تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی چیست؟

چه کسی می داند تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی سردار رشد و دلاور کشور عزیزمان ایران چیست؟ دلاورترین چهره ای که نائل شدن به درجه شهادت بالاترین پاداش برای تمامی رشادت ها و تلاش های بی وقفه او طی تمامی این سال ها بود. به جرات می توان گفت سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب ترین و بزرگوارترین چهره های انقلاب اسلام است که نظیرش را دیگر نمی توان در هیچ کجای مملکت عزیزمان ایران جست و جو کرد.

 این سردار دلاور که در سیزدهم دی ماه سال 1398 به ملکوت اعلا پیوست مهر پر افتخار شهادت را بر پیشانی خود و داغی ابدیت بر دل های سوخته کسانی که چشم امیدشان به دست یاری آن عزیز گرانقدر بود گذاشت و رفت. چه کسانی که شب ها با اشک خونین به یاد او سر بر بالین می گذارند تا شاید چند لحظه ای از خواب و رویایشان را با حضور گرمشان شیرین نمایند.

یقیناً هیچ یک از ما در هیچ برهه ای از زندگی خود تصورش را هم نمی کردیم که زمانی در کتاب ها و وب سایت های معتبر گوگل به دنبال تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی بگردیم. تصور اینکه زمانی این چهره بین المللی مقاومت که تمامی عاشقان مقاومت داغدار او هستند از میانمان پر کشوید و آسمانی شود تصوری دردناک بود که از طعمش از زهر هلاهل هم بدتر است.

با وجود آنکه نبود این دلاور فداکار و عزیز برایمان تلخ و جان گداز است اما هستند کسانی که هر شب خواب ایشان را می بیند و به دنبال یک تعبیر خوب برای خوابشان هستند تا بلکه این تعابیر مرهمی برای زخم های عمیقشان باشد. هرچند سخت و دلخراش است اما به ناچار برای خواب این دسته از عزیزان به تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی می پردازیم:

تعبیر خواب طواف مزار شهید قاسم سلیمانی

آنچه مهم و ارزشمند است گرفتن پیامی از جانب شهید والا شهید قاسم سلیمانی در خواب هایمان است. به جرات می توان گفت پیام های این شهید دلاور آنقدر واضح و روشن است که در خواب هایمان نیز حجت را بر ما تمام کرده اند. اگر کسی در خواب خود را بر سر مزار شهید سلیمانی بیند و با گریه و زاری برایش مویه کند تعبیرش آن است که بر تمامی کارهایی که از پیش انجام داده توبه نماید. به بیانی ساده تر توفیق توبه از جانب حق تعالی بر وی اعطا می شود.

همچنین اگر کسی در خواب خود بیند که در صحرایی طولانی بر روی مزار شهید قاسم سلیمانی نشسته و ایشان را هم در کنار خود می بیند. اگر بیند که با شهید در حال گفت و گو درد و دل کردن است و التماس کنان از ایشان می خواهد تا بگذارند در کنارشان بماند معنی این خواب آن خواهد بود که شخص خواب بین بر درجه شهادت نائل می شود.

تعبیر خواب جنازه شهید قاسم سلیمانی

به گفته بسیاری از معبران تعبیر خواب جنازه شهدا این است که از غایب به او خبرهای خوشحال کننده ای می رسد. چه بسا که دیدن خواب جنازه این شهید گران قدر نیز نه مستثنی از این قضیه است و نه اینکه خالی از لطف و مرحمت است.

اگر در خواب خود بینید که جنازه شهید سلیمانی در جلو چشمتان است اما دستتان به وی نمی رسد تعبیرش آن است که از غم و ناراحتی که فکرش را هم نمی کنید رها خواهید شد. اگر بینید که از راه دور بر جنازه ایشان سلامی می کنید معنی اش برایتان بسیار نیکو و پسندیده است.

همچنین اگر در خواب خود بینید که جنازه شهید سردار قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتید و زار زار گریه می کنید تفسیرش آن خواهد بود که شهید برایتان از درگاه خداوند طلب سلامتی و تندرستی خواهند کرد.

تعبیر خواب تابوت شهید قاسم سلیمانی

معبران بسیاری درباره تعبیرخواب تابوت شهید و شهدا چنین گفته اند: دیدن تابوت در خواب که مربوط به شهید ( شهید قاسم سلیمانی) باشد معنی اش آن است که شخص خواب بین در پی یک موضوع بسیار مهم به راه درست کشیده می شود. 

دیدن چنین خوابی برای زنان و دختران به معنای رفتن به یک سفر زیارتی است. بدون شک دست زدن به تابوت شهید قاسم سلیمانی آرزویی بود که هر یک از ما عاشقانه راه عرفان تا ابد با خود به همراه داریم. برای همین بعید نیست که هر کداممان در خواب خود بینیم که خود را بر روی تابوت ایشان انداخته و زاری می کنیم. دیدن چنین خوابی به یقین برایمان نیکو و پسندیده است.

اگر کسی در خواب خود بیند که دست بر تابوت شهید سلیمانی می کشد معنی اش آن است که شخص جدیدی وارد زندگی اش می شود. همچنین اگر بیند که بر روی تابوت ایشان در حال گریه کردن است نشانه آن است که شخص خواب بین از یک حادثه مهلک و جان گذار در امان خواهد بود.

اگر در خواب بینید که تابوت شهید سلیمانی را برداشته و در حال حرکت کردن هستید نشانه آن است که به مسافرتی خواهید رفت که برایتان منفعت بسیاری به همراه دارد.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب شهید شدن اعضای خانواده

تعبیر خواب حرف زدن با شهید

تعبیر خواب دیدن شهید گمنام


219 نظر

  1. مریم عفراویمریم عفراویsays:

    با عرض سلام و احترام فراوان خدمت شما معبر گرامی. خواب دیدم که سردارحاج قاسم سلیمانی جانم به قربانش جلوی من نشسته اند انگار مجلس عزا أمام حسین بود و روضه خوانی و من در حال گریه کردن بودم ایشان رو به من برگشتند در حالیکه پارچه سفید در دستانشان بود و روی من کشیدند و تبرک کردند . همان کار ی که مردم برای تبرک انجام می دهند. از اینکه تعبیر آن را انجام میدهید سپاس بی پایان دارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اینگونه رویا ها بر اتفاقات شادی بخش و خوشحال کننده است که برایتان ایجاد خواهدشد

  2. KianaKianasays:

    سلام من خواب دیدم خودم و مادرم و دو نفر از اعضای خانواده پادرم توی صف هستیم واسه رسیدن به تابوت دو شهید که یکی از اونا شهید سلیمانی و دیگری از دوستانش بود . مادرم اول رفت بعد من . وقتی میرفتیم روی تابوت دست میکشیدیم و بعدش هم خانومی اونور تابوت چفیه ها رو میزد روی تابوت و به هرکس میداد که به منم داد تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تشویش های ذهنی و فکری شما در زندگیتان است

  3. هاناهاناsays:

    باعرض سلام بنده خواب دیدم سردار قاسم سلیمانی جلوی بنده نشستن و گریه میکنن و اسم حبیب بن مظاهر و میاورن در همان لحظه بنده حقیر نزد حبیب بن مظاهر بودم میشه تعبیرشو بهم بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ان است که باید کارهای ناتمام خودرا به پایان برسانید

  4. حسین چگینیحسین چگینیsays:

    سلام.من خواب دیدم دارم دست شهید سلیمانی رو میبوسم.تعبیر خاصی دارد ایا گرامی؟ضمن اینکه توی خواب خیلی احساس سنگینی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دلتنگی است

  5. زهرازهراsays:

    سلام، من خواب دیدم داخل ی پارک، رو ی تپه ای با خانوادم هستم و ی رودخونه از روش رد میشه، داییم تابوت دو تا شهید رو اورد ک یکیش سردار سلیمانی بود، اون یکی رو یادم نمیاد، باید پیکرشون رو تو رودخونه مینداختیم، خانوادم این کار رو کردن ولی من یهو با گریه و ناراحتی، از روی دلتنگی رفتم تو رودخونه، قبل از این ک پیکرها از آبشار پایین بیفتن، دست سردار سلیمانی رو ک اول از اب دراومد رو گرفتم و بلندش کردم و انداختم رو دوشم و برشگردوندم خونمون، مامان و بابام هم ازین کارم خیلی عصبانی شدن، عموم خونمون بود و تابوت سردار سلیمانی هم رو زمین بود، میخواستن ببرنش برای تدفین، وقتی بازش کردم، دیدم فقط جمجمشون هست ک کاملا چهرشون مشخصه و چنتا استخون و دستشون ک سالم بود و بغض کردم ولی سعی کردم گریه نکنم، 3:45 صبح امروز خواب رو دیدم خیلی ممنون از تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده آن است که بر تمامی کارهایی که از پیش انجام داده توبه نماید. به بیانی ساده تر توفیق توبه از جانب حق تعالی بر وی اعطا می شود.

  6. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من خواب دیدم گویا داخل حرم بودم‌ ولی نمیدونستم حرم کدوم یک از ائمه هست خیلی بزرگ بود بود با فرش های سفید وزیبا وصندلی های راحتی برای خوندن نماز داشت بالای پله برقی ایستاده بودم که شهید سردار سلیمانی رو دیدم که ایشون به سمتی خیره شده بودن و گریه میکردن میخواستم برم بهشون بگم من رو نصیحتی کنن و حرفی بزنن که همیشه اونو سرلوحه زندگیم قرار بدم ولی نمیخواستم توی اون موقعیت مزاحمشون بشم بعد رفتن پیش دوستتشون و همه داشتن برای نماز آماده میشدن و صندلی ها رو میچیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر دوری از فتنه ها و بلایا در زندگیتان است

  7. سید سجاد حسینیسید سجاد حسینیsays:

    سلام من اهل شهر مقدس قم هستم در خواب دیدم که با شهید سلیمانی در حرم حضرت معصومه (س)در کنار هم نماز خواندیم و بعد از اتمام نماز ایشان مرا در آغوش گرفت و رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انشاالله به حاجتتون می رسین

  8. shaylinshaylinsays:

    و منم میرفتم برای نماز که یهو با خودم گفتم باید تا دیر نشده برم وبا سردار صحبت کنم این تنها فرصتیه که دارم؛ دویدم سمت پله برقی یه نگهبانی خاموشش کرده بود خواستم از پله ها برم بالا که اخم کرد وگفت نمیشه گفتم با سردار صحبتی دارم و زود برمیگردم ولی قبول نکرد و گفت الان نماز شروع میشه انگار صف اقایون بالا بود و نذاشت برم منم ناراحت شدم و دستامو گرفتم جلوی صورتم و زدم زیر گریه انگار میدونستم بعدازین دیگه نمیبینمشون..... حدود ساعت ۴صبح از خواب بیدار شدم و چشمام خیس بودن خیلی عذرمیخوام در قالب دوتا پیام فرستادم چون در قالب یک پیام ثبت نمیشد لطفا با توجه به قسمت دوم خوابم تعبیرش رو بگید خیلی ممنون میشم از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنای از دست دادن یه فرصت با ارزش که بخاطر کوتاهی خودتون

  9. محسن شیرازیمحسن شیرازیsays:

    با سلام و احترام ضمن تشکر از تعابیر خوبتان همسر من خواب جانبازی که از دنیا رفته(شهیدشده)را چند روز بعد از فوت دیده که به خانه ما آمده وارد حیاط شده و درب هال کتابی قطور را باز کرده و دنبال چیزی بین آن می گشته تا به من که شوهر این خانم که خواب را دیده بدهد هر چه تلاش کرده تا آن چیزبی را که می خواسته به من بدهد پیدا نکرده ودر آخر خود کتاب را داده که بدست من برسد تا کاری که از من فقط از نظر آنمرحوم بر می آمده از بین کتاب پیدا کرده و پیگیر شوم این خواب مربوط به حدود ده ماه پیش است. باسپاس و تشکر از بزرگواری شما و وقتی که می گذارید جهت تکمیل ایمیل قبلی که همین متن بالاست این جانباز شهید(قطع نخاع و سی و چند سال ویلچر نشین بود) دائی عروس ما می باشد. باتشکر مجدد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس احتمال زیاد این مرحوم کار انجام نشده ای دارن که می خوان انجام بشه شاید حق الناسی به گردنشون

  10. معصومه صفاییمعصومه صفاییsays:

    سلام من صبح روزی که قراربودسرداروهمراهانش درتهران تشیع بشن خواب دیدم ایشون یک نامه بازشده به من دادن که باخط خودشان چیزهایی نوشته بودندمن میخواندم خوشحال بودم فقط دروسط برگه یک تکه فلزچسبیده بود وروی بعضی ازکمات راگرفته بود لطفاتعبیرخوابم رابه من بگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما به خواستتون می رسین منتها یه مانع کوچیک این روند را به تاخیر انداخته

  11. فاطمه ابراهیمی ازمشهدمقدسفاطمه ابراهیمی ازمشهدمقدسsays:

    خواب سرداردیدم که باجمعی همراه ایشون جایی میرفتیم که یکجایی رسیدیم شبیه جبهه ازشون پرسیدم چرااومدیم اینجاگفتن برای تشیع چندشهیداومدن بعدازمن پرسیدن که لباس اضافه همراه دارم منم گفتم بله ویک دست لباس ارتشی دادم ایشون لباس عموض کردن بعدگفتن لباسام پرازخاک کربلاست چون کربلابودم منم لباسهاروگذاشتم درتشت ابی شستم وایشون منونگاه میکردن بعدبهم گفتن این اب پرازخاک شده منم گفتم تبرکه شماکربلابودین گفت بله بعدش نشستم وباهمون اب وضوگرفتم وایشون منونگاه میکردن ووقتی پاشدم ایشون منونگاه میکردن ورفتن زیرجنازه بک شهیدوگرفتن ورفتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است رخ دادهای شیرین و خوبی برایتان در زندگی ایجادشود که باعث شود مسیر درست زندگی خودرا پیدا کنید

  12. معصومهمعصومهsays:

    با سلام و احترام خواب شهید سردار سلیمانی رو دیدم که رو بروی من نشسته بودند و هر دو دست ایشون از ناحیه کتف قطع شده بود .من با اشاره به دست ایشان با ناراحتی گفتم اربا اربا شدید .نمیدونم ایشان به من چی گفتن ولی من حس خوبی پیدا کردم انگار گفتن تو هم اربا اربا می شی .یهو بیدار شدم دیدم ساعت سه و نیم شبه . لطفا بفرمایید تعبیر این خواب چیه ؟ با تشکر از لطف شما .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خواستتون می رسین

  13. رحمن دوستیرحمن دوستیsays:

    سلام و شب بخیر این خواب خانومی دیده که عاشق هم هستیم ولی یه مانع هست سد راهمون شده اول برات بگم سه شب پیش خواب دیده رو سفره ی عقد بودیم یه سفره که بزرگ و شبیه سفره ی عید بود، و شهید قاسم سلیمانی فقط کنار ما بود و تو رقص کنان از ذوق دور حاج قاسم بودی و منم لبخند میزدم، این بزرگوار شاهد عقد ما بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تشویش ها و نگرانی هایی را درزندگی خود تجربه کنید

  14. مهرانمهرانsays:

    سلام خواب دیدم در مسیری با شهید سلیمانی درحال قدم زدن بودم. شهید بزرگوار من رو به سمت حیاط روشنی که درب بزرگی داشت هدایت کردن. شب بود و چراغ حیاط با نور زرد همه جارو روشن کرده بود. تا بخودم اومدم دیدم که به اتفاق حاج قاسم بر سر مزار شهید کاظمی نشستیم. تعجب کنان و کنایه وار به حاج قاسم گفتم که ای بابا ما که هیچوقت نمیتونیم مثل ایشون بشیم! حاج قاسم لبخندی زد و یه کاسه سبزه بهم داد و من از خواب پاشدم. تعبیرش چی میتونه باشه. من خیلی خوشحالم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سعادتمندی و شادمانی درزندگیتان است که مسیر و هدف درست زندگی را به شما نشان خواهدداد

  15. نازنیننازنینsays:

    سلام من خاب دیدم ب گلزار شهدا رفتم ب قبر ها نگامیکردم تا قبر شهید سردار سلیمانی و همرزمش ابومهدی مهندس را دیدم ، خیره ب عکس شهید سلیمانی بودم داشتم برایش فاتحه میخاندم ک بیدارشدم، تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای این دو شهید بزرگوار قرآن بخونید و زیارت عاشورا هدیه کنید در زندگی خودتون هم بسیار تاثیر مثبتی خواهد گذاشت

  16. فاطمه افاطمه اsays:

    سلام من خواب دیدم که محافظ سردار سلیمانی شدم و قرار بود برای محافظت از جان ایشان یک بمبی رو خنثی کنیم و لی آن بمب منفجر شد و من درد بدی در ناحیه سرم حس کردم و همه جا سفید شد بعد از چند لحظه سفیدی از بین رفت و من خودم رو در قصری بسیار با شکوه و زیبا دیدم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار بزرگی انجام خواهین داد که براتون منفعت زیادی دارد

