آموزش نقاشی آسان رد پای پنجه گربه

چگونه رد پای پنجه گربه را نقاشی کنیم

رد پنجه ها نوعی جای پا است که پشت سر حیوان به جا می ماند. به طور کلی، فقط پستانداران به عنوان حیواناتی که پنجه دارند شناخته می شوند. پنجه شامل چنگال ها یا ناخن های پنجه، پدهای دیجیتال اثر انگشت، پد بزرگ استخوان کف دست و سم و پد مچ دست که بالای آن ها پاها قرار دارند، می باشد.

رد پنجه ها می تواند برای ردیابی یک حیوان استفاده شود، مخصوصاً هنگامی که حیوان روی گل یا برف راه می رود. حیوانات همچنین از خود رد پنجه بر روی سطوح، وقتی که در پاهای آن ها چیزی گیر کرده باشد بر جای می گذارند، مثل یک سگ خانوادگی با پنجه های گلی روی فرش اتاق نشیمن راه می رود.

این را می دانستید؟ ما به شما درباره حیوانات باستانی از روی رد پنجه های فسیل شده شان، هنگامی که گل نرم تبدیل به سنگ سخت می شود، آموزش می دهیم. ما می توانیم ببینیم چطور حیوان حرکت می کرده، تعداد آنها چند تا بوده و کجا می رفته اند.

در فرهنگ عمومی، رد پنجه ها یک تم رایج در جواهرآلات، صنعت پوشاک و اسباب بازی بچه ها هستند. رد پنجه ها اغلب نوع حیوان را مشخص می کند، مخصوصاً گربه ها و سگ ها. کار هنری لیزا فرانک در سال های 1980 و 1990 اغلب با رنگ براق تجهیزات مدرسه را تزئین می کرد که شامل تصاویری از رد پنجه ها می باشد. همچنین از یک لوگو برای شخصیت های محبوب بچه ها از قبیل پاو پاترول استفاده می کرد.

دوست دارید یک سری از رد پنجه های گربه سانان را نقاشی کنید؟ این تدریس خصوصی نقاشی رد پنجه ها، این را گام به گام به شما نشان خواهد داد. همۀ آن چه که نیاز دارید یک خودکار، یک مداد، یک مارکر، یا مداد رنگی و یک ورق کاغذی می باشد.

در این مطلب از توپ تاپ ، بصورت گام به گام و آسان یاد خواهید گرفت تا نقاشی رد پای پنجه گربه را بکشید ، پس حتما مراحل پایین را تا انتها دنبال نمایید . این آموزش کودکانه و مناسب برای بچه ها و نوجوانان می باشد.

آموزش نقاشی رد پای پنجه گربه (1)

1-با استفاده از یک خط منحنی برای ایجاد کردن یک شکل بی قاعده شروع کنید. شکل بهتر است مشابه یک هلال ماه با نوک ها گرد نه تیز، باشد، یا شبیه یک کلوچۀ گرد با یک گازی که از آن گرفته شده است. این معرف پد رد استخوان بزرگ کف دست است.

آموزش نقاشی رد پای پنجه گربه (2)

2-چهار بیضی کوچک بالای آن شکل انحنادار، که رد پنجه یا انگشتان را نشان می دهد، بکشید.

آموزش نقاشی رد پای پنجه گربه (3)

3-از یک خط منحنی وار استفاده کرده و یک شکل هلال مانند بی قاعدۀ دیگر بکشید.

نقاشی کودکانه رد پای پنجه گربه (4)

4-چهار بیضی کوچک بالای شکل هلال مانند کشیده و دومین رد پنجه را تکمیل کنید.

نقاشی آسان رد پای پنجه گربه (5)

5-از یک خط منحنی استفاده کرده تا یک شکل هلال مانند سوم بی قاعده ای شکل بگیرد.

نقاشی رد پای پنجه گربه برای بچه ها ( 6)

6-بیضی های کوچکی بالای شکل هلال مانند بکشید تا پنجه ها را نشان دهید.

یادگیری نقاشی رد پای پنجه گربه (7)

7-به کشیدن بیضی های کوچک ادامه دهید تا پنجۀ سوم کامل شود.

نقاشی رد پای پنجه گربه (8)

8-از یک خط منحنی استفاده کرده و یک شکل هلال مانند بی قاعدۀ چهارم را بکشید.

نقاشی قدم به قدم رد پای پنجه گربه (9)

9-چهار بیضی بالای شکل هلال مانند بکشید تا رد پنجه کامل شود.

رنگ آمیزی رد پنجه ها

رد پنجه ها را سایه دار کنید. بهترین بخش این راهنمای نقاشی این است که شما می توانید مدام به کشیدن ادامه دهید تا تمرین کشیدن رد یا  اثر-که ردپا نامیده می شود- خود را تا هر مدت زمانی که طول می کشد و شما دوست دارید ادامه پیدا کند. چه کسی این رد پنجه ها را کشید؟ شما می توانید دوستان گربه سانان را همین جا پیدا کنید. یا  شاید این رد پاها به شخص دیگر یا موجودی چهار پا تعلق دارد؟ آن را بین راهنمای کشیدن نقاشی حیوانات ما کشف کنید.


از آموزش های پایین هم دیدن بفرمایید :

آموزش نقاشی کودکانه چهره لاک پشت نینجا

آموزش نقاشی اردک دونالد برای کودکان

آموزش گام به گام نقاشی مرغ مینا برای کودکان


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...