تعبیر خواب پیام و پیامک

اینکه در رویا پیامی برای شخصی ارسال می کنید و یا از شخص دیگری پیامی دریافت می کنید، می تواند معنای بسیار پیچیده ای داشته باشد. حتی گاهی اوقات تعبیر خواب پیام و پیامک به تفسیر رویاهای قبلی شما مربوط می شود و به تنهایی اهمیتی ندارد.

کلیات تعبیر خواب پیام و پیامک

تعبیر خواب پیام و پیامک اغلب با موضوع ارتباطات همخوانی دارد. دریافت یک پیامک در رویا به معنای اتفاقات جدیدی است که در زندگی شما رخ می دهد. تعبیر خواب پیام و پیامک گاهی اوقات پیچیدگی های خاص خود را نیز دارد. به عنوان مثال اگر پیام متنی بر روی گوشی شما بود و همراه با آن یک پیام صوتی نیز دریافت کردید، نشان دهنده پیچیدگی شرایط پیش روی شماست. در زندگی اتفاقاتی رخ می دهد که برای شما دشواری هایی به همراه دارد. در برخی از منابع قدیمی تعبیر خواب، ارسال پیامک متنی نیز به شرایط دشوار زندگی در آینده ای نه چندان دور تشبیه شده است. 

اما در منابع غربی جدید حتی به نوع گوشی تلفن همراه نیز اشاره شده است. به عنوان مثال تعبیر خواب پیام و پیامکی که بر روی صفحه گوشی آیفون خود مشاهده می کنید، به این معناست که فردی تبدیل به یک دوست صمیمی برای شما خواهد شد. اما اگر قادر نباشید آن پیام را باز کرده و یا متن آن برای شما در رویا ناخوانا بود، به مشکلات ارتباطی اشاره می کند که سد راه شما در زندگی خواهد شد. برخی از معبرین بر این باورند که دیدن پیام و پیامک در رویا برای افرادی رخ می دهد که سعی دارند پیام رویاهای پیشین خود و یا رویدادهای زندگی و پیام های کائنات را درک کنند! به مثال زیر در تعبیر خواب پیام و پیامک توجه نمایید:

مردی در خواب احساس می کند که فرد دیگری سعی دارد پیامی به او برساند اما صدای او رسا نبوده و این مرد قادر به شنیدن کامل پیام نیست. مرد بیننده رویا در شب های گذشته نیز رویاهای زیادی دیده اما همیشه آن ها را نادیده گرفته است. این خواب به او می گوید که رویاهای قبلی سعی دارند چیزی به او گفته و پیامی برسانند. در حالی که او قادر به درک آن ها نیست!

تعبیر خواب پیام و پیامکی که صدای دریافت آن به گوش می رسد!

تعبیر خواب پیام و پیامک گاهی اوقات جزئیات دیگری را به جز متن پیام در بر می گیرد. به عنوان مثال اگر فقط در رویا صدای دریافت یک پیامک به گوش شما رسید، نشان دهنده عدم اطمینان شما از برخی احساسات درونی است. این احساسات ممکن است از طرف شما و یا از طرف فردی دیگر باشد. در هر حالت شما نوعی ناامنی و عدم اطمینان احساس می کنید. گاهی نیز چنین رویایی به عدم اعتمادبنفس تشبیه شده است. یا شاید خبری تازه به گوش شما رسیده اما نسبت به صحت آن اخبار مطمئن نیستید. اگر قادر بودید متن پیام را نیز به خاطر آورید، آن را به شکل نمادین تفسیر کنید و در کنار این بی اعتمادی و عدم اطمینان قرار دهید.

تعبیر خواب پیام و پیامک متنی

تعبیر خواب پیام و پیامکی که با محتوای متن نوشتاری ارسال و یا دریافت می شود، به نوعی ارتباط جدید اشاره دارد. اگر شما در رویا پیامک متنی و یا نامه ای به شکل نوشتاری دریافت کردید که متن آن کوتاه بود، نشان دهنده شکل گیری یک رابطه کوتاه در زندگی شما است. اگر متن پیام نوشته شده به زبان انگلیسی بود بایستی شرایطی را پیش بینی کنید که می تواند رابطه کوتاه مدت شما را تحت تاثیر قرار دهد. این شرایط عمدتا بیرونی خواهد بود. مانند دخالت اطرافیان. گاهی اوقات متن پیام های دریافتی ما در رویا پر از کلمات عجیب و غریب است که به شکل نامنظمی نوشته شده است. در چنین حالتی تعبیر خواب پیام و پیامک به ما هشدار می دهد که بایستی بیشتر نسبت به استراحت خود دقت کنیم و زمان بیشتری را به خود اختصاص دهیم. این رویا به خستگی ذهنی ما مربوط می شود. اگر این پیام ناخوانا را در گوشی تلفن همراه خود دریافت کردید، بایستی نسبت به انتخاب دوستان و روابط صمیمی با همکاران خود دقت بیشتری نمایید چرا که یک ارتباط اشتباه و مخرب می تواند حتی منجر به خراب شدن رابطه خوب و طولانی دیگری در زندگی شما شود.

تعبیر خواب پیام و پیامک عاشقانه و دوستانه

تعبیر خواب پیام و پیامکی که از معشوق خود در رویا دریافت می کنید، پیشنهاد دهنده یک رابطه عاشقانه جدید است! اما اگر دوستی در رویا پیامی برای شما ارسال می کند به این معناست که احتمالا در زندگی بیداری شخصی سعی دارد قصد و نیت شما را مورد بازپرسی و بررسی بیشتر قرار دهد. این موضوع می تواند در مراحل کاری یا پیشنهاد های مهمی مانند پیشنهاد ازدواج رخ دهد.  

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

298 نظر

  1. VidaVidasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که پسر خاله ام بهم پیام داده، که هرکی نمیدونه من و تو خوب میدونیم و10 ساله که عاشق هم هستیم، وبهم میریسیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری ندارد

  2. نگارنگارsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم ک قهریم باهم بهم پیام داده بیا تلگرام ...ینی میخواسته برم تلگرام که یه صحبتی باهام بکنه ...دیگه نفهمیدم چه صحبتی داشت ...فقط پیام داده بود بیا تلگرام ?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، پیشگویی نسبی درخصوص اتفاقات خوبی است که دیگران برای شما رقم می زنند

  3. امیرامیرsays:

    با سلام.من در خواب دیدم با دوست دخترم که دوهفتس قهریم پیام داده که بیا دوباره باهم دوست بشیم و دلم برات تنگ شده.خاستم ببینم تعبییرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به معنای اتفاقات جدیدی است که در زندگی شما رخ می دهد.

  4. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    بـاسـلـام البته بـاعـرض پـوزش قبل اینکه خـوابـمـوتـعـریـف کـنـم این روهم خواستم گفته باشم ک شایدخاطرم جمع باشه هرچند ک شمابی وقفه خیلی زحمت میکشیدو وقت میزارید وخیلی ممنون ازاین بابت? وقتی باطرفم از29دی 97 سالی ک گذشت توتلگرام بعداز زدن حرفایی بهم دیگـه من باهاش تموم کردم و گفتم شمارموازگوشیت پاک کن ودرآخرگفتم خوش بودک رفتی...طرفم پی ام داد پاک میکنم منم بهش گفتم امیدوارم. تـا اینکه 3ماه بعد ینی تو فروردین ماه 98 چندماه پیش 2بارخوابشو البته بافاصله دور تو خودفروردین ماه خوابشودیدم حالا ب قول بعضیاک میگن شایدخیلی بهش فکرمیکنی یاتو ذهنته باعث شده خوابشو ببینی خب شـایـدب این علت بوده باشه!...تو اون مدت چون رسما و ب طور جدی باهاش ازطرف خودم باهاش تموم کردم و عذاب وجدان داشتم ازاینکه شایدمن مقصربوده باشم بیشترمنوناراحت میکردو منتظربودم ک پی ام بهم بده تا ازش معذرت خواهی کنم تااینکه بعداز2تاخوابی ک البته بافاصله،توفروردین ماه ازش دیدم یکی ک توماشین بودم باهاش و مثلارفتیم دوربزنیم ک توپارک پیاده شدیم ودنبال ی جایی برانشستن میگشتیم تااینکه سرازکنار یـه ساختمون نیمه کاره ودرآخرتو ی فروشگاه بزرگ خرید سردرآوردم ک تو ی مغازه رفتم واونم اومد داخل همون مغازه ای ک من بودم و یادم نیس احساس کردم یافک کردم اون میخواد من براش چیزی بخرم ولی نخریدم بعد رفت ،وقتی رفت من پشت سرش صداش زدم گفتم کجا؟!!جوابی نداد دیگه خوابم تموم شد...واین خواب رو شماتعبیرشوقبلاگفتین بـار2توهمون فروردین ماه خواب دیدم بامامانم رو ی ارتفاع وایساده بودیم و سد و رودشفاف و تمیز رو نگامی کردیم ک طرفمو دیدم تو اون رود شنامی کرد وطرفمو ب مامانم نشون دادم گفتم مامان اوناهاش مثلااسم طرفموبردم...جـالـب ایـنـجـاسـت دقیقا10خردادروزجمعه خودش بهم پی ام داد و11خردادشـب شـنـبـه هم بامامانم بیرون بودم ولی مامانم نفهمید ک میخواست منوببینه و منم به طـرفـم گفتم باشه فرداپس فرداشب ،اونم گف من فرداپس فردانیستم همون شـب هـمـودیـدیـم.دفـعـه قـبـل بااینکه رسما و ب طورجدی باهاش ازطرف خودم تموم کرده بودم بیشتر بخاطراینکه فک میکردم مقصربودم ناراحت بودم و بهش فک میکردم وهـمـش توذهنم بود ولی فقط 2بارتوفروردین ماه اونم بافاصله ک خدمتتون عرض کردم خوابشو دیدم ،ک شایدب خاطرفکرکردن زیادو توذهن بودن بوده باشه الانم رسماقهرنیستیم فقط حداقل من فک میکنم ب خاطر ی دلخوری ازهم اینکه ج پی ام منو شایدازروی عصبانیت یاناراحتی بعد5روز ب تاخیرجواب داد ومنم درمقابل جواب پی امی ک ب تاخیرداده بود1ماه و19روزی میشه جوابشو ندادم قـهـریـم...ولی 6مـرداد1شـنـبـه شـب همین 6روزپیش خواب دیدم تو واتس بهم پی ام داده بود وتو قسمت نوار واتس آپ چشمم ب ی استیکر ناراحت ک ازگوشه ی چشمش ی قـطـره اشک ریخته بودافتادبعد درست ک نگاکردم دیدم کانال فرستاده بودوهمون استیکره کنارش بود ولی پی امشو بازنکردم دیگه بیدارشدم بـبـخـشـیـد ک سـرتـونـو ب دردآوردم بـازم خـیـلی خـیـلی شـرمـنـده بـاتـشـکـر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است تعبیری درست ندارد

  5. دلارامدلارامsays:

    سلام. من حدود 1ماه میشه که از عشقم خبر ندارم .. چون از خانوادش خاست ک بیان خاستگاری من و پدرش مخالفت شدیدی با خاسته ی اون کرد . الان یه ماه همه چیزشو ازش گرفتن ک فقط با من در اتباط نباشه . منم همین شرایط رو دارم .. هر شب خاب عشقمو میبینم . دیشبم خواب دیدم ک بهم از واتساپ پیام داد بعد بهم زنگ زد تمام اتفقاتی ک این مدت از هم دور بودیم رو بهم گفت . مثل اینکه خانوتدش هم کم کم داشتن با ازدواج ما موافقت میکردن . بعد تلفن حرف زدنمون دیدم رفتم مهمونی ک فامیلامون اونجا جمع ان همه با هم حرف میزدن اما یادم نمیاد در چه موردی بود .. تو خواب دیدم ک خوابیدم بعد مهمونی .....باز بیدار شدم و دیدم عشقم دوباره پیام داده ک بعدش کلا بیدار شدم از خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشغولیت ذهن شما از این باب است و جای نگرانی وجود ندارد

  6. فاطمہفاطمہsays:

    سلام و خستہ نباشید۔ حدودا شش سال پیش با خانومی درگیریہ لفظی داشتم چند وقتیہ از کارم خیلی پشیمونم و با اینکہ اون خانم قصد خیانت بمن رو داشت الان مطمئن نیستم کہ واقعا منم مقصر نبودم! چند وقتیہ میخوام باھاش صحبت کنم اما موفق نشدم دیشب خواب دیدم بہ شمارہ من چند تا پی ام دادہ اما تو خواب باخودم میگفتم لابد فکر کردہ این خط دست ھمسرمہ۔۔اما باز از ھیچی بھترہ وبہ نقش ھمسرم میخواستم باھاش سرہ صحبت رو باز کنم کہ۔۔بیدار شدم ۔ ممنونم از پاسخدھیتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما در این باب است

  7. nafasnafassays:

    سلام من کسی ک دوسش دارم گوشیش دست خودش نیست دست دخترشه و ی خوابی دیدم ک : من بهش پیام میدادم ک حالم بده و اینا بعد دختره جوابمو داد گفت توچرا اینقدر خودتو عذاب میدی و... گفت ک من خواهرم رفته خارج ازکشور الان چون کنجکاوی بهت میگم رفته ( اسم ی کشوری گف یادم نیس) و خیلی باهم حرف زدیم بعدش گفت ک من میخوام بلاکت کنم گفتم ن من میمیرم توروخدا این کارونکن و میگف ک مجبورم و..و در اخر نکرد و من از خواب بیدار شدم... تعبیرش کنید حالا من میترسم که پی ام بدم و اینطوری بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مشوش بودن ذهن و مشغولیت ذهنتان ازاین باب تعبیر میشود

  8. امیرامیرsays:

    دیشب خواب دیدم از طرف عشقم برام پیامک بلند و طولانی اومده ولی متنش خوانا نبود... ولی احساس خوبی داشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بازتابی از زندگی واقعی شما و نگرانی‌های شماست.

  9. ffsays:

    سلام من دیدم که توی خونه خودمون داشتم اس ام اس فکنم با واتساپ میدادم بعد یهو متوجه شدم که اون پسری که بهش پیام میفرستم پیش خودم تو خونمونه حتی یادمه جای خوابمونم نزدیک به هم پهن شده بود با اینکه هیچ کارم بود ولی تو خونمو بودو باهم صمیمی بودیم و البته توی خواب هم متوجه بودم که خودم همسر دارم(توی بیداری هم عقدم)تو خوابم بنظرم احساس کردم که این پسر مثله ایکه خواستگاره برا بچه ی برادرم( درصورتیکه توی بیداری به هیچ وجه برادرم دختر بزرگی نداره که دم بخت باشه.) thank

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روزمرگی در زندگی است

  10. ترلاترلاsays:

    سلام من خواب دیدم ازطرف کسی که دوسش دارم،ولی هیچ تو دنیای واقعی اظهار علاقه نمی کنه برام پیام داده که دوست دارم منم توخواب کلی لز این پیام خوشحال شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشوش بودن ذهن از این موضوع است

  11. فاطمهفاطمهsays:

    روز بخیر. خواب دیدم دوست پسرم‌ بهم پیام داد و از موقعیتش گفت که کجاست، و فکر کنم دچار کسالت شده بود. بعد بهو دیدم رو صفحه گوشی خواهرم هم دقیقا همین پیام ازش اومد!!!!! خیلی ناراحت شدم که با دیگران هم همین رابطه رو داره...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیری ندارد

  12. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم به پسری که باهاش در ارتباط عاطفیم پیام میدم ولی اصلا جواب نمیده نگران میشم که نکنه ترکم کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حساس بودن شما نسبت به رابطه است

  13. لیلالیلاsays:

    سلام تو خواب دیدم که دارم تلگرامم را چک می کنم که پیامی از دوستم که واسطه خواستگار پارسالم بوده رو می بینم( من دربیداری تمام چت های قبلی با این دوستم را پاک کردم ) این شکلیه:تاریخچه گفت وگوپاک شده است بعد پایینش پیام دوستم که تو خواب نفهمیدم چی بود اما خیلی خوشحال شدم و حدس زدم میخواد دوباره حرف همان خواستگار رو پیش بکشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات جدیدی در زندگیتان رخ دهد

  14. یسنایسناsays:

    سلام و خسته نباشیدصبح خواب دیدم که خواهر شوهرم پیام صوتی به واتساپم فرستاده.شیش هفتا آهنگ بود که من فقط یکیشو گوش دادم.و در واقعیت حدود یک ساله که هیچ ارتباطی با این خانم ندارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات جدیدی در زندگی شما رخ دهد

  15. هستیهستیsays:

    سلام من خواب دیدم از طرف آقایی که دو ماهه دیگه با هم ارتباطی نداریم برام پیام اومده که دلمو نشکن هر چند این جدایی بخاطر مخالفت خانواده او برای ازدواجمون بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهند ه به وجود امدن اتفاقات تازه ای در زندگیتان باشد

  16. هستیهستیsays:

    ممنونم از پاسختون دو هفته پیش هم خواب دیدم دزد اومده تو اتاقم و یکسری وسایلمو برده نه خود دزد رو دیدم ئ نه بقیه خونه رو این چه تعبیری میتونه داشته باشه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مورد حسادت واقع شوید

  17. تنهاتنهاsays:

    سلام من و دوست پسرم به تازگی جدا شدیم خواب دیدم که ایشون به من پیام دادن ولی من تا میخوام باز کنم و این پیامی که دادن رو بخونم حذف میشه دیگه نمیتونم بخونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه ناکام ماندن در انجام کاری و اندوه و ناراحتی است

  18. تتsays:

    سلام بنده خواب دیدم که با یه دختر خانمی تو ماشین مدل بالاشون نشسته بودم. با دختری که از طرف او ی جورایی خیانت شکل گرفته و هیچوقت قبول نکردن این موضوع رو رابطع رو تموم کردم. تو پیامشون این بود که بیا باهم بریم چین ( اسم شهرشو بادم نیست ) و من به پیامشون با اینکه جون میدادم جواب بدم جواب ندادم. اون دختر خانوم راننده گفتن شما دوتا که این همه عاشق همین چرا بهم برنمیگردین و من همش نگام به کوشیم بود...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات جدیدی در زندگیتان رخ دهد که موجبات ارامش شما شود

  19. گلیگلیsays:

    با سلام خواب دیدم. کسی را که خیلی دوستش د ارم پایین پیام‌های دیشبمون به حالت امضا نوشته بود خیلی دوستت دارم. در ضمن در بیداری واقعا نمیدونم چقدر منو دوست داره...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است افکار و ایده های جدیدی را در ذهن خود بپرورانید

  20. SaraSarasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کسی که قبلا باهاش دوست بودم بهم تو واتساپ چند تا پیام داده و دوتا عکس از خودم برام فرستاده بود پیامارو خوندم ولی دقیقا یادم نیس که چی گفته بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به معنای اتفاقات جدیدی است که در زندگی شما رخ می دهد.

