متن و عکس برای مادران فوت شده مادرانی که در این دنیا نیستند

سایت توپ تاپ جدیدا دو مطلب دیگر نیز در مورد مرگ مادر تهیه دیده است که آدرس های آن ها انتهای همین مطلب می باشد که حتما پیشنهاد میشود از آن ها دیدن نمایید ، در مطلب پایین نیز شاهد عکس نوشته های جدید و غمگین در مورد مرگ مادر هستید ، در ادامه همراه باشید.

متن ادبی درباره ی مادرانی که آسمانی شده اند باید لایق وجود مهربان و زیبای همیشه بهاری شان باشد، به همین دلیل مجموعه ای از متن های ادبی مختلف درباره ی مادران آسمانی تقدیم نگاه تان می شود تا هم یادی از مادران آسمانی شود و هم التیامی بر زخم دلتنگی های مان. 

همیشه با خودمان فکر می کنیم که مادران مان «عزیزترینِ» زندگی مان هستند، اما عجیب، از این نکته ی ظریف و مهم غفلت کرده ایم که «عزیزترینِ» مادران، فرزندان آن ها هستند و بالاتر از «عزیزترینِ» مادران هیچ واژه ای در عالم هستی وجود ندارد؛ درحقیقت واژه ای که ما آن را «عزیزترین» می پنداریم، در مقابل مفهوم آنچه که مادران به عنوان «عزیزترین» در نظر می گیرند هیچ و پوچ و بی معناست، و به هیچ عنوان هویتی ندارد! 

چراکه تمامی مادران بالاترین ایثارها را نثار «عزیزترینِ» خود می کنند، در تمام لحظات زندگی کل وجودشان را به تمامی در اختیار «عزیزترین» شان قرار می دهند، اما همگی ما در مقابل این همه ایثار و فداکاری که لحظه به لحظه نثارمان می شود چه کار خاصی انجام می دهیم؟! جز این که وقتی کنارمان هستند از نعمت بودشان و از رحمت حضورشان غافل هستیم، و در وقت نبودشان نیز با بی تابی و دلتنگی، گاهی از نثار خیر و برکت به سوی شان هم بی اراده غافل می شویم. بنابراین کاملا نیکو و به جا می باشد اگر لااقل این مادران آسمانی را که به دیار ابدیت کوچ کرده اند و مقیم بارگاه احدیت شده اند، با بهترین و زیباترین جملات یاد کنیم تا هم تسلای دل بازماندگان در راه مانده ی شان شویم و هم باعث ارسال یک فاتحه و صلوات به سمت روح پاک و مهربان این مادران آسمانی که منتظر همین شاخه های معرفت الهی هستند.

تاریخ آپدیت : (1400/06/13)

عکس نوشته مرگ مادر جدید

مادر بعد رفتنت ، حالم همچون دایره ای می ماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست

عکس نوشته مادرم از آسمان چه خبر؟

بعد از تو گل ستاره پژمرد مادر خورشید میان کوچه ها مرد مادر آن شب که به روی شانه ها می رفتی پشت سرت آسمان زمین خورد مادر

عکس پروفایل بی مادر شدن دختر

باز هم دلتنگم.. باز هم یاد مادر و نبودش روحم را آزار می دهد . کجاست او که آغوشش لحظه ای هم مرا در بر نگرفت .. دلم او را میخواهد .. دلم بهانه گیر شده .. بی صدا بغض امانم را بریده .. اشک بی محابا جاری می شود اما .. از دردهای دلم کم نمی شود .. من او را می خواهم .. من مادرم را می خواهم .. داغی بر دلم هست از نبود عزیزانم که با اشک هم مداوا نمی شود .. من بی او چگونه سر کنم؟ . دردهایم را به که بگویم که میدانم جز مادر کسی انیس و مونس نیست کاش فقط کنارم بودی

عکس پروفایل مادر کجایی

این سخن آلپاچینو رو باید آب طــــلا گرفت: به یاد ماندنی ترین آدم‌ها در زندگیتان کسانی هستند ک دوستتان داشته‌اند، هنگامی که خیلی دوست داشتنی نبوده‌اید ...! مثل پدر و مادر

عکس نوشته چقدر دلتنگتم مادر فقط خدا میدونه

دلتنگی های شبانه روح مادران اسمانی شاد

عکس پروفایل در مورد فوت مادر

هوای امن آغوشت دوباره به سرم زد ، کجایی مادر؟!

عکس درباره مادر فوت شده

یه مادر دارید که سالمه و نفس میکشه ، خوشبختید خودتون خبر ندارین...

عکس نوشته های زیبا از مرگ مادر

گاهی اوقات آدم دلش یک آشپزخانه آرام ، یک لیوان چای و مادرش را میخواهد

عکس نبود مادر ، عکس نوشته مرگ مادرم

خداجون ، صدای هیچ مادری رو به فراموشی نسپار...

عکس نوشته دار برای مرگ مادر

الهی...آلبوم عکس هیچکس خالی از عکس مادر و پدر نباشه

عکس نوشته از دست دادن مادرم

مادر که بود ، همه بودند ، بند رخت پربود از لباس رنگی

جدیدترین عکس نوشته ها راجع مرگ مادر

ازش پرسیدم چند سالته مادر ؟ خندید و گفت : آخراشه دیگه...

عکس نوشته مردن مادر

مادرا هر وقت بمیرن زوده...

عکس نوشته مادر که نداشته باشی

مادر که نداشته باشی ، هیچکس نمیفهمه تو دنیا چی بهت میگذره...

متن و عکس نوشته درباره مادران آسمانی

آغوش مادر گرم ترین آغوشی بود که در دوران زندگی مان تجربه کردیم و برای همیشه به خاطر سپردیم؛ وقتی مادری آسمانی می شود هرگز آغوش مان سرد نخواهد شد؛ چراکه عشق مادر آن قدر عمیق است که تا اعماق وجودمان نفوذ کرده، هرگز یارای خروج از وجودمان را ندارد؛ انگار برای همیشه در وجود مان جا خوش کرده است تا دل مان همیشه خوش باشد.

