همه چیز در مورد تعبیر خواب هندوانه

این مطلب از توپ تاپ مقاله کاملی است درباره تعبیر خواب هندوانه که یقیناً برای همه مخاطبان جالب و شنیدنی است.همان طور که می دانید یکی از مسائل بسیار مهم در زندگی انسان که گاهی اوقات بیش از نیمی از وقت او را درگیر می کند تعبیر خواب است. از آنجایی که خواب از آغاز زندگی بشر تا پایان عمر او در کنار و همراهش می باشد به همین علت نیاز است که در مورد آن و اتفاق هایی را که در عالم رؤیا می بینیم مطلع باشیم. تا زمانی که عالم خواب بخشی از امورات زندگی انسان را شامل می شود تعبیر خواب هم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. از این رو باید با بصیرت بیشتر اطلاعات خود را راجع به پروسه تعبیر خواب کامل تر کنیم.

 یقیناً تعبیر خواب هندوانه برایتان جالب و شنیدنی است. شاید بسیاری از افراد دیدن خواب هندوانه را بی اهمیت و پوچ بندارند و علت دیدن آن را خستگی یا خواب های آشفته بدانند. ما در این مطلب خود می خواهیم تمامی آنچه را که مربوط به این نوع تعبیر خواب است به طور مفصل در اختیارتان قرار دهیم.

تعبیر خواب هندوانه چیست؟

آیا می دانید تعبیر خواب هندوانه چیست؟

آیا می دانید دیدن هندوانه در خواب به چه نشانه هایی دلالت دارد؟

دیدن هندوانه در خواب بر تعابیر بسیاری دلالت دارد. برخی از معبران این خواب را به بیماری تعبیر می کنند و برخی دیگر معتقد هستند اگر شخصی هندوانه های بسیاری در خواب خود بیند نشانه آن است که دست به انجام کارهایی می زند که سرانجامش ناموفق است. اما به روایت بسیاری تعبیرگذاران دیگر، دیدن هندوانه در خواب نیکو است به خصوص اگر هندوانه در خواب رسیده و آب دار باشد و شخص خواب بین از خوردن آن احساس لذت و خوشحالی کند.

تعبیر خواب هندوانه به روایت از حضرت یوسف و منوچهر مطیعی

در حالت کلی می توان گفت خواب دیدن هندوانه همانند سایر میوه ها به افکار و باور شما اشاره دارد. به واقع این خواب همواره در تلاش است که معنا و مفهوم یک ایده ذهنی را که نیاز دارید به شما رسانده و شما بتوانید آن را به راحتی هضم کنید. در بسیاری از کتب و متون اسلامی تعبیر خواب هندوانه این چنین روایت شده است: دیدن هندوانه در خواب نشانه احساسات عمیق، عشقی آتشین و تمایلی شدید به شور و شعف است. چنانچه کسی در فصل تابستان خواب هندوانه را ببیند نشانه آن است که زندگی اش سراسر آرامش و خوشی تابستان را دارد.

تعبیر خواب هندوانه به روایت حضرت یوسف نبی

به روایت یوسف نبی(ع) دیدن هندوانه در خواب تعبیر دیگری جز داشتن بیماری و غم غصه ندارد.

تعبیر خواب هندوانه به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی تعبیر خواب هندوانه را چنین روایت می کند: اگر شخصی در خواب خود بیند که در حال خوردن هندوانه است چنانچه فصل رسیدن این میوه باشد معنی اش بسیار خوب و پسندیده است. در واقع خواب هندوانه در فصل خود، نشانه دست یابی به نتایج عالی و موفقیت آمیز در کار است.

بسیاری خواب گذاران دیگر تعبیر چنین خوابی را این‌گونه روایت می کنند:

اگر در خواب دیدید که هندوانه می خورید علتش آن است که در بیداری امیدهایتان به ناامیدی تبدیل می شوند.
اگر خواب خرید هندوانه را دیدید تعبیرش بر پول و شانس دلالت دارد
اگر دیدید که در یک زمین کشاورزی مشغول پرورش هندوانه هستید نشانه آن است که یک شخص ناشناس به شما هدیه ای گران بها می دهد.

