تعبیر خواب مهر و جانماز چیست؟

تعبیر خواب مهر و جانماز به این دلیل که در رابطه با خداوند تبارک و تعالی و ستایش اوست، در برخی اوقات خوب و نیک بوده و برای کسی که خواب می بینید، اتفاقات نیکویی در راه است. شما باید به نوع جانماز و ... در خواب توجه کنید تا دقیقا بدانید که تعبیر خوابتان چیست و چه چیزی در پشت این خواب نهاده شده است

تعبیر خواب مهر و جانماز چیست؟ اگر در خواب مهر و جانماز دیدیم، تعبیر این خواب چه می تواند باشد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با تعبیر خواب مهر و جانماز آشنا کنیم تا زمانی که خواب آنها را دیدید، بتوانید آن را تفسیر نموده و به معنی خواب خود پی ببرید. با ما همراه باشید.

تعبیر خواب مهر و جانماز

مهر و جانماز وسیله هایی هستند که ما به واسطه ی آنها با خداوند تبارک و تعالی ارتباط برقرار می کنیم. به طور صریح تر بخواهیم بگوییم، این ها وسایل ارتباطی مابین ما و خداوند هستند و از همین جهت می توان آنها را بسیار نیکو دانست و دیدن آنها در خواب، بسیار خوب و عالی است.
در ادامه تفاسیر مختلفی را در مورد مهر و جانماز برایتان بیان خواهیم کرد که دانستنشان خالی از لطف نیست و ممکن است به هر شکلی شما این خواب ها را ببینید که بعد از خواندن این مطالب، می توانید به معنای واقعی خواب خود دست پیدا کنید.

این تفاسیر از منوچهر مطیعی تهرانی هستند که می توانند در این زمینه به شما بسیار کمک کنند.

تعبیر خواب جانماز ، تعبیر خواب مهر و جانماز

تعبیر خواب جانماز بر اساس جنس پارچه آن

اگر در خواب جانمازتان از جنس پشم باشد، معنی آن این است که به طاعت و صلاح تصریح می شوید! اما اگر این جانماز شما جنس ابریشم بود، به معنای این است که شما از راه دین خارج می شوید و مسیر تزویر و ریا را در پیش خواهید گرفت. از این تفسیر می توان چنین برداشت کرد که کیفیت و تفسیر خواب بسته به نوع جنس پارچه جانماز شما بستگی دارد.

در اینجا لازم به ذکر است که بگوییم این ها همگی تفاسیر و تعابیری از خواب شما هستند و همانطور که از نام این مسئله پیداست، شما اینها را فقط در رویا دیده اید و نباید آنها را آنقدر جدی بگیرید که عقل و منطق خود را فراموش کرده و این مسائل را به عنوان وحی منزل بپذیرید! این خواب ها تنها به عنوان یک راهنما برای شما عمل خواهند کرد.

تعبیر خواب جانماز و سجاده دیگران

دیدن سجاده و جانماز دیگران زمانی که بر آن نشسته یا ایستاده باشید، در خواب بسیار نیکو است! همچنین اگر شما در خواب ببینید که شخص دیگری بر سجاده شما ایستاده است، به این منظور است که بنیان خیر می نهید یعنی این که کاری را انجام می دهید که دیگران به استمرار و تناوب از آن بهره می برند و نام شما را به نیکی یاد می کنند.

این کار در زمان های زیادی می تواند صورت پذیرد! مانند ساختن مسجد، ایجاد کاریز و بنیاد سیل و ... .

تعبیر خواب مهر و جانماز بر اساس مسائل دیگر

اگر در خوابتان دیدید که جانماز خودتان را پشت و رو پهن نموده اید، می تواند تعبیرش این باشد که شما دچار فریب و نیرنگ شیطان خواهید شد و او شما را گمراه می کند. این خواب نشان از آن دارد که شما کاری را به هوای نفس انجام خواهید داد. از این تعبیر می توانید به عنوان یک هشدار استفاده کنید و طمع ها و خواسته های نفسانی خود را کنار بگذارید که مبادا دچار سردرگمی در مسیر الهی و خداوند بشوید.

تعبیر خواب مهر و جانماز چیست؟

همچنین اگر شما در خواب ببینید که جانماز، مهر یا تسبیح خود را گم نموده و به دنبال آن می گردید، تعبیرش این است که شما در معرض نیرنگ ها و حیله های شیطان قرار دارید. فریب شیطان را انسان زمانی می خورد که اشتیاق انجام گناه در او کور نشده باشد. شما باید ببینید که این روزها در چه زمینه ای مدام در معرض وسوسه های شیطانی قرار دارید تا این وسوسه ها را از بین ببرید و بتوانید بر آنها پیروز شده و دوباره در مسیر الهی قرار بگیرید.

اگر شما در خواب ببینید که سجاده دارید اما این سجاده یا سوراخ شده و یا سوخته است، تعبیرش می تواند این باشد که شما گناهی را انجام داده اید که هنوز بابت آن توبه نکرده اید و آثار آن هنوز باقی مانده است. برای این مسئله هم می توانید به دنبال کارهای اشتباه انجام داده خود بگردید و سپس برای آن توبه نموده و سعی کنید جبران خسارات کنید.

قطعا چون خودتان داخل گود ایستاده اید، نمی توانید به صورت دقیقی مشخص کنید که چه گناهی انجام داده اید(که در صورت استفاده از احساسات می توان به خوبی متوجه گناه شوید)، پس در این زمان می بایست از دیگرانی که به آنها اعتماد دارید و می دانید که همیشه به صلاح شما حرف می زنند و خوبتان را می خواهند، مشورت بگیرید و از دیدگاه آنها به مسئله پی ببرید که چه گناهی بوده که انجام داده اید.

اگر بخشی از سجاده شما سوراخ یا سوخته شده بود، تعبیرش می تواند این باشد که شما بر راستای صداقت عبادت نمی کنید و به همین دلیل این عبادت شما بی ارزش به حساب می آید. پس به همین دلیل شما باید تغییر مسیر بدهید و سعی کنید عبادات خود را به گونه ای انجام دهید که مورد قبول خداوند واقع می شوند. این مسئله را به راحتی از طریق احساست خود می توانید متوجه شوید! چرا که احساسات انسان به وی دروغ نمی گویند مگر اینکه شما بر روی آن فیلتر بگذارید و بخواهید خود را قانع کنید؛ در غیر اینصورت، به روشنی شما را راهنمایی خواهند نمود.

تعبیر خواب مهر نماز

تعبیر خواب مهر نماز

مهر به نماز اشاره دارد! پس می توان برای تعبیر خواب مهر، از تعبیر خواب نماز نیز استفاده نمود. امام صادق علیه السلام در مورد تعبیر خواب نماز اینگونه می فرمایند که: نماز گذاشتن به خواب بر هفت وجه است. اول: ایمنی. دوم: شادی. سوم: عز و جاه. چهارم: مرتبت. پنجم: رستگاری. ششم: یافتن مراد. هفتم: نقصان (به دلیل نقل قول امکان تغییر دادن جمله نبود.)

یعنی اگر شما در خواب در حال نماز خواندن هستید، قاعدتاً مهر را هم در آن خواهید دید که این موضوعات می توانند به یکدیگر مرتبط باشند. پس این با این عنوان برایتان ممکن است ایمنی، شادی، عز و جاه، مرتبت، رستگاری و یافتن مراد اتفاق خواهد بیفتد که اتفاقات خوب و نیکویی هستند.

این بود تعابیر دیدن جانماز و مهر در خواب که با استفاده از این توضیحات، قاعدتاً خواهید توانست به تفسیری مورد نظر خود برسید.


مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب جانماز هدیه گرفتن


137 نظر

  1. نسیمنسیمsays:

    سلام من خواب دیدم تو مسجدم یه نفر ازم خواست بهش یه مهر بدم و بعدش گفت تو حاجتت روا میشه و به هر چی میخوای میرسی ادمایی که تو اون مسجد بودن گفتن سریع مهر رو بهش بده انگار فرشته بود میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اطاعت و صلاح کار شما میباشد بهتراست ارتباط خودرا با خداوند تقویت کنید

  2. علی ایرانیعلی ایرانیsays:

    باسلام خواب دیدم تو یه مراسمی بودم میخاستن هدیه های متفاوتی بدن ، اولین هدیه ای که به جمع حاضرمیخاستن بدن یه جعبه کامل مهر از حرم امام رضا (ع)که در سایزهای متفاوت و روی این مهرها یه سکه های زرد رنگ که مث سکه های معمولی نبودن، به من دادن.منم باخودم داشتم زمزمه میکردم که از این مهره ها به مردم حاضربدم ولی درخواب بهشون ندادم.اونوقت ایقد بدون سر وصدا گریه کردم که لباسم خیس اشک شد (به نوعی انگار تو عمرم تخلیه اشک شدم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده براورده شدن خواسته ها و. حاجت هایتان در زندگی است که باعث شادیتان خواهدشد

  3. Leila jalaliLeila jalalisays:

    با سلام ما یکی از فامیلامون خواب دیدن ک مادرش ک فوت کرده اومده ب خوابش و دوتا مهروجانماز داده یکیشو گفته بده ب من تعبیرش چی میشه ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید دچار فریب و نیرنگ شیطان نشوید

  4. نادیانادیاsays:

    سلام من خواب دیدم تو مسجدم و دارم نماز میخونم و یه جایی از مسجد رفتم و کلی مهر بود و من یکیشونو برداشتم تعبیرش چی می‌تونه باشخ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی کارهای اشتباه و نادرست خود را جبران کنید

  5. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم به خارج از کشور مسافرت کردم موقع اومدن که از در میخواستم بگذرم گفتم من نه سوغاتی بردم و نه سوغاتی اوردم یکی از اشنایان اونجا بود گفت که بیا این مهر رو ببر منم نگا کردم گفتم از اونا تو خونمون زیاده بعدش رفتم و گرفتم دیدم یه مهر هس که روش اینه کاری شده و خوشم اومد ازش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. در شرایط متفاوتی قرار خواهید گرفت که بایستی بین خوب و بد انتخابی داشته باشید.

  6. رهامرهامsays:

    سلام خوبین خسته نباشین من تو خواب یه نقشه ای رو دیدم زیر خاکی که توش پر مهر نماز بود اونم هزار ساله دو هزار ساله تو خواب اونجوری میگفتم یعنی من اونارو از یه جایی کندم و در آوردم حدود سی تا اینا مهر نماز میشد وقتی درشون آوردم یه حس خیلی خوبی بهم دست داد انگار میخواستم با همشون نماز بخونم تعبیر این چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ان است که شما باید دقت داشته باشید که از مسیر خود درراه راست منحرف نشوید

  7. کاشیکاشیsays:

    سلام . من به تازگی سقط جنین داشتم دیشب خواب دیدم به خانه شوهرم رفتم و اون خیلی ناراحته پرسیدم که علت ناراحتیت چیه گفت یه مهر نماز خیلی با ارزش و گرون قیمت داشتم که گم شده . منم خیلی ناراحت شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید به دام و حیله شیطان گرفتار نشوید

  8. نیمانیماsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم از یک جای تاریک خارج میشم که یه نفر که چهرشو ندیدم یه مهر بمن میده و من اون مهرو سفت میگیرم و پیش خودم میگم معنیه این کارش چی بود؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دقتی است که باید در مسیر زندگیتان برای رسیدن به اهدافتان داشته باشد

  9. مریم ساعدیمریم ساعدیsays:

    سلام. بنده خواب دیدم که دارم به یه سفر خیلی معنوی میرم و اول چیزهایی که برای سفرم برداشتم یه چادر نوی مشکی با گلهای طلایی بود و یه صلوات شمار و تسبیح و مهر نماز بود. نسبت به سفری که میخواستم برم خیلی حس خوبی داشتم. تو خوابم میدونستم کجا میرم ولی بیدار که شدم نمیدونم کجا بود. راستی من الان باردارم و تو ماه 9 بارداری هستم. آیا تعبیر خوابم به بارداریم ربط داره؟ تعبیر خواب من چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نیکوست و خبر از گشایشض در کار ها و براورده شدن حاجات میدهد

  10. مهرابیمهرابیsays:

    سلام. من پدر خواستگارم رو که سالهاست فوت شدن تو خواب دیدم که یه مهر خیس کف دستم میزاره. من نمیخوام قبول کنم چون مهر خیس بود. اون میگه که بزار یه جا خشک میشه. تو خواب داشت بارون میبارید. من مهر رو رو یه سکو گذاشتم تا خشک بشه. وقتی برگشتم دیدم خواستگارم یه سیگار خاموش دستش هست ولی روشن نکرده بود. من سیگار رو ازش گرفتم انداختم دور.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب باشید در زندگیتان دچا تزلزل در دین نشوید

  11. منمنsays:

    یه بنده خدازی خواب دیده تو امامزاده داره به عنوان هدیه مهر های نو پخش میکنه بین زائرا و اونها هم با اشتیاق فراوان میگیرن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده اتفاقات نیکویی است که برای شما ممکن است به وجود بیاید

  12. عباس خوشنامعباس خوشنامsays:

    سلام خواب دیدم که ی نفر مهر بهم داد تعدادش م زیاد بود تا پخش کنم و چندتا رو تو یه زیارت گاه در نماز جماعت که فک کنم قم بود پخش کرد م

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      حاجت روا می شوید

  13. م جم جsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم روز عید غدیر بود یه پیر زن سید و نورانی که خیلی دوسش داشتم و باهاش درد دل میکردم مهر سجده شمار داشت در چند رنگ که پیش خودم گفتم ایکاش صورتی رنگ را به من بده و همون رنگ را داد گفت اینم عیدیت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به آرزو تون می رسین

  14. سارهسارهsays:

    سلام در بچگی وقتی که پنج سال داشتم خواب دیدم پشت ویترین یه مغازه یه مهر نماز بزرگ هست بهم الهام شد که این مهر حضرت یونس هست و مال من شده،میشه لطفا تعبیرشو بهم بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید بیشتر مراقب هوای نفس خود باشید

  15. ام البنین هاشمیام البنین هاشمیsays:

    سلام وقتتون بخیر من یه دختر 21 ساله هستم *خواب دیدم جانماز خودم که مهرم لکه داره رو تو خواب میبینم که لکه مهرم پاک شده و همینجوری نگاش میکنم تو خوابم و با خودم میگم اینکه لکه نداره خیلیم صافه چرا همه میگن لکه داره؟ در زمان بیداری کلا مهرم یه لکه سیاه داره بخاطر سجده زیاد هست... ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید گرفتار تزویر و ریا درزندگیتان نشوید

  16. رضا ناصریرضا ناصریsays:

    سلام من پدرم فوت کرده یکی از اشنایان پدرم خواب دیده که رفته خونشون و میخاد نماز بخوانه اشنا مون میگه جانماز میارم ولی توی جانماز ها مهر نیست تو هیچ جانمازی تعدادی مهر های شکسته داره انها را تا به دستش میگیره خاک میشن تعبیرش چیه ؟ در ضمن من جانماز پدرم را روی قبرش گذاشتم و خاک شد ولی داخل قبر مهر نزاشتم با جسد پدرم ایا ربطی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون نماز زیاد بخونید همچنین سوره ی یس

  17. RRsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یک جایی یک تشت پر از سکه های طلا هست میدونستم که ماله مادر جونمه منم رفتمو یک کیسه از اونا برداشتم ولی اونا سکه های طلایی نبودند مهر بودند و من یک کیسه مهر های بسته بندی شده برداشته بودم جناب چ تعبیری حاصل میشه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سرخوشی و سرحالی در زندگیتان است

  18. داودداودsays:

    سلام من خواب دیدن یه مهر تو جیبم دارم و به همه دارم نشون میدم و میگم این مهر نماز منه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید مراقب طمع های خود در زندگیتان باشید

  19. لاله شادپورلاله شادپورsays:

    سلام در خواب دیدم که خواهرم بابت مهر نماز که بهش هدیه دادم ازم تشکر کرد و گفت خیلی شرمنده این لطفم شده و در حینی که خواهرم از من تشکر می کرد، در ذهنم تداعی شد (بخاطر آوردم) که یک مهر نماز با کیفیت خوب و دارای سایز متوسط و ارتفاع دو سانت، برای خودم خریده بودم که خواهرم دید و ازش خوشش اومد پس مهر رو هدیه دادمش به خواهرم! تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مشکلات ناراحتی و اشتباهاتشون راهنما و ناصح باشین براشون