عکس پروفایل مادر فوت شده + جملات کوتاه

عطر مادران آسمانی در کوچه پس کوچه های خاطرات ما در حال وزیدن است و از هر خاطره به خاطره ای دیگر سرک می کشد؛ چه خوش است از عمق جان خویش نفس کشیدن در این کوچه پس کوچه های زیبای خاطرات! تا این که به تمامی پر شویم از عطر مادر و خالی شویم از غصه های سنگین و سمی دلتنگی. مادران آسمانی عزیز! در بین ما نیستید ولی وجودتان را حس می کنیم و بهترین درود و صلوات خدا را نثارتان خواهیم کرد.

متن غمگین مادر فوت شده

متن با عکس نوشته درباره مادر فوت شده

مادران حتی بعد از فوت شدن در قسمت بسیار خاصی از قلب ما می مانند. *

عکس نوشته بچه بی مادر

متاسفم که انسان کسی را به مانند مادر در زندگی خود که بسیار مهم است مجبور است که از دست بدهد.

عکس پروفایل دلتنگی مادر فوت شده

مادر یک کار عالی انجام می دهد و بچه ها را آن طور که برای یک شخصیت مناسب است تربیت می کند. فقدان او برای بچه ها و وابستگان دردناک خواهد بود.

عکس نوشته مرگ مادر + جملات کوتاه

هیچ کس نمی تواند یک مادر را جایگزین کند ، اما خدا می تواند یک قلب اندوهگین را تسکین دهد. او می داند که در این مدت به چه چیزهایی نیاز دارید خیلی بهتر از هر کس دیگری.

madar fot shode

قلبی که مادر برای دیگران دارد ، هدیه نادر برای بسیاری از افرادی است که این حق را دارند که او را بشناسند و از او برکت بگیرند.

عکس نوشته های مادر فوت کرده

برای همه مادران ما جایگاه ویژه ای وجود دارد ، دقیقاً مثل این که در قلب هر مادر برای فرزندانش جایگاه ویژه ای وجود دارد. انسان حتی بعد از مرگ مادر هم باید که همچنان او را در آن مکان خاص در قلب خود حمل کند.

عکس از دست دادن مادر با متن

از دست دادن مادر مانند این است که یک دوست بسیار نزدیک و وفادار را از دست بدهید که در تمام زندگی شما را شناخته و شما را دوست داشته است.

عکس پروفایل مادران فوت شده

خداوند مادران را برای ما فراهم می کند تا بتوانند پرورش ، آسایش و پشتیبانی را به ما ارائه دهند. خدا هنوز هم می تواند این شرایط را برای شما فراهم کند ، اما او باید این کار را به روشی متفاوت انجام دهد.

تصاویر از دست دادن مادر + جملات زیبا

از دست دادن مادر خلأ ایجاد می کند که نمی تواند کسی آن را پر کند. از آن جا که مادران یک هدیه خدادادی هستند .

عکس مرگ مادر

هیچ کس نمی تواند شما را برای ضرر حادثه مرگ مادر آماده کند. مانند یک باد سریع می آید. با این حال ، از دانستن اینکه او اکنون در آغوش پروردگار ما استراحت می کند ، اطمینان حاصل می کنیم.

عکس نوشته مرگ مادر عزیز

وقتی یک مادر عزیز را در اینجا از دست می دهیم ، در بهشت یک فرشته به دست می آوریم که از ما مراقبت می کند. باشد که آرامش داشته باشد و بدانید که فرشته ای دارید که اکنون از شما مراقبت کند.

عکس و جمله راجع فوت مادر

مادر فردی است که برای اطرافیانش الهام بخش صداقت است. او دیگران را ترغیب می کند که بهترین افرادی باشند که می توانند باشند. این در زندگی فرزندان او هم منعکس می شود

عکس نوشته به یاد مادر ، متن مرگ مادر

لبخند شیرین و طبیعت زیبا مادر همیشه به یاد ماندنی خواهد بود. پس از فوت مادر خداوند شما را در این شرایط دشوار در آغوش خود نگه می دارد

متن فوت مادر

مادر کسی است که به شکل عمیق و همیشه به انسان اهمیت می دهد ، خواه شما فقط یک خراش روی زانوی خود داشته باشید یا که یک بیماری مهلک داشته باشید

متن مرگ مادر جوان با عکس نوشته

مادران وقتی نوزادانی ناتوان هستیم ، ما را نگه می دارند ، بنابراین این وظیفه ماست که مادران را پس از فوت آن ها هم در ذهن خود زنده نگه داریم

عکس نوشته و جملات مرگ مادر

برای همه مادران ما جایگاه ویژه ای وجود دارد ، دقیقاً مثل این که در قلب هر مادر برای فرزندانش جایگاه ویژه ای وجود دارد. شما باید همچنان او را در آن مکان خاص در قلب خود حمل کنید.

عکس نوشته فوت مادر

مادران افراد مهم و ویژه ای هستند. از دست دادن چنین شخصیت با ارزشی در زندگی انسان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. افکار انسان در این زمان سخت و دشوار همیشه با مادر خود است

فوت مادر عکس

مادر مهربانترین زنی خواهد بود که شما تا آخر دنیا ملاقات خواهید کرد. فوت او به مانند این است که تکه ای از قلبتان را از جا درآورده باشند.

عکس و مادران آسمانی

مادران در بین مردم بیشترین عشق را به فرزندان خود می دهند ، آن ها همچنین افرادی هستند که به عشق از فرزندانشان نیاز دارند. پس عشق و محبت خود را از آن ها دریغ نکنید تا بعدا حسرت نخورید.