تعبیر خواب هندوانه بزرگ و درشت

تعبیر خواب هندوانه بزرگ

آیا می دانید تعبیر خواب هندوانه بزرگ چیست؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا تمامی جزئیات هندوانه بزرگ را که در خواب خود مشاهده کردید مطالعه کنید. بسیاری معبران خواب بر این باورند که هندوانه از آن دسته میوه های فصلی است که تعابیر آن می تواند بر روی زندگی فرد خواب بین تأثیر گذار باشد. اگر شخصی خواب بیند که هندوانه بزرگی خریداری کرده است نشانه آن است در انجام کاری بسیار شتاب زده است و آن کار موجبات نگرانی در فرد را به وجود می آورد. 

در بسیاری از کتب سرزمین رؤیاها چنین روایت گشته که دیدن خواب هندوانه بزرگ بر شفا یافتن در بیماری شدیدی دلالت دارد. از این رو اگر فرد بیماری در خواب خود بیند که هندوانه بزرگی خریداری کرده و خود به تنهایی مشغول خوردن آن است دلیلش آن بود که بر آن بیماری چیره گشته و شفا می یابد.بسیاری علمای دیگر معتقد هستند دیدن هندوانه بزرگ در خواب تعبیرش شانس و پول و موفقیت بسیار است.

تعبیر خواب هندوانه سبز

از آنجایی که هندوانه یکی از میوه های مفیدی است که همواره خوردن آن تاکید می شود. از این رو دیدن این میوه سودمند در خواب نیز می تواند فواید بسیاری داشته باشد. به گفته برخی معبرین دین هندوانه در خواب اگر پوستش سبز باشد تعبیر خوب و مناسبی به همراه خواهد داشت. توجه داشته باشید سبز بودن پوست هندوانه تأثیر بسیاری در تعبیرش در خواب دارد.

تعبیر خواب هندوانه سبز

آنلی بیتون می گوید: اگر کسی در خواب خود هندوانه سبز بیند و بچه اش از آن هندوانه می خورد نشانه آن است که خوشبختی بسیاری به آن ها رو می کند. در جای دیگر چنین روایت می کند که دیدن هندوانه سبز در خواب، اگر فصل رسیدنش نباشد به این معنا است که سلامتی شخص خواب بین در خطر است.

تعبیر خواب هندوانه شیرین

تعبیر خواب هندوانه شیرین همانند طعمش بسیار خوب است. اگر در خواب خود بینید که در حال خوردن هندوانه شیرین هستید و از خوردن آن لذت می برید دلیلش آن است که زندگی روی شیرین و خوشش را به شما نشان می دهد.

تعبیر خواب هندوانه نرسیده

دیدن خواب هندوانه نرسیده در خواب بر کارهایی دلالت دارد که هنوز به انجام نرسیده اند. برخی معبران درباره این خواب می گویند: اگر کسی در خواب بیند که هندوانه کال و نرسیده می خورد نشانه آن است که به گرفتاری فعلی دچار می شود که به زودی از آن خلاصی می یابد.

تعبیر خواب هندوانه خریدن

هندوانه خریدن در خواب چنانچه فصل رسیدن این میوه باشد نشانه شانس و پول فراوان است.

سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب میوه ها | توپ تاپ

تعبیر خواب خوردن تخمه هندوانه

27 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که زن داداشم اومده خونه ما و به من میگه پاشو آب این هندونه ها رو بگیر و بیار. و من هم درست کردم با هندونه هایی که ظاهرشون خوش رنگ بود ولی آب هندونه ای که درست کردم اون شیرینی که باید میداشت رو نداشت.و تو این فکر بودم که شکر بریزم تا شیرین تر بشه.اول گفت ۴ تا لیوان درست کنم بعد دیدم تعدادمون بیشتره و دوتا پارچ درست کردم.ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مسائل روزمره در زندگیتان است ئکه ممکن است فکرتان را مشغول کرده باشد

  2. آآsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم هندونه بخرم یه هندونه قرمز رنگ و ابدار بود فروشنده وقتی قیمت رو گفت خیلی گرون بود منم گفتم نمیخرم گرونه ولی فروشنده گفت پوستش رو گرفتم و باید بخریش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر افکار و باور شما تعبیر میشود

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام..خواب دیدم یک هندوانه بسیار بسیار بزرگ نصف شده روی سینی هست و چند نفر اون طرفش وایستادن دارن میخورن و منم این طرف دارم میخورم و بعضی جاهاش کال هست و بعضی جاهاش رسیده وقرمز و بعضی جاهاش سفته بطوریکه باید محکم با چاقو فشار بدی تا ازش بکنی و من از جاهای قرمز و رسیده سعی داشتم استفاده کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساستی است که در زندگی ممکن است گریبانگیرتان شود

