تعبیر خواب نمره بد گرفتن و ضعف اعتماد بنفس

خیلی از ما انسان ها با اینکه دوران تحصیل را پشت سر گذاشته و به سن میانسالی پا گذاشته ایم،  اما همچنان گاهی اوقات رویایی در خصوص مدرسه و کلاس درس می بینیم. تعبیر خواب نمره بد گرفتن در رویا می تواند نشان دهنده ضعف اعتماد بنفس در شما باشد.

کلیات تعبیر خواب نمره بد گرفتن

تعبیر خواب نمره بد گرفتن یکی معمول ترین مفاهیم در تفسیر رویاها است. شما یقینا به این دلیل در حال خواندن این مقاله هستید که شب گذشته رویایی بد درخصوص امتحان و آزمون داشتید و احتمالا نیز نمره بدی در این امتحان کسب کرده اید. بنابراین سعی می کنیم تا بهترین تفسیر را در مورد این خواب به شما ارائه دهیم. تحقیقات بسیاری در این خصوص وجود دارد که چرا مردم پس از اتمام مدرسه، بازهم رویای کلاس درس و امتحان دارند. البته در اکثر این امتحانات رویایی افراد شکست خورده و یا نمره های بدی می گیرند. در نتیجه تجربیات برخی معبرین غربی، رویای کلاس و امتحان گاهی اوقات بسیار واقعی به نظر می رسد. خودکار شما اغلب در این امتحانات کار نمی کند و یا آمادگی لازم برای امتحان را ندارید. حتی مداد در جلسه امتحان رویاها می شکند! بهترین و اصلی ترین تعبیر خواب نمره بد گرفتن، داشتن احساس اضطراب در زندگی واقعی است. در بیشتر موارد تعبیر خواب نمره بد گرفتن به این معناست که در زندگی واقعی شما موضوعی وجود دارد که موجب استرس، اضطراب و نگرانی می شود.

تعبیر خواب نمره بد گرفتن در امتحان های مهم

تعبیر خواب نمره بد گرفتن در آزمون های مهم

تعبیر خواب نمره بد گرفتن در آزمون های مهم به احساسات درونی و شخصیت واقعی شما مربوط می شود. رویایی که در آن نتیجه ای از یک آزمون یا ارزیابی بدست می آورید، نشان دهنده جاه طلبی شما است. تعبیر خواب نمره بد گرفتن برای بسیاری از افراد مهم است چرا که این خواب و امتحان دادن یکی از رویاهای بسیار معمول است که از هر ده شخص، 5 نفر آن را تجربه می کنند. این رویا بیشتر برای افراد جوان رخ می دهد. اگر در زندگی بیداری همچنان محصل هستید و به مدرسه یا دانشگاه می روید، تعبیر خواب نمره بد گرفتن به این معناست که شما در معرض استرس و تنش هستید. البته برای بزرگسالان نیز دیدن چنین خوابی اصلا بعدی نیست و اغلب با اهدافی همراه است.

تعبیر خواب نمره بد گرفتن برای افراد بزرگسال که دوران تحصیل خود را پشت سر گذاشته اند، بدین معناست که شما در بیداری نیز احساس می کنید که مورد آزمون قرار دارید و بایستی سعی خود را به کار ببرید تا با موفقیت از این ارزیابی ها بیرون بیایید. تعبیر خواب نمره بد گرفتن برای افراد شاغل به این موضوع اشاره دارد که آن ها اهداف دشواری برای خود تعیین کرده اند که نیازمند توجه بیش از حد است. علاوه بر این آن ها باید برای رسیدن به هدف خود، احساسات و روابط را نیز در این مسیر دخیل کنید.

جزئیات بیشتر تعبیر خواب نمره بد گرفتن

تعبیر خواب نمره بد گرفتن به شما می گوید که نیازی به احساس تنش نیست و می توانید با سختی های زندگی کنار بیایید. زندگی طبیعتا زیر و بم دارد و نمی توان آن را بر روی یک صاف انتظار داشت. به راحتی می توان از استرس های این رویدادها در زندگی نجات پیدا کرد، به شرطی که شما با آگاهی بتوانید دلیل استرس خود را بیابید و آن را حل کنید. تعبیر خواب نمره بد گرفتن یک استعاره از نگرانی های روزمره در زندگی است. بعد از دیدن چنین رویایی احساسات مختلفی در شما بروز پیدا می کند. اغلب یک مسیر شغلی خاص در زندگی پیش می آید که در نتیجه تعبیر خواب نمره بد گرفتن است. این تلنگری است برای شما تا بدانید اگر وضعیت به همین منوال ادامه یابد، ممکن است نتایج کاری چندان که باید خوشایند نباشد. تعبیر خواب نمره بد گرفتن فقط بازتابی از ذهن شماست و برای درک بهتر آن بایستی همه جوانب زندگی واقعی خود را در نظر بگیرید.

