با تعبیر خواب آدم فضایی بیشتر آشنا شوید

با تعبیر خواب آدم فضایی و دلیل دیدن این خواب بیشتر آشنا شوید. حتماً برای شما پیش آمده که یک خواب عجیب و غریب ببیند و پیش خود فکر کنید که چنین خوابی نمی تواند هیچ گونه تعبیری داشته باشد. 

دیدن خواب آدم فضایی آن هم به صورت های مختلف دقیقاً از آن دسته خواب های عجیب و غریبی است که تعبیر آن ممکن است انسان را برای مدت ها به فکر فرو برد. چنین خوابی حتی ممکن است برای مدت های طولانی در ذهنمان باقی بماند. 

اما سؤال اینجا است که آیا تعبیر خواب آدم فضایی وجود دارد؟ آیا این امکان وجود دارد که دیدن چنین خوابی تعابیر شگفت انگیزی هم داشته باشد؟ با مطالعه این بخش از دانستنی هایی ما درباره تعبیر خواب آدم فضایی برای تمامی سؤالات و ابهامات خود پاسخ هایی قانع کننده پیدا کنید.

همه چیز درباره تعبیر خواب آدم فضایی

تعبیر خواب آدم فضایی همانند بسیاری خواب های دیگر ترکیبی از عالم واقعیت و تخیل است. از آنجایی که خواب و رؤیا بخشی از زندگی انسان را تشکیل می دهد که در آن سطح هوشیاری فرد در سطح بسیار پایینی قرار دارد. 

بنابراین دیدن چنین خوابی هم جای هیچ گونه تعجب و شگفتی نیست. گاهی اوقات با توجه به حالات و موقعیت فرد خواب بین، می توان به تعبیر خواب آدم فضایی همچون بسیاری رویاهای دیگر اعتنا کرد.

اما آنچه که عجیب و غریب و پر معنا می باشد این است که چون عالم رؤیا و خواب دنیایی سرشار از گنگ و پنهانی است پس دیدن خواب آدم فضایی هم می تواند تعابیری واقعی در دنیای کنونی ما داشته باشد.

در حالت کلی دیدن خواب آدم فضایی تعبیری بر بخش های گنگ و پنهان وجود ما دارد. اگر در خواب خود بینید که در یک مجلس و دورهمی به شکل آدم فضایی ظاهر می شوید معنی اش آن است که راه هایی برای پنهان شدن از واقعیت های زندگی پیش پایتان قرار می گیرد. 

به واقع تعابیری از این دست خواب ها، نشانه ای از پیشنهادهای عجیب و غریبی است که از سوی اطرافیان به ما داده می شود. همچنین برخی معبران دیگر درباره دیدن خواب آدم فضایی چنین اظهار می کنند: اگر کسی در خواب خود بیند که در شکل آدم فضایی ظاهر شده به طوری که دیگران از دیدن آن شگفت زده شده اند معنی اش آن است که شخصیتی ناشناخته از وی بر اطرافیان ظاهر می شود که موجبات حیرت و تعجب آن ها را فراهم می آورد.

تعبیر خواب لباس آدم فضایی

اگر در خواب خود بینید که لباس آدم فضایی را پوشیده اید به طوری که حس خوشایندی از پوشش خود ندارید معنی اش آن خواهد بود که از برخی رفتارهای پنهانی تان احساس ناراحتی و شرمساری می کنید. همچنین اگر بینید که با مخالفت شدید خانواده تان از پوشیدن لباس آدم فضایی مواجه می شوید تفسیرش این است که رفتارهای غیرقابل باوری از شما رخ خواهد داد که باعث خشم و اعتراض خانواده تان خواهد شد.

تعبیر خواب آدم فضایی به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب آدم فضایی چنین روایت می کند: اگر شخصی در خواب خود بیند که به یک آدم فضایی تبدیل شده یا اینکه لباس آدم فضایی ها را به تن کرده معنی اش آن است که رازی پنهانی که در نزد خود نگاه داشته بر عموم مردم آشکار می شود.