  21. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم یه خانمی واسم پیام داده که این هفته ایی که میاد شنبش زهرا نتیجه اشو میگیره قبول میشه و باید برید زیارت امام رضا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده عدم اطمینان شما از برخی احساسات درونی است. این احساسات ممکن است از طرف شما و یا از طرف فردی دیگر باشد.

  22. تنهاتنهاsays:

    سلام چون در آستانه طلاق هستم...خواب دیدم همسرم بهم پیام داده و متن پیام فک میکنم ی طوری بود انگار فحش بود ولی من هم میخواست ک من بهش بگم برگرد ک یهو بیدار شدم ساعت ۵یا۶ بود البته متن رو مطمئن نیستم میشه تعبییر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهند ه به وجود امدن اتفاقات تازه ای در زندگیتان باشد

  23. دینادیناsays:

    سلام من خواب دیدم کسی رو که دوسش دارم بهم پیام داده بود اون تو خواب یه چیزی گفت که من ناراحت شدم بعدش هی پیام میداد که نکنه از دست بده منو بعدش یه متن فرستاد برام ومی گفت نزار ،چندبار این کلمه رو تایپ کرده بود بعد نوشت نزار رابطمون بهم بخوره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما نشانه علاقه و محبتتان است

  24. سمیراسمیراsays:

    سلام وقت بخیر من در عالم خواب دیدم پیامی بهم ارسال شده و از طرف همکلاسم که آقاهستن کسی که قبلا دوسال باهم درارتباط بودیم و دوستشون داشتم اماالان نه هفت ماه پیش باهم رابطه مون بهم خوردبه خاطر بی احترامی و برخورد بدی که باهام داشتن و من هم 7 ماه هست که با ایشون ارتباط ندارم دیگه دوستشون ندارم و اما و من هم دراون پیام جواب بهشون دادم مزمون این پیام هم تا جایی که یادمه ????? ی همچی چیزی بود چ چیزی شبیه به پشیمانی وندامت درحالی که ایشون هیچوقت ی همچین چیزی نمیفرستادن من هم یادم نیست بهشون چی فرستادم ولی یادمه صفحه چت از گفتگو پر بود یعنی چندین چت ردو بدل شد . نکته اینجاست که "بعد از ایشون با یکی از همکلاسای دیگه ام دوست شدم ایشون آقای مهربان و فهمیده ای هستن که در کارشون موفق اند وبا ایشون در کارشون همکاری کردم و حالمو بهتر کردن " بعد ازین که از خواب پاشدم پیام ایشون رو روی صفحه گوشیم دیدم. ممنون میشم اگه بگید تعبییرشوتا ازین دل مشغولی دربیام .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبرها و اتفاقات شیرین و دوست داشتنی در انتظار شماست

  25. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم کسی که عاشقشم به من یه استیکر خنده فرستاده ولی متنش یادم نمیاد و بعد من ذوق مرگ میشم و دوباره چک میکنم اما میبینم که اون عشقم نیست و عکس تغییر میکنه و یه ادم دیگه میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خبر است ممکن است اخباری به شما داده شود

  26. ممدممدsays:

    سلام در خواب دیدم که دخترکی ازش خوشم اومده بهم پیام داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ذهنی مشوش است

  27. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم ک برادرشوهرم مرتب پیامای عاشقانه برام میفرسته و منم اول جوابشو میدادم بعدش کلی میترسیدم ک نکنه شوهرم این پیامارو ببینه.تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوشایند به شما برسد

  28. بهاره جلالیبهاره جلالیsays:

    سلام ،،چند روز پیش تولد یکی از دوستام بود و من بهش تبریک گفتم اونم خیلی سرد جوابم داد بعدش منم دوباره بهش پیام دادم هی انلاین میشه ولی جواب نمیشه دیشب خواب دیدم ک بهم پیام داده ک خیلی دوستم داره و گفت ک من نمیدونم چرا این رابطمون بهم خورد تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری جدیدی به شما برسد

  29. فردین عیسی پورفردین عیسی پورsays:

    سلام وقت بخیر من امشب خواب دیدم ک عشق اولم ینی تنها عشق زندگیم که ی سال پیش تنهام گذاشته بود بهم پیام داده و مکالمه متنی داشتیم من از شدت هیجان تو خواب هم دست پامو گم کرده بودم تعبیرش چیه چراغ سبزی هم داد مثلا : با ناز گفت چه خبل؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اخباری است که به شما خواهد رسید

  30. MaryamMaryamsays:

    سلام. من خواب دیدم در جای سرسبزی هستم. و عشقم بهم پیام داده ولی من بهش گفتم گوشیم دست فلانی هست پیام نده.اونم قبول کرد. تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در موقعیت های لذت بخشی قرار بگیرید

  31. سهیلاسهیلاsays:

    من خواب دیدم ک دوستی ک مدت هاست با او در ارتباط نبوده پیامک دریافت کرده ام و اینکه در خواب احساس میکردم پیام اشتباهی فرستاده چون موضوع در باره ی فوتبال بوده و یک پیام صوتی هم داشت ک در اون بسیار با بی حالی حرف میزند در آخر خواب فک کردم شاید می خواهد دوباره با من ارتباط بگیرد چون پریروز هم یک خواب در رابطه با او ک دارم تماس میگیرم دیده بودم ک در آن هم هردو بصورت نامانوس حرف میزدیم انگار ک قهریم . این اواخر هم بدون اینکه حرف بزنیم از طریق استوری متنی گذاشتن ک من را بسیار آزرد و من از اون موقع ب ایشان از طریق اینستا جویای احوالشان نمیشم ، و فکر میکنم خودش هم نیازی ب من ندارد. دیگر به او فکر نمیکنم اما این خواب چ معنی می ده؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیشتر به دلیلی درگیری و مشوش بودن ذهن و فکر شما از این موضوع است

  32. زکییزکییsays:

    سلام من چندباره خواب میبینم منو معشوقم که درحال حاضرازهم جداهستیم بهم پیام میدیم تو خواب اولم مطمعن بودیم که بهم میرسیم میگفت دیگه مال هم شدیم اما تودوتا خواب بعدم توپیاماش میگه بزارببینم اوضاع چطور میشه (نه اینکه بخواد گولم بزنه شرایط خونشون خوب نیست)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما میتواند نشانه افکار ذهنیتان و مسائلی باشد که فکرتان را درگیر کرده

  33. marymarysays:

    سلام خواب ديدم خواهر همسرم(با همسرم در حال جدايي هستيم) به من پيام داده و من نمي فهميدم چي نوشته اما حس خوبي داشتم و يه كبوتر سفيد هم كنار گوشي موبايلم نشسته برد بعد يدفعه يه شتر مرغ وارد اتاق شد و دور من ميچرخيد و من به شدت وحشت كرده بودم و نميتونستم صحبت كنم ميشه لطفا تعبيرش رو بگين ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده درگیری ذهن شما از این موضوع است و ممکن است اخباری به شما داده شود

  34. جوادجوادsays:

    سلام! دختری که تو واقعیت دوستش دارم، تو اینستاگرام بلاکم کرده ولی حالا خواب دیدم که بهم پیام داده و گفته من رو خیلی دوست داره و یه قلب برام فرستاده! یک هفته هم هست که هر شب به مدل های مختلف خوابش رو می بینم مثلا: ۱- از پنجره خونشون خودش رو آویزون کرده بود طوری که با پاهاش خودش رو به پنجره گرفته بود و سرش رو به زمین بود و تکون می خورد، منم خیلی ناراحت بودم که بیفته و می خواستم از این کار منعش کنم. ۲- کنارم نشسته بود و لباس عروسی تنش کرده بود و می گفت بیا عزیزم باهم بریم جشن عروسی (لباساش همونی بود که واسه پروفایل اینستاگرامش گذاشته). ۳- همراه چند تا رفیقاش سر راهم وایستاده بود و می خواست بهم بگه که دوست دارم و بیا باهم رابطه داشته باشیم. لطفا تعبیر این خواب ها رو بهم بگین! خیلی ممنون!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما از موضوعات اخیر است

  35. همانهمانsays:

    خواب دیدم پسری که دوستش دارم مامانش بهم زنگ زده و گفت که پسرم خیلی شما رو میخواد همش اصرار میکنه بیایم خاستگاری هرچی بهش میگم نه باز اصرار میکنه و ممن خندم گرفت و گفتم باش بیاین و صحبت میکنیم بعدش رفتم حموم و وقتی برگشتم دیدم خودش پیام داده که آخر هفته میخوام بیام خاستگاری و دیگه وقتشه و بعدم عکس صبحونه ماه عسلو برام فرستاد که تو یه منظره زیبا بود و کنار دریا با رو یه میز شیک قوری و چایی و .. بود، تو واقعیت هم بهم گفته میام و گفته بود دوست داره صبحانه عسلو با من بخوره فعلا قرار بود بییشتر آشنا بشیم الان هم از هم دوریم و چند روز پیش من به خاطر رضای خدا و اینکه نامحرم بودیم قطع رابطه کردم خیلی دوست دارم بدونم میاد یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در روزهای اتی اخبار خوشایندی به شما برسد که باعث شادمانی شما در زندگیتان خواهدشد

  36. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم ازطرف خانواده پسری که!دوست!دارم یک پیام اومدروگوشیم که نوشته بودسلام پسرم خوب شده میشه عکست!بفرسی ببینیم همون موقع هم یک فالگیرکه خونمون بودگفت توبختت خیلی زودبازمیشه وبچه دارمیشی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوشایند از جانب دوستانتان به شما داده شود

  37. سارا عضدیسارا عضدیsays:

    سلام، من صبح امروز خواب دیدم که از طرف کسی که قبلا قرار بود باهم ازدواج کنیم و نشد، دو نفر اومدن که پیامی به من برسونن، میخواستن منو راضی کنن که برگردم، هر دو با قیافه های عجیب و زشت. من بهشون گفتم دورو بر فلانی آدم درست درمون پیدا نمیشد که شما ناقص الخلقه ها رو فرستاده؟ داشتم باهاشون مخالفت میکردم که همه ی این حرفا چرته و چرا خودش نمیاد و این حرفا... تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اخیر خبرهای دلپذیر و شادی بخشی به شما برسد

  38. مريممريمsays:

    سلام و صبحتون بخير ديشب خواب ديدم صدای دریافت پیامک توي تلگرام گوشيم رو شنيدم كه دوست پسرم فرستاده بود و محتواش در مورد مادرش بود .من نميخواستم بازش كنم كه اون بفهمه من پيامش رو خوندم و سين بشه .يادم نمياد كه بالاخره بازش كردم يا نه ! ولي ميدونستم كه در مورد اينه كه مادرش راضي به ازدواج ما شده .( الان مدتيه بخاطر مخالفت خانواده اش با ازدواجمون رابطمون كم شده است .) ممنون ميشم تعبير بفرماييد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار جدیدی در زندگی به گوش شما برسد

  39. آرزوآرزوsays:

    با عرض سلام نزديكهاي صبح خواب ديدم با كسي كه باهاش تو رابطه هستم و همديگه رو دوست داريم جايي بوديم كه ايشون انگار رنگ مو مشكي خريده بود كه موهاشو رنگ مشكي كنه منم داشتم منصرفش ميكردم كه خيلي بده مشكي پركلاغي نكن موهاتو! در خواب كمي سفيدي داشت توي موهاش درصورتيكه در بيداري ايشون اصلا موي سفيد نداره ! موهاشو رنگ كرد و من ازش دلخور شدم و ميخواستم برم كه ديدم دورو برش پره از كاغذ كادو انگار داره براي من هديه هايي رو كادو ميكنه، ديدم داره يه چيزي مينويسه توجهم جلب شد رفتم جلو ديدم روي كاغذ براي من با يه خط خوانا وزيبا نوشته " برگرد و محبت كن " نگاهش كردم بهم لبخند زد و همديگه رو بوسيديم و به من يه كتاب هديه داد يادمه روي جلد كتاب نوشته بود "دولت عشق " يا " ملت عشق " !! ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این شخص کمی مرموز است اما با یاین حال به شما علاقه دارد و ممکن است با هم ازدواج کنین و در صورت این اتفاق خوبخت می شوین

  40. ساراساراsays:

    سلام من در خواب دیدم که با عشقم پیام میدهم و او عکسی برای من فرستاد و گفت تنها است اما با هم پیام عاشقانه نمی دادیم و فقط طولانی باهم صحبت کردیم و بعد دوست صمیمی من آمد و به او پیام سکسی داد من دوستم را به شدت دعوا کردم و از خانه بیرون کردم و عشقم پیام داد این چیه زشت این چیزا و تمام شد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بصورت نا خودآگاه کاری می کنید که متوجهش نیستید و باعث تعجب بقیه می شوید

  41. elena rahimielena rahimisays:

    سلام من خواب دیدم معلم خصوصی ریاضیم بهم پیام داده و منم بهش پیام دادم ولی تو خواب تونستم پیامار بخون ولی بیدار که شدم یادم نیومد تعبیر اینکه بهم پیام داده چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری جدید به شما در روزهای اتی برسد

  42. پریاپریاsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دوستام که مدت‌هاست باهم در ارتباط نیستیم ولی مدت‌ها پیش باهم صمیمی بودیم تو تلگرام پیام داده و گله کرده که چرا ازش خبر نمی گیرم و ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خبرهای جدیدی به شما برسد

  43. فاطمه ذالقدرفاطمه ذالقدرsays:

    سلام من خوب دیدم ک کسی ک دوسش دارم بهم گفته ک خیلی دیر شده .... تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  44. خورشید سیاوشانخورشید سیاوشانsays:

    سلام شب بخیر توپ تاپ خواب دیدم با فامیل در کنار دریا هستیم و خوشحال و شاد دخترعمه ام گفت بیایید گوشی خورشید رو نگاه کنیم و ازش خبری بگیریم من داشتم از بالا مثل فرشته ها بهشون نگاه می کردم اونا منو نمی دیدند بعد که گوشی ام رو روشن کردند دیدند یک پیام آمده پیام داشت کم کم باز می شد عکس کسی با لباس فرم پرواز گوشه ی گوشی ام بود بعد که پیام باز شد البته بعد از انتظاری دیدم که نوشته سلام پیام از کسی بود که خیلی خیلی دوستش دارم ولی مدت هاست که بی خبر رفته بدون خداحافظی توی دلم گفتم بعد از اینهمه مدت بالاخره از خودت خبر دادی سیاوش جان و از بالا اشک می ریختم تنها یک سلام و عکسی که گوشه ی گوشی ام بود با تشکر از شما و تعبیر خوابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده کسب ارامش و اسودگی خیال شما در زندگیتان است که برای ان در تلاش هستید