تعبیر خواب نمره بد گرفتن در کلاس ، تعبیر خواب رد شدن در امتحان

تعبیر خواب نمره بد گرفتن و رد شدن در امتحان

تعبیر خواب نمره بد گرفتن در یک امتحان که نهایتا به رد شدن در آن می انجامد، صرفا نشان دهنده کم بودن اعتماد بنفس و عزت نفس شما در زندگی واقعی است. علاوه بر این ممکن است شما فردی باشید که مدام احساس گناه کرده و خود را در قبال تمامی اتفاقات بد زندگی مقصر می بینید که در نهایت به عصبی بودن شما منجر می شود. اگر شما در رویا قادر به فهمیدن جواب سوالات باشید اما نتوانید بازهم نمره قبولی بگیرید، این رویا مربوط به نگرانی های شما در زندگی واقعی است. البته معمولا کمتر ممکن است فردی چنین رویایی ببیند و بیشتر افراد در رویا نمی توانند پاسخ سوالات امتحانی را بیابند. 

تعبیر خواب نمره بد گرفتن و شکست در امتحان بازتاب ترس از شکست های واقعی در بیداری است.یا اینکه اغلب این رویاها زمانی اتفاق می افتد که احساس می کنیم توسط افرادی مورد قضاوت قرار می گیریم. بنابراین نگرانی از قضاوت های دیگران یکی دیگر از مفاهیم مهم در تعبیر خواب نمره بد گرفتن می باشد. یک تفسیر نهایی از تعبیر خواب نمره بد گرفتن نیز مربوط به زمانی است که ما در زمین خوردن و یا شکست کسی نقش داشته ایم و یا اینکه به عمد انتظارات اطرافیان را برآورده نساخته ایم. در کل می توان احساس نگرانی و ضعف اعتماد بنفس را در رویاهایی با مضمون امتحان و نمره بد عنوان کرد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

92 نظر

  1. SarahSarahsays:

    با سلام.من امسال در آزمون تیزهوشان و نمونه شرکت کردم اما هنوز نتیجه اش اعلام نشده.اما دیشب خواب دیدم نتایج اعلام شده و من قبول نشدم و در خواب بسیارر ناراحت بودم و بی تابی می کردم.تعبیرش چی میتونه باشه؟سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت شماست

  2. فاطمه حسين زادهفاطمه حسين زادهsays:

    سلام خواب ديدم يكي از بچه ها مياد بهم ميگه استاد با يكي از بچه ها دعوا كرده منم پيش خودم گفتم اره با منم دعوا كرده بعدش ماميريم ببينيم قضيه دعوا چيه بعدش يهو ديدم جاي شلوغيه و دانشجوها اونجان و استاد بهم يه برگه داد يعني جواب اعتراض نمرمو داده و داده ١٥. و من پيش خودم ناراحت شدم چون قبلش بهم ١٤ داده بود ولي الان ١٥ داده درصورتي كه نمرم بالا بوده . در بيداري هم اين اتفاق افتاده و دقيقا استاد با من دعوا كرده بود و ازم عذرخواهي كرده و ابراز علاقه كرده ولي چون بهم علاقه داره و ميدونه معدلم بالاست و به نمره حساسم توبيداري بهم ١٤ داره تا من برم باهاش حرف بزنم و منو ببينه و من نرفتم و من رفتم پيش رئيس دانشگاه اعتراض كردم ولي خبري نشده و استادم نمياد حل كنه . ممنونم ميشه تعبيرشو بگيد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و وقایع روزمره زندگیتان است

  3. فاطمه حسين زادهفاطمه حسين زادهsays:

    اخه ببينيد درسته اتفاقات روزمرم هستش ولي من واقعا تو بيداري اعتراض نمره زدم و هنوز استادم نمياد جواب بده ، ولي تو خواب ديدم بهم در جواب اعتراض كه قبلش ١٤ داده و براي نمره ١٤ اعتراض كردم در جواب اعتراض بهم ١٥ داده و من ناراحتم يعني اين تعبير نداره ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خوابتان نشانه همین اتفاقات باشد و شما بزودی به مقصودتان برسید

  4. حناحناsays:

    سلام من امسال پشت کنکوریم و امروز خواب دیدم که دارم میرم سر جلسه کنکور و هی وسایلی که باید ببرم یادم و هی برمیگردم برسون میدارم و همش دارم میدوم و با این که بابام خونه ست زنگ میزنم آژانس که بیاد دنبالم و حسی که داشتم دقیقا حسی بود ک پارسال موقع رفتن سرجلسه داشتم عصبی و ناراحت از این که یه سالمو هدر دادم و الان چیزی بلد نیستم ☹️من نمیخوام همون اتفاق پارسال برام تکرار بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما از موضوعات اخیر است

  5. ندانداsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یه امتحانی از من گرفته شده نمره من 19/5شده بعد میرم پیش معلمم میگم این نیم نفره هم اشتباهی به من ندادید و اونم ونمرمو بیست میکنه.میخواستم بدونم تعبیر خواب من چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد سنجش و امتحان قراربگیرید

  6. درسادرساsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم که نمراتم خیلی کمتر شده در حالی که من در امتحانات اخیر بیشتر نمره کسب کرده بودم و در کارنامه ام تمام نمرات ۱۲ و ۱۳ بود.. میشه لطفا تعبیر این خواب بگید خیلی نگران هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی های در زمینه کاری برایتان ایجاد شود

  7. پروانه خانیپروانه خانیsays:

    سلام وقت بخیر ازمون استخدامی شرکت کردم دیشب خواب دیدم جواب همه سوالهام اشتباهه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بخاطر پریشانی افکارتون هست و اینکه شما چه باوری رو توی ذهنتون پرورش دادین

  8. پریاپریاsays:

    سلام وقت بخیر یه خواب عجیبی دیدم اسم امام ها را می شمردیم نوبت به امام جعفر صادق(ع)رسید با اسب از کتارم رد شد دنبالش یه سید اومد دستشو روی صورتم کشید بوسید یه بشقاب دستش بود امل نمیدونستم توش چیه گفت اینو در خانه عموت بریز از شرش در امان باشی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برآورده شده آرزو و حاجات در روز ولادت امام صادق نذری انجام بدین و متوجه باشین باور و اعتقاد و اعتماد صادقانه خیلی مهم

  9. راحلهراحلهsays:

    با سلام، من پریروز امتحان نوبت مطالهعات دادم و به گمونم نمرم یکم پایین شده ، من دیشب خواب دیدم معلم مطالعاتم از من خشمگین است و به مادرم زنگ زده و من یادمه نمرم۱۱ شده بعد من قول دادم که الان ازم مطالعات بپرسن تا نمرم بهتر شه.. تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکر شما از موضوعات اخیر است

  10. سامانسامانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که معدلم پایین آمده و از همه ی دوستانم جاموندم اون ها جایزه گرفتن ولی من هیچ. این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه شکست کوچیک تو زندگیتون اتفاق می افته

  11. GhazalGhazalsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم امتحان زبان دادم و معلم هم امتحان رو تصحیح کرد و من نمرم از ۲۰ ، ۱۰ شد ولی تاحالا هم نشده که توی واقعیت امتحانیمو بد بدم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد ازمایش و سنجش قراربگیرید

  12. صباصباsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو یه صف وایستادم برای گرفتن کارنامه......بعد از اینکه کارنامم رو گرفتم دیدم معدلم 18.25شده در حالی که فکر میکردم 20 میشه حتی معلم ورزش هم که بهم 20 داده بود دیدم تو کارنامه 18 داده......داشتم تو خواب از ترس سکته میکردم خدارو شکر واقعی نبود!!!خواهش میکنم تعبیرش کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهند پایین بودن اعتماد به نفس درزندگیتان است

  13. حناحناsays:

    سلام من فارغ التحصیلم و دارم برای کنکور میخونم و دیشب خواب دیدم که با دوستای مدرسه م یه جایی هستیم که دارن بهمون یه کارنامه ای میدن بعد من احساس می‌کردم که خیلی خیلی خراب کردم واسه همین دوست نداشتم جلو بقیه دنبال کارنامم بگردم چون مثل اینکه کارنامه بقیه خوب بود بعد که شجاعت به خرج دادم و رفتم دیدم اسم من و چند نفر دیگه تو بین برگه ها نیست و گفتم حتما افتادیم که کارناممونو جدا کزدن بعد دیگه ناراحت شدم و بیخیال پیدا کردنش شدم و دیگه از اینجا به بعد و یادم نمیاد فقط یادم میاد آخر خواب مامانم اومد گفت کارنامتو گرفتم از چهرشم هیچی معلوم نبود بعد یکی از دوستام پرسید خوب بود مامانم گفت آره خیلی اما با این که خیلی خوب بود به گفته خودش یواشکی نشونم داد و من ی عدد 44 یادمه و بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید ذهن و فکر خود را از موضوعات بیهوده ازاد کنید و در مشکلات به خداوند توکل کنید

  14. نازنیننازنینsays:

    سلام وخسته نباشید.من مجردم وکنکوری هم هستم.وخواب دیدم برگه امتحانی رابهم دادندولی نمیدانم چه امتحانی داده بودم. نمره ام ۲۰شده بود.یکی از هم کلاسی های قدیمی ام هم بودکه همان امتحان راداده.ولی اون نمره اش۱۰شده بود ونمره اش راقایم میکردکه من نبینم ولی من دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اخیر مورد سنجش . ازمایش قرار بگیرید

  15. امیرامیرsays:

    من خواب دیدم که توی امتحان 15 گرفتم و خیلی ناراحت شدم چشمام پر شد و یه دفعه خوشحال شدم و گفتم جبران میکنم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در تصمیمی تجدید نظر می کنین

  16. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم بهمراه دوستم رفتم به استودیوی یکی از خوانندگان مطرح کشور و بعد اون فرد فایل صدایی که توسط من روی یه قطعه ای خوانده شده بود ارزیابی کرد و آمار اون رو با آمار استاندارد مقایسه کرد و معلوم شد که من ۷۰ تا خطا دارم و من کمی تو دلم جا خوردم که واسه خواننده شدن خیلی تلاش زیاد میخواد ولی خیلی هم نگران نشدم چونیش خودم گفتم مگه من خواننده نشم مگه قراره چه اتفاقی بیاقته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای پریشان است

  17. نگارنگارsays:

    سلام. من محصل نیستم. و خواب دیدم امتحان ریاضی دارم. با استرس زیاد . پددم میخواست من برسونه جلسه امتحان ادرس و نداشتم و دقیقه اخر از یکی از دوستام گرفتم . کلا خیلی استرس داشتم

  18. نگارنگارsays:

    سلام. من محصل نیستم. و خواب دیدم امتحان ریاضی دارم. با استرس زیاد . پددم میخواست من برسونه جلسه امتحان ادرس و نداشتم و دقیقه اخر از یکی از دوستام گرفتم . کلا خیلی استرس داشتم