  20. ستایش رحیمیستایش رحیمیsays:

    سلام خواب دیدم سرسجاده نشستم درحال نماز یک دفعه برقا قطع میشن وهمه جا تاریک یک دفعه مهرم نورانی میشه مثل خورشید وکل خونه روروشن میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مدتی دچار سردرگمی میشین اما خدا کمکتون می کنه از این وضعیت میاین بیرون

  21. حسین عزیزیانی فردحسین عزیزیانی فردsays:

    سلام من خواب دیدم از یه جا دو بار مهر نماز خریدم و هر دو بار از دستم میو افتاد و شکسته میشد و دوباره از اونجا مهر نماز کوچکتر چنتا خریدم که به یه اطمینان رسیدم؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری بهتون میرسه

  22. شهربانو ذ...شهربانو ذ...says:

    سلام ، خواب دیدم به مهر نمک سفید میپاشم و بعدش شروع به نماز خوندن میکنم ، تعبیرش چیه ؟ سپاس از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب عزت و احترام است

  23. نسیم حسینینسیم حسینیsays:

    خواب دیدم یکی از فامیلها که هم سن خودمم هست به تازگی دلمو شکونده تو خوابم میخواد نماز بخونه ولی کمرشو نمیتونه خیلی خم کنه و منو صدا میکنه تا مهر نمازو براش نگه دارم و بتونه سرشو بذاره رو مهر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در درون خود نیاز دارین شخصی که ازش دلخور هستین رو ببخشین تاآرامشتون رو بدست بیارین

  24. پیمانپیمانsays:

    با سلام من خواب دیدم ، روز عاشوراست ، کمی گریه کردم و پیاده راه افتاده ، هر طرف توی خیابون داشتن نذری پخش میکردن ، ممنون میشم تعبیر این خواب رو بهم بگین. از اینکه به مخاطبین خود این قدر لطف دارین سپاس ، ایشالا خدا بهتون عزت بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  25. تورانتورانsays:

    سلام من چند وقت پیش با مردی اشنا شدم و بعد دیگه ندیدمش. ولی مهرش به دلم نشست، تو ذهنم دعا میکردم که مجرد باشه و با اون ازدواج کنم تا اینکه خوابشو دیدم ولی اصلا شبیه اون موقع نبود و من هی بهش میگفتم تو اون نیستی. اون میگفت چرا خودمم و متاهلم ، بعد از تو جیب کاپشنم که رنگ توسی روشن و نو بود و تازه خریده بودمش چند تا مهر پیدا کردم.ممنون میشم که تعییرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید در زندگی خود دچار سردرگمی نشوید

  26. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام خواب مادرم رو دیدم (که فوت شده) ؛ کناری ایستاده بود و عصاش رو گذاشته بود کنار دیوار ، بهش گفتم ، مامان خوش اومدی ، سرم داد زد که خدا بکشدت اومدم خونتون نبودی ، منم در جواب گفتم که رفته بودم خونه خاله ، بعدش یه همسایمون رو دیدم که اونم فوت کرده ، با هم احوال پرسی کردیم و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتمالا مسیر زندگیتون اشتباه برای ایشون هم نماز والدین بخونین ازشون بخواین براتون دعا کنن عاقبت بخیر شین

  27. مریممریمsays:

    سلام.من خواب دیدم شخصی اومد از من مهر خواست منم گشتم یه مهر تمیز و نو بهش دادم چهره اون شخص اصلا ندیدم ،بعد که اون شخص رفت هرچی گشتم برا خودم جز ی مهر شکسته و کثیف چیزی نبود همش ناراحت و نگران بودم که حالا که مهر تمیز ندارم باید چیکار کنم و میترسیدم که ب خانوادم بگم دیگ مهر نداریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر به وقوع پیوستن روزهای خوشایند در زندگیتان باشد

  28. سانازسانازsays:

    سلام من جوابمو نگرفتم:( دیدم ی جایی هستم (مث پارک یا جنگل) خیلی سرسبز بود خییییلی انقد درخت و چمن سرحالداشت اصن خیلی خفن بود تو همون جنگل انگار مثلا ی مجلسی چیزی بود پر از آدم خیلی زیاد بودن تک و توک فامیلای خودمم تو اونوجمع بودن حالا این به کنار من بیشتر سر مهرای نماز و نفهمیدم من که اونجا داشتم راه میرفتم دیدم روی چمنا ی عاالمه مهر نماز هست ببین یکی دوتا نه خیلی زیاد بودن خیلی خیلیییی هرچقد میرفتم جلو که ببینم تا کجا تموم میشه تموم نمیشد حتی تعدادشون بیشتر هم میشد من راستش قبل ازخواب خیلی عصبی و ناراحت و کلافه بودم این الان تعبیرش چیه لطفا بگین 💜

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در میان اقوامتون آرامش و شادی خواهین داشت

  29. BoLBoLBoLBoLsays:

    باسلام و خسته نباشید من خواب دیدم که میخواستم سجده کنم و تو سجده یه آیه ای رو بخونم انگار مهر نبود منم مجبور شدم دستمو رو پیشونیم بزارم بعد یهو حواسم پرت میشد دستم میومد روی دماغم دوباره میزاشتم رو پیشونیم دوباره میدیدم که اومده رو دماغم بعد رو به قبله هم نبودم هی حواسم پرت ميشد آیه هم نمیتونستم کامل بخونم که‌ تموم شه آخر سر نمیدونم چی شد فامیلمون گفت یا خودم یادم افتاد که مهر هست پاشدم بردارم دیدم مهر شکسته و لکه ی خون هم داره و منم گفتم ای وای این اون مهره برم یکی دیگه‌ای بیارم رفتم یه مهر سالم آوردم فکر کنم رو اون مهر تونستم آیه رو کامل بخونم ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در اعتقادات و عباداتتون دچار کمی ترس و تزلزل شدین آیه ی 200سوره ی اعراف بسیار بخونین

  30. AlmaAlmasays:

    سلام. من خواب دیدم شوهرم بر ظرفی از آب سجده میکنه. تعبیرش چی میشه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تلاش برای رهایی از اندوه است

  31. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم که دختری یک ساله کنارمه ، خیلی خوشگل و قشنگ ه و شیرین و آروم به زور حرف میزنه ؛ اسمش رو از مادرم (اگه اشتباه نکنم) پرسیدم و فهمیدم اسمش هم یلداست ؛ خیلی خوشحال بودم کنارش بنظرم حتی فکر میکردم دختره خودمه در حالی که من ازدواج هم نکردم. ممنون میشم تعبیر کنیدش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته

  32. تاراتاراsays:

    سلام من خواب دیدم روی مهرکربلاکه مهرخودم بودسجده کردم وقسمتی ازمهرپودرشدودیدم که یک ورقه فلزی که روی آن برایم جادوکرده بودندونوشته ای داشت پیداکردم وآن راازمهردرآوردم وبه همه آنهایی که آنجابودندنشان میدادم تاآن دوزنی که برایم جادودرست کرده بودندرسواشوندوآن دوزن به محض اینکه آن جادوراازمهرنمازبیرون کشیدم رفتندوخودشان رامخفی کردند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همراه خودتون حرز امام جواد داشته باشین

  33. تاراتاراsays:

    سلام چندشب پیش خواب دیدم که جماعتی مرابه سمتی میبردندوازچنددرچوبی که نگهبان داشتندردشدیم تااینکه به جایی رسیدیم که تعدادآدمهابیشترمیشدومن احساس نگرانی کردم ویهوتصمیم گرفتم فرارکنم وهمان مسیررابرگردم وباسرعت خیلی زیادشروع به دویدن کردم وازدوتاازاون درهاگذشتم ویکدفعه اسبی قهوای بایک مردسواره باچشمانی سبزکه خیلی خوش سیمابودجلومن چهارپای خودراجمع کردوبصورت نشسته درآمدتامن سوارشوم ومن سوارشدم وپشت آن مردنشستم واسب تندتندمیدویدوبه درسوم که رسیدیم نگهباناماروکه دیدنددررابستندومابطرف اون درمیرفتیم واسب هردوپای جلوی خودرابلندکردومحکم دررا بازکردوردشدیم.ممنون میشم تعبیرکنید.بابت تعبیرخواب قبلی سپاسگذارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دوستی به شما کمک میکنه

