تعبیر خواب نذری چیست

تعبیر خواب نذری پختن احتمالا این پیام را به شما می دهد که بایستی کمی نیکوکارتر باشد. سعی کنید از اموال خود به دیگران ببخشید. از سوی دیگر نذری گرفتن نیز گاهی اوقات نشانه افزایش روزی و خیر و برکت است. به خصوص اگر این نذری آش باشد!

تعبیر خواب نذری دادن می تواند بیانگر این موضوع باشد که شما احتمالا قلبی بزرگ و مهربان دارید. فردی دلسوز برای دیگران هستید و در زمان های دشوار زندگی آنان از هیچ کمکی دریغ نمی کنید. همچنین تعبیر خواب نذری دادن به عشق و علاقه ای اشاره دارد که اکنون در آن غرق شده اید. احتمالا رابطه جدیدی را آغاز کرده اید و یا بدون داشتن رابطه، شخصی وارد قلب شما شده و از عشق او سرمست شده اید. حاضرید برای رسیدن به معشوق هرکاری انجام دهید. اما از دیگر معانی تعبیر خواب نذری این است که شما می خواهید کاری برای شادی قلب خودتان انجام دهید. 

اخیرا دوران سختی را سپری کرده اید و نیاز دارید تا برای مدتی استراحت کرده و یا بدون درنظر گرفتن دیگران و سایر شرایط به فعالیت هایی بپردازید که شما را شاد و سرزنده کرده و انرژی قبل را به شما باز می گرداند. بنابراین بهترین پیشنهاد سفر و دوری از شرایط و انسان هایی است که پیوسته با آن ها در ارتباط بوده اید. طبیعت می تواند انرژی مدنظر را به شما بازگرداند. نذری دادن در خواب کاری نیست که تعابیر و یا معنی بدی داشته باشد. این رویا اغلب مثبت تلقی می شود.

تعبیر خواب نذری گرفتن

تعبیر خواب نذری گرفتن بدین معناست که شما با اینکه وانمود می کنید دوستی هایی صمیمانه برقرار کرده اید و بدون هیچ چشم داشتی با افراد وارد رابطه دوستانه می شوید اما به نظر می رسد که این فقط ظاهر داستان باشد. عمیق تر فکر کنید و به این سوال پاسخ دهید که شما وقتی به دیگران کمک می کنید در عوض چه چیزی می خواهید؟ در اصل به این سوال بایستی پاسخ دهید که دلیل واقعی کاری که برای دیگران انجام می دهید چیست؟ در برخی از منابع دیگر تعبیر خواب نذری گرفتن به معنای حمایت و پشتیبانی جدی فرد یا گروهی از مردم نسبت به شما می باشد. 

تعبیر خواب نذری گرفتن

شخصی از دور مراقب شماست و همواره سعی داشته است در تصمیمات اشتباه شما وارد شده و مانع از انجام کاری نادرست شود. چنین خوابی عنوان می کند که به زودی این حمایت علنی خواهد شد. نذری گرفتن غذا از یک موسسه خیریه، مسجد و یا هر جای دیگری پیش بینی می کند که شما احتمالا با شخصی روبرو می شوید که پیوسته از شما درخواست کمک می کند و این موضوع برایتان آزاردهنده خواهد بود. بهتر است اگر قصد کمک ندارید آن را صراحتا و در ابتدا با آن شخص درمیان گذارید.

تعبیر خواب نذری پختن

تعبیر خواب نذری پختن احتمالا این پیام را به شما می دهد که بایستی کمی نیکوکارتر باشد. سعی کنید از اموال خود به دیگران ببخشید. این کار می تواند از بعد روانی نیز برای شما آرامش بخش و مثبت باشد. از سوی دیگر اگر شما در زندگی واقعی فردی نیکوکار هستید اما پس از بخشیدن چیزی به شخصی فوری او را منت دار خود دانسته و یا پیوسته چشمتان به دنبال بخششی است که انجام داده اید، تعبیر خواب نذری پختن می تواند هشداری باشد که اگر چنین شرایطی ادامه پیدا کند احتمالا دوستان خود را از دست خواهید داد.

نذری دادن بخشش بدون چشم داشت از مردم است. بنابراین اگر شما هم چشم داشتی دارید بهتر است آن را با خدای خود در میان بگذارید. نذری پختن از عدالتی خبر می دهد که بایستی حاکم شود و همه مردم اعم از فقیر و ثروتمند در یک سطح قرار بگیرند. اگر خیر و برکتی در اموال شما وجود دارد چه بهتر که آن را با دیگران تقسیم کنید. در چنین شرایطی احتمال اینکه روزی شما نیز دوچندان شود بسیار است.

تعبیر خواب نذری پختن ، تعبیر خواب نذری دادن به مرده

تعبیر خواب نذری دادن به مرده

تعبیر خواب نذری دادن به مرده باعث می شود که این سوال را از شما بپرسیم، آیا به همان اندازه که سعی دارید به دیگران کمک کرده و یا زمان خود را وقف اعمال نیکوکارانه کنید، برای خانواده خود نیز ارزش قائل هستید؟ نذری دادن به مرده در رویا، خواستار توجه بیشتر شما به اعضای خانواده در بیداری است. در اصل با اینکه نیکوکاری و حمایت از افراد بی بضاعت و کمک کردن از هر نوعی به دیگران نیک و پسندیده است، اما تمامی این ها زمانی معنا می یابد که مسئولیت های خود در خانه و خانواده را نیز بپذیرید و سعی در انجام صحیح آن ها داشته باشید. اگر فرزند شما نیاز به حمایت دارد اما شما این حمایت را از او دریغ کرده و بجای آن سعی در کمک به افراد خارج از خانواده دارید، مانند این است که برای سلامتی یک فردی که مرده مدام به او غذا بدهید! تعبیر خواب نذری دادن به مرده یادآوری می کند که یقینا چنین کاری بیهوده و بی نتیجه خواهد بود.

تعبیر خواب نذری آش

تعبیر خواب نذری آش معانی متفاوتی دارد. پختن آش در رویا به مشکلات روزمره و نزاع خانوادگی را به تصویر می کشد. اما اگر این آش نذری باشد و میان سایر مردم در کوچه و خیابان نیز تقسیم شود، به این احتمال دامن میزند که مشکلات کوچک شما کم کم بزرگتر شده و در میان سایر اعضای فامیل نیز شنیده خواهد شد.

