تعبیر خواب نزدیکی با شوهر

بسیاری از معبرای قدیمی نظیر ابن سیرین، حضرت امام صادق علیه السلام و دانیال نبی درباره خواب هایی که مجامعت و نزدیکی در آن ها موجب تمایل خواب به سمت خواب های شیطانی نگردد، باورهای گوناگونی داشتند. اما معبران امروزی در رابطه با دیدن یک رابطه عاشقانه در خواب، معتقدند که این رویاها نمایان گر احساسات ناشی از خیانت می­باشد. از دیگر معانی های عنوان شده برای این خواب ها می­توان به شکست، تعلق خاطر به عشق و نیز احساس تنهایی در رابطه را مثال زد. گاه فرد خواب نزدیکی با شوهر خود را می­بیند، که در ادامه به بررسی چنین مواردی خواهیم پرداخت.

دانیال نبی می فرماید:

" تعبیر مجامعت و نزدیکی در خواب مخصوصا اگر فرد ببیند که منی از وی خارج می­شود، حاجت روایی است. بیننده جماع خیر و نیکی خواهید دید حاجت روا خواهد شد ".

محمدبن سیرین می­گوید:

" مجامعت در خواب اگر از راهی دیگر باشد دلیل بر آن است که شخص خواب بیننده به دنبال کاری ناسزاست که خیر و صلاح وی در آن کار نیست. مجامعت با شوهر مرده رسیدن مال به بیننده خواب است ".

جابر مغربی می­گوید:

" مجامعت مرد با زن مرده، بد شدن کار و گرفتاری و مشکل است. گاهی نیز پیوند و وصلت با نزدیکان و خویشان آن زن می­باشد."

اسماعیل بن اشعث می­گوید:

" جماع با مردی معروف و جوان، خیر و نیکی فراوان است. آمیزش زن با مرد جوانی که برای وی ناشناس است، حاجت روایی اوست ".

حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند:

" نزدیکی و جماع در خواب که به موجب آن فرد در بیداری جنب شده و غسل بر وی واجب شود، موجب عدم تاویل آن خواب می­گردد".

تعبیر خواب نزدیکی با شوهر

    اگر زنی در خواب نزدیکی با شوهر خود را ببیند، دلیل بر رضایت همسرش از همخوابی با وی می­باشد. در برخی منابع گاها دیدن نزدیکی با شوهر رسیدن خبری خوش و فارغ شدن از غم ها تعبیر می­شود. خواب نزدیکی با شوهر مرده دلیل بر کوتاهی زن در دادن خیرات برای همسرش است. دیدن خواب های نزدیکی با شوهر همچون خواب هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، اگر به احتلام منتهی گردد، خوابی مطلقا شیطانی محسوب شده و تعبیر خاصی ندارد.

    دیدن خواب نزدیکی با شوهر به گونه ای که زن بالا بوده و مرد در زیر قرار داشته باشد، خیر و منفعت دیدن از شوهر می­باشد.

    منوچهری مطیعی تهرانی معتقد است که دیدن رابطه جنسی و آمیزش در خواب، در نخستین مراحل می­تواند حاکی از خوابی شیطانی باشد و برای خواب های شیطانی هم تعبیری وجود ندارد. وی معتقد است منجر شدن رابطه دیده شده در خواب، به اهتلام فرد در بیداری و واجب شدن غسل بر وی، از جمله خواب های شیطانی است که نمی توان تعبیری برای آن در نظر گرفت.

    مطیعی تهراینی می گوید اگر زنی در خواب نزدیکی با شوهر خود را ببیند، اگر او قرض دار باشد پس ادای دین خواهد نمود. همچنین مطیعی تهرانی معتقد است اگر زنی در خواب نزدیکی با شوهر خود را ببیند در حالی که این زن مسافری در دور دست ها داشته و برای او غمگین و ناراحت است، دلیل که خبری از مسافرش رسیده که باعث خوشنودی وی می گردد. مطیعی تهرانی می گوید: اگر زنی در خواب نزدیکی با شوهر خود را ببیند، در حالی که در واقعیت با کسی قهر است، تعبیر خوابش آشتی با آن فرد می­باشد.

    معبران روانشناس معتقدند که تعبیر خواب نزدیکی با شوهر در صورتی که از بودن با وی لذت ببرید، به زودی و در آینده ای نزدیک تحقق خواهد یافت.

    اگر زنی نزدیکی با شوهرش را در خواب دیده و ببیند که رابطه با او را به صورت ناتمام رها کرده است، تعبیر آن چنین است که فرد در عالم واقعیت از نزدیکی با شوهر خود راضی نبوده و یا نمی تواند خواسته های خود را به شوهرش ابراز کند.

    اچ میلر معبر معروف معتقد است که دیدن رابطه زناشویی در خواب، نمایان گر دلبستگی بیننده خواب به جنس مخالف است!

    عده ای از معبران نزدیکی با شوهر مرده را غم و اندوه و نزدیکی با شوهر زنده را خیر و نیکی و نیز حج اسلام می­دانند.

    حضرت دانیال نبی نزدیکی با شوهر را بر آورده شدن حاجت ها تعبیر کرده است. مخصوصا اگر منی از وی خارج گردد که در این صورت خوابی بسیار نیکو است. دانیال پیامبر همچنین خواب نزدیکی با شوهر را دلیل بر خوبی شوهر در حق زنش و نیز حاجت روایی عنوان فرموده است.

    اسماعیل بن اشعث می­گوید:

    " اگر زنی در خواب ببیند که با زن دیگری آمیزش می­کند، دلیل که آن زن دیگر به بیننده خواب نیکی خواهدکرد و حاجت وی روا گردد ".

    ابراهیم کرمانی می گوید:

    " اگر زنی در خواب ببیند که آلت تناسلی مردانه دارد و با استفاده از آن، با دیگران جماع می کند، یعنی آن زن به زودی کار زشت و ناپسندی انجام خواهد داد" .

    تعبیر خواب نزدیکی با شوهر مرده

    حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند که نزدیکی با شوهر مرده ای که به خروج منی در عالم خواب منتهی نگردد، دلیل بر سود و منفعت بسیار است. اما اگر زنی در خواب بدید که با شوهر مرده خود نزدیکی می کند و به منظور این نزدیکی در خواب جنب شده و از وی منی خارج می گردد، دلیل بر بدی خواب خواهد بود. اما آمیزش مرد با زن مرده خود دلیل بر دستیابی مرد به مال و منال فراوان از جانب زن وی است.

    ابن سیرین می گوید اگر زنی در عام خواب ببیند که با شوهر مرده خود آمیزش می­کند، دلیل بر آن است که اموال و دارایی های زن کاهش یافته و ضرر و زیانی به وی وارد می شود و یا این که حال و اوضاع بیننده خواب دگرگون خواهد گشت.

    معبرین غربی معتقدند که دیدن رابطه جنسی در خواب در اکثر مواقع فاقد تعبیر خواهد بود. از نقطه نظر روانشناسی خواب هایی که در رابطه با آمیزش جنسی با همسر، فردی آشنا، فردی مجهول و یا حتی محارم و حیوانات دیده می­شوند، حاصل تضاد موجود در جنبه های گوناگون روابط جنسی است.