  34. علیعلیsays:

    سلام و عیدتون مبارک باشه خواب دیدم وارد یدونه آپارتمان شدیم با دو نفر دیگه ، اونجا هر کدوممون لباس های زنانه ای جداگانه پوشیدیم و به شکل و شمایل صاحب لباس در اومدیم ! ، هر کاری میکردیم از نمیتونستیم به حالت بیعی خودمون برگردیم ، حتی داشتم به این نتیجه میرسیدم که طلسم شدیم و راه حلش اینه که بپریم پایین از اون طبقه تا طلسم برطرف بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس با خداوند ارتباط بیشتری داشته باشین

  35. محمدمحمدsays:

    سلام. خواب دیدم توی سرباز خونه هستم و در حال استراحت ، اتاق ما تقریبا خصوصی تر بود و کنارش یه استراحتگاه بزرگ حدود 30 نفری بود ، در حال استراحت بودم که یهو از استراحتگاه کنارمون صدای شلیک زیادی اومد و احساس میکردم که همه رو یه نفر اونجا کشت ، فرد مدنظر اومد داخل استراحتگاه ما و به همه شلیک کرد ، به منم 2 تا گلوله زد دردم گرفت اما نه وحشتناک ، فکر کردم در حال مرگ هستم ،دستم رو گذاشته بودم پهلوم و اومدم بیرون راه افتادم و توی راه یه پمپ بنزین دیدم رفتم سمتش ، اونجا عاجزانه از افسری که بود درخواست کردم به آمبولانس زنگ بزنه ، و اونم زنگ زد. اضافه کنم حداقل 10 سال پیش خدمتم رو تموم کردم ، هیچ خونی از جایی که گلوله خورده بودم نمیومد ممنون میشم برام تعبیرش کنین.سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سلامتی تون باشین و همراه خودتون و ان یکاد داشته باشین

  36. حامد جلیلیحامد جلیلیsays:

    با سلام..در خواب دیدم که جانمازی نسبتا قدیمی برای ایت ا... خامنه ای پهن میکنم و کتاب دعایی به دست ایشان میدهم...یک جانماز به رنگ سبز و البته مهری که داخل ان بود مقداری کهنه و شکسته بود که میخاستم عوضش کنم ولی ظاهرا حضرت اقا مشکلی با ان نداشتند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مسیر حق و سعادت قرار می گیرین

  37. NamdarNamdarsays:

    سلام، من در خواب دیدم به مسجدرفتم نماز جماعت بود در حال رکوغ آخرنمازبودند به نمازنرسیدم رفتم مهر بردارم مهرها هر دوطرفش نوشته داشتند، لذا من دنبال مهری بودم که نوشته نداشته باشدکه ناگهان شخصی یک سینی مهر بدون نوشته آورد! لطفآ بفرمائید تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت له عقاید خود توجه بیشتری داشته باشین

  38. پگاهپگاهsays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم تو یه جمعی از آشنایان هستم و میخوام نماز بخونم اما چندتا مهر خالی پیدا میکنم ک یکیش سیاه و یکی سفید یکی دورنگ بود من با دورنگ شروع به خواندن نماز کردم میشه بگید تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افزونی نعمت است

  39. NegarNegarsays:

    سلام خواب دیدم با معشوقم به بازاری قدیمی رفتیم توی مغازه ای رفتم ک شبیه عتیقه فروشی بود مهرخودم توی دستم بود دیدم سر میز صاحب مغازه مهر بزرگی هست، انگار قرار بود مهرم رو عوض کنم ولی اینکارو نکردم. تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید ممکن است از دین خارج شوید

  40. مهتابمهتابsays:

    سلام ،من خواب دیدم که روبروی تلوزیون دارم نماز می خونم توی خونمون ینی تلوزیون جلوی قبله بود و روشن بود و من موقع نماز حواسم پرت میشد و نمازمو قطع کردم و گفتم بذار بمونه وقتی تلوزیون رو خاموش کردن میخونم و بعدش که بیرون رو نگاه کردم دیدم که خورشید داره غروب میکنه و گفتم که الان خوب نیس موقع غروب نماز خوند بذار بعد اذان مغرب قضاشو میخونم تو خواب حس کردم نماز عصرم موند و قضا شد تعبیرش چی میشه ممنون .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در تلاش برای بهبود وضعیت زندگیتان هستید

  41. ببsays:

    سلام خواب دیدم در حال نماز مهر ازم دور میشه، تعبیرش چیه این؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار اشتباهی انجام میدین

  42. علیرضا اسمعیل پورعلیرضا اسمعیل پورsays:

    سلام من خواب دیدیم مهری که باهاش نماز میخونم اوفتاد تو کاسه توالت و عصبی شدم رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خللی در ایمان و عملتان پیش می آید

  43. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم جانماز مشکی که روش با سفید آیات قران نوشته دارم ولی مهرش شکسته بود و من دنبال تیکه شکسته گشتم و پیدا کردم و تو خواب داشتم بهش فکر میکردم که چطور دو تیکه را به هم بچسبونم تعبیرش چیه؟ ممنون

  44. نیکانیکاsays:

    سلام. من خواب دیدم سر یه سجاده نو دارم نماز میخونم نمازم رو تمام کردم و سجاده رو جمع کردم چون داشت خواستگار می اومد چند تا دمپایی نو هم توی پله بود یکیش رو پوشیدم و رفتم توی حیاط

  45. رضاییرضاییsays:

    سلام،خسته نباشید...من خواب دیدم مهری که باهاش نماز میخونم شکسته شده،میشه تعبیرشو بگید.....ممنون

  46. MhdMhdsays:

    سلام من خواب دیدم در مسجد چند مهر نماز را در دهانم گذاشتم و جویدم بعد به حیاط مسجد رفتم و گل مهر را تف کردم.

  47. سعیدیسعیدیsays:

    یک بنده ی خدایی که آدم با خدایی هست برای من خواب دیده که توی یه زیارت هستیم که خیلی شلوغه, من اونجا نذری پخش میکردم و نماز جماعت که تموم میشه مهرها رو جمع میکنم و سرجاشون میذارم و خیلی هم خوشحال هستم , میشه تعبیرش رو بگین

  48. زهره یزدانیزهره یزدانیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که در نمازخانه دانشگاه که تو خواب مختلط بود به صورت دسته جمعی باهمه دانشجوها نماز میخواندیم.تا رسید به یک روز که داشتیم واسه نماز آماده میشدیم یه پیرمرد اومد سمت منو مهر خودشو به من داد و گفت من خودم یه مهر مربعی میخوام در حالی که مهری که به من داده بود مربعی بود منم تعجب کردم که چرا همینو خودش برنداشته بود به هرحال منم رفتم براش یه مهر گرد بردم که خیلی خراب بود از دستم افتاد زمین منم برداشتم گذاشتمش سر جاش و یه مهر مربعی که روش با رنگ سبز اسم خدارو نوشته بود دادم که البته یه گوشش کمی شکسته بود.پیرمرد هم انگار به اون راضی شد و رفت بعد خواستیم نماز بخونیم که دیدم انگار نماز خوندن کنسل شد یه دفعه منم با خودم گفتم بهتر چون عذر شرعی داشتم و اصلا نمیتونستم نماز بخونم(البته تو واقعیتم الان عذر شرعی دارم) تو همه ی این قسمتها خواستگارمم کنارم بود

  49. نرجسنرجسsays:

    سلام .مادرم خواب دیده که زیر خاک پراز مهرو تسبیح هست هرچی زمین رو میکنه باز تسبیح میبینه ،تسبیح های رنگارنگ .تعبیرش چی میشه؟

  50. فاطمه جلوداریفاطمه جلوداریsays:

    سلام من خواب دیدم یه جای مثل داخل بودم داخل عالم‌خواب نذر کرده بودم مهر جانماز یه جا پهن کنم که یکی دیگه برش داره منم از پشت یه تخته از دور نگاش میکردم که یه موتوری اومد دستش آورد که برش دارم منم اومد بیرون که التماسش میکردم اون برداره تعبیرش چی میتونه باشه؟