اما نذری گرفتن آش حکایت از خیر و برکت و روزی اندوزی دارد. بنابراین سعی کنید این روزها هر موضوعی که درآمد و سرمایه شما را تحت تاثیر قرار می دهد مهم تلقی کرده و تصمیمات عجولانه ای نگیرید. احتمال اینکه به زودی ثروت زیادی بدست آورید بسیار است. تعبیر خواب نذری آش که در رویا از دستان شما به زمین می ریزد، نشانه از کاهش درآمد و یا سود دهی در بخش خاصی از تجارت شما است. بایستی دقت بیشتری به خرج دهید.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

77 نظر

  1. شهزادشهزادsays:

    سلام. خواب دیدم تو خونمون داشتم به یه آقایی که چهره اش مات و غبار آلود بود و درست دیده نمیشد و من هم نمیشناختمش می گفتم خوب شد نذری به نیازمندان دادیم( نذری عید غدیر بود) اون هم گفت خوبه اما خودتون هم باید بخورید و داشت برامون از نذری تو بشقاب میکشید که شوهرم برای نماز صبح صدام زد و از خواب بیدار شدم.ساعت خواب بعد از اذان صبح و قبل از طلوع آفتاب بود.ممنون میشم اگه تعبیرش را بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه این است که شما قلب بزرگ و مهربانی دارید

  2. مهدیسمهدیسsays:

    با سلام و درود..من خواب دیدم ک برای مصاحبه به اتاقی دعوت شدم ک چند نفر آقا و خانوم توش نشسته بودن..منو دعوت به نشستن کردن سر میز..بعد انگار آقایی ک اصل کاری بود واسه مصاحبه نذری داشت میداد..خانومی ک کنار من نشسته بود یه لقمه واسم گرفت نون پنیر سبزی و یه دونه بادوم روش گذاشت و گفت این نذریه بخور و نگران هیچی نباش..منم خوردم و بعد دوباره لقمه دوم و گفت بادوم گیر هرکسی نمیاد بخور ک مراد گرفتی..منم خوردم و به اون آقا گفتم قبول باشه..بعد اون آقا گفت واسه من مهم راه رفتن و شخصیته پس تو اتاق راه برو ک ببینم..منم پاشدم رفتم ته اتاق و چندبار جلو عقب اومدم و رفتم گفت خیلی خوبه و خوشم اومد و قبولی و شخصیت تو راه رفتنت معلومه..بعد یه آقای جوونی کنارش بود گفت قندخون داری و قندخونت پایینه و باید بری دکتر..بعد اون آقا دیگری گفت نه بنظر من مشکلی نداره..گفت آیا نازا هستی گفتم نه و مجردم گفت آیا پریودیت نامنظمه گفتم نه..گفت پس مشکلی نیس ولی اون آقای جوونتر گفت بنظرم یه دکتر هم برو..اون آقای اصل کاری گفت نه مشکلی نیس بنظر من و قبولی..منم استرس و نگرانی داشتم بخاطر حرفی ک راجب قندخون زده بود اون آقا..ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش شما برای رسیدن به خواسته هایتان است و بر درست پیش رفتن کارهایتان تعبیر میشود

  3. سولمازسولمازsays:

    سلام من خواب دیدم ی جایی مثه مدرسه بود و تو دکه به همه نذری میدادن اما به هر کی مقدار متفاوت میدادن و به من فقط اندازه ی کف دست عدس پلو دادند . تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد فردی دلسوز برای دیگران هستید

  4. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام ، من خواب دیدم مادربزرگم دارد حلیم گندم نذری میپذد و تمام خانواده داریم کمک میکنیم در اخر وقتی سهم حلیم مارا داد و من خوردم خیلی حلیم بدمزه ای بود و بوی چربی بدی میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده براورده شدن خواسته های شمادر زندگی است

  5. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم یه غذای نذری تو دستم بود و از جلوی یه مسجدی رد میشدم و ایستادم و چند بار میخواستم بگم اگه میشه یه نذری دیگه هم بدید و یارو وقتی منو دید بدون گفتن من ،بهم غذای نذری داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به انجام کارهای خیر دارد

  6. راضیه انصاریراضیه انصاریsays:

    سلام من دیشب قبل از اذان صبح خواب دیدم خونمون نذری امام حسین دارن و من و دوتا از برادرام هم نشستیم پای سفره نذری و خورشت سبزی هم بود تعبیر می کنید غم و حاجتی هم دارم که خیلی دعا می کنم و به امام حسین متوسل میشم.یه عشق یک طرفه دارم از خدا خواستم یا منو به اون عشق برسونه یا از دلم پاکش کنه که انقدر عذاب نکشم. بعد از نماز صبح هم خوابیدم و عزادرای امام حسین رو دیدم توی خواب. با توجه به این که دیشب شب دهم ربیع الاول بوده .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر حاجت روایی و براورده شدن ارزوهایتان تعبیر میشود

  7. MahyaMahyasays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که تو یه خونه ای که جلسه ی مذهبی هست و زنونه هست اما برادرم هم هست. بعد صاحب خونه گفت کی میاد کمک که غذا نذری بکشه؟ بهش پول نمیدیم در عوض دو تا غذا نذری میدیم که من و برادرم سریع پا شدیم و رفتیم تو اتاق. تو اتاق پسر خالم و همسرش و پسر داییم هم بودن. غذا هم برنج و گوشت و مرغ بود و ما غذا میکشیدیم. میشه لطفا تعبیرش رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افزایش روزی و خیر و برکت در زندگیتان است که میتواند بر پرهیزکار بودن شما نیز اشاره دارد

  8. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که جایی نذری ابگوشت با نون سنگگ میدادن من و خواهرم رفتیم بگیریم بعد که گرفتم یادم اومد که من قبلا هم از اونجا رد شدم توی خواب های قبیلم ،بعد رفتم جایی تنها که نذری مو بخورم بعد روسری مو دور سرم انداختم باز کردم دیدم قیمه اس خوردم و اومدم پایین دیدم زن های زیادی اونجان اومدم پایین تر سینه مرغ هم توش بود داشتم میخوردم ک خانوم کناریم البته میشناسمش ظرف رو برداشت ک برنج رو بخوره یکم مونده بود ک اون برداشت منم گفتم ببخشیدا دارم غذای منه بعد اونو ی خانون دیگه خوردن منم مرغ دستم بود اونو خوردم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. بهتر است با نیت ساده و پاک تری وارد روابط جدید شوید.

