آشنایی با تعبیر خواب سیر

تعبیر خواب سیر یکی از مهمترین تعبیرهایی بوده که می توان به آن پرداخت. زیرا معمولا سیر در حالت های بسیار مختلفی در خواب دیده می شود و هر کدام از این حالات می تواند معنا و مفهوم خاصی داشته باشد. مهمترین حالت خواب دیدن سیر، خوردن آن می باشد. با ما همراه باشید تا با تعبیر حالات مختلف دیدن سیر در خواب آشنا شوید.

توضیحاتی در مورد تعبیر خواب سیر

معمولا افراد بسیار زیادی خواب سیر می بینند، از این رو نیاز به تعبیر خواب سیر دارند تا بتوانند خواب خود را به خوبی تعبیر کنند. معبران بزرگ دنیا تعبیر خواب سیر را نیز مانند هر محصول دیگری به صورت کاملا مفصل بیان نموده اند. بدین ترتیب افرادی که سیر را در خواب می بینند، بدون هیچ گونه مشکلی می توانند با تعبیر خواب سیر آشنا شده و تعبیر خواب خود را پیدا کنند.

تعبیر خواب سیر از سالیان دور بیان شده است، زیرا کارشناسان تعبیر خواب در سال های دور برای هر چیزی تعبیر مناسبی آورده اند و معمولا اغلب افراد در هنگام خواب دیدن سیر یا هر محصول دیگری، از این تعبیرات استفاده می کنند. تعبیر خواب سیر کمک می کند تا بتوان آینده را تا حدودی پیش بینی کرده و در صورتی که نیاز باشد اقداماتی را انجام داده تا در آینده با مشکل خاص و بزرگی روبرو نشویم. با توجه به استقبال بسیار زیاد از تعبیر خواب سیر، در ادامه می توانیم تعبیرهایی که در مورد سیر آمده را به صورت کاملا مفصل مطالعه کنیم، تا با این موضوع به خوبی آشنا شویم.

حالات مختلف خواب دیدن سیر

تعبیر خواب سیر با توجه به حالتی که سیر در خواب دیده شده، انجام می شود. از این رو معمولا قبل از اینکه خواب فردی تعبیر شود، باید توجه شود که سیر را به چه حالتی در خواب دیده است. در اغلب موارد منظور از تعبیر خواب سیر مواردی بوده که مربوط به خوردن سیر می باشد. این در حالی است که ممکن است حالت های بسیار مختلفی از سیر در خواب دیده شود. پوست کندن سیر یکی از حالاتی است که ممکن است افراد زیادی در خواب با آن مواجه شوند.

تعبیر خواب خوردن سیر ، تعبیر سیر در حالت های مختلف

بوته سیر را می توان حالتی دیگر از خواب دیدن سیر دانست، در این مورد معمولا افراد بوته کامل سیر را در خواب می بینند. سیر ترشی حالتی دیگر به شمار می رود که احتمال دارد افراد در خواب با آن مواجه شوند. کندن سیر از زمین را می توان حالت بعدی خواب دیدن سیر دانست. کاشتن سیر نیز از دیگر مواردی بوده که به وفور در خواب دیده می شود. در ادامه این مطلب تعبیر هر کدام از این حالات به صورت جداگانه آورده شده تا همه افرادی که سیر را در هر حالتی خواب می بینند، بتوانند تعبیر خواب مناسب را پیدا کنند.

تعبیر خواب سیر (خوردن سیر)

یکی از رایج ترین مواردی که سیر در خواب دیده می شود، خوردن سیر می باشد. بدین ترتیب نیاز است که ابتدا خوردن سیر مورد بررسی قرار بگیرد، پس از آن می توان به سایر حالات مربوط به خواب دیدن سیر پرداخت. افرادی که خواب می بینند دارند سیر می خورند، نشانه رنج و غم و گریستن در آینده می باشد. این موضوع را معبران بزرگ تاریخ بیان کرده اند و حتی از امامان معصوم نیز مانند امام صادق آمده است، بدین ترتیب دارای سند معتبر و محکم بوده و تعبیر کاملا درست و اصولی به شمار می رود.

