سال 99 سال چه حیوانی است؟

نامگذاری سال ها به صورت نمادین و بر اساس نام حیوانات از گذشته تا کنون بین جوامع مختلف متداول بوده و مورد توجه عموم مردم قرار داشته است. سال ها را به نام 12 حیوان نامگذاری می کنند که شامل موش، گاو، ببر، گربه، اژدها، مار، اسب، بز، میمون، خروس، سگ و خوک هستند. این نام ها در فرهنگ های مختلف تقریباً یکسانند اما برخی به جای گربه، خرگوش و به جای اژدها، نهنگ نامگذاری کرده اند. این اسامی هر 12 سال یک بار تکرار می شوند. برای هر سال با توجه به  حیوانی که بر اساس آن نامگذاری شده اند، ویژگی هایی را در نظر گرفته اند. بر اساس همین نامگذاری ها، سال 1399، سال موش در نظر گرفته شده استموش و انسان با یکدیگر ارتباط زیادی دارند. موش ها اغلب غذای ما را می خورند و در هر کجای جهان باشند قابلیت زنده ماندن دارند.

در طالع بینی چینی، موش نماد خرد، شعور و نیروی زندگی است. به دلیل این که موش ها سرعت تولید مثل بالایی دارند نشانه­ی ثروت و ازدیاد فرزندان هستند. موش ها در هر محیطی، خوش بین و بسیار سازگارند. تحت هر شرایطی آرام هستند و به همین دلیل بسیار محبوبند. در کارهایی که نیاز به خلاقیت دارند، قوی هستند. بسیار خلاق و مبتکر هستند و توانایی زیادی در خلق آثار هنری دارند. سال موش به طور کلی بسیار تأسف بار و ناگوار است و با بیماری های بد و ناخوشایند همراه است. با این حال  برای فردی که در سال موش به دنیا آمده است موفقیت آمیز می باشد. اگر در سال موش به دنیا آمده اید در سال 1399 برایتان موفقیت شغلی حاصل می شود و تلاش های شما به ثمر خواهد رسید. از طرف دیگر سلامتی و روابط شما به یک مبارزه تبدیل خواهد شد. بنابراین به دنبال ایجاد یک محیط دوستانه در همه­ ی روابط خود باشید.

سال 98 چه حیوانی ست

ویژگی های کلی متولدین سال موش

افراد متولد سال موش، بسیار شوخ طبع، باهوش، انعطاف پذیر، مهربان، جذاب، پر انرژی، عمل گرا، جاه طلب و دارای شم اقتصادی قوی هستند. آن ها همچنین کنجکاو، خوش صحبت و هوشیار هستند. تخیلی قوی دارند و به لطف شهود قوی، می توانند به راحتی خود را با محیط های جدید تطبیق دهند. آن ها کمال گرا هستند و برای رسیدن به اهداف خود سخت تلاش می کنند. با پول میانه­ی خوبی دارند اما در مقابل عزیزانشان بسیار سخاوتمند هستند. موش ها نقطه ضعف هایی نیز دارند و  معمولاً ترسو، کله شق، حریص، شیطون و بیش از حد مشتاق قدرت هستند. 

علاقه­ ی زیادی به شایعات دارند. در کارهای سیاسی و تیمی خوب نیستند. در حالت عادی آرام هستند اما بعضی مواقع می توانند پرخاشگر و بی قرار باشند. آن ها به سختی به توصیه های دیگران گوش می دهند و به دلیل عدم ثبات و پایداری، شغل خود را تغییر می دهند. با این حال تقریباً در هر کاری که انجام می دهند موفق هستند زیرا به راحتی با شرایط سازگار می شوند و مهارت زیادی در حل مسئله دارند. آن ها معمولاً افراد موفقی هستند، به آرامش در زندگی اعتقاد دارند و از شرایط خود راضی هستند.


همچنین بخوانید :

تاریخ و ساعت دقیق تحویل سال 99


مشاهیر متولد سال موش

ویلیام شکسپیر، ژول ورن، تولستوی، موزارت، شارلوت برونته، آنتوان دوسنت اگزوپری، آلفونس دوده، دوفو، وینستون چرچیل، مارلون براندو، بن افلک، شان پن، اسکارلت جوهانسون، لویی آرمسترانگ، کلارک گابل، جورج بوش پسر، جورج واشنگتن، جان اف کندی جونیور، جان مک کین، پرنس چارلز، ریچارد نیکسون، شوکیل اونیل، وین گرتسکی، ویلت چمبرلین، ایو سنت لوران و… .

ویژگی های شخصیتی متولدین سال موش

افرادی که در سال موش متولد می شوند خوش بین و پر انرژی هستند و از همه خوششان می آید. هر چند آن ها ظاهراً سرسخت هستند اما نسبت به احساسات دیگران حساسند. شخصیت آن ها مهربان است اما به دلیل ضعف در مهارت های ارتباطی ممکن است بی ادب و بی ملاحظه به نظر بیایند. از نظر مالی پس انداز را دوست دارند اما گاهی علاقه به احتکار باعث می شود دست به هزینه های غیر ضروری بزنند.

ویژگی هیا شخصیتی متولدین سال موش

مردان  و زنان متولد سال موش

مردانی که در سال موش متولد شده اند باهوش هستند. به سرعت با محیط های جدید سازگار می شوند و خود را به شرایط جدید وفق می دهند. آن ها در استفاده از فرصت ها بسیار خلاق هستند و از موقعیت ها به خوبی استفاده می نمایند. با این حال گاهی فاقد شهامت کافی به هنگام رویارویی با یک فرصت جدید و استثنایی هستند. اگر چه آن ها بسیار ایده پردازند و ایده های خوبی ارائه می دهند اما ممکن است مناسب موقعیت های رهبری نباشند.