  19. علی احمدیعلی احمدیsays:

    سلام مادرم دیشب در خواب دیده که نمره امتحانات من خیلی بد شده درحالیکه من تا حالا هیچ وقت این اتفاق برای من رخ نداده و همیشه نمره هام بالا بود ...ار ممکنه تعبیر کنید خلی ممنون میشم

  20. هورام حکیمیهورام حکیمیsays:

    من توی خواب دیدم که تنها نمره ی بالا دهم ۱۷ بوده ولی یه نمره توی درس تفکر داشتم که ۷ بود و معدلم ۱۴/۵ شده بود البته بعدش فهمیدم که اوت هفتی که گرفتم باید بیست می شدم چون امتحان ۷ نمره بوده و من ۷ از ۷ اوردم و توی خواب خیلی خیلی نگران بودم و اینکه من هنوز دانش آموز هستم.

  21. SatiyarourmazdSatiyarourmazdsays:

    درود بر شما مادرم خواب دیده که رفتیم برای گرفتن کارنامه ولی دو تا تجدید داشتم این به چه معنی است مثل اینکه در خواب هم خیلی ناراحت بودم

  22. نیمانیماsays:

    من در خواب دیدم که اصلاح شده امتحانات نوبت دوم رو معلم ریاضی به ما تو کلاس میده و به من نمره هفت داده من خیلی نگران و مضطرب بودم میگفتم آقا چرا آخه اونم گفت نمی‌دونم دیگه اون نمره رو گرفتی. ⁦☹️⁩

  23. ندای کلماتندای کلماتsays:

    باسلام خودم دانشجو هستم خوب دیدم سر کلاس با یک سری از همکلاسی های دبستان هستم و معلم زبان دوره راهنمایی قصد گفتن املا ب ما را دارد کلامات املا ب یک زبان خاصی بود ک تا ب حال ندیده بودم حتی توی خواب زمان کافی برای مطالعه قبل از آزمون رو نداشتم و دوستم سعی میکرد ک چند کلمه از کلمات رو بهم آموزش بده و کلمات رو با خودکار آبی روی کاغذ مینوشت از معلمم درخواست کردم ک زمان مطالعه بهمون بده ولی ایشون قبول نکردن و حین این ک معلم قصد شروع آزمون رو داشتن از خواب بیدار شدم و ضمن این ک روی دفتر دوستم یکی از خوراکی هایی بود ک مورد علاقه من بودن ممنون میشم تعبیر خوابم رو بهم بگین

  24. بنیامینبنیامینsays:

    به نام خدا من دیشب خواب دیدم کارنامه ام اومده و نمره هام بد و پدر منم از من عصبانی است تعبیر این خواب

  25. سیب سیبسیب سیبsays:

    سلام من خواب دیدم که در امتحانات ماه ایندم رد میشم و بخاطر اینکه اسباب کشی میکنم به یه خونه ی بهتر که یه شهر دیگس یه ترم از درسام عقب میفتمو مجبور میشم همه درسامو از اول بخونم ولی با یه سال تاخیر 😭😭😭 اینم بگم کلی تکلیف حل نشده دارم که باید قبل امتحان تمومشون کنم و از طرفی واقعا دنبال خونه تو همون شهریم که رفتم اونجا. ممنون میشم اکه معنیشو بهم بگین با سپاس فراوان از سایت خوبتون🙏🏻🌹

  26. امیرحسین رحمانیامیرحسین رحمانیsays:

    من در خواب دیدم که در امتحان علوم نمره ی 9 گرفتم و در خواب هی به خاطر نمره ام گریه میکردم میتونید بگید تعبیرش چیه؟؟ ممنون

  27. محمد نمازیمحمد نمازیsays:

    سلام وقت بخیر . سال قبل که پنجم بودم تموم درس هامو توی کارنامه خیلی خوب شدم ولی دوستم سال قبل توی کارنامه اش خوب آورده بود . سال بعد یعنی ششم که رفتم تا حالا چند تا نمره خوب آوردم ولی دوستم همه امتحاناتش رو خیلی خوب گرفت . بعد چند روز بعدش که خوابیدم دیدم کارنامه من و خودش در دست دوستم هست ، بعد کارنامه خودم رو ازش گرفتم و دیدم ۴ تا نیاز به تلاش گرفتم ولی اون یدونه خوب داشت 😭😭😭😭😭😭😭 به نظر شما تعبیرش چیه ؟ 😭😭😭😭😭😭😭😭😥😥😥😥😥😥😥😥 اگه میشه بگو 😥😭

  28. ‌‌‌‌‌‌‌‌says:

    با سلام من خواب دیدم که با اینکه نمره بالایی در امتحان فارسی گرفتم اما دبیرم به من نمره چهار داده و گفته که این درس رو افتادم..تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنون از پاسخگوییتون..