  9. خانم صخانم صsays:

    خواب دیدم شب بود و من وهمسرم تو خیابونای شهرستانمون با سرعت میرفتیم بطرف خونه مامانم اینا، مغازه ها وخونه ها تغییر کرده بودن و شیک تر شده بودن، سرکوچه که رسیدیم بقیه راهو پیاده رفتیم دیدم جلوی درب حیاط مامانم اینا یه عده جمع شدن، مامانم اینا درب حیاطو شسته بودن و نذری های مختلف و جالبی چیده بودن مثلا یکیش این بود که نیت میکنی و یه بسته رو بطور اتفاقی برمیداری ببینی چندتا مهره تو بسته است؟ به تعداد مهره ها صلوات نذر میکنی برای حاجت گرفتن، من دوتا حاجت خیلی ضروری مدنظرم بود یکی شفای بیماری و دیگری شغل برای همسرم و دیدم دوبسته مهره توش بود، انگار یه کم حالم گرفته شد انتطار داشتم یه بسته توش باشه و ۲تابسته واسم زیاد بود که باید به تعدادبیشتری صلوات بفرستم، بعدنیت شفای بیماری کردم قرار بود سریع جوابش ظاهر بشه که آیا شفا میگیرم یا نه که نوشته ها دقیق یادم نیس چی بود، اما مفهومش این بود: بایدبیشترصبرمیکردم طول میکشه، باید نذری های پی درپی و درست درمون بدم و همینطور باایمان تر باشم، منم تو خواب گفتم منکه همین یه دونه گوشواره رو داشتم که اونم نذرکردم، دیگه چیکاربایدمیکردم بعدم یه لیوان شربت برداشتم که قبل از خوردن نیت میکردیم و روش شکلهایی ظاهر میشد، من نیت شفای بیماری کردم شربت رو که نصفشو خورده بودم خواهرم ازم گرفت گفت نباید میخوردی تاببینم بنا به نیتی که کردی چه شکلی روش ظاهر میشه بعدمیخوردی، خواهرم نگاش کردگفت شکل سیب روش ظاهر شده، اما من چیزی جز دایره های رنگی ندیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا نشان می دهد که بایستی از کمال گرایی بیش از حد در زندگی خود دوری کنید.

  10. یاس مهر سیاح مقدمیاس مهر سیاح مقدمsays:

    سلام توپ تاپ وقت بخیر خواب دیدم منزل مان جدید شده همه جا صحبت از سال جدیده نزدیک تحویل سال نو هست تمامی در و همسایه ها مشغول تهیه ی نذری هستند همه جا میگن زودتر نذری ها رو آماده کنید وارد منزل نو خودمان میشم مشغول آماده شدن میشم می خوام دوش بگیرم چمدانم رو آماده کنم بهم میگن زن دایی بزرگترین نذری رو داره برای سال نو نذری قیمه زنگ زدم به دایی و گفتم وقتی خواستید نذری رو آماده کنید بهم خبر بدید تا بیام سر نذری دایی گفت باشه دایی جان و مجدد مشغول آماده شدن شدم فکر کنم خوابم رو حدود ساعت ۵ یا شش صبح دیدم مرسی از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تلاش است که برای بهبود وضعیت زندگیتان و تغییر شرایط خود دارید که قادر به موفقیت نیز خواهید بود

  11. NrgsNrgssays:

    سلام وعرض ادب،یکی از دوستان من خواب دیده اومده منزل مادرم وما نذری داریم میدیم ومن دارم سبزی میریزم تو بشقاب،پدر مرحومم هم هستن با یه کت قهوهای ودوستم به من میگه نرگس بابات وبالاخره دیدم،یکی از برادرام هم مشغول نماز هستن وبسیار زیبا وقدبلند هستن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر قلبی مهربان و بزرگ است که در سینه دارید

  12. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم خونمون تو یه محله ایه که واسم جدید و نا اشنا بود و همسایه روبرویی مون رو یه دید زدم و فهمیدم اهل ترکیه هستند و سه تا دختر جوون هم داشتن و وقتی داشتم میرفتم خونمون گوشیم زنگ خورد و یه زن با زبون ترکی استانبولی گفت نذری اوردم و رفتم جلو در از همسایه ترکیه ای مون نذری گرفتم و اومدم خونه و خودمو اماده خوردن کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که ممکن است در اینده سود منفعتی به شما برسد

  13. حکیمهحکیمهsays:

    سلام دیشب حواب دیدم خونه عمه ام حلیم نذری میپختن ومنم رفتم خونه ی عمه ام وقتی رسیدم عمه ام گفت تاحالا نیومدی گفتم نمیایی وبرای کمک برات زنگ نزدیم ممنون ازسایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده به دست اوردن خواسته هایتان در اینده ای نزدیک باشد

  14. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که انگار روز نهم محرم بود عزاداری اومده بود توی امامزاده و خانم همسایه ما و شوهرشون به مردم نوشیدنی هایی که توی استکان خودشون ریخته بودن نذری می دادن بعد موقعی ک داشتن استکان ها رو جمع می کردنند شوهر خانم همسایه مون ب من گفت که کمک کنم و سینی استکان ها رو ببرم خانم همسایه ب من گفت ک بالای پله بذارم دو تا اقای دیگه هم داشتن کمک می کردن اونا زودتر از من رفتن بالا گمونم پله اش یکم تنگ بود سینی از دستم افتاد ولی همه استکان هارو و خود سینی انگار توی بغلم گرفتم ک نشکنن . تعبیرش چی میتونه باشه? با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده رسیدن به مراد و حاجت هایتان در زندگی باشد و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  15. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم زفتم تو یه خونه ای و عده ای نشسته اند و قرار یک مناسبت مذهبی برگزار شه و بعد غذای نذری اوردن و خوردن و منم گفتم ای بیمعرفتها چرا کسی دعوتم نکرد که بیام بخورم و دنبال جا میگشتم که غذا بخورم و دیدم کسی بهم توجه نمیکنه و در نهایت یک میان وعده سبک خوردم و از اونجا رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      آرزوتون با کمی تاخیر بر آورده میشه

  16. مریگمریگsays:

    سلام مادربزرگم خواب دیده که من دارم کیک و شیر نذری میدم ممنون از تعبیرت‌ون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده نزدیک شدن به خواسته هایتان باشد