  4. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که رفتم خونه پدر بزرگم یهو دیدم خانواده دوستم که حقی را ازم گرفته اونجان باباش و بابا بزرگش لباس سفید تنشون بود و خودش رفته بود حموم مادرش گفت من بهش گفتم زنگ سید بزن بعد من لباس کارم تنم بود و بهشون گفتم ببخشید که لباسم کثیفه و خودما زدم بخواب بعد بلند شدم یه بشقاب هندونه قرمز خوردم و یکم وسایلمم برداشتم و رفتم از اونجا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر بیماری و کسالت است

  5. زهرازهراsays:

    سلام خوب دیدم رو پله خونه مامانمینا نشستیم و مامانم هندونه قاچ کرده تو دیس گذاشته میخوایم بخوریم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همانطور که در مطلب نیز اشاره شده ، نشانه احساسات عمیق، عشقی آتشین و تمایلی شدید به شور و شعف است.

  6. NazniniNazninisays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم که در حیاط خونه مامانم باغچه بزرگی وجود داره که پر از هندونست و ما هر هندونه رو که می بریم داخلش نارگیل هست و برام جالب بود ودر خواب میگفتم که نارگیل داخل هندونه رشد میکنه و مشغول خوردن نارگیل وبیستر پسته بودم .ممنون از زحمت و زمانی که صرف میکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خستگی و خواب های آشفته است

  7. ShoshoShoshosays:

    سلام همسرم خواب دیده ک هندوانه ایی میخوره ک ب جای اینکه شیرین باشه شوره ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر احساسات شما در زندگی باشد

  8. معصومه دادوندمعصومه دادوندsays:

    سلام خواب دیدم در یک مهمانی هستم که یکی از بستگان همسرم که رابطه خوبی با هم نداریم( در بیداری) اونجا حضور دارند. من برای اینکه با اونا روبه رو نشم از مسیر اصلی به سمت میز پذیرایی نرفتم راهم رو کج کردم وقتی رسیدم کف کفشم برنج و کباب چسبیده بود شروع کردم به تمیز کردن کفشم . در آخر همین شخصی که عرض کردم رابطه خوبی با هم نداریم برای خداحافظی نزد ما آمد یه هندوانه دستش بود نصفش در دست راستش بود نصفش دیگش دست چپش رسیده و قرمز بود ما داشتیم درگذشت مادرش رو تسلیت می‌گفتیم در صورتی که مادرشان در واقعیت زنده هستند . ممنون میشم تعبیرشو لطف بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نشان دهنده کارهایی باشد که انجام دادن ان برایتان حاصلی نداشته باشد

  9. سپیدهسپیدهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ی سینی غذاوظاهراصبحانه بود که همسرم نشسته بودومنتظرمن بودمن رفتم تواینه ای که مقنعه ای بزنم ی جایی بودکه کسای دیگه هم بودن شوهرم صدام میکردگفتم توبخورمن الان میام که دیدم ی هندونه به سینی اضافه شده بزرگ بود وی قسمت بزرگ هم ازش بریده شده بودوتوی یک کیسه گذاشته شده بود وسرجاش توهندونه گذاشته شده بود میشه بگیدتعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت شما بخیر. در این رویا نشانه های زیادی وجود دارد که در مجموع می توان آن ها را خوب و مثبت تعبیر کرد.

  10. امراهامراهsays:

    سلام، خواب دیدم که یک هندوانه را نصف میکردم و جایی میزاشتم ...بعدش میدیدم هندوانه یکم گندیده است ولی رنگش قرمز بود بعد من اونو زیر آب شیر قرار میدادم و میشستمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      موقعیتی را از دست دادین که که در صدد جبرانش هستید

  11. LLsays:

    سلام چند سال پیش خواب دیدم کسی به خواستگاری من اومده بود. داشت با پدرم صحبت میکرد و آب خواست. من تو لیوان فلزی بهش آب سرد دادم ولی اون لیوان شیشه ای رو از دستم گرفت و آب خورد. در اواخر خواب گفت از هندوانه ای که برات آوردم خوردی؟ و گفت این هندوانه نه ماهس. هندوانه نسبتا بزرگی بود و تصور من این بود که خیلی سرخ و شیرین نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است هدیه ای را دریافت کنید

  12. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم به همکارم زنگ زدم و گفتم برات وقت ارایشگاه گرفتم اونم به جبران برام هندوانه فرستاد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است به ایده های خود سر و سامان درست بدهید