  45. محمدرضامحمدرضاsays:

    سلام .کسی که بهش گفتم دوسش دارم و قبول نکرده ،خواب دیدم شعری تو بیو تلگرامش گذاشته که اسم فامیل من قشنگ توش معلوم بود.تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته است

  46. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    بـاسـلـام اگـه تـوخـواب بـبـیـنـیـم ک طـرفـمـون یـنـی دوسـت جـنـس مـخـالـفـمـون بـهـمـون پـی ام داده پـیـامـی ک فـک کـنـم عـیـد فـطـر ک بـعـدتـمـوم شـدن مـاه رمـضـون هـسـت روبـهـم تـبـریـک گـفـتـه بـود سـلـام عـیـدت مـبـارک! ک منم اون لحظه ک پی امشو خوندم باخودم گفتم حتما چون ماه رمضون میخواسته تموم شه پی ام عیدمبارکی داده ک جلوتر برنامه ی اومدنشو اینکه بخوادمنو ببینه رو بریزه بـاتـشـکـر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما رو با این شخص دیداری اتفاق می افته

  47. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من به کسی که دوستش داشتم پیام دادم و اعتراف کردم ولی اون جواب نداد(البته مطمئنم که دوستم داره اما نمیدونم چرا جواب نداد)بعد چند روز که دیگه بیخیالش شده بودم ولی بازم متعجب بودم که چرا دید و جواب نداد چندین بار خواب دیدم که بهم پیام داده و اعتراف کرده و با هم حرف میزنیم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمال بازگشتش هست

  48. النازالنازsays:

    سلام خسته نباشید بنده دوماهی میشه ک از عشقم جدا هستم خواب دیدم ک با ایشان در مکانی هستیم و من ب ایشون پیام دادم و جواب پیام من رو نداد و من در خواب سعی میکردم ب ایشون نزدیک بشم و ایشون سرد برخورد میکرد و بی اعتنا بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گاهی در زندگی اتفاقاتی میوفتند که به میل ادمیزاد نیست ولی به نفع اوست در مشکلات به خداوند تکیه کنید

  49. امینامینsays:

    سلام ، من خواب دیدم دختر داییم با صدای بلند از دور میگه دوست دارم طوری که چند بار اینو تکرار کرد ، بعد نامه عاشقانشو با گربه سفید به من میرسوند ، خیلیم شاد بود این تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حیله ای درمورد شما صورت میگیره

  50. پریپریsays:

    با پسری نزدیک ب ۲ ساله ک در ارتباط نیستم و خودم کات کردم اما ایشون چند بار پارسال پیام زدن ک من برنگشتم درحالی ک دوسش داشتم. دیشب خاب دیدم ک بمن پیام زدن و چند خط نوشتن اما نمیدونم چی، فقط جمله آخرشو یادمه ک نوشته بودن: برگردی همه چیو جبران میکنم! ولی نمیدونم چرا تو خاب جواب ندادم!! و تو خاب از خودم میپرسیدم ک چرا پیامشو ندیده گرفتم و بعد از ساعتها بهش ج ندادم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اون شخص به شما فکر میکنه

  51. رضوانه غیبیرضوانه غیبیsays:

    من تو خواب دیدم کسی ک قبلا عشقم‌ بوده و الان با یکی دیگه رابطه داره پیام داده استیکره قلب شکسته فرستاده گفته عکس عشقتو بفرست گفتم تو ک میدونی عشق ندارم بعد بیدار شدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دوست داره بدونه با کسی هستین یا نه

  52. گلیگلیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کسس رو که دوست دارم بعد از پایان پیام دادنمون یه پیام ویدیویی تصویری خنده دار برای من فرستاده و زیرش نوشته تروخدا نگاه کن 🤣🤣🤣 و منم دیدم و استیکر خنده براش فرستادم و بعدش شروع گفتگومون اغاز شد و حس خیلی خوبی داشتم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، این رویا نمادی از یک اتفاق عاطفی مثبت خواهد بود که منجر به شادمانی تان می شود .

  53. سورناسورناsays:

    سلام گرامی ، من تو خواب دیدم که با دوست دخترم تو مسجد داریم فرش پهن میکنیم ، همه خوشحالند و کلی از ما تشکر میکنند. تعبیرش چی میشه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار جدیدی به شما برسد

  54. نازگلنازگلsays:

    سلام من به معشوقم پیام دادم جواب نداد در خواب دیدم که خودش بهم پیام داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تشویشات ذهنی است و تعبیر خاصی ندارد

  55. رزرزsays:

    سلام من خواب دیدم که در حمام هستم و معشوقم وارد شد و سرش پایین بود اما وقتی نگاهم کرد لباس داشتم و گفت شما بعد از حمام بیا ببینمت بعدا به من پیام دادم جوابشو دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اینکه هر دوی شما بهم دیگ فکر می کنین اشاره داره

  56. سهاسهاsays:

    سلام خسته نباشید چند شب پیش خواب دیدم به کسی که دوسش دارم پیام دادم بهش گفتم حرفای بدی که از من بهت گفتن دروغه. بعدش برخلاف عالم واقعیت، توعالم خواب، کلی برام پیام فرستاد. یادم نمیاد چی بود ولی خیلی خوشحال بودم .متن پیام خوشحالم کرد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس ملاقاتی با هم خواهید داشت.

  57. هستی رحمانیانهستی رحمانیانsays:

    سلام من یه نفرو دوست دارم اما با هم نیستیم و نبودیم هیچ وقت یه بار خواب دیدم که منو بوسید از پیشانی و بهم گفت چرا من اینقد دوستت دارم هم اینکه دیشب خواب دیدم که بهم پی ام داده بود و با هم حرف میزدیم میشه لطفا بگید که تعبیر این دو خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شما توجه داره

  58. اتانازاتانازsays:

    با سلام من مدتی ب امام زمان و مادرشان ابت مشکلی متوسل شدم و دیشب هم قبل خواب دوباره به مادرشون متوسل شدم و بعدش خوابم برد. خواب دیدم که پیامکی از شخصی بهم رسیده که ابتدا فکر کردم خود نرجس خاتون هستند اما بعد فهمیدم از دوستانم هستند که البته ایشون از سادات حسینی هستند وتوی پیام خبر داده بودند چون من از فلان گناه توبه کردم و برگشتم به سمت خدا بمن توجه میشه و کلی خبرای خوب که الان یادم نیست اما خواب بهم ارامش بی نظیری داد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل افکار و ذهنیتی بوده است که قبل از خواب ان را دیده ایدو جایی برای نگرانی وجود ندارد

  59. NilofarNilofarsays:

    سلام ببخشید من کسی و که دوست داشتم چند روز به رحمت خدا رفته،دیشب خواب دیدم بهم پیام داد ولی من پیام و باز نکردم چون از دستش ناراحت بودم ولی روی پروفایلش عکس خودش با یه لباس مشکی و وسط برف بود،بعد رفتم توی اتاقی اونجا نشسته بود،بهم گفت میخواد بره یه جایی ولی من یادم نیست...میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روحش شاد، براش سوره ی یس بخونین و طلب مغفرت کنین

  60. زهرازهراsays:

    سلام .خواب دیدم کسی که دوسش دارم و از دستش ناراحتم بهم پیام داده و من متن پیام رو میخونم اما جوابش نمیدم چون به خودم قول دادم دیگه باهاش در ارتباط نباشم.لطفا تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  61. MahdieMahdiesays:

    سلام خواب دیدم رفتم به پسرداییم(قبلا یه حسایی بهش داشتم)پیام دادم و اونم جوابمو داد یه کوچولو که حرف زدیم و من خیلی خوشحال بودم و انگار با هر جمله ای که میفرستاد قند تو دلم آب میشد. من یه استیکر فرستادم و اون دیگه جوابم و نداد بعد گوشی مامانم زنگ خورد نمیدونم چی شد که با خودم گفتم باز ارتباطمون با داییم بد شد دیگه نمیتونم باهاش حرف بزنم و پسرداییمم جوابم و نداد(قدیم یه مدت ارتباطمون خوب نبود باهاشون ولی الان چرا){درحال حاضر رابطه ما دوتا تموم شدس حداقل از جانب من)تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تاثیرات و خاطراتی از گذشته در ذهن شما وجود داره

  62. الالsays:

    سلام خواب دیدم یه مرد خواننده ی خارجی مشهور عاشق من شده و به من پیامک داد که دوست دارم و عاشقت هستم. من هم با جنیفر لوپز ( یک خواننده مشهور زن) رفتم کافی شاپ و با اون مشورت کردم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخص خیال پرداز و بلندپروازی هستین

  63. سانازسانازsays:

    سلام خسته نباشید بنده مجرد هستم و مدتی از معشوق جدا و دلخور ساعت ۱۲ ظهر خواب دیدم ک با ایشان در حال پیام دادن هستیم و از ناراحتی ها و جداییا میگفتیم ناگهان هنگام خداحافظی دیدم ک میگوید ساناز باز دلم بخاطرت لرزید و من هم دیدم پشیمان هست و میخواهد آشتی کند گفتم کار دارم دوباره پیام میدهم میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس علاقه بین شما هست اما الان بخاطر احساسات سطی تون دچار مشکل شدین

  64. حدیثحدیثsays:

    به پسری علاقه دارم و با دخالت پدرش تو رابطه دیگه بهم پیام نمیده و رابطمون تمام شده خواب دیدم که ایشون بهم پیام دادن تو واتساپ ولی قبل از اینکه بخونم پاکش کردن اما دوباره بعد چند دقیقه استوری منو جواب دادن و شروع کردن به پیام دادن و منم بهشون گفتم مگه به بابات قول ندادی به من پیام ندی...پس چرا اینکارو میکنی تعبیرش چی هست؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اخبار جدیدی در زندگی به شما برسد

  65. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام و خسته نباشید. نزدیک دو هفته هست که شریک احساسیم گفت میخواد تنها باشه و رفت گفت خودم بعدش خوب شدم میام سمتت دیشب خواب دیدم که بهم پیام داده و سلام و احوال پرسی روز مره خیلی تعجب کردم برای اینکه پیام داده و نمیدونستم میخواست برگرده یا نه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس دوست داره با شما باشه منتها باید سر مسائلی با خودش کنار بیاد

  66. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که4سال پیش بهم پیشنهاددوستی داده بودوازته قلبشم دوسم داشت من گفتم نمیتونم باهات حرف بزنم هرچندپسرخوبیه ومن خوشم میومدازش ولی نشد ردکردمش الان توخواب دیدم که بهم داره پیام میده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار جدیدی به شما برسد

  67. S.tS.tsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم کسی که4سال پیش بهم پیشنهاددوستی داده بودوازته قلبشم دوسم داشت من گفتم نمیتونم باهات حرف بزنم هرچندپسرخوبیه ومن خوشم میومدازش ولی نشد ردکردمش الان توخواب دیدم که بهم داره پیام میده تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری جدیدی را بشنوید

  68. ستارهستارهsays:

    سلام خسته نباشید بنده مجرد هستم نمیدانستم باید کجا نظر بگذارم اینجا نوشتم میشه تعبیر بفرماییداز معشوقه ام مدتی جدا هستیم و قهر خواب دیدم ایشان در پروفایلشان گذاشتند ک اگر تو ازدواج کنی من ازدواج میکنم و در جای دیگر هم در واتساپ در حال پیام دادن بودیم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس قصد دارن با شما در ارتباط باشن

  69. MahsaMahsasays:

    سلام من خواب دیدم که عشق سابقم که یک سالو نیم هست بهم زدیم دوباره بهم پیام داده که باهم باشم و اسم منو آرام زندگیم گذاشته من فوقالعاده خوشحال بودم که دوباره پیام داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار جدیدی به شما برسد

  70. دلارامدلارامsays:

    باسلام،من ۳_۴روز پیش به فردی پیام دادم و خواب دیدم که اون فرد جوابم داده تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به درگیری فکریتون اشاره داره

  71. دخی شیطوندخی شیطونsays:

    سلام من ی مدت با ی دختر تو مدرسمون دوست بودم و الان حدودا 3 ماهه که ارتباطمون رو قطع کردیم. امروز صبح ساعت7 خواب دیدم دوستم اومده پی وی و میخواد سرصحبتو با سوال پرسیدن ازم باز کنه منم جوابشو با خوشرویی میدادم. در ضمن اینو هم بگم که واقعا از رفتن دوستم ناراحتم و الان مشتاقم ک دوباره باهم دوست بشیم و چت کنیم ولی نمیدونم احساس اون نسبت ب من چجوریه. من رو دوستم کراش دارم و خیلی دوسش دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مجددا دوستی خواهین داشت

  72. ادریسادریسsays:

    سلام،وقتتون بخیر.خواب دیدم از طرف کسی که دوستش دارم یه دفعه برام پیام اومد و تو خواب خیلی غافلگیر شده بودم.متن پیام ناخوانا نبود ولی یادم نمیاد چی بود.اون لحظه ای که پیام اومد در جا پیامش رو دیدم و به قول معروف سریع سین کردم و نگران بودم که کاشکی اینقدر زود سین نمیکردم.ممنون میشم خواب تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ااخبار جدیدی در زندگی به شما برسد

  73. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم محبوبم تو واتساپ برام به تعداد زیاد متن های طولانی و سوالات روانشناسی فرستاده و میگه جوابشون رو بده در کنارشون فیلم های کوتاه هم فرستاده بود تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری ندارد

  74. sarasarasays:

    باسلام وخسته نباشید.. ببخشیدنزدیک صبح بودخواب دیدم عشقم به زن داداشم کلی پیام داده وایشونم جوابشوداده(همه مدل پیام) بعدزن داداشم میگه بیاگوشیمونگاه کن اون بهم پیام داده درصورتی که خودشم جوابشوداده.. تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدین.. ازاون موقع تاحالاهمش احساس میکنم این دوتاباهم رابطه مخفیانه دارن.. نمیدونم چه تعبیری داره...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار جدیدی در زندگی ممکن است به شما برسد

  75. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم دارم با یک متن تایپ شده که شامل چند بیت شعر بود کار میکنم و میخام با ماوس ویرایشش کنم ولی خوب نمیتونم اینکارو کنم و گیر میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیری ندارد

  76. AlefffffffAlefffffffsays:

    سلام دختر مجردم چند ماه پیش خواستگاری داشتم هر دو پسندیدیم همو ولی ازدواج نکردیم و نشد ولی منتظرشم و خواب دیدم که بهش گفتم خدا رو شکر بهم رسیدیم بعد دیدم تو تلگرام ۵ تا پیام خیلی بلند برام فرستاده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمال اینکه برگردد هست

  77. شادی تورچیشادی تورچیsays:

    سلام خسته نباشین.من خواب دیدم که کسی روکه دوستش دارم ونسبت به من سردهست بهم پیامی داده ومن تعجب کرده بودازنوشتن کلمه عزیزم ومحبتش وحس خوبی حتی بعدازبیداری داشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به شما فکر میکند

  78. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم یهپیامکی از همکلاسی سابقم دختر اومده ک ۲۱ ابان سال دگ عروسیشه و من دعوتم و منم کلی ذوق داشنم در حالیکه اون شخص چند ماهیه اردواج کرده و مجرد نیس ک بگم پیامک ربط به اون داشته تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر جدیدی میشنوین

  79. MOHAMMADMOHAMMADsays:

    با سلام. من عاشق دختری هستم که تقریباا ۷ ماه از هم جدا شدیم چند بار سعی کردم که برگرده اما قبول نکرد.چند شب پیش خواب دیدم که برگشته .دیشب خواب یدم که بهم پیام داده پیام عاشقانه نبود .تعبیرش چیه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتون فکر میکنه و پشیمون

  80. MOHAMMADMOHAMMADsays:

    با سلام من دوباره خوابی دیدم از اونجایی که چند وقت پیش خواب دیدم معشوقم برگشته و چند شب پیش خواب دیدم بهم پیام داده و شما گفتین که بهتون فکر میکنه و پشیمونه دیشب خواب دیدم البته یادم نیس که من پیام دادم یا اون ولی یادمه که من پیام دادم و توی همون خواب دیدم من عکسی براش میفرستم که اول اسم دوتامون به انگلیسی نوشته شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مشغولیت فکری تون راجب این شخص اشاره داره صبور باشین

  81. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من تقریبا یک سالی هست که به اقاپسری علاقه مندم و تقریبا دو هفته ای هست که ما باهم در ارتباطیم(هرازگاهی)و متوجه شدم ایشونم به من علاقه دارن ولی اینکه قصدشون ازدواج هست یا نه رو نمیدونم.... خواب دیدم که دارم پیام هامون رو توی تلگرام دوباره میخونم و لابه لای پیام ها صحبتهایی بود راجب قرار ازدواج و ..که خیلی محتویاتش یادم نیست و من داشتم با خودم فکر میکردم که چرا جواب این پیامارو ندادم اخه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به احساس و علاقه ای که بهتون دارن اشاره داره

