چگونه همسر پيدا كنيم و ازدواجی موفق داشته باشیم

اگر چه میزان ازدواج در ده سال گذشته میان مردان و زنان کاهش یافته است، نشده مردم هنوز هم به دنبال ازدواج نباشند. توجه به روند اخیر در ازدواج ممکن است به شما سرنخ هایی در مورد چگونگی پیدا کردن یک همسری که با آن بتوانید ازدواجی قوی ایجاد کنید، بدهد.

مقاله ای نوشته ی : Sarah Schewitz, PsyD

قسمت 1

ملاقات زنان واجد شرايط در زندگی روزانه تان

چگونه در ازدواج موفق باشیم


1.

یک پروفایل آنلاین باز کنید. در پنج سال گذشته، دوستیابی آنلاین به راهی برجسته برای شما به منظور آشنایی با همسر بالقوه خود تبدیل شده است . آمار ها متفاوتند، اما اکثرا موافقند که دوستیابی آنلاین درصد قابل توجهی از ازدواج های جدید شمرده می شود.(بین 19 تا 35 درصد بسته به مطالعه)

• وقتی که نوبت دوستیابی آنلاین است، حق انتخاب های زیادی وجود دارد.

پیدا کردن همسر

2

قرار گذاشتن در محل کار برای پیدا کردن یک همسر. پس از بررسی دقیق سیاست دوستیابی کارکنان شرکت خود، سعی کنید کارمندی که جذاب میدانید را برای داشتن اوقاتی خوش و شامی زیبا دعوت کنید تا بتوانید صحبت کنید و امکان یک رابطه را کشف کنید.اگر او بنظر تردید دارد، می توانید زمینه ای خنثی تر را انتخاب کنید، مانند دیروقت بیرون رفتن با برخی از دوستان متقابل اداره.

از قرار گذاشتن با افرادی که برنامه ریزی می کنید، اجتناب کنید. اکثر شرکت ها این را "برادرانه سازی" تعریف می کنند و می توانند از زمینه های اخراج در نظر بگیرند، زیرا مدیران به طور کلی انتظار دارند علاقه مندی را در میان کارکنان نشان ندهند.

• در بعضی موارد، به عنوان یک برنامه ریزی، ممکن است یک کارمند با درخواست بیرون رفتن شما احساس ناراحتی کند، که ممکن است به اتهامات مزاحمت جنسی منجر شود.

روش های یافتن همسر خوب

3

صرف وقت با دوستان خود و دوستی با دوستان آن ها. تا 19 درصد از مردم، همسران خود را از طریق دوستان وارتباطات اجتماعی ملاقات می کنند. اگر شما زیاد همسو با رفقایی نیستید که شما را به سمت رابطه کورکورانه می کشانند، همیشه می توانید شرکت در پارتی های خانگی، مهمانی های شام، سفرهای آخر هفته و فعالیت های دیگر را نکته ای برای گسترش دایره اجتماعی خود در حین لذت بردن از وقت گذرانی با دوستانتان، در نظر بگیرید.

4

برای یک زن نوشیدنی بخرید. حدود نه درصد از مردم با همسرشان در کلوب ها یا بارها ملاقات می کنند. اگر شما صحنه کلوب را بیشتر با فاز خود یافته اید و به دنبال یک همسر مشابه هستید، باید تلاش کنید تا توجه شرکای زندگی احتمالی را از موسیقی، چراغ ها و دیگر دوستداران باشگاه، به سرقت ببرید.

• برای افزایش شانس ملاقات با همسر، ممکن است بخواهید از تکنیک های دیگر علاوه بر شکار خانم در باروکلوب استفاده کنید.

• افرادی که به بار ها می روند اغلب به دنبال دیدار با کسی هستند. گرچه، تضمینی برای تمایل به یک رابطه متعهد، نیست.