عکس های فوت مادر

مادر یکی از گرم ترین و دلسوز ترین افرادی است که شما در طول زندگی می توانید بشناسید و از این گرمی و دلسوزی لذت ببرید. به همین علت است که فوت مادر سرما را به زندگی انسان می آورد

عکس نوشته مرگ مادر

قلبی که مادر برای دیگران دارد ، هدیه نادر برای بسیاری از افرادی است که این حق را دارند که او را بشناسند و از او برکت بگیرند.

aksneveshte marg madar

ممکن است در دانستن اینکه غم و اندوه شما توسط بسیاری از مردم مشترک است ، آرامش و آسایش پیدا کنید. از دست دادن مادر شما برای همه اطرافیان دردناک خواهد بود

عکس نوشته در مورد مادر از دست دادن

مادر یک خانم خیلی خاص می باشد و همه کسانی که او را می شناسند او را دوست دارند.

عکس نوشته فوت مادر

هیچ کس نمی تواند جایگزین خوبی برای مادر شما باشد ، اما خدا می تواند قلب شما را تسکین دهد. او می داند که در این مدت به چه چیزهایی نیاز دارید خیلی بهتر از هر کس دیگری.

جملات گریه دار یاد مادر ، متن مادر آسمانی

این زمان بسیار دشوار برای شما است. مادر فردی بسیار شگفت انگیز است و از این بابت است که این از دست دادن بسیار سخت و سنگین است. حتما باید که از خود مراقبت کنید .

عکس نوشته حسرت نداشتن مادر

درگذشت مادر برای همه شوکی بزرگ است. اما می دانیم که او در حال حاضر در مکان بهتری قرار دارد ، اما در این جا بسیاری از آدم ها او را از دست خواهند داد.

عکس نوشته جای خالی مادر ، متن مادر فوت کرده

مهم نیست که چند ساله شویم ، ما هنوز به مادران خود احتیاج داریم. اگرچه حتی که اگر او فوت کند ، من واقعاً معتقدم که او از بهشت باز هم ما را تحت نظر خواهد داشت. افکار و دعاهای ما در این دوران سخت با مادر هستند.

عکس نوشته تسلیت فوت مادر

هرچه از گذشت مادرتان ناراحت هستید ، بدانید که افراد زیادی دارید که به شما اهمیت می دهند و می خواهند به هر راهی که بتوانند به شما کمک کنند. خیلی ها مادر شما را از دست خواهند داد .

متن و عکس مرگ مادر عزیزم

مادر مانند خدایی هست که از خزیدن تا راه رفتن را به ما یاد داده است. او کسی است که همیشه به ما الهام می دهد تا کاری عالی در زندگی انجام دهیم. فوت او خسارت عظیم برای زندگی شما خواهد بود اما همیشه بایستی که محکم بایستید زیرا مادر شما نیز این را می خواهد.

عکس فوت مادر برای پروفایل

مرگ مادر برای هر کسی همیشه بسیار دردناک است و تنها فرزندان او می توانند دردی را که با فوت او به سراغشان می آید درک کنند. بقیه آدم ها فقط می توانند با کلمات ابراز همدردی و حمایت کنند و تا همیشه در کنار آن ها باشند.

عکس نوشته مرگ مادر ، متن مادر فوت شده

مهم نیست که مادر شما کجا باشد ، او همیشه به تماشای شما ادامه خواهد داد. او همیشه در قلب و خاطرات ما خواهد ماند.

عکس نوشته برای فوت مادر

غروب خورشید بر روی زندگی یک بانوی دوست داشتنی افتاده است که همیشه با فروتنی به شما الهام می دهد. خاطرات او به مانند طلوع آفتاب در زندگی ما کار می کنند. باشد که خداوند شما را با آرامش و آسایش برکت دهد.

عکس نوشته مرگ مادر ، متن مادر فوت شده

مادر بانویی است که برای همه اطرافیانش الهام بخش خواهد بود. او همیشه پر از شجاعت و شادی است. هنگامی که با او هستیم می توانیم مثبت بودن اطرافمان را حس کنیم.

عکس نوشته مرگ مادر ، متن مادر فوت شده

مادر بخش مهمی از زندگی ما است. تمام خانواده ما در این زمان دشوار دچار غم و اندوه خواهند بود.

عکس نوشته مرگ مادر ، متن مادر فوت شده

اگرچه حضور جسمی مادر شما امروز به پایان رسیده است. اما ، خدا به او وظیفه داده است که همه ما را تماشا کند. او همیشه عشق و نعمت خود را بر ما ارزانی می دارد.

عکس پروفایل فوت مادر ، دلنوشته مرگ مادرم ، جملات از دست دادن مادر

مادر تا حد زیادی بر روی زندگی شما تأثیر گذاشته و فرزندان خود را از خوشحالی و شادی پر کرده است. همیشه به یاد داشته باشید که مادر همیشه در کنار شما هست.

عکس نوشته من مادر ندارم

من می دانم که مادر شما برای شما چقدر ویژه بود. شما همیشه در مورد او صحبت می کنید. من می توانم احساس کنم ، الان در داخل چه دردی هستی. فقط محکم بمان.

عکس نوشته رفتن مادر + متن کوتاه

من می توانم دردی را که خانواده شما بعد از مرگ مادرتان می گذراند حس کنم. او در چنین زندگی شگفت انگیز و هیجان انگیزی برای همه ما به مانند یک الگویی بود. او از یاد گیرندگان سریع است که همیشه مشتاق یادگیری چیزهای جدید برای راحتی فرزندان خود است.

عکس پروفایل فوت مادر ، دلنوشته مرگ مادرم ، جملات از دست دادن مادر

مادر شخصیتی فراموش نشدنی با لبخند زیبا بود. او همیشه پر از عشق و مراقبت بود. او همیشه در قلب و ذهن ما خواهد ماند اگرچه او ما را رها کرده است.

