متن زیبا در مورد قوی بودن زن

متن مورد بررسی ما درباره قوی بودن زن است زنانی که همیشه در عرصه زندگی تلاش کرده اند بی آنکه حتی دیده شوند و من میخواهم از تمام این زنان بنویسم که نامشان را معادل معجزه می دانم چه شخصیت های برجسته تاریخ و ادب و چه مادران و زنان گمنام در کوچه پس کوچه های دنیا، من میخواهم از مهرشان از قدرتشان از اقتدار زنانگیشان بنویسم همان هایی که هیچ وقت نترسیدند و مثل کوه ایستادند و نشان دادند زن بودن حتی بالاتر از معجزه هم میتواند باشد.


قوی بودن زن به این معنا نیست که مثل یک مرد رفتار کند بلکه به این معناست که زن بودن خودش را باور کند و خودش را در آغوش بگیرد و علاقه به جنسیتش را به جهان نشان دهد و سعی کند زندگیش را تحت کنترل و مدیریت خودش بگیرد و خودش را با عشق و علاقه کامل بپذیرد.

*〰* متن درباره قوی بودن زن *〰*

قطعا بزرگی و حتی قدرت منحصر به جسم تنومند نیست که چه بسا هستند افرادی که تنومند هستند اما قوی نیستند قوی بودن زن به روح هم بر می گردد و زنان همیشه روحشان قوی و بزرگ است شاید کمتر دیده شدند کمتر یاد شدند اما قوی بودند و رسیدن به این باور درک میخواهد که تمام زن بودش را بفهمد زنان هیچ وقت تلاش میکنند خودشان را قدرتمند نشان بدهند بلکه همیشه ثابت می کنند حتی گاهی بی آنکه بخواهند. زنان وقتی مادر می شوند قدرتشان در گذشت و محبت تداعی می شود وقتی مهر مادریشان گل می کند و مثل پرنده ای بال محبت می گسترانند بر فرزندشان قدرتشان را نشان می دهند که به تعبیر من اگر نبودند عشق و محبت به مفهوم اعلای خود نمی رسید.

متن قوی بودن زن

زنان قوی در برخورد با قوی بودن زن کاری تر یا فعال تر نیستند بلکه زنان قوی زنانی هستند محکم،زنانی که بی دریغ همیشه پر از مهر هستند زنانی که مادرانی شده اند که همیشه آغوشش باز است برای تمام خستگی های فرزندش حتی اگر فرزندش بزرگ شده باشد زنانی که همسرشان شده اند که همیشه آرامش را مثل عطر به زندگی پاشیده اند و دلیل آرامش مردان شده اند،زنان قوی دخترانی هستند که بی دریغ همیشه یک گوشه قلبشان برای پدر و مادرشان میتپد. خواهرانی که سنگ صبور شده اند و حرف هایشان معجزه شده برای زندگی برادرانشان لازم نیست زن سلاح سرد حمل کند لباس مردانه جنگی بپوشد داد بزند خشن باشد تا بگویند خوش به حالش که مثل مردان قوی است اما کم نیستند زنانی که هیچ سلاح جنگی حمله کردند و هیچ وقت هیکل تنومندی نداشتند و گمنام در خانه هایشان به اعضای خانه محبت نثار کرده و هیچ وقت شاید تلاش نکردند که قوی بودنشان دیده شود.

*〰* متن درباره قوی بودن زن *〰*

زنان قوی همیشه تلاش می کنند که عشق بورزند ورزش می کنند و به سلامت جسم شان اهمیت می دهند. تلاش می کنند اعتماد به نفسشان را ارتقا بدهند،عزت نفس داشته باشند،همیشه سعی می کنند استعداد های خودشان را کشف کنند و از همین طریق قدرتشان هم نمایان می شود چون در دنیایی زندگی میکنند که برایشان بزرگ و گاهی ترسناک است و احساس می کنند آسیب پذیر و بی دفاع هستند و اگر نتوانند به باور خودشان برسند و استعداد های درونی اش را کشف کنند شاید شکست بخورند. زنان قوی تلاش میکند روزی هزار بار به خودشان بگویند یا روی کاغذ بنویسند من قوی هستم نه برای اینکه به دیگران ثابت کند بلکه برای اینکه به باور قوی بودن خودشان برسند.

