تعبیر خواب شنیدن صدای رعد و برق

تعبیر خواب شنیدن صدای رعد و برق می تواند تفاسیر بسیار زیادی داشته باشد و تعداد آن ها بسیار زیاد است و سعی کرده ایم تا در این مقاله به برخی از تفاسیر شنیدن صدای رعد و برق،بپردازیم.

به هنگامی که شما خواب هستید و می بینید که صدای رعد و برق را می توانید بشنوید،می تواند تفاسیر مختلفی داشته باشد و شما باید ببینید که آسمان در چه حالتی است و یا سعی کنید که آیا می توانید ببینید رعد و برق از آسمان به سوی زمین می آید یا نه.

تمامی این حالت ها باعث می شود تا تفسیر خواب شنیدن صدای رعد و برق آسان گردد. در کل اگر بخواهیم به طور کلی به تفاسیر آن اشاره کنیم،خواب شنیدن صدای رعد و برق آسان آن چنان پر خیر و برکت نیست و نمی تواند خبر خوشحال کننده ای برای شما بیاورد.

تعبیر خواب شنیدن صدای رعد و برق

اگر ببینید که در آسمان رعد و برق است و شما به طور وضوح صدای آن را می شنوید. به این معنی خواهد بود که به زودی افرادی ظالم بر روی سر شما حکومت می کند و ممکن است شما را در این راه نابود سازد و از این جهت باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

اگر شما خواب شنیدن صدای رعد و برق آسان را ببینید و پس از آن نیز باران ببارد،به این معنی خواهد بود که به زودی در خانه شما رزق و روزی زیاد خواهد شد و توانایی انجام دادن هر کاری را دارید.

برای اینکه خواب به واقعیت تبدیل شود،همانطور که می دانید باید تمام تلاش خود را به کار ببرید و پس از آن می توانید به واقعیت تبدیل کنید. خواب چیزی است که از سوی آینده به سمت شما می آید و از آینده می گوید.

حال اگر بخواهید به آن بی توجهی کنید،مطمئنا بدترین مسائل برای شما اتفاق خواهد افتاد تا جایی که ممکن است اعضای دوست داشتنی خانواده و یا اطرافیان خود را از دست بدهید. پس برای اینکه چنین اتفاقاتی برای شما رخ ندهد،به شما پیشنهاد می کنیم حتی سعی کنید به تفاسیر موجود توجه داشته باشید تا مشکلات این چنینی برای شما رخ ندهد.

بارش برف پس از شنیدن صدای رعد و برق در خواب

اگر در خواب ببینید که پس از شنیدن صدای رعد و برق از آسمان،برف بارید،می تواند به این معنی باشد که شما به زودی ظلم زیادی را تحمل خواهید کرد و افرادی در پی نابودی شما هستند که باید سعی کنید یا با آن ها طرح رفاقت بریزید و یا اینکه از آن ها دوری کنید تا شما دچار هیچگونه مشکلی نشوید.

حتی ممکن است با وجود چنین تفاسیری،اگر شما خواب شنیدن صدای رعد و برق را بشنوید،به این معنی باشد که به زودی بر سر مردم شهر و یا کشور شما به زودی ظالم هایی ظاهر شوند که بخواهند تا ابد شما را عذاب دهند.

پس از این جهت،ممکن است شما نیاز به مهاجرت داشته باشید و یا اینکه از آن شهر فاصله زیادی بگیرید تا به شما و یا خانواده تان آسیبی وارد نشود.

همانطور که ذکر شد،در کنار بار منفی این خواب،اگر شما ببینید که پس از رعد و برق،باران بارید می تواند معنی بسیار خوبی برای شما و کشورتان باشد،به این منظور که دوران ظالمین سر آمده و حالا می توانید با خیال راحت یک زندگی خوب و خوش را تجربه کنید بدون اینکه کسی مزاحم شما شود.

دیدن خواب باران پس از صاعقه می تواند به این معنی باشد که به زودی در خانه شما رزق و روزی بسیار زیاد خواهد شد و می توانید با خیال راحت یک زندگی خوشی را برای خود به ارمغان آورید.

حال،ممکن است شما بار منفی خواب را دریافت کنید و شنیدن صدای رعد و برق در آسمان به گونه ای باشد که آرامش را از شما بگیرد و اجازه ندهد تا شما یک شب و روز خوب را تجربه کنید.