  17. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام خواب دیدم ایام شهادت حضرت فاطمه است و دسته های عزاداری همه تو خیابون هستند و سر تا سر خیابون پر از ادم و دسته شده و بعد ظهر فرا رسید و ناهار دادن و منم نشستم روی زمین بهمراه اقوام پدری مشغول خوردن نذری شدم که شامل برنج و کباب شامی خیلی لذیذی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکتی به زندگی شما می رسد

  18. زکییزکییsays:

    سلام عرض میکنم من خواب دیدم داخل یه ماشینی نشسته بودم که بین جمعیت دسته های عزاداری محرم بود من ازتوماشین یه لیوان شربت دست یه خانمی دیدم وخیلی دلم خواست اما برای من نبود دیگه یهو اون خانم ازخوردن شربت پشیمون شد وگذاشتش روی شیشه ماشین یهو انکاری لیوان شربت غیب سد اومد توی ماشین منم گرفتمش خوردمش پیش خودم گفتم ببین خدا بخواد چطوری چیزی که دوست دارمو بهم میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خواستتون میرسین

  19. سانیسانیsays:

    سلام خسته نباشید تقریبا توی یه هفته دو بار دیدم تو خونمون مجلس روضه داریم ودیشب هم میدیدم تو خونمون مجلس روضه داریم چایی اینا پخش میکنیم بعد یکی از همسایه هامون نذری چیپس و پفک اورده تا پخش کنیم خود ما هم کیک میخوایم پخش کنیم بعد من چیپس و پفک و ریختم تو سینی داشتم پخش میکردم یک لحظه دیدم تو سینی داخل یک کیسه لباس بچگانه هم هست یکی از خانوم ها گفت از این هم بردارم من هم گفتم بله بعد پیش خودم میگفتم یا علی اصغر البته ما خودمون روضه تو وفات حضرت علی داریم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای برآورده شدن خواستتون متوسل شین به حضرت علی اصغر

  20. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که توی مدرسه بودم ) مدرسه ام تموم شده)و و مثل اینکه مادرم روز قبلش نذری آش تو مدرسه ما اورده بود بعد دوستم بهم پنج تومن پول میخواست بده گفتم برای چی گفت پول آش دیگه بعد همه بچه ها بلند شدن که بهم پول بدن من گفتم نه نه نه نمیخواد اون نذری بوده لازم نیست پول بدین معلم مون گفت خیلی خوشمزه بود و بچه ها هم تایید کردن بعد یکی از همکلاس هام با نذری سوپ وارد شد که تو هر کدوم یک سینه مرغ بود و به همه داد مال من توش گردن مرغ هم بود و موقعی که گردن رو میخوردم دور اطرافم رو نگاه کردم دیدم کسی حواسش به غذای بقیه نیست بعد گوشیم اذان داد و اول های اذان بود که قطع شد و من رفتم یک اذان دیگه از موذن دیگه ای بزارم. باتشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است و بر تندرستی و دوری از افت وبدی ها دلالت دارد

  21. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام وقت بخیر چند روزیه که به دلیل انتخاب شخص مورد علاقم برای ازدواج و مخالفت خانواده به شدت ناراحت و برهم ریختم امروز ساعت ۵ بعد از ظهر خواب دیدم که تو مصلای شهرمون بودم و بعد از اینکه از مصلی خارج شدیم غذای نذری گرفتیم تعبیرش چی میشه؟ ممنونم از پاسختون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  22. نازنیننازنینsays:

    سلام خسته نباشید،خواب دیدم جایی هستیم یادم نمیاد حرم بود یامسجد من وشوهرخالم وارد اتاقی شدیم داخلش نذری میدادن غذا تا سقف چینده بودن و کباب ها اینقدر بزرگ و بلند بودن به اندازه نصف قد یک ادم قدبلند و همچین مرغ وگوشت بابرنج میدادن شوهر خالم دوتا دست غذاتوظرف یک بار مصرف کوچیک گرفت ومن رفتم جلو وگفتم دست غذا چنده گفتن نذرما هست یکی گرفتم دوباره یکی خواستم وبهم دادن و ظرف من بزرگ ترازشوهرخالم بود وقتی ازاونجا امدم بیرون در کنار یه زیرزمینی بود پله میخورد میرفت پایین که دیدم مثل محیط‌کارم هست ویه اتاق کوچیکم بود که داخلش کسی پیانومیزد یا فکرکنم‌اورگ بگو بعد من کیف مامانمو خالی میکردم بزارم غذاهارو داخلش ولی کیف مامانم‌پراز پفک وچیپس بود ومن داشتم همه رو میریختم تو پلاستیک یک جاکنم خوراکی هارو که ازخواب بیدار شدم هوا تاریک بود واذان داشت‌گفته میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده قلبی مهربان و دلسوز است و بیانگر سعادتمندی در زندگی شما است

  23. ساراساراsays:

    سلام من دیشب قبل از اذان صبح خواب دیدم ک مثل اینک نذر داشتم ۳هفته سمنو نذری بپزم پخش کنم و ی دیگشو به همراه دوستم پختیم و پخش کردیم و مردم هم بهمون میگفتن حاجت رواشی طعم سمنومون خوشمزه بود ولی رنگش آبی بود که دوستم گف ما ک بلد نیستیم بپزیم رنگ سمنوهم باید قهوه ای باشه ن ابی بزار هفته دیگ مامانمو میارم اون بپزه مامانم بلده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  24. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم یکی از فامیلامون آش نذری اورده بود پایین پله ها بود اومدم ازش بگیرم یکمش ریخت رو زمین ولی من ی مقداریشو برگردوندم تو ظرف و حتی یکمم ازش خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوبی براتون می افته

  25. نیلوفرنیلوفرsays:

    با سلام خواب دیدم پسرخاله ام و همسرش که در شرف جدایی هستن در یک امامزاده نذری گرفتن ..تعبیرش محبت میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای رفع مشکلشون نیاز دارن متوسل به بزرگی شن و نذری انجام بدن

  26. بهاربهارsays:

    سلام ووقت بخیر مشکی دارپ ک همیشه ذهنم رو درگیر کرده دیشب خواب دیدم وارد مسجد شدم جوراب هام پاره بود کفشها وجوراب هارودرآوردم دیدم مامانم هم مسجده ویک جعبه شیرینی کشمشی یک بسته شکلات ویک قندان پراز قند ب من داد وگفت اینارو پخش کن بیم مردم مسجد ومیلاد یکی از امامها بود ولی نمیدونم کدوم امام معصوم ومن اونهارو تعارف میکردم ب مردم واولین نفر ی خانمی برداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس مشکلتون حل میشه به خدا واگذار کنین