*〰* متن درباره قوی بودن زن *〰*

یکی از خصوصیات قوی بودن زن محبت هایشان را نثار خودشان نیز می کنند روزی هزار با به خودشان می گویند تو زیبا ترین زن هستی تو قوی تر زن هستی زنانی که به باور خودشان رسیده اند و مقابل آینه می ایستند و از بودن خودشان حظ کامل می برند و به زن بودنشان افتخار میکنند.

متن و عکس نوشته در مورد قوی بودن زن

زنان قوی وقتشان را برای اثبات کردن خودشان بیهوده تلف نمی کنند وقتشان را بیهوده هدر نمی دهند به کارهایی که علاقه ندارند یا ارزشی برایشان ندارد نمی پردازند قدرت و مهارت نه گفتن دارند این شهامتی است که بر قدرت آن می افزاید. یکی دیگر از خصوصیت های قوی بودن زن این است که آنها زنانی هستند که تصمیم می گیرند و بدون هیچ گونه ترسی قدم بر می دارند و از کسانی الگو می گیرند که موفق بوده اند، این زنان تسلیم نمی شوند راهی حتی اگر اشتباه را سعی میکنند خودشان تجربه کنند و تسلیم چیزهایی که دوست ندارند نمی شوند. سختی ها هیچ وقت خسته شان نمی کند از مشکلات مسیر نمی هراسند وابستگی به کسی ندارند و در نهایت مستقل هستند.

بارزترین خصوصیات قوی بودن زن:

زنان قوی همیشه سعی می کنند روابط شاد و عاشقانه ای با اطرافیان داشته باشند حتی گاهی بدون نیاز به کسی که خلا روحی و عاطفی آنها را پر کند این زنان شریک زندگی مناسبی هستند و شادی همیشه در چهره شان موج می زند و همیشه احساس رضایت دارند و عشق همیشه چاشنی زندگیشان است که هم عاشق هستند و هم بی نهایت عشق می ورزند و از این عشق ورزیدن لذت می برند و انرژی مثبت می گیرند.

عکس نوشته قوی بودن زن در زندگی

هر جا بحث از قوی بودن زن شد محبت و عشق هم در کنارش آمد زنان قوی هم دیگران را دوست دارند و هم دوست داشتنی هستند و این احساس را نسبت به  زندگی،خانواده و اطرافیان ابراز می کنند و همیشه باور دارند که سزاوار بهترین عشق ها  هستند عشقی که باعث رشد آنها می شود. زنان قوی همیشه بر خودشان و باور هایشان تکیه می کنند روی پای خودشان می ایستند.

*〰*متن راجع به قوی بودن زن *〰*

زنان قوی همیشه به موفقیت فکر می کنند و این موفقیت همیشه این طور نیست که نمود بیرونی داشته باشد بلکه این موفقیت یک احساس درونی نیز است که از درون احساس قدرت میکنند،این زنان حتی جنس نگرانی و دغدغه هایشان هم متفاوت است چون زمان از نظر آنها اهمیت به سزایی دارد هیچ وقت نگران چیزهای سطحی نمی شوند،حسرت گذشته را نمی خورند خودشان مسیر موفقیت را برای خودشان هموار می کنند. اینگونه زنان در بحث قوی بودن زن تسلیم زور نمی شوند و هیچگاه در برابر ظلم سکوت نمی کنند و از اینکه افرادی سد راه آنان شود هراسی ندارند.