  51. زینبزینبsays:

    سلام ـمادرم خواب دیده توی امامزاده بودیم یه زن یدونه مهر رو دودستی تقدیم مامانم کرده مامانمم اون مهرو به نیت براورده شدن ارزو من مهر اورده

  52. کرالکرالsays:

    سلام من توخواب دیدم معلم مدرسمون با مهرنماز ارام میکوبه برکمرمنو دوستم تعبیرش چیه؟

  53. اشکاناشکانsays:

    سلام من توخابم دیدم که مهری که در وا قعیت باش نماز میخونشکسته یعنی تقریبا به 3قسمت تقسیم شده بود و من خوشهال بودم چون فکر میکردم که ادمای بیشتری میتونن با این مهر نماز بخونن راستی من به پسر مجرد17سالم در واقعیت و در این خاب روی مهر اسم خدا نوشته شده ممنون میشم برا ایمیلم تعبیرشو بفرستید

  54. زهرا حسینیزهرا حسینیsays:

    با سلام،ما خانواده سید هستیم،بابام در خواب دید پدرش با لباس سبز میاد پیشش و اون لحظه بابام یادش رفته که باباش فوت شده ،باباش با همون لباس سبز میاد پیش بابام دست میبره تو جیبش و یه مهر درمیاره میده بابام میگه اینو بده به پسر کوچیکت( اسم داداش کوچیکمو میاره)

  55. رویارویاsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم جایی هستم و مهرم شکسته بود ولی وقتی بهش دست زدم مهرم خاک شد پودر شد لطفا تعبیر خواب رو میفرمایید

  56. نوشین حیدرینوشین حیدریsays:

    سلام خدا قوت.... خواب دیدم کنار یه آب تو کوهستان هستم انگار اونجا حرم امام رضاست یه مهر ظاهرمیشه ومیگن امام داره حاجتت میده باید برش داری نتونستم اول بردارم اما وقتی برداشتم مهر شکست اما تیکه هاش همش تو دستم بود روشم لااله الا الله نوشته بود تعبیرش چیه

  57. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم که یه خانوم محجبه میاد یه مهر نماز به من میده بعد یه ایه رو مهر نمازه میگه هر روز اینو بخون بعد مهر نمازم سوراخ بود

  58. انااناsays:

    با سلام . من دیشب خواب دیدم .همسایمون بچه دومشو به دنیا اورده و دختره و دیدم اون دختر صحبت میکنه که همه متعجب شده بودیم ‌. و یه ان دیدم اون دختر نوزاد داره نماز میخونه . و منم کف اتاق چند تا مهر شکسته و سالم دیدم . ممنون میشم اگه تعبیرش کنید .

  59. واعظیواعظیsays:

    سلام روزتون بخیر من خواب دیدم یکی از آشنایانمون که دوقلو بارداره بچه های نارس به دنیا آورده مثلا هنوز قرنیه چشم یکی از بچه ها کامل تشکیل نشده بعد میبینم من جایی از خونم یه تعداد مهر دارم یه تعداد سالم ویه تعداد شکسته یک مهر سالم میدم به این آشنامون ممنون میشم تعبیرش بگین

  60. زهرا تورانیزهرا تورانیsays:

    سلام به شما هموطن عزیز در ابتدا باید بگم که من ایران نیستم و من دو عدد مهر دارم و زمانی که بخواهیم خانوادگی نماز بخونیم ، یک مهر کم داریم پس تو فکر خرید مهر هستم . در خواب دیدم که از کمد چند تا مهر پیدا می کنم یکی از مهر ها دو تکیه شده بود ‌دو تا از این مهرها رنگش فرق می کرد و یک سجاده هم پیدا کردم که رنگ سجاده هم فرق می کرد ولی یادم نیست چه رنگی بودن و چند تا این مهر ها هم به رنگ نرمال و استاندارد بود ، با پیدا کردنشون هم تعجب کردم و هم خوشحال شدم که دیگه نیازی به خرید مهر نیست . با سپاس از شما زهرا تورانی

  61. لیلا طباطباییلیلا طباطباییsays:

    سلام من خواب دیدم ی خونه خیلی بزرگ دارم خیلی بزرگ و دوبلکس توشم پر وسایل بود ولی یکم بهم ریخته انگاری باید مرتب میشد منم تازه اونجا اومده بودم ادمای دیگم ک حالتی مهمون من باشن بودن میدونستم خونه منه و من صاحبخونم به یکی از خاله هام گفتم ببخشید نامرتبه اینجا زیاد نمیاییم بیشتر اون یکی خونه هستیم انگاری تو خواب ی خونه دیگم داشتم ک بزرگتر و بهتر از اینجا بود .یکی از خاله هامم دنباله وسایل بود ومواد غذایی تا سریع غذارو بپزه همینجور ک تو خواب خونرو میگشتم دیدم جاهای مختلف خونه پر مهره و ی جایی خیلی زیاد بود مث مسجد ک همه مهرا ی جا جمع میکنن اونجوری پر مهر بود یکمم پخش و پلا ک با خودم میگفتم ی سری مهرا که نصف شدن یا خیلی کهنن بندازم بره اون بزرگا و تمیزاشو بزارم ک جلسه شد خانما بودن و... مهر خوب بزارم جلوشون .در کل خونه بزرگ بود دوبلکس و پر مهر به عقیدتون تعبیر خوابم چیه؟ ممنونم

  62. حسینحسینsays:

    سلام من خواب دیدم یه مهر به یه نفر دادم

  63. پروینپروینsays:

    پدرم در خواب ب من مهر نماز داد لطفا تعبیرش

  64. ح. حیدریح. حیدریsays:

    سلام خواب دیدم که، چندین نخل دیدم که یکی از آنها، ثمره اش، پژمرده بود،(نام صاحب آن گفته شد، مثلا تقی و نقی که از آشنایان بود) و در ادامه.... مهر نمازم، فلزی بود دقیقا بشکل مهر نبود، بشکل قندچین بود، در خوابم، بیشتر توجه ام بر این دو تمرکز دادند،. ممنونم از کمکمتون

  65. راضیهراضیهsays:

    سلام. خواب دیدم تو مدرسه انگار میخوان نماز بخونن دارن مهر میدن. من خودم مهرم رو نشون میدم میگم دارم و روش اللّه نوشته بود. بعد رو میز و صندلی ها نماز بر پا میکنن رو رکوع و سجده میرم انگار برا سجده میز زیاد خوب نیست . چند رکعت اول رو خوندم با مشکلات رکوع و سجده. نمیدونم چند رکعت بعد رو خوندم یا نه. ممنون میشم تعبیرش رو بگین.

  66. فرشتهفرشتهsays:

    خواب دیدم که دریک جمعی هستم که همه مشکی پوشیدن یکی از اقوام که فوت شدن خوشحال و خندان هم اونجا بودن من برای کمک به اونجا رفته بودم به خانمی یه سینی بهم دادبانزدیک پنجاه تامهرنمازگفت اینارومرتب بچین توسینی

  67. فاطمه آقامحمدیفاطمه آقامحمدیsays:

    سلام روز خوش مادرم خواب دیده که من مهر نماز توی دستم دارم و روش نوشته شور حسینی یا شعور حسینی میشه تعبیرش و بگین

  68. آناآناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدرم ک به رحمت خدا رفتن لباس احرام پوشیدن و از من خواستن ک براشون مهر بیارم جلوتر ک رفتم مادربزرگم را دیدم گفتند ک این مهر را ببر اما قبول نکردم و خودم یک مهر از جا مهری ک اونجا بود برداشتم و ب پدرم دادم

  69. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم که توی خونمون هستم که یهو برق قد میشه دوباره میاد وبازهم برق قد میشه دوباره میاد دفعه ی بعد برق فقد ضعیف میشه وهمون تور میمونه که یکی از فامیلامون با دخترش آمده خونم که یه هو وقت نماز میشه من میرم که نماز بخونموفتی که سجاده رو باز میکنم می‌بینم که مهر ندارم توی دلم میگم که خدایا حالا چیکارکنم که یه هو می‌بینم که یه مهر بزرگ روی سجاده ام هست شروع میکنم به نماز خواندن وقتی که نماز می‌خوندم یه خانمی که نمی‌شناسمش جلوم میاد هی سرم داد میزنه که چرا کمکم نمیکنی شلوار بچمو بدم