  29. امیر کریم نژادامیر کریم نژادsays:

    خواب دیدم که (با دوستم توی راه پله ی خانه. مبایل بازی می کنیم بعد ناگهان معلم ورزش پایین جلوی در هست وقتی معلم چیزی می گفت منم آرام به دوستم حرف های او را مسخره می‌ کردم ولی معلم اینا را شنید و ناگهان منو تا خانه دنبال کرد بعد گفت امتحانت را از تو زود می گیرم بعد منو قلقلک داد و من زیاد خندیدم و به من ۱۱ داد

  30. علیعلیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم تو امتحانای محازی برامون مهمون اومده و من وسط امتحانم به دلیل اینکه با بچه فامیلمون داشتم بازی میکردم یجوری نمیتونستم به امتحان پاسخ بدم وقتی که فامیلامون رفتن به دوستم گفتم جواب امتحانارو برام بفرست آخرای امتحان دوستم گفت تو چیزی برای من نمیگی و من هم برات نمیگم دیگه من هم استرس شدیدی گرفتم و گقتم حالا این یبارو میگم ولی باز هم تقلب نرسوند و وقت امتحان تموم شد و نتونستم جواب بدم دوستای دیگه ای هم داشتم ولی میخواستم بهشون پیام بدم کلا نمیشد و فراموش میکردم

  31. کوروش ۱۳سالهکوروش ۱۳سالهsays:

    من چند وقت پیش در ازمون تیزهوشان قبول نشدم تقریبا چهار ماه پیش خیلی بهش فکر نمیکنم دیشب خواب دیدم نمره هام خیلی بد شده درست در همون درسی که یکم صحل انگاری کردم

  32. رومینارومیناsays:

    سلام..من دانش آموز هستم و منتظر کارنامه..دیشب خواب دیدم بدون گفتن به دانش آموزان کارنامه هارا به پدر و مادر دادند..وقتی کارنامه را دیدم همه ی نمره هام کم بودند..حتی درس هایی که تابه حال از ۱۹ پایین تر نبودند ۱۱ و نیم شده بودند..در صورتی که من تمام جواب هارا بلد بودم.. میشه بگید تعبیرش چیه

  33. محمد بیژنیمحمد بیژنیsays:

    من در خواب دیدم معدل پایین گرفتم در نوبت اول لطفا بگید تعبیر چیست

  34. محمدقربانپورمحمدقربانپورsays:

    سلام و خسته نباشید من در خواب دیدم که کارنامه مدرسه ام را گرفت و هیچ نمره نبود کار نامه برادرم هم هیچ نمره ای نبود پوچ بود بعد گفتیم معدل چند مادرم گفت14 ولی پدرم گفت 16بیاد خوبه تمام با سپاس از سایت خوبتان

  35. نرگس بیرامینرگس بیرامیsays:

    سلام من آرزو دارم دکتر بشم و هفتم میخونم من سه روز پیش امتحان علوم تجربی دادم و دیشب خواب دیدم که از ۲۰ نمره ۱۰ گرفتم ( معلم هم می‌گفت همه ی دانش آموز ها نمره هاشون بده ) و الان که هنوز نمره ها نیومده نگرانم 😞

  36. شادی افشارشادی افشارsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارشناس عزیز من تازه آزمون دادم و دیشب تو خواب دیدم یه نفررر همش بهم میگه شمامنفی ۲۴ رو تو آزمون به دست آوردی و من از اون خواب واقعاا پریشون هستم بنظرتون تعبیرش چیه ؟

  37. محمدعلیمحمدعلیsays:

    من خواب دیدم که در امتحان نمره 16 گرفتم و بسیار ناراحت بودم

  38. ناشناسناشناسsays:

    سلام من تو خوابم دیدم که تو یه مسابقه شرکت کردم که مسابقه در مورد لباس پوشیدن بود و به لباس پوشیدنمون نمره میدادن و جالبش اینجا بود که کسی که نمره میداد معلم فناوری ما بود و بهم نمره کم داد و من ناراحت شدم.

  39. مائدهمائدهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم معدلم۹شده معلمم به هم نمره نده کلاس هشتم هستم میشه بگید تعبیرش چیه😭😭

  40. ....says:

    سلام دیشب خواب دیدم نمره کارنامم و مامانم آورد شده بودم ۱۱و نیم...دو روز دیگه امتحانا ترم شروع میشه...میشه تعبیرش و بگین؟"(

  41. فاطمه قادریفاطمه قادریsays:

    من تو خوابم دیدم که گوشیم زنگ میخوره و وقتی من ور میدارم بهم خبر میدن که امتحانمو بد آوردم. به نظرتون معنیش چیه؟

  42. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من خواب دیدم که دخترم امتحان ترم گرفته نمره بد داده معلمش سرش داد زده منم اعصبانی شدم دعوا کردم . تعیبرش چی هست؟

  43. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم که نمره ی بد گرفتم و خانواده م مرا سرزنش می کنند میشه بگید تعبیرش چیه؟!

  44. MaryamMaryamsays:

    سلام من خواب دیدم که دخترم در آزمون ها ی مدرسه معدل کمی حدود ۱۵ گرفته است معنیش چیه؟

  45. فاطمه چگنیفاطمه چگنیsays:

    من استرس شدید کارنامه ام و انتخاب رشته دارم امتحاناتمم خوب ندادم خواب دیدم ک معدلم ۱۳ و رشته هنر دراومده انقد بد بود ک از خواب پاشدم و خیلی حالم بد بود

  46. ParamParamsays:

    سلام من یک هفته پیش خواب امتحان دادم هنوز نتیجه نیومده دیشب خواب دیدم که نمره من شده ۱۰. تعبیرش یعنی چی ممنون میشم؟

  47. علیعلیsays:

    سلام به تازگی امتحانات نهایی خرداد ما به پایان رسیده و بنده دیشب خواب دیدم که درس زبان را از ۲۰ نمره ۵ گرفتم و درس ریاضی را معلم به من صفر داده است من در طی ماه های اخیر مشکلات روحی و اعتماد به نفس داشتم و نتوانستم درس ها را کامل بخوانم و الان در حال بهبودی هستم تعبیر خوابم چی میتونه باشه ؟

  48. ریحانهریحانهsays:

    سلام من کلاس نهم هستم و به رشته تجربی علاقه مندم خواب دیدم برای گرفتن کارنامه به مدرسه رفته ام نمره هایم قاطی پاتی بود درست همشون رو ندیدم اما دو نمره ۱۸و۱۳ نظرم رو خیلی خیلی جلب کرد همش میومدن جلو چشمام ولی من به نمره ۱۳ اهمیت نمی‌دادم و از اینکه نمره ۱۸ گرفته بودم بسیار ناراحت بودم و استرس داشتم نمره ۱۸ برای درس مطالعات بود و نمره ۱۳ برای درس تجربی 😧😧😮

  49. مائدهمائدهsays:

    من کلاس هفتم هستم و خیلی نمره برام مهمه و امسال نمره های خیلی خوبی گرفتم ولی دیشب خواب دیدم ک معدلم ۱۸ و نیم شده و اصلا راضی نبودم میشه بگین تعبیرش چیه؟

  50. زهرازهراsays:

    خسته نباشید من یه روز خواب عجیبی دیدم بارون میومد و مردم خوشحال بودند ک آمریکا را شکست دادند به دارو خانه رفتم و گفتم باران میآید آنها باور نکردند و من عصبی از آنجا بیرون آمدم شخصی مرا دنبال میکرد پسر بچه ای را دیدم شب بود و متعجب بودم ک چرا آنجا بود به آن گفتم این شخص کیست ک مرا دنبال میکند و آن گفت امام علی است و پسر به من گفت امشب شب مرگ من است تعجب کردم ک دو مرد آن را گرفتند و من ترسان به سمت درمان دویدم آنها هم دنبال من می‌دویدند ک شخصی مرا به به داخل خانه مان پرت کرد و من آن شخص را ندیدم

  51. مهردادمهردادsays:

    سلام من خواب دیدم امتحان داشتم و نخوندم و در امتحان نمره بسیار کمی گرفتم و با استاد دعوا کردم تعبیرش رو لطف میکنید؟

  52. صدراصدراsays:

    سلام من من یه محصل هستم و چند روز پیش امتحان ریاضی داشتیم و همه نمره کم گرفتیم و امتحان سختی بود... دبیرمون یه فرصت دیگه داد و گفت دو هفته دیگه دوباره امتحان میگیرم(هنوز نرسیده ) این شد که من دیشب خواب دیدم که تو این امتحان دوم هم کم میگیرم این نشانه چیه؟ نمرخ خوبه یا بد؟ یا اصلا به امتحان و نمره ربطی نداره؟ میشه راهنمایی کنید؟

  53. مهدی بیگی زادهمهدی بیگی زادهsays:

    سلام من پدرم خواب دیده من تمام نمره های درسیم رو خيلی خوب گرفتم و يک چرخ کنر برای من خریده و پدرم من رو خيلی دوست داره ولی الان من به خواطر اینکه کم درس میخونم زیاد پدر و مادرم به من اهمیت نمیدن لطفآ بگید چی میشه خواهش

  54. مهدی بیگی زادهمهدی بیگی زادهsays:

    سلام من پدرم خواب دیده من تمام نمره های درسیم رو خيلی خوب گرفتم و يک چرخ کنر برای من خریده و پدرم من رو خيلی دوست داره ولی الان من به خواطر اینکه کم درس میخونم زیاد پدر و مادرم به من اهمیت نمیدن لطفآ بگید چی میشه خواهش

  55. یک بندهیک بندهsays:

    من کلاس هشتم هستم و دیشب خواب دیدم نمره های من زیر 10 شده هست و رد شدم معنی این چیست؟

  56. ملیکاملیکاsays:

    من توی دو هفته امتحان ترم حضوری داشتم خب من نهم هستم و روز های انتخاب رشته هستم روز کارنامه گرفتن بود من کارنامه مو که گرفتم دیدم ریاضی ۱۱ علوم ۱۰ و فارسی هم نوشته بود به علت کم بودن نمره با من تماس بگیره بقیه هم صفر واییی خیلی بد بود من این همه خوندم گفتم خب من می‌خوام رشته تجربی بر دارم با این نمره نمیشه که اون جا پر پلیس بود هیچ کس بهم محل نمی‌داد به خاطر نمره کمم هیچ،، همش با خودم میگفتم مامان کجایی ترخدا این خواب باشه ترخدا همش میگفتم خواب باشه که بعد یکی بهم گفت اونجا یه کلید که در ها رو باز می‌کنه رفتم پیدا کردم و دادم به مدیر مدرسه و از خواب بیدار شدم 😭

  57. پارسا مرادیپارسا مرادیsays:

    من دیشب خواب دیدم امتحان ترم اول رو همه زیر ده بود تعبیرش چی میتونه باشه

  58. کاریاکاریاsays:

    سلام من خواب دیدم که در امتحانات نوبت اول نمره خیلی بدی گرفتم و رتبه اخر کلاس شدم ولی من همیشه رتبه برتر بودم معنیش چی میتونه باشه؟