تعبیر خواب سیر (پوست کندن سیر)

یکی دیگر از حالاتی که ممکن است افراد زیادی سیر را در خواب ببیند، پوست کندن سیر می باشد. بدین ترتیب در بحث تعبیر خواب سیر نیاز است به پوست کندن سیر نیز پرداخته شود. طبق گفته کارشناسان تعبیر خواب چنانچه فردی در خواب ببیند که دارد پوست سیر را می کند، بدان معنی بوده که موضوعی توسط وی شکافته می شود که زمینه ساز ناراحتی می گردد. انجام کاری که باعث ورود مال حرام به زندگی می شود از دیگر تعبیر هایی بوده که برای پوست کندن سیر بیان شده است. غیبت و آبروی کسی را بردن از دیگر تعبیر هایی بوده که برای پوست کندن سیر در خواب بیان شده است.

تعبیر خواب کندن پوست سیر

تعبیر خواب سیر (بوته سیر)

چنانچه در خواب ببینید که فردی بوته سیر را به شما می دهد، می تواند دو معنی مهم داشته باشد. اولین معنی که می توان از دریافت بوته سیر در خواب برداشت کرد، گرفتن مال حرام به صورت یکجا می باشد. تعبیر دیگری که بیان شده است سخن گفتن افراد به گونه ای که باعث ناراحتی شما بشود. معمولا بوته سیر در خواب افراد زیادی دیده شده و این موضوع باعث شده تا به دنبال تعبیر آن باشند.

تعبیر خواب سیر (سیر ترشی)

سیر ترشی یکی از محصولات جانبی بوده که با استفاده از سیر تهیه و تولید می شود. از این رو نیاز است در موضوع تعبیر خواب سیر به تعبیر خواب سیر ترشی نیز پرداخته شود. چنانچه فردی این گونه خواب ببیند که در حال تهیه سیر ترشی می باشد، بدان معنا بوده که دارد نقشه ای می کشد تا فرد یا افرادی را آزرده خاطر کند. معمولا هدف افراد در این موارد سرعتی عمل کردن نبوده و قصد دارند در طولانی مدت آسیبی به شخص دیگر وارد کنند. 

همچنین در صورتی که شخص دیگری به شما در خواب ترشی بدهد، او قصد ناراحت کردن شما را دارد. پیدا کردن سیر ترشی و خوردن آن در خواب باعث ایجاد بلا و سختی می شود، این گونه مواقع بهتر است برای رفع بلا صدقه پرداخته شود. چنانچه بوی سیر ترشی در خانه فردی استشمام شود، این موضوع بدان معنا بوده که مردم وی را حرام خوار می دانند. زیرا طبق گفته کارشناسان تعبیر خواب سیر می تواند به معنی مال حرام نیز باشد.

تعبیر خواب کاشتن سیر

تعبیر خواب سیر (کاشتن سیر)

چنانچه فردی در خواب ببیند که در حال کاشت سیر می باشد، بدان معنی است که کاری را شروع کرده که شاید از طریق حرام مال و ثروتی را جمع آوری بکند. بدین ترتیب احتمال به وجود آمدن فساد، شر و بدبختی در زندگی وی بسیار زیاد می باشد.

تعبیر خواب سیر (کندن سیر از زمین)

در این موارد معمولا افراد ممکن است خواب ببینند که سیر را برای مصرف خود یا دیگران می کنند، چنانچه برای مصرف خودشان باشد یعنی کاری قرار است بکنند که آسیبی به خودشان می رسد، اما چنانچه برای فرد دیگری سیر می کنند، قرار بر انجام کاری در بیداری داشته که آسیب های اصلی و جدی که آن عمل به دنبال داشته، برای سایر افراد می باشند.