  27. نغمهنغمهsays:

    باسلام و تشکر من چند وقتیه که خواب نذری میبینم،شاید سه الی چهار مرتبه خواب میبینم که وارد مسجدیا حرم حضرت معصومه یا جای متبرکی میشم و بدون اینکه خبر داشته باشم و خیلی ناگهانی جلوم سفره نذری پهن میکنن،حتی دیشبم خواب دیدم که به پیرزن محجبی کمک میکنم که وارد مسجد بشن و خودمم داخل سالنی شدم که نماز بخونم ناگهان دیدم سفره نذری انداختن،البته غذاهای سفره تمام شده بود ولی چشمم خورد به بالای سفره که واسه افراد تازه وارد دوباره سفره مینداختن و نذرز میدادن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس فرصت های خوبی براتون پیش میاد

  28. سپیدهسپیدهsays:

    سلام به اعضای توپ تاپ( ،من مادربزرگم رو 6ماه پیش از دست دادم)دیشب خواب دیدم رفتم خونه پدربزرگم و دوتا از زندایی هام و خاله و پدربزگم اونجا بودن ،یکی از زندایی هام (که تو واقعی رابطش با خونه پدربزرگم شکرابه)دمپخت درست کرده بود برای نذری و قبل از تقسیم خودش داشت ازش میخورد و زندایی دیگم داشت میگفت که خدا بیامرز مادر بزرگ خیلی دمپخت دوست داشت و خیلی هم خوشمزه درست میکرد،بعد پدربزرگم با خالم که داشتن برا مردم نذرش میکردن ،زنداییم گفت یکم کمتر بزارین تا به همه همسایه ها برسه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این اختلاف حل میشه

  29. هانیههانیهsays:

    با سلام ..من خواب دیدم که تو یجایی مثل اداره بود نذر میدن و همه وایسادن صف نذری..برنج و گوشت تابه ای بود..کم بود انگار من که رسیدم گفت چقدر بذارم دیدم کم هست خواستم به همه برسه گفتم کم بذار..بعد دیدم زیاد گذاشتن و با کلی گوشت اوردن..دوستمم بود گفت من خوشم نیومد گفتم اتفاقا من گوشت تابه ای دوست دارم..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شرایط ایده آلی برای شما فراهم خواهد شد.

  30. girlgirlsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که توی آشپزخونه خونه خودمون بودم و داشتم لپه پاک میکردم سه تا چهار تا گونی بزرگ بود و برای مادربزرگم بود که داشتم پاک میکردم.. تعبیر کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  31. نگاه آسمانينگاه آسمانيsays:

    سلام بنده نذري داشتم و هنوز به آرزوم نرسيدم اما هم خودم و هم مادرم هم زمان يك خواب رو ديديم. خواب ديديم كه عمه مادرم كه خانم تنها و مسني هستن گفتن كه شما حاجتتون رو از دعاي من داريد نذرتون رو به من بديد... ممنون ميشم تعبير كنيد... مادرم در خواب حس كرده كه به آرزومون رسيديم و خودش هم فكر كرده كه آره رأست ميگه من بايد نذرمو به عمه بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن شما به خواسته هایتان است

  32. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم یه جای غریبم انگار پیش یه دعا نویسم چندتا زنم بودن سینی سینی برنج پخته شده میارن یکمم برنج زعفرانی روشه و میدن من منم به هر زن میدم و یکی ام برا خودم میگیرم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی خود واقع نگرتر باشید

  33. سلامسلامsays:

    سلام ، می خوام بدونم نذر کردن توی خواب به اسم یکی از ۱۴ معصوم تعبیرش چیه کل اینترنت راجب نذر کردن در خواب ننوشته ؟! خواب دیدم یه نایلون پر رشته تمیز بلند ، و یه بسته دیگه نمی دونم توش چی بود به خودم میگفتم یکی نذر این امام کرده حاجت گرفته بسته هاشو پخش کرده منم همینطور ومیدوارانه گفتم منم نذر کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب برای شما بشارت داره و اینکه اگر حاجتی دارین به چیزی که دیدین عمل کنین

  34. ستایشستایشsays:

    سلام. خداقوت. چند وقت پیش خواب دیدم ی سینی نذری دستم گرفتم و پخش میکنم یک طرف سینی خرما و طرف دیگه ش هم حلوا گذاشته بودم. و چند دقیقه بعدش انگار خودم سر سفره نذری نشسته بودم و ظرفی پر از میوه جلوم گذاشته بودن. میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری براتون پیش میاد

  35. مهسامهساsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم حالم خیلی بده بعد رفته بودم یه جا روضه بعد یه غذا به خودم دادند قایم کردم که یکی دیگه هم برای مادرم بگیرم قورمه سبزی بود. سبزی تازه هم روش می دادند بعد رفتم خونه پدرم همه اعضای خانواده ام بودند من انقدر حالم بد بود ولی سر پا بودم یه نیسان تیر آهن آوردند توی حیاط خونه پدرم بعد مادرم میگفت فک کنم تو نذری داشته باشی که انقدر حالت بده بعد گفت بزار از بابا بپرسم ببینم نذری داری که ادا نکرده باشی تو اینجوری شدی. پدرم سالهاست که فوت کرده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خواسته های دنیاییتان نزدیک تر خواهید شد

  36. مارالمارالsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که زن داداشم که فوت کرده و خواهرم داشتن نذری میدادن به مردم هم گوشت پخته نذری میدادن هم یک نوع سالاد پخته بسیار خوشمزه نذری میدادن. من از سالاد خوردم یک کم خوشمزه بود و همه می گرفتن.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکتی نصیبتون میشه برای اون مرحوم هم سوره ی یس بخونین

  37. زکییزکییsays:

    سلام من خواب دیدم توی مغازه پدرم یه قابلمه اش رشته ویکی عدسی بود ماه رمضون بود امانمیدونم نذری بود یاپولی اما مردم میبردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن به خواسته هایتان است

  38. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم درخیابان بادخترخالم بودم که آش رشته نذری احسان میدادندمن هم1دونه گرفتم برای خودم ولی دخترخالم2تاگرفت تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکتی نصیبتون میشه

  39. الهامالهامsays:

    سلام من در واقعیت یه حاجت داشتم که نذر ابولفضل کردم ولی هنوز حاجتمو نگرفتم.قرار بود قبلی که حاجتم بگیرم روز تولد ابولفظل حلیم بدم ولی بدلیل این بیماری کرونا درست نکردم.تا دیشب خواب دیدم که خاله ام حلیم نذری درست کرده و به من گفت سرراه که داری میری بیا حلیم بگیر که من گفتم میخاستم درست کنم گفتن کسی نمیگیره بخاطر این بیماری ولی چطور خاله درست کرده و تقسیم کرد.ممنون میشم تعبیرش بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن به خواسته هایتان در زندگی است

  40. تاراتاراsays:

    با سلام. خواب دیدم دارم وسایل نذری شله زرد رو اماده میکنم وقتی ظرف رو گذاشتم مواد رو داخلش ریختم از خدا اون خواسته ای که مد نظرم بود میخواستم همش پشت سرهم حاجتم تکرار میکردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر است امیدتان را از دست ندین لطف خدا شامل حالتون میشه

  41. م ا مم ا مsays:

    سلام دختر مجردم.خواب دیدم از نذری حرم امام رضا گوشت کوبیده گرفتم و خانمی ک بهم نذری رو داد گفت فردا بیاواسه کفشا (یادم نمیاد گفت بیا کفش بگیر یا واسه کفش بیا ی کاریش میکنیم)و ی کم جلوتر از ی اتاقک ک میله داشت و مثل زندان بود واقعا نمیدونم چطوری از لای میله ها اومدم بیرون ک دوباره جلو حرم نوبتی بهم نذری چلو گوشت دادن این دفعه واسه دوستمم گرفتم گفتم باهاش نصف میکنم ولی نتونستم برم زیارت گفتن بربد فردا بیایید واسه زیارت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیر و برکتی براتون پیش میاد

  42. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و احترام خواب دیدم که وارد کوچه یی شدم کوچه خلوت و آرام و تاریک بود یک مرد زنگ در منزلی رو به صدا در آورد کمی جلوتر رفتم مرد به من نگاه می کرد و من نگاه به مرد می کردم به وسط کوچه رسیدم در منزلی باز بود و کنارش یه تخت بود به زنی که توی خانه بود اشاره کردم که بیاد روی تخت دراز کشیدم از زن رابطه خواستم زن زشت و ناپسند و کثیف بود( با پوزش از شما زن بدن من رو خورد)و رفت اون مرد هنوز در منزل بود و داخل نرفته بود و حواسش به من بود بعد در راه برگشتن دوستم رو دیدم چشم هایش چپ شده بودند و زشت (در واقعیت دوستم خیلی زیباست و از خودم ده سال کوچکتر)گفتم بیا بریم جایی گفت کجا گفتم در اون منزل نذری میدن رفتم در زدم یک برنج و مرغ بهم دادند بوی غذای نذری حالم رو عوض کرد از اون کار زشت که انجام داده بودم رسیدم به غذای نذری واقعا چرا در خواب مرتکب چنین گناهی میشم که حالم رو پریشان میکنه؟ ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نزدیک شدن به خواسته ها و ارزوهای دنیوی خودتان است

  43. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که انگار نذر کرده باشم که یه مقدار پول برای کارت دعا بدم چاپ کنن و پخش کنم.که ۵۰ هزارتومن پول بردم یه مغازه و گفتم این دعا ها برام کپی بزن و پرس کن که میخام ببرم پخش کنم که منتظر بودم چاپ بزنه شب شد و میخاستن مغازه تعطیل کنن که من تو مغازه با دخترم خوابیدم و نیمه شب یه صدایی اومد من ترسیدم بیدارشدم گفتم هیچکی تو مغازه نیست پس کیه که بعد متوجه شدم دختری که تو مغازه کار میکنه اونجا کلا میخابه و جاش اونجاس که خیالم راحت شد و خوابیدم تا صبحش که مغازه رو باز کردن گفتم دعاهای که چاپ زدی و امادس بده تا ببرم تقسیم کنم که دختره گفت اگه میخاستی برگه هارو پرس کنم گرون میشد و دعای کمتری چاپ میزدم برا همین نمیخاد پرس کنی مال ۵۰ تومن چاپ بزن و پخش کن تا بیشتر بشه اینجوری که پرس کنی کمتر میشه چون با هزینه پرسش گرون در میاد.که من قبول کردم و گفتم باشه پس بده تا ببرم پخش کنم که هرچی میگشتیم نبود بعد صاحب مغازه اومد گفت دعاهاتو دادم که پخش کنن که یکم انگار ناراحت و خوشحال بودم که انگار دلم میخاست خودم تقسیم کنم هم میگفتم بهتر که بردن پخش کردن.(احساس میکنم دعای فرج اقا امام زمان بود و معراج یا ایت الکرسی دقیق یادم نیست.)

  44. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که یه ۵۰ تومن نذر کرده بودم که چندتا دعارو چاپ کنم و پرس کنم دیگه تقسیم کنم .که رفتم مغازه و گفتم که طول کشید تا چاپ بزنه و شب شد منو دخترم تو همون مغازه خوابیدیم که نیمه شب صدای اومد من ترسیدم و که دیدم دختری که تو مغازه کار میکنه هم اونجا خوابیده بود و صبح شد بعد به دختره گفتم دعاهای من چاپ زدی گفت اره ولی پرس نکردم چون هزینت بیشتر میشه همینجوری پخشش کن منم قبول کردم که گفت بین وسایلا گزاشتم بردار که منم رو میز داشتم دنبالش میگشتم که صاحب مغازه اومد گفت من دادم که تقسیم کنن که هم خوشحال شدم که بردن هم ناراحت که چرا خودم تقسیم نکردم.

  45. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم رفتم یجایی که حیاط بزرگی بود و دیگای بزرگ برنج و خورش گوشت میپختن و قصد داشتم که کمکشون کنم ولی داشتم نگاه میکردم که بیدار شدم..صاحب اونی که نذری میپخت هم میشناسم.

