تعبیر خواب مرده در آسمان

یکی از عجیب ترین خواب هایی که یک انسان می تواند ببیند،خواب مرده در آسمان است و باید گفت که متاسفانه تعبیر جالبی ندارد و شما باید منتظر عواقب آن باشید.اما حال،آیا می دانید که تعبیر خواب مرده در آسمان به چه صورت و چه تفاسیری را دنبال می کند؟

برای اینکه بدانید خواب مرده در آسمان به چه معنی است،به شما پیشنهاد می کنیم که به یاد بیاورید آن شخصی را که در خواب دیده اید شناسایی کنید و سپس ببینید که در چه حال و هوایی آن خواب را دیده اید.

دیدن خواب مرده در آسمان،چه تفاسیری دارد؟

خواب مرده در آسمان،می تواند تفاسیر مختلفی را به همراه داشته باشد اما به جرات می توان گفت که اکثر تفاسیر آن رو به منفی است و جواب بسیار خوبی را به دنبال نخواهد داشت. 

اگر شما خواب ببینید که در آسمان یک شخص مرده بر روی سر شما ظاهر شده است و شما نیز غمگین هستید،می تواند به این معنی باشد که شما از درون باخته اید و دیگر توان ادامه دادن به زندگی را ندارید.

این برمیگردد به زمانی که شما در انجام دادن یک کاری ناموفق بوده اید و حال باید تاوان آن را بدهید.

اما بهتر است به شما بگوییم که بابت این مسئله هیچگونه نگرانی نداشته باشید!. اگر شما واقعا از دیدن چنین خوابی رنج می برید،کافی است نیم نگاهی به گذشته خود بی اندازید و ببینید کجای کار را اشتباه رفتید و سپس سعی کنید آن مسئله را پوشش دهید.

مطمئنا اگر شما نخواهید چنین خوابی را جدی بگیرید، باید به شما بگوییم که خواب ها یک زمانی در آینده نچندان دور،تبدیل به واقعیت می شوند. 

حال برای اینکه چنین خوابی به واقعیت نپیوندد و شما وارد دنیای غمگین و مرده ها نشوید،به شما پیشنهاد می کنیم که تلاشی مجدد برای کار ناموفق تان انجام دهید و سعی کنید این بار در کارهایتان به موفقیت برسید.

حال این کارها می تواند زندگی شخصی / کاری و یا تحصیلی باشد که شما باید بر اساس حال فعلی تان،اقدام به تفسیر این مسئله کنید. حال ممکن است شما در خواب ببینید که یک مرده در آسمان است و بالا سر شما آن شخص ایستاده و با شما حرف می زند و شما بابت رخ دادن چنین اتفاقی خیلی خوشحال هستید.

دیدن خواب پدر و یا مادر فوت شده در آسمان

برای مثال،ممکن است پدر و یا مادرتان به تازگی فوت کرده اند و شما با دیدن خواب آن ها و مرده در بالای سر شما در آسمان ایستاده، خوشحال هستید که با آن ها کلامی صحبت می کنید و این پاسخ مثبتی از سوی خداوند به شما است که می گوید به زودی به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا خواهید کرد و کافی است قدمی به سوی درگاه الهی بردارید تا شما صاحب مال و اموال بسیار زیادی شوید.

دیدن خواب از دست دادن فرزند

اما حال ممکن است یک خواب بسیار بدی را ببینید مبنی بر اینکه شما فرزند خود را از دست داده اید.

نباید از دیدن چنین خوابی احساس ناراحتی کنید بلکه باید بدانید این خواب،چنین تفسیری را دارد که به زودی شما صاحب ثروت بسیار زیادی خواهید شد و از دست دادن فرزندانتان در خواب،غمتان نباشد زیرا چنین حادثه ای رخ نخواهد داد.

همچنین این خواب،چنین تفسیری را دارد که شما به زودی از دشمنانتان در امان خواهید ماند و کسی نمی تواند به شما آسیبی وارد کند.

اما حال،ممکن است شما ببینید که روح شما از بدن شما خارج شده و خود را به صورت مرده در آسمان می بینید،اگر چنین خوابی را دیده اید،باید به شما بگوییم که تفسیر بسیار بدی دارد

و اگر بخواهید بدانید که چنین خوابی چه تعبیری دارد،باید به شما بگوییم که به زودی شما از این دنیا خواهید رفت و یا ممکن است نزدیکانتان نظیر همسر و یا فرزندانتان را به زودی از دست خواهید داد.