    مطالب پیشنهادی :

    تعبیر خواب نزدیکی جنسی با زن

    تعبیر خواب هم آغوشی (2)


    107 نظر

    1. ......says:

      سلام خواب دیدم رفتیم جایی شوهرم دنبال شوخی ونگاه کردن بعضی از زنا بود ووقتی وارد خونه شد دیدم جلوش کلا بازه وقفسه سینش وشکمش کلا دیده میشه وپایین تنش هم بازه ودیده میشه درحالت تحریکم بود وبه همون وضع پیش دوتا از زنا که فامیلم هستن ایستاده بود من که دیدمش عصبانی شدم وکشیدمش کنار وبهش تذکر دادم ممنون از تعبیرتون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        رویای باطل است

    2. نازگلنازگلsays:

      سلام معذرت میخوام من دیشب خواب دیدم که پدرم که 13 ساله فوت کرده ناگهان اومد با من نزدیکی کرد بعدش دایی من هم حدودا 10 ماهه فوت کرده اونم اومد با من نزدیکی کرد لطفا تعبیر ش را برام بگید واین که من هیچ وقت توی فکر دایی ام نیستم ولی مدام به خواب من میاد وچند شب پیش اومده بود مادرم را با خودش ببره که من نگذاشتم رفت با پدرم اومدند که به زور وارد خانه شوند ولی من پشت در را یک چوب گذاشتم و اجازه ندادم که بیاند داخل خونونه

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام براشون سوره ی الرحمن زیاد بخونین و برین سر خاکشون و بهشون سر بزنید و ازشون بخواین اگر کاری را می خواهند که براشون انجام بدن بهتون بگن انشاالله حل میشه

    3. ناشناسناشناسsays:

      سلام من همسرم را ۱۳ سال قبل از دست دادم وفوت شدند الان بعد ۱۳ سال خواب دیدم برگشته ومن خیلی خوشحالم ومثل قدیما دوستش دارم که ازبودن باهاش سیر نمیشم وحتی بهم نزدیکی میکنیم ولی بعد اون هی ازش میپرسم این چند سال کجا بودی که ما برات عزاداری کردیم میگه زنده بودم ولی یه اتفاقایی افتاد نمیشد بیام خونه در چهره اش دقت کردم دیدم بخیه روی صورتش هست سوال که کردم علتشو بخیه رو باز کرد زیر اون چند جهره ی آدم دیگه بود ازش ترسیدم تازه دیدم چهره اش به قالب شوهرم که میرسه دهانش کمی کج هست به یه همسایه از ترسم پناه بردم واز استرسش بیدار شدم آیا تعبیری برایش هست لطفا بفرمایید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده تشویش های درونی است وبررویای پریشان دلالت دارد بهتر است برای ارامش روحشان سوره ملک را بخوانید

    4. ابراهیمابراهیمsays:

      با سلام من خواب دیدم با عشقم توی یه جای نامشخص پشت پنجره نزدیکی میکنیم و اون فاصله زمین تا پنجره که حدودا نیم متره اونجا سپر گرفتیم که کسی مارو نبینه و از پنجره بیرون دیده میشه که رفت امد بود ممنون میشم تعبیرشو بگید

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام به میزان علاقه و محبتی که بهم دارین اشاره داره اما ترس دارین کسی از رابطتون بدون

    5. عسل واحدیعسل واحدیsays:

      سلام،ببخشید منو شوهرم بخاطر دعوا و مشکلات دیگه ای که برامون پیش اومد الان ۸۰ روزه از هم جدا زندگی میکنیم،ولی هنوز کارمون به طلاق نکشیده.من ایشونو تو خواب دیدم که آمده بود خونمون و با لباس روی پاهای من دراز کشیده بود و منم داشتم به آلت تناسلی ایشان دست میزدم و اونم میخندید،حتی از روی لباس هم اون بمن نزدیکی میکرد ولی ی جورایی مخفیانه چون مادر و برادرمم تو خواب کنارمون بودن.و من خیلی خوشحال بودم که اون اومده پیشم و در خواب میدونستم که باهم قهر بودیم.خواستم بدونم تعبیرش چیه؟ ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بین شما هنوز علاقه و محبت وجود داره تلاشتون رو کنید که سر زندگیتون برگردین و از شخص امین و با تجربه و خیر خواه کمک بخواین

    6. زهرازهراsays:

      سلام خواب دیدم پسرعموم و همسرش اومدن خونمون ولی پسر عموم وقتی بلند شدنصف زنش شده بود بخاطر مشکلات قدش نصف شده بود یهو دیدم پاهای خانمش دراز کشیده معلومه و جلوی خانواده م معاشقه میکنن طوری که س.ک.س برسن. رفتم بیرون برادرم و خواهرم بودن و بهشون گفتم اینا خیلی بی شخصیت شدن برادرم رفت ببینه چخبر. من مواظب ماشین شدم با خواهرزاده م سرگرم شدم ماشین رو دزد برد و دویدم دنبالش برگشتم و خواهرزاده مم سفت گرفته بود بغلم گم نشه یه ماشین مدل بالاتر گذاشته بودن. میترسیدم که خطایی در کاره. بابام وقتی فهمیدم انقدر منو زد که حس کردم دارم میمیرم. بعدش. اومدن ماشینو به اسم برادرم کنن ولی قبول نمیکرد. انگار اسیب زندگی دیده بود و منم فلج شده بودم.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکری است

    7. رویارویاsays:

      با عرض سلام.در خواب دیدم یه زن و مرد جوان قصد نزدیکی داشتند.و من بالای سرشان ایستاده بودم و مثل اینکه منو نمیدیدن.الت تناسلی زن بقدری باز و گشاد بود که داخلش دیده میشد مانند یه هندوانه ای که خالی کرده باشن.و مرد التش را فرو کرد و کف سفیدی پدیدار شد که متعلق به زن بود .با عرض پوزش اگر تعبیر داره .ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        رویای باطل است

    8. زهرازهراsays:

      سلام خواب‌دیدم باهمسرم رابطه داشتم وباهم نزدیکی داشتیم و معاشقعه میکردیم.منی هم بیرون اومد

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام خیری بهتون میرسه

    9. MahanMahansays:

      سلام خواب دیدم که با دختر خالم داخل خونمون هستیم با خواهر بزرگترش بعد من هی خودمو میچسبوندم بهش خواهرشم رو مبل نشسته بود نگا میکرد. اونم انگار زیاد بدش نمیومد بعد چند تانیه دیدم خودشو دارع میماله بهم....منو دختر خالم زیاد باهم دیگ خوب نیستیم تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام با شخصی آشنایی خواهین داشت

    10. رحیمیرحیمیsays:

      سلام وقت به خیر خواب دیدم تو یه جمعی هستیم بانامزدم قایمکی رفتیم یه اتاق و دروقفل کردیم نزدیکی میکنیم.الان درحال حاضرقهرهستیم تعبیرش چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس اختلافتون حل میشه ان شاءالله حل میشه سوره ی یوسف بخونین

    11. سونیا.مسونیا.مsays:

      سلام من خواب دیدم ک با شوهرم نزدیکی داشتیم.البته من چندماهه قهرم خونه پدرم هستم.لطفا بگیدتعبیر خوابم چیه؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بیانگر وفاداری شما نسبت به همدیگر باشد

    12. م مم مsays:

      من امروز 17 رجب بعد از نماز صبح خواب دیدم که همه شهر خوشحالی و سرور و جشن بود و مادرم هم به شهر ما آمده بودند و خانه ما بودند. شوهرم به خونه آمدند و خیلی خوشحال و پر انرژی بهم محبت می کردند و حتی برای نزدیکی خودشون من رو به حمام بردند و تمام بدن من رو نظافت کردند تا آماده برای تزدیکی بشم. البته بگم که کسی از ازدواج من و همسرم اطلاعی نداره فقط مادر و خواهرم میدونند که من با ایشون قصد ازدواج داریم باهم ولی در خواب شوهرم جلوی مادرم آمد خونه و انقدر بهم محبت می کرد و حتی مادرم هم خوشحال بود که ایشون با محبت با من میخوان نزدیکی کنند. قرار بود شب بریم خونه مادر شوهزم اونجا نزدیکی کنیم و کنار هم باشیم و من خیلی خوشحالم چون اونجا رو خیلی دوست دارم این خواب چه تعبیری داره؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        به سعادت و شادی در این امر اشاره دارد

    13. ..............says:

      سلام خسته نباشید امروز خواب دیدم با شوهرم رابطه داریم تو خونه پدرم رابطه خیلی هیجانی بود که برادرم از اتاق در اومد ما از هم‌ جدا شدیم برادرم خودشو ندیدن زد و رفت اتاق ما هم‌ کارمونو ادامه دادیم.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام این رویا بیانگر وفاداری در بین شماست

    14. شادیشادیsays:

      سلام. خواب دیدم شوهرم من را به قصد رابطه جنسی برد داخل اتاق و هر دو روی تخت دراز کشیدیم. شوهرم شروع کرد به گردن من بوسه و لیس زدن بعد زبونش رو گذاشت داخل دهنم و من شروع کردم به مکیدن زبونش. ولی آب دهنش سرد بود.قبل از اینکه شروع به رابطه جنسی کنیم شوهرم ارضا شد و لباسش کثیف شدشو آلتش بیش از حد بزرگ شد. من بهش گفتم مواظب باش تشک تخت نجس نشه. ولی من ارضا نشدم. بعدش رفتم سر کمدش که براش لباس بیارم بره دوش بگیره دیدم یه قرآن کوچیک و مفاتیح داخل سبد لباسشِ و من بهش گفتم چرا قرآن رو گذاشتی تو سبد لباست بهش بی احترامی میشه گناه داره. بعد حین گفتگو از خواب پریدم. این رو هم بگم که ما تو عالم واقعیت مشکل داریم و شاید از هم جدا بشیم و دور از هم زندگی میکنیم.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام از قرآن و خدا کمک بخواین بین شما علاقه و محبت وجود دارد نگذارید این زندگی خراب شود

    15. ..............says:

      سلام خسته نباشید خواب دیدم با شوهرم در خانه پدریم رابطه دارم خیلی هم رابطه هیجانی بود برادرم از اتاق میاد بیرون ما از هم جدا میشیم برادرم خودشو به ندیدن میزنه و بر میگرده به اتاق ما هم کارمونو ادامه میدیم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بیانگر درگیری ذهن است

    16. minaminasays:

      سلام خواب دیدم که باشوهرم سوار کشتی هستیم توی راه مسافرت،توی کشتی باشوهرم نزدیکی داشتیم که همراه با لذت بود، ممنون

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام بیانگر اعتماد در بینتان است

    17. لیلاسیفیلیلاسیفیsays:

      سلام ببخشید من با همسرم باهم چندروزه قهریم تو این مدت من ۲بار خواب دیدم میخوایم باهم نزدیکی کنیم ولی هربار ب یه دلیلی کارمون کنسل میشه،توی خواب اولم همسرم منو از پشت تو بغلش گرفته بود قصد نزدیکی داشتیم که پدر و مادرم واسه کاری اومدن داخل و کارمون انجام نشد ومن ب مادرم غر زدم که چرا در نمیزنین میاین تو،خواب دومم من روی شکم شوهرم خوابیده بودم قصدنزدیکی داشتیم که بخاطر دخترم که کنار ما دراز کشیده بود و مارو میدید انجام ندادیم.

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام شما بهم علاقه دارین و برای هم قلبا مهمین منتها مسائلی وجود داره که باید اونارو حل کنین و نذارین کسی در زندگیتون دخالت کنه

    18. زهرازهراsays:

      باسلام من مجرد هستم. دیروز بعدازظهر در خواب دیدم ک با عروسکم در اتاقم دارم بازی میکنم و یکدفعه این عروسکم زنده شد دست وپاش عوض شد موهاش رنگ دیگه ای شد و آرایش داشت وخیلی زیباشده بود و من خیلی تعجب کردم و خواستم ب خواهرم بگم ک عروسکم زنده شده شبیه آدمها شده ک عروسکم بااشاره گفت ب کسی نگو .و من شروع کردم با این عروسک لب گرفتن و مالش دادن واژن عروسکم ، ک عروسکم ب شدت از این کار من ناراحت بود و بدش می اومد که به ناگاه از خواب بیدارشدم. تعبیرش چیه؟؟

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام رویای پریشان است

    19. مجتبیمجتبیsays:

      سلام سال نو مبارک سپاس از پاسخگوییتون خواب دیدم با زن خودم که خیلی دوستش هم دارم و فامیل هم هستیم با علم و آکاهی به اینکه هنوز با هم ازدواج نکردیم نزدیکی کردم در انظار دو نفر دیگر که از دوستان و فامیل ایشون بودن ممنون میشم

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام سپاس به محبت و علاقه ای که شما بهم دارین اشاره دارد

    20. زهرازهراsays:

      سلام من خواب دیدم که شوهرم ازهم دوریم .ومدام ازرابطه جنسی حرف میزنه

      • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

        سلام پریشان است

    21. ساراساراsays:

      خواب دیدم حیلی مشتاق رابطه جنسی با همسرم هستم ولی شاید اون مثل من مشتاق نیس من دنبال فرصت و مکان خالی ام ولی مشغله ها و مهمان و اینا باعث شده تنها نباشیم و شوهرم اصلا گویا فرصت نداره به این مسئله فکر کنه

    22. ....says:

      سلام من با شوهرم شش ماهه قهرم و تصمیمم به طلاق هست دیشب خواب دیدم شوهرم به زور با من رابطه جنسی برقرار کرد من نمیخواستم تو خواب می دونستم قهریم

    23. زهرازهراsays:

      سلام من باشوهرم قهریم.ینی اون بامن قهر وگذاشته رفته.خواب دیدم پسرعمش میگه به یه دختر دیگه علاقه مند و دیدم که چنروزبعدخونوادش اومدن برااشتی ولی خودش نیومده بود

    24. نازنیننازنینsays:

      سلام خسته نباشین من زن متاهلم دوسالست است که ازدواج کردم ولی متاسفانه بخاطر مصرف قرص اعتیاد آور شوهرم دعواکردم هرکاری کردم نتونستم ترکش کنم الانم دوازده روز است تو خونه پدرم هستم خودم هم سرگردانم شوهرم هم میخواد طلاقم بده ساعت 5 ظهر خواب دیدم وایسادم دم در خونه شوهرم داشتم بیرونو تماشا میکردم بعد شوهرم اومد با دعوا وچوب دستی جلوی مردم میگفت بیا توخونه همه نگام میکردن بعد آمدم حیاط خونه بهم گفت تو کچلی(در حال حاضر یه کم موهام کم پشته) بعد منم با گریه موهامو نشون دادم گفتم کجاش کچله بعد وقتی دید کچل نیستم منو بغل کرد لبامو با شدت علاقه می‌بوسید باهم نزدیکی کردیم خواهش میکنم تعبیرش چی میتونه باشه

    25. نگیننگینsays:

      سلام و وقت بخیر استاد من سه ساله جدا شدم، دیشب خواب دیدم داشتم میرفتم خیابون و راه اشتباه رفتم و یه پسر همش دنبالم بود منم خیلی ترسیدم میخواستم فرار کنم که منو گرفت و به یه انبار بزرگ برد، بعد دیدم از طرف همسر سابقم بوده ، چون اون هم اونجا بود، بعد که من با همسرم تنها شدیم ، دیدم هیچ اسیبی بهم نمیرسونه و من اونو گرفتم و داشتم دست و پاش و با طناب محکم میبستم وگره میزدم با اینکه خیلی محکم نبود ولی انگار نمیخواست خودش نجات بده ، بعدش با هم آشتی کردیم و بهم گفت بیا زندگی کنیم چندتا قول هم ازم گرفت، بعدش هم چند بار با هم رابطه جنسی برقرار کردیم ممنون میشم تعبیرش بگین

    26. ماهور عابدیماهور عابدیsays:

      خواب دیدم با همسر فعلیم خوابیدیم،همسر سابقم اومد،من نمیخواستم بفهمه ازدواج کردم،باهاش رفتم وتو اتاق دیگه ایی خوابیدم و اونم با من رابطه گذاشت و من عورتشو کامل دیدم اما منی خارج نشد،خیلی ناراحتم. در واقعیت من مبلغ زیادی پول از همسر سابقم طلب دارم،و دیروز به خاطرش باهاش حرف زدم و گفتم پولمو زودتر پس بده،ولی نگرانم که کار به شکایت بکشه هرچند به زبون میگه بزودی پس میدم. میخوام بدونم معنی خوابم چیه🥺

    27. لیندالینداsays:

      سلام منو نامزدم درخواب نزدیکی داشتیم من اسرار داشتم کسی نفهمه امااون میگفت بیا انجام بدیم

    28. لیندالینداsays:

      سلام منو نامزدم باهم بحث کردیم درخواب دیدم که ما دخول داریم اون اسرار داره انجام بدیم اما من میگفتم الان میان میبینن

    29. مریممریمsays:

      سلام .در چندسال پیش وقتی درحال متارکه باشوهرم بودم خواب دیدم ایشون روی من درحال نزدیکی وآشتی شد وزناشویی کردیم.امادرحال حاضردرحال جدایی باشوهرم هستم واقایی که ازمن خواستگاری کرده را این بار به جای شوهرم دیدم که با من نزدیکی میکند وروی من قرار دارد تعبیر چیست ؟ایا من با این اقا ازدواج میکنم ؟ودیگر رابطه ای با شوهرم نخواهم داشت ؟؟؟

    30. fatemeh.mfatemeh.msays:

      سلام من خواب دیدم من‌وهمسرم باهم درحال نزدیکی هستیم دم صبح و همسرم روی من قرار داشتند که پدرشوهرم اومد و ما رو دید ولی خودشو زد به ندیدن و رفت و همسرم بعد رفتن پدرش کارشو ادامه داد و اینکه لذت هردومون مشهود بوده توی خواب.لطف میکنید اگه تعبیرش و بگید

    31. NiziNizisays:

      سلام ممنون میشم جواب منو بدید ..یکی از دوستان درخواب میبیند که من عروسی کرده ام ودرعروسی من شرکت کرده ومن به عنوان عروس شادو خوشحال بودم ولی رابطه ی زناشویی با داماد برقرار نکردم ...من متاهل هستم ولی متوجه نمیشم این‌خواب معنی چی چیزی رو میده...آیا خواب عروسی منظور طول عمر کوتاه رو میده

    32. ساراساراsays:

      سلام من درخواب دیدم که باشوهرخودم نزدیکی کردم به قصدبچه دارشدن،درحال حاظرهم فرزندی نداریم ومن بچه خیلی دوست دارم تعبیرش چیه؟

    33. آزیآزیsays:

      سلام وقتتون بخیر.منو همسرم مدتی بخاطر مشکلات بوجود اومده باهم قهریم و همسرم همش میگه طلاقت میدم ما نمیتونیم زندگی کنیم. دیشب خواب دیدم تو خونه پدربزرگم که فوت شده و اون خونه ام فروخته شده داخل حموم نشستیم که نامزدم شروع به معاشقه باهام میکنه بعد باهم رابطه برقرار میکنیم فقط نمیدونم منی ازمون خارج شد یا نه ولی همسرم میگفت قبلا زیاد خوب نبود ولی الان کلی حال کردم. ممنون میشم تعبیرش و بهم بگید.

    34. علیعلیsays:

      سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم من وهمسرم جفتمون باهم لخت شدیم وباهم نزدیکی داریم پسرم از مدرسه اومد ودید ویکی دیگه برامون چایی اورد وشوهرم همین جوری مونده بود میخواستم بببینم تعبیری داره

    35. سمیرااسدپورسمیرااسدپورsays:

      سلام همسر من بخاطره مشکلی ازم دوره ومن خیلی دلتنگشم دوشب پیش خواب دیدم ک باهم روی تخت درازکشیدیم ومن لبخند دارم وازدرون خیلی خوشحالم ک بغلش هستنم اونم لبخندب لب داشتم، میشه تعبیرشوبگین ممنون

    36. sarasarasays:

      سلام ، خواب دیدم من و شوهرم قصد نزدیکی داشتیم خونه خودمون نبود ، دنبال اتاقی خلوت بودیم ، ولی هر اتاقی را که میرفتیم قفل درش خراب بود ، و اخرش موفق به نزدیکی نشدیم، ممنون میشم این خواب تعبیر کنید،

    37. لیلا زرینلیلا زرینsays:

      سلام من چند ماهی است که با همسرم اختلاف داریم و جدا هستیم.ولی ۲ بار خواب میبینم که همسرم اومده و با هم نزدیکی کردیم البته جزییاتش یادم نیست ولی میبینم که نزدیکی کردیم .میشه بگید تعبیرش چیه،؟

    38. زهرهزهرهsays:

      سلام خواب دیدم پدرم مرده امده به خانه مادرم با او نزدیکی می کند دو بار این خواب را دیدم تعبیرش چیست

    39. ندا حاضریندا حاضریsays:

      سلام ، من 2 ماهه کههر شب زیارت عاشورا میخونم ، پدر بزرگم 20 ساله فوت کرده اومد تو خوابم و روی شونه هاش زخم بود و بهم گفت برا منم اگه میشه هر شب زیارت عاشورا بخون ، و بهم گفت انشالله خدا بهت خیر بده ، میشه تعبییرش و بهم بگین ، سپاس

    40. مهشیدمهشیدsays:

      سلام من خواب دیدم شوهرم با عجله باهام نزدیکی کرد وآب منیش بافشار و خیلی زیاد ریخت داخل و من هِی بهش میگفتم نریزه توش اما خوشحال بودم که داره این کارو میکنه ، خواهش میکنم لطفاً تعبیرش رو بهم بگید خیلی دوست دارم بدونم

    41. س. مس. مsays:

      سلام خواب دیدم با شوهرم در حال نزدیکی هستیم که دوتا شمشیر گرفته بود دستشو داشت میکوبید رو باسنم منم از درد فقط التماس میکردن تو همین حالت انگا ر فقط دنبال این بودم از دستش فرار کنم و به خانوادم زنک زدم گفتم بیاین ببرین منو با خودتون. اینم بگم واقعا شوهرم عالیه ولی نمیدونم چرا این خواب رو دیدم

    42. معصومهمعصومهsays:

      سلام .دیشب خواب دیدم باشوهرم نزدیکی میکنم من بالاهستم وایشون هم پایین ودرهمون حالت ازمن میخواد که ازپستانم هم بخوردومن هم به اومیدهم این خواب تعبیرش چیست؟؟؟؟؟؟؟

    43. maremaresays:

      سلام.من همسرم یک و نیم ساله فوت کرده دو باره در خواب میبینم که اومده و میگه دلتنگتم و باهم معاشقه میکنیم ولی اینبار گفت که ازدواج کردم و همسرشم اورده بودولی اون حیاط موند و ما باهم رفتیم اتاق خیلی گریه کردم که چرا زن گرفتی گف تنها بودم چیکار میکردم ودرعین حال منم بغل کرده بود انگار که در واقعیت بود تعبیرش چیه.ممنون

    44. شادمانشادمانsays:

      سلام همسرم سه ماه قهر کرده خونه پدرشه دیشب خواب دیدم خونه خواهرش بود از کوچه رد شدم از پنجره دیدمش ولی روشو برگردوند

    45. شادیشادیsays:

      سلام من امروز صبح که از خواب بیدار شدم خواب دیدم که با شوهرم نزدیکی دارم این رو هم بگم که من مجردم. هردو هم خیلی خیلی خوشحال بودیم توی خواب ولی قیافه پسر رو یادم نمیاد .انگار تو خواب هم حامله بودم مطمئن نیستم خیلی .

    46. شادیشادیsays:

      من به صورت نشسته قرار گرفته بودم بین پاهای همسرم و اون ایستاده قرار گرفته بود و ...

    47. MahsaMahsasays:

      سلام‌ من خواب دیدم که خانوادگی حتی دایی اینا همشون خونه ما بودن و در مورد طلاق منو نامزدم حرف میزنن چون در واقیت مشکل هم داریم و به احتمال۹۰ درصد حتما طلاق میگیریم چون یه سال پیش هم مشگل داشتیم آشتی کردیم ولی ادامه دادیم نشد خواب دیدم به من‌میگن نامزدت تو اتاقته برو باهاش حرفای اخرت و بزن من در اتاق رو باز کردم دیدم‌نامزدم دراز کشیده بدون بلوز ولی شلوار داشت رفتم‌پیشش بغلش کردم نزدیکی نبود ولی معاشقه میکردیم ودر این حین از طلاقمون حرف میزدیم و من یهو دیدم نانمزدم خالکوبی شو پاک کرده و یه خالکوبی بزرگ تر زده پرسیدم چرا این‌کارو کردی گف تنوع میخواستم تعبیر این خواب چیه

    48. MMsays:

      خواب دیدم با شوهرم که چند ماهه قهریم در حال رابطه هستم ولی موقع ارضا شدن خودش رو عقب کشید تا ارضا نشه تعبیر چیه؟

    49. فاطمهفاطمهsays:

      سلام من خواب دیدم در اتاق با برادر شوهرم رابطه جنسی برقرار میکنم و به ارگاسم میرسم و پرده اتاق کنار بود دو تا از فامیل های که ما باهاشون قطع رابطه کردیم اونجا داشتن ما رو میدیدن و برام متاسف بودم ممنون از تعبیرتون

    50. ناشناسناشناسsays:

      سلام من خواب دیدم در اتاق با برادر شوهرم رابطه جنسی برقرار میکنم و به ارگاسم میرسم و پرده اتاق کنار بود دو تا از فامیل های که ما باهاشون قطع رابطه کردیم اونجا داشتن ما رو میدیدن و برام متاسف بودم ممنون از تعبیرتون

    51. یوسفUMیوسفUMsays:

      من خواب دیدم که پدر و مادرم باهم رابطه جنسی برقرار کردند. تعبیرش چه میشود؟

    52. زینبزینبsays:

      سلام من خواب دیدم با فامیلام داریم میریم خونه پدرشوهرم فقط این دفعه یه در دیگه ای هم بود که از حال به خونه باز شده بود به محض ورود من به خونه دیدم که برادرشوهر بزرگم آلت پدرشوهرم دستشه و اینکه یکم دیگه نمیدونم چیشد من و شوهرم اتاق خواب پدرشوهرمینابودیم و من سرم باز بود دوتا از برادر شوهرام اومدن نگاکردن رفتن و بعد من به شوهرم گفتم بریم بالا یعنی خونه خودمون و اینکه اومدیم خونمون پایین تخت قمبل کردم و شوهرم پشتمه و اینکه من درحال حاضر مورد خیانت شوهرمم خیلی کنجکاوم که بدونم

    53. آزیتاآزیتاsays:

      سلام. من خواب دیدم در خانه ی پدرم؛ همسرم داره بامن نزدیکی میکنه. که در اتاق باز بود پدرم دید ولی به روی خودش نیاورد. من هول شدم و کمی خجالت کشیدم ولی همسرم هیچ عکس العملی نشون نداد. بعد منم بی خیال شدم و با خودم گفتم اشکال نداره که پدرم دیده چون من با همسر قانونی خودم و از راه حلال نزدیکی کردم اینکه جرم نیست.

