تعبیر خواب صدای وحشتناک از آسمان

تعبیر خواب صدای وحشتناک از آسمان می تواند تفاسیر مختلفی داشته باشد و همانطور که از عنوان خواب نیز پیداست، نباید انتظار تفاسیر خوبی داشته باشید. بسته به نوع موقعیت خواب،ممکن است تعبیرها متفاوت باشد و شما نیز باید سعی کنید تا خواب خود را تشبیه به موارد ذکر شده در مقاله کنید.

اگر شما خواب ببینید که از آسمان صداهای عجیبی را می شنوید،باید دید که اول چه صدایی از آسمان خارج می شود و پس از آن باید ببینید که جنس صدا از چیست.

بسته به نوع صدا و جنس صدا می تواند تفاسیر مختلفی را به دنبال داشته باشد.

دیدن خواب آسمان همیشه یکی از عجایب ترین خواب های انسان بوده است که می تواند تفاسیر مختلفی داشته باشد،برای مثال اگر شما از آسمان یک هدیه ارزشمند را دریافت کرده اید به این معنی خواهد بود که به زودی شما صاحب ثروت و اموال زیادی خواهد شد.

تعبیر خواب صدای وحشتناک از آسمان

حال اگر شما خواب شنیدن صداهای وحشتناک از آسمان کنید،به این صورت خواهد بود که به زودی اتفاقات ناگواری برای شما رخ خواهد داد و باید مراقب خود و خانواده تان باشید.

اگر شما خواب ببینید که صدای وحشتناک از آسمان می آید و آن صداها نیز از سوی یک زن است،باید تشخیص دهید که آن زن چه می گوید و یا اینکه آیا شما آن زن را می شناسید یا نه؟

ممکن است شما کار گناهی انجام داده باشید و در خیابان و یا یک کوچه،به یک زن آزار لفظی و جسمی رسانده اید و آن زن به خواب شما آمده و شما را نفرین کرده است.

حال ممکن است شما متاهل باشید و این صدای زن شما باشد که از سوی آسمان به سمت شما می آید. در هر دو حالت،می تواند تعبیرهای بسیار بدی داشته باشد و به زودی شما گرفتار خواهید شد و نمی توانید به راحتی از آن گرفتاری ها خلاص شوید.

از این جهت نباید نگران چنین مسئله ای باشید،زیرا خداوند بزرگتر از آن چیزی است که فکر می کنید و در عین حال،خداوند دوست دارد تا از سر تقصیرات شما بگذرد. کافی است بابت کاری که کرده اید توبه کنید تا درگاه الهی به سمت شما باز شود و بتوانید دوباره خیر و برکت را به زندگی خود بیاورید.

شنیدن صدای خودم در آسمان چه تعبیری دارد؟

اگر بخواهیم به دیگر تعبیر و تفاسیر خواب شنیدن صداهای وحشتناک از آسمان بپردازیم،به این صورت خواهد بود که اگر شما در خواب ببینید صدای خودتان،در آسمان پخش شده است و در حال خوشحالی هستید،به این معنی خواهد بود که به زودی شما معروف خواهید شد و در نزد مردمی که در میان آن ها زندگی می کنید،به شهرت خاصی خواهید رسید.

از این جهت،خواب شنیدن صداهای وحشتناک از آسمان می تواند برای شما تبدیل به خوشی و روزی باشد. حال اگر ببینید که یک زن در آسمان می خندد و شما صدای آن را از آسمان می شنوید،باید در ابتدا دقت کنید که آیا می توانید حدس بزنید آن صدای چه کسی است؟

پس از آن،آیا ممکن است آن زن،همسر شما باشد؟

شنیدن صدای زن در آسمان چه تفسیری دارد؟

در حالت اول،اگر آن زن،آشنا و یا یک غریبه باشد که به تازگی آن را دیده اید،به این معنی خواهد بود که ممکن است شما با آن شخص ازدواج کنید و یک زندگی خوبی را با آن شخص آغاز کنید.

در حالت دوم نیز اگر آن زن،همسر شما باشد،به این معنی خواهد بود که به زودی زندگی شما رونق خواهد گرفت و باید برای آن تلاش کرد!.

باید به این نکته دقت داشته باشید که خواب به تنهایی به واقعیت نمی پیوندد و برای اینکه شما رویا را تبدیل به واقعیت کنید،نیاز تلاش است و مگر اینکه شما یک خوابی با بار منفی ببینید و اگر برای تبدیل نشدن به واقعیت آن تلاش نکنید،مطمئنا تبدیل به واقعیت خواهد شد و زندگی شما را سیاه می کند.

پس بهتر است برای خوابی که می بینید ارزش قائل شوید و آن را بزرگ بشمارید.

همانطور که می دانید،خواب از سوی آینده است و آینده نیز دست شما است و می توانید به راحتی سرنوشت خود را تغییر دهید!. پس اجازه ندهید تا سرنوشت،برای شما بد بنویسد و می توانید به راحتی آن را تبدیل به خوبی کنید و هم در این دنیا و هم در آخرت،از لحظات خوبی بهره مند شوید.