  82. رشوندرشوندsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم يكي كه باهاش مشكل داشتم حدود يك سال پيش بهم پيام دادع و ميگه بيا ببينمت وخيلي خوب باهام حرف ميزد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  83. فرازفرازsays:

    سلام همون شبی که کسی که باهاش تو رابطه بودم بهم گفت بر خلاف خواسته ی دلش باید کات کنیم بنا ب مسائلی خواب دیدم که از تلگرام برام چن تا پیام فرستاده موضوعش دقیق یادم نیست ولی راجب جدا نشدن بود ولی جوری که براش اونقدر مهم نبود تعبیری داره یا ذهن من خیلی مشغول بوده؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب به اتفاقی که افتاده اشاره داره

  84. فرازفرازsays:

    بعد ازون شب تقریبا 4 یا 5 روز بعد بهش پیام دادم که باهاش صحبت کنم برای برگردوندن ورق باهاش حرف زدم و بازم نشد ک برش گردونم نظرش عوض شده بود البته بین این بحثا که خوابم برده بود خواب دیدم که ی سری از عکیای خودمو با سری حرفا ک یادم نمیاد رو برام فرستاده بود نزدیکای ظهر این خوابو دیدم تعبیری داره یا اینم شلوغیه ذهنه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی کنین این شخص رو فراموش کنین

  85. امیررضاامیررضاsays:

    سلام خواب دیدم که تو ی رستورانی نشستم و دارم سیگار میکشم و با صاحب رستوران دارم راجب دکتر بیهوشی حرف میزدیم و ی میز دیگه هم دیدم که داشتن سیگار میکشیدن__تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخباری ممکن است به شما برسد

  86. baharbaharsays:

    سلام من خواب كسيو كه ازش خوشم ميادو زياد ميبينم كلا بيرونم كه ميرم زياد ميبينمش و برام عجيبه و تو تمام خواب ها هم اينجوريه كه بهم زياد توجهي نداره شايد بيست بار خواب ديدم تو موقيهيتاي مختلف ك بهم اهميت نميده و ديشبم خواب ديدم با سردي داره بهم پيام ميده و خواهرم ميگه اينقد بي محلي ميكنه جوابشو نده اخه يه خوابي اينقد تكرار شه عجيبه برام يا با يكي ديگس يا بي توجه كلا اين ادم به طررز عجيبي مياد به خوابم كافيه يه ثانيه بهش فكر كنم يا حتي اگه فكر نكنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تاثیری که این شخص در ناخودآگاه شما گذاشته و برداشتی که از رفتارش دارین اشاره داره

  87. امیررضاامیررضاsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که با کسی ک باهاش تو رابطه بودم و دو سه هفته پیش کات کردیم داشتیم با هم چت میکردیم و اون برام چن تا عکس از خودش فرستاد,در همین حد یادمه و این که یادم نیست کی اول شروع کرد ب چت کردن, تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شما فکر می کند

  88. معصومه نبویمعصومه نبویsays:

    سلام من دیشب یه نقاشی کشیدم وتو اینستاگرام گذاشتم بعد صبحش خواب دیدم که شخص مورد علاقه ام اون رو لایک کرده و پیام داده آفرین ، هنرت خوبه ، من بخاطر مخالفت خوانوادش نتونستم بهش برسم و اون هم نیومد جلو ولی بعد از مدتی دوباره اومد سمتم و مدتی باهم حرف میزدیم تا اینکه مادرم این ارتباط رو قطع کرد و گفت باهم حرف نزنیم حالا این خواب رو بعد از مدتها دیدم ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتون فکر میکنه

  89. H RAMEZANIH RAMEZANIsays:

    باسلام دوستم درخواب دیده بودشخصیکه دردانشگاه من روزیرنظرداره درخواب به من نامه ای میده ومن همون لحظه جدی بودم که من باخوندن اون نامه تعجب میکنم.وبعلاوه اون یک جعبه قرمزکه توش انگشترهستش روبه یک دختربچه میده که اون روبمن بده.ومن اون جعبروبازمیکنم.ولبخندمیزنم.درضمن خانواده اون پسرهم حضورداشتند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشاط و شادی به زندگیتان وارد شود

  90. HanaHanasays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم ک یه پسر تو دانشگاه ک ترم بالاییه به من پیام های حاوی محتواهای دوستانه می فرستاد و خیلی دوستانه ابراز احساسات میکرد و میگفت مواظب خودت باش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس با شخصی آشنایی پیدا می کنین

  91. امیررضاامیررضاsays:

    سلام من سه شب پیش خواب دیده بودم که با اون کسی ک دو سه هفته ای میشه ک کات کردیم دارم چت میکنم و با هم میگیم و میخندیم و اون برام چن تا عکس از خودشو فرستاد و شما گفتین ک بهتون فکر میکنه__پریشبم خواب دیدم ک داشتیم چت میکردیم و بهم گفت ک بهم زنگ بزن دیگ ادامشو یادم نمیاد,,تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صبور باشین و بیشتر به فکر خودتون باشین

  92. علیعلیsays:

    درود، در خواب دیدم خواهرم به پسری که علاقمند هست برای ازدواج کردن با او پیام داد ولی او پسر پیام داد به خواهرم که دیگه پیام نفرست مگر نگفتم که من ازدواج کردم و دیدم خواهرم ناراحت شود و کمی اشک ریخت و من هم با ناراحتی و سرو صدا به خواهرم گفتم چرا بهش پیام دادی ابرو ریزی میکنی و خلاصه ناراحت بودیم و کمی جرو بعث کردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار جدیدی ممکن است به شما برسد

  93. ابوالفضلابوالفضلsays:

    من دیشب خواب دیدم که با کسی که عاشقشم ولی از من پنج سال بزرگتر است پیام دادم ولی اون پیام های منفی به من داد من ۴ ماهه میخوام بهش پیشنهاد دوستی بدم ولی میترسم بره به مامانم بگه که همین دیشب خواب دیدم که بهش پیام دادم تعبیرش چیه؟

  94. RozhinRozhinsays:

    سلام خسته نباشید من یه شب خواب دیدم که ما میریم مهمونی و دختر عموم که خارج ایرانه اونم همرامونه بعد پشت به پشت هم نشستیم و دو پسر از خانواده که میشناسمشون یکی شون به من شماره میده یکیشون به دختر عموم که اون شماره رو پرت میکنه شماره ای که برای من تو کاغذ نوشته بود بزرگ تر بود منم پرت میکنم اما شب با مامانم میرما بازش میکنم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس آشنایی با شخصی خواهید داشت

  95. افراهیمافراهیمsays:

    سلام من به دلایلی از دوست دخترم جدا شدم که خیلی دوسش داشتم و دارم. خواب دیدم که مادر دوست دخترم به من پیام داده با این مضمون که حال ما خوش نیست و من جوابشو میخواستم بدم که از خواب بلند شدم میخواستم تعبیرشو بفهمم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی و نگرانی براشون وجود دارد

  96. فائزہفائزہsays:

    من چند وقت پیش بہ عشقم گفتم کہ عاسقشونم و دیشب خواب دیدم از طرف عشقم پیامک امد کہ چرا بہ عشقت گفتی عاشق شی چرا نذاشتی اون بگہ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر تشویش های ذهنی است

  97. مصطفیمصطفیsays:

    سلام دو هفته پیش خواب دیدم که دوس دختر رفیقم بغل یکی دیگه از رفیقامه که هر دو هم همو میشناسن__تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته است

  98. افراهیمافراهیمsays:

    سلام من به دلایلی از دوست دخترم جدا شدم که خیلی دوسش داشتم و دارم خواب دیدم که مادر دوست دخترم به من پیام داده که حال ما خوش نیست من مدتی هست که میخوام پا پیش بزارم و برش گردونم به نظرتون این خواب چه تعببری داره و آیا این خواب نشون میده که پاپیش نزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری ذهن از این باب است

  99. مریممریمsays:

    سلام این خواب و مامانم دیده. خواب دیده که موهای دستشو با قیچی کوتاه میکنه تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام درونشون آرامش پیدا میکنه

  100. مصطفیمصطفیsays:

    سلام_ پریشب خواب دیدم که میخوام برم برای ی مصاحبه و ریشمو زدم ولی ناقص زدم و رفتم بعدش مصاحبه رو انجام دادم و بعدشکسی که تو واقعیت نمیشناختمش و تو خواب میشناختمش رو دیدم ک بعدش رفتیم با هم سیگار کشیدیم__تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد سرزنش قراربگیرید

  101. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه مردی هی بهم زنگ مزنه و تا من میخوام جواب بدمتماس قطع میشه بعدش دیدم یه فیلم برام فرتاده درباره مهاجرت به اروپا.خودمم یکم ازش خوشم اومد ولی بعدش یه پیام برام فرستاد که دوست دارم چشمانت را با ارایش ببینم منم حرصم درومد و میخواستم براش بفرستم که تو کی باشی که بخوای منو با ارایش ببینی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار و اطلاعاتی جدیدی ممکن است به شما برسد

  102. a.ba.bsays:

    سلام صبح بخیر منویکی از پسرای فامیل همدیگه رومیخواستیم ولی به خاطرسو تفاهماتی اون رفت زن گرفت وبدجور دل من شکست من حالا دیگ اصلا بهش فکر نمیکنم ولی هرموقع هم یادم بیاد فقط واگذارش میکنم به خدا مثل همین دیشب بعد خواب دیدم دیشب که واسم پیام داده که تو هووی زن من هستیو زن من خیلی خوبه وازاین چیزا پیامش طولانی بود ولی من فقط همینو یادمه ومیخواست یجوری به من بفهمونه که تو عاشق من بودی ولی من رفتم زن گرفتم من خیلی ناراحت شدم وگفتم چیابه من گفته یکمم حس حسادت اومدسراغم که من به خدا میگم جزاشو بده حالا زنش انقدخوبه ک اینو به من گفته زنشم من فقط درواقعیت عکسشو دیدم ونمیدونم اصلا چطور شخصیتی داره وکی هست منم فقط درجوابش گفتم منم کسیو که منو قضاوت کرده وبهم تهمت زده رو به خدا واگذارمیکنم بعد نمیدونم چی شد که زنش مرتب بدون اینک ببینم توی خواب میفهمیدم تو بیمارستانه واز یک بیماری بد رنج میبره ومیگفتم چه پسره خوبیه بااینک عقده ولی پای زنش مونده تعبیرش چیه لطف کنید بگین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس این شخص رو فراموش کنین کینه و ناراحتی از این شخص تاثیرات منفی بر روحیه شما دارد این شخص متوجه اشتباه خود می شود

  103. امیررضاامیررضاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که شب بود یا غروب داشتم تو دریا شنا میکردم و این ک ی نفری ک انگار استاد شنا بود اومد ی چیزایی گفت راجب شنا و فک کنم زد به آب و فک کنم یکی از همکلاسیامم ک زیاد صمیمی نیستیم بود تو آب و منم دوباره تو آب شنا کردم_در کل هم شنا کردنو دوس دارم و لذت میبرم _ تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مسئله ی مهمی نیاز به راهنمایی کسی دارین و تنها حل کردن اون براتون سخت میشه

  104. دختر مجرددختر مجردsays:

    سلام، خواب دیدم پسری که دوستش دارم تو تلگرام یه پیام طولانی بهم داده و ازم خواستگاری میکنه و پیشنهاد آشنایی خودمون و خانواده هامونو میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به علاقه و تصمیم ایشون اشاره داره اما در حد فکر

  105. مصطفیمصطفیsays:

    سلام من با دوس دخترم 3 هفته یا یه ماه میشه ک کات کردم__یک هفته ی پیش یه شب خواب دیدم که داشتیم چت میکردیم و میگفتیم و میخندیدیم ک اون دو تا عکس از خودش فرستاد بعدش با خنده نوشت الان نباید میفرستادم الان موقش نبود__فردا شبش خواب دیدم ک بازم داشتیم چت میکردیم ک دقیق یادم نمیاد ک بهم گفت زنگ بزن یا این ک من زنگ زدم یا اون زنگ زد ولی تا اونجایی ک یادمه ی چیزی مربوط ب زنگ زدن داشت توش__تعبیر این دوتا خواب چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری های ذهنی است

  106. ملیناملیناsays:

    سلام من خواب دیدم یه نفر غریبه به من پیامک عاشقانه نسبتا طولانی و یه عالمه پیامک دیگه فرستاد بعد من بلاکش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی به شما فکر می کند

  107. فائزہفائزہsays:

    خواب دیدم ھمسایمون اومد خونمون بعد شوھرش گفت دخترتونو بدہ بہ پسرمون بابامم گفتی اینا ھمو نمیخوان منم گفتم نمیخوام گفت پس چرا اولا ی جوری میشدی گفتم اولا میخواستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای درهم است

  108. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم پسری رو ک خیلی دوسش دارم و الان چند وقته باهم در ارتباط نیستم و از هم فاصله داریم یه پیام داد روی گوشیم ک من اونو بازش نکردم فقط تا اونجایی ک یادمه در حد ی کلمه پیام داده بود مثلا سلام یا همچین چیزی انگار ک دوباره میخواست باهام وارد رابطه بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا بهتون فکر میکنه

  109. ساحلساحلsays:

    من دیشب خواب دیدم ک به کسی ک‌دوسش دارم تو واتساپ یه پیام طولانی میدم و ازش گلایه میکنم یا بهتر بگم اشتباهات بد رابطه رو میگم اونم‌ یه پیامی میده ک مظمونش اینه ک من پشیمون میشم از اینک‌تموم شده...بعدم یه پیام دیگ‌میدم ک‌نمیدونم مظمونش چی بود و بعد مث اینک‌اون واتساپشو کاملا حذف کرد بعد من کلی نگران بودم نکنه اتفاقی بیفته براش.... و انگار همون تو خوال وقتی وسطش بلند میشدم مث اینک‌ دوس نداشتم بهش پیام بدم هی گوشیمو چک میکردم ببینم بهش پیام دادم یا نه میدیدم ک دادم البته چن وقته و حتیدیشب قبل خواب کلی بهش فکر کردم و نیگاه به صفه واتساپش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اخبار جدیدی ممکن است به شما برسد

  110. امیررضاامیررضاsays:

    سلام خسته نباشید من دانشجوئم ولی دیشب خواب دیدم که دارم شیمی دبیرستان امتحان میدم و تا اونجایی که یادمه داشتم مسئله ی شیمی حل میکردم با همکلاسیای دوران دبیرستانم و سوالاشم خوب جواب میدادم و ازون امتحان راضی بودم تا اونجایی که حل کردم__تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اخبار جدید در زندگی است

  111. امیررضاامیررضاsays:

    سلام چن شب پیش هم خواب دیده بودم که دارم با سه تار آهنگ ای ساربانو میزنم و تقریبا حرفه ای میزنم با این که تو حالت عادی اون آهنگو نمیتونم بزنم و چن هفته پیشم خواب دیده بودم که دارم گیتار الکتریک میزنم __تعبیرش چیه؟؟

  112. زينبزينبsays:

    سلام من خواب ديدم كه پسري كه دوسش دارم داداشش بهم پيام ميده و اين اتفاق در واقعيتم افتاده جديدا و من كلا حواباي از اين دست زياد ميبينم كه كسي كه دوستش دارم و ميبينم كه بهم بي تفاوته و داداشش ابراز علاقه كي مي كنه و فاميلمونن يا كلا وقتي تو خواب ميبينمش كنار داداششه

  113. الهامالهامsays:

    ببخشید من خواب دیدم به نامزدم‌پیام دادم حالشو پدسیدم اما دوستش گوشیشو جواب دادگفت ک فلانی ک حالش خوب نیست خوابیده بعد نمیدونم چی شد ماهمو دیدیم و گوشی منو گرفت وهمه پیامهای که از اول تا حالا به هم داده بودیم رو پاک کرد و از کاری ک کرده بود لبخند روی لبش بود و منم از پیشش با عصبانیت رفتم وقتی صدامم میزد جواب نمیدادم و به راه خودم ادامه دادم

  114. Kosar_ghKosar_ghsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم از همسر قبلیم ک حدود یکسالی میشه جدا شدیم پیامی برام اومد ک من جوابی ندادم و فقط نگاه کردم اونم گفت حالا ک نگاه کردی پس حتما وقتش رسیده از علاقم بگم ..درحالی ک من الان متاهلم و ایشون هم خبر داره ..انگار پشیمون بوده و بعدش ک بی محلی کردم دیدم اومده خونه ی پدربزرگم و از پنجره سرش و برده بیرون و داد میزنه میگ مردم ببینین این دختر تورخت خوابه با من و این چیزا اما نسبتا اروم میگ ..بعدش سعی داره تو گوشی منو ببینه اما رمز داشت و حرصش گرفت..