*〰*متن برای قوی بودن زن *〰*

زنان موفق زندگیشان را بر اساس نظر دیگران نمی سازند نه تعریف و تمجید دیگران برایشان اهمیت دارد و نه سرزنش کردن اطرافیان ذره ای آنان را سست می کند دیدگاه و انتخاب خودشان را در اولویت قرار می دهند و همیشه برای خواسته خودشان تلاش می کنند و به آرامش درونی دست پیدا می کنند و همیشه به خودشان افتخار می کنند. یک ویژگی مثبت در قوی بودن زن بارز است آن هم اینکه همیشه برای همه چیز مرز قائل هستند به تعبیری می دانند کی و کجا و به چه شکلی  نه بگویند.همیشه همه جوانب را در نظر می گیرند تا بتوانند بر همه چیز کنترل داشته باشند تا اتفاقات به هم گره نخورد که باعث پریشانی درونیشان شود.

عکس پروفایل قوی بودن زن

در این بین افرادی هستند که به گمانشان این زنان همیشه دورشان شلوغ بوده و همیشه وقتشان با دوستانشان سپری می شود اما این باور غلط است چرا که یکی از راه های کسب موفقیت گذراندن یک دوره تنهایی است که این تنهایی به کسب آرامش و حفظ قدرت فرد کمک می کند چون این گونه زنان به آرامش درونی بیشتری نیاز دارند. قوی بودن زن این زنان عواقب کار را همیشه در نظر میگیرند به نوعی یک چشم انداز مثبتی دارن که این چشم انداز را همیشه حفظ می کنند و افکار منفی و هر آنچه که آنها را از مسیر اهدافشان دور می کند خودشان را دور نگه می دارند،ذهنشان معطوف به چیز های مثبت است.

*〰*متن برای قوی بودن زن *〰*

از دیگر خصوصیات قوی بودن زن این است که می دانند چه می خواهد و به خوبی قادر به تشخیص هستند که چه زمانی کار کنند و چه زمانی نه و همیشه سرشار از شور و احساس هستند و خوب میدانند کاری که در صدد انجام آن هستند چه تبعاتی برایشان خواهد داشت. این زنان فارغ از تمام ظرافت هایی که دارند خودشان را خوب میشناسند حتی هدف هایشان را هم خوب می شناسند رویا دارند اما رویایی که به مرحله انجام شدن و برآورده شدن برسد نه رویایی که جنبه سرگرمی داشته باشد این افراد هویت خودشان را خوب شناخته اند و به نقاط قوت خود به خوبی آگاه هستند حتی نقاط ضعفشان را هم خوب می دانند و تلاش میکنند به نقطه قوت تبدیل کنند.

عکس نوشته و متن قوی بودن زن ها

شاید در تصور دیگران که همیشه از بیرون به  ماجرا ها نگاه می کنند این باشد که حتما قوی بودن زن زنان موفق بهره هوشی بالایی دارند و یا حتما حامی بزرگی دارند که آنها را حمایت می کند اما باید بگویم که چنین نیست بلکه این زنان خودشان بزرگترین حامی خودشان هستند چون به این باور رسیده اند که می توانند قوی باشند و این باور خودش از هر حامی تاثیر گذار تر است ابعاد این حمایت ایستادگی در مقابل زورگویان و فشار ها است. البته فراموش نشود که مسیر این زنان همیشه هم هموار نیست بلکه مشکلات همیشه در مسیر افراد موفق هست ویژگی زنان موفق این طور است که خودشان خودشان را به چالش دعوت می کنند تا بتوانند پیشرفت کنند مدام خودشان را تحت فشار های مضاعف قرار می دهند تا رشد کنند.

*〰*جملات کوتاه و زیبا درباره قوی بودن زن *〰*

قوی بودن زن به گونه ای است که برای خواسته های خودشان سقف تعیین نمی کنند قله برایشان هدف آخر نیست بلکه همیشه به فراتر از این ها فکر میکنند حتی جهان بینی این افراد هم متفاوت است چیز هایی که ما ساده از کنارشان میگذریم را آنها بیشتر توجه می کنند. اشاره شد که قوی بودن زن مشکلات فراوانی دارند اما تسلیم نمی شوند بلکه سعی می کنند در تمام روز های زندگیشان خوشحال باشند و همیشه مثبت فکر کنند شاید در راه اهداف خودشان بسیار جدی باشند اما روحیه قوی و شادی دارند این خود  باعث می شود دیگران در  مواجه شدن با این افراد حس مثبتی داشته باشند و انرژی در یافت کنند.