زنان متولد سال موش، زنانی سنتی هستند. آن ها عاشق نگه داشتن و حفظ شرایط یا وسایل موجود هستند. ارزش زیادی برای خانواده قائلند و زمان زیادی را با خانواده می گذرانند. حواسشان به همه چیز هست، از همه چیز به خوبی مراقبت می کنند و نیازی به نگرانی شوهرشان نیست. در محیط خارج از خانه نیز مسئولیت پذیر هستند و توانمندی بالایی دارند.

سازگاری

موش ها با افرادی که در سال گاو، اژدها یا میمون به دنیا آمده اند ساز گار هستند. عنصر موش، آب است و عنصر گاو، خاک می باشد. بنابراین زوج موش و گاو می توانند در کار و زندگی یکدیگر را تکمیل و به هم کمک نمایند. زوج موش و اژدها به خوبی یکدیگر را درک می کنند و در کنار هم از موفقیت لذت می برند. میمون ها نیز مشابه اژدها، در کنار موش عالی می شوند. زندگی آن ها افسانه ای است و با خوشحالی با هم زندگی می کنند.

موش ها با اسب، بز و خرگوش ساز گار نیستند. عناصر موش و اسب به شدت به هم برخورد می کنند و با یکدیگر سازگار نیستند. مهم نیست موش چه کاری انجام می دهد، هیچ کدام این ها برای اسب کافی نخواهد بود. بز ها به ثروت موش ها جذب می شوند و امیدوارند آن را کنترل کنند. خرگوش به طور عمدی یا ناخواسته بر خلاف خواسته ی موش عمل می کند در حالی که موش فقط بلد است سکوت کند.

شانس

رنگ های آبی، طلایی و سبز برای موش ها خوش یمن و رنگ های زرد و قهوه ای برای آن ها بد یمن و بد شگون هستند. اعداد 2 و 3 اعداد شانس موش ها هستند و عدد 5 و 9 برای آن ها نحس می باشد. همچنین گل زنبق و بنفشه آفریقایی برای آن ها شانس می آورند. مسیر ثروت آن ها جنوب شرقی و شرق است و مسیر عشق آن ها غرب می باشد.


پیشنهاد جدید :

رنگ سال 99 یا همان رنگ سال 2020 چیست؟


شغل مناسب

به دلیل شخصیت مستقل و تخیل قوی ای که دارند، اغلب مناسب مشاغلی هستند ک به خلاقیت نیاز دارند. این مشاغل شامل نویسندگی، ویراستاری و شاخه های هنر است. اما برای کارهای تیمی مناسب نیستند و اگر به یک گروه کاری بپیوندند ممکن است خروجی خلاق آن ها با مشکل رو به رو شود. آن ها دقت زیادی به جزئیات دارند و بسیار دقیق هستند و برای کارهای فنی مانند رشته های مهندسی و معماری مناسب هستند.

هر چند هوشیار هستند اما شهامت کافی ندارند. این مسئله باعث می شود برای شغل هایی مانند افسری پلیس، کارآفرینی و سمت های سیاسی مناسب نباشند. اگر چه موش ها ایده های خوبی دارند و تصمیمات مالی خوبی اتخاذ می کنند اما باید مراقب باشند و با دوستان نزدیک خود وارد شراکت و سرمایه گذاری نشوند. این مسئله نه تنها باعث ایجاد مشکلات مالی می شود بلکه بر دوستی آن ها نیز تأثیر می گذارد.

سال 98 چه حیوانی ست + طالع بینی متولدین سال 1399

سلامت و لایف استایل

سلامتی موش ها از زمان کودکی بسیار ضعیف است. آن ها شخصیتی پر انرژی دارند اما به سرعت خسته می شوند. آن ها اغلب به سرماخوردگی دچار می شوند اما بیماری های جدی ندارند. نسبت به تغییر دما حساس هستند. هوای سرد نه تنها برای آن ها غیر قابل تحمل است بلکه نمی توانند هوای گرم را نیز تحمل کنند. علی رغم این که ضعیف به نظر می رسند و قادر به انجام کارهای سخت بدنی نیستند، اما قدرت بدنی خوبی دارند و سازگاری بدن آن ها بالاست. موش ها خوش خوراک هستند و می توانند هر چیزی را بخورند، خواه خوشمزه باشد خواه یک غذای ساده باشد. با این حال آن ها باید به رژیم غذایی خود توجه کنند. بسیاری از اوقات بیش از حد وارد کار شده و خوردن را فراموش می کنند. سیگار و مشروبات الکلی دشمن سلامتی آن هاست. برای یک زندگی سالم موش ها باید به یاد داشته باشند خوب صبحانه بخورند و ورزش کنند.


مطلب پیشنهادی :

سال ۹۹ چگونه سالی خواهد بود؟


حرفه و شغل

اگر در سال موش متولد شده اید اگر چه ممکن است در بسیاری از زمینه ها با چالش مواجه شوید اما امسال برای شما با انواع و اقسام موفقیت و شکوفایی همراه است. مهارت های هوشمندانه، سریع فکر کردن و خوش بینی، شما را به جلو سوق می دهد. متولدین نیمه ی اول سال جوایزی دریافت می کنند. امور مالی برای تمام سال رونق خواهد گرفت. درآمد شما ممکن است دو برابر شود. این مسئله به شما کمک می کند پول خود را پس انداز و سرمایه گذاری کنید. سعی کنید از هزینه های اضافی برای تهیه­ی وسایل لوکس یا رفتن به خوش گذرانی در تعطیلات خود داری نماید و در عوض از این فرصت استفاده و  تجربه کسب کنید.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...