عکس نوشته دلتنگتم مادر

شما هرگز درد خود از فوت مادر را که در درون شما وجود دارد به بقیه نشان نمی دهید. اما ، من می دانم چه اتفاق هایی در درون شما می افتد. شما بسیار قوی هستید و به راحتی می توانید تمام اوضاع و احوال خود را حل کنید. برای رهایی از این درد می توانید گریه کنید. هیچ قانونی برای گریه کردن وجود ندارد.

عکس پروفایل مردن مادر

باشد که خاطرات شیرین مادر شما در زمان سختی که می گذرانید ، به شما آرامش بخشد. برای رسیدگی به این وضعیت سخت قدرت خود را حفظ کنید.

عکس نوشته مادر که نباشد

مردم مادر شما را دوست داشتند. او یک نعمت بر روی زمین بود. او سرانجام سفر خود را بر روی زمین به پایان رسانده است. اما او صد ها قلب را در راه خود لمس کرده است. حتما که روحش در آرامش خواهد بود.

متن داغ مادر

متن غمگین و کوتاه در مورد داغ مادر

عشق یک مادر واقعاً غیرقابل جبران است. خاطرات شگفت انگیز گذراندن اوقات با مادر ، به شما کمک می کند تا عذاب از دست دادن او کمی پس از درگذشت او بهبود یابد. شما باید که اولین قدم را برای در آغوش گرفتن این واقعیت بردارید و بدانید که مادر شما واقعاً فرشته ای است که شما را از بهشت تماشا می کند.

متن داغ مادر فوت شدن

داغ مادر

از دست دادن مادر دردی است که با کلمات قابل توصیف نیست. نمی توان از خاطره از دست دادن زنی که در زندگی خودش فداکاری های بسیاری کرده است فرار کرد تا حس بهتری داشته باشید. عشق یک مادر واقعاً غیرقابل جبران است. خاطرات شگفت انگیز گذراندن اوقات با مادر ، به شما کمک می کند تا عذاب از دست دادن او کمی پس از درگذشت او بهبود یابد. شما باید که اولین قدم را برای در آغوش گرفتن این واقعیت بردارید و بدانید که مادر شما واقعاً فرشته ای است که شما را از بهشت ​​تماشا می کند.

عکس نوشته داغ مادر

متن غمگین و کوتاه در مورد داغ مادر

مهم نیست که چه کاری برای تحمل این درد انجام دهم ، در اعماق درون من همیشه می دانم که دیگر هرگز مادرم را در آغوش نخواهم گرفت. دلم برات تنگ شده.

عکس پروفایل داغ مادرم

مامان ، مرگ تو مرا درگیر درد ، عذاب و بدبختی کرده است. اما من رنج نمی برم ، حداقل این مرگ شما را آزاد کرده است. دلم برایت تنگ شده است.

جملات کوتاه داغ مادر

آسمان هر روز زیبا به نظر می رسد زیرا بهشت ​​قبل از این نمی توانست زیبایی را که شما تابش می کنید داشته باشد. مامان دلم برایت تنگ شده است.

جملات کوتاه داغ مادر + عکس

 مامان ، خاطرات تو تنها آرامش زندگی من هستند. دلم برایت تنگ شده است.

متن کوتاه داغ مادر

 مرگ فکر می کند می تواند شما را از من دور کند. اما این را نمی داند که شما همیشه در حافظه من زندگی خواهید کرد.

متن غمگین داغ مادر

تمام زندگی ام آرزو داشتم بزرگتر شوم تا بتوانم سرانجام بیرون بروم و کارهای خودم را انجام دهم. اما اکنون آرزو می کنم فقط می توانم وقت بچه بودن را برگردانم و دوباره مادرم را بغل کنم. دلم برایت تنگ شده است.

عکس نوشته فوت مادر ، متن داغ مادر

عزاداری فقط کلمه دیگری در فرهنگ لغت بود. اما بعد از مرگ مادرم ، این راهی برای زندگی من شده است.

متن نوشته داغ مادر

مرگ تو روز به روز مرا می کشد.

عکسهای مرگ مادر

خاطرات زیبا از زمان هایی که در کنار هم گذرانده ایم باعث می شود لبخند بزنم ، فقط تا لحظه ای که آن ها در نهایت به من یادآوری می کنند که مادر دیگر اینجا نیستی.

عکس فوت مادر برای پروفایل

ای کاش می توانستم هر دردی و نگرانی را که تا به حال به تو داده ام برگردانم. آرزو می کنم که فقط می توانستم آن درد ها را خنثی کنم ، تمام لحظاتی که شما را ناراحت می کرد.

عکس نوشته فوت مادر ، متن داغ مادر

من بی پایان فریاد زدم وقتی تو مردی اما قول می دهم که با لبخند هایی که به من دادی زندگی را ادامه دهم.

عکس مرگ مادر برای پروفایل

من شما را می شناختم تا زمانی كه سرانجام سرطان به وجود شما راه یافت. من فقط باور نمی کردم که سرانجام روزی مرگ تو فرا رسد.

عکس مرگ مادرم

درد و پشیمانی از استفاده نکردن از هر لحظه ای که با هم گذراندیم ، از درد مرگ شما بدتر است. مامان دلم برایت تنگ شده است.

متن و عکس نوشته مرگ مادر سوزناک

مرگ شما را به مکانی زیبا به نام بهشت ​​برد ، اما زندگی من را به جهنم زنده تبدیل کرده است.

عکس نوشته فوت مادر ، متن داغ مادر

مرگ تو برای من یک درس وحشیانه بود که زندگی آنقدر سخت است. ای کاش سرنوشت این درس را به روشی متفاوت به من داده بود.

عکس نوشته فوت مامانم ، متن مرگ مامانم

مامان ، من می دانم که از آسمان ها به من گوش می کنی. چیزی نیست که برای من بیشتر از عشق تو ارزش داشته باشد. مهم نیست که کجا هستم یا چه کاری انجام می دهم ، خاطرات شما مرا به لبخند وادار می کند.

