تعبیر خواب انبه و عشق دیرینه !

تعبیر خواب انبه در اغلب رویاها نشانه های مثبت به همراه دارد. این خواب گاهی اوقات نشان دهنده بارداری، ثروت و از همه مهمتر عشق می باشد. احتمال اینکه رابطه جدیدی شروع کنید و یا صاحب فرزندی شوید بیشترین معنی در تعبیر خواب انبه است.

یک نگاه کلی به تعبیر خواب انبه

تعبیر خواب انبه از دیدگاه نمادین نشانه باروری، پول، عشق، حاصلخیزی و کسب دانش در زندگی می باشد. انبه یک انتخاب فوق العاده میان سایر میوه ها می باشد. اما درخت انبه به تنهایی خود نماد عشق در رویاها است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این میوه به عنوان پادشاه تمام میوه ها شناخته می شود. انبه در زبان انگلیسی Mango یا مانگو نام دارد که این واژه از زبان مانگا و زمانی که پرتغالی های ساکن در هند به سرزمین خود در سال 1498 بازگشتند گرفته شده است. درخت مانگو یا انبه می تواند تا 40 متر ارتفاع رشد کند و در رویا این درخت اغلب به کسی که دوستش داریم مربوط می شود.

معنای عشق در تعبیر خواب انبه

از آنجایی که انبه شیرین بوده و بافت بسیار نرمی دارد، تعبیر خواب انبه نیز در بیداری به شخصی بسیار مهربان با قلبی نرم و شیرین اشاره دارد. بنابراین از آنجایی که تعبیر خواب انبه می تواند به عشق ما در زندگی بیداری مربوط باشد، احتمالا طعم آن نیز روشن کننده وضعیت رابطه عاشقانه ما خواهد بود. از همین روی اگر انبه را در رویا چشیدید و طعم آن ترش بود، نشان دهنده زمان های دشوار در رابطه می باشد. واژه Mango از نظر برخی ها ترکیبی از Man(مرد) و Go(رفتن) می باشد. به همین جهت حرکت و پیش روی یک مرد در زندگی واقعی را نیز از تعابیر مناسب برای آن مطرح می کنند! هنگامی که شما یک رابطه جدید (جنسی یا هر رابطه عاشقانه دیگر) را شروع می کنید، احتمال اینکه انبه در رویای شما ظاهر شود زیاد است.

ارتباط عشق و تعبیر خواب عنبه

از آنجایی که این میوه با عشق در ارتباط است، دیدن اینکه شما در رویا انبه ای را با فرد دیگر که دوستش دارید تقسیم می کنید، نشان دهنده آغاز یک رابطه جدید برای شما است. تعبیر خواب انبه گاهی اوقات نشان دهنده احساس اشتیاق و تمایل زیاد نسبت به فردی خاص می باشد که شما از بیان این احساس به او عاجز هستید. اشتیاق سرکوب شده قبلی می تواند به عنوان یک محرک برای قدم های بعدی عمل کند و شما را برای بیان احساسات به جلو حرکت دهد. چشیدن طعم قسمت گوشتی و شیرین انبه در رویا این نوید را به شما می دهد که ارتباطی به زودی آغاز می شود که مدت ها به دنبال آن بودید.

تعبیر خواب انبه می تواند شامل رویاهایی با محتوای زیر باشد:

- شما در حال خوردن یک انبه شیرین و آبدار هستید.

- شما انبه خود را در رویا با فرد دیگری تقسیم می کنید.

- انبه ای که می خورید طعم چندان مطلوبی نداشته باشد.

- یک انبه سبز در رویای خود ببینید.

- انبه در رویای شما نرسیده و یا خراب باشد.

- شخصی انبه را به زور از شما بگیرد.

- شما از یک درخت انبه آویزان شوید.

- با انبه یک غذا درست کرده و آشپزی کنید.

- در حال خرید انبه از بازار باشید.

تعبیر خواب انبه می تواند به تغییرات مثبت در زندگی بیانجامد، اگر:

- از داشتن یا خوردن انبه در رویا لذت ببرید.

- طعم انبه ای که می خورید لذیذ و مطبوع باشد.

جزئیات تعبیر خواب انبه

تعبیر خواب انبه زمانی صحیح و قابل استناد خواهد بود که شما به یاد آورید آن را در رویا به چه شکل، با چه طعم و در چه شرایطی دیدید. در اصل این جزئیات تعیین کننده اصلی تفسیر این رویا خواهند بود. همانگونه که پیش تر نیز مطرح کردیم، تعبیر خواب انبه نه تنها با دستیابی به موفقیت، ثروت، باروری و عشق ارتباط دارد، بلکه می تواند نشانه ای از احساس خوشبختی معنوی در زندگی باشد. اگر در رویا خود را در حال چیدن انبه از درخت ببینید، به این معناست که احتمالا به زودی معشوق خود را در آغوش گرفته و یا پس از مدت ها وصال حاصل خواهد شد. انبه از دیدگاه فرهنگ میوه ها در هندوستان، نشان دهنده رسیدن به اهداف دیرینه می باشد. همچنین آن ها معتقد هستند دیدن یک انبه گوشتی در رویا نمادی از وابستگی شما به عشق شهوانی در شرایط فعلی زندگی است.