  17. سحرنازسحرنازsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم سرمزار حاج قاسم بودم اماسردار رو دیدم ک لباس رزم ب تن با چند نفر دیگه دارن میرن من مونده بودم اگه مزار ایشونه پس چرا زنده س همسرشونم گریه میکردن و ب من گفتن این مزار حاج قاسمِ ی نگاه ب مزار کردم ی نگاه ب سردار وبعد ب دنبال و پشت سر ایشون باهاشون رفتم.خیره ان شاءالله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون سوره ی الرحمن بخونین برای خود شما هم تاثیر مثبت داره

  18. سپیدهسپیدهsays:

    سلام وقت بخیر .خواب دیدم تو یه خونه ای جشنی است یعنی یه جشن فامیلی بود نمیدونم مناسبت جشن چی بود بچه ها رو میدیدم که شادن و میدوئن بعد نمدونم قضیه چی بود یه هیجان و شادی داشتیم انگار باید میرفتیم جایی زن داییم اومد گفت بیا بریم وقتی رفتم بیرون که کفشام رو بپوشم خیابون شلوغ بود انگار آدمای تو خیابون مهمونای همون جشنه بودن همه شاد بودن بعد یه خیمه خیلی بزرگ سفید رو دیدم که تو همون محل بود ولی دورتر بود که شهید سلیمانی عزیز ازش اومدن بیرون با همون چهره ماه خندونشون بعد تو خیمه هم شلوغ بود درست تو خیمه رو نمیدیدم اونایی که دیدم رو لباس رزم تنشون بود شاد بودن انگار یه جشنی تو خیمه بود بعد انگار سردار با دیگران حرف میزد یعنی با آدمای تو خیابون یادم نیس با من حرف زد یانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای شهید سلیمانی زیارت عاشورا بخونین زنگیتون پر از خیر و برکت میشه

  19. هانیه اصغریهانیه اصغریsays:

    با سلام من خواب دیدم ک شهید سلیمانی عزیزم به من میگه که تو هم مثل من یه روز شهید میشی پس غصه نخور این تعبیرش چیه لطفا بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای این شهید بزرگوار زیارت عاشورا بخونین اشاره به عاقبت بخیری تون داره

  20. ممsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که سردار سلیمانی به شهر من آمده و نا آرام بودن چون میدانستن داعش در کمینشانه.و گفتن ماه توی آسمان نیست و این به معنی اینه که میخوان من رو بکشند و من به آسمان نگاه کردم دیدم آسمان،آسمان شبه و ماه م نیست.و این جریانات رو انگار من فقط میدونستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای این شهید عزیز زیارت عاشورا بخونید ازشون کمک بخواین در زندگیتون

  21. موناموناsays:

    سلام.از موقع شهادت سه بار خواب شهیدرو دیدم.بار اول دقیق یادم نیست چی شد ولی سردار بسیار خندان و شاد بودن.بار دوم همرا دو سرباز مدافع حرم بودن من هم همراهشان بودم در یک ماموریت.شهید سلیمانی من رو ب خونه امون رسوندن و خندان رفتن.امامن دلم میخواست باهاشون برم.نمیخواستم برم خونه. سربازا گفتن نمیشه تا همین جا هم ک همراه ما بودی کافیه.یه سری عکس گرفتن گفتن میبریم برای بچه هامون.در حالیکه ناراحت بودم اومدم خونه و دیدم کلی مهمون داریم.بار سوم هم خواب دیدم ابو مهدی المهندس در یک دفتری مشغول بکار بودند.کار داشتم باهاشون با پدرم بودم. در زدم.دررو باز کردن .در حالی ک بسیار خندان بودن و از دیدنم خوشحال شدن. با انگشت اشاره مستقیم ب من کردن ک تو شهید خواهی شد.و من بلند گفتم ان شالله.خدا از دهنتون بشنوه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار زیارت عاشورا بخونین و همچنین برای شهید مهندس المهدی، در زندگیتون همیشه ازشون کمک بخواین دوستی با شهدا به زندگی برکت میده

  22. **********says:

    سلام . دیشب خواب شهید سلیمانی رو دیدم.خواب دیدم که با ایشون رفتم مسافرت اونجا لباسم کثیف شد قرار شد همراهشون برم چادر بخرم .رفتیم یه چادر فروشی و داشتم چادر انتخاب میکردم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از اشتباهی توبه کنید و از شهید سلیمانی بخواین کمکتون کنه برای سردار زیارت عاشورا بخونین

  23. ZahraZahrasays:

    با عرض سلام مادرم خواب دیدن که من حالم خوب نیست خیلی ناراحتم و توی خواب گله میکنم که چرا ازدواجم بهم خورد خیلی گریه میکنم و بقیه میان باهام صحبت میکنن ولی من آروم نمیشم میگم آخه چرا؟! بعد تشیع سردار سلیمانی هست و میگن پنج نفر انتخاب شدن و مقام خیلی بالایی دارن که برن روی مزار شهید انگار بقیه نمیتونن و دارن این پنج نفر رو اعلام میکنن و عکساشون رو هم زدن بعد مامانم کنجکاو میشه میاد تا من یکی از اون پنج نفرم و دستم روی قبر سردار شهید حاج قاسم هست و اونجا انگار با سردار حرف میزنم و آرامشم رو بدست میارم و اشک آرامش و شوق میریزم و مادرم خودشو بهم میرسونه میگه دیدی منم تونستم خودمو بهت برسونم، ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار زیارت عاشورا بخونین شما به جایگاه بزرگی میرسین

  24. HosseinzadehHosseinzadehsays:

    با عرض سلام خسته نباشید من خواب دیدم منو خواهرم کنار حاج قاسم سلیمانی عزیز نشسته بودیم ایشون منزل ما بودند با ما حرف می‌زدند اما ب خاطر ندارم که دقیقا چی گفتن، ولی دست روی سر خواهرم کشیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تاثیرات مثبتی را در زندگیتان از دیگران بگیرید

  25. motaharemotaharesays:

    باعرض سلام و خداقوت خواب دیدم تو یه جایی گیرافتاده بودم ، شهید عزیزهم اونجا بودن دقیقا یادم نیست چی میگفتن بهم ولی لبخند داشتن و دلداری میدادن به من ، وآخر هم من رو مثل دخترشون به آغوش کشیدن. بعد یه قسمتی بود انگار که جنگ بوده و تموم شده سربازا درحال نمازبودن من خیلی ترسیده بودم و دنبال کسی میگشتم تا وقتی که رفتم صف اول وایشون رو درحال نماز خوندن دیدم مهربان نگاهم کردند و لبخند زدند ازخواب که بیدار شدم چندثانیه بعد اذان صبح رو گفتند، امروزم شهادت حضرت زهراست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهن ده اتفاقت مثبتی است که در زندگیتان رخ خواهد داد و از دیگران خواهید گرفت

  26. شفیعیشفیعیsays:

    سلام ممنون میشم اگه جواب بدید من خواب دیدم که با چندتا خانوم که نمیشناسمشون داشتیم به سردار سلیمانی کمک میکردیم که راه برن که بیشترین کمکو من میکردم که بعد دیدم از بدن سردار نور ساطع میشه دستشونو بوسیدم وگریه کردم تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در زندگیتان کمی واقع نگر تر باشید و به خود تکیه کنید

  27. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر خواهر من خواب دیدن که گویا باهمدیگه داخل باغی هستیم و سردار سلیمانی کنار بازیگری (که یادشون نیست کی بوده)روی تخته سنگی نشسته بودن و عکس میگرفتن و آبجی من با دیدن ایشون خیلی خوشحال میشن و میزنن زیر گریه بعد به من میگن که بریم باهاشون عکس بگیریم و من کنار سردار میشینم و آبجیم از ما عکس میگیرن و بعد سردار بلند میشن که برن که خواهرم با من دعوا میکنه که دیر شد تو ازمون عکس نگرفتی بعد خواهش میکنن که بمونن و سرداردوباره میشینن ولی دقیق یادشون نیست که منم از خواهرم و سردار سلیمانی عکس میگیرم یا نه!و اینکه همش به من میگفتن که خیلی دوس دارم برم سردار سلیمانی رو بغل کنم و ببوسمشون❤لطف کنید تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که شماباید به افکار و ایده های خود نظم درستی بدهید و سعی کنید صفات نیک را در خودتان پرورش دهید

  28. سارا خانیسارا خانیsays:

    سلام من خواب دیدم سردار سلیمانی تو اتاق من نشستن به زبان مادری من که ترکی هست بامن حرف میزنن لباس سبز سپاه تنشون بود بمن گفتن چی می خوای؟گفتم استخدامم درس نمیشه شما می تونید درستش کنید به بالا دستیها دسترسی دارین بعد حرف می زدم ولی نمی دونستم چی می گفتم در این حال مامانم برای نماز صبح منو بیدار کرد ممنون میشم تعبیرشو بگید پنج شنبه فرستادم ولی جواب ندادید تشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تاثیر پذیری شما از اطرافیان است

  29. زهراعمرانیزهراعمرانیsays:

    سلام من خواب دیدم که ی مراسمی مثل روضه بود که حاج قاسم اونجا حضور داشت و خیلی جمیئت بود حاج قاسم خیلی چهره شاد وروشنی داشتند وخیلی سرحال بودن ویه کت وشلوار خیلی خوشگل پوشیده بودن به من دو تسبیح داد که سبز رنگ بودن یکی درشت بود و یکی ریز بود با یک تکه پارچه سبز . وتسبیح ها را گردنم انداختم ...قبل از نماز صبح بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده افرادی مثبت است که از انها تاثیرات مثبتی خواهید گرفت

  30. ملیحه رنجبرملیحه رنجبرsays:

    باسلام بعد از شهید شدن حاج قاسم سه بار خواب ایشون رو دیدم یه شب تو یه بیابون عملایت جنگی داشتن. من باهاشون هم صحبت شدم یبار خواب دیدم سر قبر این شهید رفتم و خوشحال شدم باهاشون بازم حرف زدم ویه شب دیگه تو خوابم همسر ایشون بودم بی نهایت خوشحال تعبیرش رو بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تندرستی است

  31. محمدرضا  بیرجندمحمدرضا بیرجندsays:

    توخواب شهید سلیمانی رو دیدم تقریبا به حالت نشسته روی صندلی ولی صورتش رو روی میز گذاشته بود گاهی عضلات صورتش تکان می خورد چهره کاملا سالم ولی ناراحت رو کردم به همسرم که کنارم بود گفتم ببین سردار زنده است لباس به تن داشت دستش اویزان بود از کنار صندلی آستینش رو کشیدم که دستش بیاد بالا یهو یادم افتاد که دست ایشان قطع شده بود ولی انگار دست به بدن متصل بود ورم زیاد داشت و کبود یکی لطفا منو از نگرانی دربیاره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای ایشون زیارت عاشورا و سوره ی یس بخونین، ناراحتی ایشان از فتنه های الان

  32. امیرحسین اکبریامیرحسین اکبریsays:

    سلام خواب دیدم ک در حرمی شهید حاج قاسم را دیدم و ایشان چفیه ای سبز ب من دادند ک روی سرشان بندازم بعد یکدیگر را دراغوش گرفتیم ومن صورت ایشان را بوسیدم تعبیر خواب من چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ایشان زیارت عاشورا بخونین انشاالله اتفاق خیلی خوبی براتون می افته

  33. hossenhossensays:

    باسلام من دیشب خواب شهید سردار سلیمانی و رهبر عزیزمان رادیدم رهبر عزیزمان پشت یر ایشان نماز میخواندند من با دیدن شهید سلیمانی گریه میکردم لطفا تعبیرش رو برام بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ایشان زیارت عاشورا بخونین اتفاق خوبی براتون می افته

  34. حمید رضا فولادگرحمید رضا فولادگرsays:

    سلام وقت بخیر در عالم رویا دیدم به طرف یک خودرو توبوتا هایس رفتم درب کشویی عقب باز بود وسردار قاسم سليماني بالباس نو و سبز.ر نگ سپاه پاسداران بدون هیچگونه درجه ایی روی صندلی وسطی نشسته بودند. من از ایشان اجازه گرفتم که وارد آن ماشین شوم و خیلی جدی با دست اشاره کردند وگفتند برو سوارشو ومنهم سوار شدم وتمام شد بعد در آدامه ناگهان در دره ایی حرکت میکردم فردی را دیدم که فکر می کردم سردار باشد سلام کردم ودر هنگام پاسخ متوجه شدم این فرد جدید سردارنیست لطفا ارشاد فرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تاثیرات مثبتی است که در زندگی از افرادی خواهید گرفت و باید مراقب سلامتی خود باشید

  35. MMsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی نشسته بودم وتابوت شهید سلیمانی وهمراهانشون رو که پرچم ایران روشون بود بغل میکردم و گریه میکردم بعدهر تابوتی رو که بلند میکردم میگفتم چقد سبکه الهی بمیرم چیز زیادی ازشون نمونده وخیلی بیقرار بودم وگریه میکردم.تعبیرش چیه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شادمانی و شادی هایی است که در زندگی ممکن است به شما برسد

  36. عاطفهعاطفهsays:

    سلام من چندشب پیش خواب سردار سلیمانی رو دیدم. انگار درحال فرار از دشمن بودیم،روی زمین افتاده بودن وحال خوبی نداشتن کمی صحبت کردیم و در آخر ایشون دوانگشتر به من دادن وگفتن امانت باشه پیش شما. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و نیکی است که به شما خواهدرسید

  37. معصوممعصومsays:

    سلام. خواب دیدم شهید سلیمانی جایی ایستاده بودن و من رفتم جلوی ایشان نشستم و به شدت گریه‌ کردم ایشان هم گریه کردند. بعد من یه رشته سبز رنگ که از نخ ضخیم تر بود از دور گردنم باز کردم و دادم به ایشان. وقتی ازم گرفتن گفتن هر کجا که برم این رو هم با خودم می‌برم. لطفا تعبیر این خواب رو بفرمایید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شادمانی هایی را در زندگیتان تجربه کنید

  38. Shaghayegh1226Shaghayegh1226says:

    سلام.من خواب دیدم در خانه ی بزرگی بودیم و کلی افراد مختلف اونجا درحال انجام کار بودند و انگار جنگ بود.شهید سلیمانی عزیزدل من هم اونجا حضور داشتند و به من گفتند از اینجا بیرون نیا و از یک در اون مکان بزرگ بیرون رفتند و یکی یکی تمام در های اون منزل بزرگ رو قفل کردند تا دشمن به ما آسیب نزند.ناگهان یک گروه در زدند و گفتند از یاران سپهبد سلیمانی اند و ازم خواستن در رو باز کنم و من پنجره رو باز کردم و بعذ از اجازه گرفتن از حاج قاسم در رو باز کردم. یک پسر خوش قد و بالا با خانوادش وارد شدند و از صحبت‌هاشون متوجه شدم می‌خواهند از من خواستگاری کنند و حاج قاسم هم به داخل اومده بود و من چایی ریختم و ازشون پذیرایی کردم و حاج قاسم هم با مهمان ها صحبت میکردند. درضمن من لباس مجلسی آبی نفتی پوشیده بودم و در خواب نمیدانستم که حاج قاسم شهید شده است.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیشتر حاصل افکار و رویدادهای اخیر است تعبیری به خصوص ندارد

  39. عاطفهعاطفهsays:

    سلام من خواب دیدم یک دفترچه شبیه دفترچه خاطرات به شهید سلیمانی دادم و ایشان توی آن برای من چیزهایی نوشتن ولی نمیدونم چی نوشتن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی است

  40. آرمیا ولیزادهآرمیا ولیزادهsays:

    سلام علیکم . من خواب دیدم که با سردار شهید در آمریکا هستیم و زندانی . من به سردار سلیمانی قول دادم که بعد از خواب ایشان و چند فرمانده سپاه دیگر را نجات میدهم . بعد از خواب اما سردار و دیگر فرماندهان همه رفته بودند و فقط من و یک فرمانده سپاه دیگر مانده ایم . هر چه به فرمانده مانده گفتم که بیدار شوید ، بیدار نشدند و من و آن فرمانده ماندیم و زندانی شیک و تمیز . ( دختر ترامپ ( ایوانکا ) ، فرزند ایوانکا و خود ترامپ از ما نگهبانی می کردند . ) البته بخش پایانی مهم نیست .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در راهی که قدم گذاشته این دقت کنین

  41. مهدی پیریمهدی پیریsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم تابوت شهید جعفری همرزم شهید سلیمانی رو به دوش گرفته بودم و داشتم حرکت میکردم در یک جمعیت که حالت میدان صبحگاه نیروهای نظامی رو داشت کمی که رفتم یه لحظه به پشت سرم نگاه کردم دیدم سردار حالت غمگین نشسته و سرش رو پایین انداخته رفتم بالا سرش وه سر ایشان رو بوس کردم اما وقتی بهم نگاه کرد دیدم سردار سلیمانی نیست لطفا اگه امکان داره تعبیر خوابم رو بفرستید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تندرستی و عاقبت بخیری در زندگیتان است

  42. نصیبه عبدالهینصیبه عبدالهیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم سر مزار شهید سلیمانی وقتی رفتم خودشم اومد پشم وایساد گفت ایران پر از داعشه وشروع کرد گریه کردن منم باهاش گریه میکردم بهم گفت مواظب داعشیا باشید میگفت برای ایران نگرانم بعد سریع رفت تابیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوشایندی در زندگی برایتان رخ خواهدداد

  43. نرگس عباسینرگس عباسیsays:

    سلام مادربزرگ من یکساله فوت شدن و من چند شب پشت هم خوابشون رو میدیدم در حال قران خوندن ، دیشب در ادامه خواب سردار رو دیدم لباس رزم تنشون بود و سوار بر شانه جمعیت بودن مثل اینکه بخاطر ی پیروری بزرگ جشن باشه ایشون در سنین ۴۰ سال بودن کمی بالا پایین تر ، بعد قبر شهید یوسف اللهی نامی بود اون رو در عالم خواب بمن نشون دادن و گفتن اینجا قبر تویه من خیلی ادم خوبی نیستم ولی بی نهایت ب سردار ارادت داشتم براشون خیلی گریه کردم خیلی خیلی بیشتر از فوت پدرم نمیدونم چرا این خواب رو دیدم ولی احساس شرم دارم از خودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار و مادر بزرگتون و همچنین شهید یوسف الهی شخصیت شما تغییرات مثبتی خواهد داشت.

  44. محمدنوریمحمدنوریsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم منو یکی دیگه به حالته درد ناکی مردیم دوستم دستهاش حالت قطع شدن بود منم درست یادم نمیاد یه بلایی سر منم اومد خلاصه مردیم رفتیم اون دنیا شهید حاج قاسم اومد طرفم نشستیم از گناه هامون پرسید چرا این کارو کردین بعد رو کرد طرف اون یکی همین حرفارو به اونم زد بعدش یکی دیگه اومد کنارش نشست باهم بگو مگو کردن و یه اب میوه طبیعی خوردن اون یکی دیگه رفت منم گفتم حاجی اصلا معلومه من جهنمی هستم گفت نیستی گفتم پس نمیمیرم گفت اونجوری هم نیست یه بوسه به پیشونیم زد همه جا کلا عوض زد حاجی واسم دعا میکرد که خدا منو ببخشه گفت برو بخشید شدی دستشو گرفتم داد میزدم خدا من چقد بدبختم ناگفته نمونه من یه مدافع حرم هستم که حاجب به من لطف نشون داد خدااااااااااا😭

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده بی عیب و نقص پیش رفتن کارهایتان در مراحل زندگیتان دلالت داشته باشد

  45. آرامآرامsays:

    با سلام ، در خواب دیدم خانه مادر بزرگم به همراه پدر و مادر و خواهرهستیم و سردار سلیمانی برای خواستگاری کسی برای من آمده بودند که چهره آن فرد را ندیدم ، سردار سلیمانی گفتند آن کسی که برایش به خواستگاری آمده ام همسری می خواهد که در قلبش جای بگیرد وهمینطور گفتند که این دو نورند هردو گوهر هستند و این دو نفر از چهل روز قبل باهم در ارتباط هستند. این خواب را دو سال قبل دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ایشان زیارت عاشورا بخونین همیشه از خدا بهترین ها را بخواهید و برای نتیجه گرفتن کسانی را واسطه ی درخواستتان قرار بدین که کار شما را آسان می کند، شهدا نزد خداوند آبرو دارن.

  46. ارمیتاارمیتاsays:

    سلام من امروز صرح که از خواب بیددار شدم ونماز خوندم ..از خدا خواستم بتونم امام علی رو تو خواب ببینم . من همیشه از خدا می خواستم که بتونم سردار سلیمانی رو تو خواب ببینم..اما امروز صبح بعد نماز اصلا حاج قاسم یادم نبود ودر واقع اولین باری بود که از ته دلم خواستم کسی رو غیر سردار سلیمانی تو خواب ببینم وبعد تو خواب دیدم داخل یه حرم بودیم یا نمیدونم اما یه مکان زیارتی بود بعد از این که تموم شد همونجا سردار رو دیدم هیچ کاری نکردم و دیدم سردار دستشو اورد بالا ومنم بهش دست دادم بعدشم بغلش کردم و اینگار میدونس ناراحتم و گفت چیه چرا ناراحتی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون زیارت عاشورا بخونین ناراحتی تون برطرف میشه

  47. آرامآرامsays:

    با سلام ، در خواب دیدم خانه مادر بزرگم به همراه پدر و مادر و خواهرهستیم و سردار سلیمانی برای خواستگاری کسی برای من آمده بودند که چهره آن فرد را ندیدم ، سردار سلیمانی گفتند آن کسی که برایش به خواستگاری آمده ام همسری می خواهد که در قلبش جای بگیرد وهمینطور ایشان گفتند که این دو نورند هردو گوهر هستند و این دو نفر از چهل روز قبل باهم در ارتباط هستند. این خواب را دو سال قبل دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید که تاثیر مثبتی درزندگیتان بگذارند

  48. علیرضا سجودیعلیرضا سجودیsays:

    سلام من امروز خواب دیدم که داشتم تو خونه با برادر هام بازی می کردم که کسی زنگ درو زد آیفون رو برداشتم و گفتم بله آیفون هم تصویری بود عکس سردار سلیمانی اومد بازم گفتم بله ولی جوابی نداد همون موقع از خواب پریدم . ممنون میشم زود تر تعبیرش رو بگید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار زیارت عاشورا بخونین

  49. حاتمیحاتمیsays:

    سلام من خواب دیدم که سردار سلیمانی در یکی از شهرهای شمال سخنرانی دارن و خانواده من هم دارن حاضر میشن که به به سخنرانی برن به من هم اصرار میکنن که باهاشون برم ولی من ب بهانه های مختلف تمایلی برای رفتن ندارم که یه هو دیدم سردار وارد خونه شدن ومامانم به ایشون گفتن که من قصد اومدن به سخنرانی رو ندارم و سردار خیلی جدی رو به من کردن و اسمم رو بردند وگفتن«فلانی باید بیاد» من در نهایت به اون سخنرانی رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار و تمامی شهدا زیارت عاشورا بخونین و به روحشان هدیه کنین و ازشون در زندگی کمک بخواین

  50. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام توپ تاپ خواب دیدم دیشب که در فرودگاهی هستیم داشتیم بازرسی می شدیم که یک آقایی اومد جلوی ایست بازرسی لباس جبهه تنش بود و چفیه دورگردن موهایش سفید بود بسیار جذاب و زیبا بود در دستش یک انگشتر بود انگشتری که نورانی بود جلوی من اومد و با لبخند و مهربانی انگشتر رو توی دستش چرخاند بهش خوب نگاه کردم شهید قاسم سلیمانی بود بازرسی شدیم خیلی با مهربانی به من نگاه کرد ایشان رفت پاکستان و ما سوار یک اتوبوس شدیم با وجودی که محیط فرودگاه بود اتوبوس صندلی های عجیبی داشت که بسیار تنگ بودند و نشستن سخت ولی نشستیم با خانم هایی که همگی محجبه و چادری بودند و از اعضای فامیل من بودند پنجره رو باز کردم نسیم خنکی اومد و به صورتم خورد فامیل بچه ی دختری رو داد دستم بچه رو آرام کردم دیگه چیزی یادم نیست مرسی از توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی خود از مسائلی در زندگی خود در اذیت و ناراحتی باشید که برایتان قابل حل خواهدبود

  51. علیرضا برزگرعلیرضا برزگرsays:

    خواب دیدم از کنار دیوار میرفتم و شهید سلیمانی اونجا بودند . من را که دید بلند شد و دست روی سینه اش کذاشت و سرش را به نشان ادب پایین اورد و سلام کرد و منو گرم در آغوش گرفت و با هم صحبت گردیم . لطفا تعبیر کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده وقایع خوشایندی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  52. محمدحسینمحمدحسینsays:

    سلام من خواب دیدم سردارسلیمانی سمت چپ من با کت وشلوار رنگ روشن نشسته بودن وچشماشون گریان بود ولبخندی روی لبشون داشتن و به من نگاه میکردن من با ایشون حرف میزدم و میگفتم چرا رفتید و ما تنها موندیم و من هم گریه کردم و ایشون منو بغل کردن و هردو گریه کردیم بعد ایشون منو نوازش کردن تا از خواب بیدار شدم وقتی از خواب بیدار شدم موقع نماز صبح بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روزهای شادی در اینده برای شما ممکن است رخ دهد

  53. zeynabzeynabsays:

    سلام، دختر عمه یبنده خواب دیدن که من و ایشون دست قطع شده ی حاج قاسم رو که عکسش تو همه جا پخش شده بود، برداشتیم و داریم می‌بریم که دفن کنیم، دختر عمه ام میگفت من بودم و تو و سه تا محافظ، بنظرتون این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون زیارت عاشورا بخونین شخصی رو خواهید دید که بی حرمتی نسبت به عقاید ولایی می کنه

  54. سیناسیناsays:

    سلام. من دو شب پیش در خواب حاج قاسمو دیدم توی یک جایی شبیه میدون جنگ و دارای خاکریز که بصورت مبهم یادمه چندتا نخل بود فکر کنم بعد حاج قاسمو صدا زدم منو دید با هم صحبت کردیم بعد برای اینکه بیشتر بهش نزدیک شم گفتم حاجی من همشهریتم اونم لبخند زد گفت بچه کجا منم ادرس دادم چند قدمی با هم رفتیم دیدم یهو تمام لباسام عوض شده و شده لباس سبز سپاه در همین حین میخواستیم به جایی حمله کنیم حاج قاسم نظر همه رو خواست اما اخر سر گفت نه احتمالا از اینجا حمله میکنن توی خواب دیدم از پشت خاکریز ماشین های زرهی دارن میان ما هم رفتیم برای مبارزه و تیر اندازی که از خواب بلند شدم. تعبیر چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای سردار زیارت عاشورا بخونین مسولیتی به عهده ی شما خواهد بود

  55. امیررضا نوروزیامیررضا نوروزیsays:

    سلام من در خواب دیدم که بر دست سردار سلیمانی بوسه زدم وایشان به من لبخند زدنند و دست بر سر من کشیدند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دوستی های جدیدی خواهید داشت

  56. زهرازهراsays:

    پدر بنده خواب دیدند که سردار سلیمانی با ایشان صحبت میکنند و میگویند که چرا آماده باش نیستید دراین وضعیت ، مگه الان نباید اماده باشید؟ تعبیر این خواب چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای ایشون زیارت عاشورا بخونن به نگرانی های پدرتون از این وضعیت اشاره داره

  57. محمدمحمدsays:

    سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت ادمین و بقیه دوستان.من امروز صبح خواب دیدم درکنار سردار سلیمانی در گندم زاری بودیم و غروب افتاب هم بود و ایشان درحالی که دست برشانه‌ام گذاشته بود با لبی خندان درحال صحبت با من بود(گندم ها زرد رنگ بودن) ممنونم بابت تعبیرتون🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار کسالت و رخوت شوید

  58. سیدمحمودمصطفویسیدمحمودمصطفویsays:

    من خواب سرداررادیدم ایشان تشریف اورده بودن وازداخل مکانی که لباس مبارک ایشان بودبه بنده گفتندمدال لیاقت وشجاعتشان رابه ایشان بدهم من گفتم که اجازه دست من نیست ایشان گفتندتومسیولشی وبایدتحویلم بدهی اغوششان کشیدم وتقدیمشان کردم تعبیرش چییت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در اعمال و رفتار خود تجدید نظر کنید

  59. LiliLilisays:

    سلام خسته نباشید منو نامزدم عاشق همیم ولی خانواده ها نزاشتن بهم برسیم هنوز بلاتکلیف هستیم دیشب خواب دیدم که سردار به همراه خانواده نامزدم اومدن خواستگاری من پدر بالا سرم نیست اونا هم به خاطر همین این مخالفن چند شب بود به امام زمان میگفتم برام پدری کنن که اینطوری شد دیشب خدا کنه خیر باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی خود واقع نگرتر باشید

  60. محمد.نمحمد.نsays:

    سلام وقت شما بخیر خواب جنازه شهید المهندس و حاج قاسم رو دیدم بعد دیدم که با اون وضع حاج قاسم زنده شد یعنی معجزه شد و اون بدن با لطف خدا در بیمارستان با درمان زنده شد هر چند اثرش رو بدن حاج قاسم معلومه و حاج قاسم رو دیدم زنده و بهم گفتن پروردگار فرمود هنوز نوبت رفتن حاج قاسم فرا نرسیده هر وقت فرا برسه شهید میشه و میره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید رفتار خود را در جهت کارهای خوب سوق دهید

  61. Kazemiii.fKazemiii.fsays:

    سلام وقت بخیر بنده خواب دیدم شهید سردار سلیمانی به خونمون اومد و پیش من نشست و در کاغذ دایره و خط میکشید و به من هم گفت بکشم تعبیر این خواب چیست خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تاثیر پذیری مثبت در زندگی است

  62. SanazSanazsays:

    سلام و عرض ادب خدمت معبر گرامی.من دیشب خواب دیدم ک شب هنگام تو خیابون و زمانی ک خیلی پریشون بودو از دنیا گله داشتم شهید سردار سلیمانی رو دیدم ک با لبخند و مهربونی ازم استقبال میکنه و باهم قدم میزنیم و ازش میخوام درمورد ایندم بگه و چن دقیقه بعد از قدم زدن با ایشون ب خونش میرسیم و ایشون میگن ک چند لحظه میرم نماز بخونم تو اتاقشون و من منتظر میمونم و بعداز یه مدت منتظر موندن در اتاقشون رو باز میکنم ک میبینم غیب شدن و منم با ترس از اونجا دور میشم.و هیچوقت لبخند زیباشون ک دیشب حالم رو خوب کرد از یادم نمیره.میخوام بدونم تعبیرش چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای رفع بلا صدقه ای دهید

  63. فریالفریالsays:

    من یه دخترم که چند ماه عقد کردم فقط،و شب ۱۱ماه رجب خاب دیدم که یه دختر بدنیا اوردم تویه جایی که امکانات نبود و خاکی بود ولی بدون درد زایمان کردم، بعدش تو یک مسیری همسفر سردار سلیمانی شدم که تو مسیر باهم حرف زدیم و میخندید حتی منو بوسید ولی یه جایی رسیدیم که ایشون از کالسکه پیاده شدن و ازمن جدا شدن ولی قبلش منو نصیحت کردن من ازشون جدا شدم و سوار کالسکه شدم و به راهم ادامه دادم ،،میشه بگید تعبیر این خاب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقات هیجان انگیزی در زندگی برایتان ممکن است رخ دهد

  64. اسماعیل استقلالیاسماعیل استقلالیsays:

    سلام وقت بخیر من امروز پنج شنبه آخر سال خواب حاج قاسم را دیدم که منزل من با یکی از فرماندهانشون هستند روی نقشه ای کار میکردند من هم با دوربین فیلم برداری از صحنه فیلم گرفتم البته اجازه داشتم که فیلم بگیرم پس از پایان کار سراغ ایشان رفتم که با لباس رزم بودند بهشون عرض کردم حاج آقا حدود 48روزه که شهید شده اید الان رجعت کرده اید؟!!!!!!! ایشان همانطور که داشتند خستگی در میاوردند فرمودند من هم یکی از بندگان خدا هستم لطفا تعبیر این خواب جیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای ایشون زیارت عاشورا بخونین و ازشون بخواین براتون دعا کنن

  65. رضارضاsays:

    من خواب شهید سلیمانی رو دیدم که راه میرود به فاصله پنج متر و من هم پشت ایشان دنبالش کریه کنان میروم و به جایی رسیدم که برای ایشان امکانات فراهم میکردم مثل غذا تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      روزهای خوبی در انتظارتان خواهد بود

  66. مريم رحيميمريم رحيميsays:

    سلام خسته نباشيد، من دوبار خواب سردار رو ميبينم،اول خواب ديدم رفتم جاي زيارتي سردار داخل ماشين ديدم،بعد يه پسر بچه رفت كنارش گفت شيريني ميخام سردار هم بين اين همه مردم منو صدا كرد گفت برو يه شيريني بيار براي اين بچه منم ميخواستم شيريني بيارم مامانم نذاشت،بعد سردار سليماني گفت شيريني اووردي گفتم يادم رفت تا خواستم بقيه حرفمو بزم سردار ناراحت شد شيشه ماشين رو اوورد بالا رفت😭😭خواب دوم هم خواب ديدم سردار با ماشين داشت ميوه ميفروخت دست راستش هم دوتا إز انگشت هاش نبود اومد تو حيات ما رفتيم پيشش ميوه بگيريم،داداشم يه صندوق سيب پيشش گرفت منم ميخواستم بهش بگم دستتتون درد نكنه بازم تو خواب إز دست من ناراحت بود و گفت،نميخواد ازم تشكر كني برو😥😥😥😥ممنون اگه تعبيرشو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای سردار و شهدا زیارت عاشورا بخونین و از گناه و خطا دوری کنین و راه ایشان را انتخاب کنین

  67. S.zahra.nS.zahra.nsays:

    سلام من خاب حاج قاسم رو دیدم ایشون تو خابم نقش پدرم رو داشتن من میدونستم و من از این بابت خیلی خوشالم و همش با خوشالی ایشون رو بغل میکنم و مثل ی دختر بابایی کلی هواشونو دارم ایشونم منو خیلی دوس دارم با گزیه بهشون میگم من خیلی ادم بدیم من شهید نمیشم مگه نه ایشون بمن میگن نه دخترم توحتما شهید میشی خلاصه اینکه همه کاری براشون میکنم ایشون ب دیدار رهبر میروند به خانه رهبر من هم بعد ی مدتی میرم دنبالشون وقتی میرم دم در خانه رهبر، سردار به همراه رهبر می اییند دم در و سردار منو ب رهبر معرفی میکنند و با خوشالی روی سرم من دست میکشند تنها چیزی ک نگرانم کرده اینه ک تو تمام خابم سردار هیچ لبخندی بمن نمیزنند و قیافه جدی ای دارند! نمیدونم معنی این خابم خوبه یا نه!!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی به توانایی های خود تکیه کنید

  68. حمزهحمزهsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم سر قبر سردار سلیمانی هستم ولی یه روحانی بالا سر قبر هست سوال ازمون میپرسه اگه جواب بدیم میزاره بریم سر قبر ولی جواب ندیدم نمیزاره بعد سوالش از همه این بو هتل پنج ستاره چیست شاید خواب مسخره باشه ولی فکرم درگیر کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ایشون زیارت عاشورا بخونین به هفکر کردن به مسائل بی اهمیت و بیهوده خود داری کنید

  69. زهره اکبریزهره اکبریsays:

    من خواب دیدم که گفتند جایی هست که برای برآورده شدن حاجت دعا میدهند چون من دعا زیاد گرفته بودم در عالم بیداری رقبتی به رفتن نداشتم اما با چندتا خانم رفتم و سردار سلیمانی را دیدم در پارچه ایی مشکی دعایی با گچ نوشته بود و به من داد اصلا حرفی نزد و سرش پایین بود لطف کنین تعبیر این خواب رو بگین چون من حاجت دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای به دست اوردن خواسته هایتان پشتکار خودرا بیشتر کنید

  70. زهرازهراsays:

    دیشب خواب حاج قاسم رو دیدم ؛ حاجی اماده میشد که مسافرت بره و من دائم گریه میکردم و اصرار میکردم نره چون میدونستم اگه بره شهید میشه حاجی حرفی نمیزد و فقط نگاهم میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      براشون زیارت عاشورا بخونین و بخواین برای عاقبت بخیری تون دعا کنن

  71. علیرضا احمدیعلیرضا احمدیsays:

    سلام. من خواب دیدم شهید قاسم سلیمانی رو که توی یه مسجد سخنرانی کردن و تمام شد امدن طرف وضوخانه وضوبگیرن من باهاش دست دادم و خندید من دستشو اوردم بالا که بوس کنم میدونستم نمیزاره دست خودمو بوسیدم رو دستش بود که خجالت نکشه بعد من سه ساله پیگیر کارم هستم درست نشد بعد به حاج قاسم میگم سه سال پیگیرم ایشون خندید رفت وضو گرفت تا بیاد من دفتر که دستش بود گرفتم نوشتم اسم خودمو تاریخ تولد هم نوشتم بعد دوتا ورق دیگه هم زدم نوشتم اسم خودمو شهید علیرضا احمدی دیدم اسم بعضی شهدا نوشته بود اسم خودمو هم اضافه کردم بعد برم دفتر رو بدم حالاباز سردارنمیدونم کجا رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی در زندگی شما باشند که تاثیرات مثبتی در زندگی شما بگذارند

  72. negnegsays:

    سلام‌وقتتون‌بخیر من‌پریشب‌خواب‌دیدم‌که‌حاج‌قاسم‌رو‌دیدم‌ که‌ازماشین‌پیاده‌شد‌و‌چهرهی‌خندانی‌داشت همزمان‌هم‌یه‌ماشین‌اومد‌که‌پدربزرگم‌که‌سالهاست که‌فوت‌شده‌هم‌خوشحال‌پیاده‌شد‌ونزدیک‌یه‌ ومن‌هم‌رفتم‌سمتشون‌و‌دریک‌باغ‌بودیم‌ میشه‌تعبیرشو‌رو‌بگید

  73. حسینحسینsays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم که کنار یه گودالی ایستادم و دورش چندتا پیکر شهید افتاده بود و پیکر شهید سلیمانی هم یه طرفش بود من لباس جنگی تنم بود و یه سرباز دیگه هم اونجا بود رفتم پیش پیکر شهید سلیمانی ایستادم و فکر میکنم در حال اشک ریختن بودم دقیقا یادم نیست یه دفعه دیدم شهید سلیمانی داره نفس میکشه و چشماشو باز کرده و میگه منو ببر پیش آمبولانس الان شبه آمبولانس نمیتونه بیاد من با خودم گفتم چجوری ببرمش زورم نمیرسه ولی دستمو گذاشتم زیر کمرش و خیلی راحت بقلش کردم رفتم دیدم منو نگاه میکنه و میخنده و میگه احسنت احسنت رفتم رسیدم به یه دروازه . دروازرو باز کردم دیدم یه کوچه هست با چند تا دروازه یه شکل و انتهای کوچه باز بود داشتم میرفتم سمت انتهای کوچه که دیدم سردار میگه از این سمت نرو شبه خطرناکه بیا ازین دری که کنارمون بود بریم بهش گفتم باشه درو باز کردم دیدم دوتا سرباز دشمن اون دور ایستادن ولی من به مسیرم ادامه دادم و خوابم تموم شد میشه تعبیرشو بگید

  74. DelsaDelsasays:

    خواب دیدم با شهید سلیمانی یه جای شلوغ داشتیم قدم میزدیم بین اون جمعیت زیاد من از بقیه جدا شدم و همراه ایشون به یه مکان شبیه مسجد رفتم من نشستم ایشون کنارم ایستاده بودن بعد من از کیفم نون حلوا بیرون اوردم یکم خوردم بهشون تعارف کردم گفتن میخورم ازم گرفت بعدش یه تیکه نون وسطش یه چی بود که حالت مایع داشت خوردم خیلی شیرین و خوشمزه بود تو خواب به این فکر میکردم هیچ ارتباطی با خانوادم ندارم بهشون خبر بدم کجا هستم نگران نشن

  75. مریم گل محمدیمریم گل محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم سرم شکسته و دارم میدوم سمت مسجد بعد شهید سلیمانی منو سوار ماشینش کرد و چفیه شو بست دور سرم و منو رسوند بیمارستان میدونید تعبیرش چیه?

  76. حنانهحنانهsays:

    سلام من خواب دیدم که تو یه مجلسی رفتیم که اعلام کردن روح ملکوتی شهید سلیمانی به اون مجلس میان و ما همه قادر به دیدن ایشون هستیم وقتی نوبت به من رسید گفتم من همیشه برای شما قرآن میخونم میشه شما پیش خدا واسطه بشین که من به حاجتام برسم و در اخرت هم شفیع من باشین؟ درست یادم نیست که دقیقا چی گفتن اما مضمون پاسخشون منفی بود بعد باز گفتم باشه میشه فقط شافع من در آخرت باشین؟ بازم درست یادم نیست اما داشتن ماسخ میدادن و تا جایی که یادمه باز هم جوابشون منفی بود و در همون حال پشت پرده سیاهی پنهان شدن. میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه؟

  77. یاحسینیاحسینsays:

    سلام ،من امروز صبح خواب دیدم که توی یه هلی کوپتر مانند هست انگار، کنار سردار نشسته بودم و ایشون بهم تکیه داده بودن و سرشان روی شونم بود ،بعد من از آرنج دست به پایین ایشان را در دست گرفته بودم که آسیب دیده بود و جوری که انگار نباید تکان بخوره .و انگار خودم اون دردو حس میکردم ، ممنون میشم اگر تعبیر داره؟! واین دو سه بار خوابیه که در مورد ایشون دیدم .

  78. هانیههانیهsays:

    سلام من قبلا هم بهتون گفتم که خواب شهید سلیمانی رو ۳ بار دیدم من تو بار دوم که دقیقا شب اول سال ۹۹ بود دیدم که توی مجلسی بودیم که انگار جبهه ای تو سوریه بود و منو دادشم کنار هم روبه روی شهید سلیمانی نشسته بودیم و شهید به حرف های من میخندیدند ومن ازشدن پرسیدم چرا میخندید ایشون گفتن که حرف بامزه ای گفتی

  79. هانیههانیهsays:

    سلام ممنونم از خدمات سایتتون و تشکر میکنم از معبرتون من قبلا گفتم که ۳ شهید رو تو خواب دیدم و بار اول و دوم گفتمو ممنون میشم که برام تعبیرش کنین بار سوم که خواب ایشونو میدیدم این خواب های اول و دوممو برای ی نفر تعریف کردم و احاس کردم که دیگه ایشون به خوابم نمیادو دوستم داره ولی اون شخص که طلبه بود بهم گفت مطمئن باش که شهید سلیمانی دوست داره و منم واقعا ناراحت بودم وقتی شب خوابیدم دیدم که ایشون از طریق یک دختر ۷ یا ۸ ساله چادری که تو فیلماشون احاس میکردم دیدم دیدم که ایشون از طریق اون دختر خانوم وصیت نامشونو به من الهام میکردن و من بیشتر اون قسمت از وصیتی که الهام میشد یاد دارم این بود که (من آقای خامنه ای رو تنها و مظلوم میبینم وشما باید تنهاش نذارین) ومن ایشونو میدیم ولی یادم نمیاد چیزی ب من گفته باشن ولی یادم هست که ی چیزایی میگفتن بهم

  80. هانیههانیهsays:

    سلام ممنونم از خدمات سایتتون و تشکر میکنم از معبرتون من قبلا گفتم که ۳ شهید رو تو خواب دیدم و بار اول و دوم گفتمو ممنون میشم که برام تعبیرش کنین بار سوم که خواب ایشونو میدیدم این خواب های اول و دوممو برای ی نفر تعریف کردم و احاس کردم که دیگه ایشون به خوابم نمیادو دوستم داره ولی اون شخص که طلبه بود بهم گفت مطمئن باش که شهید سلیمانی دوست داره و منم واقعا ناراحت بودم وقتی شب خوابیدم دیدم که ایشون از طریق یک دختر ۷ یا ۸ ساله چادری که تو فیلماشون احاس میکردم دیدم دیدم که ایشون از طریق اون دختر خانوم وصیت نامشونو به من الهام میکردن و من بیشتر اون قسمت از وصیتی که الهام میشد یاد دارم این بود که (من آقای خامنه ای رو تنها و مظلوم میبینم وشما باید تنهاش نذارین) ومن ایشونو میدیم ولی یادم نمیاد چیزی ب من گفته باشن ولی یادم هست که ی چیزایی میگفتن بهم

  81. شهلا نجف پورشهلا نجف پورsays:

    سلام بنده خواب دیدم تو جمعی نشستیم و سردار سلیمانی هم نشسته پیشم داره باهام صحبت میکنه.بعد سردار میگن ک تو این جم من فقط ایشون رو میشناسم ک منظورش من بودم.حالا نمیدونم تعبیرش چیه

  82. عرشیانظریعرشیانظریsays:

    سلام من در خواب تابوت شهید حاج قاسم سلیمانی رادیدم که پدرم در آن را باز کردجالب اینجاست که بلا فاصله یک مرد به کمک پدرم از درون تابوت برخاست و آن مرد حاج قاسم بودکه آمدند و با من احوال پرسی کردند. اگه میشه این خواب راهم تعبیر کنید.باتشکر

  83. زینب سیاحیزینب سیاحیsays:

    سلام خواب دیدم خونمون رو برای مجلس روضه امام حسین آماده کردیم، و یهو سردار سلیمانی تشریف میارن خونمون و تا دیدمشون همینطور اشک ریختم و ایشون فقط لبخند زدن و رفتن تو یکی از اتاق‌هایمان و ی چیز کوچیکی برداشتن گفتند این برای شما خوب نیست میبرمش، و رفتند بیرون و دوباره اومدن داخل که یک پرچم سیاه بزرگ امام حسین دستشون بود و فرمودند این برای شما خوبه و بیرق رو خودشون نصب کردند تو اتاق روضه

  84. زهرا میرزهرا میرsays:

    شب ۱۴ دی ماه خواب دیدم که در تاریکی شب یه فرد قد بلند دنبالم میدود و من هم فرار میکنم در دل شب تا به شهید سلیمانی رسیدم که در نور و روشنایی وایساده بودن دستشون رو بر سرم کشیدن و گفتن من ضامن تو هستم. با اشاره دست به فرد قد بلند فهماند که برود و من هم پشت شهید پنهان شدم و نجات پیدا کردم_این خواب رو تا دو شب پشت سر هم دیدم ولی شب سوم باز همان خواب تکرار شد ولی حاح قاسم نبودن که ضامنم بشود؛ در خواب مث شب های قبل در حال فرار بودم تا به اتاقی در دل روز رسیدم در آن اتاق تابوت ۶ شهید با پرچم ایران بود که اولی رو باز کردم حاج قاسم بود؛ سراغ بعدی رفتم در تابوت باز شد و من هم در تابوت افتادم و دیگر خواب ایشان رو ندیدم. تعبیر این خواب چیست؟؟

  85. م .نم .نsays:

    سلام شب جمعه نزدیک اذان صبح خواب دیدم سردار سلیمانی با چند نفر اومدن خونه ما روضه سوزناک برای امام رضا خوندن دختر وخواهر ایشان هم بودن بعد از روضه سریع رفتن دو تا از دشمن ها هم یر پشت بام وکوچه کمین بودن .ما 20 ساله مستاجریم امسال خیلی غصه میخورم برای بیخانمانی در ضمن رهن و اجاره مون هم زیاد کرده. شب قبلش ترامپ رو لعنت کردم که باعث تحریم و گرفتلری بیشتر افرادی مثل ما شده ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید

  86. فاطمهفاطمهsays:

    من خواب دیدم رفته بودم طلائیه تو آب های طلائیه راه می رفتیم حاج قاسم راوی ما بود ایشون نشست رو زمین تا برای ما راوی گری کند انگار تازه از جنگ برگشته بود کفش هایش رو درآورد پاهایش ورم کرده بود وزخمی شده بودو خون آمده بود خیلی خسته بود انگاری هم ناراحت

  87. حنانهحنانهsays:

    سلا وقتتون بخیر من خواب دیدم شب دیر وقت بود داخل خیابونمون از تاکسی پیاده شدم داشتم میرفتم سمت کوچمون ترس تو دلم بود الان کوچه خلوته اتفاقی واسم نیوفته یه دفه سردار سلیمانی رو سر کوچه دیدم انگار منتظر بودن من برسم وارد کوچه بشن بعد همین که داشتن میرفتن برگشتن چند ثانیه خیره شدن به من وقتی نگاهم میکردن اینقدر چشماشون برق میزد که نمیشه توصیف کردهمین که با برق چشاشون بهم خیره شدن اصن دلم اروم گرفت باخیال راحت رفتم سمت خونمون بعد انگار خونه خودشون داخل کوچه مابود و دقیقا اون خونه ای که داشتن میرفتن الان خونه شهید مدافع حرمه

  88. sogndsogndsays:

    سلام وقتتون بخیر من یه خواب عجیبی دیدم خواب دیدم که گویا سردار سلیمانی شهید نشده بودند و‌ هنوز زنده بودنند توی یه مکانی مثه مسجد بودیم همراه با کلی جمعیت و اینکه قرار بود سردار سلیمانیو زنده زنده خاک‌ کنند و مثله اینکه به اجبار هم‌بود و ایشون اومدن صحبت کردن و‌بعده صحبت عده ای داشتن قبر ایشونو آماده می کردنند من اونجا اینقدر ناراحت بودم که رفتم‌توی حیاط ولی وقتی برگشتم دیدم که بله سردارو زنده زنده خاک‌کردند

  89. زهرازهراsays:

    تعبیر خواب شهید و خواستشون از ما چ تعبیری داره؟

  90. صادقصادقsays:

    سلام خواب شهید قاسم سلیمانی رو دیدم در یک زمین کشت خیلی بزرگ کنار حرم امام رضا عده ای صف ارایی می کردن برای گوش دادن به صحبت هاش ، بنده یک کار مهمی داشتم که باید انجام می دادم ، وارد حرم شدم فکر کردم این کار از حضور در این صف مهتر نیست و اشتیاق پیدا کردم که بر گردم به این جماعت ، در حین برگشتن خروجی از یک صحنی از امام رضا ، متوجه شدم که یک ملت جوان در این زمین کشت نشسته و گوش به صحبت های قاسم سلیمانی می دادن ، دلم نیامد حرف بزنم و صحبت هایش را قطع کنم ولی در دل پر اشتیاق داشتم از نگاه کردن به ایشان ، ایشون در حین صحبت کردن ، متوجه نگاه های من شد و شروع به صحبت کردن کرد

  91. بنده ی خدابنده ی خداsays:

    به نام الله سلام . خواب دیدم حاج قاسم برام سربند سفید میبنده لطفا تعبیرش کنید

  92. مریم غفارنژادمریم غفارنژادsays:

    سلام خواب دیدم درمجلسی نام مقدس حضرت زهراروصدامیکنم باصدای بلنددراین مجلس هم حاج قاسم سلیمانی بودن تعبیرچیست

  93. شقایق رسولیانشقایق رسولیانsays:

    سلام من در عالم رویا دیدم که حاج قاسم بهمراه یارشون ک نمیدونم یه نفر بودن با چند نفر مهمان خانه ما شدن بصرف غذا من با شادیه بسیاری از ایشون پذیرایی میکنم ایشون هم با من بسیار خوش برخورد بودن و قتی داشتن میرفتن ازشون خواستم که دوباره پیش من بیان و ایشان با خنده و بالا بردن دستشون تایید کردن تعبیرش چیه؟

  94. کلثومکلثومsays:

    سلام خودم فرزندشهیدهستم.هفته پیش دخترعمه ام خواب دیدکه پدرم دوروبرمه وآغوشم میکنه وهمه با تعجب نگاه میکنن وپدرم میگه من همیشه به دخترم سرمیزنم. دیشب هم خواب سردارمو دیدم که انگار همه توی یه آبشاردارن شنا میکنن سردارمیاد به همه سر میزنه، بهشون میگم من کارت دارم میادطرفم میرم باهاشون صحبت میکنم و یه چفیه سفید هم روی سرشون انداخته وبعداز اتمام حرفام پیشونی ام می بوسه.خیلی خوشحال میشم تو خواب ممنون میشم تعبیر بفرمایید.یاعلی

  95. فاطمه سلیمیفاطمه سلیمیsays:

    سلام من خواب دیده بودم که همراه با سردار سلیمانی در یک ماشین نشسته بودیم و با هم حرف میزدیم میان حرف هایم من به سردار گفتم سردار شما مگر شهید نشده بودید؟سردار گفت نه انها یک بازی برای گول زدن امریکایی ها بود و من شهید نشده ام میشه تعبیرشو بهم بگید؟

  96. ابراهیم صادقیابراهیم صادقیsays:

    من خواب سردارشهید سلیمانی رادیدم مدتی که من مشغول آماده کردن پزیرایی بودم منتظرم بود

  97. م ج بیژنیم ج بیژنیsays:

    سلام مادرم خواب که همسرم با دو زن دیگر صورت پوشیده سعی به انداختن من به چاه را داشتند و در خواب صدای مادرم را کسی نمیشنید ناگهان دست قطع شده سردار سلیمانی به کمک مادر امد ولی همسر در خواب خیلی به مادرم میخندید و او را به عقب تکان میداد

  98. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم حاج قاسم به من خبرایی میدن جوری که بقیه نمیبینن ایشون رو و فقط من میبینم که بقیه نمیدونن و من باید اون مشکلاتو حل کنم مثلا بهم گفت فلانی که مرده یه موتور توی فلان جا داره که هیچکس نمیدونه و اون موتورو ببر بده به مادرش درصورتی ک اون پسر ۸ یا ۹ سال پیش مرده و هیچ سمتی بامن نداره و یا بهم گفتن یه مغازه تو یه پاساژ هست توی یه اتاقش یه کمد هست که پشت اون کمد یه اتفاقایی افتاده

  99. YasamanYasamansays:

    سلام،من تا الان سه بار خواب سردار سلیمانی رو دیدم در خواب آخرم به من یک دست نوشته در سر رسید خودم دادن و من رو تو اون دست نوشته دخترم خطاب کردن و بعد یه متن برام نوشتن،لطفا تعبیر این خواب رو میگید؟؟؟🙏

  100. علی حدادیعلی حدادیsays:

    سلام خواب دیدم به دفتر حاج قاسم رفتم منتظر من بودن به ایشان عرض کردم بخاطر کرونا نمیتونم ببوسمتون میخام دستتون رو ببوسم ،دست ایشون رو بوسیدم اتهامی به من وارد بود که خدمتشون رسیدم ایشان وقتی مشغول دست بوسی بودم انگشتر سرخی در دست داشتند گفتند تازه تبرک شده و من دستشان رو گرفتم و انگشتر رو به دو چشمانم مالیدم و در حال بغض بودم بعد از ایشون خواستم حاجی میخام صدای قلبتان رو بشنوم خندید و به شوخی چیزی گفت پیراهن رو رو دراوردن و من به صدای قلب ایشان گوش میدادم که از خواب بیدار شدم لطفا من را در تعبیر این خواب شیرین همراهی بفرمائید.

  101. ستاره بدرهستاره بدرهsays:

    سلام.من خواب دیدم از دست کسایی فرار میکردم که میخواستن با اسلحه بکشنم حاج قاسم اومد و گفت نگران نباش نجاتت میدم تعبیرش چیه

  102. یوسف سرتیپییوسف سرتیپیsays:

    خواب دیدم که میگن حاج قاسم سلیمانی که شهید شده بود زنده هست و من داشتم از خوشحالی شدیدا گریه میکردم

  103. محدثه کاووسیمحدثه کاووسیsays:

    سلام من خواب دیدم در یک مراسم حفظ جز سی هستیم مهمان افتخاری مراسم سردار سلیمانی بود بعد از مراسم او به من وتمام کسانی که امدند قران داد تعبیر خواب چیست

  104. حسین عبدیحسین عبدیsays:

    با عرضض سلام من خواب دیدم که حاج قاسم ازپله های عجیبی مرا به عوج اسمان میبرد و باز با همان پله ها مرا به ارامی به پایین فرستاد

  105. غفاریغفاریsays:

    سلام خواب دیدم مادرم آشپز مخصوص خانه رهبر و سردار سلیمانی هستند و حقوقش ماهی 2 میلیون هست.(مادرم درحقیقت خانه دار هستند) اون ها ی خونه قدیمی ولی بزرگ دلشتند. توی خواب به مادرم گفتم به کسی نگه که آشپز ایشون هست چون ممکنه مارو تهدید کنند که بلایی سرشون بیاریم با غذا. و چیز زیاد دیگه ای یادم نیست. فقط سردار یک گوشه خانه نشسته بودند و چهرشون خندان بود. اینم بگم که مدتی هست مشکلات مالی داریم و این مدت زیاد سختی کشیدیم. میدونم تعبیر این خواب این هست که درکارمون گشایش ایجاد میشه

  106. نازنیننازنینsays:

    سلام من خواب دیدم در یک اتاق من و همه خانوادم و فامیلم در کنار قبر سردار سلیمانی هستیم و انگار قبرش بسیار بزرگ و وسیع بود و به جای خاک یک ملافه ی سبز رنگ روی ایشون کشیده شده است و زیر این پارچه خواب بودن ..و ما خواستیم رو ایشون خاک بریزیم و خاکسپاری کنیم قبل از این خواب هم خواب دیدم در یک خرابه ای هستم و ایشون اروم امدن به من خنده ملایم کردن و رفتن میشه بگید بهم تعبیرش رو مرسی از سایت توپ تاپ

  107. شهادت راه مردان خداست...شهادت راه مردان خداست...says:

    سلام.من در خواب دیدم در یک بیابان بزرگ پشت یه تپه ایی بود که ما میدونستیم پیکر حاج قاسم عزیز اونجاست.رفتیم و من دیدم ایشون نیمه جون هست و ففط داره نگاه میکنه،بدن ایشون زخم هایی داشت ولی هنوز زنده بودن و بعد کسانی ایشون را تشیع جنازه کردند.لطفا بگید.ممنون.

  108. زهرا عمرانیزهرا عمرانیsays:

    سلام من دوباره خواب سردار رو دیدم خواب دیدم داشتیم از یه مراسم عروسی برمیگشتیم سردار رو تو راه دیدیم سردار تو یه ماشین خودش بود من ازش پرسیدم شما سر عروسی همه میرید خندید و گفت هر کسی رو بشناسم میرم ......😭من اگر گریه برایت نکنم میمیرم سردارم

  109. زهرا توسلیزهرا توسلیsays:

    من خواب سردار سلیمانی را دیدم که در جنگ حضور داشتند و من هم آنجا بودم شهید سردار سلیمانی وارد تونلی شدند که برای فرار بود و ایشون چهره جدی داشتند سردار سلیمانی وارد تونل شدند تا مطمئن شوند عراقی ها از آن طرف تونل به ما حمله نکنند در جنگ من از تونل فرار کردم و به جای سرسبزی رسیدم وقتی از تونل برگشتم دیگر آن طرف تونل جنگ نبود و من در محل دیگری قرار داشتم و بعد از خواب بیدار شدم لطفا تعبیر خواب من رو بگید

  110. فائزهفائزهsays:

    سلام..خواب دیدم سردار سلیمانی شهید شدن و من ایشون منزل پدر بزرگم غسل و کفنشون میکنم..در همون زمان ناگهان با خودم میگم حالا که سردار برای تدفین میبرن منم یه شاخه گل داوودی میزارم داخل کفنشون و میگم از طرف من داخل قبر همراهشون باشه ..تعبیر این خواب میخواستم

  111. کاربر بی نشانکاربر بی نشانsays:

    سلام من از شهر دریا و نخل های سر به فلک کشیده(بوشهر) هستم در خواب دیدم که من و عموم و پدرم روبه روی سردار والا مقام شهید سلیمانی نشستیم من با دیدن ایشون غش کردم.... بعد ایشون سریع مثل باد از جلوی چشمای من محو شدن اگر میشه تعبیر رو بهم بگید ممنون

  112. کاربر بی نشانکاربر بی نشانsays:

    بعد یه چند کلمه ای هم صحبت کردن که من متوجه نشدم این خواب دقیقا بعد از نماز صبح اتفاق افتاد

  113. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم دست سردار سلیمانی را گرفتم و با خوشحالی زیاد با او گفت گو میکنم تعبیرش چیه؟

  114. سمیهسمیهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم شهید سلیمانی به منزل ما آمدند و من در حال صحبت کردن با ایشون هستم خیلی خوشحال بودیم هم من و هم شهید سلیمانی اما زمانی که میخواستن برن توی حیاط منزل یه بمب خورد و ایشون تو خوابم شهید شدن لطفا تعبیر این خواب رو به من بگید ممنونم.

  115. توکلیتوکلیsays:

    سلام خواب دیدم در مسیری برای زیارت قبور شهدا هستم توی مسیر دیدم بدن مطهر شهید سلیمانی روی زمین افتاده و سر مبارکش افتاده جلو و با نگاه من به اون یک باره جون گرفت و سلامت شد و بلند شد اونرا در آغوش گرفتم و در گوش رمزمه میکردم و با دستم میزدم پشتش و می گفت دعا کن خداوند مک را عاقبت بخیر کن از گناهان من در گذره و من را در اهدافی که دارم موفق کند

  116. مهدی کیهانیمهدی کیهانیsays:

    سلام من خواب دیدم سردار سلیمانی منو بغل کرده و تو آغوشش خوابیدم خواهشن بگین تعبیرش چیه

  117. معصومهمعصومهsays:

    سلام من در خواب دیدم در جایی بزرگ که مسجد بود و خیلی روشنا و زیبا بود سردار سلیمانی در جلوی من بودند هیچ کس ایشان را نمیدید و انگار فقط من میدیدم ایشان هم به من نگاه نمی کردند انگار من را نمی دیدند در خواب یادم نبود ایشان شهید شدند و فکر می کردم زخمی شده اند زمان نماز فرا رسید سردار و بقیه مردم به امام جماعت اقامه کردند اما من پشت سر سردار و به ایشان اقامه کردم ممنون میشوم تعبیر کنید

  118. ممsays:

    سلام

  119. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدیم سردار سلیمانی خونه ما بودن و وقت رفتن ایشون رو گرفتم تو آغوش و زار زار گریه میکردم از خوشحالی و آخر بار هم ایشون گفت امام زمان دوست دار شماست لطفا میشه تعبیر این خواب رو بگید

  120. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدیم سردار سلیمانی خونه ما بودن و وقت رفتن ایشون رو گرفتم تو آغوش و زار زار گریه میکردم از خوشحالی و آخر بار هم ایشون گفت امام زمان دوست دار شماست لطفا میشه تعبیر این خواب رو بگید

  121. Zizi scimitarZizi scimitarsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید،تق بلا دو یا یک هفته پیش خ‌واب دیدم ک سردار حاج قاسم سلیمانی با چند نفر در ماشین به علاوه من درحال ماموریت بودم البته من ب زور سوار ماشین شده بودم و میدانستم سردار قلب من شهید شده و دوباره نمیخ‌ایستم شهادت ایشان را ببینم ومدام او ب حرف های من حقیر لبخند میزد وقتی ک می گفتم سردار مرا ببخشید اما شما شهید شده ای دست از این ماموریت بردارید اگر دوباره ب این دنیا بازگشتید ،البته در رویا مطمئن بودم ایشان قبلا شهید شده بودند،داشتم می گفتم من تحمل ندارم شما در مقابل چشمانم اتفاقی باستان بیافتد هی جلو ایشان می ایستادم و اجازه نمی دادم بروند زارو بچه میزدم،اما پاسخ فقط لبخند بود،راستی حتی رنگ لباس ایشان را هم یاد دارم ،یک کاپشن سادت۶سفید مردانه ب تن داشتند بزرگوار،تعبیرش چیست؟ خدا خیرتان دهد

  122. گمنامگمنامsays:

    با سلام. من خواب دیدم که روی تخت بیمارستانم و حاج قاسم با لبخند وارد اتاقم شدن و یک کلت جلوی من گرفتند و گفتند دست چپتو بیار بالا و من اووردم بالا و ایشان یک تیر به مچ دستم زد اما از دستم خونی نیومد و اینکه بجای اینکه دردم بگیره لذت میبردم ولی کمی میترسیدم. روز بعد دوباره حاج قاسم یه تیر دیگه کنار همون رو مچ دست چپم زد و من بهش گفتم: حاجی چرا میگی دستتو بیار بالا بعد تیر میزنی؟ گفت چون اینجوری خون به دستت نمیرسه و دستت بی حس میشه و وقتی تیر میخوری درد نداری. لطفا تعبیر این خوابو بهم بگید ممنون

  123. ZahraZahrasays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که جمعیت زیادی برای خاکسپاری حاج قاسم اومده بودن و ی اقایی منو راهنمایی کرد ب عنوان بستگان نزدیک حاج قاسم بودم و اجازه داشتم زودتر از مردم برم کنار تابوت و پیکر مطهرشون.و دستمو روی تابوت زدم و برای حال خودم و یک فرد دیگری از حاج قاسم طلب دعا کردم.تعبیر خواب چیه؟

  124. حنانهحنانهsays:

    سلام .دوبار خواب سردار رو دیدم که به منزل ما اومدند و مثل یه رفیق خیلی قدیمی و صمیمی با همسرم صحبت می کنند و نماز می خوانیم و اماده دفتن به سر کار می شویم

  125. زهرا.فکوریزهرا.فکوریsays:

    ببخشید من خواب سردار سلیمانی رو دیدم که در خواب از ایشون خواستم که من رو ببوسن وتا ایشون خواستن که ببوسن من هم ایشونو بوسیدم و بعد یه لبخند پدرانه به من زدن.اگر امکان داره تعبیرشو میگین

  126. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.من دوبارخوای شهیدسلیمانی رودیدم باراول دیدم که دارم گریه میکنم وازشون میخوام که کمکم کنن .باردوم هم دیدم که ی لباس سبزپوشیده بودندوباهم رفتیم سرقبرشون کنارقبرشون هم ی شهیددیگه بودکه نمیدونم کدوم شهیدبود.یکم کنارقبرشون گریه کردم ودعاکردم یک دفعه سنگ قبرشون برداشته شدوزنده شدندوهمه مردم ازشون فرارمیکردن وفقط من بودم که دنبالشون میرفتم ..توخواب احساس میکردم قیامت شده

  127. یاسیاسsays:

    سلام من خواب دیدم همراه پدرم و عموی کوچکم و سردار سلیمانی در یک ماشین هستیم و در حال سفر به جایی،اما نمیدونم کجا،بین راه برای استراحت نگهداشتیم،یجایی بود که کوه بودو سربز بود،دور هم نشسته بودیم که سردار از پدرم سوالی پرسید که شما حزب اللهی هستید؟پدرم پاسخ داد که اونقدری که باید باشم هستم،من یهو به سردارگفتم ولی نه به اندازه شما،پدرم ناراحت شد از من و قهر کرد،کلی برای پدرم و سردارتوضیح دادم که منظور بدی نداشتم و سردار و عموی کوچکم از قهر پدرم خندشون گرفته بود. بالاخره با پا درمیانی سردارسلیمانی از دل پدرم در اوردم،در طول خوابم سردار مدام لبخند داشتند و خیلی با ما صمیمی و مهربان بودن،از رفتارشون متوجه شدم که پدرم روخیلی دوست دارند،کنارپدرم نشسته بودن و دستشون رو روی شانه ی پدرم گذاشته بودن. ممنون میشم تعبیر کنید

  128. زهرهزهرهsays:

    سلام من در خواب دیدم که حاج قاسم رادرکنار خود دیدم ولی نمیگزاشتند من پیش او باشم و به اصرار پیش او نشستم و. با او بسیار درد دل کردم و او کامل جواب در دل های من را داد وبه من انگشترش راداد و گفت که باید بروم خواستم در عالم خواب او راببوسم ولی نگذاست من دستی به محاسن اوکشیدم بسیار تمیز و صاف بود و مرتب با او دست دادم و دست مرامحکم فشار داد و خدا حافظی کرد تعبیر این خواب چیه میشه بگید چند روزه همش توفکر این خوابم ممنون

  129. بانوبانوsays:

    سلام خواب تابوت سردار سلیمانی را دیدم. دور تابوت پرچم ایران بود و قسمت بالای تابوت که مربوط به سر شهید است باز بود و سر شهید دیده میشد. سر شهید از بدنش جدا بود ولی تابوت کنار من اومد. شهید چشمانش را باز کرد و چیزی به من گفت ولی متاسفانه سخنش اصلا در خاطرم نیست. تعبیرش رو بگید لطفا. با سپاس فراوان

  130. طاها خزاییطاها خزاییsays:

    باسلام من این شهید بزرگوار رو خیلی دوست دارم... بد ترین لحظه عمرم خبر شهادتشون بود. دیشب خواب دیدم توی یه ماشین نشستیم، حاج قاسمم بود ، فرمودند من خیلی با این ماشین ماموریت رفتم... خاطرات زیادی باش دارم. من کنار ایشون تو ماشین بودم دستشو بوسیدم گفتم حاجی من میخوتم محافظتون باشم... ایشون خندیدن و گفتن نگران من هستید شما؟ منو بوسید ... و از خواب بیدار شدم ساعت ب وقت نماز صبح بود.

  131. جمالیجمالیsays:

    سلام من خواب دیدم از دست سردار سلیمانی قایم شدم و رفتم تو یه خونه ای و نمیخواستم که منو پیدا کنن.و رفتم و از یه خانواده کمک خواستم اونا هم منو تو کمد قایم کردن ولی قبل از اینکه در کمدرو ببندن سردار اومد و منو دید.ولی اصلا به روم نیاورد که دیده منو ولی خب من خودم از کمد بیرون اومدم و همراهش رفتم.

  132. اشرف داودابادیاشرف داودابادیsays:

    سلام خواب دیدم سردار سلیمانی توی منزل زمان بچگی ما با یکی از یاراش اومده وخوابیده بغل منم یک نوزاد هست که تازه به دنیااومده وبچه سزدار است ومن به او اب چ قند میدم وچون خودم پرستار باز نشسته هستم میگفتم باید بره شیر مادر بخوره وخوشحال بودم بعد سردار از خواب بیدار شد وگفت باید بره شیر مادر بخوره ولبخند میزد لطفا تعبیرش را بگید

  133. فاطمه نجارفاطمه نجارsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی ناشناخته بودم و دیدم حاج قاسم خندان نشسته بود من سفره ای داشتم که داخلش نان بود منو دیدن گفت همین تکه نونی که داری بهم بده من هم دادم و خوردن تعبیر خاصی داره

  134. جهانجهانsays:

    سلام و درود بنده یک خواب عجیب دیدم که نمیدونم تعبیرش چی هست. در خواب در جایی مثل جنگ خانمی رو دیدم که بهش زینب میگفتند و ایشان همانند ابو مهدی مهندس صحبت میکردند یعنی عربی و فارسی به صورت خاص .... به من گفتند که سخت بود ولی تونستم بالاخره اسمتو وارد لیست کنم ! تعبیرش چی میشه ؟ با توجه به شرایط بدی که واسه کارم پیش اومده و بدهکار شدم نمیدونم آیا به معنی شهید شدنم هست یا چیز دیگه ؟

  135. نوکر امام حسیننوکر امام حسینsays:

    سلام من دیشب خواب ایشون رو دیدم خیلی رهنمود درگیر کرده ایشون در اتاقم بودن و از زمانی که ب اتاقم اومدن تا زمانی که رفتن گریه می‌کردن خیلی غمگین بودن خیلی رو به روم نشسته بودن من رو در آغوش کشیدن و با هم شروع به گریه کردن کردیم و من رو بوسیدن در ادامه خوابم با چند تن دیگه داشتیم توی بیابان قدم می‌زدیم بی هدف و بی نشان ایشون به گریه هاشون خاتمه نمیدادن تورو خدا بگید من چکار کنم بخدا خیلی ناراحتم

  136. فاطمهفاطمهsays:

    سلام .... من یه بار خواب دیدم شهید سلیمانی منو خونشون دعوت کرده .... من رو مبلشون نشستم ... مادر سردار برام چایی اورد ... بعد روی مبل کناری نشست ... بعد از چند دقیقه سردار سلیمانی با لباس سپاه و چهره ی خندان اومد خونه چند لحظه با لبخند زیباش منو نگاه کرد و پیشم نشست کلی حالمو پرسید و با من حرف زد ... بعد از خواب بلند شدم .... تورو خدا تعبیرش رو بگین ....

  137. Alireza EbrahimiAlireza Ebrahimisays:

    سلام بنده پارسال در شب قبل تشیع جنازه شهید سلیمانی در حسینه ای اسکان داشتم تا برای تشیع جنازه فردا آماده شوم حالت خواب من رو به قبله و زمان دیدن این خواب کمی قبل از اذان صبح بود خوب دیدم که شهید سلیمانی در حال وضو گرفتن هستن و من با خودم گفتم بروم زود دوربین بیاورم و از این شهید بزرگوار فیلم بگیرم و خاطره ای ثبت کنم در حال گرفتن فیلم شهید سلیمانی به من گفت :هنوز شهید نشده ای ؟؟؟ من هم گفتم مگر داعش اینقدر حساس هست ؟؟ او گفت :داعش برای خدا هم حساس هست تعبیر این خواب چیست ؟؟؟

  138. هاشمیهاشمیsays:

    سلام من یکشب خواب دیدم توی یک بیابونی بودیم و داشتیم ازاونجا میرفتیم باچند نفر و عجله هم داشتیم بعد یک جایی بود یک سنگ قبر کوچیک بود ک اسم حاج قاسم سلیمانی روش نوشته شده بود من واستادم و دست گزاشتم روی سنگ قبر و فاتحه خوندم بعد رفتیم .تعبیرش چی میشه؟

  139. MehdiMehdisays:

    سلام من خواب ديدن دست و بازو سردار دلها حاج قاسم رو در جايي خريدم كه در مكاني نگه داري كنم و از خير وبركت و تقديسش استفاده كنم و دلم آروم بگيرد

  140. نگین صفرینگین صفریsays:

    من خواب دیدم سردار ب خلته ما اومره

  141. نگین صفرینگین صفریsays:

    من خواب دیدم سردار ب خانه ما اومده تعبیرش چیه لطفا بگید

  142. وحیدوحیدsays:

    سلام،خواب دیدم انگاری خونه سردارسلیمانی بودم وانگاری جزئی ازخانوادش بودم و دخترش وخانوادش همه خواب بودن ودیدم تقریبا 3و4صبح سردار تکیه داده بودبه دیواروگریه میکرد!بلندشدم رفتم کنارش وسرموگذاشت رو سینه واشک ومی ریخت وپیشونیمومیبوسید ولی عجیب تواون تاریکی نورانی بودن وانگاری میدونست که قراره بره وشهیدشه انگاری داشت بایکی حرف میزدوذکرمیگفت وبعدشم اومدن سراغشو رفت!

  143. زهراصالحیزهراصالحیsays:

    سلام من چندسال پیش حاج قاسم توسط دادشم شناختم وقتی که ازشلمچه امد تشرت باطرح یک مردبودگفتم کیه گفت کیه بعدازاون روزسلیمانی دوست داشتم چون تازه شناختم خواب دیدم حاج قاسم زخمی شده بستری دادشم مراقبتش میکنه میگه حالش خب شد بعد محل کاری بودم که حس کردم برای حاج قاسم ازبهبودی حاج قاسم خوشحال بودم

  144. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم که محرم بود بعد منو خانوادمم همسفره بودیم با حاج قاسم و غذا میخوردیم بعد ایشون از دختر عموم پرسید شما مجردی یا متاهل. ممنون میشم تعبیرشو بگید🙏

  145. نرگسنرگسsays:

    سلام شب گذشته من خواب دیدم که با حاج قاسم سر سفره ای هستیم و نان تازه میخوریم یادم نیست که منم خوردم یا نه و باهم صحبت میکردیم از اینکه بعد شهید شدنش چقدر ناراحتیم و از نبودش اذیت میشیم و از پدرم تعریف میکردم که چقدر طرفدار حاج قاسم هست جالبه که به حاج قاسم گفتم بابام شمارو خواب دیده بود و حاج قاسم خوابی تعریف کرد و گفت خواب بابات همین بوده!؟ گفتم عه شما از کجا میدونین گفت من خودم تو‌خواب بابات بودم و صبح بابام بهم گفت منم حاج قاسمو‌خواب دیدم که سر سفره هستیم. و نون خشک ریز میکنه ومیخوره یعنی اول به خواب بابام امده و بعد به خواب من و در خواب من گفته که من تو خواب بابات بودم خواهش میکنم تعبیرشو بگین

  146. حنانهحنانهsays:

    سلام من خواب دیدم که سردار سلیمانی ازقبرش بلندشدوراه افتاد تعبیرش چیه؟

  147. نرگس gنرگس gsays:

    سلام من امروز خواب دیدم در مکانی گم گشته ام و دنبال کسی ام انگار... بعد میبینم توی اون مکان روی همه ی دیوار هاش عکس تمام شهداس و بالای یک کوه عکس سردار سلیمانی هس... بعد ایشان بچه ای دارند که سمت من میاد و عکس حاج قاسم رو ب من میدهند و من همش گریه میکردم.. بعد حاج قاسم میان و منو اون بچه 4..5 ساله رو در اغوش میگیرند و ب من میگویند گریه نکن دخترم.. خدا برای تو و مادرت هدیه های خوبی داره کمکتون میکنه... منم همون جا سعی میکردم که حاجت هامو بهشون بگم و وقتی ک گفتم از خواب سریع بلند شدم

  148. محدثه کاووسیمحدثه کاووسیsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با حاج قاسم سلیمانی حرف میزنم ایشون رو یک برگه نوشتن ممنون که دوسم داری بعد زیر امضاش نوشت هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد میشه بگید تعبیرش چی میشه

  149. زهراکرمیزهراکرمیsays:

    باسلام وعرض ادب خدمت معبر عزیزمن خواب دیدم که درمسجد محله خودمان هستم ویک مرده ایی وسط مسجد بودوبعضی از دوستانم هم بودند و یکی به من گفت که بالای سرمرده نمیشینندومن همانجا خوابم برد و شهید حاج قاسم سلیمانی عزیزرا دیدم در یک جای باصفایی بودکه صحبت کردیم ولی الان یادم نیست بعد دوباره خواب دیدم که شهید به من یک هلو بزرگ قارچ شده به من داد ومن هم از او گرفتم وبعد ایشان به من گفتند که دنبالشان بروم یک جایی بود که زیر پایمان اب بودو یک حوضچه کوچکی بودولی زیاد تصویر ذهنی ندارم که انجا برای مسجدمان بود در صورتی که مسجدمان چنین چیزی ندارد ایشان به من گفتند که اینجا یک گنجی هست که دراخر مربوط به مادر حضرت رباب است میخواستم از شما تا این خواب رو برایم تعبیر کنید ممنون میشم

  150. فاطمهفاطمهsays:

    سلام شب تون بخیر الان ساعت ۵ نیم صبح ک دارم می نویسم من دیشب حالم خوب نبود دلم گرفته بود ناامید بودم ولی از خواب ک بیدار شدم یاد خوابی ک افتادم اومدم کمی دلم روشن شد خواب دیدم حاج قاسم سلیمانی اومده تو جمع خانوادگی ما ک چندتا از فامیلای مام هستن و داره باهامون صحبت میکنه و گوشیشونو دادن دست من ک کنارشون نشستم نگهدارم من از وجودشان خیلی حس خوبی داشتم تعبیرش چی میتونه باشه؟

  151. N.PN.Psays:

    سلام من خواب دیدم در یک مهمونی بودیم و سردار سلمانی هم حظور داشتن، بعد سر سفره نشسته بودیم بحث این شد که سردار خیلی از انگشتر هاشون رو هدیه میدن من هم همون موقع به سردار گفتم میشه به من هم یک یادگاری بدید سردار بدون اینکه چیزی بگه رفت و با پرچمی که روش یا حسین نوشته بود، برای من یک چادر درست کرد و سرم کرد من خودم فکر میکنم‌سردار دلش میخاد من چادری بشم .

  152. نوکر امام حسیننوکر امام حسینsays:

    سلام خدمت شما تعبیر کننده ی عزیز و گرامی مادرم در خواب دیده حاج قاسم در کنار من و خواهرم و پدرم نشسته اند و میهمان ما هستند می شود بپرسم تعبیرش چیست لطفا کمکم کنید من خودم دو بار دیگر خواب حاج قاسم را دیدم و به ایشان ارادت خواستی دارم

  153. سعادتیسعادتیsays:

    سلام من خواب دیدم من و سردارکه خیلی سرحال بود تویه مکانی باهم هستیم ازهمسرم خواستم ازمون عکس یادگاری بگیره درگیر عکس بودم که از خواب پریدم

  154. زهرازهراsays:

    سلام

  155. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم سردار سلیمانی از رو دخانه ای با شتر عبور می کند و مهمان ما میشود تعبیرش چیست ؟

  156. ف. مف. مsays:

    سلام همسرم خواب شهید سلیمانی رو دید دیشب در حالی که کنار ایشان ایستاده و شهید سلیمانی تیر خورده به پهلوشون و خودشون با یه باند تمیز که زیر شیر آب میگیرن زخم خودشان رو پانسمان میکنند و لبخند میزنن و با همسرم صحبت میکنند ممکنه بفرمایید تعبیرش رو

  157. علیرضا زیارتیعلیرضا زیارتیsays:

    سلام من خواب دیدم سر مزار شهید سلیمانی بودم برایش فاتحه خواندم و بعد پیکر آرمیده ایشان را دیدم بعد دیدم مادرم قالیچه ای با طرح شهید سلیمانی رو آورد و به روی ایشان کشید و در این حین ایشان می‌فرمودند که مادرت مرا خجالت میدهد

  158. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم با حاج قاسم دارم صحبت میکنم البته دیشبم که شب پنج شنبه بود کلی براش گریه کردم خیلی تو خواب باهاش صحبت میکردم احساس راحتی داشتم.

  159. اشنااشناsays:

    با سلام و خداقوت و قبولی طاعات و عبادات . در سحرگاه هفتم رمضان ۱۴۰۰ هستیم و خواب نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی را دیدم که موشکی اصابت کرده و بدن حاج قاسم تکه تکه شده و یک هلکوپتر هم منفجر شد بعد ی روح دیدم که گویا حاج قاسم بود ۳بار خواستن بلند شوند اما نشد ۲ بار بهش گفتم حاج قاسم حلالم کنید پشت سرتون حرف زدم اما متوجه نشدم که چیزی بگن ولی یک نفر هم بر زمین افتاده بود و بطرف من نگاهی کرد بعداز حلالیت خواستن. لطفا تعبیر خوابم رو میگید؟ سپاسگذارم

  160. احمد نجاتیاحمد نجاتیsays:

    من در اصل از افغانستان هستم. دیشب در خواب دیدم که با شهید قاسم سلیمانی حرف میزنم و او برایم لبخند می‌زند و تقاضا میکند که در صف قطار جمله عساکر باشم. تعبیر اش چی باشد. بااحترام

  161. سید یاسینسید یاسینsays:

    سلام من حاج قاسم سلیمانی را در 2 خواب دیدم اول: اینکه در دفاع از مردم افغانستان بودیم دوم: در خواب بعدی روی جلسه ی امتحان بودن که به من تهمت تقلب زدن، از قضا حاج قاسم از مراقبان بود. من هر چی میگفتم کار من نیست فایده ای نداشت. ناراحت شدم و خواستم بیرون بشم خودمو در آغوش حاج قاسم دیدم و ایشون به من گفت: تو دروغ نمی گویی!! *** میخواستم ببینم تعبیر این 2 خواب چی میتونه باشه؟!