عکس نوشته فوت مادر

مرگ شما را به آرامش نهایی رساند ، اما زندگی من را درگیر پیچ و خم کرد.

عکس نوشته در مورد داغ مادر

جهان شما را به عنوان یک مرده طبقه بندی می کند اما قلب من شما را به عنوان یک انسان جاودانه طبقه بندی می کند.

جملات تسکین دهنده مرگ مادر

سالگرد درگذشت شما دردناک است که چگونه باید هر روز از زندگی خود را مانند سالگرد باشکوه جشن می گرفتیم در حالی که شما هنوز زنده بودید. *

مامان ، مراسم تشییع جنازه شما عزاداری از مرگ شما است ، پایانی بر زندگی شما و تصدیق فداکاری های بی پایان شما که برای شاد کردن ما انجام داده بودید.

جملات زیبا درباره مرگ مادر

اکنون می دانم که چرا همیشه از من خواسته ای که قوی باشم ... زیرا می دانستی که روزی به تحمل از دست دادن شما نیاز دارم.

جملات غمگین مرگ مادر

 درمان هر بیماری ، مرهم هر درد ، تسکین هر درد و رنج از من گرفته شده است - آغوش مادرم.

عکس نوشته برای داغ مادر

زندگی شما را از ما دور کرد ، خیلی زود اتفاق افتاد. شما همیشه در قلب ما خواهید بود ، قهرمان ما خواهید بود. مامان دلم برایت تنگ شده است.

متن درباره داغ مادر

 با هر گلی که روی قبر شما بگذارم ، به تمام کار هایی که انجام دادید فکر می کنم تا زندگی من به مانند یک گل زیبا و معطر شود.

عکس نوشته مرگ مامان

مامان ... مرگ تو باعث شده که بفهمم تک تک ثانیه ها که با هم گذراندیم ، فرصت ها را هدر دادم که به شما نگفتم که چقدر دوستت دارم.

متن برای داغ مادر

مامان ... صبح نور خود را از دست داده ، گرگ و میش تاریکی خود را از دست داده است ، سپیده دم غبار خود را از دست داده است و عصر غروب خود را از دست داده است - هر لحظه از روز بدون تو بی ارزش است.

تصاویر مادر فوت شده

من فقط به خاطر فرصتی که دوباره تو را ملاقات کنم ، زندگی خودم را رها می کنم ، مرگ را در آغوش می گیرم تا این که به تو بگویم که چقدر دوستت دارم.

عکس نوشته های داغ مادر

 می دانم که چرا همه بهشت ​​را چنین زیبا می نامند - زیرا مادر را دارد.

عکس نوشته بعد از مرگ مادر

هنگامی که شما زنده بودید حضور شما به من آموخت که زندگی را در لحظه و بدون انتظار برای فردا زندگی کنم. اما بعد از مرگ تو ، غیبت تو به من آموخت که زندگی مثل گذشته نخواهد بود.

عکس فوت مادر

اگر آخرین بار این شانس را داشتم که شما را ملاقات کنم ، فقط از شما می خواستم که مرا در حد توان محکم بغل کنید و سرم را روی شانه های خود قرار دهید ...

عکس نوشته مادر فوت شده 2021 جدید

مادرانی آسمانی در کوچه پس کوچه های خاطراتمان هنوز مشغول نثار بهترین ها به ما بازماندگان شان هستند، انگار کار مادر هیچ گاه تمامی ندارد و به تمامی، برای ما از جان مایه می گذارد؛ جای شان خالی است ولی یادشان همواره پربار و وزین است، از لطف و مهربانی های ثانیه به ثانیه ی شان که سال به سال هم برای مان پر رنگ تر و زنده تر می شود. آخر به این اعتقاد داریم که مادران هیچ گاه نمی میرند.

عکس و متن مرگ مادر 1400 جدید
مادران آسمانی مدتی بر روی زمین میهمان بودند تا به مهر و تواضع خویش میزبانی فرزندان خود را تقبل کنند و قابل بهشت و بهشتی شدن شوند. بهشتی شدن مادران در سرزمین ابدیت عادت همیشگی طبیعت الهی است تا بدانیم با چه الهه هایی بر روی زمین زندگی می کنیم و قدرشان را با نثار فاتحه و صلواتی به روح پاک شان بدانیم؛ که جز این کاری از دست مان برنمی آید.   
عکس نوشته فوت مادر برای وضعیت واتساپ جدیدترین
مادران آسمانی را هرگز نمی شود فراموش کرد؛ چراکه یک به یک خاطرات سبزشان در اعماق روح و جان مان ریشه دوانده است و همواره در حال رشد کردن و عمیق تر در جان مان نفوذ کردن؛ و چه زیبا هر روز تازه و تازه تر از قبل درسی تازه را برای ما آموزش می دهد. مادران آسمانی هیچ گاه بی کار نمی نشینند، حتی بعد از رفتن شان هم به دیار ابدیت، هنوز خاطرات شان در حال تربیت کردن ما هستند تا هیچ گاه اشتباه نکنیم، همیشه سربلند باشیم و شرمنده ی هیچ کس نگردیم. 
عکس نوشته برگرد مادر
هیچ گاه نه خستگی برای مادر معنا داشت و نه دلسردی و ناامیدی، مادران آسمانی به تمامی امید بودند و پر از شور و نشاط زندگی، شاید برای همین است که رفتن شان را هنوز باور نداریم و باز هم فکر می کنیم در کنار مان به تکاپو برای راضی نگه داشتن و سلامت ما هستند. انگار هنوز هم برای آسایش ما به این سو و آن سو در تقلایی مدام می باشند تا به قول خودشان «آب تو دل مان تکان نخورد».  
شعر تقدیم به مادرانی که دیگر در بین ما نیستند
مامان خودم خوب من ای مادر محبوب من ای پناه لحظه های سخت من ای تو مادر؛مادر زیبای من ای نگاهت نغمه ساز روح من بی تو تامرز جنون تنها شدم بی تو در دیوانگی ها گم شدم بی تو سخت است زندگی در این جهان کاش میشد باتو باشم در جنان کاش میشد بازگردی پیش من گیریٍم بازهم در آغوش و تن دست برسرکشی نازم کنی اشک غم از گونه ها پاکم کنی مادر اینجا هرچه هست بدبختی است غم فقط یک گوشه از تنهایی است غم فقط یک سایه از بی مادریست غم فقط یک لحظه از بی مادریست
 