  46. مرجانمرجانsays:

    سلام خواب دیدم خانه‌ای را فروختم وپولش را نذری دادم ‌نذری بصورت بسته های لباس بود استاد این خواب من چه پیامی دارد

  47. ششsays:

    با سلام ...خواب دیدم پدرم (که چند ساله فوت کرده ) تو خوابم داره از یه دیگ بزرگ برنج بشقاب بشقاب میکشه وهر بشقاب رو به من میده ومیگه برو پخش کن بین مردم ومن همین طور که پخش میکردم به پدرمم نگاه کردم دیدم ناراحت هست بهش میگم این پخش کردن برنج برای چیه وبعدش دیدم به جای که به من جواب بده نگاهشو به سمتی کرد وقتی جهت نگاهشو دنبال کردم دیدم مادرم ومادرپدرم اونجا هستند ...تو خواب میدونستم این برنج سوم هست ....ممنون میشم تعبیرشو بفرماید

  48. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و درود..من خواب دیدم ک تو یه صف و جمعیت زیادی بودیم نذری خورشت میگرفتیم بعد من هر چی تو صف موندم هی به کناری های من میدادن به من نمیدادن تا اینکه یکی اومد گفت به منم بده مرده گفت باشه کسی جلوت نیس نوبته خواست بهش بده من از دست مرده گرفتمش گفتم من خیلی وقته وایسادم و نوبت منه بعد از من به این خانوم بدین اومدم سر یه میز ک مادرم اینا بودن مادر گفت گرفتی گفتم بزور خورشت گرفتم گفت اشکال نداره ما برنج زیاد گرفتین سهم تو هم هست و بهم داد و منم خوردم بقیه همه گفتن عجیبه ما خیلی راحت گرفتیم تو چرا اینقد سختی کشیدی...ممنون از تعبیرتون

  49. حناحناsays:

    سلام من توبارداری بچه سومم توراهه نذرکردم اگه پسربشه شله زردمیدم توشهرستان خونه مادرم بعدنمیدونم چندروزبعدتوخواب دیدم تویک سینی پرازشله زردهای نذری توکاسه یه با مصرف گذاشتم فقط دارچین های روش مونده بودکه یاعلی یامحمدبنویسم توخونه قبلی مادرم داشتیم می‌دادیم تعبیراین خواب چیه ممنون میشم بگید

  50. مرواریدمرواریدsays:

    با سلام ، دیشب خواب دیدم آشنایی حلوای زیادی پخته بود بهمون داد البته تو محل کار و رفتم خونه دیدم تو یه ظرف بزرگتری دوباره حلوا زیادی فرستاده خونمون ممنون میشم پاسخ بدین با تشکر

  51. امیرامیرsays:

    با عرض سلام در خواب دیدم در خانه سیدی که میشناختمش مشغول نذری پختن بودم تعبیرش چیست؟!

  52. مریممریمsays:

    سلام : من دیشب بعدازنمازصبح خواب دیدم که درمنزل یکی ازهمسایه ها سرسفره نذری نشسته بودم ودران سفره چیز زیادی نبودفقط یادم که وقتی نوبت به من رسید برنج تمام شدوصاحبخانه گفت برنج نیست ومن خیلی ناراحت شدم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

  53. الیالیsays:

    سلام. خواب دیدم سر اجرای یه برنامه ای ایستادم و من جزو مجری های برنامه هستم. یک عده نذری اوردند مثل شربت، نقل، و چیزی شبیه شله زرد یا حلوای کمرنگ. و رویِ صحنه کمی شلوغ شد. من به یکی از افراد نذری دهنده که از دوستان قدیمم بود گفتم اگه میشه یه کمی از نذریت رو وقتی میخوای پخش کنی بین مردم، بذار کنار برای من. و بعد که نوبت اجرای من تمام شد رفتم تو اشپزخانه ی اون مکان و به نذری ها سروسامون دادم که به وقتش پخش بشه. یکم هم از شربت نذری خوردم. تعبیرش چیه؟ ممنون

  54. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر در ایام محرم امسال منزل دایی ام برنج پخت میشود من خواب دیدم یک ظرف از ان برنج برای پدربزرگ پدری که فوت شده است میبرم کنار اون یک ظرف دیگر برنج نذری بود اما برنجی که من بردم را دادم به او که بخورد

  55. محمدنجفیمحمدنجفیsays:

    من خواب دیدم دوستم درخانه ای هستیم که سه خانم می ایندومیگویند میخاهیم گوشه ای خانه نذری کاچی درست کنیم دوستم می رودتاقابلمه وگازبرایشان بیاورد

  56. پوریاپوریاsays:

    با سلام من خواب دیدم تو صف بسیار طولانی جلوی خیمه عزاداری ایستادم و نفرات آخر میگن نذری کمه و به ما نمی‌رسه ولی بعد که صف جلوتر رفت به همه نذری رسید و حتی نفرات بعد از من هم گرفتن نذری هم برنجو خرشت بود ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگید

  57. بیاتبیاتsays:

    باسلام من وقتی که حامله بودم و خودم خبر نداشتم در مشهد به غذا خانه امام رضا دعوت شدم و غذاخوردم بعد از مدتی در خواب دیدم که در صحن امام رضا سفره پهن کرده اند و من هم دوباره دعوت شدم انگار واقعا آنجا حضور داشتم و انگار کسی به من تلقین میکرد که بگوییم این ها از برکت وجود این بچه است وگرنه امام رضا مرا دو بار دعوت نمیکرد و با خودم تکرار میکردم که این همه روزی این بچس امام رضا این بچه رو طلبیده،چون چند نفر مختلف پسر من را با یکی از شهیدان دیده بودند و خود شهید گفته بود پسر فلانی است که همراه من است

  58. مهلاموسویمهلاموسویsays:

    سلام،خواب دیدم دارم ساندویچ های بزرگی نذری میدم اونوقت برای هرکسی میبرم اون نفر ازقبل نذری گرفته و نذر منو نمیگرف فقط یه نفر ازدستم نذر قبول کرد

  59. طاهره غلامیطاهره غلامیsays:

    سلام.مادرم خواب دیده یکی تو خواب بهش گفته که به من بگه نذری شیر پخش کنم گفته چرا آخه اون شخص گفته به خاطر شوهرش میشه تعبیرشو بگین

  60. ....‌....‌says:

    سلام . تو خیابان داشتم میگشتم انگار ماه محرم بود چای نذری میدادند دوستم گفت بریم چای بگیریم من گفتم بورو واسه منم بگیر رفت نگرفت خودم داشتم میرفتم بگیرم که اورد داد بهم بدشم که تو خیابان در حال گردش بودم

  61. حیدریحیدریsays:

    من باردارم و خواب دیدم باخواهرشوهرم و دخترش حرم امام رضا بودیم.یه آقایی نذری میداد امابهمه نمیداد.هرچی التماسش کردم چندبار نگام کرد اما بهم نداد.اما به دختر خواهرشوهرم داد.تعبیرش چیه؟

