متن تبریک فارغ التحصیلی به همسر

سال ها درس و تلاش و زحمت، نتیجه ای جزء موفقیت در پیش نخواهد داشت و امروز تو ای همسر عزیزم توانستی با پشت سر نهادن این مرحله از زندگیت پس از سال ها چشم انتظاری توانستی به موفقیت دست یابی و من از صمیم قلبم این موفقیت را به تو تبریک می گویم. بی گمان حس قشنگی است؛ جشن فارغ التحصیلی با آن لباس های مزین و دوست داشتنی.

*************

به پایان آمد این دفتر و حکایت همچنان باقی است. همسر عزیزم فارغ التحصیل شدنت را از صمیم قلبم تبریک می گویم و امیدوارم که در اتوبان موفقیت همچنان با سرعت تمامی مراحل درسی را طی کنی و به مدارج بالاتری نائل آیی.

*************

امروز سرانجام توانستی پس از سال ها زحمت و درس و کوشش با موفقیت تمامی دروس خود را پاس کنی و فارغ التحصیل شوی. بی گمان این مهم به تحقق نمی نشست مگر با تلاش های بی دریغ و همت بلند و والای تو ای همسر عزیزتر از جانم و چه خوش است که تو را با لباس فارغ التحصیلی می بینم.

*************

سال ها درس و تلاش و زحمت و تلنبار کردن کتاب های مختلف روی هم و از بر نمودن آن ها سرانجام ثمر داد و امروز به یاری حق تعالی توانستی از دانشگاه خود فارغ التحصیل شوی و این روز دلنشین را با کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین به تو تبریک می گویم و امیدوارم هیچ گاه در زندگی خویش فارغ نشوی و همیشه سایه ات بالای سرمان باشد همسر مهربان و پرتلاشم.

*************

همسر پژوهشگر و پر تلاشم رنج دوران دانشجویی و کتاب های سخت و پیچیده را به راحتی پشت سر نهاده ای و اینک با موفقیت در مقطع تحصیلی ات، برای خانواده ما سربلند و سرافراز گشته ای. این موفقیت بزرگ را به تو تبریک و تهنئت عرض می کنم.

*************

همسر عزیزم؛ فارغ التحصیل شدنت رو از تمام دل به دانشجوی نمونه ای همچون شما تبریک می گویم و امیدوارم همچنان پله های ترقی را یک به یک طی کنی و مسیر زندگیت همیشه هموار باشد تا با همدیگر روزهای پر فروغ و موفقیت های چشمگیری را به پیش گیریم.

*************

همسر مهربانم؛ بی گمان سخت کوشی و ایمان راسخ تو در طی سال های تحصیلی ات بر همگان نمایان گشته است و همه به ضرس قاطع به تلاش های بی وقفه و شبانه روزی ات ایمان داریم. روز فارغ التحصیلی شدنت را جانانه تبریک عرض می کنم.

*************

روزهای خاطره انگیز زیادی هستند که در زندگی ما انسان ها جاویدانه می مانند. روزهای دانشجویی و شب بیداری در شب های امتحان و خرید انواع جزوه وکتاب های مختلف همه و همه در کنار دوستان دانشجویی بی تردید از جمله روزهای شیرین و ماندگاری در زندگی ما هستند که تمام نشدنی اند. جشن فراغت از تمامی شب نخوابی ها و استرس های امتحان و ... را به تو همسر دلبند و پرتلاشم تبریک می گویم.

*************

همسر عزیزم؛ من به وجود دانشمند همچون تو افتخار می کنم و امیدوارم همچنان سیر علمی . پژوهشی خود را به همین ترتیب به پیش ببری و به قله های موفقیت و ترقی نائل آیی. جشن فارغ التحصیلی ات را از ته دلم تبریک عرض می کنم.

*************

چقدر حس غرور و افتخار به ما دست داد که امروز سرانجام روز واپسین به سر رسید و همسر عزیزتر از جانم پس از سال ها مجاهدت و تلاش و کوشش در راه علم و علم اندوزی به مرحله فارغ التحصیلی دست یافت تا به همین ترتیب مدارج علمی خود را روز به روز ارتقاء بخشد. همسر عزیزم این روز خاص را به تو که بهترینی، تبریک می گویم.

*************

همسر عزیز و تلاشگرم؛ بی تردید فارغ التحصیل شدنت سرچشمه ای است برای ظهور آرزوهای قشنگ و دست یافتنی که سال ها برای آن برنامه ریزی کرده بودی. امیدوارم از سرچشمه علم و دانش تا ابد سیراب گردی.

*************

همسر مهربانم مدت هاست که چشم به انتظار چنین روز خجسته ای را در ذهن خویش می پروراندم و برای رسیدن به جشن فارغ التحصیلی ات لحظه شماری می کردم و امروز پایان آن همه چشم انتظاری است که سرانجام به روز موعود رسید و امروز تو را خوشحال تر از همه روزها می بینم و من نیز به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ و بی وقفه ات خداوند را سپاسگزارم که این توفیق را به ما داده است تا روز فارغ التحصیلی تو را به نظاره بنشینیم.