عکس نوشته مامان از وقتی که رفتی...
گاهی به مادرمان می گفتیم اگر گذاشتی یک دقیقه فکر کنم! حالا که آسمانی شده اند، حتی یک لحظه هم فکرشان نمی گذارد که فکر کنیم چقدر باید از بودن شان در کنارمان بهره می بردیم و .... مادران آسمانی را بخاطر عشق پاکشان می ستاییم و به خدای مهربان و بخشنده می سپاریم شان. 
عکس پروفایل دلتنگ مادر فوت شده
مادران آسمانی آن قدر هوای ما را داشتند و در محبت کردن به ما بالا و بالاتر رفتند که یک دفعه بی آن که خبردار شویم آسمانی شدند. عاقبت مهربانی و محبت کردن بی دریغ هم جز این نیست. آسمانی شدن مبارک شان باد و درود و صلوات خدای بخشنده و مهربان بر آن ها باد. 
عکس پروفایل خداحافظی با مادر فوت شده + متن
مادران آسمانی، بهار وجود تک تک ما بودند و هستند و خواهند بود؛ چراکه بهار همواره بهار می ماند و هیچ خزانی در پی نخواهد داشت. فصل مادران، همیشه فصل بهار است. مادران آسمانیِ همیشه بهار را به سفره ی پربرکت صلوات و فاتحه میهمان می کنیم تا مثل همیشه سیراب عشق الهی باشند.  تکرار محبت مادران آسمانی همواره در تکرار خاطرات شان تکرار می شود و تمامی ندارد؛ مادران آسمانی تا بینهایت تکرار می شوند و لذت حس وجودشان بی همتاست؛ بینهایت درود و صلوات خداوند بخشنده نثار وجود بینهایت باارزش آن ها. وقتی مادری آسمانی می شود، فرداها می آیند و می گذرند و ما می مانیم و یاد مادر و سایه های حضور سبزش در جای جای زندگی مان؛ این گونه است که فرداهای بعد از نبودن مادر را می شود تحمل کرد و ادامه داد تا برسد روزی که ما نیز به او برسیم و شاید ما نیز مثل او آسمانی شویم ... شاید 

45 نظر

  1. ندا خوشیندا خوشیsays:

    مرسی قشنگ بود .

  2. رضارضاsays:

    دس خوش

  3. sogolisogolisays:

    سلام..ممنون زیبا بود

  4. pariapariasays:

    قشنگ بود

  5. سرباز امام عصرسرباز امام عصرsays:

    الی الله مرجعُکم جمیعا بازگشت همه بسوی اوست.

  6. معصومه هشتم aمعصومه هشتم asays:

    خوبن ممنون لدفن درباره مام بزرگ هم مطلب بذارین

  7. محمد عابد ستانکرزیمحمد عابد ستانکرزیsays:

    بسیار عالی بود

  8. mozhganmozhgansays:

    یواشتر خوشحالی کنید!شاید کسی مادر نداشته باشد....اینقدر این طلای ناب را ب رخ نکشید قدرش را بدانید از کنارش بودن لذت ببرید دستانش را ببوسید فقط یکم یواشتر.‌‌...شاید کسی مادر نداشته باشد ،دیروز که روز مادر بود این پیام رو از یکی از دوستام دریافت کردم به خودم قول دادم که دیگه هیچوقت استاتوس یا پروفایل برای تبریک روز مادر نذارم،به خود مادرم بگم کافیه

  9. nazanin fatemehnazanin fatemehsays:

    mrc ghashang bod enshallah khada madrayi ro k to jayat hastano bara bachehashon negah dareh ghadre madaratonam bedonid vaghti az dast midi darkeshon mikoni

  10. هادیهادیsays:

    خوب بود همه کسایی ک مادرشون فوت کرده تسلیت میگم

  11. minaminasays:

    فقط میتونم بگم از بچگی آرزوی محبت مادر رو داشتم...بدون این محبت بزرگ شدم....تمام روزها و شاید بهترین و بدترین روزهای عمرم رو بدون مادر پشت سر گذاشتم....خیلی خیلی سخته.....هیچ درکی از کلمه محبت مادری ندارم..... تا این سن هیچوقت محبت مادری نچشیدم شاید نتونم این حس رو در آینده به بچه های خودم منتقل کنم..... حرفهای دوستان رو که اظهار دلتنگی میکنن رو با تمام وجودم درک میکنم...خیلی سخته.... روزگار در حقم بد کرد ولی من از این تقدیر نمیگذرم....خدایا....خیلی عذابم دادی.... دوستان واسم فراوان دعا کنید.شاید کمی دلم آرامش پیدا کنه....

  12. minaminasays:

    فقط میتونم بگم از بچگی آرزوی محبت مادر رو داشتم...بدون این محبت بزرگ شدم....تمام روزها و شاید بهترین و بدترین روزهای عمرم رو بدون مادر پشت سر گذاشتم....خیلی خیلی سخته.....هیچ درکی از کلمه محبت مادری ندارم..... تا این سن هیچوقت محبت مادری نچشیدم شاید نتونم این حس رو در آینده به بچه های خودم منتقل کنم..... حرفهای دوستان رو که اظهار دلتنگی میکنن رو با تمام وجودم درک میکنم...خیلی سخته.... روزگار در حقم بد کرد ولی من از این تقدیر نمیگذرم....خدایا....خیلی عذابم دادی.... دوستان واسم فراوان دعا کنید.شاید کمی دلم آرامش پیدا کنه....