تفاسیر کلی دیدن خواب صدای وحشتناک از سوی آسمان

حال همانطور که پی بردید،زمانی که شما خواب شنیدن صداهای وحشتناک از آسمان می شنوید،به این معنی خواهد بود که به زودی اتفاقات بسیار بدی ناشی از کارهای بدی که انجام داده اید،برای تان اتفاق خواهد افتاد و باید مراقب باشید!.

اگر شما صدای خنده ای از آسمان شنیده اید،می تواند به این معنی باشد که به زودی زندگی شما رونق می گیرد و می توانید خانواده خوبی را تشکیل دهید و از آن رضایت تمام داشته باشید!.

تمامی مسائل،بستگی به تلاش شما دارد که آیا برای تبدیل شدن به واقعیت آن ها تلاش می کنید یا خیر!. همانطور که ذکر شد،خواب شنیدن صدای وحشتناک،می تواند تفاسیر بسیار بدی داشته باشد که به آن پرداختیم.


مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب صدای ترسناک

تعبیر خواب آسمان صاف

تعبیر خواب ابری شدن آسمان


9 نظر

  1. عاطفه احمدیعاطفه احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم داره بارون می‌باره و آیات قرآنی و کلمه الله رو تو آسمون میبینم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر رهایی از اندوه و نگرانی هابرای شما میباشد

  2. سارا کاشانیسارا کاشانیsays:

    خواب دیدم از آسمون صدای رعد و برق وحشتناکی اومد مدیر مدرسه مون اینقدر ترسید ک یهو جیغ زد و گفت خدایا بسه دیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      افکار پریشان دارین

  3. سارینا حیدریسارینا حیدریsays:

    خواب دیدم که آسمان صدای وحشت ناکی من را صدا میزند که بیا ولی من نرفتم یعنی گفتم نمیام تعبیرش چی میشه.

  4. مرتضیمرتضیsays:

    سلام. قبل از خواب به آسمان و عظمت خدا فکر میکردم. بعد در خواب دیدم که طوفان به همراه باران شده و صدای یکنواخت غرش در آسمان میاد. ترسیده بودم و با خودم گفتم یعنی این اخر زمان که یهو از اسمان صدایی اومد و گفت" ایا مرا باور ندارید" صدای خدا بود به سمت خونه رفتم و کل خانوادم خواب بودن که بیدار شدن که اونا هم به رستاخیز اشاره کردن. من رو به اسمان کردم و خودم در اختیار خدا قرار دادم که جونمو بگیره. یه کلماتی گفت ولی کامل متوجه اون نشدم. فقط احساس کردم روحم داره از بدنم جدا میشه که بیدار شدم ولی دقیقا موقع بیدار شدن متوجه ورود روح به بدن شدم. چند روز که به این خوابم فکر میکنم خیلی دوس دارم تعبیرشو بدونم. ممنون میشم اگه میتونید جواب بدید

  5. نسیمنسیمsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم همراه خواهرانم خونه پدرم هستیم که ناگهان چنان صدای انفجار مهیبی در آسمان آمد ومن با چشمان خودم این انفجار رو در آسمان میدیدم به طوری که کل زمین لرزید واز ترس نام خدا رو صدا زدم مثل اینکه ستاره ای چیزی به زمین برخورد کنه ... جالب اینه که در خوابم از قبل میدونستم قراره همچین اتفاقی بیفته وبه خواهرام گفته بودم لطفاً پاسخ مرا بدهید

  6. محمدمحمدsays:

    سلام وقت بخیر شنیدن صدای وال از آسمان قرمز رنگ چه تعبیری دارد؟ یجورایی همه مات و مبهوت شده بودند

  7. محمدمحمدsays:

    سلام وقت بخیر شنیدن صدای وال از آسمان قرمز رنگ چه تعبیری دارد؟ یجورایی همه مات و مبهوت شده بودند

  8. nedanedasays:

    سلام وقت بخیر من چن شب پیش خواب دیدم که از پنجره ی خونمون دارم آسمون و نگاه میکنم و یه دقعه رنگ آسمون سرخ و قرمز شد بعد صدای وحشتناکی از آسمون اومد و درخت و گلایی ک تو باغچه ی حیاطمون بود خشک شدن معنی خوابم چیه لطفا بگین....

  9. سیما پروین نیاسیما پروین نیاsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم تو یه حیاط قدیمی ویلایی هستیم یه مهمونی بود انگار صاحب اون خونه یه زن مسن بود که گفت من باردارم و ما تعجب کردیم ،،،بعد من رفتم تو حیاط به آسمون نگاه کردم خیلی ابری بود تو دلم گفتم آسمون همش ابری میشه ولی چ فایده بارون نمیاد یه هو یه پیرمرد تو آسمون دیدم. انگار عزراییل بود. خیلی تعجب کردم یه نور تو آسمون بود مثل نور خورشید ی که پشت ابر هاست بعد یه صدای خیلییی خیلییییی وحشتناک از آسمون اومد من گفتم فکر کنم امام زمان ظهور کرد صداوحستناک هی بلد بلند شد بعد یه پارچه سیاه از آسمون افتاد روی من و همه جا تاریک مطلق شدومن حس کردم دارم تو عمق تاریکی دفن میشم..تو دلم گفتم من مردم این مرجع کنه ولی از خدا خواستم منو برگردونه گفتم منو با این حال با این گناه هااز دنیا نبر بعد بیدار شدم حس میکردم قلبم ایست کرده و فقط اشک ریختم