  59. سید علی بسکابادیسید علی بسکابادیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم امتحان دادم بعد معلم من جلوی خودم برگه ی امتحان رو صحیح میکنه و میگه نمره ی بدی آوردی تعبیرش چی میشه

  60. سید علی بسکابادیسید علی بسکابادیsays:

    تورو خدا جوابم رو بدید دارم میمیرم از نگرانی چند روز چون چند روز دیگه نمراتم میاد

  61. MobibaMobibasays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که تو کارنامه ام پنج تا تجدید اوردم. و مامانم همش منو دعوا میکنه میگه این چه نمره ایه تو گرفتی در حالی که تو واقعیت همچین چیزی نبوده و من هنوز هم کارنامه ام و نگرفتم

  62. nargesnargessays:

    سلام وقت بخیر من چند شب پیش تو خواب دیدم معدل کارنامم بالاس معنیش چیه

  63. AndreadsiiAndreadsiisays:

    سلام خسته نباشید.من بنا بر دلایلی شخصی امتحان ترم اول رو افتادن و هیچکس به غیر مادرم نمیدونه ولی دیشب خواب دیدم کل خانواده فهمیدن و منو به شدت از هر لحاظ تحقیر شدم با اینکه این اولین بار بود و بخاطر یکسری مشکلات هم بود .این خواب چه تعبیری داره میشه بفرمایید ؟

  64. ندانداsays:

    خواب دیدم تمام کارنامم صفره و افتادم درسارو،امسالم کنکور دارم چندروطه ناراحتم تو این چندروز درست درس نخوندم، میشه بگین تعبیرش چیه؟

  65. عطاعطاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم در کارنامم تمام امتحاناتم به جز یکی که عربی بود بالای ۱۸ شدم و عربی را ۱۰ شدم آیا تعبیری دارد؟

  66. سحرسحرsays:

    سلام من امروز خواب دیدم که ریاضیم رو از ده چهار شدم ولی تا حالا هم اینطوری کم نشدم از چی میتونه باشه این خواب؟

  67. غزلغزلsays:

    سلام من نهمم و الان امتحانا شروع شده دیشب خواب دیدم در فرم الویت رشته مورد نظرم سوم شده بود تعبیر ش چیه؟

  68. کیاناکیاناsays:

    من خواب دیدم که آبجی ام در امتحان رد شده و خیلی ناراحت شدم طوری که سریع گریه افتادم و خود را به زمین میزدم اگه میشه لطفاً تعبیر خواب را بگویید سپاس

  69. Maryam zeynaliMaryam zeynalisays:

    من پریروز امتحان مطالعات پایانی دادم بعد دیشب خواب دیدم که امتحانمو تجدید شدم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  70. hinahinasays:

    سلام.من خواب دیدم که سر کلاس معلم به من گفت امتحانم ۲٠ نیست ولی خیلی هم بد نیست در حد خوبِ توصیفی.ولی من تا حالا همش تو امتحاناتم خیلی خوب میگرفتم.توی کارنامم برای مطالعات خوب زده شد و من نگران بودم نتونم توی آزمون استعداد های درخشان شرکت کنم.از خواب که بیدار شدم خیلی خوشحال بودم که یه خواب بود ولی به هرحال ترسناک بود،میشه تعبیرشو بگین؟

  71. Sepideh asghariSepideh asgharisays:

    سلام ببخشید من توی مدرسه ای درس میخونم که نباید نمرات پایین 15 و معدل پایین تر از 17 داشته باشیم که من متاسفانه در یک درس پایین و معدلم هم 16 میشد ولی خواب. دیدم که نمراتم همه بالای 15 و معدلم هم 18 بود تعبیر. خواب من چیه

  72. پویازارعیپویازارعیsays:

    سلام من دیشب مادرم خواب دیده که نمره کارنامه م خوب نبود تعبیرش چه میتونه باشه؟ سپاس

  73. مهسا امیریمهسا امیریsays:

    من خواب دیدم فرزندم که امتحان نهایی داده بود یکی دوتا از درس ها رو نمره بد گرفته لطف میکنید تعبیرش رو بگید ممنون

  74. پریا امینیپریا امینیsays:

    سلام تا چند روز دیگه کارنامه هامونو میدن و من خواب دیدم که یکی از درسا رو پاس نشدم اگه میشه تعبیرشو بگید لطفا

  75. غضنفرغضنفرsays:

    سلام من خواب دیدم امتحانم رو داده بودم و اطرافیانم و خودم میدونستیم که خرابش کردم و اطرافیانم سعی میکردن که بگن اشکالی نداره اگر قبول نشدی و اینا. تعبیرش چی میتونه باشه؟

  76. مائدهمائدهsays:

    سلام من تیزهوشان قبول شدم و میبینم در درس مطالعات نمره ۹ را گرفتم میشه تعبیر این خواب را بگید🙏

  77. پریا ساکیپریا ساکیsays:

    من دیشب خواب دیدم که امتحان ریاضی نمره پایین آوردم تعبیرشو میشه بگین

  78. ژالهژالهsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم یک صدایی بهم گفت آره اون معدلش به زور ۱۷ یا ۱۸ بشه.که من رو مورد خطاب قرار میداد.به نظرتون تعبیرش چیه؟خیلی ذهنم درگیره خواهشا جواب