  13. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم داشتم هندوانه قاچ میکرم هندونه انگار ژله ای بود و یه اقایی اومد به انگلیسی گفت که گرسنه هستن و چند تاقاچ برداشتن یعد که کارم تموم شد دیدم نصفه هندونه مونده فکر کردم تموم شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند بیانگر زندگی سراسر خوشی و خوبی برای شما در زندگی باشد

  14. اوا۳۰اوا۳۰says:

    سلام بر مدیر گرامی خسته نباشید خواب دیدم پسرداییم (جوان مرگ هست )اومده خوابم و به همه هندوانه پخش میکنه تعبیرش چیست تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دعایی است که درحق دیگران میکنند برای شادی روحشان قران بخوانید

  15. الهام.الهام.says:

    سلام .من خواب دیدم که خواهرم که تو واقعیت با یه نفر در ارتباط هست .اون آقا اومد خونه ما از پله ها اومد بالا و یه هندوانه بزرگ بیضی دستش بود گذاشت تو پله ها گفت این مال شماست.من هم داشتم آماده میشدم میرفتم سر کار .انگار ساعت ۷صبح بود .و بعد گفت میخوای با هم بریم .ولی چون من دیر کرده بودم .گفتم نه.و اون رفت . .من بعد مقنعه پوشیدم .رفتم سر کار.ممنون که تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است هدایایی از جانب دیگران دریافت کنید

  16. ArezooArezoosays:

    سلام ، خواب ديدم جايي كه بوديم انگار خونمون بود و ما مهمون داشتيم و بعد رفتنشون مشغول جمع و جور كردن بوديم به من گفتند هندونه هارو جمع كنم بزارم تو يخچال. هندونه شيرين و خوشرنگ كه قارچ شده بود من يه قارچي ازش خوردم و بقيه ها رو داشتم ميگذاشتم توي جا ميوه اي يخچال البته همينطوري بدون ظرف!! ديدم ٢ تا از تاپ هامو انگار شسته بودم توي يخچال پهن كرده بودم كه خشك بشه!!!! ديدم خشك شدن اونا و برداشتم . بعد يادمه با نامزدم داريم ميريم يه جايي ، تو اسانسور بوديم و وارد يه جمعي شديم همگي نشستيم دور يه ميز ناهار خوري ايشون هم كنار من نشست بعد يه خانم ميان سالي اومدن كه انگار هم با ايشون آشنا بودن هم با ما . من با اون خانم دست دادم و رويوسي گرمي كردم بعد ديدم نامزدم از جاش پا شد و رفت جاي ديگه اي نشست انگار جلو اون خانم نميخواست كنار من بشينه و من ناراحت شدم از كارش . ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در کارهاتون یه گره ای می افته

  17. حسینحسینsays:

    سلام،خواب دیدم رفتم توی یک دره ،داخل دره پر از بوته هندوانه بود که خیلی هندوانه های بزرگی داشتند ولی توی دست من ی هندوانه کوچیک بود که داشتم میخوردم.بعد که بلند شدم دیدم همه هندوانه های داخل دره داشتند غیب میشدند بعدش یکی اومد و گفت دوباره هندوانه ها برمیگردن سرجاشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده احساسات و لذت خوشحالی در زندگیتان است

  18. نیلونیلوsays:

    سلام، من خواب دیدم هندونه شیرین و خوشمزه تودهنمه و میخورم بعد رفتم یه جایی هندو قاچ شده برا فروش هست که پوستشم ندیدم فقط قرمزی هندونه رو دیدم و برا خریدن دودل بود، تعبیری داره یا خواب آشفته ست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده احساس لذت و خوشایند در زندگی شما است

  19. ااااsays:

    سلام من خواب دیدم که به من یه عکسی فرستادن که تولد پسری رو که دوسش دارم بود(که الان یه مدته ازش خبری ندارم)بعد شمع ۳۵ سالگی رو براش گداشته بودن درصورتی که الان ۲۹ سالشه که تویه خونه خودشون بود وتمام اقوامشون اونجا بودن که اکثرا خانوم بودن به احتمال همه خانوم بودن وفقط این اونجا بود واین روی یه مبل قرمز رنگ نشسته بود بعد رواون میز که کیک گداشته بودن هندوانه های قرمز وقاچ شده رو رومیز گذاشته بودن که تو خوابم خانوهای موباز وبالباس مجلسی میدیدم ومن تو خواب بادیدن این عکس حالم بدشد (ممنون میشم کل محتوای خواب رو بگین)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تندرستی و شادابی است که در زندگی باید برای ان تلاش کنید

