آموزش نقاشی توله روباه برای کودکان

روباه ها همیشه در افسانه ها و داستان ها حضور پررنگی داشته اند و همه آن ها را با شخصیت حیله گر و حقه هایش میشناسند. انیمیشن ها نیز شخصیت های روباه زیادی را به نمایش گذاشته اند مانند؛ انیمیشن روباه و سگ شکاری و شخصیت روباه مکار در پینوکیو.

روباه ها از خانواده سگ ها هستند. گونه های متفاوتی از آن ها در سراسر کره زمین زندگی میکند؛ از روباه گوش خفاشی و روباه صحرایی گرفته تا روباه قطبی که رنگی یک دست سفید دارد. اما روباه سرخ، که اینبار قصد آموزش آن را داریم وسیع ترین محدوده زیستی را نسبت به باقی گونه ها دارد.

آموزش نقاشی توله روباه برای کودکان

گربه میگه میو میو! کلاغه میگه قار قار! گاو میگه ماما! اما... تا حالا به این فکر کردید که روباه چی میگه؟! در سال 2013 گروه کمدی ایلویس (Ylvis) آهنگی را درباره همین موضوع منتشر کرد که بسیار مشهور شد. جالب است بدانید، روباه ها برخلاف انتظار عموم هم پارس میکنند، هم زوزه میکشند و هم غرش میکنند! روباه ماده هم در مواقع خطر صدایی را از خود تولید میکند که بیشتر شبیه جیغ کشیدن است.

روباه ها از خانواده سگ ها هستند. گونه های متفاوتی از آن ها در سراسر کره زمین زندگی میکند؛ از روباه گوش خفاشی و روباه صحرایی گرفته تا روباه قطبی که رنگی یک دست سفید دارد. اما روباه سرخ، که امروز قصد آموزش آن را داریم وسیع ترین محدوده زیستی را نسبت به باقی گونه ها دارد.

روباه ها همیشه در افسانه ها و داستان ها حضور پررنگی داشته اند و همه آن ها را با شخصیت حیله گر و حقه هایش میشناسند. انیمیشن ها نیز شخصیت های روباه زیادی را به نمایش گذاشته اند مانند؛ انیمیشن روباه و سگ شکاری و شخصیت روباه مکار در پینوکیو.

با آموزش گام به گام سایت توپ تاپ همراه باشید تا در 10 مرحله به سادگی یک توله روباه کارتونی نقاشی کنید.

آموزش نقاشی توله روباه مرحله اول

1. با کشیدن سر روباه شروع کنید. برای بالای سر خطی قوس دار بکشید. مانند تصویر در دو طرف خط با رسم خط های کوتاه و شکسته ای پشم های لپ روباه را نشان دهید. پایین سر روباه را نیز با خط خمیده ای بهم وصل کنید تا شکل سر کامل شود.

آموزش نقاشی توله روباه مرحله دوم

2. گوش های روباه را بکشید. دو شکل مثلث مانند را به بالای سر اضافه کنید. خطوط اضافه بین سر و گوش را پاک کنید. سپس ، درون هر گوش یک قلب وارونه بکشید.

آموزش نقاشی توله روباه مرحله سوم

3.برای دماغ روباه شکلی بیضی مانند را نزدیک پایین صورت بکشید. دو بیضی کوچک را درون آن اضافه کنید تا دماغ روباه درخشان به نظر برسد. سپس، برای نشان دادن دهان، خطی عمودی را از پایین دماغ به پایین صورت وصل کنید.

نقاشی کودکانه توله روباه مرحله چهارم

4. مانند تصویر شکلی خمیده را به سر وصل کنید تا بدن روباه را رسم کنید.

نقاشی توله روباه برای کودکان مرحله پنجم

5. پای عقبی روباه را بکشید و خطوط اضافی را پاک کنید. با خطی C شکل زانوی خم شده را نقاشی کنید. سپس، به کمک خطوطی قوس دار پا و انگشتان آن را نیز بکشید.

نقاشی آسان توله روباه مرحله ششم

6. پاهای جلو را بکشید و اگر لازم شد خطوط اضافی نقاشی را پاک کنید. یک جفت خط را از تنه روباه خارج کنید، و با خطوطی خمیده پا و انگشتان را رسم کنید. همین کارها را برای کشیدن پای دوم انجام دهید. در آخر، با رسم خطی قوس دار بر روی تنه، زیر شکم روباه را مشخص کنید.

نقاشی توله روباه مرحله هفتم

7. حالا وقت کشیدن دم روباه است. دو خط خمیده را مانند تصویر بکشید و اجازه دهید در نقطه ای تیز یکدیگر را قطع کنند. خطی زیگ زاگی را به دور انتهای دم اضافه کنید.

روش کشیدن نقاشی توله روباه مرحله هشتم

8. برای هر چشم روباه یک دایره بزرگ بکشید. درون هر دایره، دو شکل گرد دیگر اضافه کنید. گوشه چشم ها را با وصل کردن دو خط منحنی به یکدیگر نقاشی کنید. در طرف مقابل آن با چند خط کوتاه خمیده مژه های روباه را نیز اضافه کنید.

نقاشی توله روباه مرحله نهم

9. جزییات نهایی را به نقاشی اضافه کنید. دور پا جلویی یک خط زیگ زاگ بکشید. دو خط قوس دار را از دماغ به کناره های صورت وصل کنید. برای ابروها، دو خط خمیده را در بالای چشم ها بهم وصل کنید. درآخر، سبیل های روباه را نیز با چند خط خمیده بکشید.

رنگ آمیزی نقاشی توله روباه

10. نقاشی روباه را رنگ آمیزی کنید. روباه سرخ معمولا به رنگ قرمز یا نارنجی با نشان های سفید و سیاه است. بقیه روباه ها ممکن است خاکستری، نقره ای، قهوه ای، قهوه ای مایل به زرد، سفید یا سیاه یک دست است.


دیگر آموزش های پیشنهادی :

آموزش نقاشی گام به گام بچه خرس برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی مگس

آموزش نقاشی آسان دایناسور برای کودکان

آموزش نقاشی روباه قطبی برای کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...