کلیات تعبیر خواب بادبزن

تعبیر خواب بادبزن در روزهای متفاوت هفته معانی مختلفی دارد. علاوه بر این در جنس و رنگ آن نیز بایستی دقت کنید چرا که می تواند تفسیر رویای شما را تحت تاثیر قرار دهد. اما در مجموعه می توان چنین خوابی را مثبت تلقی کرد.

کلیات تعبیر خواب بادبزن

تعبیر خواب بادبزن در گام اول نشان دهنده نیت های واقعی افراد است که پوشانیده شده اند. در اصل اینگونه به نظر می رسد که بادبزن در رویا نماد فریب است. کسی که بادبزن در دست دارد، ابتکار عمل را در اختیار می گیرد و به همین طریق مسیر موفقیت را سپری می کند. اما با عدم صداقت، بی حرمتی و فتنه! اگر شما در رویا یک بادبزن به دست داشته باشید تعبیر خواب بادبزن برای شما موفقیت و دستیابی به اهداف را پیش بینی می کند که به هر طریقی ممکن خواهد شد. این امر در حوزه های شخصی و حرفه ای نیز صادق است. بنابراین پس از دیدن چنین رویایی احساس راحتی کنید و نگران نباشید. علاوه بر این احتمالا در زمان های دشوار دوستان واقعی شما نیز قطعا به کمکتان آمده و از شما حمایت خواهند کرد.

بادبزن

برخی ها بر این باور هستند که اگر بادبزن در رویای چهارشنبه شب شما مشاهده شود، به این معناست که بایستی تغییرات اساسی در زندگی و روابط خود اعمال کنید، در غیر اینصورت ممکن است با دردسرهایی روبرو شوید. تعبیر خواب بادبزن در شب های شنبه و یکشنبه یک هشدار است. دشمنان شما سعی خواهند کرد به نحوی شما را به سمت یک ماجراجویی بکشانند که پایان خوشی ندارد. تا حدودی می توان گفت بادبزن های دستی و یا هر نوع دیگر آن در رویا پیش بینی موقعیت های غیرمنتظره است. اگر به طور تصادفی و یا اشتباهی بادبزن خود را در رویا بشکنید، بهتر است در بیداری بیشتر مراقب باشید چرا که یک محرک در اطراف شما وجود دارد که سعی دارد اعصاب شما را بر هم بریزد.

تعبیر خواب بادبزن حصیری، بادبزن چوبی، بادبزن ابریشمی

تعبیر خواب بادبزن حصیری گاهی اوقات بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود. به عنوان مثال اگر در خواب با یک بادبزن حصیری خود را باز زده و از این احساس خنکی لذت ببرید، به این معناست که تعطیلات برنامه ریزی شده شما بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد بود. تعبیر خواب بادبزن حصیری شکسته شده نیز متاسفانه با یک ناامیدی عمیق همراه است. اگر در رویا هنگام باد زدن خود با بادبزن حصیری به اشتباه صورت خود را زخمی کردید، نشان می دهد که شما اقدامات کافی برای صرفه جوی در زندگی واقعی را انجام نداده اید و این موضوع می تواند در آینده باعث پیدا شدن برخی مشکلات مالی گردد. اگر به هر طریقی بادبزن دستی خود را به یک سیستم برقی و خودکار تبدیل کردید، احتمالا به معنای یک تجربه جنسی عالی خواهد بود. 

تعبیر خواب بازبزن از جنس چوبی ، حصیری و ابریشمی

این رابطه شما را به زندگی باز گردانیده است! تعبیر خواب بادبزن کاغذی یا چوبی در رویای شما ممکن است به شرایط اضطراب آوری که برای مدت طولانی با آن روبرو خواهید شد مربوط باشد. با این حال شما احتمالا آمادگی لازم برای مقابله با این شرایط را نداشته و یا در مدیریت بحران دچار مشکل هستید. بادبزن ابریشمی در رویاهای ما نمودی از خواسته های جنس زن می باشد که البته در اعماق دل او پنهان شده اند. اگر شما به عنوان بیننده رویا یک مرد هستید بهتر است سعی کنید به خواسته های زنی که نزدیک شماست دقت بیشتری نمایید. البته این خواسته ها در زبان او جاری نیست و برای فهمیدن آن ها باید به قلب او مراجعه کنید.

تعبیر خواب بادبزن شکسته

تعبیر خواب بادبزن شکسته از هر نوعی که باشد به معنای حس ناامیدی است که شما در آینده ای نه چندان دور عمیقا آن را تجربه خواهید کرد. همچنین ممکن است کاهش تمایلات جنسی به طور شدیدی در شما نمایان شود. شما دیگر آن شور و حرارت اولیه را ندارید و احتمالا در روابط زناشویی و جنسی خود دچار سرخوردگی خواهید شد. بنابراین شاید بهتر باشد سبک زندگی خود را تغییر دهید و در صورت نیاز با یک مشاور در ارتباط باشید.

تعبیر خواب بادبزن خریدن

تعبیر خواب بادبزن خریدن برای خودتان یا شخصی دیگر در رویای شما، نشان دهنده عدم اعتماد بنفس است. به خصوص اگر از آن بادبزن در همان رویا استفاده کنید. یا اینکه در زندگی فعلی خود احساس امنیت نمی کنید و می ترسید که هر آن دوستان یا کسانی که دوستشان دارید را از دست بدهید. قدرت ابراز وجود ندارید و این شما را همیشه آزار داده است. اما همواره راه بدتری را انتخاب کرده و از مردم دوری کرده اید. این راه مخرب تر بوده و شرایط را یقینا بدتر خواهد ساخت. بنابراین بهتر است با قدرت در اجتماع ظاهر شوید تا برای همیشه از این مشکل رهایی یابید.

تعبیر خواب خریدن بادبزن

در اصل راه حل شما مواجه با ترس ها و روبرو شدن با آن ها است. اگر شما روز شنبه خواب خرید یک بادبزن را ببینید، به این معناست که کسی می خواهد از مهربانی شما سوء استفاده کند. اگر در فاصله بین دوشنبه تا سه شنبه و جمعه تا شنبه چنین خوابی ببینید، در این حالت تعبیر خواب بادبزن خریدن متاسفانه از رویارویی با وضعیتی دشوار در آینده ای نه چندان دور خبر می دهد. اما در صورتی که از پنج شنبه تا جمعه چنین رویایی ببینید و به خصوص بادبزن خریداری شده به هر شکلی در رویای شما بشکند، این خواب هشدار می دهد که بایستی در انتخاب دوستان خود دقت بیشتری به خرج دهید.

تعبیر خواب بادبزن سبز

تعبیر خواب بادبزن سبز در رویا نشانه از حمایت دوستان دور و نزدیک شما است. آن ها در اجرای برنامه های شما کمکتان خواهند کرد. بنابراین در پی حمایت آن ها تغییراتی در زندگی شما روی می دهد که آن ها را می توان مثبت تلقی کرده و خوش بین بود. بادبزن سبز رنگ نشانه ای از خرسندی و آرامش نیز می باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...