*************

روزهای خوش و شیرین انسان ها چقدر زود می گذرند و می روند. روز اول تحصیل در دانشگاه، اولین روزهای شروع زندگی در مهد علم و ادب، سرآغاز اولین تجربه های شیرینی که برای همیشه خاطره شدند و اینک آن همه خاطره در دفتر خاطراتت ثبت شده اند و به جای آن مهر تأیید فارغ التحصیلی ات به جای مانده است. همسر عزیزم این روز فرخنده را خدمت تو و تمامی همکلاسی هایت تبریک می گویم که می دانم روزهای پر استرس و تلخ و شیرینی را با آن ها گذرانده ای.

*************

یکی از لذت بخش ترین روزهای تحصیلی در دانشگاه، جشن فارغ التحصیلی در آن با موفقیت تام است که تو ای همسر کوشا و مهربانم توانسته ای به این موفقیت دست یابی و اینک در روز جشن فارغ التحصیلی ات تمام گل های زیبای هستی را چیده ام تا تقدیم حضور سبزت کنم. فارغ التحصیل شدنت مبارک بهترینم.

*************

همسر عزیزم بعد از جشن عروسیمان بی تردید جشن فارغ التحصیلی ات یکی از ماناترین و زیباترین روزهایی است که خداوند به ما ارمغان داده است و امروز من نیز شاد و خرسند کنار تو نشسته ام تا به تو از صمیم قلبم بگویم که هر جا هستی و در هر مسیری که گام می گذاری، تا ابد و یک روز پشت تو هستیم و از تو حمایت می کنیم تا بالاخره به آنچه لایق آن هستی هر چه زودتر برسی و افتخار خانواده ما به حساب آیی.


حتما این مطلب را ببینید :

متن و شعرهای زیبا برای جشن فارغ التحصیلی خودم


هیچ انسانی نیست که در این کره خاکی تلاش و کوشش و همت خود را به کار بگمارد و در نهایت به موفقیت نائل نیاید. هر کسی به اندازه تلاش و کوشش خود به درجه ای از موفقیت ها دست خواهد یافت. همسر عزیزم و ارجمندم امروز سرانجام پس از سال ها درس و مطالعه فراوان توانسته ای که با موفقیت ثمره آن همه تلاش و کوشش خود را از ایزد منان گرفته ای و من نیز به نوبه خودم این موفقیت تو را تبریک و تهنئت عرض می کنم.

*************

انسان هایی که آرزوهای کوچکی دارند، هیچ گاه نمی توانند خود را در بلندترین قله های جهان حتی تصور هم کنند. همسر عزیز و جهادگرم تو بی گمان کسی هستی که با بلندپروازی های خود خواهی توانست که به قله های موفقیت برسی. امروز روز فارغ التحصیل شدن توست ولی می دانم و مطمئن هستم که تو در این نقطه هرگز متوقف نخواهی شد و با تلاش و کوشش و بستن کمربند همت حتما به فکر مدارج بالاتر هستی تا به آن چیزی سرانجام برسی که لایق آن هستی و در راستای آن سال ها تلاش و کوشش کرده ای.

*************

قدم نهادن بهر علم و دانش از جمله جهادهای مقدس و ارزشمندی است که هر کس غرق در آن شود، در نتیجه می تواند به موفقیت های بسیار زیادی دست یابد. همسر عزیز و ارجمندم من به عینه شاهد غرق شدنت در دریای علم و ادب بوده ام و از نزدیک سیراب گشتنت را از سرچشمه های علم اندوزی شاهد بوده ام. روز فارغ التحصیل شدنت را از سویدای دل تبریک می گویم و امیدوارم به همین ترتیب روز به روز شاهد تلاش های پژوهشی و آموزشی مختلفی از شما باشیم که به بهترین نحو از خود ارائه خواهی ساخت.

*************

همسر عزیزم آقا مهندس آینده!  الهی من به فدای تو شوم که چقدر این اسم برازنده توست. روز فارغ التحصیل شدنت را تبریک می گویم آقا مهندس. ان شاءالله که با لباس مهندسی تو را در مراتب بالا و بالاتری ببینم که خانواده ما را سرافراز و سربلند سازی.

*************

همسر عزیزتر از جانم خانم دکتر آینده! دمی آرام نمی گیرم تو لحظه لحظه ها را می شمارم تا تو را در محل کارت خانم دکتر صدا بزنند و چقدر این اسم برازنده و لایق تلاش های بی وقفه و تجربه هایی است که در طی این سال ها آموخته ای. روز فارغ التحصیلی ات را تبریک می گویم خانم دکتر عزیزم.

*************

همسر عزیزم بی گمان می دانم که روز فارغ التحصیلی تو پلی خواهد بود برای عبور به سمت موفقیت های بی شماری که در انتظار شماست و آرزو دارم که روزهای پر فروغ و ارزشمندی در انتظار شما باشد و با گام گذاشتن روی پل موفقیت شاهد موفقیت های شما در عرصه علم و دانش باشیم. این روز فرخنده و بزرگ را به شما و خانواده محترمت عاشقانه و از عمق جان تبریک می گویم.