آیا یک خواب می تواند زندگی من را نابود کند؟

نگران چنین مسئله ای نباشید،هر چند باید دیدن یک خواب را کاملا جدی گرفت اما اگر شما از دیدن یک خواب ناراضی هستید،کافی است به کارهای بد خود فکر کنید و ببینید که کجای کار را اشتباه رفتید،سپس شما می توانید به راحتی مسئله را تغییر دهید.

زیرا همانطور که می دانید،سرنوشت شما،دست خود شما است و اگر بخواهید می توانید به راحتی آن را تغییر دهید.

به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما چنین خوابی را دیده اید،از خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش کنید،مطمئنا خداوند بسیار بخشنده تر از آن چیزی هست که شما فکر می کنید. اگر به خداوند متعال اعتقاد داشته باشید،مطمئنا هم شما و هم خانواده تان از خطرات بی رحمانه دنیوی،در امان خواهید و ماند و همچنین در آخرت شما،آخرت بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد.

در کل،تعبیر خواب مرده در آسمان به این صورت است که به زودی ممکن است اتفاقات بسیار بدی نظیر به هلاکت رسیدن،از دست دادن مال و یا فوت نزدیکان شما رخ دهد. اما همانطور که ذکر شد،نیازی به ترسیدن از این مسئله وجود ندارد و شما به راحتی می توانید چنین مسائلی را با تفکر و عبادت،حل کنید.


دیگر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب آسمان صاف

تعبیر خواب اتش بازی در اسمان


7 نظر

  1. مهشاد مهدوی پورمهشاد مهدوی پورsays:

    سلام خسته نباشید چند شب پیش خواب دیدم که همراه با خانواده ام وارد یک مغازه ای شدیم و در آنجا چند نفر مرده بودند و صاحب مغازه آنها را پنهان کرده بود ولی من آن جسد ها را پیدا کردم و آن ها دور یک پارچه ی طوسی رنگ پیچیده شده بودند تعبیر این خواب چه میشود ؟؟؟ ممنون از سایت خیلی خیلی خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تشویش های ذهنی است

  2. آتنا حبيبآتنا حبيبsays:

    باسلام من صبح خواب ديدم كه مادرم مریض شده و بدنش باد کرده بعد از چند روز خوب شده بود و من بازوش رو گرفتم و گفتم مامان چقدر بدنت شل شده مادرم تو جواب من گفت من چند وقته سرطان دارم بهت نگفتم. توی خواب من فقط گریه میکردم و به مامانم میگفتم تو اگر چیزیت بشه من خودمو میکشم. میخواستم بدونم این خواب چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای مادرتون ناراحتی پیش میاد

  3. نا آشنانا آشناsays:

    سلام ببخشید خواب دیدم نوزاد شدم و توی گهواره هستم و پدربزرگم که فوت شدن با لباس سفید منو بغل کردن داشت از ما نور می تابید تعبیرش چیه

  4. محسن نیازمحسن نیازsays:

    سلام من در خواب دیدم که با پدرم که فوت کرده و یه غریبه به آسمانها رفتم اون غریبه رفت و ناپدید شد ولی من و پدرم تا یه حدی رفتیم که تمام شهر معلوم بود مثلا از تهران کوه دماوند معلوم بودش . این رو هم بگویم که به آسمان رفتنم همرا به خوشحالی و شادی فراوان بودش و در آسمان رنگین کمان بودش

  5. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم که روی تخت خواب نشسته بودم و گفتم مادر بزرگ منو ببر خونمون بعد یکدفعه دیدم تختم که زنگ زده بود رنگ گل گرفت و پرواز کرد به بالا و از دیوار رد میشد همینطور داشتم میرفتم که دیدم دارم میام پایین یکدفعه مادرم که به رحمت خدا رفته گفت باید استغفار کنی منظورش این بود استغفار کن که بتونی پرواز کنی و من همون لحظه پایی اومدم و از دیوار رد شدم تا رسیدم به محله ای که خونمون رو گم کرده بودم و سحر بود و تاریک

  6. پریسا خوشنیتپریسا خوشنیتsays:

    سلام خواب دیدم مادرم که سالهاست فوت شده آسمان را به من نشان میداد

  7. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم پسرم با یه وسیله در شهر بازی به آسمان رفت و از اونجا یه مشت سنگ سوارخ سوراخ مشکی آورد پایین بعد در همون حالت یه تابوت هم تو آسمان بود میشه تعبیر بگید ممنون میشم