آموزش گام به گام نقاشی مگس

مگس ها حشرات آشنا برای همه انسان های روی زمین هستند. آنها در تمامی فصل ها به جز فصل زمستان قابل مشاهده هستند. این نوع حشرات بیشتر در محیط هایی که از تمیزی زیادی برخوردار نیستند دیده می شوند. ممکن است یک میلیون گونه مگس در سرتاسر جهان وجود داشته باشد، اما فقط در حدود 125،000 مورد فهرست بندی قرار گرفته است.

مگس ها دارای واکنش های سریع هستند که به خاطر چشم های چندوجهی آنها می باشد. این چشم ها به آنها اجازه می دهد به طور یکجا به جهات مختلفی نگاه کنند. مگس ها دارای اندام مخصوصی به نام halter هستند. این اندام که در زیر بالها قرار دارد به پرواز برای هدایت و مانور کمک می کند.

هنرجوهایی که علاقمند به کشیدن نقاشی حشرات از جمله مگس ها هستند از طریق سایت توپ تاپ می توانید تمامی حیوانات مورد علاقه خودتان را به راحتی رسم کنید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن مگس ها:

آموزش نقاشی مگس مرحله اول

1- با کشیدن سر مگس شروع کنید. برای ترسیم شکل سر از یک سری خطوط خمیده استفاده کنید. به قسمت تقریباً صاف سر و دو برآمدگی دایره ای در قسمت جلوی سر توجه کنید. برای هر چشم، بیضی کوچک را درون بیضی بزرگتر محصور کنید.

آموزش نقاشی مگس مرحله دوم

2- از یک خط خمیده برای محصور کردن شکل کشیده در پایه سر استفاده کنید. سپس از یک خط دوم برای محصور کردن شکل منحنی دیگری استفاده کنید.

آموزش نقاشی مگس مرحله سوم

3- یک خط خمیده را از هر طرف گردن بکشید. اجازه دهید خطوط در یک نقطه واضح قرار بگیرند و قفسه سینه یا بخش میانی پرواز را محصور کنند.

نقاشی کودکانه مگس مرحله چهارم

4- برای محصور کردن یک شکل خمیده، به دنبال انحنای نوک اشاره شده از قفسه سینه، از یک خط خمیده استفاده کنید. سپس از یک خط خمیده بلند برای نشان دادن شکل شکم استفاده نمایید.

نقاشی مگس برای کودکان مرحله پنجم

5- بال های پرواز را رسم کنید. یک خط طولانی و خمیده از قفسه سینه بکشید. دو خط را به پشت خود وصل کنید تا به شکم وصل شود.

نقاشی آسان مگس مرحله ششم

6- بال باقی مانده را بکشید. با گسترش خط از قفسه سینه شروع کنید. دوباره، خط را به سمت خود بکشید و آن را به شکم وصل کنید.

نقاشی آسان مگس مرحله هفتم

7- پاهای جلویی پرواز را بکشید و در صورت لزوم خطوط راهنما را پاک کنید. درست زیر گردن، دو خط منحنی بکشید. خطوط باید تقریباً موازی بوده و در پایه وصل شوند. توجه کنید که چگونه خطوط دو بار خم می شوند و بخش هایی را در پاها ایجاد می کنند. اجازه دهید خطوط در یک نقطه واضح به هم برسند. پا را با خطوط کوتاه رسم کرده و این روند را تکرار کنید تا یک تصویر آینه در طرف مقابل شکل بگیرد.

روش کشیدن نقاشی مگس مرحله هشتم

8- دو خط خمیده را که از سمت جلوی سر امتداد دارد، شاخک ها را نشان می دهد. بدن و بالها را با استفاده از خطوط خمیده به طول های مختلف،  جلوه دهید.

amoozesh naghashi magas marhale9

9- پاهای عقب پرواز را بکشید. برای هر پا، یک جفت خط منحنی از زیر بال بکشید. به خطوط اجازه دهید در یک نقطه به هم متصل شوند و در طرف مقابل تکرار کنید تا یک تصویر آینه ایجاد شود.

رنگ آمیزی نقاشی مگس

    لذا اکنون نقاشی خود را رنگ کنید. مگس ها اصولا به رنگ سیاه متداول می باشند اما در رنگ های متنوعی نیز قابل مشاهده هستند. به عنوان مثال ، برخی از آنها به رنگ سبز فلزی یا آبی است.


    از دیگر آموزش های پیشنهادی و آسان پایین هم دیدن بفرمایید : 

    آموزش نقاشی آسان دایناسور برای کودکان

    آموزش گام به گام نقاشی گربه سیاه

    آموزش نقاشی روباه قطبی برای کودکان


    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...