*************

همسر عزیزم قدم به قدم به سمت موفقیت گام بردار و هرگز به این مقطع از فارغ التحصیلی ات قانع نشو و بدان که راه برای همیشه برای تو هموار است و می توانی به قله های امید و به تحقق پیوستن آرزوهایت برسی.

*************

همسر عزیزم از ته خرسند و خوشحالم که تو با تمام این همه مسئولیت پذیری ها و مشکلات زندگی توانستی از پَس درسهایت هم در کنار زندگیت برآیی و اینک با فارغ التحصیل شدنت با مدل بالا به همه باری دیگر ثابت کردی که تو چقدر مستعد و توانا هستی به وجودت افتخار می کنم و امیدوارم موفقیت هایت در این نقطه ختم نشوند و روز به روز جشن ها و شادی های بسیار زیادی را در کنار یکدیگر بر پای کنیم.

*************

همسر عزیزم بالاخره این قصه به سر آمد و ما تو را با لباس فارغ التحصیلی دیدیم. چقدر این لباس برازنده وجود توست. امروز از خداوند منان از سویدای دل خواستم تا راه تو را برای موفقیت هموار سازد و با آخرین سرعت ممکن در جاده موفقیت به پیشتازی خود ادامه دهی.

*************

همسر عزیزم می دانم که تو لایق رسیدن به درجه های بالاتری از علم و دانش هستی و می توانی به تمامی آن ها نائل آیی. امروز جشن فارغ التحصیلی توست و می دانم یک روز دیگر خواهد آمد که تو را با یک پرستیژ دیگری در بالاترین و رفیع ترین حالت ممکن ببینم. موفقیت چشم انتظار توست.


در ادامه ببینید :

متن تبریک فارغ التحصیلی به زبان انگلیسی + ترجمه


همسر عزیزم ای کسی که همیشه با تلاش های بی وقفه خود زبانزد عام و خاص شده ای؛ فارغ التحصیلی ات را از دل و جان تبریک می گویم و امیدوارم قطار موفقیتت همیشه روی ریل حرکت کند و لحظه ای از مسیر خویش متوقف نگردد.

*************

آن روزها، واقعا روزهای سخت و طاقت فرسایی بودند. روزهایی که با درس و دانشگاه از یک طرف و با کار و زندگی از طرف دیگر کلنجار می رفتی و الحق و الانصاف در تمامی این مراحل زندگیت هم موفق و سربلند سر از آب بیرون آوردی و امروز با فارغ التحصیل شدنت به همه این را ثابت کرده ای که تو مرد میدان هستی و ما همگی به وجود تو می بالیم. همسر عزیزم بی صبرانه منتظر موفقیت های بعدیت هستم و مطمئن هم هستم که تو می توانی به تمامی موفقیت ها چنگ بزنی و همه آن ها را در ید قبضه خویش قرار دهی. به امید به تحقق رسیدن چنین روزی کنار هم عزیزترینم.

*************

همسر عزیزم بی گمان روز فارغ التحصیلی تو آغازی نو برای زندگی ماست. چرا که می دانم این موفقیت، پیش قراولی است برای موفقیت های بعدی که چشم انتظار تو و خانواده ماست. فارغ التحصیلی ات را تبریک می گویم و قول میدم که باز هم تا گرفتن آخرین مدرک تحصیلی ات کنار تو باشم و هرگز اجازه نخواهم داد که دمی از مطالعه خسته شوی و برای همیشه حامی تو خواهم بود عزیزم این لحظه خاص را جانانه به تو تبریک می گویم.

*************

وقتی که به تمام روزهایی فکر می کنم که برای دستیابی به این مدرک تحصیلی چقدر زحمت می کشیدی؛ بیش از پیش به وجود تو افتخار می کنم که چنین همسر کوشا و پر تلاشی دارم که هیچ گاه دست از موفقیت بر نمی دارد و تا آخرین لحظه در مسیر موفقیت گام بر می دارد.

*************

امروز بی گمان نقطه عطف روزهای دانشجویی توست. روزی که برای دستیابی به مدرک تحصیلی و پشت سر نهادن این مرحله از زندگیت سختی های بسیار زیادی کشیده ای. فراغت از تحصیلت را صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم به همین ترتیب موفقیت های بیشتری در پیش روی ما باشد و روز و روزگارمان پر از شیرینی و شادی و جشنی باشد که در آن دعوت می شویم.

*************

همسر عزیزم می دانم که برای موفقیت در این بازه زمانی در عمرت چقدر زحمت کشیدی و چقدر رنج دوران را به جان خریده ای. امیدوارم با فراغت از تحصیل و ثبت موفقیت در این دوره بتوانی راهی جدید در زندگیمان پدید آوری که مسلما به این مهم دست خواهی یافت.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...