  115. امیررضاامیررضاsays:

    سلام_دیشب خواب دیدم که بابام داره تو بالکن به گل ها میرسه و من که رفتم تو بالکن دیدم ی تیکه پر خورده نون لواشه بعد دیدم که ی سری کبوتر تقریبا کنار من و پشت من نشستن ولی چیزی نمیخورن بعدش من تیکه نونارو برداشتم و گذاشتم جلوشون و خوردن و یکی از کبوترارو گرفتم و نوازشش کردم و وقتی نزدیک صورتم کردمش صدای بوسه شنیدم و بعدش رهاش کردم ک پرواز کنه__تعبیرش چیه؟؟

  116. Mary jaliliMary jalilisays:

    سلام ..من در صبح حدود ساعت ۹به خواب رفتم و خواب دیدم معشوق قدیمی من که باهم کات هستیم بهم اس داده که عاشقمه و میخواد برگرده و بهم دروغ گفته دوسم نداره باهام قرار میذاره که ساعت ۷تا ۱۰ شب همون روز باهاش برم بیرون بلیط کنسرت گرفته ..اما من بهش جواب دادم ولی یادم نیس چه جوابی..ولی خیلی مختصر و مفید اون پی ام داده که اشتباه کرده رفته و میخواد برگرده و عاشقمه البته ..من چند دیقه قبل تو ببداری ایشونو دیدم اما ایشون منو ندید ...تعبیرش چیه؟

  117. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من یک سالی هست که به پسری علاقه مندم و قبل از عید دوهفته از طریق فضای مجازی در ارتباط بودیم که متوجه شدم ایشونم به من علاقه دارن ولی بعد ازون دیگه ارتباط مجازی مداوم نداشتیم...چون خیلی اعتقاد به این نوع ارتباط و وابستگی ندارم ولی همچنان ایشون رو خیلی دوس دارم و ایشون درحال گذراندن خدمت سربازی هست خواب دیدم که داخل تلگرام چندتا پیام بهم دادن که محتواش خیلی یادم نیس فقط گفته بود بنظر میرسه سرتون شلوغه و حسابی وقتتون پره که من سلام کردم و ابراز خوشحالی از پیامشون و میخواستم توضیح بدم که اینطور نیست و منظوری ندارم و بیادشون هستم ممنون میشم تعبیر کنید

  118. shaylinshaylinsays:

    سلام وقت شما بخیر من یک سالی هست که به پسری علاقه مندم و قبل از عید دوهفته از طریق فضای مجازی در ارتباط بودیم که متوجه شدم ایشونم به من علاقه دارن ولی بعد ازون دیگه ارتباط مجازی مداوم نداشتیم...چون خیلی اعتقاد به این نوع ارتباط و وابستگی ندارم ولی همچنان ایشون رو خیلی دوس دارم و ایشون درحال گذراندن خدمت سربازی هست خواب دیدم که داخل تلگرام چندتا پیام بهم دادن که محتواش خیلی یادم نیس فقط گفته بود بنظر میرسه سرتون شلوغه و حسابی وقتتون پره که من سلام کردم و ابراز خوشحالی از پیامشون و میخواستم توضیح بدم که اینطور نیست و منظوری ندارم و بیادشون هستم ممنون میشم تعبیر کنید

  119. امیررضاامیررضاsays:

    سلام_دیشب خواب دیدم که بابام داره تو بالکن به گل ها میرسه و من که رفتم تو بالکن دیدم ی تیکه پر خورده نون لواشه بعد دیدم که چن تا کبوتر تقریبا کنار من و پشت من نشستن ولی چیزی نمیخورن بعدش من تیکه نونارو برداشتم و گذاشتم جلوشون و خوردن و یکی از کبوترارو که فکر کنم سفید بود رو گرفتم و نوازشش کردم و وقتی نزدیک صورتم کردمش و کبوتره منو بوسید که من تعجب کردم و یه بار دیگه نزدیک صورتم کردمش و بازم منو بوسید و بعدش رهاش کردم ک پرواز کنه این جزئیاتش بیشتر از قبلیست__تعبیرش چیه؟؟ ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین

  120. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و احترام خواب دیدم در صفحه موبایلم پیامی آمده که من از خودم مطمئن نیستم بعد یهو صفحه ی گوشی ام مشکی شد و کلمه یی انگلیسی روی نوشته شده بود بنام( پوش poush ) هر چی صفحه رو بالا پایین کردم دیگه صفحه باز نشد و من هزار بار جمله ی من از خودم مطمئن نیستم رو مرور کردم لطفا تعبیرکنید با تشکر از شما

  121. خطيبيخطيبيsays:

    سلام من ديشب خواب دادم كسي كه ازهم جدا شديم اس ام اس دادع بودم بهش ك تو منو ديگه نميخواي و اونم گفته بود من ميخوامت ميخواستم ببينم اين خواب چ تعبيري داره

  122. سانسیسانسیsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم با دو نفر در قالب دایرکت صحبت میکنم وشکل نوشتاری پیام به گونه ای بود ک من اونارو میشناختم ولی اونا نمیدونستن من کی هستم ضمنا به هر کدوم جداگانه صحبت میکردم .تعبیرش چی میتونه باشه ؟

  123. ترانه قاسمیترانه قاسمیsays:

    سلام خسته نباشید...من خواب دیدم کسی ک دوسش دارم بهم پیام میده و میخواد با باز کردن بحثای مختلف بگه ک میخواد برگرده. ولی من بهش بی توجهم. چندبار هم تقریبا اینطور خواب هارو دیدم. بعضی وقتا خیلی سرد جوابشو میدم بعضی وقتا اصلا پیامشو نگاهم نمیکنم

  124. رضارضاsays:

    سلام وقتتون بخیر..من خواب دیدم اونی که دوستش دارم و چندماهه رابطمونو تمام کردیم بهم پبام داده و باهم چت کردیم...به نوعی انگار خیلی اروم و مهربون بود باهام..انگار میخواستم بهش بگم که دوباره باهم باشیم و توی خوابم حس کردم اونم شااید همینو بخواد.. یه دنیا ممنون میشم تعبیرش کنین واسم (:

  125. دلارامدلارامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که برای عشق سابقم عکس فرستادم عکس های کادو تولد که قراره براش بخرم اما نمیدونم چطوری رفتم تو وات دیدم که عکس ها فرستاده شده خواستم حذف کنم اما نمیشد دیگه دریافت کرده بود ولی در واقعیت انگار منو بلاک کرده ولی انگار تو خواب میخواست جوابم بده و بلاک نبودم یجوری بود میشه تعبیرش بگید؟؟

  126. MobiMobisays:

    سلام من خواب دیدم که عشقم که با هم قهریم بهم پیام داده خیلی هم خوشحال بودم یه جورایی انگار آشتی کرده بودیم تعبیرش چی میشه؟

  127. سورناسورناsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم از طرف کسی ک دوسش دارم و الان با هم نیستیم پیام برام اومده و نوشته چقد سخته برای کسی اشک بریزی و خودش متوجه نشه و پیام اخرشم نوشته بود باشه خوش باشی! ممنون میشم بگید تعبیر چیه؟؟

  128. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از دوستانم(خودش نامزد داره) که با هم رابطه کاری داریم،و معمولا تو شبکه های اجتماعی باهم زیاد چت میکنیم..تو واتساپ داره بهم پیام هایی میده که مضمونش علاقه هستش..متن پیامها واضح، کوتاه و تعدادشون زیاد بود..منم تک و توک جواب میدادم و بیشتر خواننده پیامهای ایشون بودم تا اینکه جواب بدم..خیلی هم تو خواب هیجان‌زده بودم از پیامهاشون ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  129. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من دیشب تو خواب دیدم که شخصی که قبلا دوستم بوده و الان نیست یه پیامک زده که تصویر مار رو نشون میداد و به من میگفت که مراقب باشم ولی من جواب پیام رو با خنده دادم

  130. یاسییاسیsays:

    سلام من یکی و خیلیی دوست دارم و تاحالا بصورت مستقیم بهش نگفتم که دوسش دارم اما سعی کردم غیر مستقیم با بعضی حرفام بهش بفهمونم،خواب دیدم از واتساپ برام گل فرستاده دقیق نمیدونم گل چجوری بود اما من خیلی خوشحال شده بودم و در ضمن من خیلی گل دوست دارم و اونم اینو میدونه،بعد اون شماره ی منو نداره من تعجب کرده بودم میخواستم ازش بپرسم شماره مو از کجا پیدا کردی‌و...

  131. دلارامدلارامsays:

    سلام خواب دیدم ما و چند نفر از دوستان سوار‌ماشین شخصی شدیم که هیچکدوم رو نمی شناختم یه پسره گوشیش و داد دستم من نگاه کردم یه کلیپ بود که در رابطه با دروغ بود بعد درباره همینطور که رانندگی میکرر تو گوشیش نوشت من شرطم اینه هیجوقت بهم دروع نگی منم خواستم جوابشو بدم که نمیخوام باهات دوست شم از خواب بیدار شدم

  132. شایان.کشایان.کsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم که یک پیامی کوتاه برای من ارسال شد و فرستنده آن دختری هست که بش علاقه دارم. اما در واقعیت هیچ ارتباطی با هم نداریم. نوشته بود سلام شایان یا سلام خوبی شایان یکی از این ۲ تا رو گفته بود. منم خیلی خوشحال بودم و نمیدونم چرا جوابش رو ندادم! فکر کنم اون قدر خوشحال بودم که یادم رفت جوابش بدم! تعبیرش چیست؟

  133. پگاهپگاهsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم با کسی که چند ساله دوسش دارم رفتیم بیرون بعد چند دقیقه اون رفت و یک پیام از طرفش دریافت کردم میخواستم ببینم تعبیرش چی میشه

  134. پیمان افغانپیمان افغانsays:

    سلام من درخواب دیدم دخترموردعلاقه که الان بخاطر یه جریانی تو دردسر افتاده با اون درحال پیام بازی هستیم برای مدتی پیامی ندادوپس از اون چندین پیام پشت سرهم فرستاد

  135. پیمان افغانپیمان افغانsays:

    سلام من درخواب دیدم دخترموردعلاقه که الان بخاطر یه جریانی تو دردسر افتاده با اون درحال پیام بازی هستیم برای مدتی پیامی ندادوپس از اون چندین پیام پشت سرهم فرستاد میخواستم ببینم تعبیرش چیه آخه چند شبه پشت سرهم همین خواب میبینم ممنون میشم

  136. حدیثه انصاریانحدیثه انصاریانsays:

    سلام. خواب دیدم یکی پیام داده ومن یه حالت عجیبی بهم دست میده که وااای امام زمان بهم پیام داده و وویس هم فرستاده صداش شبیه صدای یکی از استادامه و متن پیامو وویس آموزشی هست، بعدِ خواب یادم نمیاد، میدیدم ولی نمیدونم چی بود، وخیلی حالت عجیبو بهت داشتم بلافاصله بعد خواب بیاد یه نفر که توی تلگرام آشناشدم، میفتم که خیلی خیلی مذهبی هست وفرزند شهید هست و منو به خدا، امام زمان نزدیکتر کرده وواقعا هم ازش ممنونم، لطفا بفرمایید تعبیرش چیه

  137. ستارهستارهsays:

    سلام من با یه پسری در ارتباط بودم خیلی همو دوس داشتیم ولی ایشون خیلی درگیر کارشون شده بودن جوری ک صب میرفتن شب میومدن هردوتامون داشتیم اذیت میشدیم که گفت فعلا نمیتونیم باهم در ارتباط باشیم من نمیتونم تمام و کمال در اختیارت باشم من اولش خیلی گریه کردم ولی دیگه برا عادی شده و بهش فک نمیکنم ولی از اون موقع هرشب دارم خواب میبینم که تو واتساپ بهم پیام میده مثلا دیشب برام عکس فرستاده بود یا مثلا شب قبلش بهم پیام داده بود چرا از اون خنده هات خبری نیس ترخدا کمکم کنید بهمم بگید تعبیرش چیه خواهش میکنم مرسی

  138. SSsays:

    سلام خواب دیدم معشقوقم که باهم در ارتباط نیستیم و راهمون ازهم دوره تو واتساپ چندتا پیام داده که خداحافظ دیگ خسته شدم بعدیش یه آدرس فرستاده بعدش نوشته یا فردا بیا سر این قرار یا دیگه هیچی تو یه پیامم گفته دیر نکن

  139. محمد رسول صادقیمحمد رسول صادقیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم معلم ریاضی مون داشت به یکی از دانش آموز به شدت کتک میزد اما اون دانش آموز هر کاری معلم کرد نرفت بیرون بعدش خودش هم خنده ش گرفت

  140. Ziba gaymZiba gaymsays:

    سلام من تو خواب دیدم که دوست پسر دوسال پیشم چنتا اس ام اس زده برام الان هر دو مون متاهلیم.. تعبیرش چیه؟؟؟

  141. Razieh RstRazieh Rstsays:

    با یکی از دوستان صمیمی خودم در بیداری بابت یک سو تفاهم که حتی اجازه توضیح دادن از منو گرفت جدا شدیم و نه دیداری نه پیامی... اما در خواب من دیدم پیام از همون دوستم برام اومده توی تلگرام و نوشته بود که محل کارمون از این هفته باز میشه و چون تو توی گروه نبودی گفتم شاید دلت بخواد در جریان باشی و من توی خواب با اینکه خوشحال بودم از پیامش اما نمیخواستم جوابی بدم بهش به نظر شما تعبیری داره؟

  142. النازالنازsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم و چند روزه بهم زدیم بهم پیام داد و سر بحث رو باز کرد و حالم رو پرسید و بعد من ی عکس فرستادم و ایشون ی چیزی کفتن ک من خیلی ناراحت و شکه شدم میشه بکین تعبیرش چیه؟؟

  143. مهتاب گلیمهتاب گلیsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم به عشقم که مدت یک ماهه باهم درارتباط نیستیم واون قهر کرده بهم پیام داده ومن بهش میگفتم چرا نمیایی دنبالم اون میگفت صبر کن یکم میام دنبالت وتو خواب ما زنو شوهر بودیم تعبیرش چیه ?

  144. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید وقت بخیر من خواب دیدم کسیو که دوسش دارم اما رابطه ای ندارم باهاش بهم پیام داده بود داشتیم حرف میزدیم بهم گفت مامان و بابام ازت خیلی خوششون اومده گفتم واقعا... دروغ میگی... گفت بخدا راست میگم بعدش گفت خیلی دوست دارن این شخص میدونه من دوسش دارم ولی من نمیدونم اونم همین حسو به من داره یا نه.. میشه تعبیرشو بهم بگین ممنون میشم.

  145. mazani rikamazani rikasays:

    سلام خواب دیدم نهنگی از آب دریا بیرون می آید و دوباره پس از چند دقیقه به آب باز میگردد و این کار را چند باری انجام میدهد

  146. ملیحه معینملیحه معینsays:

    سلام من اخیرا خیلی خواب اینو میبینم که کسی که بهش علاقه دارم بهم تکست میده و دیشب هم خواب دیدم توی پیامش میگه “دوست دارم” خیلی مشتاقم بدونم تعبیر خوابم چی هست که انقدر خوابشو میبینم (چند مدته با هم حرف نمیزنیم)

  147. هیواهیواsays:

    سلام من با کسی که دوسش دارم مدت هاست حرف نزدیم ولی چند بار خواب دیدم که بهم‌پیام داده ولی در واقعیت‌هیچ‌خبری ازش نیست!تعبیرش چیه؟

  148. ششsays:

    با سلام وعرض ادب...دیشب خواب دیدم یه پیام برای شخص مورد علاقه ام دادم که توش نوشتم میتونیم باهم حرف بزنیم ؟ که دیدم چند دقیقه بعدش نوشت اره عزیزم من قراره برای چند روز بیام یه جای( اسم اون جا رو میدونستم کجاست) واسه همینم خوشحال شدم وبا خودم گفتم خوب پس فردا که چهارشنبه هست میرم میبینمش که یهوی توی یه جا مثل دانشگاه خودمو دیدم که یه نفربهم گفت قراره فردا به خاطر کتاب های که نوشتی تقدیر کنند که من ضمن گوش کردن با خودم گفتم پس حالا که چهارشنبه نمیتونم اون شخص رو ببینم پس همین امروز که سه شنبه هست میرم میبینمش ...ممنون میشم تعبیر بفرماید

  149. مریم اتریانمریم اتریانsays:

    سلام خواب دیدم عشقم که ازم جدا شده بهم پیام داده بود که تو دست خودت نیس که جدا بشی ازم بد یچیزی بهش گفتم رفتم اومد دیدم مسدودم کرده بود بد دوباره از،مسدودی درم اوردم

  150. zahra.ezahra.esays:

    سلام خسته نباشید،من تقریبا چهار ماه هست که با یه نفر بهم زدم ،تواین مدت چندباری خواب میبینم که به من پیام داده و خیلی از دستم ناراحته،تااینکه امشب باز خواب دیدم که شمارش افتاده روی گوشیم و متن پیامش این بود (سلام زندگیم)و یه شکلک ناراحت ،ولی من پیامشو باز نمیکردم ینی یجورایی انگار نمیخواستم بفهمه من پیامشو دیدم،اگه میشه لطف کنید تعبیرشو بهم بگید ممنون.