تعبیر خواب انبه سبز و نارس

تعبیر خواب انبه نارس

تعبیر خواب انبه نارس نشان از نارضایتی در جنبه ای از زندگی به خصوص روابط احساسی و عاشقانه می باشد. انبه زمانی قابل خوردن و شیرین است که کاملا رسیده باشد، بنابراین دیدن انبه نارس به این معناست که احتمالا در روابط خود بایستی کمی آهسته تر قدم بردارید و از سرعت زیاد در جلو بردن رابطه خودداری کنید. انبه رسیده و شیرین نشان دهنده ثروت و آرامش در زندگی بیداری است. دیدن هسته خشک انبه در خواب از ورود شما به مرحله جدیدی در زندگی خبر می دهد. همچنین تعبیر خواب انبه نارس نیز نشان از یک شروع جدید دارد. انبه نارس از دیدگاه معبرین غربی نشان دهنده عدم صبر و شکیبایی نیز می باشد.

تعبیر خواب انبه سبز

تعبیر خواب انبه سبز و تقسیم کردن آن در رویا با فرد دیگر به این معناست که ارتباط شما با آن شخص در زندگی بیداری محکم و پایدار خواهد بود. در اصل انبه سبز در رویا از اشتیاق تداوم یک رابطه برای مدتی طولانی خبر می دهد. اگر انبه سبزی که در رویا می خورید بد بوده و یا خوشمزه نباشد، نشان می دهد که شما در دستیابی به موفقیت مسیر دشواری را پشت سر خواهید گذاشت.

تعبیر خواب انبه برای زنان باردار

تعبیر خواب انبه برای زن باردار

تعبیر خواب انبه برای زن باردار نشانه از تولد سالم فرزند، خوش بینی و یا خلق و خوی دوران بارداری مربوط می شود. اگر شما به عنوان زن باردار در رویا خود را در حال آشپزی با انبه ببینید، به این معناست که احتمالا تمایلات جنسی سرکوب شده دارید. شاید دوران بارداری دشواری را سپری می کنید و این باعث شده که نتوانید به نیازهای جنسی خود پاسخ منطقی و مطلوب بدهید. اگر شما در زندگی واقعی باردار نیستید و در رویا یک انبه شیرین آبدار را بر روی درخت مشاهده می کنید، نشان دهنده میل شما به بچه دار شدن است.

مطلب پیشنهادی :

تعبیر خواب میوه ها | توپ تاپ

5 نظر

  1. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید درخواب انباهای بسیاربزرگی(اندازه ی هندونه کوچک) رو دیدم که خالم آورده بود ودخترخالم قاچ میکرد برا مهمونا برای منم گذاشتن خیلی شیرین وخوشمزه بود ولی یکی ازمهمونا پاش رفت تو بشقاب و یکمیش له شد.ومن منتظربودم که ی تیکه دیگه بده واونم بعدازمدتی ی تیکه دیگه جلوگذاشت.غیراز انبه میوه دیگه هم دیدم مثل آناناس ،خربزه،و...ولی من انبه خوردم ممنون میشم تعبیرکنید. چندوقتی تعبیرخواب درسایت میفرستم ولی پاک میشه وجواب داده نمیشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روابط جدیدی در زندگیتان ایجادشود

  2. سانازسانازsays:

    سلام خواب دیدم خانه مادربزرگم جمع شده ایم و مادرم به من انبه ای شیرین داد و من هم خوردم شیرین و اب دار بود تعبیرش چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خیلی خوبی براتون می افته

  3. FatemeFatemesays:

    یلام من بار دارم...خواب دیدم توی راه اتفاقی خونه یکی از دوستای قدیمیمو پیدا میکنم میرم بهش سر بزنم میبینم توخونشون درخت انبه دارن بهش میگم میشه یدونه انبه بگیرم انقد دلم میخاد ک نگو اونم میگه بگیر انبه رسیده رسیده بود نارنجی حتی رو ب قرمز میزد

  4. فادیافادیاsays:

    خواب دیدم زیر درخت انبه می‌چینم ومی خورم.خیلی شیرین هست پسر عمه ام گفت به من هم بده ولی متأسفانه بهش ندادم ولی خواهرم صدا زدم که هر کدام که شیرین هست بچیند وبخورد

  5. VioletVioletsays:

    سلام خواب دیدم که توی خونمون درخت انبه داشتیم و همسایمون معشوقم بود من یه انبه از درخت چیدم و دو دستی بهش تقدیم کردم. داداشش اومد و بهش پیشنهاد داد سالاد میوه بخورن سالاد میوه درست کردن ولی اون از بین میوه هایی که داخل سالاد بود فقط از انبه ای که بهش داده بودم می‌خورد.