  20. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که با مادرم به یه مزرعه هنوانه رفتیم که میگفتیم اخر فصلشه بعد مادم گقت چندتا هندونه بخریم منم ۳ تا برداشتم با یه طالبی .که به مادرم میگفتم زیاد قرمز نیست ولی شیرینه .نگاه میکردم میگفتم تا کجاها هندونه کاشتن.بعد یه هندونه که سرزمین تیکه کرده بودن من با دست هی تند تند میخوردم که کسی منو نبینه بگه بادست میخوره تعبیرش چیه ممنونم ان شاالله که خیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شادی هایی در زندگی برایتان ایجادشود

  21. اکرم طاهریاکرم طاهریsays:

    سلام خواب دیدم از یه دختر کوچولو که از آشناهاس مراقبت میکنم بعد مامانش اومد که ببره ولی دیدم مثل اینکه فیلم موردعلاقه مامانه پخش شد و رفت اونو ببینه البته یکی از دختر هاش رو برد(تو خواب دوقلو بودن) ومن دوباره از یکیشون مراقبت کردم بعد خواهرم اومد و هرچقدر من توضیح دادم نمیفهمید دخترکیه. بعد دیدم پدرم از سر کار اومد و بهم گف هندونه هس تو خونه و من ناراحت شدم ازین که نداریم و پدرم گف ببین یخچال هس؟ و دیدم پدرم که سفره رو باز کردداخل قابلمه ای ،نصف قابلمه هندونه بود که پوست گرفته و قاچ شده بود تو یخچالم دیدم خربزه بود و به پدرم گفتم. بعد مثل اینکه چراغای خونمون مشکل داشت و پدرم خواس اونارو تعمیر کنه ولی خیلی سخت بود حتی شوهر من و یه مرد دیگه هم کمگ اومدن و حتی منم کمک رفتم.انگاری سنگین بود. پدر من در واقعیت ۷ سال پیش مرده . واینکه من از مادر اون دختره تو واقعیت خوشم نمیاد ولی توخواب از دخترش خیلی خوشم میومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است سعی کنید به افکار خود نظم درستی بدهید

  22. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم منو شوهرم در حال برگشت ازسفر هستیم توراه زمینای کشاورزی سرسبز زیادی بود و شوهرم دوستشو دید که یکی از همون زمینا هم پراز هندوانه بود واز اون بود شوهرم گفت میرم که بهش بگم به ماهم بده ورفتیم کنار زمینش واونم قبول کرد وواسمون یه ده تایی چید بعد انگار خونه ی پدر شوهرمم اونجابود من به مادرشوهرم گفتم شما نمیخواین گفت نه بعد من متوجه شدم که زیر یه پارچه توو خونشون هندونه هست ولی به ما نگفتن ویه گوشه ی هندونه بزرگ دیده میشد انگار پنهان کاری کرده بود که مانبینیم ممنون از تعبیرشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاق خوشایندی رخ می دهد

  23. آذرآذرsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی بودم و رقص و پایکوبی زیاد کردم بعد تنها اومدم خونه و تو راه یکی بهم نذر داد،بعد تو خونه هندوانه قاچ شده زیادی تو ظرف بود عمم گفت بردار و منم برداشتم خیلی خوشمزه بود پسرمم گف به منم ی قاچ بده دادمش،با تشکر

  24. رزرزsays:

    سلام وقت تون بخیر عذر میخوام من تو خواب دیدم یکی که قبلا دوسش داشتم بهم ی تکه تقریبا کوچک هندوونه داد بعد منم سرخورده شو خودم خوردم بخوردم دادم اون خورد....ممنون میشم اگر پاسخ بدید

  25. صادقیصادقیsays:

    با سلام و عرض ادب پدرم در خواب دیدن که دو تا هندوانه سبز زیر بغلم هست. ممنون میشم تعبیرشو بفرمایین.

  26. ShShsays:

    سلام خواب دیدم ی نفر به من ی تیکه پوسته هندوانه داد که فقط سبز بود ومنم اونو خوردم کامل اما اصلا خیلی شیرین و نرم بود.

  27. AAsays:

    من خواب دیدم داییم مکه رفته و من خبری ازش ندارم و به خونش میرم و بهم میگن برام هندوانه اورده و هندوانه به دو تا قسمت مساوی نصف شده بود لطف کنید تعبیرشو بگید