  151. آیساآیساsays:

    سلام من خواب دیدم ک پدرم بتم پیام داد و من هم جوابشو دادم

  152. راضیه  شاه محمدیراضیه شاه محمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم عشقم پیام داده رلم سر کوچس....اما در واقع ما دوتا عاشق هم دیگه ایم و چند وقته هم دیگه را دوس داریم تعبیرش چیع؟؟؟

  153. Hani. AzarHani. Azarsays:

    سلام من یک ماهی هستم که باعشقم تموم کردم دیشب خواب دیدم که پیام داده من باید یه مدت تنها باشم بزار حوصله ام بیاد سرجاش این چند وقت اعصابم خورده

  154. Zolmat.alizadehZolmat.alizadehsays:

    سلام من خواب دیدم عشق قدیمیم برام پیام های عاشقانه ای میفرسته و باهام به خوبی رفتار میکنه

  155. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که یه نفر به اسم رضا برام پیامک فرستاده بود سلام ،حح!

  156. مارسامارساsays:

    سلام من خواب دیدم که یه نفر به اسم علی که قبلا بهم پیام فرستاده بود دوباره تو خواب بهم پیام داده بود

  157. ستایشستایشsays:

    سلام من خواب دیرم با دوست پسر قبلیم ک الان کات کردیم داریم به هم اس میدیم و خیلی ام عادی هست این موضوع ، تعبیرش چبه؟؟؟؟؟☹☹☹💙

  158. منا منامنا مناsays:

    باسلام تعبیر خواب اینکه همکارم لباس و شلوار کسی که دوس دارم رو تو گاو صندوق شرکت پنهون کرده و اون با لباس دیگه تو تنش بیرون میره چیه

  159. هانا یوسفیهانا یوسفیsays:

    باعرض سلام..من یک چت مخفی دارم....صبحی حدود ساعتای 5و55 خواب دیدم خواهرم فهمیده و لو رفتم و پیامارو فهمیده بود...تعبیرش چیه؟ممنون

  160. ستاره حیدریستاره حیدریsays:

    سلام خسته نباشید من امروز صبح ۲۷شهریور نزدیک های ساعت ۷ و خورده ای خواب دیدم که از جانب دوست پسرم یه پیامک کوتاه دریافت کردم که محتوای اون پیامک این بود که خسته شدم ازت دیه همه چی تمومه که یهو از خاب بیدار شدم گوشیمو نگا کردم دیدم هیچی نیس بلافاصله دوباره که خوابیدم باز دوباره یه پیامک دیگه از جانب اون دریافت کردم اینسری نمیتونستم بخونم ک چی نوشته چون ب زبون خاصی بود تو خابم یکی از دوستامم بود اون برام پیامک رو خوند و من خیلی ناراحت شدم از پیامکی ک بهم داده میخواستم تعبیرشو بدونم؟؟؟🥺 خیلی ممنون

  161. محدثه محمدیمحدثه محمدیsays:

    سلام من خاب کسی که دوسش دارمو دیدم که بعداز مدت ها و البته اون منوهم کنار گذاشت و غرورمو له کرد تا بهش ابراز علاقه کرده بودم بهم پیام داد از دایرکت وگفت به این شرطا میتونیم با هم باشیم دیگه یادم نیس و میدونم خیلی هیجان داشتم

  162. M.mM.msays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که ازمعشوقم که (عشق یک طرفه بود)پیامک های ساده و عاشقانه دریافت کردم و جوابشو میدادم هم توی خواب احساس خوبی داشتم هم وقتی بلند شدم و اینکه توی خواب احساس میکردم ایشون باسیاست ابراز علاقه میکنن تعبیرش چیه ؟؟

  163. ZainoZainosays:

    سلام من خواب دیدم که معشوقم که چند ماهه از هم جداشدیم واسم ی پیامی بفرستاده اونم هم ی نقطه (.) بوده تعبیر این خواب چیه؟

  164. باران امیدیباران امیدیsays:

    دیشب خواب دیدم ازدواج کردم و حس خوبی از این ازدواج داشتم و اون کسی که باهاش ازدواج کردم رو میشناسم الان ولی حسی بهش ندارم . و وقتی که ازدواج کردم و وارد خونه مون شدیم خونه دوستم بود . و کسی به من نگفت قراره ازدواج کنم ولی حس خوبی داشتم . تعبیر خاصی داره ؟

  165. adeleh razaviadeleh razavisays:

    سلام و خسته نباشید من به آقا پسری علاقه دارم که هیچ رابطه ای با ایشون ندارم ولی فکر میکنم که از احساس من نسبت به خودشون خبر دارن دیشب خواب دیدم که به همدیگه پیام میدیم و حرفای نسبتا عاشقونه میزنن به من تعبیری داره این خواب؟

  166. ShShsays:

    خواب دیدم پسر داییم بهم پیام داده که دلم برات تنگ شده . تعبیرش رو بگین ممنون میشم

  167. maryammaryamsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که پسر عموم بهم پیام داده که باید ازت جدا شم و اینکه تو خودشیفته ایی و بقیه متنش یادم نیست که منم بهش گفته بودم منظورتو نمیفهمم. با این که اصلا باهم تورابطه نیستیم(ولی من روش کراش دارم)ایا تعبیری داره

  168. Aylin. RAylin. Rsays:

    سلام من دیدم یه پیزرن با لباسای سیاه و موهای سفید دنبالمه ما خونه عوض کرده بودیم پیرزن یه روزی با چاقو روز دیگه با اسلحه میومد میرفت تو انباری خونه قایم میشد منم هرچی به مامانم اینا اصرار میکردم تو انباری هست نمیرفتن ببینن منم هی میترسیدم بعد یه روزی پیرزنه وقتی کسی نبود خونه اومد منو گاز گرفت گف من خون اشامم و اینطور چیزا نکات دیگه خواب که یادمه اینکه یه اتاق بود توش تابوت فقل شده بود روی تابوت یه قران خیلی خوب و بزرگ بود من رفتم اونو خوندم و دوستمم دیدم که عکسای مامان بزرگشو برام میفرسته مامان بزرگش مریض شده بود ممنون میشم کمکم کنین.

  169. SaraSarasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم باپسری ک دوهفته بود قهریم از واتساپ پی امش دادم باید بیرون ببینمت کار واجبت دارم بعد اونم جواب داد بیرونرفتنوپیچوندن ازاین حرفا نمیتونسم معنی حرفاشو بفهمم بعد ی عکس فرستاد چنتا ادم توش بود نمیدونم زن بودن یا مرد بعد ی چیزی برا خاله نوشت من تو ضحنم گفتم اینا خاله هامن بعد اون از این استیکرافرستاد🎊🎉🎉🎉خوابم تموم شدحالا دقیقا یادم نیس ولی خوب تقریبا همین بود منم خیلی دوستش دارم میشه تعبیرشو بگید

  170. زهرا رنجبرزهرا رنجبرsays:

    من دیشب خواب دیدم که با آبجیم و نوه عمم که خیلی به هم نزدیکیم توی یه اتاقی نشسته بودیم که یهو یه پیام از طرف یه آقایی اومد(من قبلا عاشق این آقا بودم و تصمیم گرفتم بهش بگم اما این آقا درخواست منو در کرد و البته هیم احساسی نسبت اگبه ایشون ندارم)نوشته بود که منو خیلی دوست داره و بیا با هم باشیمو و از این که منو رد کرده خیلی پشیمونه ولی من همش میگفتم چیزیه که تموم شده و نمیخواد کشش بدی......به نظرتون این چه معنی میده؟

  171. WhateverWhateversays:

    سلام من تازگی با پسری اشنا شدم خواب دیدم که برام داخل تلگرام بوس فرستاده تعبیرش چی میشع؟

  172. ریحانهریحانهsays:

    خواب دیدم که معشوقم که نزدیک یک ماه هست از هم جدا شدیم بهم تو اینستا پیام داده که گوشیم شارژ نداره بعدا کار مهممو میگم اگه گریت تموم شده

  173. سوگل عطاییسوگل عطاییsays:

    سلام لطفا پاسخ بدهید من ۱۴ سالمه و عاشق سه پسر ۱۸ ساله شدم وخوشیختانه چون فامیلمونه شمارشو از داخل گوشی خالم برداشتم و یکی از دوستام میدونه دیشب دوستم اومد خونمون و شمارشو از داخل گوشیم برداشت و با گوشی خودش داخل واتساپ بهش پیام داد و بهش گفت و کلی با هم حرف زدن و بعد من تا ساعت ۱بیدار بودم ولی واقعا دیگه خوابم برد و هی تا صبح خواب میدیدم که داخل واتساپ بهم پیام داده یا وضیعتمو دیده انقدر داخل خواب خوشحال شدم که آخه دوستم شمارمو براش فرستاد بعد که بیدار شدم دیدم همش خوابه و حالا لطفا میشه بگید تعبیر خوابم چیه؟ مرسی👑😍

  174. مهسامهساsays:

    سلام من چند روز پیش خواب دیدم با عشقم که از عشق من نصبت به خودش خبر نداره باهم چت میکنیم تو واتساپ ولی یادم نمیاد شروع کننده من بودم یا عشقم تعبیرش چیه؟

  175. آیداآیداsays:

    سلام من هشت روز ک از عشقم جدا شدم .چشم انتظار ی پیام از عشقم هستم ولی هیچی .. دیشب خواب دیدم عشقم پیام داده من انقدر خوشحال شده بودم حد نداشت تا خواستم پیم جواب بدم دختر فامیل اومد سرگوشیم منمم مخفی کردم ازش ... متن پیام یادم نیست فقط تک کلمه گفت منمم براش نوشتم خوب ...ممنون میشم پاسخ بدین

  176. آیداآیداsays:

    سلام وقت شما بخیر .. از عشقم جدا شدم چند شب پیش خواب دیدم.خونه عشقمم هستم اونجا خواب بودم تنها بودم میرم روشویی صورتمو میشورم از تو آینه عشقمو میبینم ک از من عصبانیه عین اتیش میمونه .. منمم ترسیدم ازش میخواهم فرار کنم دستمو میگیره ارومم میشم

  177. عسل ارجمندیانعسل ارجمندیانsays:

    خواب دیدم تا خونه مادر بزرگم هستیم .بعد من دوتا خیار برمیدارم میرم رویه یک تپه . همینجوری نشستم میخاستم یکی از خیارا رو بخورم . یکیشو گاز زدم . بدفعه از دستم افتاد پایین و خواستم بردارم یدفعه مادر بزرگ پدریم اومد تو خیالم گف برش ندار .‌بعد من تلاش کردمو برداشتمش . بعد گف برای رضای خدا دوتا خیا رو بنداز پایین .وقتی انداختمش یه ماری از زیر پاهام بیرون زد و به سمت اون خیار رفت و‌اونارو برداشت . و من به خونه برگشتم . میشه معنیشو بگین .

  178. TrisTrissays:

    با سلام و درود.من امروز ظهر تصمیم گرفتم بخوابم و وقتی خوابیدم خواب دیدم که پسری که ازش یکم خوشم میاد(پسر خالم) بهم پیام میده و نمیدونم چرا حس میکردم با علاقه اینکار رو میکنه. یه خواب دیگه هم دیدم که توی یه پارک بودم و یه پسر که نمیشناختمش بهم گفت که عه سلام تویی من دوست بچگیات بودم خیلی باهم بازی میکردیم و...خلاصه ازم خوشش میومد در حالی که من بجز دوران مهد کودکم یادم نمیاد دوستی داشته باشم که پسر باشه و باهم بازی کنیم. تعبیرش چیه؟

  179. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با اونی که خیلی دوسش دارم داشتیم پیامک میدادیم واضح یادم نیست ولی من که همیشه میگم اون دوسم نداره تو خوابم حس کردم اونم دوسم داره میگفت چرا پیام ندادی بعد دباره دیدم پیش به خانومیم بهم میگه اون پسر خوبی نیست به من پیام نمیداد منو واسه خودم نمیخواست تعبیرش چیه

  180. مریممریمsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم اون کسی که دوسش دارم بهم پیام بوس و قلب فرستاد معنی این چیه میتونین تعبیرشو بگین

  181. مریممریمsays:

    اون پسری که دوسش دارم که مثلا رفیقم موند درست درمون پیام نمیده اگه من بدم بعد ۲ روز سین میزنه تو خوابمم همچین پیامیو دیدم احتمال داره یعنی ۲باره سمتم برگرده یا نه؟🤔 لطفا میشه زودتر جواب بدین

  182. غاربیغاربیsays:

    سلام خوب هستید من دیشب خواب دیدم یه اقایی بهم پیام داده اسم وفامیلش هم نوشته بود انگار من قبلا میشناختمش ولی من یادم نمیاد یه جوری احوال پرسی کرده بودکه انگار همدیگه رو خیلی خوب میشناختیم ازصبح دارم فکرمیکنم کامران بسطامی کیه اصلا یادم نمیاد

  183. ویکتورویکتورsays:

    سلام خواب دیدم عشق قدیمیم ۲۰۰۰ و خوردی پیام داده و گفته که بیا یه رابطه ی جدیدی رو شروع کنیم و... بعد من قبول نکردم درخواستشو بعد خودش و دوستش تبدیل ب اژدهای نامرئی شدن و باهام میجنگیدن ک ناتوان بودم مقابلشون تقریبا یه هفته قبل اینکه این خوابو ببینم بهم پیام داد چ تعبیری داره خوابم؟

  184. محسن راکبمحسن راکبsays:

    در ابتدا بگم که با معشوقه ام یه چند مدت در پی وی بحث کردیم و بعد از اون دیگه ندیدمش و خیلی تو فکرش بودم وبعد یه مدت دیگه یادم رفته بود تا یه شب در خواب دیدم که معشوقه ام از پدرم سه چیز گرفت ۱شمشیر طلا ۲خنجر طلا ۳چاقوی طلا میمیخواستم بدونم این خواب نشانش چیه و چرا از پدر من این سه چیز رو گرفته؟!