ازدواج موفق

5

دیدار با زنان در کلیسا یا تجمع مذهبی خود. اگرچه تنها چهار درصد از مردم گزارش کرده اند که با همسرشان در کلیسا ملاقات می کردند، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که زنانی که در دیدارهای مذهبی ملاقات می کنید، علایق و ارزش های مشابهی را نیز خواهند داشت. این اغلب می تواند پایه و اساس یک رابطه باشد که به یک تعهد پایدار شکوفا شود.

• دوستانی که شما در جلسه مذهبی پیدا میکنید، همچنین می توانند شما را به زنان با اصول مشابه با خود معرفی کنند، که می تواند منجر به جفت گیری مناسب شود.

قسمت 2

پرداختن به دیدار با زنان

1

به یک تیم ورزشی ملحق شوید یا یک کلاس بگیرید. هرچه افراد مشابه بیشتری را ملاقات کنید، شانس بیشتری وجود دارد که خود آن افراد زن رویاهایتان باشد یا شما را به او معرفی کنند. علاوه بر لیگ های ورزشی، شما ممکن است یک کلاس در یک مرکز اجتماعی منطقه ی مورد علاقه تان بردارید، مانند:

• پخت و پز

• نویسندگی خلاق

• رقص

• عکاسی

• رنگ آمیزی

• استندآپ کمدی


آموزش یافتن همسر

2

دوباره با افراد دوران کودکی خود ارتباط برقرار کنید. داشتن یک تاریخ مشترک می تواند یک پیوند قوی بین شما وهمسر بالقوه آینده شما ایجاد کند. شما ممکن است با یک دوست قدیمی یا همکلاسی در مجامع یا از طریق فیس بوک دوباره ارتباط برقرار کنید. از طریق نگاه کردن به پروفایل ها و اعلانات فارغ التحصیلان، از محل زندگی آشنایان دوران کودکی خود مطلع شوید و در نظر داشته باشید که به چند نفر اندک که فکر می کنید به راحتی با هم جفت می شوید، بپردازید.

• به منظور داشتن یک پس زمینه فکری به اشتراک گذاشته شده، باید به طور نسبی، پیشنهاد ساده ای به او باشد که با شما قهوه ای و یا شاید غذایی بخورد.

چگونه همسر پیدا کنم

3

دعوت نامه های عروسی را قبول کنید. عروسی جشن های شادی هستند که در آن تعدادی از دعوت شدگان فکر میکنند به سمت وضعیت تاهل خود کشیده می شوند و مراسم عروسی یک رویداد بزرگ برای پیدا کردن یک شریک ازدواج است. از زنان مجردی که در مراسم عروسی ملاقات می کنید، برای رقص دعوت کنید ، و سپس زمانی که شب تمام شد، کارت خود را به او داده و پیشنهاد دیداردوباره بدهید.

چگونه همسر خوبی پیدا کنیم

4

زنان را در کارهای داوطلبانه ملاقات کنید.کار داوطلبانه دارای مزایای سالم زیادی است مانند کاهش درد مزمن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی، اما همچنین شما را با افراد هم فکر مرتبط می کند. این معمولا به یک پایگاه قوی مبنی بر اینکه شما می توانید یک رابطه برقرار کنید و بعد از آن،به یک ازدواج تبدیل می شود.شما ممکن است همسر خود را به داوطلب شدن در موارد زیر بیابید :

• باغ جامعه{زمینی که توسط داوطلب ها کشت شود}

• یک رویداد محلی جامعه، مانند یک جشنواره.

• پروژه بهبود جامعه، مانند تمیز کردن جامعه.

ازدواج موفق ، یافتن همسر

5

به رویدادهای اجتماعی بروید. نوع رویداد هایی که ممکن است بروید ،زنانی که علایق مشابه دارند را نیز جذب میکند. اکثر مردم به منظور این که اجتماعی شوند، به این نوع اجتماعات می روند، که می تواند کار شما را برای پیدا کردن نیمه تان آسان تر کند. اگر شما خجالتی هستید و فکر می کنید که دشوار است که آن را به تنهایی بروید، باید

• زنان را در یک جامعه cookout{که در آن آشپزی کرده و غذا می خورند} ملاقات کنید.