*〰*جملات کوتاه و زیبا درباره قوی بودن زن *〰*

حس رضایتی که این افراد از خود و زندگی خود دارند علیرغم تمام مشکلات نیز قابل تحسین است این گونه زنان حتی عیب های خود را هم می پوشانند بلکه سعی می کنند آن را رفع کرده و به بهترین شکل خودشان را ارتقا دهند و این خود به همان احساس رضایت درونی که نسبت به خودشان دارند برمیگردد. مدیریت کردن زندگی هم از دیگر ویژگی مثبت قوی بودن زن است می دانند به چه مقدار اندوخته نیاز دارند به تعبیری خرج و مخارج را کنترل می کنند. این زنان همان قهرمان های گمنامی هستند که هیچ وقت دیده نشده اند اما سزاوار نام قهرمان یا ابرقهرمان هستند.

عکس نوشته زن بودن یعنی قوی بودن

زنان قوی نه تنومند و نه هیکل درشتی دارند و نه صدای بمی بلکه زن بودن خودشان را با تموم وجود پذیرفته اند محدودیت ها را کنار زده اند و در تلاشند با تمام مشکلات زندگیشان بجنگند تا به هدفی که می خواهند برسند زنانی که گاهی با بی مهری و نا ملایمتی رو به رو می شوند اما هیچ گاه کم نمی آورند زنانی که آنقدر بزرگ هستند که فهمیدنشان و درک کردنشان کار هر کسی نیست. از دیگر خصوصیات قوی بودن زن مادرانی هستند که بستر رشد فرزندشان را در بحرانی ترین شرایط فراهم کرده اند زنانی که صبوری کردند زنانی که حماسه آفریدند،و در تاریخ نامشان نیست اما در تاریخ تاثیر گذار بوده اند.

*〰*جملات کوتاه و زیبا درباره قوی بودن زنان*〰*

زنان در بحث قوی بودن زن قرن هاست که رنج هایی کشیده اند اما محکم ایستاده اند زنانی با قلبی سرشار از عشق و عاطفه زنانگی که مانند آینه ای هستند که امکان دیده شدن را فراهم کرده اند زنان قهرمانی که کمتر دیده شدند زنان قوی همیشه سعی میکنند خودشان را دست کم نگیرند در دنیای ما زنان کمتر دیده شده اند و تصور از قوی بودن رن این است که شبیه مردان باشد اما این تصور اشتباه است زن قوی همان زن پر احساسی که عشق در وجودش موج می زند و در هر موقعیت و جایگاهی که هست تلاش می کند بهترین باشد. چه در جایگاه یک مادر،فرند،همسر برایش هیچ فرقی نمی کند بلکه تلاش می کند نقشش را به بهترین شکل ایفا کند تاریخ ما بر این قهرمان های گمنام است که گاهی حتی خودشان هم نخواستند دیده شوند. صبر در زنان یک نقطه قوت است و این نشان دهنده قوی بودن زن است عشقی که بی دریغ نثار می کند نشان دهنده قوی بودن اوست. صداقت داشتن، گذشت کردن مهربان بودن تمام ویژگی هایی است نشان می دهد زنان قوی هستند فارغ از تمام ناملایمتی ها و دیده نشدن ها که اگر جهان از زنان خالی بود عشق مفهومی نداشت گذشت و صبر هم مصداق بیرونی نداشت به زنان قهرمان و قوی سرزمینمان افتخار کنیم که هیچ گاه از هیچ تلاشی دست نکشیده اند و چه بسا سختی ها را به جان خریده ولی دست از تلاش و هدفشان نکشیده اند زنان سرزمین ما همیشه قهرمان می مانند زنان سرزمین ما همیشه قهرمان می مانند. 


دیگر مطالب پیشنهادی :

متن درباره ظلم به زنان

مجموعه شعر درباره زیبایی زن

عکس نوشته قوی بودن در زندگی

متن‌های زیبا در مورد دختر بودن + عکس نوشته


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...