  185. سوگلسوگلsays:

    سلام من خواب دیدم کسیو که دوست دارم بهم پیام میده ولی من صلا نمیتونم بهش جواب بدم و توی هر پیام توی خواب خوابم میبرد. ممنون میشم تعبیرشو بگید

  186. sarasarasays:

    Salam Man 2mah to rabete nistam khab didam khodesh pm dade ((salam khobi man bimaram mariz shodm)) Aya tabir dare? 😕

  187. MahroMahrosays:

    سلام من خواب دیدم با دوس پسرم که کات کردیم پیام داده دوست دارم تعبیرش چی میتونه باشه متن پیام خیلی واضح بود برام

  188. ......says:

    سلام خواب دیدم کسی که دوستش دارم اول بهم محل نمیده و بعد در آخر باهام خوب میشه چ تعبیری دارع؟

  189. میثممیثمsays:

    خواب دیدم عشقم بهم پیام داده و متن کوتاه مینویسه از رابطه ک قبلن داشتیم و مشکلات برای ازدواج منوشت الان 8ماهه از هم جدا شدیم تعبیرش چیه

  190. میثممیثمsays:

    خواب دیدم عشقم بهم پیام داده و متن کوتاه مینویسه از رابطه ک قبلن داشتیم و مشکلات برای ازدواج منوشت الان 8ماهه از هم جدا شدیم تعبیرش چیه

  191. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم کسی که دوسش داشتم میخواد بهم پیام بده ولی پیامشو نمیفرسته وبعد یه دفه میبینم داره کل پیام هایی که بهم میدادیم همه رو پاک میکنه پیام هامون توگوشی یکی یکی داشت پاک میشد یه هفته ست ازهم جداشیم تعبیری داره؟؟؟

  192. ابوالفضلابوالفضلsays:

    من دیشب تو خواب دیدم که عشقم که تازه بلاکم کرده به رفیقم پیام میده و بعد یه صدایی میفرسته و من صدارو نمیشنوم،پیام هم نمیدونم چیه،معنی خوابم چیه؟

  193. سوران جبارسواعدسوران جبارسواعدsays:

    سوران جبار سواعد: السلام من الله عليكم الله يستر ويرزق الجميع وان شاءالله كل شخص مسلم اوغير مسلم الله عزووجل يفتح عنه جميع مشاكل ويخلصه من الفقر (الفقر السلامه وصحه وستر وجهل) ومن بعدهن يرزقه بل سلامه وصحه والهدايه واولاد الصالحه والمال انا بل منام رايت قفل ومفتاح لگیتهن وفتحت القفل والقفل کان مدهون اب زیت شو تعبیر ان شاءالله خیر ارجو منکم الجواب🌺🌺🌺

  194. زهرا تزهرا تsays:

    سلام من ظهر ساعتای 2 اینا که خوابیدم خواب دیدم که پسری که بهش توجه دارم و دوسش دارم ولی تابحال اصلا ندیدمش تو خواب بهم پیام داده ولی مامانم بجای من جواب داده و براش چندتا عکس که دستش میخوره از من فرستاده من از این کار مامانم خیلییی ناراحت شدم اون پسره چت کرده بود ولی چیزی یادم نمیاد

  195. S.aS.asays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم ولی الان به دلایلی کات کردیم بهم پیام داده و می‌گفت تو پیام که فردا بیا ببینمت همچین چیزایی

  196. ترنمترنمsays:

    ازکسی که بهش فکر میکنم پیام و تصویری درمورد ریاست جمهوری دریافت کردم و متعجب شدم ک چرا همچین پیامی داده..! لطفا اگرتعبیرنشان دهنده شکل گیری یک رابطه کوتاه در زندگی بااین فرد هست..بگین تا با این فرد ارتباط برقرار نکنم

  197. سیندرلاسیندرلاsays:

    BNC سلام من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم به من پیام داده روی پروفایلش عکس خودش بود و بعد از حرف زدن گفت من همون نیستم که تو میخای هالا نمیدونم خودش بوده یا نه

  198. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم بهم خیانت کرد الان هشت ماهه رفته بهم پیام داده بعد من هم جواب پیام هاشو دادم الان سه بار این خوابو دیدم میشه بگید تعبیر این خواب چیه

  199. NadiaNadiasays:

    سلام خسته نباشید من عاشق یکی از پسرای فامیلمون هستم خیلی دوسش دارم چند ساله ک عاشقشم من خجالتیم و روم نمیشد بش بگم ولی ی ماه پیش بش تو اینستا درخواست دادم و گفت شما گفتم ک کیم و اینا بعد درخواستمو قبول نکرد دوباره بش درخواست دادم ک دیدم بلاکم کرده با چن تا پیج درخواست دادم فهمید منم و بلاکم کرد ک فهمیدم دوسم نداره ولی من هنوزم عاشقشم و شبا انقد تو فکرشم خوابم نمیبره من الان خیلی وقته ک خواب نمیبینم ولی دیروز خواب دیدم بهم پیام داده تو اینستا سری سین کردم گفته بود سلام خوبی و اینا بعد گف منو دوست داری منم روم نشد جواب بدم خودش فهمید دوسش دارم گف من خیلی بزرگتر تواما ولی اشکال نداره و ازین حرفا من خیلی خوشحال شدم که باهاش تو خواب چت کردم و امیدوارم بم تو واقعیتم پیام بده ممنون میشم بگید تعبیرش چیه راستی من ۱۳ سالمه و اون ۱۹ سالشه

  200. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر . من یک خواب تکراری را در دوشب دیدم . یکی از دوستانم که کلی وقت است بهم پیام ندادیم در خوابم آمد و در واتس آپ پیام داده بود ولی اسم من نبود یک اسم دیگر را نوشته و بود و من را با یک فرد دیگر اشتباه گرفته بود . کلی پیام داده بود با کلی شوق یادم نمیاد چی نوشته بود ولی انگار داشت تبریک می گفت . ولی من حوصله نداشتم که مقامش را بخونم . آیا این خواب تکراری که در هر شب گسترده تر میشود تعبیری دارد ؟

  201. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم مسافرت و از طریق سیستم ارتباطی هتل برام پیام اومده و یکی از دوستانم که آقا هستن درخواست قرار ملاقات کردن،گویا ایشون هم تو همون شهر مسافر بودن و اقامتشون دقیقا تو هتلی بود که من بودم...پیامشون بیشتر متن بود و به زبان انگلیسی،خواستم ببینم تعبیر خاصی داره؟

  202. تیناتیناsays:

    سلام ، من امروز خاب دیدم که با یه پسری در حال چت هستم و باهم درمورد جهیزیه و اینا حرف میزنیم😑

  203. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم بهم پیام داده که فردا میاد با مامان و بابام برای خواستگاری صحبت کنه .چه تعبیری داره؟

  204. ازادهازادهsays:

    من دیشب خواب دیدم عشقم که چند روزهه قهرم باهاش پیام داده ولی هر چی نمیخوام بازش کنم به یه طریق دیگ خواستم ببینمش ولی نمیشد

  205. زریزریsays:

    سلام وقت شما بخیر من چندتا خواب از شخصی که ازش خوشم میاد تو چندشب متفاوت دیدم اول خواب دیدم که اومده خونمون و میخواد من رو ببره شهرشون و میگه باید بیای یروز دیگه خواب دیدم که تو خیابون شخصی نمیدونم بمن چیزی گفت یا چی و این آقا اولش چیزی نگفت اما بعدش رفت شیشه ی ماشینشو آورد پایین و بعد فرار کردیم داستان جنایی شد😂 چند روزی هم هست که باهم حرف نمیزنیم اما دیشب خواب دیدم بهم پیام داده و تو پنج یا شیش پیام اظهار ناراحتی کرده ازاینکه چرا بهش پیام نمیدم و ازاین حرفا استیکر غمگینم سه‌تا فرستاده بود میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

  206. نگین اصفحانینگین اصفحانیsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دو ساله دوسش دارمولی هیچ رابطه ی با هم نداریم به پن پیام داده و ابراز عشق کرده و یه ویس هم فرستاده بود که منم بهش پیام دادم و ویس هم دادم

  207. اتنااتناsays:

    من بعدازظهر خواب دیدم که کسی که دوسش دارم و مدتی است باهم قهریم تو خواب بهم پیام داده و ابراز علاقه میکنه

  208. پرینازپرینازsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ک در اپلیکیشن ویورس(اپلیکیشن ویورس یک راه ارتباطی بین سلبریتی های کیپاپ کره ای و فن هاشونه تقریبا شبیه به اینستاگرامه)یک پستی گذاشتم ک بعد از اون پست من گوشی خودم و ول کردم رو مبل و رفتم به کارام برسم بعد یک ساعت ک برگشتم دیدم گوشیم همونجوری روشن مونده و یک سلبریتی که من مولتی فنشون هستم زیر پست من کامنت های کوتاه گذاشته و انقدری تو خواب خوشحال شده بودم که حد نداشت نمیدونستم چیکار باید انجام بدم تعبیر این خواب یعنی چی؟

  209. پارساپارساsays:

    سلام خسته نباشید، من حدود پنج ماه با دختری چت میکردم و اینا ولی موقعی که بهش پیشنهاد دادم رد و کرد و به خاطر اینکه باره سیریش شدم ،ارزوی خوش بختی کرد و خداحافظی و بلاک کرد حالا بعد از ۵۰ روز یه خوابی دیدم که بهم پیام داده و پیامش در حد چهار پنج خط بود و با این موضوع که اشتباه کردم و دوست دارم با هم باشیم و این چیزا، حالا ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگید 🙏❤️

  210. HeliHelisays:

    سلام خسته نباشید من امروز در خواب دیدم که از طرف کسی که دوستش دارم پیام دریافت کردم که نوشته بود چرا رفتی و حدود 3ماه هست اصلا حرف نزدم باهاش میشه تعبیر کنید ممنون

  211. امین همتیامین همتیsays:

    من خواب دیدم عشقم بهم درخواست ازدواج داده

  212. شیواشیواsays:

    سلام خواب دیدم که دوست پسرم که مدتیه با هم بهم زدیم از طریق واتساپ پیام احوالپرسی برام فرستاد منم خیلی خوشحال شدم و براش پیام تبریک تولدش رو فرستادم لطفاً تعبیرش رو بفرمایید

  213. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوستش دارم پیامم داده و وارد یک ارتباط باهام شده

  214. رزیرزیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پدرم توی واتساپ بهم گفته:سلام بابا میرم جایی شاید دیگه ندیدیم و برنگشتم مراقب خودت باش بابایی فداتشم. همراه یه فایل pdfکه نمیدونم چی بود منم بعد دیدن پیام گریه میکردمو و دنبال بابام میگشتم. تعبیرش چیه ممنون میشم بگید

  215. زهرازهراsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که از خواب بلند میشم و با رفیقم چت میکنم که رفیقم میگه که یه پدیده رخ داده که خیلی نادر و قشنگ است و تو خواب بودی ندیدی و منم تو خواب ام قبلاً از اون خبر داشتم ولی یادم رفته شما میدونین تعبیرش چیه؟😐

  216. ملیکاملیکاsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دوستام که حدودا یک هفتس ازش خبر ندارم بهت پیام داده گفته ک بهش زنگ بزنم

  217. Z.Z.says:

    سلام من امروز ظهر خواب دیدم ک اومده پیویم و چند تا سوال درسی پرسیده و منم بهش جواب دادم و حالتی دوستانه بود من و اون هیچ رابطه ای نداریم میشه کمکم کنید ک معنیش چیه؟🌸🙏🏻

  218. حنانهحنانهsays:

    سلام من الان دو شب است که خاب دریافت پیام متنی از طرف پسری که دیگه جواب پیام ها مو نمیده تازگیا رو دیدم تو خاب اول به پیام من در واقعیت جواب داد ، تو خاب یادم بود و ، واضح دیدم و خواندم پیام رو ، ولی از از خاب که بلند شدم یادم رفته دقیق چی جواب داده

  219. yeganeyeganesays:

    سلام من خواب دیدم ک کراشم بهم پی ام داده و میگه (سلام یگانه خودتی؟) تعبیرش چیه

  220. yektayektasays:

    سلام وقت بخیر ،من یه مدتی هست که با عشقم رابطمون سرد شده بعد تو خواب دیدم که همه فالوورام تو اینیستا بهم پیام دادن یهو و من رفتم پایین لیست رو نگاه کردم دیدم عشقم بود یعنی خیلی وقت بود که بهم پیام نداده بود بعد رفتم سراغ اون یکیا پیامو باز کردم دیدم یه متن یک خطی بود که نتونستم معنیشو بفهمم ،ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین

  221. فاطمهفاطمهsays:

    خیلی وقته دلم برای یه پسره ک دوسش دارم تنگ شده هر شب بهش فک میکنم تا اینکه دیشب خوابشو دیدم پیام داده بود پیاماشو یادم نیس ولی وقتی میخوندم خوشحال میشدمو میخندیدم میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  222. فاطمهفاطمهsays:

    خیلی وقته دلم برای یه پسره ک دوسش دارم تنگ شده هر شب بهش فک میکنم تا اینکه دیشب خوابشو دیدم پیام داده بود پیاماشو یادم نیس ولی وقتی میخوندم خوشحال میشدمو میخندیدم میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  223. زهرا فاضلیزهرا فاضلیsays:

    سلام ببخشید من دو هفته پیش خواب دیدم دارم با رفیقم چت میکنم.و من از دست اون به شدت دلخور بودم که چرا جواب حرف هایم رو نمیده و اون بسیار جواب قانع کننده ای بهم داد و من نتونسم چیزی دیگه ای بهش بگم و ساکت شدم.و روز بعدش باهم قهر کردیم یعنی بنا به دلایلی نسبت به ایشون سرد شدم و دیگه میخوام ترگش کنم....تعبیرش چیه

  224. هستیهستیsays:

    سلام من خواب دیدم کارنامه ی درسی خود بد گرفته ام و دوباره باید امتحان دهم تا قبول شوم تعبیر این خواب چیست

  225. پریا مهدویانپریا مهدویانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کراشم بهم پیام داده و دیروز هم دیدمش تعبیرش چیه؟

  226. AtenaAtenasays:

    سلام خسته نباشید . من دیشب خواب دیدم که زنداییم دل درد داشت من بهش پیشنهاد دادم که پیام معلمم بده تا کمکش کنه چون هیچ کدام از خانوادم اهمیتش نمیدادند منم حتی ۲۰روز در واقعیت باهاش قهرم اما در خواب دیدم کمکش کردم تعجب کردم اونم گوشیم و گرفت پیام معلم ادبیاتم داد که بداخلاق ترین معلمم هست بعد نظرم عوض شد گفتم پیام مده اما اون بهم محلم نزاشت گفت برو ببینم زورم بهش نرسید و اون پیامای بی مورد به معلمم داد و دقیقا همون زمان معلمم انلاین شد و فکر کرد منم کلی پیام بد داد و بعد به زنداییم هم کمک کرد اما منو دعوا کرد تعبیرش چی

  227. Deniz RahmatiDeniz Rahmatisays:

    سلام من خواب دیدم خدا توی واتساپ گوشی مادرم بهمون پیام داده که اولین نفر من اون پیام رو دیدم پیامش یادم نیست ولی توی خواب فهمیدم که منظورش اینه که شکر گذار باش و ناشکری نکن ماهم آدمای ناشکری نیستیم و همیشه بعد غذا خداروشکر میکنیم و... بعد انقدر ذوق زده بودم داشت گریم میگرفت

  228. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از رفتگانم اومدو ب من گفت در اتش سوختم تعبیرش چیه لطفا سریع بیگد مرسی

  229. yaldayaldasays:

    سلام من با نامزدم نزدیک سه ماهه که قهریم البته قهر الکی نیست خودش میگه دیگ ب درد هم نمیخوریم سر یه سری ازمشکلات حالا من خواب دیدم که به من پیام داده توی واتساپ صدای پیامکشم مخصوصه چون درواقیعت مخصوص گذاشتع بودم توی خوابم یهوو اون صدا اومد فهمیدم اونه حتی توی خوابم تعجب کردم ک یهوو اون صدارو شنیدم و فهمیدم نامزدم پیام داده بعد پیامشم یادمه یه چیزی واسم فرستاد من ببینم انگار میخواست سر صحبت باز کنه یجوری بیاد حرف بزنه اروم اومد پی ویم دعوا اینا نکردیم تا اونجایی که یادمه تعبیرش چیه میشه بگین😭😢

  230. افسونافسونsays:

    سلام.من چن ماه از شوهر بچم دورم چون باهاش قهریم دیشب دیدم تو خواب زنگ زده بهم گفت مواظب خودت باشی.تعبیرش چیه؟؟؟؟ممنونم

  231. SSsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پنهانی دارم گوشی یکی داخلش رو میگردم بعد یه پیام میبینم که نوشته حرم نفسم میتونید تعبیرش رو بگید؟

  232. عسلعسلsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دوست سابقم یعنی حدود ی سال با یکی دوست بودم میخواستیم رل بزنیم ولی سه ماه پیش ی موضوعی پیش اومد که جدا شدیم منم خطمو‌عوض کردم دیشب خواب دیدم به بابام پیام داده بود کلی پیام داده بود ولی من چشم به ی پیامش خورده بود فقط دیدم نوشته برگرد هم خیلی خوشحال شدم هم تو شوک بودم

  233. آرینآرینsays:

    سلام.من خواب دیدم دختری را که دوستش دارم بهم پیام داد.بعدش وقتی من جواب پیامشو دادم او سریعا جواب من را نداد فکر کنم در حال فکر کردن بود.بعدش دیگه از خواب چیزی یادم نمیاد.فکر کنم بیدار شدم.

  234. mnmnmnmnmnmnsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عشقم که ازهم جداشدیم بهم پیام داده بود واظهار پشیمونی میکرد.این تعبیرش چی هست.

