آموزش گام به گام نقاشی اتوبوس مدرسه

نیاز به اتوبوس های مدرسه برای اولین بار در دهه 1800 به وجود آمد. برای اولین بار در تاریخ، بسیاری از کودکان به جای اینکه توسط والدین خود در خانه تحصیل کنند، در مدارس کوچکی مشغول به تحصیل شدند. سپس بسیاری از کودکان به خاطر فاصله زیاد بین خانه و مدرسه شان از کالسکه استفاده می کردند.

تا اینکه سال 1900، اولین اتوبوس های مدرسه به بهره برداری رسید. در سال های بعد، رنگ اتوبوس های مدرسه به رنگ زرد بودند. زیرا هم رنگ و هم حروف سیاه بر روی آنها به راحتی در تاریکی جزئی اوایل صبح قابل مشاهده بود.

ما در اینجا از طریق سایت توپ تاپ به شما آموزش می دهیم که چگونه بتوانید اتوبوس مدرسه خودتان را نقاشی کنید. همچنین شما به کمک این سایت می توانید به راحتی نقاشی مورد علاقه خود را در رابطه با هر موضوعی رسم نمایید.

دستورالعمل گام به گام نحوه نقاشی کردن اتوبوس مدرسه:

آموزش نقاشی اتوبوس مدرسه مرحله اول

1- با ترسیم یک مستطیل افقی طولانی شروع کنید. در یک طرف، طرف کوتاه را با زاویه مورب بکشید. این مستطیل پنجره های اتوبوس، و قسمت مورب شیشه جلو را تشکیل می دهد.

آموزش نقاشی اتوبوس مدرسه مرحله دوم

2- از گوشه پایین شیشه جلو، یک خط شیب دار و مستقیم بکشید. خط دیگری را کوتاه تر به سمت پایین بکشید. این کاپوت و جلوی اتوبوس مدرسه را تشکیل می دهد. بعد، از جلو اتوبوس یک خط مستقیم و افقی بکشید که از پنجره ها بگذرد. این قسمت پایین وسیله نقلیه را نشان می دهد.

آموزش نقاشی اتوبوس مدرسه مرحله سوم

3- یک خط مستقیم به موازات بالای پنجره ها بکشید. سپس با استفاده از یک خط مستقیم دیگر، این خط را به انتهای اتوبوس وصل کنید. گوشه هایی را که این خطوط در آن قرار دارند و جایی که خط به پنجره ها وصل می شود ، منحنی کنید. اکنون طرح کلی اتوبوس را محصور کرده اید.

نقاشی کودکانه اتوبوس مدرسه مرحله چهارم

4- در قسمت بعد، پایین اتوبوس، از جمله سپر رامشخص می کنید. با شروع از جلو، یک خط مستقیم را به سمت پایین و یک موازی دیگر از انتهای اتوبوس بکشید. سپس، یک نیم دایره را رسم کنید تا چرخ به خوبی شکل بگیرد، و یک خط مستقیم دیگر بکشید. این کار را با خط خمیده به پشت اتوبوس وصل کنید.

نقاشی اتوبوس مدرسه برای بچه ها مرحله پنجم

5- برای وضوح بیشتر نقاشی خطوط راهنما را پاک کنید.

نقاشی آسان اتوبوس مدرسه مرحله ششم

6- در هر چرخ، یک دایره را درون یک دایره بکشید. این لاستیک و توپی را تشکیل می دهد. برای تشکیل زمین، یک خط مستقیم زیر چرخ ها بکشید. سپس خطوط مستقیم بکشید تا جزئیات آن به زمین اضافه شود.

کشیدن نقاشی اتوبوس مدرسه مرحله هفتم

7- خطوط راست موازی را در امتداد اتوبوس بکشید. برای نور چراغ های پشت، یک مستطیل کوچک را بکشید. برای چراغ های جلو از یک مستطیل گرد استفاده کنید. خطوط راهنما را در صورت لزوم پاک کنید.

آموزش رسم اتوبوس مدرسه مرحله هشتم

8- با کشیدن خطوط مستقیم در نزدیکی چرخ جلو، اتوبوس را از آن جدا کنید. سپس خطوط مستقیم و عمودی بکشید تا پنجره ها جدا شوند. مجموعه ای از خطوط مستقیم مورب را بر روی هر پنجره بکشید تا بازتاب را نشان دهد.

نقاشی اتوبوس مدرسه مرحله نهم

9- کلمات اتوبوس مدرسه را در کنار اتوبوس بنویسید.

رنگ آمیزی نقاشی اتوبوس مدرسه

    اتوبوس مدرسه خود را رنگ کنید. اکثر اتوبوس های مدرسه زرد روشن هستند. اما در بعضی مواقع از رنگ های دیگری برای آنها استفاده می نمایند.

    سایر آموزش های پیشنهادی :

    آموزش گام به گام نقاشی بالون هوایی

    آموزش گام به گام نقاشی سگ هاسکی

    آموزش گام به گام نقاشی چشم اژدها

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...