  162. مریم سالاریمریم سالاریsays:

    مروز صب خواب عجیبی دیدم خواب دیدم جای عجیبیم که سردار را شهید کردن. و ازشون با همون لباس خاکی داشتن می رفتن قبل از رفتن. صداش زدم حاجی برگشت سمت من و من گفتم التماس دعا حاجی و ایشون رفتن بعد کنار دخترش زینب قرار گرفتم خیلی گریه می کردم دخترش پرسید چرا این قدر بی قراری گفتم بابا تو انگار از خانواده ما بود و من مگه زار می زدم بیدار شدم وقت سحر ذهنم در گیر خواب بود سحری خوردم خوابیدم با فکر تعبیر این خواب باز سردار را خواب دیدم که نشسته تو خونه ما با همون لباس اما منتها این بار کلاهی هم داشت مثل زمانی که تو سوریه بود بین رزمنده های سوری کلا به سرش من گفتم سردار مگه شما شهید نشدین چیزی نگفت بعد گفتم نکن سردار شهید نشده اون که شهید شده یکی دیگه بوده بعد تو همون عالم من خوابم را براش تعریف کردم که از خواب بیدار شدم

  163. مریم سالاریمریم سالاریsays:

    مروز صب خواب عجیبی دیدم خواب دیدم جای عجیبیم که سردار را شهید کردن. و ازشون با همون لباس خاکی داشتن می رفتن قبل از رفتن. صداش زدم حاجی برگشت سمت من و من گفتم التماس دعا حاجی و ایشون رفتن بعد کنار دخترش زینب قرار گرفتم خیلی گریه می کردم دخترش پرسید چرا این قدر بی قراری گفتم بابا تو انگار از خانواده ما بود و من مگه زار می زدم بیدار شدم وقت سحر ذهنم در گیر خواب بود سحری خوردم خوابیدم با فکر تعبیر این خواب باز سردار را خواب دیدم که نشسته تو خونه ما با همون لباس اما منتها این بار کلاهی هم داشت مثل زمانی که تو سوریه بود بین رزمنده های سوری کلا به سرش من گفتم سردار مگه شما شهید نشدین چیزی نگفت بعد گفتم نکن سردار شهید نشده اون که شهید شده یکی دیگه بوده بعد تو همون عالم من خوابم را براش تعریف کردم که از خواب بیدار شدم

  164. مریممریمsays:

    با سلام.من خواب دیدم توی یه اتاق هستم و درش بسته هست یادم نیست کس دیگه اونجا بود یا نه ولی انگار یه ناراحتی و دلهره ای داشتم.در باز شد و شهید قاسم سلیمانی رو دیدم.تو خواب انگار پدر دوستم باشه و انگار که منم خیلی بزرگ نیستم و من رفتم بغل ایشون و صورتشون رو بوسیدم مثل صورت پدرم(که به رحمت خدا رفتا اند) و حس امنیت فراوان به من دست داد.مثل آغوش پدر(پدر من جانباز بودن) و احساس دخترای شهیدی رو داشتم که توی تلویزیون نشون میدن.ایشون منو انگار دلداری میدادن و بوی دهان روزه ایشون رو حس کردم و ایشون منو داشتن تشویق میکردن به موضوعی مثل حالتیکه بچه ها رو تشویق میکنن به شاد بودن و آرامش داشتن.منم با خوشحالی تو خواب برای مادرم تعریف میکردم.و احساس خوبی داشتم.

  165. رزرزsays:

    سلام دیشب شب قدر بود خواب دیدم اول پدر (بیمارم )سرحال نشسته و ما فرزندانش دورش نشسیتیم و من او را میبوسیدم بعد در همون مکان شهید سلیمانی را با لباس رزم دیدم که دورش حلقه زده ایم و میوه میخوریم و با شهید شوخی میکنیم و هم او و هم ما خنده رو لبهامون هست و به قول معروف میگیم و میخندیم.سردار هم خوشحال و خنده رو بودن.

  166. علی رضا عبدیعلی رضا عبدیsays:

    سلام من خواب دیدم سردار سلیمانی به منزل ما اومدن ، من پیشی گرفتم دستشون رو بوسیدم و ایشون دستشون رو به سر من کشیدن و از جیبشون یه کارت ویزیت که عکس خودشون روش حک شده بود دادن ، بعد من هی تو خواب به خودم میگفتن مگه سردار شهید نشدن ، چطور پس الان در خونه ما هستن ، اینو تو دلم میگفتم لطفن تعبیر این خواب منو بگین ، مدتی هم هست که گرفتارم تو زندگی

  167. ریحانه مصطفویریحانه مصطفویsays:

    سلام.من خواب دیدم که سردار حاج قاسم و امام خامنه ای ... در یک مراسم بسیار بزرگ و با شکوه دارند سخنرانی می کنند ... و من در خوابم خیلی خوشحال بودم از سخنان ایشان و امام....

  168. روح اللهروح اللهsays:

    سلام من خواب دیدم شهرستان هستم.تو خیابون سردار سلیمانی را دیدم که در لباسی بود که کسی نمی‌شناخت ولی من شناختمش وگفتم شما سردار سلیمانی هستید دیدم زنده هست.بعد گفتم بزارید مواظب شما باشم من در هیبت محافظ ایشان شدم ولی یکدفعه جمعیت خیلی زیاد شد

  169. ابوالفضل باباییابوالفضل باباییsays:

    سلام ..من در خواب دمدمای صبح دیدم با شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز میحرفم که صحبت هامون یادم نمیاد.بعد همینجور که میحرفیم ایشون باهمون لباس خاکی چریکی خودش رفت جلو تر و رو به قبله به نماز ایستاد تعبیرشو بگین ممنون میشم 😔

  170. فاطمه گلیفاطمه گلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم داخل یک هیئت بزرگ شدم ک باید با ی نردبون بلند میرفتم داخل خیلی بلند بود ارتفاعش بعد سردار رو اونجا دیدم گفتم نرو سردار گفتن من راهمو رفتم ب عقب برگردم بازم همین راهو میرم(شهادت) گفتم باشه پس منم میام گفت نه منو از اونجا بیرون کرد ک نرم باهاشون

  171. مجتبی ایمانیمجتبی ایمانیsays:

    سلام، من دیدم که یه کاری باید انجام بدم ولی وسیله کارم ضعیف و کوچیک بود، تا اینکه سردار با یه وسیله ای که شبیه یه لودر بزرگ بود اومد کمکم و لبخند میزد، ایشون که اومد خیالم راحت شد. میشه تعبیرش رو بگین؟

  172. سبحان میرسبحان میرsays:

    در خواب دیدم ک شهید سلیمانی تصادف کردن و سر صورتشان خونی بود و من رسیدم ایشونو از ماشین در اوردم و همراه خودم سوار کردم زیاد زخمی نبود ولی متاسفانه مکالماتشونو ب یاد نمیارم

  173. Shayesteh tavakoliShayesteh tavakolisays:

    سلام من خواب دیدم شهید سلیمانی اومده به خونه‌ی ما ولی خونه زیاد شبیه خونه ی ما نبود. ایشون خیلی هم خوشحال بود بقیه فامیل هم اومده بودن تعبیرش چیه؟ ممنون میشم بگید.

  174. مهدیسمهدیسsays:

    خواب دیدم که‌کنار‌شهید حاج قاسم‌نشسته‌ام آرزوی من دیدن ایشون بود که به آرزوم رسیدم و به من گفتند چرا از اینا نمیخوری و توی یک‌جعبه که مغز گردو بود بهم تعارف کردند و من یک دونه برداشتم ولی مثل این بود که به یک تار‌ مو وصل هست ولی یکی دیگه هم علاوه بر اون یکی‌وصل بود.

  175. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم همر اه برادرخواهرام توی اتاق نشستیم موهامم کوتاه هست،یهو سردار سلیمانی وارد اتاق شد و گفت الهام این واسه تویه و یه شیرینی به من داد و رفت توی آشپزخونه روبروی پدرخدابیامرزم نشست و مشغول حرف زدن شد من خیلی خوشحال و خجالت زده شده بودم فوری یه چادر گل گلی سر کردم،تعبیرش چی میتونه باشه؟

  176. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم دوباره سردار سلیمانی شهید شدن و ما خونه مادر جونم بودیم بعدش برگشتیم خونه یه قضایی پیش اومد بعدش یه زلزله اتفاق افتاد معنیش چیه؟

  177. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم در دوصف عزاداری هستیم وسینه میزنیم که در یه طرف صف روبروی من سردار سلیمانی دارن سینه میزنن ومن هم سینه میزدم تشکر

  178. زهره عبدیزهره عبدیsays:

    سلام وقت بخیر من نمی‌دونم شما واقعا دختر سردار هستید یا نه من دیشب رفتم مهمانی و یک حرف سردی درباره سردار شنیدم که مقداری من رو سرد کرد گذشت و من کمی درگیر این موضوع بودم ساعت نه و نیم شب بود تقریباً خوابیدم تا بلند شم خواب دیدم خواب دیدم سردار از بغل من رو در آغوش گرفته و من کلی گریه میکردم ایشون من رو نوازش میکرد و کلی با من صحبت ولی من اصلا یادم نمیاد ولی اینو فقط یادم که بهشون گفتم دوست دارم دبیر شم سردار گفت غصه نخور هر چی خدا بخواد ممکنه یک سری کار برات به صلاحت نباشه دقیق یادم نیست ولی همچنین چیزی بود از خواب بلند شدم و یادم اومد استغفر الله من شک آورده بودم و با این خواب متوجه شدم که واقعا شهدا زنده هستند خدا منو ببخش تعبیر را لطف می کنید

  179. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    همین امشب دیدم کشور های بیگانه حمله کردن دقیق یاد نمیاد که کدوم کشور بود ولی شبیه به جنگ های جهانی بود. انگار خیلی از ایرانی ها رو میکشتن یا به اسارت میبردن. بعد توی صحرای پدر بزرگم حاج قاسم رو دیدم انگار هوا سرد بود. و حاج قاسم من رو بغل کرده بودن و گریه میکردن و من هم گریه میکردم و من به ایشون میگفتم بابا بابا. تعبیرش رو ممنون میشم که بگید.

  180. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    من کلاس نهمم و امسال انتخاب رشته دارم. این خوابم برای چند ماه پیشه بین تجربی و انسانی مونده بودم کدوم رشته رو انتخاب کنم که از آقا صاحب الزمان(عج) کمک خواستم که به ایشان گفتم آقا تو رو خدا به من راهنمایی بدین که کدوم رشته رو انتخاب کنم دقیقا وقتی خوابیدم همون شب آقا صاحب الزمان رو دیدم اومدن به خوابم و من اصلا قیافشونو ندیدم و جوری که از پشت میدیدمشون یک پارچه سبز رنگ خوش رنگ هم رو سرشون انداخته بودن. انگار یه عکس چاپی نمیدونم چه جوری بود عکسه بعد آقا صاحب الزمان به من یکی از عکس ها رو نشون داد خیلی هم تار بود اصلا دیده نمیشد به من گفتن بیا ( سپاه قدس) این وِرد رو بخون بیا سپاه قدس ولی تو خواب به من وردی نگفتن . وای خواب یعنی چیچی؟ ممنون میشم تعبیرش رو بگین.

  181. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    سلام وقتتون بخیر. من یه چند وقت پیش خواب شهید حاج قاسم سلیمانی رو میدیدم یعنی وقتی کلاس هفتم بودم الان کلاس نهمم. خواب دیدم که با داعش داریم میجنگیم یه منطقه ای بود حالت اینکه علف ها از روی درخت ها آویزان شده بودند منم سرباز حاج قاسم بودم من هرچی به ایشون میگفتم اگه تو اینجایی که وایسادیم همین جا وایسیم دشمن ما رو با تیر میزنه اصلا تو خواب دشمنان رو ندیدم ولی خیلی احساس خطر میکردم و احساس میکردم تو تیر رس دشمن هستیم. هر چی به حاج قاسم میگفتم انگار نمیخواست به حرف من گوش کنن و یکهو بدون هیچ دردی دیدم افتادم رو زمین خیلی از شهدا هم بالا سرم بودن تو همون منطقه خیلی سبز توی همین شهدا یکی شون احتمال میدم شهید مصطفی صدر زاده بودن و بقیشون شهدای دفاع مقدس و حاج قاسمم بالا سرم بودن و همشون یه خنده دلنشین قشنگی داشتن.

  182. مریممریمsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب سردار سلیمانی رو دیدم اینطور که بهم خبردادن شهادت سردار تکذیب شده و قراره سرسالگردی که برای شهادت این شهید بزرگوار میخان بگیرن خود سردارمیخان به شهرمون بیرجند سفرکنن و مردم رو سوپرایز کنن ..درعالم خواب دلیل میپرسیدم از اطرافیان که چرا یکسال گفتن ایشون شهید شدن گفتن بخاطر دشمنان ایشون آمریکا موندم این چه خوابی بود و تعبیرش چیه

  183. جواهر وفاجواهر وفاsays:

    سلام من خواب سردار عزیز را در مسجد دیدم که داشت پلاکارتها جمع میکرد وتا میکرد من تا شهید را دیدم سلام کردم به اوگفتم من هر شنبه بیا به دیدنتون با بی میلی که نه دوباره من گفتم اجازه میدید شنبه ها بیام به دیدنت باز یه کمی شفاف تر جواب منفی دا د ممنونم میشم تعلیرش بفرماید

  184. احسان نادری کلروداحسان نادری کلرودsays:

    خواب حاج قاسم دیدم کنار هم مشغول ساخت سازه ی بلندی بودیم بعداز اون غذا اوردن ومن وحاج قاسم وچند نفر دیگه که برام غریبه بودن مشغول غذاخوردن بودیم که مادر حاج قاسم اومد وغذایی که محلی بودبراش آورد وبعداز اون حاج قاسم وارد اب یک دریایی که ابی سبز رنگ داشت شدودرحال استحمام بود ومنم بدنبالش وارد شدم ونیت غسل کردم وغسل کردم .ایا این خواب تعبیری داره ؟

  185. احسان نادری کلروداحسان نادری کلرودsays:

    خواب حاج قاسم دیدم کنار هم مشغول ساخت سازه ی بلندی بودیم بعداز اون غذا اوردن ومن وحاج قاسم وچند نفر دیگه که برام غریبه بودن مشغول غذاخوردن بودیم که مادر حاج قاسم اومد وغذایی که محلی بودبراش آورد وبعداز اون حاج قاسم وارد اب یک دریایی که ابی سبز رنگ داشت شدودرحال استحمام بود ومنم بدنبالش وارد شدم ونیت غسل کردم وغسل کردم .ایا این خواب تعبیری داره ؟

  186. وحید عباسپوروحید عباسپورsays:

    با عرض سلام وادب خدمت شما بنده دوشب سر هم‌ خواب سردار بزرگ جهان هستی معاصر را درخواب دیدم دومین شب دیدن بنده سرباز ایشان هستم و این بزرگ وار بامن بگو بخند میکنه به مهربانی لطفا تعبیر کنید متشکرم

  187. وحید عباسپوروحید عباسپورsays:

    با عرض سلام وادب خدمت شما بنده دوشب سر هم‌ خواب سردار بزرگ جهان هستی معاصر را درخواب دیدم دومین شب دیدن بنده سرباز ایشان هستم و این بزرگ وار بامن بگو بخند میکنه به مهربانی لطفا تعبیر کنید متشکرم

  188. مریم عبدالهیمریم عبدالهیsays:

    سلام ممنون ازتعبیرخوابتون.من دیشب خواب دیدم که وسایل سردارسلیمانی ازجمله:پیراهن وشلواروکلاه نظامی،پول لوله شده که داخل پلاستیکه،یه مداد،یه گل ووصیت نامه ایشون که ۴تاصفحه پشت وروی بزرگه وبالاش نوشته بسم الله القاسم الجبارین رودارم ویه عطرمخصوصی ازلباساشون استشمام میکردم که لباس هاروبغل کردم وشروع کردم به گریه کردن بعدکه درحیاطمون درزدنداونارومخفی کردم که کسی اوناروازمن نگیره ممنون میشم برام تعبیرکنید

  189. محمد رضا موگوییمحمد رضا موگوییsays:

    با سلام خواب دیدم جلو درب یک هیت عزاداری حضرت فاطمه نشستم و عزاداری میکنم که مداح در هین روضه خوانی اعلام می‌کند که یک مهمان ویژه در مجلس است از ایشون دعوت میکنیم به جایگاه بیاید بنده با شنیدن این کلمه وارد مجلس میشوم ببینم مهمان کیست که حاج قاسم رو‌میبینم و ایشون با دیدن من به سمت بنده می آید و دستم را می‌گیرد و به سمت جایگاه میبرد در مسیر بنده به ایشون میگویم سردار من خیلی شیفته شما هستم در حدی که شخصیتم رو از شما الگو میگیرم مانند اینکه یه لایه از شخصیت شما رو رو خودم کشیدم وسردار سر بنده رو می بوسد و به اطرافیان میگوید اونی که می‌خواستیم و من در اونجا به سردار میگم سردار عذر میخواهم ولی من از شما برترم من دندانهای سفید و مرتب دارم ولی دندانهای شما کثیف و شکسته است .