• با فرد خوش روتر در نمایشگاه های محلی موسیقی / هنر، اجتماعی شوید.

• در جشن ها و جشنواره های جامعه شرکت کنید.

قسمت 3

استفاده از تمایلات ازدواج به مزیت شما

1

در نظر داشته باشید که با گرایش های مورد علاقه ازدواج به ایالت جدیدی بروید. اگر شما جوانتر از 27 سال هستید، بهترین ایالت برای ازدواج، وایومینگ، اوکلاهما، آرکانزاس، آیداهو و یوتا هستند. اگر شما بیش از 30 سال هستید، کانتیکت، رود آیلند،نیوجرسی، ماساچوست و نیویورک را امتحان کنید، جایی که عروس و دامادهای مسن تر آن جا هستند.

• در اکثر ایالت ها، سن متوسط زیر 30 سال است. اولین آمارهای ازدواج برای مردانی که بیش از 35 سال سن دارند، در حال کاهش است، بنابراین در هنگام تغییر مکان، این مسئله را در نظر بگیرید.

پیدا کردن همسر جوان

2

سعی کنید به دنبال کسی که کمی جوانتر است باشید. مطالعه ای توسط مجله اروپایی تحقیقات عملیاتی انجام شده که مشخص شده هنگامی که همسر پنج سال از شوهرش جوانتر باشد، بالاترین میزان موفقیت ازدواج را دارد. اگرچه تضمینی نیست که یک زن جوان برای شما مناسب است، این را در نظر بگیرد که زمانی که در حال جستجوی همسر هستید ممکن است شانس شما را برای یک رابطه دلنشین بالا ببرد.

3

به کالج بروید یا به کالج بازگردید. مطالعه اطلاعات فیس بوک نشان داد که 28 درصد از کاربران متاهل فیسبوک همسران خود را زمانی که در کالج حضور دارند، یافتند. بهترین دانشکده ها برای مردان برای پیدا کردن همسر، کالج مارتین لوتر، دانشگاه هاردینگ و کالج بایبل فیس باپتیست بودند.

• دیگر انتخاب های خوب شامل استنفورد، هاروارد، دانشگاه جورجیا، کالج بوودین، دانشگاه تگزاس، آستین، کلمبیا، دانشگاه شیکاگو، کالج ولزلی، وندربیلت و موسسه آشپزی آمریکا است.

• در سال 2006، نیویورک تایمز گزارش داد که میزان ازدواج برای افراد مجرد بالای 40 سال بدون تحصیلات دانشگاهی کاهش می یابد. نرخ تحصیلات عالی زنان ممکن است موجب کاهش ازدواج زنان و داشتن وابستگی اقتصادی بیشتر گردد. یک مدرک دانشگاهی ممکن است احتمال ازدواج شما را افزایش دهد.

آموزش هایی برای یافتن همسر مناسب

4

به دنبال کسی در همان سطح اجتماعی باشید. بسیاری از گزارش ها حاکی از این است که زنانی که به موبایل و حرفه تمایل دارند، دنبال مردانی اند که از لحاظ بلندپروازی مشابه باشند. سایت هایی مانند itsjustlunch.com خدمات دوستیابی را برای افرادی که مشغول و کاری هستند، ارائه می دهند.

• قرارگذاشتن خارج از سطح اجتماعی شما می تواند مشکلات زیادی را در یک رابطه ایجاد کند، مانند حالتی که شما احساس ناامنی می کنید که نمی توانید شیوه زندگی دلخواه او را تامین کنید.

• همچنین فقدان تجربه زندگی مشترک بین شما و همسر بالقوه شما می تواند باعث اختلاف گردد.

پیشنهاد جدید :

چگونه در سال اول ازدواج موفق باشیم؟

1 نظر

  1. Casra  SalehiyanCasra Salehiyansays:

    Donbale ezdevaje movafagh dar akhlagh va raftar va eshgh vaghiee hastam