  70. ممsays:

    خواب دیدم تو حیاط مدرسه بودم دارم مهر نماز به بچها میدم و یه مهر هم دادم به خواهرم و اون باهاش نماز خوند

  71. مجتبی نگارشمجتبی نگارشsays:

    سلام خواب دیدم بر روی مهری دارم سجده میکنم که نام حضرت مهدی(ع) نوشته بود لطفا توضیح دهید

  72. ساراساراsays:

    من خواب دیدم رفتم یه مغازه که مهر بخرم فروشنده صندوق باز کرد پر مهر بود من داشتم دنبال مهر بزرگ میگشتم که یکیشو انتخاب کردم تعبیرش چیه؟

  73. مهرانمهرانsays:

    سلام و خواب دیدم که یک روحانی چند مهر در ظرفی سفالی به من داد که ظرف افتاد وشکست ومن مهر ها برداشتم ومی خواستم ظرف را عوض کنم که دیدم ظرفهای دیگر هم شکسته هست

  74. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم که داخل یک خانه یا مسجد هشتم و یک نفر که لباس سبز پوشیده بود به من یک مهر طلایی رنگ و برق میزد دار و پنج های دیگر در جعبه مانده بود

  75. عای دالعای دالsays:

    خواب دیدم درحال نماز خوندن هستم؛مقداری برنج ام برروی سجاده ام ریخته؛سپس مقام معظم رهبری می آید و مهر مرا بوسیده؛مقداری از برنج را برداشته و می رود.

  76. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم میان جمع نمازگزاران میخواهم نماز بخوانم از یکی چادر قرض گرفتم تا میخواستم بخوانم مهر نمازم خودبه خود آتش گرفت تکه تکه شد عین چراغ نورانی شد ترسیدم انداختم زمین .تورا خدا تعبیر این خواب مرا بگید

  77. ملیکاملیکاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در حرم امام رضا ( ع ) حضور دارم و میخوام نماز بخونم ولی مراحل وضو گرفتن جابجا بود و مهری که‌ برای نماز داشتم کاملا سیاه رنگ بود معنیش میشه چی؟

  78. علیعلیsays:

    با عرض سلام خوابی عجیب دیده ام که نمیتوانم معنی اش را پیدا کنم در خواب محیطی تاریک را به چشم خود دیدم که در ان صدای زنی می آمد و حرف هایش برایم بی معنی بود ولی با تمام شدن هر کدام از حرف هایی که میزد یک مهر سبز درحال درخشش در مقابل من ظاهر میشد خواهشا اگه معنی این خواب را میدونید بگید باتشکر از اینکه وقت میگذارید

  79. مژده میرزاییمژده میرزاییsays:

    سلام‌من خاب دیدم.ک یه نفردنبالم و میخاد کیف پولم بزنه منم فرار کردم تو یه خونه ک هیچ کس داخلش نبود جز ۲تابچه معلول و هرجایی خونه جانماز پهن بود یامهر بودو حدس میزدم ک اینا رفتن کربلا و حتی من سریخچالشونم رعتم همش کباب و جوجه بود. ولی خیلی ذهنم درگیر کرده شاید چیز مهمی نباش ولی من چون دزدا نگیرنم ب اون خونه رفتم و این چیزارو دیدم

  80. EhsanEhsansays:

    سلام من در خواب دیدم که یک مهر نماز از دستم افتاد وشکست معنای آن چیست

  81. سعیدسعیدsays:

    خواب دیدم در حال نمازم در رکعت آخرمتوجه شدم مهر نمازم یه ساعته که بندش جدا وکنارش بود

  82. پریپریsays:

    سلام من خواب دیدم یک نفر که میشناختمش سر نماز است، ولی مهر خودش را به سختی استفاده میکند و با آن را هی جایش را عوض میکند وازدو مهر مثلا استفاده میکند، ولی من یک مهر بزرگ خودم را به او دادم تا از آن استفاده کند، درحالی که باهم قهر هستیم ، هم در خواب وهم در واقعیت، تعبیرش چه چیز میتواند باشد؟

  83. فرشته سارانیفرشته سارانیsays:

    با سلام من خواب دیدم با جمعی از دوستان رفتیم نزدیک اتاقی کلی وسیله بود دوستام نفری ی چادر برداشتن رفتن تو ی خانم نشسته بود مث اینک فالگیر بود بهمون گفت هر چی دوسدارین بردارین اینها خیریه هست منم رفتم بیرون دیدم ی جانماز چند نفره هست اونو برداشتم ی جانماز بچه گانه بود اونم برداشتم بعد دیدم کلی گل سر وکش مو خوشگل هس اونا رو هم برداشتم بعد دیدم دوستام دارن نماز میخونن توی همون اتاق با اون فالگیره منم گفتم من ک وضو ندارم نماز بخونم ممنون میشم تعبیرش بگید

  84. الالsays:

    سلام..من خواب دیدم که کسی که ازش متنفرم و خودش و خانواده اش خیلی بهم بدی کردن(خانم هست) یه عکس برام فرستاده که روی سجاده نشسته و چند تا مهر جلوش هست..بعد تو عکس بعدی با مهرها حرف اول اسم من و اسم خودش رو درست کرد..میشه بگید تعبیرش چی میتونه باشه؟

  85. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم مهرم دست یه پسر دیگست منم هی دنبال اون پسره بودم مهرو پس بگیرم هی بهش میگفتم که بدش بهم حواسش نبود میشه بگید چه تعبیری داره؟؟؟

  86. مهرامهراsays:

    سلام. خواب دیدم تو یه جایی مثل نماز خونه هستم و یکی که نمیشناسم به من یه مهر داد و گفت سجده کنم ولی من بهش گفتم نمیتونم عذر شرعی دارم ولی اون بهم گفت که اینو میدونه و بازم بهم گفت که نگران هیچی نباشم و فقط سجده کنم و منم به حرفش گوش کردم.

  87. بهنازبهمئیبهنازبهمئیsays:

    سلام.من خواب دیدم یک تسبیح جنس خاک دستمه دارم ذکرلااله الاهوالحی القیوم میگم جوری که بیدارهم شدم داشتم همینجوزذکر میگفتم بعدتوموابم یه جانمازومهر داشتم جانمازم رنگ طلایی بودطلایی روشن نه طلایی پررنگ تیره بعدیه زم اومد روش نمازخوند زنه خیلی خسته بود بعدمن هیچی نگفتم بعدزن رفت جانمازموجمع کردم تاپاروش نره تعبیرش چیه؟؟

  88. نفیسهنفیسهsays:

    سلام تعبیر خواب مهر در جانماز که ازش خون بیرون میجوشه چیه؟ تو خواب گفتم پس مهر اصل کربلاست و خونش رو تو دستم گرفتم و به صورت کشیدم . نمیدونم تعبیرش چیه ؟

  89. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم مهر تسبیح شهید دستمه تعبیرش چی میشه

  90. رضا ولی پوررضا ولی پورsays:

    سلام من در خواب دیدم شخصی به من در بسته ای پر از مهر نماز از کوچک تا بزرگ داده است آن شخص نشناختم کیست تعبیر این خواب چیست؟

  91. بهار سلیمانیبهار سلیمانیsays:

    با سللم من خواب دیدم که در جایی بودم دقیق نمیدونم کجابود..یه ظرف مهر نماز آوردن که روشون سلفون کشیده و همه نو بودند ..من یکی از اونها رو برداشتم هم مربع داشتند هم دایره من دایره شکل رو برداشتم ...تعبیر لطفا

  92. کوثرکوثرsays:

    سلام . من خواب دیدم مهر‌نمازی رو که خورد شده بود کمی خوردم و مزه کردم . تعبیرش چیه

  93. میثممیثمsays:

    سلام من خواب دیدم ک عمو م بهم ی بسته مهر نماز داد ک تربت کربلا بودن بعد توی بسته یکی از مهر ها جنسش از سنگ بود میشه برام تعبیرش کنید؟