  62. حیدریحیدریsays:

    من باردارم و خواب دیدم باخواهرشوهرم و دخترش حرم امام رضا بودیم.یه آقایی نذری میداد امابهمه نمیداد.هرچی التماسش کردم چندبار نگام کرد اما بهم نداد.اما به دختر خواهرشوهرم داد.تعبیرش چیه؟

  63. ArwArwsays:

    من خواب دیدم کسی ک دوسش دارم اومده دنبالم و باهم رفتیم به یه اتوبوس بچه خیلی فقیر آش نذری دادیم و پارک بردیمشون من به ایشون گفتم اش میخوری برای تو هم بیارم؟ گف نه نمیخام بذار اینا یه کاسه بیشتر بخورن منم از خوردن پشیمون شدم و باهم مشغول صحبت شدیم

  64. نگارنگارsays:

    سلام من خواب دیدم حیاط خونمون خیلی شلوغ بود پر دیگ بود همه مشغول بودن برنج آبکشی دیدم منم رفتم کمک کنم به رفیقم اما رفیقم صورتشو پوشانده بود منم همش میگفتم صورتت بیینم اما نمیزاشت

  65. زهرا یعقوبی چماچائیزهرا یعقوبی چماچائیsays:

    سلام من خواب دیدم توی آشپزی آش تمام اقوامی که فوت شدن توی آشپزی حضور داشتنو افرادی هم اومدن برای کمک اما موقع پخش کردن بعد از برداشتن سر آش دیدیم دیگ آش خالیه تعبیرش چیه ؟؟

  66. آرتاآرتاsays:

    سلام ... من خواب دیدم که تو مدرسمون نذری آش رشته خیلی زیادی بین کوچه و محل پخش میکنند و همه دوستا و معلما هم دارند کمک میکنند و من به یکی از معلم هام میگم ک خسته نباشید و میرم تو حیاط مدرسه مییشینم ....لطف مکنید اگه تعبیرشو بگید🙏😁

  67. معصومه توکلیمعصومه توکلیsays:

    مادرم میگوید درخواب دیدم به خانه ی پدر شوهرم رفتم آنها برنج نذری کرده ان من هم میگویم ماهم حلیم گذاشته ایم برای نذری

  68. زهرازهراsays:

    سلام وقتتون بخیر ؛ دیشب خواب دیدم اب طالبی پخش میکردم بین همسایه ها خیلی خوشحال بودم دونه دونه در خونه ها رو میزدم اب طالبی پخش میکردم تعداد اب طالبی ها اندازه همسایه ها بود یه خانومی از دور دیدم گفتم از راه دور اومده اب طالبی بهش تعارف کردم گفت نه کروناس نمیخورم گفتم من تست دادم سالمم تو واقعیت هم تست دادم سالمم بعد دیگه بیدار شدم تو دلمم حاجتی دارم برای قبولی ارشد و وکالت فردا ام ازمون دارم نمیدونم ربطی به حاجتم داشت این خوابم؟ ممنون میشم تعبیرش کنین

  69. مژده کاکائیمژده کاکائیsays:

    باسلام خواب دیدم شوهرم موادلازم برای نذری رادادبه خانه دوستم که‌ اونهابرای مانذریرابپزند.دراین خواب نذری که آماده شده استیم ازقابلمه بریزیم توکاسه پخش کنیم که‌ قابلمه کج شدوهمه ی نذری ریخت.شوهرم گفت موادداریم دوباره‌ میدیم درست کنن.لطف کنیدبگیدتعبیرش چی میشه؟

  70. طاهره زارعیطاهره زارعیsays:

    سلام من خواب دیدم تو روستایی مادریم من و شوهرم و خواهرام چند نفر دیگه شربت نذری میدیم سر خیابون تعبیرش چیه ازم میپرسیدن به نیت چیه این شربت می گفتم بچه...آخه ما یکساله منتظر بچه دوم هستیم نمیشه

  71. عالی نژادعالی نژادsays:

    سلام من زنم خواب دیدم شله زرد نذری میپختم رفتم ملاقه بیارم دیدم داداشم که ۲۳ سالشه لخت داخل دیگ نشسته بود و میخواست با شله زرد حمام کنه،البته جایی از بدنش معلوم نبود،بهش گفتم بلند شو بیا بیرون کارت حرامه گفت نه اشکال نداره حرام نیس ولی آخرش از دیگ اوردمش بیرون. ممنون میشم تعبیر کنید باتشکر

  72. ثریاثریاsays:

    سلام خسته نباشید من هرسال درروز عاشورا احسان امام حسین علیه السلام میدهم یک روزی با خواهرم حرفم شد و گفت: «من در خواب دیدم میگفتن احسانی که او میدهد قبول نیست خواهش میکنم تعبیر این خواب را بگویید من از این حرف خیلی ناراحت هستم التماس دعا

  73. زهرا فتحیزهرا فتحیsays:

    سلام من خواب دیدم که نذری دارم درست میکنم بعد هیچکس نبود که کمکم کنه از رو گاز برش دارم خودم تنهایی بلندش کردم ریخت روم تعبیرش چیه؟

  74. علی جهانیانعلی جهانیانsays:

    با سلام بنده خواب دیدم یکی از اقوام نذری بسیاری پخته بود و تمامی فامیل ها اقوام و آشنایان را دعوت کرده بود و به همه نذری را تعارف میکرد اما هیچ یک از مهمانان و حتی خودم از آن نذری ها نخوردیم و تمامی نذری ها دست نخورده باقی ماند و دوباره غذاها ب دیگ بازگشت . ممنون میشم توضبح بدید در موردش . تشکر

  75. سامانسامانsays:

    سلام ببخشید خواب دیدم که مادر دختری که دوسش دارم داره نذری میپزه و منو دختری که دوسش دارم روی یه صندلی نشستیم و بعد بابای من میاد و باهامون دست میده میشه لطفا بهم بگید معنیشو

  76. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم که در امام‌زاده هستم با خانوادم بعد دارم نذری میپزم ولی نذری ک درست میکردم ابگوشت بود میشه لطفا معنیشو بگید ممنون

  77. سانازبهرامیسانازبهرامیsays:

    سلام من خواب دیدم که در امام‌زاده هستم با خانوادم بعد دارم نذری میپزم ولی نذری ک درست میکردم ابگوشت بود میشه لطفا معنیشو بگید ممنون