  79. مهدیمهدیsays:

    من یه شب خواب دیدم که نمره من تو امتحان ریاضی شد ۱۰ از ۲۰. ولی یکی تو کلاسمون که اصلا درسش خوب نبود شد ۲۰ از ۲۰ روز بعد هم شدم ۱۷.۵ از ۲۰. تعبیرش چیه؟

  80. نازگل خدائینازگل خدائیsays:

    سلام من خواب دیدم دیر به مدرسه رفتم و دیدم دوتا از دوستام ۲۰ گرفته بودند ولی من نخونده بودم ولی امتحان و داد و من نتونستم بنویسم معنیش چیه؟

  81. نیایشنیایشsays:

    سلام من خواب دیدم که نمره علومم پایین شده و تو خواب گریه میکردم با اینکه سرگروه شدم

  82. فاطیمافاطیماsays:

    من خواب دیدم تو ی جاییم بعد کار نامم دستم اومده همه نمراتم بده مثلا ۶ شدم یا ۳- شدم در این حد بده تعبیرش چیه؟؟؟ توی واقعیتم بابام گفته اگه معدلت بالای ۱۸ باشه برات گوشی میخرم و منم ی چنتا امتحان مونده تا امتحانای خردادم تموم شه

  83. Niayesh...Niayesh...says:

    سلام من کلاس هشتم هستم و درحال حاضر مشغول امتحان های خرداد ماه هستم من توی امتحانا خیلی درس میخونم و نمره های خوبی میگیرم ترم گذشته امتحان مطالعاتمو ۱۸/۵ شدم و بخاطر همین از استرس و ناراحتی ک داشتم وزن کن کردم و از اینی ک هستم لاغر تر شدم هفته اینده هم امتحان نوبت دوم مطالعات دارم و از استرس اینکه هفته اینده نمره خوبی میارم یا نه شبانه روز استرس منو داره دیوونه میکنه .....پریشب خواب دیدم ک معلممون ب مامانم گفته ۱۸ میشه و این منو از پریشب تاحالا دچار ترس کرده تعبیر این خواب چیه؟! همچنین دیروزم خواب دیدم علوممو شیش شدم با اینکه همین پریروز امتحان دادم و نیم نمره بیشتر غلط نداشتم تعبیر هردوی اینارو اگر میشه برای ایمیل من بفرستید مرسی....

  84. ارمینارمینsays:

    سلام من در مدرسه بودم داشتم میرفتم رو گرفتن کارنامه دیدم تمام قابل قبول و 1 خوب و دوستم هم به این شکل افتاد و من هم خیلی ناراحتم

  85. ارمینارمینsays:

    میتونید تعبیر رو سریع تر بگید

  86. TTsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم ولی نمیدونم شب بود یا دم صبح اما خواب دیدم که کارناممو میگیرم و نمراتمو که میبینم مثلا درس تاریخ 1 شده بودم فلسفه 9 عربی منفی نمیدونم چه عددی بود عربی هم دقیقا یادم نیست بعد اخه من چند روزی هم هست فکرم همش مشغوله کارنامه نمراته بعد دیدم معدلمم 14 شده بود خیلی میترسم این خواب تعبیر بدی داره؟ یعنی نمراتم معدلم همینطور میشه؟ از صبح که از خواب بلند شدم حس خوبی ندارم

  87. نئونئوsays:

    سلام من دانش اموز هستم و خواب دیدم تو حیاط مدرسه کارناممو میگیرم و میبینم بیشتر جاهای نمره هام خالی و هیچی نوشته نشده ولی یهو رد میشه و میبینم معدلم یه چیز واقعا غیر طبیعی شده و شده بود ۳۵ و ۳۵ صدم و واقعا میترسم من از گرفتن کارنامم جا موندم و هنوز نتونستم بگیرمش و واقعا میترسم همین خوابو امروز مادرم هم دیده و عکس من رو با نمره ۱۵ رو کارنامم دیده و میگه موهاتو با ماژیک خط زده بودن و زده بودن رو دیوار مدرسه لطفا تعبیرشو بگین خواهش میکنم

  88. m.mm.msays:

    من هنوز کارنامه رو نگرفتم ولی خواب دیدم مامانم از جایی شنیده که معدلم شده ۱۷ و داشت بهم میگفت

  89. ریحانهریحانهsays:

    من در خواب دیدم که نمره کارنامم خیلی پایین است و ولی قبلش در حال خوردن یک سیب سرخ و تمیز بودم معنیش چی پیشه 🙏

  90. محنامحناsays:

    در خواب دیدم در هنر معلم به من ۱ داد و چند روز دیگه هنر داریم تعبیرش چیه ؟

  91. الیارالیارsays:

    من امروز یک خوابی دیدم که در درس ادبیات که معلم خودمون اومد از من سوال پرسید نتونستم جواب بدم صفر گرفتم البته اینکه این خواب فکر منو درگیر کرد فردا ان روز که خواب دیدم در زنگ سوم فارسی داریم نمیدونم دیگر این یک اخطار بوده که خوب درس فارسی را بخونم که فردا از من می‌پرسه یا نه

  92. معین علیپورمعین علیپورsays:

    من خواب دیدم که نمره امتحانم رو از تو آتش بیرون کشیدم ونمره ام منفی۱۸ شدهاست تعبیر ای چیه؟