در واقع آنلی بیتون دیدن چنین خوابی را به ناخودآگاه و درونیات شخص خواب بین ربط می دهد. همچنین ایشان در بسیاری جاهای دیگر چنین بیان می کنند: اگر در خواب خود بینید که یک آدم فضایی به خانه تان آمده به طوری که ترس و وحشت تمام وجودتان را فرا گرفته است نشان دهنده آن است که افکار و اضطراب درونی بر شما غلبه خواهد کرد.

تعبیر خواب جدال با آدم فضایی به روایت هانس کورت

هانس کورت درباره جدال و گلاویز شدن با آدم فضایی چنین می گوید: اگر کسی خواب بیند که یک آدم فضایی در میان انبوهی از ناظران معرکه ای به راه انداخته و دیگران را به جنگ و مبارزه فرا می خواند اگر بیند که وی داوطلبانه به نزاع با آدم فضایی رفته به طوری که بر وی پیروز شد معنی اش آن است که شخص خواب بین بر اتفاقات غیر قابل پیش بینی فائق می آید. اما اگر بیند که از آدم فضایی شکست خورد بیانگر آن خواهد بود که مسیری که موجبات رشد و توسعه وی را فراهم آورده به طرز عجیبی به بیراهه مبدل می شود.

تعبیر خواب ازدواج با آدم فضایی

بسیاری تعبیرگران تجربه کردن ازدواج با آدم فضایی در خواب را نشانه ای از رسیدن به ایده های جدید و خلاقانه در زندگی می دانند. به طوری که اگر کسی در خواب خود بیند که با یک آدم فضایی ازدواج کرده و در حال تدارکات عروسی می باشد معنی اش آن خواهد بود که ایده، پروژه یا حتی هدف جدید و غیر قابل باور در مسیر زندگی اش قرار گرفته می شود. اگر شخص خواب بین مرد باشد معنی اش آن است که به یک شغل یا رابطه جدید که مدت ها انتظارش را می کشد خواهد رسید.

تعبیر خواب پرواز کردن آدم فضایی

به طور کلی پرواز کردن آدم فضایی در خواب بر رهایی از مشکلات زندگی دلالت دارد. پس اگر شما هم در خواب خود بینید که به شکل آدم فضایی درآمدید و در حال پرواز کردن در آسمان ها هستید نشانه آن است که در تمامی مشکلاتی که مدت ها شما و زندگی تان را درگیر نموده رهایی خواهید یافت. 

بسیاری معبران دیگر چنین خوابی را این‌گونه تعبیر می کنند: اگر کسی خواب بیند که با لباس آدم فضایی به پرواز در آمده است معنی اش آن است که ضمیرناخودآگاهش وی را برای رویارویی با مشکلات تشویق می کند.

تعبیر خواب آدم فضایی شدن یک مرده

اگر خواب بینید که شخص مرده ای که به تازگی فوت شده به شکل یک آدم فضایی درآمده و به خانه تان دعوت شده است. اگر با دیدن چنین حالت شخص مرده احساس تعجب و شگفتی کنید چنین خوابی دو تعبیر را به همراه خواهد داشت. اول اینکه احوال مرده در آن دنیا خوب و نیکو خواهد بود. دوم اینکه شخص خواب بین از جایی که امیدی به آن ندارد منفعت بسیاری به دست خواهد آورد.

تهیه کننده : توپ تاپ

13 نظر

  1. RaRasays:

    با سلام من خاب دیدم ک شوهرم بگه میگه من درد دارم نمیخام جلو تو درد بکشم خجالت میکشم برو پیش دوستات منم میگم دوسام خونه نیستن میگه برو خونه یکیشون منم میرم دوسم میاد بهم میگه جلو خونت پر ازکفشه منم رفم دیدم کلی دوستای شوهرم اومدن پیشش از دوستش میپرسم چخبزه اینجا میگه شوهرت شال امام حسین انداخته رو سرش داره دور خونه میچرخه هنوزم ک هنوز داره ب دوستاش خبر میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده فائق امدن بر مشکلات و گرفتاری هاست

  2. مرینت دوپانچنگمرینت دوپانچنگsays:

    بله ستم هوشیاری ما پایین هست تو که با هوشی😡

  3. Sa AsSa Assays:

    سلام وقتتون بخیر دیشب یه خواب عجیب غریب دیدم و البته شوکه کننده جزئیاتش یادم نیست خیلی خیلی ببخشید معذرت میخوام خجالت میکشم تز گفتنش ولی خوب خوابیه که دیدم؛ یه آدم فضایی بود با جنسیت مونث قیافشم معمولی بود مثل آدم خیلی کم فرق داشت حرف هم نمیزد ولی تو خواب میدونستم که این یه آدم فضاییه(حالا از کجا میدونستم نمیدونم)، نکته اصلی و شوکه کننده خواب این بود که من با ابن خانوم فضایی در حال نزدیکی بودم، ممنون میشم اگه کمکم کنین، البته چند وقت پیش هم خواب شهاب سنگ دیدم که بدست آوردم و خیلی هم خوشحال بودم از این قضیه. گفتم شاید ارتباطی داشته باشن باهم، خیلی ممنون تشکر

  4. حسین کرم نیاحسین کرم نیاsays:

    سلام پسر عموم یه خواب در این باره دیده که منم توش بودم لطفا برای هر دو مون تعبیر کنید خواب دیده که هممون آدم فضایی بودیم وآدم فضایی خوب بودیم و پسر عموم از همه باهوش تر بوده و ما در یک چمن سبز با فامیل و دوستانمان بودیم و پسر عموم چشمش مشکل داشت و ماه را ۹تا میدید ویک معلم اونجا بود وبا یک دارو چشمش را خوب کرد او گفت تو پسر باهوشی هستی ومیتوانی در کلاس های ما شرکت کنی ومن هم در آن کلاسها در خواب پسر عموم بودم وپسر عموم جواب بله به اون خانم فضایی داد موقع رفتن که پدرمادر پسرعموم باسفینه رفتن پسر عموم هم با سفینه ی مخصوص خودش رفت

  5. shayesteshayestesays:

    سلام من خواب دیدم ادم فضاییا میخاستن بدزدنم تو ی خونه ی دیگ بودم خانوادمم نبودن فقط عمم بود بعد سه تا خانوم از ک وجود ندارن (تا حالا ندیدمشون) همسایه هاش اومدن ت خونه هممون پناه گرفتیم بعد یه سفینه اومد بالا سرمون دزدید مارو ولی بعدش چیزی یادم نیست ینی ندیدم

  6. ارتینارتینsays:

    من خواب دیدم که ساعت ۳یا۴ بود که شب بود که یک منم تو اتاق کامپیوتر بودم و یک چیز از اسمان افتاد من رفتم دست بهش زدم و داخل یک سفینه فضایی رفتم من یک موجود بزرگ دیدم بهم گفت ما میخوایم زمین نابود کنیم که من بهش گفتم من گروگان بگیر ببر اونا من بردن برا ۲یا۳ سال اونجا بودم که ارتش زمین به اونجا حمله میکنه ومن نجات میده بعد برگشتم زمین که گوشی شده بود ۲۰۰۰تومان یک روز داشتم با دوستام تو یا کوچه تاریک قدم میزدیم و انجا پر حیوان وحشی بود یک ببر یک شیر یک کفتار و چند نوع دیگه بعد حیوانت امدن دنبال ما که من دوستام به اخر کوچه رسیدیم من دوستام فراری دادم که یک دفعه ببر داشت نزدیک میشد که بقیه ادم ها امدن کمکم و حیوانات فرار کردم بعد من میخواستم برگردم ان سیاره اما من بیدار شدم دوباره خوابم برد دیدم تو یک کامیون ارتشم دارم میرم به جنگ ادم فضایی ها که اونا به ما حمله میکنن من و چند نفر دیگه جون سالم به در میبریم

  7. اوااولیاییاوااولیاییsays:

    سلام من خواب دیدم توخونه مادربزرگم کلی ادم دور یه سفره نشستن و دارن غذا میخورن وسط سفره شاخ نبات بود وختی غذامو خوردم دیدم از پشت یه بچه کوچیک بغلم کرده نگاه کردم دیدم یه ادم فضایی سبزرنگ کوچیک منو از پشت بغل کرده دستمو تو دهنش کرده بود دندوناشو احساس میکردم ولی گازم نگرف احساس میکردم دوسش دارم و اونم دوسم داره دنبالش میگشتم ک بگیرمش ک از خواب بیدارشدم ممنون میشم تعبیر خواب رو بگین