  94. یزدان نظرییزدان نظریsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم یه جاییم یه ماشین آمد تو ماشین پر بود از تربت امام حسین از مهر بزرگا مثل آجره رو بعضی از مهرا عکس فرشته بود همشو بین مردم تقسیم کردیم بعدش خودمم چندتا برداشتم هم از اونا که عکس فرشته روش بود و هم اونایی که اسم مبارک امام حسین روش بود ممنون میشم تعبیرش بفرمایید

  95. ......says:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم درحال خرید مهرو جانمازم با اینکه خودم مهر دارم اما دنبال یه مهر خوشگل ترم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  96. الی نوراییالی نوراییsays:

    سلام خواب دیدم بابام رو گفتن میخاد بمیره ولی حالش خیلی خوبه و اینکه شبش این حرف رو زدن صبح قبل اذان که سرکار میخاد بیاد خونه گفتن باید قبرش آماده باشع و کار شست و شو انجام بگیره و دفن بشه من دنبال یه مهر رفتم که بخرم از یه مغازه پیش خونمون که همش مهر هس هر چی میگردم بینشون مهر تمیز و اسم الله روش نوشته شده باشه نیس؛همه مهرها یا استفاده شده بودن یا کلمه الله نداشتن بعدشم دیگه پیدا نشد و بابام اومد بردنش برا غسل و دفن؛خیلی گریه میکنم اصلا باورم نمیشه میگم مگه آدم زنده رو دفن میکنن منکه بابام زنده اس چطوری میخان تو قبر بخابوننش؛بقیه هم همراه من گریه میکنن.

  97. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم میخوام نماز بخونم دو تا مهر گذاشتم همینکه سجده کردم سرمو که برداشتم مهر اول شکست دو نصف شد سر نماز نبودم (من عادت دارم سجده شکر برم هرروز) بعد اطرافمو نگا میکردم چندتا مهر شکسته دیگه بود جمعشون کردم گذاشتم تو پنجره اتاق و میگفتم الان بابا میاد ناراحت میشه تازه پنجره رو تمیز کرد،همینکه داشتم جمعشون میکروم یه حشره ای نیشم زد و رفت خیلی درد داشت بعد دوباره اومد نیشم رد هر چی صدا بقیه میکردم نمی اومدن کمکم دومین بار دردش کمتر بود.ممنون میشم معنیش کنید🙏

  98. مریمریsays:

    سلام مادرم خواب دیده یکی ا همسایه هامان دو تا مهر بهم داده ممنون میشم تعبیرش کنید.

  99. مریمریsays:

    سلام مادرم خواب دیده یکی ا همسایه هامان دو تا مهر بهم داده ممنون میشم تعبیرش کنید.

  100. محمدشاکریمحمدشاکریsays:

    سلام من درخواب دیدم یه گلدان با گل برای رهبری بردم و نزد ایشان رفتم و ایشان دستم گرفته و یه مهر و جامهری بهم هدیه داد بنظر شما نشانه چیست و تعبیرش چیه مهر کربلا بوده ممکنه تعبیر بشه برام ممنون

  101. دختر تنهادختر تنهاsays:

    سلام من تو خواب دیدم در مسجد با زن داداشم نماز جماعت میخونم وقتی نماز تموم شد مهر مسجد رو برداشتم و از مسجد اومدم بیرون زن داداشم گفت معروف چرا برداشتی بزار سر جایش میشه لطف کنین این خواب منو تعبیرشو بفرمایید. متشکرم

  102. مسعودیمسعودیsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که خیلی مهر نماز های زیادی دارم به مامانم گفتم مامان این همه مهر نماز چکارکنم گفت ببریم مسجد اونجا بهتره تعبیرش چیه ممنونم از وقتی ک میذارین

  103. جوادجوادsays:

    سلام خواب دیدم که داشتم با گل مهر نماز درست میکردم تعبیرش چیه؟

  104. نورینوریsays:

    سلام من خواب دیدم ظهر عاشورا بود نماز جماعت میخوندن منم رفتم برا نماز وقتی سجده کردم مهر چسبید پیشونیم بعدش افتاد یکی اشتباه مهرمو برداشت برد منم نمازمو قطع کردم رفتم مهرو ازش گرفتم اومدم دوباره نماز خوندم

  105. علی جعفریعلی جعفریsays:

    سلام پدر من خواب یکی از اقوامون که چند سال پیش فوت کرده رو دیدند و تو خواب دیدند که ایشون وضو گرفتند و میخواستند نماز بخوانند و به پدرم گفتند که من یک مهر به اون فرد فوت شده بدم و من هم یه مهر به اون شخص دادم . لطفاً میشه تعبیر این خواب را بگید ممنون.

  106. علی جعفریعلی جعفریsays:

    سلام پدر من خواب یکی از اقوامون که چند سال پیش فوت کرده رو دیدند و تو خواب دیدند که ایشون وضو گرفتند و میخواستند نماز بخوانند و به پدرم گفتند که من یک مهر به اون فرد فوت شده بدم و من هم یه مهر به اون شخص دادم . لطفاً میشه تعبیر این خواب را بگید ممنون.

  107. :):)says:

    سلام من خواب دیدم که در یک حیاطی یک جانماز بزرگ پهن شده و روی آن مهر هست که بعد افرادی باکفش از روی آن رد می شوند و من شروع میکنم به برخورد شدید کردن که چرا دارید اینکار و میکنید وگناهه. که بعد یک نفر برام از عبادت و راز و نیاز با خدا حرف می زنه تعبیرش چی میشه؟

  108. سمانه حبیبیسمانه حبیبیsays:

    سلام من خواب دیدم داخل مسجد با امامزاده نمیدونم بزرگ کفش هام گم کردم حالا کفش پاشنه بلند مشکی مجلسی در حالی که معمولا کفش معمولی می پوشم بعد داخل مسجد جای که همه آماده می شن برای نماز من داخل یه ضرف آب حالا فکر کنم آلوده بوده خاستم که خارج کنم روی جا نماز ها چند قطر ریخت تو ردیف اول یکم رو چادر و جانباز یه خانم که بهش گفتم بده جانماز چادر برات بشورم اونم که داشت میداد داخل جا نمازش یه گردنبند طلا بزرگ برای خانم بود دیدم بهش دادم اون خودش متوجه نشده بود تعبیر خوابم چیه

  109. A.mA.msays:

    خواهرم خواب دیده که من مردم و در خواب دنبال جانمازی میگردم تا نماز بخونم این خواب چه تعبیری داره ؟

  110. محدثه فلاح حسینیمحدثه فلاح حسینیsays:

    سلام بنده خواب دیدم مثل روز عاشورا بود یه جا نذری میدادند از این جانماز جیبیا باز کردم توش مهر نبود گفتم مهرش کو گفتن مهرشو دیگه خودت باید بذاری ممنون میشم تعبیرشو بدونم

  111. الالsays:

    سلام خواب دیدم برادرم به یه عالم بزرگ و نورانی که بشدت مریض بود و من در بیداری نمیشناسمش، تهمت میزد و مسخرش می کرد و منم می گفتم کارت درست نیست ولی گوش نمیداد. بعد دیدم همونجا که ما بودیم، اون عالم به حالت احتضار خوابیده بود . من خیلی ناراحت شدم و برای اینکه حقانیت اون عالم رو نشون بدم بهش سجده کردم به نیت احترام. یه دفعه دیدم اون عالم با اینکه به حالت مرگ بود بلند شد و روی کمر من دست گذاشت و ذکر گفت به معنی اینکه تبرک کنه و قدردانی کنه ازم و همه تعجب کردن.