تهیه کننده : توپ تاپ

8 نظر

  1. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام و احترام دیشب خوابی دیدم پسرخاله ام مقداری بوته سیر را دم در خانه مان قرار داد و رفت من بوته های سیر را برداستم و مادرم داشت پوست می کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موضوعی توسط وی شکافته می شود که زمینه ساز ناراحتی می گردد

  2. آتنااحمدیآتنااحمدیsays:

    سلام من با آقایی کار میکنم خواب دیدم بهم گفت بساط اش آماده کنم بعد رفتم توی یه مغازه میوه فروشی سیروپیاز بردارم هردو پوست کنده و زیبا وسفید بودن .بعد اومد بهم گفت نمیخواد ازاینا برداری خودمون ازاین با پوستا برمی‌داریم ودرست میکنیم منم یه مشت سیر دستم بود ریختم سذجاش نمی‌دونم سیرو پیارو گرفتم یانه .بعد رفتم سبزی خورد شده اش هم بگیرم چپ بعد این آقا گفت ازاین به بعد فقط باتو ومنا که همکارمه کار میکنم .البته ما دیشب درمورد مغازه ای که سرکوچمون باز شده وسبزی خوردشده میفروشه وسیوپیار داغ حرف زدیم ومن ساعت ۱ظهر خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید از غیبت و بد گویی کردن پرهیز کنید و ابروی کسی را نبرید

  3. زهرازهراsays:

    سلام دیروز خواب میدیدم با پدرم حرف میزنم دهن پدرم بوی سیر میداد یه جوری که خفه ام میکرد بوی سیر ولی خوردنشو ندیدم تعبیرشو میخواستم باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا حرفی بزنن که باعث ناراحتی تون شه یا تاثیر بدی روی شما بذاره

  4. زهره.مزهره.مsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در حال وارد شدن به خانه یمان شدم که صدای چند نفر رو میشنوم میرم تو و عمویم را میبینم که در حال خارج شدن هست و میگویید که مهمان داریم داخل اتاق میشوم میبینم سر سفره پدر مرحومم و دو تا از دایی هام در حال صحبت و غذا خوردن هستن پدرم با گوشی به کسی میگفت که من هفت تا برادر دارم در اصل ایشون فقط یک برادر دارن ولی می‌گفت برادر زن آدم هم برادر آدمه و همچنین اسم پسرس که ما به هم علاقه داریم ولی امکان ازدواج مان نیست رو میبرن و میگن فلانی هم جزو ما هست بعد دیدم که داییها و پدرم میخوان سیر بخورن بوته سیر سر سفره بود و دایی داشت پوست میکند تا بخورن که من به پدرم گفتم شما نخور دیابت داری برات خوب نیست و داییم گفت نذاشتی غذامون و بخوریم من گفتم شما میتونید بخورین ولی بابام نخوره که داییم سیر پوست کند و قصد خوردن شو داشت که بیدار شدم . ممنون از کمکتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید کارهای حرام از شما سر نزند

  5. ف..ف..says:

    سلام خسته نباشید.درواقعیت تو حیاط خونمون سیر گذاشتیم و خواب دیدم اون سیرا بزرگ شدن و حبه هاش بطور کامل روی خاکه و تعحب کردم ک اخه سیر تو خاکه چرا این روی خاکه و ریشه هاش معلومه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس ناراحتی کوتاه مدتی خواهید داشت

  6. حسن بیاتحسن بیاتsays:

    سلام وقتتون بخیر من درخواب دیدم که در جشن بزرگی حضور دارم که افراد غریبه بودن و کودک هم در جشن وجود داشت .وسط سالن میز بزرگی بود که کادوهای فراوانی روی میز بود . کادو رو باز کردم داخلش یه سیر کامل سفید بود. بی زحمت تعبیرش چی میشه؟

  7. مريممريمsays:

    خواب ديدم دخترم و پدر بزرگش دارن سير ها رو چال ميكنن و روش خاك ميريزن،( سير ها به صورت حبه هاى به هم چسبيده و گل كامل بود بدون ساقه)

  8. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم دختر عمو سیر سبزی میفروشه من خبر ندارم تا مادرش شوهرش به من میگه من میرم بهش میگم یک کیلو هم برای من بردار اون هم حالت نارازی میگه باشه تعبیرش چیست