  8. بنیامین علی نیابنیامین علی نیاsays:

    سلام من خواب دیدم که آدم فضایی ها حمله کرده بودن به مازندران و داشتند همه چیز را نابود می کردند و ما انسان ها با دستگاهی شبیح تفنگ که آنها را مثل آهنربا جزب می کرد و می گرفت محار میکردیم و دوباره دستگاه را شارژ می کردیم و دوباره تکرار میشد😱😱😱😱😱

  9. حمیدرضا صداقت پرورحمیدرضا صداقت پرورsays:

    سلام من خواب دیدم که صفینه فضایی در اسمان هست و یکیش فرود امده رو زمین و چند نفر دور صفینه بودن و یکی هم مرده بود یادم نمیاد اون مرده انسان بوده یا موجودات فضایی لطفا بهم میگید تعبیر خوابم چیه؟

  10. حمیدرضا صداقت پرورحمیدرضا صداقت پرورsays:

    سلام من خواب دیدم که صفینه فضایی در اسمان هست و یکیش فرود امده رو زمین و چند نفر دور صفینه بودن و یکی هم مرده بود یادم نمیاد اون مرده انسان بوده یا موجودات فضایی لطفا بهم میگید تعبیر خوابم چیه؟

  11. مرضیه فتحیمرضیه فتحیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یک سفینه به شهر حمله کرده من هم در خانه ی خودم نیستم و اگر چراغی از خانه ای روشن باشد آن سفینه به آن حمله می کند و بعد از یک مدت همه شهر به تاریکی فرو می رود و اول از همه من اون سفینه را دیدم و اصلا کسانی که در خانه بودند را نمی شناختم. اگر جواب بدهید که تعبیرش چه می شود ممنون میشم🙏🏻

  12. سمسمsays:

    سلام من خواب دیدم که یه آدم فضایی ام :/ در واقع خانواده واقعیم آدم فضایی بودن که بخاطر من گیر آدما افتادن..آدم فضایی های خیلی ضعیفی بودن هر کدومشونو یجوری محکوم کردن که سلاخیشون کنن من از بازداشت فرار کردم تا کمک گیر بیارم که ما بی خطریم ولی هیچکس حتی خانواده انسانیم هم کمکم نکرد حتی هیچکس وکالت منو که با اینکه به سن قانونی نرسیده بودم که مجازاتم کنن قبول نکرد همه میخواستن از شرم خلاص شن حتی خانواده انسانیم . این خواب تعبیر داره؟🥴😂

  13. Lady FrozenLady Frozensays:

    سلام خدمت شما من خواب دیدم که با دو مرد متوجه چیز عجیبی شدیم شبیه به لارو قرمز بود که چیزی میخواست از داخلش بیرون بیاد من خیلی ترسیده بودم و متوجه شدم که اون چیز خطرناکیه،یدفعه از داخل اون لارو یه آدم فضایی داشت بیرون میومد اون دوتا مرد چند قدم برگشتن عقب و دراز کشیدن و باهم راجع به گذشته هاشون حرف میزدن،من از ترس نیزه آهنی رو به سرش زدم ولی بی اثر بود. وحشت زده فرار کردم و به اون دونفر گفتم فرار کنن ولی نکردن وقتی آدم فضایی کامل بیرون اومد با سلاح نیزه مانندش به اون دونفر شلیک کرد و اونا منفجر شدن (وقتی منفجر شدن مایه آبی رنگ اطراف ریخت) من به داخل خونه فامیلمون رفتم و با وحشت میگفتم بلند شید و فرار کنین ولی کسی گوش نداد (آشپز خونه اونجا یه در داشت) از طریق در آشپزخونه به سختی فرار کردم و اون بازم دنبالم بود وقتی از در به کوچه فرار کردم بیدار شدم و اولین چیزی که احساس کردم ضربان قلبم بود که تند میزد. تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