تفاسیر کلی شنیدن صدای رعد و برق از آسمان در خواب

برای اینکه از چنین مسائلی دور باشید،به شما پیشنهاد می کنیم تا از کارهای بد خود ابراز پشیمانی کنید تا خداوند متعال شما را مورد آمرزش و مغفرت قرار دهد و درگاه الهی به سوی شما باز شود.

مطمئنا همانطور که می دانید،خداوند بسیار بزرگتر و بخشنده تر از چیزی است که فکر می کنید و اجازه نمی دهد تا بندگانش آسیبی ببینند مگر اینکه خودشان بخواهند.

مطمئنا کسی که این مقاله را مطالعه می کند نیز دوست ندارد آسیبی به او وارد شود و از این جهت بهتر است شما تمام تلاش خود را برای بهبود وضع حال فعلی به کار ببرید تا بهترین نتیجه را از این کار دریافت کنید!.

به طور کلی،اگر بخواهیم به تعبیر و تفسیر شنیدن صدای رعد و برق از آسمان،توجه کنیم به این صورت خواهد بود که به زودی ظلم های بسیار زیادی به سمت شما و شهرتان سرازیر خواهد شد و باید بتوانید به خوبی از پس آن ها بر بیایید.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب ابری شدن آسمان

12 نظر

  1. AtusaAtusasays:

    سلام.من میخواستم بدونم تعبیر خوابم چی است.من خواب دیدم که توی یه کشتی وسط دریا هستیم که که متوجه میشم که از بیرون در فاصله ی دور برق رعد از ابرهای تیره در آسمان به سمت دریا یا آنطرف تر از آن میخورد ولی هیچ صدایی نداشت و انقدر من و اطرافیانم در خواب که تا به حال هیچ کدومشونو ندیده بودم ترسیده بودیم که فقط میگفتیم خدا به همه ما رحم کند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به زودی افرادی ظالم بر روی سر شما حکومت می کند و ممکن است شما را در این راه نابود سازد و از این جهت باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

  2. حسن زارعحسن زارعsays:

    باسلام خسته نباشید. خواب دیدم با حالت اظطراب و اترس و اینکه عجله داشته باشم وارد ضریح امام علی (ع) می شوم و عده ای ناشناس اون رو با حالت کفن سفید تمیز از قبر بیرون می آورند و سپس مجدد داخل قبر می ذارند (لازم به ذکر است کفنی که بیرون می آورند اندازه کفن کودک است) و بعدش من سریع ضریح را ترک می کنم. و در حالت رویای دیگه از عده ای که نمی شناسم سئوال می پرسم که چرا کفن امام علی کوچک هست مگر امام زنده نیست ، تعبیرش چی هست؟ لطفاً جوابش را به ایمیلم ارسال کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس سعی کنین به ایشان نزدیک شین و نماز زیارت ایشان را بجا بیارین بلحاظ اعتقادی بنظر میاد از ایشان دور هستین

  3. الهامالهامsays:

    سلام .ببخشید من این خواب را بیشتر از ۵ بار نوشتم ولی نمیدونم چرا داره پاک میشه.من ده دوازده سال پیش خواب دیدم که در ابتدای روستامون ایستاده بودم درست در زمینهای کشاورزیمون (ما خانه هامون نزدیک به زمین کشاورزی یا در زمینهای کشاورزی است)و به روستای کناریمون نگاه میکردم دیدم اسمون پر ابرهای سیاه شد و رعدوبرق خیلی سریع به ما رسید درست در جایی که من ایستاده بودم یک ساختمان شبیه مدرسه و یا دانشگاه بود و دو طرف سالنش دو درب داشت ابرهای سیاه و رعدوبرق به اسمان بالای سر من رسید و چنان رعدوبرق های وحشتناکی میزد که علف های خشک رو میسوزوند من به طرف ساختمون فرار میکردم و وارد ساختمون شدم برگشتم نگاه کردم دیدم رعدوبرق با سرعت پشت سرمن داره ساختمون رو خراب میکنه و میسوزونه من به درب دیگری رسیدم خارج شدم یهو دیدم اسمان صاف و زمین سرسبز و ساختمون سالم است من تعبیر قسمت اولش بنظرم بدونم چون یکی دوسال بعد فتنه و ظلم زیادی بهم وارد شد که هنوز من اثارش در زندگیم میبینم اما در مورد قسمت دوم که اسمان صاف و زمین سرسبز و ساختمان سالم بود رو میخام زدونم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام در منزلتون داشته باشین و برای رفع بلا از همه ی مردم دعا کنین