    54. ..زی..زیsays:

      ببخشید من مجرد ام و خواب دیدم‌ با کسی که گویا نامزدم بود رابطه جنسی دارم و داریم لذت می‌بریم اما من دردم گرفت و اون دست کشید و شروع کرد به آروم کردن من و حرف زدن با من. تعبیرش چیه؟ کلن مدتی هست خواب می‌بینم که نامزد دارم و تو خواب رفتارش خیلی حمایت گر هست و مهربون در صورتی که تو بیداری اصلن به همچین چیزی فکر نمیکنم و درگیری ازدواج و اینا ندارم

    55. نوال هورینوال هوریsays:

      سلام من دیشب خواب دیدم ک شوهرم میخواست بره سرکار وازمن نزدیکی خواست منم اول قبول نکردم بعد خواستم اورا ارضا کنم ک ازدست من ناراحت بطرف کارش نرود بعد نشستم بالاش وشروع کردم به خوردن الت تناسلی اش واو خیلی خوشحال شد بعدش دیدم مبایل دستش وداشت به فیلم سوپر نگاه میکرد وازطریق همان فیلم حشری میشد ازش ناراحت شدم خاستم فیلم پاک کنم ک به من توجهی کند ولی فیلم پاک نمیشد ومن به کارم ادامه دادم ولی منی از او خارج نشد وبعد سراغ کارش نارحت رفت

    56. لیلا نوروزیلیلا نوروزیsays:

      با سلام خواب دیدم باهمسرم نزدیکی داشتم هردو لذت میبردیم منی ابی رنگ از همسرم خارج شد و روی منو و قالی ریخت ناراحت شدیم سعی میکردیم تمیز کنیم، تعبیرش چی هست البته یه روزه قهریم

    57. ا.دا.دsays:

      من و همسرم حدود یک ساله که از هم جدا زندگی میکنیم و میخوایم که ازهم جدا بشیم، دیشب من خواب دیدم که با همسرم یه جای غریبه بودیم مث هتل یا مسافرخونه، ازش خواستم که باهم رابطه داشته باشیم اول راضی نشد اما بعدش باهم بودیم و دوتامون خیلی خوشحال بودیم، ولی دوتا خانم که کلید اتاق رو داشتن بدون اجازه وارد اتاق شدن و همسرم مجبور شد بره تا باهاشون صحبت کنه و بینمون با خانما بحث پیش اومد، ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    58. م صم صsays:

      پدر من به تازگی فوت شدن خواب دیدم با مادرم درحال نزدیکی هستن چیز بدی مشخص نبود، که پدرم 2تا پیکر شد (2نفر) یکدفعه به طرف من امد با انگشت اشاره بهم گفت من اخر تورا میکشم

    59. م.بم.بsays:

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم با شوهر وبرادر شوهرم درحا معاشقه هستیم ومن خیلی چندشم میشد همه جای بدنم خیس شده بود ومن اصلا حس خوبی نداشتم وفقط دوست داشتم دست از سرم بردارن

    60. دنیا سیدیدنیا سیدیsays:

      سلام من در خواب دیدم که در حال نزدیکی با شوهرم هستم و من بالا و شوهرم پایین بود که پسر و دخترم وارد شدند ولی پسر و دخترم کودک هستن و شوهرم چادر را برداشت تا بر روی خودمان بیاندازد

    61. SahlSahlsays:

      سلام دختری مجرد هستم خواب دیدم با همسرم ک البته الان نمیشناسمش در حال رابطه بودیم و همچنین خواب دیدم عروس شدم و خودم خودم رو اراسته کرده بودم و در لباس عروس بودم و منتظره مهمان ها بودیم

    62. مهسامهساsays:

      سلام من خواب دیدم با شوهرم نزدیکی میکنم که یک لحظه اسپرم شوهرم داخل بدن من ریخت بلند شدم که برم بشورم از بدنم غلیظ بیرون ‌میامد ممنون میشم تعبیرخواب بگین ..

    63. پریا واحدپریا واحدsays:

      لطفا جواب بدین،من چندین بار توی خواب دیدم همسرم ازدواج کردن،ودراخر دیشبم همینطور همون خواب دیدم ولی اینبار بخاطر اینکه منو ول نکنه ازش رابطه خواستم درحین رابطه خودش بازگفتن که ازدواج کردن هنگام رابطه عذر میخواد خون هم اومد ولی بازاصراربه رابطه داشتم که مبدا ولم کنه بره پیش اون زنش علتش چیه ؟

    64. shadishadisays:

      سلام ببخشید من چند وقت پیش خواب دیدم مردی بهم ابراز علاقه کرده و دیشب خواب دیدم ازدواج کردم و شب ازدواج نزدیکی داشتم(درحال حاضر مجرد هستم) به تظرتون چه تعبیری میتونه داشته باشه؟؟

    65. م.رم.رsays:

      سلام من دختر هستم و مجردم خواب دیدم دوتا مرد که نمیشناختمشون داشتن با هم لواط میکردن و با وجودی که صحنه بشدت چندش اوری بود و داشتم از دیدنش دیوونه میشدم ولی تحریک شدم و باهاشون قاطی شدمو رابطه سه نفره برقرار کردیم! چه تعبیری داره؟ ممنون میشم جواب بدید😢

    66. معصومهمعصومهsays:

      همسرم از طریق ایمو با خانمی دوست شده و بهش علاقه‌مند شده و من تازه اینو فهمیدم قلبم اتش گرفته امروز خوابدیدم که باهام امیزش کرد و منی خیلی زیادی ازش خارج شد او ن خیلی لذت برد مثل وقتهای بیداری. خواهش میکنم تعبیرش کنید و همچنین راهنمایی که چه باید بکنم.تشکر زیاد از شما

    67. RRsays:

      سلام وقت بخیر من خواب دیدم توخونمون برادر شوهرام بودن بعد منو شوهرم رفتیم توی اتاق دیگه رابطه داشتیم بعد حین رابطه از من خون و روده هام و یه چیزی مث سنگدون مرغ اومد بیرون بعد شوهرم عین خیالش نبود من ترسیدم وبعدش وقتی میخواستیم بریم دکتر یکی از برادر شوهرام منو مسخره کرد بعدش منو بردن بیمارستان دکتر بهم قرص داد بعدش رفتیم خونه ی بابام اینا میخواستیم بریم مهمونی خونه ی عموم تعبییرش چیه ؟ ممنون میشم

    68. RoshanRoshansays:

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم با شوهرم نزدیکی داشتم و همسرم ارضا شد و روی شکم من ریخت ولی منی کاملا خون آلود بود میشه کمکم کنید معنی این خواب چیه؟

    69. فرشتهفرشتهsays:

      سلام خسته نباشید. من همیشه و در کل تو خواب زیادی خبر مرگ دوست و آشنا و فامیل رو میشنوم. خوشحالم میشم اگه علتشو بگین ممنون میشم

    70. فرشتهفرشتهsays:

      سلام خسته نباشید. من همیشه و در کل تو خواب زیادی خبر مرگ دوست و آشنا و فامیل رو میشنوم. خوشحالم میشم اگه علتشو بگین ممنون میشم

    71. الیالیsays:

      سلام من دیشب خواب دیدم باهمسرم درحال نزدیکی هستم که یک دفعه مادرشوهرم دروبازکردواومدداخل ماروتواون وضعیت دیدبعدیه چیزایی بهمون گفت ورفت بنظرتون تعبیرش چیه باهمسرمم یه مدته که قهرم وپیشش نیستم

    72. حدیثهحدیثهsays:

      سلام من خواب دیدم باشوهرم نزدیکی ودار ازم خون میاد میش تعبیرش بگین

    73. حدیثهحدیثهsays:

      سلام من خواب دیدم باشوهرم نزدیکی ودار ازم خون خونش قرمز کم حال بود میاد میش تعبیرش بگین

    74. زهرااحمدیزهرااحمدیsays:

      سلام من خواب دیدم که باشوهرم خونه پدری ام بودیم روزبودوجفتمون هم لخت شدیم وسکس کردیم وخیلی توحس وحال بودیم که یه لحظه شوهرم گفت یکی اومددیدیم زن داداشمه باپررویی داشت تماشامیکرد ماهم بیرونش کردیم ومن خیلی دعواش کردم دیگه سکس روادامه ندادیم

    75. MasoomehMasoomehsays:

      خواب نزدیکی با همسر خود را دیدم‌و درخواب منی از همسرم خارج شد

    76. Sh..mSh..msays:

      سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم باهمسرم از خونه دور شدیم نمیدونم کجا رفتیم ولی خیلی ازخونه دور بودیم دور ساعت3شب بود یه جاده خاکی اون نزدیکی ها بود اونجا ماشینو پارک کرد پیاده شدیم رفتیم تو کوه نزدیکی کردیم وبرگشتیم ممنون میشم تعبیرشو بگین🙏

    77. رضارضاsays:

      با سلام من خواب دیدم خانمم پشت من ایستاده ودر حال جامع با من هست اما آلت مردانه نداره و من این رو احساس میکنم. میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید

    78. لیدا کتاللیدا کتالsays:

      سلام خواب دیدم من و شوهرم میخواهیم نزدیکی کنیم ولی هر اتاق یامکانی می رویم تا بخواهیم کاری کنیم کسی میاید و مزاحم ما می شود رابطه انجام نمیشود خواستم ببینم تعبیرش چیست؟

    79. اروشا شاداروشا شادsays:

      با سلام من با شوهرم در حالت قهر هستیم البته اتفاقی وبه خواست اون و فعلا زندگی زیر یه سقف داریم بدون رابطه واما با تصمیم جدایی اما چند وقته خواب میبینم که با هم رابطه داریم اما درخواب احتلام وجود نداره اما وقتی در خواب باهاشم خیلی خوب هست وخوشحالم گرچه تو واقعیت خیلی ازش ناراحتم...من خوابهایم یه جورایی تعبیر داره مثلا قبل این اتفاق خواب دیدم که گوشت پاهام تیکه تیکه میافته خیلی وحشت کردم وچند روز بعد پیشنهاد جدایی ایشون بود بدون دلیل خاصی ...این خواباام معنی داره؟

    80. اکبر سیرغانیاکبر سیرغانیsays:

      سلام خواب دیدم که با همسرم تو یک خونه باغ بزرگ هستیم و با ایشون که واقعا دوستش دارم جماع کردیم ، بیدار شدم جنب شده بودم ، خونه باغ نمیدونم مال کی بود ولی خیلی بزرگ زیبا بود.

    81. ناشناسناشناسsays:

      زنی که خواب ببینه با همسرش رابطه جنسی برقرار میکنه و منی همسرش از دهانش میزنه بیرون و همچنین دو تا پای همسرش کبود هستند .این خواب چه تعبیری داره؟؟؟

    82. فاطمهفاطمهsays:

      سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم با شوهرم که نزدیک ۲ساله با هم اختلاف داریم و از هم جدا زندگی میکنیم رابطه داشتم

    83. حانیه شهرحانیه شهرsays:

      سلام من خواب دیدم با شوهرم از پشت وباشخصی که میشناسمش از جلو نزدیکی میکنم ارضا شدم در همون حین بیدار شدم البته الان باشوهرم قهریم وبحث کردیم تعبیرش چیه

    84. رضارضاsays:

      سلام دیشب ی خوابی دیدم که یکی از بستگان امدن خونه ما و همسرشون به خانمشون نزدیک میشن و در آخر این دونفر رابطه برقرار کردن یعنی چی

    85. ساراساراsays:

      سلام،من ۹ ماهه که شوهرم خونه رو ترک کرده و در حال متارکه هستیم و قبلش هم که با هم تو یه خونه بودیم مدت ۴ سال هیچ رابطه و نزدیکی نداشتیم،دیشب خواب دیدم که اومد پیشم و با اشتیاق و بعد از مدتها باهام نزدیکی کرد و هر دو خوشحال بودیم،بعد یهو داداشم و خانوادم که مخالف بازگشت ما به هم هستن اومدن و شلوغ شد و بیدار شدم،تعبیرش چی میتونه باشه؟

    86. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

      باسلام و خسته نباشید من دقیقا نمیدونم دیشب بعد اذان صبح بود که خواب دیدم یا قبلش اما خواب دیدم باهمسرم نزدیکی میکنم خیلی طولانیم هست الان دوساله باهم مشکل داریم وباعثشون خونواده هان. درحالی که میدونستیم هم داریم از هم جدامیشیم 💔💔

    87. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

      باسلام و خسته نباشید من دقیقا نمیدونم دیشب بعد اذان صبح بود که خواب دیدم یا قبلش اما خواب دیدم باهمسرم نزدیکی میکنم خیلی طولانیم هست الان دوساله باهم مشکل داریم وباعثشون خونواده هان. درحالی که میدونستیم هم داریم از هم جدامیشیم 💔💔

    88. انجلیساانجلیساsays:

      سلام من دختری مجرد هستم و خواب دیدم که یه مرد جوان زیبا شوهر منه و داریم رابطه جنسی برقرار میکنیم و واقعا من از این که پیشم بود خیلی خوشحال بودم اونم

    89. N.AN.Asays:

      سلام من و شوهرم یه مدته جدا ازهم هستیم داریم جدامیشیم الانم شوهرم زندانه من حدود۲ماهه شب وروز خوابشو میبینم حتی حواب نزدیکی هم داشتیم...البته بخاطر کتکاری های پی درپی وسقط جنین خودم شاکیش شدم لطفا بگید تعبیرش چیه ممنونم..

    90. N.AN.Asays:

      سلام من و شوهرم یه مدته جدا ازهم هستیم داریم جدامیشیم الانم شوهرم زندانه من حدود۲ماهه شب وروز خوابشو میبینم حتی حواب نزدیکی هم داشتیم...البته بخاطر کتکاری های پی درپی وسقط جنین خودم شاکیش شدم لطفا بگید تعبیرش چیه ممنونم..