  112. ملکهملکهsays:

    سلام وقت بخیر. من خواب دیدم که جانمازم رو برای خواندن نماز دست یکی از اقوام دادم و وقتی جانمازم رو باز کرد گوشه مهر شکسته بود و من ناراحت شدم.ممنون میشم تعبیر خوابم رو بفرمایید

  113. شقایقشقایقsays:

    سلام وقتتون بخیر مادر من خواب دیده در مسجد تعداد زیادی مهر وجود داشته که همه اونهارو جمع کرده و به طور منظم چیده میشه بگید تعبیرش چی میشه؟

  114. زهرهزهرهsays:

    سلام من خواب دیدم وارد جای شلوغی شدم که همه خواستن نماز بخونن ...من شروع کردم نماز خوندن که اخرش به جای مهر نماز نان خشک بود ..بعد نگران شدم که چرا همه مهر دارن من ندارم وقتی رکوع رفتم و بلند شدم همه نان ها غیب شدن

  115. رقیهرقیهsays:

    سلام خسته نباشید کسی پدر شوهرم ک به تازگی فوت شون رو در خواب دیده ک احوال سجاده شو گرفته ۳سجاده پهن بوده یکیش مال خودش بوده یکیش مال پسرش . یکیشم اشاره کرده ک مال منه ولی مهر نداشته پدرشوهرم گفتن ک مهر نداره حداقل یه سنگ حای مهرش بزارید . معنیش چی میشه

  116. جواد امامیجواد امامیsays:

    سلام دیدن مهر چوبی با یک نقش شاید یک گل قرمز رنگ روی ان چه معنا دارد و یک نفر در خواب گفت اصلا این مهر را بر دار

  117. رسول بریرسول بریsays:

    سلام من خواب دیدم یک سید به من مهر جانماز داد که اول روی,اون پنجتن نوشته شده بود بعد تبدیل به یک جانماز فیروزه ای شد

  118. فاطمه جفاطمه جsays:

    من توخواب دیرم خونه پدر شوهرم رفتم و وارد توالت شدم دیدم مهر نمازشون افتاده داخل توالت کنار شیر اب تعبیرش چی میشه

  119. ShahriarShahriarsays:

    سلام من خواب دیدم که مهر نمازم شکست و بعد چسبوندمش , تعبیرش چیه لطفا ؟

  120. محمد حقیقیمحمد حقیقیsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه مکتنی داریم نماز جماعت میخونیم که ناگهان یکی از دوستانم که رابطمو باهاش قطع کردم هم در کنار من نشسته و نماز میخونه ک یکدفعه میاد بهم نزدیک میشه و به سمت شرق می ایسته و با مهر من نماز میخونه اما چون من وسط نماز بودم چیزی نمیگم و دوتایی رو یک مهر نماز میخونیم ک یهو مهر منم بر میداره میبره و با دو تا مهر برمیگرده و یکی از مهرا رو دوباره بهم میده در انتها یهو به خودم اومدم دیدم دارم در جهت اشتباهی نماز میخونم ک زود جهتمو تغییر دادم تعبیرش چی میتونه باشه

  121. منمنsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه بسته مهر تازه رو بازکردم و بین دوستام پخششون کردم تو حسینیه، فردای اون روز یکی از دوستام اومد خونمون و گف ببخشید من زیاد برداشتم وپس نیاوردم گفتم اشکال نداره مال داداشم بود.تعبیرش چیه

  122. معصومه مظاهریمعصومه مظاهریsays:

    سلام خواهرم خواب دیده که ازتوقبرمادرم که دوماه قبل فوت شده سجاده و جانماز برداشتم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

  123. دنیا مطاهردنیا مطاهرsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام بهم گف من نمیتونم نمازبخونم من بجاش من خوندم اما مهر نداشتم تعبیرش چیه

  124. نسریننسرینsays:

    سلام روزبخیر من خواب دیدم که مهر جانمازم که برای کربلا هست رو شکستم ودارم می خورم تعبیرش چیه؟

  125. ابراهیمابراهیمsays:

    با سلام و عرض ادب و احترام. دیدم نماز میخواندم و نام حسین به خوبی روی مهرم دیده میشد. مهر کربلا بود. وقتی سجده کردم مهر کمی خونی شد. انگار در اثر فشار پیشانی بر مهر، پیشانی خراشیده شده بود و مهر خونی شد. (در واقعیت هم این برای من گاهی پیش می آید) سجده دوم را که رفتم خون بیشتری بر مهر قرار گرفت. در رویا با خود گفتم: دیگه داره خیلی نجس میشه و نماز رو تمام نکردم و ادامه ندادم.

  126. میترامیتراsays:

    سلام من خواب دیدم که چند تا مهر حدودا۵. ۶ تا هدیه گرفتم بعد روشون که فشار میدم یه دایره کوچیک درمیاد داخلش مهره های رنگی جاسازی کردن اینارو انگار به من جایزه دادن خیلی خوشحالم

  127. حسینیحسینیsays:

    سلام خسته نباشید من در خواب دیدم که در کاری مصروف هستم و دفتا چشمم را در آینه دیدم و داخل پرده پایین چشمم یک مهر را یافتم و ان را کشیدم لطفا تدبیر ان را برایم بگوین. تشکر

  128. صباصباsays:

    سلام من خواب دیدم پدربزرگم که فوت شده روی سجاده خونی نماز میخونه میشه تعبیرش رو بگین لطفا

  129. عاطفه اخلاقیعاطفه اخلاقیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه مهر دستم است که روش ایم حضرت محمد و حضرت علی حک شده و به همه نشان میدادم و در خواب پیش خودم میگفتم که من پارسال ماه رمضان شب قدر وقتی بک یا الله ….میگفتم روی مهر حک شده ممنونم تعبیر کنید با تشکر

  130. عاطفه اخلاقیعاطفه اخلاقیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم یه مهر دستم است که روش ایم حضرت محمد و حضرت علی حک شده و به همه نشان میدادم و در خواب پیش خودم میگفتم که من پارسال ماه رمضان شب قدر وقتی بک یا الله ….میگفتم روی مهر حک شده ممنونم تعبیر کنید با تشکر

  131. منتظرمهدیمنتظرمهدیsays:

    بنده چندوقت پیش یک بسته هدیه گرفتم که مهرجانماز کوچیکی داشت منم برای اینکه کوچیک بود برای مسافرت اینا خوب بود توکیفم گذاشتم تاهمیشه همراهم باشه دیشب خواب دیدم که اون مهر جانماز از کیفم افتاده بااین حال که جانماز زیپی بود مهر از توش فیرون افتاده بود تعبیرش چیه

  132. سارا موجودیسارا موجودیsays:

    سلام ،من در خواب دیدم داخل مسجد یا حسینیه همستم مادر و پدر شوهرم هم اونجا بودن من نماز می‌خوندم نصف نماز خواندن اومدم کنار پدرشوهرم چیزی گفتم و برگشتم ادامه نماز بخونم دیدم نوری اومد زیر مهر ،مهر بلند شد دور زد دور زد رفت نشست روقران من هم مات زده خیره بودم تعبیر خوابم چیست

  133. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    سلام الان یکی از فامیلامون دو ماهی هست مریضه نفسش میگیره ریههاش أب جمع میشه خلاصه حالش وخیمه امشب اونو خواب دیدم برامون جانماز پهن کردن یعنی چی

  134. مژگانمژگانsays:

    سلام خواب دادن یک مهر بزرگ به یکی اقوام که فوت کردن و او مهر را شکسته است ولی به جای ان دوتا مهر کربلا پس داده است همراه دخترم بودم

  135. محمدیمحمدیsays:

    سلام ببخشید خواب دیدم در یک مسیری مثل جاده مهر نماز افتاده ومن یکی یکی جمع می کنم و فکر می کنم مهر کربلا هم بود خواب ظهر بود

  136. سارا غلامیسارا غلامیsays:

    سلام من خودم نماز نمیخونم.دیشب خواب دیدم توی مسیر یک مسافرت بودم و بین راه رفتم نماز خوندم.اما زمانی که خواستم سجده برم مهرم نجس بود.عذر میخوام از جنس مدفوع بود.ولی برای سجده بعدی دیگه روی انگشتم سجده کردم.خیلی بهمم ریخته این خواب.تعبیرش چی ممکنه باشه؟

  137. آرام موسویآرام موسویsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستان و مادرم رفتیم زیارت و برگشتیم و کسانی به دیدن ما اومدن و دوستانم مهرو جانماز بهشون سوغات دادن و من یادم رفته بود برای مهمونا جانماز بخرم و چیزی نداشتم بهشون بدم و خیلی ناراحت بودم که نه دوستان و نه مادرم کسی به من نگفته بود که مهرو جانماز بخرم و در همین حین مادرم سه تا مهرو جانماز بهم دادم گفت از طرف خودت بده به مهمونا و من خوشحال شدم و دادم به مهمونا ،فقط یه تسبیح سبز هم خودم داشتم گذاشتم رو یکی از جانماز ها ،فقط یکی از جانماز ها کمی سوراخ سوراخ بود.