  13. mahdimahdisays:

    خدا رحمت کنه همه مادر هایی رو که دستشون از دنیا کوتاهه

  14. farzanehfarzanehsays:

    خیلی دلم برای مادربزرگم تنگ شده... هیچ وقت فراموشش نمیکنم

  15. سعیدسعیدsays:

    درد بی مادری رو تا نچشی نمیفهمی چ دردیه انشاءالله هیچ کسی این درد رو نچشه

  16. حسینحسینsays:

    اول.. تسلیت ب همه.. فرزانه.. دخترخاله تویی؟؟؟؟؟!

  17. حمیدحمیدsays:

    سلام . الهی درد بی مادری هیچ کس نبینه . منم مادرم ۱۳۹۵/۷/۴ ساعت ۷:۰۵ شب ، ب قول بچه های کوچک رفت پیش فرشته ها . درد ب دلم گذاشت ‌خیلی خسته خیلی . روح همه مادران با صلوات شاد کنید

  18. معصومهمعصومهsays:

    سلام عزیز من با خوندن مطالبت کلی گریه کردم اخه مادرمو چهار ساله از دست دادم خیلی خیلی تنهام مادرم همه کسم و همه چیزم بود....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با سلام خداوند روح مادر شما را غریق رحمت الهی بفرماید انشالله .حقیقیتی است دردسر تلخی است خدا صبر بدهد

  19. masoudmasoudsays:

    یازدهم مهر ٩٥ روزگار نقره داغم کرد..مادرم رفت و من موندم و یه پدر..از طرفی دلم برا مادرم اشوبه یطرف پدرم..همش غذای تکراری بهش میدم بلد نیستم..چیزی نمیگه جز تشکر..خدایا چه روزگاری داشتیم..روح همه مادرها شاد..برا منم دعا کنین

  20. asmaasmasays:

    اخ مرگ مامانم بعد از 2سااو 3ماه هنوز تازه ی تازست هر روز بیشتر میشه اما کمتر نمیشه از خدا میخوام به همه کسایی که مادر ندارن صبر بده خیلی سخته خیلی بعداز مامان ادم تنهایه تنهامیشه

  21. مهدیمهدیsays:

    سلام بر همه از خداوند سلامتی همه مادران را خواهانم.مادر من بیش از دو ماه رو تخت بیمارستان بود هر روز و هر ساعت قرص و دارو و سرم و دستانی که دیگر جای آنژیوکت نداشت اون آخرا گاهی که بیرون از اتاق میرفتم شاید باور نکنید هنگام برگشتن دیدن بدن زار نازنینش روی تخت که به کمک دستگاه نفس میکشید شده بود برام دلخوشی خیلی از خدا خواستم برگردد خانه آخه قرار گذاشته بودیم برام آش بپزه عزیزان خدا قسمت کسی نکنه تا روزی که زنده ام اون روزی که تختشو خالی دیدم دلمو آتیش میزنه. تو رو خدا تا هستند قدرشونو بدونید.

  22. نگارنگارsays:

    سی روز است ک ندارمت عزیز دلم.زندگی برایم مُرد تو که رفتی گویی پدر برای بار دوم تنهایمان گذاشت مادر نازنینم نمیبخشم خدا را اگر پزشکی ک با خطایش تورا از ما کرفت را ببخشد.لحظه ای نیس ک خاطراتت اتش بجانم نیفکند فرشته بی بال زمین.دوستت دارم ب اندازه ی تمام نداشته هایم ب اندازه ی کهکشان ب اندازه ی حال خراب این روزهایهایم

  23. نگارنگارsays:

    مادرم دارم ب چهلمین روز نداشتنت نزدیک میشوم چگونه من بی تو چهل روز تاب آورده‌ام از روزی که رفتی دفتری برداشته‌ام و هر روز برایت مینویسم از خدا خواسته ام حرفهایم را برای بخواند نمیدانم شنیده یا نه اما من مینویسم...راستی مادر هر روز ان پزشک شومت رت نفرین میکنم ...میدانم تو گذشت داشتی اما از من برنمیاید گذشتن از قاتل بیرحمت...دلم برایت پر میکشد.راستی ب پدر سلام فراوان برسان

  24. نگارنگارsays:

    مادرم دارم ب چهلمین روز نداشتنت نزدیک میشوم چگونه من بی تو چهل روز تاب آورده‌ام از روزی که رفتی دفتری برداشته‌ام و هر روز برایت مینویسم از خدا خواسته ام حرفهایم را برایت بخواند نمیدانم شنیده یا نه اما من مینویسم...راستی مادر هر روز ان پزشک شومت را نفرین میکنم ...میدانم تو گذشت داشتی اما از من برنمیاید گذشتن از قاتل بیرحمت...دلم برایت پر میکشد.راستی ب پدر سلام فراوان برسان

  25. HossienHossiensays:

    سلام به همه منم مادرمو ۴ ماهه ناگهانی از دست دادم شب و روز ندارم تنها چیزی‌ک‌میتونه ارومم کنه مرگه. قدر مادراتونو بدونید مادر برکت زندگی و خونه است

  26. ندانداsays:

    دلم خیلی تنگه فردا روزه مادره ولی من مادری ندارم واسه ش کادو با بهش تبریک بگه م مادر من ۸.۲۷فوت شده قبل از اون ۴ روز توی کما بود کاش الان بود حتی توی کما خیلی روزگارم سخت شده این روزگار با من بد تا کرد ولی بهش می گم با من خیلی بد تا کردی و یادم نمیره الهی هیچ کس بی مادر نشه بد دردیه

  27. حمیدرضاحمیدرضاsays:

    تو رو خدا قدر مادر بدونید قسمتون میدم خیلی خوب مادر وقتی نداری میفهمی حضرم تموم عمرمو بدم ولی یه بار مادرمو ببینم