  4. دلارامدلارامsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم برای گردش به محوطه بیرون شهر رفته بودیم وارد باغی شدیم که اتاقکی داشت مشغول خوردن غذا شده بودیم که صداهای وحشتناک رعد و برق به گوش می رسید پشت پنجره که که رفتیم رعدو برق های وحشتناک رو می‌دیدیم که که به تعداد زیاد مثل رعدو برق خوشه ای تمام گیاهها و علف ها رو می‌سوزوند و جلو میرفت با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و حرز امام جواد همراهتون باشه

  5. ناشناسناشناسsays:

    با سلام نزدیک ساعت11 صبح خواب دیدم توی کوچه ما قدم میزنم و باد ملایمی میوزه که نسبتا زیاد بود ولی شدید نبود و من برای مقابله با باد یه سپر داشتم بعد احساس سرما کردم انگار زمستون شده بود ویهو صدای رعد شنیدم اما آسمون هم صاف بود هم ابر داشت اما رغدو برق و ندیدم فقد صداش بود بعد رفتم کنار دیوار وایستم از نور خورشید که میتابید گرم بشم خواهشا جواب بدید..چند وقته نیستین.. نگران حال عمومیتونم هستیم. سپاس

  6. حامد شریفیحامد شریفیsays:

    سلام من خواب دیدم وسط شهرمون باران میبره و بعد چن لحظه یه حالت صدای قبل از رعد و برق پیش اومد یه صدای مثل شارژ شدن بعد رعد و برق زد و یه جایی رو نابود کرد و بعدش بارون میبارید

  7. ساغرساغرsays:

    سلام، خواب دیدم، محوطه خارج از شهریم، یه خونه هم بود، آسمون همش برق میزد، صدایی نداشت ، فقط برق بود، برق های خیلی طولانی که ابرها می سوزاند، طوری که ابرها تکه تکه سیاه سیاه شده بودن، مهمون داشتم، می خواستن شب رو بمونن اون خونه ، من گفتم اینجا نمونین دور خونه خالیه خطر ناکه، نه. باران بود نه رعد ، فقط برق زیاد بود، همش من نگران بودم طوفان در راهه. تعبیرش چیه ؟

  8. mahdimahdisays:

    سلام من خواب دیدم که توی خونه بودم ووخوابیده بودم که صدای رعد و برق بسیار بلندی منو از خوابم که توی خوابم بود بیدار کرد و در صورتی که دیشب اصلا هوا بارانی یا رعد و برق نبود میشه لطفا کمکم کنید

  9. عرشیا برزگرعرشیا برزگرsays:

    سلام من خواب دیدم تو خونمونم و با پدرم صحبت میکنم که رعد و برق های شدیدی به صدا در اومدن یکیشون نور زیادی داشت ولی بقیه صدا بود تروخدا جواب بدید لطفا

  10. سمیهسمیهsays:

    سلام خواب دیده ام که بالاسر من و یکی از اعضای خانواده بنده،رعد و برق بسیار شدیدی زد و با صدای بلند،،،و بعد به پارک رفته بودم و پس از چندتا رعد و برق،،،ابر های سفید امدند و اسمان به رنگ غروب خورشید درامد.،،،تعبیرش چیست؟؟؟

  11. امیرامیرsays:

    سلام وقت بخیر.ببخشید من خواب دیدم با حالت ترسی که بر دل داشتم فکر کنم بالای یک تپه که نما رو به روش یک طبیعت بزرگی بود و هواش یکم خاموش بود و بعدش فقط صدای رعد و برقی تقریباً شدید شنیدم و بعد بیدار شدم تعبیرش چیست?

  12. حسینحسینsays:

    سلام من خواب دیدم اسمان تقریبا تاریک بود بعد یه صدای بسیار شدید و مانند صدای رعد و بدق شنیدم و سپس زمین لرزید تعبیر چیه؟