دقیق معرفی کنن. مادر یک دنیا حرفه، یک دنیا کلمست و یک دنیا جملست. هیچوقت نمیتونی توی چهار تا حرف دقیقا این آدم رو توصیف کنی. اونایی که مادرشون رو از دست دادن، حرف من رو بهتر و بیشتر درک میکنن. روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم.

*〰*〰*متن استوری روز مادر فوت شده*〰*〰*

مامان که داشته باشی، دلت قرصه که از اینکه میری خونه و یک منبع آرامش بزرگ انتظارت رو میکشه؛ مامان که داشته باشی، مطمئنی که هیچ چیزی توی دنیا اونقدر تهدیدت نمیکنه؛ مامان که داشته باشی میدونی که هر کی هم که ازت بدش بیاد، اون همیشه دوستت داره و کنارته. من مامانمو از دست دادم، ولی شما اگه مامانتون پیشتون هست، بهتون تبریک میگم! چون بزرگترین نعمت دنیا رو دارید. قدرش رو بدونید. روز مادر برای همه ی مادرا مبارک باشه.

stori rooz madar fot shode

حتما از مطالب پایین دیدن کنید :

مجموعه متن زیبا و کوتاه درباره تبریک روز زن

استوری های کوتاه و زیبا برای تبریک روز مادر

مجموعه متن در مورد مادر فوت شده (2)

متن و عکس برای مادران فوت شده مادرانی که در این دنیا نیستند


3 نظر

  1. F.rF.rsays:

    سلام دوست عزیز، تک تک کلمات و جملاتت رو با جون و دل درک میکنم وبا همشون اشک ریختم . من یکسال و هشت ماهه مادرم رو از دست دادم و لحظه به لحظه داغ از دست دادنش بیشتر و بیشتر منو میسوزونه ، هر شب توی خوابم هست اون مواظبمه و من حس میکنم . خدا رفتگانت رو بیامرزه همچنین مادر عزیزت و همه مادران آسمانی. عزیزم تو تنها نیستی ، خیلیا هستن مادر ندارن ، چاره ای جز قبول حکمت خدا نداریم . انشالا بزودی میرم پیش مادرم فقط همینو از خدا میخام ، دلم خیلی تنگه....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما دوست عزیز ، روح ایشان قرین رحمت الهی باشد.

  2. زیباازرهزیباازرهsays:

    خیلی عالی بود درک میکنم چقدر سخته امروز 13 روزه مامانم رو از دست دادم بدترین درد دنیا از دست دادن مادره خیلی دلتنگ مادرمم هرچی داد زدم هرچی گریه کردم هرچی صداش کردم جوابی نشنیدم چقدر دنیای بی رحمی که راحت عزیزت رو ازت میگیره خدا نصیب هیچ بنده ای نکنه

  3. صبا بَزراصبا بَزراsays:

    سلام با تک تک واژه های که نوشتین اشک ریختم یک ماه دیگه میشه یک سال که مادر ندارم . لعنت به روزی که خدا به عزراییل گفت برو جون از تن بشر بگیر . کاش هیچ وقت خدا جونی نمیداد که بخواد بگیره . یک ساله صدای مادرمو نشنیدم . یک ساله صورتشو ندیدم . یکساله هر شب فقط اشک ریختم . حتی خدا نزاشت واسه اخرین بار مامانمو یه دل سیر ببینم تو بیمارستان اونو ازم گرفت . هیچ وقت نمیتونم خدا رو ببخشم هیچ وقت نمیتونم بخاطر زندگی که بهم تحمیل کرد به این دنیا اورد منو مادری بهم داد از برگ گل پاک دامنتر و از هرچی مهربونی تو دنیاس مهربون تر بعد تو اوج جوانیش مامانمو ازم گرفت مامانم فقط پنجاه سالش بود چجوری دلت اومد انقد زود ببریش اخه .