  28. ابراهیمابراهیمsays:

    سلام دوستان عزیز قدر مادراتون رو بدونید من الان20ساله که مادر رو از دست دادم وهنوز که هنوز داغش برام تازه هست ولی راضیم به رضای خدا

  29. عادلعادلsays:

    اگه فقط بتونم یه ارزو بکنم اون اینه که یبار دیگه خواب مامانمو ببینم

  30. هانیههانیهsays:

    1 سال و اندی از پرواز مامانم می گذره و خدا می دونه چقدر بی تاب دیدنشم هنوز توشوکم و وباورم نمی شه تنهام گذاشتی من تنها دخترت بودم و تو همه کس من

  31. سیناسیناsays:

    هرکی دست مادرشو نبوسه یه روز مثل من تو حسرتش می مونه من 15 سالمه و دیروز مادرمو از دست دادم (28,3,1396) لطفا هرکی این کامنت رو میخونه برای شادی روحش یک صلوات بفرستین

  32. حسین مصیب زادهحسین مصیب زادهsays:

    امروز یک هفته شده که مادرم را ازدست دادم...خدایاروحش را با مادرش حضرت زهرامحشوربگردان...دوستان عزیزم اگه میتونین براش صلوات بفرستین و فاتحه بخونین...ممنون...

  33. مرتضی مرتضی says:

    سلام دوستان ؛من حدود چهار ماهه مادرمو از دیت دادم و هر روز از روز قبل دلتنگ تر میشم خواهش میکنم اون افرادی که مادر دارن تو اولین فرصت پاهای مادرشون رو ببوسن بیاد همه مادرا صلوات

  34. هیوا صبوریهیوا صبوریsays:

    من امروز سه ساله که مادرم نیست یک نامادری دارم برادرم توزندانه بخاطر دین خواهرم ازدواج کرده باپدرم و نامادری تسلیت برای همه مادر ها‌.....

  35. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    کاش مادر عزیزم زنده بود ..هر کاری میکنم نمیتونم نبودنشو تحمل کنم کاش منم بمیرم از این عذابی که هر لحظه ازارام میده راحت شم

  36. فائزهفائزهsays:

    سلام همه حرف بچه هایی که راجب مادرمیزنن باتمام وجودم حس میکنم ده ساله بی مادربزرگ شدم چندروزه دیگه عروسیمه سرنوشت فرصت ندادعروسیموببینه توی دلم خون به پاست تواین چندسال خون گریه کردم خیلی خیلی سخته دردبی مادری

  37. محمدمحمدsays:

    سلام خیلی سخته که شب با مادرت صحبت کنی وبرای فردا ناهار دعوتت کنه ولی صبح زود ناگهانی از دستش بدی . چقدر سخته که سر قبرش قسمش بدی به خوابت بیاد . چقدر سخته تو چشمهای خواهرای کوجک تر از خودت نگاه کنی ولی به ظاهر لبخند بزنی و خودت را شاد نشان بدهی چقدر سخته چهره شکسته و غمگین پدر راببینی ولی بخواهی باهاش خوش بش کنی .

  38. یگانه صوفییگانه صوفیsays:

    من مادرم25روزه توی سن34سالگی از دنیا رفت 😭😭عشقم ب مادرم از همه چی توزندگیم بیشتربود من موندم و خاطراتش تموم وجودم داغداره مادرمه هیچکس مثل اون محبت نمیکرد.. بعداون حتی کسی ی بوسه رو پیشونیم نزده

  39. مادرمادرsays:

    مادرمو 8ماهه بخاطر کرونا ازدس دادم... خیلی مصیبت بزرگیه... شادی روح مامانای اسمونی صلوات

  40. بارانبارانsays:

    مامانم ۶ ماهه ندارم و ۱۶ ساله بابا ندارم با اینکه خودم مادرم اما دلم مامانم میخاد نداشتن پدر ومادر حس بدیه ...قابل توصیف نیست 😔

  41. هادی تیموریهادی تیموریsays:

    سلام من یک ساله مادر ندارم والله مادرت به هر اندازه ای اذیت کنی بعد از فوتش به همون اندازه اذیت میشی شماره09101859845بگیر تا بهت بگم چه کار کنی تامادرت از اون دنیا حلالت کنه.یاحق

  42. عاطفه بهرانیعاطفه بهرانیsays:

    من الان 6 روز هست که مامان ندارم ومن موندم و بابام و برادر و خواهر کوچکترم خیلی دلتنگ مامانم هستم کاش هنوزم بودی پیشمون مامان جون😭🖤

  43. عاطفه بهرامیعاطفه بهرامیsays:

    من الان 6 روز هست که مامان ندارم ومن موندم و بابام و برادر و خواهر کوچکترم خیلی دلتنگ مامانم هستم کاش هنوزم بودی پیشمون مامان جون😭🖤

  44. آرمان سلیمیآرمان سلیمیsays:

    سلام امروز ۲۵ روزه مادر ندارم دیگه دارم دیوانه میشم از فکروخیال انگار به آخرای زندگی رسیدم یه دنیا حسرت تو دلمه که چرا قدر مادرمو ندانستم چرا دستو پاشو بوس نکردم چرا انقدر زود رفت تو سن ۴۳ سالگی یه حس بدی تمام وجودمو گرفته که اصلاقابل توصیف نیست قدر پدر مادر هاتونو بدونید که مثل من پشیمون نشد تو رو خدا اگه خوندید یه صلوات برای شادی روحش بفرستین

  45. الهامالهامsays:

    به همه ی عزیزان تسلیت میگم.. منم مادرم رو یکساله از دست دادم ... و هنوز باور نمیکنم.. هنوز نمیتونم لباس رنگی بپوشم ... فقط ما میتونیم درد هم رو بفهمیم.. خیلی زود تنها شدم