  190. NilooNiloosays:

    سلام.من دقیقادر روزولادت امام حسین(ع)خواب دیدم سردارسلیمانی راملاقات کردم.اومثل همیشه خوشروبود وازمن طلب یک لیوان آب راکردند ... میشه بگیدتعبیرش چی هس؟

  191. سید رضا خردپیشهسید رضا خردپیشهsays:

    سلام ، دست سردار سلیمانی را بوسیدم و ایشان فرمودند ، بله ، چشم و با پوشش کت شلوار آبی آسمانی و در حال صحبت کردن با یک تلفن همراه قدیمی از من دور شدند و آرزو کردم کاش جهت محافظت ایشان همراهشان می شدم

  192. آواآواsays:

    سلام و عرض ادب شغل من امور مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان است و برنامه های زیادی در بزرگداشت ها و یادبودها انجام میدیم و نزدیک به 20 شهید زیرمجموعه داریم که یکی از آنها شهید صدرزاده است. و از نزدیک با خانواده ایشان ارتباط داریم. شب عید که میشد 29 اسفند 1400 خواب دیدم در محوطه محل کارم مثل همیشه در حال دوندگی در اجرای برنامه ای هستم و سردار سلیمانی و شهید صدرزاده در حال بازدید و رسیدگی به اوضاع هستند در حالی که کار میکردم پشت دیواری مشبک قرار گرفتم که شنیدم سردار به شهید صدرزاده گفت دیگه شما برید به کارتون برسید تا دیر نشده . شهید صدرزاده به ایشان گفت : سردار من میرم ولی اگر اجازه بدید فلانی( نام من را برد) را هم می خوام با خودم ببرم . که سردار فرمود راستی این فرد را به من نشان بدید خیلی ها سفارشش رو می کنند . در این حال من با عجله به اتاق رفتم تا وقتی می آیند منو ببینند داخل اتاق باشم . در دو مرحله شهید صدرزاده دستگیره در را باز کردند ولی وارد نشدند و کاری پیش آمد و پشت در ماندند. و من همینطور با ضربان بالای قلب منتظر باز شدن در بودم که بیدار شدم . لطفا تعبیر این خواب را بهم بگید . البته هر تعبیری داشته باشه اینقدر از دیدن این دو بزرگوار در خواب از نزدیک و زنده خوشحال شدم هر تعبیری داشته باشه خوشحال خواهم شد.

  193. آیلار ناروییآیلار ناروییsays:

    سلام من خواب دیدم که کنار قبر حاج قاسم عزیز نشستم و گریه میکنم

  194. مریم عامری فرمریم عامری فرsays:

    سلام من دیدم ک ی جایی بین دو دنیا بودم و حاج قاسم روی سرم دست کشید و اسممو صدا کرد و اصرار داشت باهاش برم اما من دنبال ایشون نرفتم و برگشتم

  195. زینب سرمدیزینب سرمدیsays:

    سلام خواهش میکنم خواب پدرمو تعبیر کنید ایشون خواب دیدن نوه یا فرزند سردار سلیمانی رو با ماشین میبرن میرسونن پیششون و ایشون انگار به نشان تشکر یه کیس کامپیوتر قرمز رنگ بهشون میدن و یک کلید که قسمتی از کیس رو با اون باز و بسته کنن... پدرم موقع استفاده دید یجاییش کمی انگار خرابه ، سردار پرسیدن چیشده؟خراب شده؟ و اومدن درستش کردن و به پدرم گفتن از این به بعد هر وقت خراب شد بیار خودم برات درستش کنم..... پدرم احساس میکنن تعبیرشون شهید شدنه !..چون یک نفر دیگه هم که خواب هدیه از سردار رو دیده بودن ترور شدن!.... به نظرتون تعبیرشون چیه؟؟؟؟ خواهش میکنم بگید..

  196. بیتا دهداربیتا دهدارsays:

    سلام و عرض ادب امروز قبل اذان صبح بنده خوابی دیدم به این صورت بود که وارد خیابانی شدم و بعد وارد محله ای شدم و به دنبال خانه ای میگشتم و یادم نبود پلاک چند هست و وارد کوچه ای شدم که انگار اتاق اتاق بود و یادم امد که پلاک 30 بود خانه وارد که شدم و کلید انداختم وارد خانه شهید هسته ای انگار شده بودم و روی میز نوشته ای از ایشون بود و ارام گریه کردم بعد سرم را که بر گرداندم حاج قاسم را دیدم ایشان از شانه به بالا(دو کتف و دستانشان و سر شان ) بدنشان نبود و گریه میکردند و همراه گریه خونی هم بود بدنشان و من هم به شدت گریه میکردم همراهشان بعد به طرف در که سرم را برگرداندم دیدم پدر و مادرم هم دارند اول به من و بعد حاج قاسم نگاه میکنند و گریه میکنند که یک باره حاج قاسم به زمین افتادند و پدرم از کمر ایشان را بلند کردند تعبیر این خواب چیست ؟.

  197. بیتا دهداربیتا دهدارsays:

    ممنون میشم هرچه زود تر تعبیر خوابم را بگویید .

  198. فاطمهفاطمهsays:

    سلام . بنده خواب دیدم داریم میریم کرمان.فک کنم اونجا یه امام زاده هم بود ما به دنبال قبر شهید سردار سلیمانی می گشتیم پیدا کردیم من سر مزار ایشون خیلی گریه میکردم

  199. هانیههانیهsays:

    باعرض سلام من درحال حاظر پشت کنکوری هستم و فشار روحی زیادی رو متحمل میشم خواب دیدم که سردار سلیمانی مهمان روضه ی ماست ومن ازشون با گریه درخواست کمک برای براورده شدن آرزوم و قبولی کنکور کردم وایشون در جوابم گفتن که باشه این انتخاب خودته ولی خدا برات بهتر از اینا رو میخواست دیگه حق نداری که بگی خدا درحقت نامردی کرده هاا از وقتی این خواب رو دیدم ذهنم خیلی درگیره ممنون میشم در تعبیرش راهنماییم کنین🙏🌹

  200. فاطمهفاطمهsays:

    من یه شب خواب حاج قاسم رو دیدم که من رو یه جای قشنگ برد و داشت با تعدادی جمع بودند و قرآن می خواندند هر کار کردم که صحبت کنم ولی نتونستم و فقط گریه کردم میشه تعبیرش رو بگید ممنون ❤️🌹

  201. میلاد ساکی زادهمیلاد ساکی زادهsays:

    سلام من خواب دیدم خاک سپاری شهید سلیمانی بود داشتم گریه میگردم وقتی وارد شدم دیدم حاج قاسم با آیت الله خامنه ای بغل دست هم نشستن رفتم روبه روشون بعد سید علی باهام حرف زد حاج قاسم هم داشت با لبخند قشنگی نگام میکرد خواهش میکنم تعبیرش کنید ممنون میشم

  202. ساداتساداتsays:

    سلام خواب دیدم شهید قاسم سلیمانی گوشه ای نشسته بودن و گریه میکردن حرفی نمیزدن فقط اشک از چشماشون سرازیر میشد.من هم کنارشون نشسته بودم و بهشون نگاه میکردم و مثل ایشون گریه میکردم.من نگاهم ب ایشون بود ولی ایشون من رو نگاه نمیکردم. خوشحال میشم خوابم رو تعبیر کنین.

  203. نازینازیsays:

    سلام من یه شب خاب دیدم که توی خیابون بودم داشتم مسیری رومیرفتم که یه نفرپشت سرم بودومنوبه اسم دخترم صدازد روبرگردوندم دیدم سردار سلیمانی ولی قیافش خیلی پیرتر شده بودموی سرومحاسنش کاملاسفیدشده بودچندعددنان دستش بودبمن تعارف کردن من هم در جواب گفتم بااینکه سیرم ولی چون ازدست شماست ورمیدارم یک تکه ازیه عددنان جداکردم بعدسردارراه افتادندویه خیابون نزدیک محل گلزار شهدا نانهاروپخش کردند

  204. حسین کریمیحسین کریمیsays:

    سلام. ساعت حدود ۱۶ خواب دیدم که در جنگ با دشمنان البته ناشناس شهید شده ام و دخترم حتی بی تابی می کند و به یک نفر که زنده بود گفتم تو صدای مرا می شنوی به خانواده ام بگویید برای منزیاد صلوات بفرستند و در همین حین هم جنازه بی سر خودم را هم دیدم و حتی یک نفر گفت خوش به حالت در آخر هم شهید قاسم سلیمانی را که توی ماشین و سر خون آلود بود را دیدم گفتم آخر مراسم شهید کردی . تعبیرش چیست ب اتوجه به این ساعت از روز ؟

  205. حسین کریمیحسین کریمیsays:

    اصلاحیه: به شهید قاسم سلیمانی که با سر خون آلود توی ماشین نشسته بود، گفتم آخرش مرا هم شهید کردی، تعبیرش چیست؟

  206. ******************says:

    سلام بنده خواب دیدم پدرم و مادرم در خانه را باز میکنن ناگهان حاج قاسم وارد خانه میشه بدون سلام و چیزی وارد اتاقم میشه و پَتوی بچگی من رو رو زمین پهن میکنه تعبیر چیست؟

  207. زهرازهراsays:

    سلام من برای اولین بار خواب دستان حاج قاسم رو دیدم ایشون دستان منو گرفتن و گفتن ببین من هنوز زنده هستم و دستانم گرمه. من با این دستان خیلی دعا کردم برای توام دعا میکنم فقط ذکر مصیبت بخون ذکر انالله آنا الیه راجعون من کمکت میکنم میشه بگید تعبیر خواب من چیه خیلی میترسم این خواب رو وقتی بیدار شدم اذان صبح بود دیدم

  208. محمد علیمحمد علیsays:

    من خواب دیدم که چند نفری بزرگی که نمشناسم یکی رازنده کرده ودومی قبر شهید که با دعا وامر ان شخص شهید سلیمانی ازقبر بیرون می اید ومن شکرگزار خداوند منان وقتی بیرون امد اول با بیقیه وبعد بامن احوال پرسی کرد ودستم راگرفت احوالم پرسید من یه وقتی پایم شکسته بود گفتن پات خوبه بعد گفتم کمی درد میکنه گفتش خوب میشه لفطا جواب تعبیر خوابم بدهید

  209. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم توی نیزارهام چند نفر دیگه هم هستند نشسته،آقای سلیمانی با همرزماش روی طبقه مشرف به این نیزارهان،دیدبانی میدن،بعد پایین میان پیش ما توی نیزارها سرپا ،مارهای متعددی به سمت ایشون میرن سریع می‌زند سمتش من همون طور که توی گل ولای نشسته ام با یه چیز بلند وتیزی مثله شمشیر چند تا چند تا سر ماهارو قطع می کنم،ایشون اصلا نمیترسیدن همون طور ایستاده و بی تفاوت به مارها ،گفتند بعد ازمن برادرم هست ،مثله خودمه ،همه جا هست،از همه چیز اطلاع داره ،مثله خودم مراقب ،با خودم هیچ فرقی نداره شبیه خودم همه جا هست حتی توی همین نیزارها ،بعد با دوستاش اونجارو ترک کردن...

  210. هستیهستیsays:

    مامانم تو خواب دیدن که سردار سلیمانی یه دسبند طلا بهشون دادن گفتن اینو بده به هستی تازه زنده هم بودن میشه لطفا تعبیرش را بهم بگین خیلی دوست دارم ببینم

  211. هستیهستیsays:

    مامانم تو خواب دیدن که سردار سلیمانی یه دسبند طلا بهشون دادن گفتن اینو بده به هستی تازه زنده هم بودن میشه لطفا تعبیرش را بهم بگین خیلی دوست دارم بدونم ،ممنون با تشکر از شما🌹

  212. محمدمحمدsays:

    درود برشما خواب دیدم حاج قاسم سلیمانی انگار رو ب قبله نشسته و منم ب صورتش نگاه میکنم و برق میزنه

  213. فاطمه مقدمفاطمه مقدمsays:

    سلام من خواب دیدم همسرم بهم گفت حاج قاسم ازم خواستگاری کرده من خوش حال شدم اصلا فکر اینکه همسرو فرزند دارم نبودم یک کتاب درسی دستم بود ورق زدم صفحه اول عکس حاج قاسم بود تو خواب خوشحال بودم پیشنهاد ازدواج داده به دوستم می گفتم حاج قاسم خاستگاری کرده من رو یک لحظه گفتم زنش چی زن داره ولی تو خواب نمی دونستم شهید شده لطفا تعبیر کنید زود

  214. محمد جواد صاحبیمحمد جواد صاحبیsays:

    در خواب دیدم با ۲تن از دوستان در مشهد هستیم و یک آقا به ما مبگویید برید از فلان جا فیش غذا حضرتی بگیرید ما میخواییم بریم که قبلش میریم بیرون از حرم از آبسرد کن حرم آب مینوشیم یک دفعه دیدم حاج قاسم لاهامون دست داد و احوال پرسی کردیم و خسته نباشید هم بهمون گفت و دلشت میرفت که برگشت به یه ناهار دعوتمون کرد من گفتم بریم ولی رفقا گفتن بریم غذا حضرتی با این حال من دنبال حاج قاسم رفتم پشت منم دوستام اومدن اون جایی که رفتیم خود حاجی هم مهمون بود یه خانم با حجاب و یه آقا جووون هم بودن که نشناختم ولی انگاری برام آشنا بودن و چراغ اتاق ها هم روشن کردیم با دوستام بعدش دیگه یادم نیست بی زحمت میشه بگید تعبیر این خواب چیست؟

  215. علیرضاعلیرضاsays:

    خواب دیدم با خامنه ای زیر یه تابوت گرفته بودیم اونم گریه میکرد بعدش جدا شدیم با همدیگه صحبت کردیم بعدش چون من بیکارم (انرژی کار کردن ندارم چند سالم کار وردم بیمه دارم) دنبال یه کار راحت هستم ک از پسش بربیام.تو همین فکر بودم ک بگم بهش یا نه دستامو گرفت فشار داد گفت بگو چی میخوای منم گفتم توان کار کردن ندارم دنبال یه کار هستم اونم یه شماره بهم داد تو خواب سریع زنگ زدم یه اقایی جواب داد گفت درخ استتو ثبت کردم

  216. علیرضاعلیرضاsays:

    خواب دیدم با خامنه ای زیر یه تابوت گرفته بودیم اونم گریه میکرد بعدش جدا شدیم با همدیگه صحبت کردیم بعدش چون من بیکارم (انرژی کار کردن ندارم چند سالم کار وردم بیمه دارم) دنبال یه کار راحت هستم ک از پسش بربیام.تو همین فکر بودم ک بگم بهش یا نه دستامو گرفت فشار داد گفت بگو چی میخوای منم گفتم توان کار کردن ندارم دنبال یه کار هستم اونم یه شماره بهم داد تو خواب سریع زنگ زدم یه اقایی جواب داد گفت درخ استتو ثبت کردم جواب منو بدید الطفا

  217. مهنازمهنازsays:

    من تواین ماه ۴مرتبه خواب دیدم دارم باسردارسلیمانی صحبت میکنم و ازش طلب کمک میکنم .و سردارهم بهم میگه یه چیزایی برات دارم تابرات بیارمشون میره ک برام بیارشون ازخواب بلندمیشم.همش بهم میگه وسله هاتوبرات بیارم

  218. محمدمحمدsays:

    من یک معلول هستم . در خواب دیدم شهید حاج قاسم و یک نفر همراهش به دیدنم‌ آمد. چون هر شب برای شهدا و امواتم‌ قرآن می‌خوانم

  219. مجید بهرامیمجید بهرامیsays:

    سلام من خواب دیدم تو مسجد که میرم اونجا بر ا نماز شهید سلیمانی نماز خوند مسجد هم فقط من و رفیقم و سه نفر گویا همراه حاج قاسم بودند نماز رو که تموم کرد دلم میخواست که باهاشون عگس بگیرم ولی برام سخت بود بگم