    91. ګمنامګمنامsays:

      سلام من خواب ديدن که،شوهرم تو آله تناسلي ام دست میزنه هر دو تحریک میباشیم ولی می‌رود تو دستشوی خود را انزال میکنه

    92. ShShsays:

      سلام من درخواب دیدم که شوهرم از من رابطه میخواهد خانه هم شلوغ است من میرم بیرون و تو فکر اینم شوهرم ازم رابطه میخواسته و حالا دیگه باید برم خونه شبه و تو اتاق میتونیم رابطه برقرار کنیم لطفا میشه تعبیرشو بگید

    93. سمیرسمیرsays:

      با سلام و خسته نباشید خدمت شما من خواب دم با همسرم با پوزیشنی که هیچ وقت رابطه جنسی نداشته ایم میخاستم شروع به رابطه جنسی کنم و همزمان مادر خانم خودم رو دیدم که رد میشد و نکاه می کرد و من همچنان بی توجه به حضور مادرخانمم داشتم سکس میکردم و انزالی رخ نداد

    94. فاطیمافاطیماsays:

      سلام شوهر من جوان بود که فوت شد الان حدود سه ساله من بار سوم هست که خواب میبینم که بهم پیشنهاد رابطه میده اما هر بار من یه دلیلی میارم و باهاش رابطه نمیگیرم میشه تعبیرش بهم بگین

    95. زینبزینبsays:

      سلام. من خواب دیدم شوهرم از یه جایی میاد خونه میگه بیا بریم بگردیم باهاش میرم بیرون دست همو گرفتیم. تو خیابون بغلم کرده همش سینه هامو می‌مالید هر چی بهش میگفتم نکن زشته مبینن به حرفم گوش نمی‌کرد. تا اینکه رسیدیم به یه جایی ک دورو برمون تپه بود و همون جا نزدیکی کردیم. در حین نزدیکی هم خیلی هواسش بود ک کسی نبینه مارو و آبش اومد نصفشو ریخت تو واژنم و بقیه اشو بیرون ریخت. وقتی کارمون تموم شد دیدم 3 تا بازیگر مرد پایین تپه پشت نرده ها واستاده بودن فک کنم دیدن مارو ک چی کار کردیم.

    96. فریدهفریدهsays:

      سلام.من خواب دیدم که خودم آلت تناسلی مردان رودارم و با شوهرم نزدیکی میکنم ممنون میشم تعبیرش رو واسم بگید 🙏

    97. فاطمهفاطمهsays:

      من خواب دیدیم که در خواب سه بار با شوهرم نزدیکی داشتم و هر موقع که ارضا میشد بجای منی خون می‌آمد، لطفاً بگید تعبیرش چی میشه

    98. ففsays:

      من خواب دیدم دو زن غریبه و من در حال سکس با همسرم هستیم اون ها آلت همسرم رو خوردن فقط و اون به فقط به من دخول کرد و به اون ها دخول نکرد من به اون زن ها داشتم میگفتم ک برید سر زندگیتون چرا این جایید گفتن جایی نداریم

    99. ممsays:

      خواب دیدم با همسرم نزدیکی کردم اما با حضور چند نفر یکیش برادرم...اما انکار اونا خوب نمی‌دیدم ما رو اما میدونستن داریم چکار میکنیم

    100. NilaiNilaisays:

      سلام من هشت ماه پیش ازدواج کردم با کسی که دوسش داشتم ولی متاسفانه نمیدونم تحت تعصیر جادو های مادرش بود یا واقعا مریضی جنسی داشت نتونستیم باهم نزدیکی کنیم هنوز باکره هستم و من چهار ماهه بخاطر ازیت های مادرش قهرم خونه پدرمم و خونوادم منو به طلاق تشویق میکنن منم نمیخوام هیچگونه با شوهرمم ارتباط ندارم ولی امشب تو خوابم باهاش عاشقانه نزدیکی داشتم این چه تعبیری داره البته خیلی شبا خوابم میاد ولی امشب نزدیکی داشتیم میشه بگین چه تعبیری داره؟

    101. سارا .گسارا .گsays:

      سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم با شوهرم معاشقه میکنیم البته به رابطه دخول نرسید چون بدن منو مسخره میکرد و میخدید البته بگم من و شوهرم بخاطر خیانتی که به من کرد و رسوا شد برام تو قهر هستیم و فکر منم پیش طلاق لطفا تعبیرشو بهم بگین ممنون میشم

    102. الیالیsays:

      سلام من خواب دیدم با همسر سابقم تو اتاق نزدیکی داشتیم که مادرش میاد داخل و همسر سابقم از هولش منی شو که خیلی رنگ سفیدی داشت میریزه روی زمین و گریه میکنه. ممنون میشم بهم بگین تعبیرش چیه!

    103. ناشناسناشناسsays:

      سلام در خواب دیدم زنم هی دوست داره با من رابطه نزدیکی داشته باشه ولی در خواب بدون لباس بود و منم میمالوندمش الان چهار ساله دور از همیم یه چند روزه دیگه هم جلسه دادگاه داریم تعبییرش چیه

    104. مریممریمsays:

      سلام خواب دیدم منومعشوقم ازدواج میکنیم لباس عروسیم خیلی بازه مثل خارجیاس بعدمیریم خونه مون یه اتاق بزرگ روتخت س ک س میکنیم و وسطاش میخندیم حرف میزنیم منم انقدمیخندونمش میگه حسش پرید ولی بازمن شروع میکنم رابطه ادامه پیدامیکنه وراحت میشیم.تعبیرخوابم چیه خوبه؟

    105. ا.امینیا.امینیsays:

      سلام خواب دبدم دریک اتاق یه چیزی شبیه حوض که آبیو زلال بود آبش اماازبالایک دوش خیلی پرفشارداشت باهمسرم درحال سکس هستیم و ناگهان میبینم۱طبقه پایینتر دقیقا توهمون شرایط اما حوض کوتاه ترشده بود و باسطل روخودمون آب میریختیم و یادم نمیاد نزدیکیمون تموم شده بود یا ناتمام بود ناگهان یک خانوم درنزده واردمیشه و یچیزاییو پرت میکنه داخل و شوهرم داشت میگفت ک چرااینطوری داخل شد

    106. ریحانهریحانهsays:

      سلام خسته نباشید من خواب دیدم شوهرم منو تو بغلش گرفته و خیلی با هیجان رابطه جنسی داریم اما کنارمون خالم و همسرش و بچه هاش خواب بودن و من به همسرم تذکر میدادم و از خواب بیدار شدم و چن روزه با همسرم حرف نمیزنم به دلیل معتادی پنهانی تعبیرش چیه لطفا بگید بهم

    107. احساناحسانsays:

      با سلام در خواب دیدم که دوستم با رضایت من به منزل من آمد و بعد از مدتی و سرگرم شدن من و آزار و اذیت بچه های محله و سنگ پرت کردن من و آنها و بعد از برگشت من به خانه متوجه رابطه جنسی قاچاقی همسرم و همکارم با رضایت خودشان شدم و من آنها و یکی از فرزندانم را به قتل رساندم که گریان و پشیمان شدم لطفاً تعبییر مرا بفرمایید