  235. لیسالیساsays:

    سلام من از یکی از اعضا خوانواده خوشم میومد و بهش گفتم اما اون گفت در حد دوتا فامیل باشیم و الان یک ماه میگذره تقریبا دیشب خواب دیدم بهم پیام داده و گفته که من بدون تو نمیتونم معنیش چی میشه

  236. لیسالیساsays:

    سلام من از یکی از اعضا خوانواده خوشم میومد و بهش گفتم اما اون گفت در حد دوتا فامیل باشیم و الان یک ماه میگذره تقریبا دیشب خواب دیدم بهم پیام داده و گفته که من بدون تو نمیتونم معنیش چی میشه

  237. پانیذ محمدیپانیذ محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم شماره دوس پسرمو گرفتم و بهش زنگ زدم و باهاش رفتم خونشون تا منو به مامانش اینا نشون بده و خواب دیدم بهم پیام داده میگه همه عکساتو پاک کردم از گوشیم دیگه بهم پیام نده تعبیری داره؟؟

  238. پانیذ محمدیپانیذ محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم شماره دوس پسرمو گرفتم و بهش زنگ زدم و باهاش رفتم خونشون تا منو به مامانش اینا نشون بده و خواب دیدم بهم پیام داده میگه همه عکساتو پاک کردم از گوشیم دیگه بهم پیام نده تعبیری داره؟؟

  239. هانیهانیsays:

    خواب دیدم با پدر کسی که دوسش دارم پیام میدم و اون میپرسه کسی و دوسش دارم منم میگم آره میگه توضیح بده منم میگم پسرت تعبیرش چی میشه

  240. محدثه مامان امیر مهدیمحدثه مامان امیر مهدیsays:

    سلام من مجردم و خواب دیدم عقد کردم و بعد از عقد شوهرم به من پیام داد باهم یعنی قرار گذاشته بودیم گفتم نمیتونم بیام بابام مریضه گفت باشه اسکال نداره بعد باهم صحبت کردیم فقط یه من تو ی نظر و اینکه گفت تو چقدر ساده ایشنیدی که میگن من تو میتونیم تشکیل خانواده بدیم عاشقتم عشقم بعد قربون صدقش رفتم و گفتم بیا خونه اونم سریع اومد

  241. آرینآرینsays:

    سلام.من خواب دیدم به کسی که دوستش دارم pm دادم.ولی فکر نمیکردم او جواب من را دهد.اما خیلی زود با حس صمیمانه کلی چت با هام کرد.و به احساس خوبی دست پیدا کردم.تعبیرش چیه؟

  242. آرینآرینsays:

    لطفا جواب دهید. قبلنم سوال پرسیدم جواب ندادید.ممنون

  243. دانشوردانشورsays:

    من یک ترنسم و تقریبا ۴ روزه ک عشقم که دختر منو ترکم کرده از اون موقع تاحالا هر شب خاب میبینم که یا بهم پیام داده یا داریم چت میکنیم باهام خواب شب و بعد اظهر هم ندارم هر وقت خابیدم همچین خوابایی دیدمو از خواب بیدار شدم تا گوشیمو چک کنم

  244. دانشوردانشورsays:

    من یک ترنسم و تقریبا ۴ روزه ک عشقم که دختر منو ترکم کرده از اون موقع تاحالا هر شب خاب میبینم که یا بهم پیام داده یا داریم چت میکنیم باهام خواب شب و بعد اظهر هم ندارم هر وقت خابیدم همچین خوابایی دیدمو از خواب بیدار شدم تا گوشیمو چک کنم لطفا بهم کمک کنید زندگیم زیرو رو شده

  245. بیتابیتاsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش داشتم و الان خیلی وقته از هم جدا شدیم و بعد از جدایی فهمیدم قبل من با کس دیگه بوده بهم پیام داد و باهم حرف زدیم و بهم پیشنهاد ازدواج داد تعبیرش چیه؟

  246. آوینآوینsays:

    من دیشب خواب دیدم تو اینستا دارم با عشقم چت میکنم ولی نه درباره عشق و عاشقی درباره ی خودمون ولی رابطمون یکمی صمیمی بود و او به من پیشنهاد داد که بیشتر با هم آشنا بشیم و در واتساپ هم حرف بزنیم میشه تعبیر خوابش رو بگید 🙏🙏

  247. دریادریاsays:

    سلام و عرض ادب من یک ماهه که با معشوقم جدا شدیم دیشب خواب دیدم که من استوری غمگین گذاشتم و اونم اومده پیام داده نوشته چون عاشقم هستی و اموجی ناراحت گذاشته تعبیرش چیه😔

  248. MahyarMahyarsays:

    درود من خواب دیدم که به یکی از دوستام پیام دادم و قرار بیرون گذاشتم اما یکی دیگه از دوستام جواب داد و گفت بریم کی و کجا بعد فهمیدم که اشتباه پیام دادم ولی خیلی شکه شدم اون لحظه لطفا تعبیرشو بگید

  249. TbahmanTbahmansays:

    من درخواب دیدم‌که با دوست پسرم🙈 که باهم‌قهر کردیم بهم پیام داده میخواستم بدونم‌ تعبیرش چیه؟

  250. TbahmanTbahmansays:

    من درخواب دیدم‌که با دوست پسرم🙈 که باهم‌قهر کردیم بهم پیام داده میخواستم بدونم‌ تعبیرش چیه؟

  251. SanSansays:

    سلام من در خوابم دیدم که پسر عمه ام بهم پیام داده موضوع پیام یادم نمیاد اما ما خیلی وقته که همو ندیدیم و برام عجیب بود که بهم پیام داده

  252. salimisalimisays:

    سلام من خواب دیدم که توی ی گپ اینستا بودم و یهو دوستم که چند ماهی باهاش قهرهستم هم تو گپ عضوشد و پیام داد دقیق به خاطر ندارم ولی یجورایی راجب قهربودنمون به مدیر گپ گفت البته اسم نبرد ولی فهموندش.بعدش هم از گپ رفت بیرون و قبلا هم خودم با مدیر گپ ارتباط داشتم وهم دوستم که البته تو مجازی بود میشه لطفا بگید تعبیرشو؟

  253. مریممریمsays:

    سلام تروخدا جواب بدین من از معلمم خوشم میاد و پسر خوشتیپ و جونیه ولی زیاد با هم صمیمی نیستیم و من خواب دیدم که داریم با هم تو واتساپ چت میکنیم یادم نیست که چه حرفایی بینمون رد و بدل میشد ولی حس میکنم حرفای قشنگی بود

  254. الغانمنالغانمنsays:

    سلام من یه دخترم ک خواب دیدم خواستگارم بهم پیام داده و ابراز علاقه کرده و خواب دیدم ک امده خونمون ک با هم صحبت کنیم ک عمه هام امدن داخل اتاق و نشد صحبت کنیم در بیداری و واقعیت این شخص خواستگارم بوده

  255. فاطمهفاطمهsays:

    سلام .من خواب دیدم همسرم برای دختر صاحب خونمون که مجرد هست.پیام داده دقیق یادم نیس متنش ولی اول پیام عشقم بود میشه بگین تعبیرش چی میشه

  256. نهالنهالsays:

    سلام من خاب دیدم پسری که قبلا تقریبا دو سال باهاش دوست بودم و خودم بعدا ترکش کردم بهم پیام داده که چرا و چرا باهاش چنین کاری کردم تعبیرش ینی چی؟

  257. نهالنهالsays:

    سلام یه خابیم که میبینم قبلانا خاب دیدم که بچه ها بهم میگن معلم وقتی دارم از کوچمون رد میشم حتی بعدها خودمو دیدم که در حال درس دادنم یبلرم خواب دیدم که معلم کلاس پنجمم بهم مانتو میده و از طرفیم من دارم ولسع استخدامی اموزش و پرورش میخونم ایا احتمالش هست قبول شم؟

  258. سلیناسلیناsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم با یه دختر در ارتباطه و اون دختر رو من میبینم و با دختره بحثم میشه که دیدم شوهرم هنوز میخواد با اون در ارتباط باشه که بهش گفتم می‌سپارمت فقط بخدا که دیدم چهرش برگشت و حتی پیام دادن ب دختر رو هم رها کرد. بعد توخواب فهمیدم که از قبل با دختره چت می‌کرده و عشقم سیوش کرده بود که دیدم دختره براش عکسا و پیامای سکسی فرستاده بود خیلی ذهنم درگیر شده لطفا جواب بدید بهم تو سایتا اکثرا زده خیانت تعبیر بدی ندارع لطفا پاسخ بدید

  259. mahroomahroosays:

    سلام خسته نباشید منو دوس پسرم همو دوس داریم ولی یکی دوروز پیش سر یه موضوع از من خیلی ناراحت شد و دعوامون شد دیگه هم جواب زنگ و پیامامو نداد فقط میگفت هیچی نگو همین بعد امروز نزدیکای ساعت ۳ یا ۳:۳٠ بعد از ظهر خواب دیدم بهم پیام داده از خودش عکس فرستاده ولی یادم نیس چه پیامی نوشته بود برام ولی میدونستم ک نیتش آشتی بوده میشه تعبیرشو بهم بگید؟

  260. DaryaDaryasays:

    سلام من ۶ ماهه که آقایی که دوسش دارم با من کات کرده هر چند وقت یه بارخوابشو میبینم دیشب خواب دیدم که توی واتساپ بهم ۴ پیام کوتاه داده پروفایلشم یه قلب قرمز بود و من خوشحال شدم که پیامشو دیدم ولی با خودم گفتم بزار زیاد محلش ندم با خودش فکر نکنه هولم😐 تعبیرش چیه خیلی برام مهمه

  261. زینبزینبsays:

    سلام من دو بار خواب دیدم که یکی از فامیل ها که میشه فرزند (پسر) دختر خاله پدرم که دو بار در واتساپ به من پیام داده که عکس پروفایل خودش هست و یک بار پیام داده سلام عسلک من شمارتو گرفتم و منم سلام کردم و یک لبخند فرستادم دیشب هم پیام داد که سلام کیوتی لطفا عکس بچگی هاتو برام بفرست و منم براش فرستادم اسم این فامیلمون محمد هست اما یادم نمیاد تو خواب اسمش باشه فقط از رو عکس پروفایل فهمیدم در زندگی زیاد رفت و آمد هم نداریم شاید در سال یکبار ببینیمشون لطفا تعبیر بهم بگید

  262. منمنsays:

    سلام من چند وقت پیش با یکی دوست شدم و عاشقش بودم ولی بعد از چند روز به دلایلی کات کردیم بعد امشب خواب دیدم به اکانت دیگم که نمیدونسته مال منه پیام داده و با هم حرف زدیم بعد به من گفت که دوسم داره میخواد با هم دوست بشیم تعبیری داره خواب من؟

  263. نگارنگارsays:

    پسر عموم که یکم بهش حس دارم بهم پیام داده توی واتساپ به اهنگ قدیمی و چرت فرستاده باز کردم گوش دادم اما اهنگ بادم نیس خواستم بگم این دیگه چیه ک نشد

  264. پریپریsays:

    سلام من خواب دیدم ی پیام اومد سر گوشیم درمورد خواهر نوشته بود برا خواهر سارا منتظرتم ی صدایی هم شنیدم انگار صدای ی دختر بود میخواستم ببینم تعبیرش چیه!؟

  265. پریماهپریماهsays:

    سلام خواهرم خواب دیده که من به یه پسر پیام میدم و از اون درخواست ازدواج میکنم (من دخترم 😐) و اون پسر درخواست منو قبول نمیکنه و میگه گرفتاره واینا بعد من جواب میدم که اشکال نداره و پیام‌های شعر به اون میفرستم. میتونم بپرسم تعبیرش چیه؟؟

  266. شقایقشقایقsays:

    من حدود ۱سال نیم پیش خانوادم فهمیدن و اون سعی کرد دوری کنه چند سری خوابشو دیدم این سری ت خواب بهم پیام داد ک دوباره شروع کنیم بعضیا میگن بخاطر اینه ک خیلی بهش فکر میکنی تعبیرش چیه ؟!

  267. MJ.GHMJ.GHsays:

    سلام من 13 سالمه و پسر خاله م 18 یا 19 سالشه تقریبا . یه چند وقته سعی میکنه بهم نزدیک بشه دیشب خوابشو دیدم که دوتا پیام داده اولی نوشته بود سلام دومی نوشته بود دوست دارم😐💔.منم یه جواب بهش داده بودم معلوم نبود چه بود . کل خوابم فقط صفحه چتش بود .

  268. ایدا صدرایدا صدرsays:

    من در خواب دیدم یکی به من در جای کوچکی می‌گوید تو در آینده خودت نخواهی بود

  269. fatifatisays:

    سلام من خواب دیدم با رفیق پسرم که دعوامون شد کات کردیم پیام داده ازم ناراحتی تعبیرش چیه؟

  270. paryaparyasays:

    سلام من با رفیقم که پسره دیشب کات کردیم شبش خواب دیدم پیام داده ازم ناراحتی؟ تعبیرش چیه

  271. MatMatsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که بهش علاقه دارم برام یه عکس رو فرستاده . متن رو خوندم . عکس دانلود نشده بود. معنی خاصی داره؟

  272. تیناتیناsays:

    سلام من خواب دیدم که اون پسری که دوسش دارم بهم پیام میده و من از خوشحالی حول میشم و باهم همین جوری پیام میدم اون هم به من پیام میده هم به برادرم و هم به دختر دایی هم از دختر دایی ام عکس از من میخواد و به اون میگه به تینا بگو که من بهت پیام دادم

  273. لیلالیلاsays:

    سلام من پسریو دوستش دارم ولی اون منو نمیشناسه دیشب خواب دیدم که تو اینستا بهم دایرکت داده و رفتم جوابشو دادم باهم انگلیسی حرف میزدیم ولی من متوجه میشدم تو خواب خیلی احساس آرامشو خوبی داشتم و خوشحال بودم اونم انگار خیلی مشتاق بود که باهام حرف بزنه اون بیشتر دوس داشت ک حرف بزنه و ی جایی من گفتو گو رو قطع کردم بعد دیدم بازم پیام داد و گفت بیا نرو و بازم ادامه دادیمو حرف زدیم بعد برام از تتوش فیلم فرستادو دیگ خوابم تموم شد تو خوابم همچنان منو نمیشناخت ولی باهام خیلی احساس راحتی داست پیام هام طولانی میشد ینی زیاد حرف زدیم اون الان فک میکنم با به نفر دیگ تو واقعیت تو رابطس و من خیلی دوسش دارم.... ممنون میشم جواب بدین🤍

  274. DelaraDelarasays:

    سلام وقتتون بخیر من چند تا خوب دیدم ممنون میشم برام بگین این چند تا خواب مربوط به یک شخصی میشه مدتی هست ذهنم درگیر هست خواب اولم این بود که این شخص رو دیدم با خودم که صحبت بسیار بلندی داشتند اما هیچکدوم از صحبت ها مشخص و واضح نبودند خواب دومم که در ی شب دیگه ای دیدم این بود که ی فردی داشت منو نصیحت میکرد ک چطوری ب این شخص نزدیک بشم و جالب اینجاس من با این فرد قطع ارتباط کردم و سومین خوابم این بود که ی شخص دیگه ای در رابطه با همین فرد بهم ی وسیله ای که دقیق یادم نمیاد چی بود داد و گفت ب شوخی به کسی که دوسش داری بزن 🙂😐 اینا تعبیر خاصی دارن ؟ ممنون از اینکه وقت گذاشتید و خوندید 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  275. علیعلیsays:

    سلام من در خواب دیدم که عشقم که با من قهر کرده بود بهم پیام داده و حالمو پرسیده چه تعبیری داره

  276. RozRozsays:

    سلام خواب دیدم کسی که دوسش دارم پیام داده بیا من اینجام عشقم پیامک دومی یه جمله عجیب غریب بود

  277. علیعلیsays:

    من دیشب خواب دیدم دختر عموم ک عشقم هست با پسر داییم دارن پیامک بازی میکنن

  278. VioletVioletsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که کسی که قبلا دوسش داشتم و خیلی صمیمی بودیم بهم زنگ زده (خب ما خیلی صمیمی بودیم بعد اون به خاطر یه سری ادم جدید که اومد تو زندگی تغییر کرد و رفته رفته دیگه حرف نزدیم) بعد خواب دیدم بهم زنگ زده و من تعجب کردم و جوابشوندادم بعد با خودم فکر کردم انگار یه چیزی تو ذهنم میگفت زنگ بزن حرف بزن باهاش حدودا هشت دقیقه بعد بهش زنگ زدم و خیلی سرسنگین حرف زدم اولش گفتم کاری داشتی زنگ زدی و بعد احوال پرسی کرد و وسطای صحبتمون فهمیدم به خاطر من زنگ نزده و انگار یه کاری داشته اما وقتی تموم شد و خواستم قطع کنم گوشیو گفت تو که دیگه به من پیام نمیدی پس این دوباره شد اخرین حرفمون به نظرتون چیکار کنم؟پیام بدم؟اما من مقصر نیستم اون خودش با کاراش کاری کرد من برم

  279. ممدممدsays:

    سلام من خواب دیدم که دوستم پیام داده که به عشقت گفتم بیا باهم باشیم گفته بزار فکرامو کنم بعد گف دیگه عشقت با منه و دیگه تو نباید باهاش ارتباط داشته باشی تعبیرش چیه

  280. نفیسهنفیسهsays:

    سلام خسته نباشید بعد ازظهر خواب دیدم با کسی که ۷ ماه کات کردیم )در بیداری ریپلای به استوریم زده بودن ) بعد در عالم خواب میخواستم به یکی بگم سلام خوبی کجایی اشتباها پیام و واسه اون دادم بعد شروع کردیم به چت کردن بعد از من معذرت خواهی کرد بخاطر مدتی که نبود گفت ببخشید بعد در این پیام طولانی یه تیکه کوچکی از پیام نه اینکه ناخوانا باشه خوش خط بود یه جوری که نتونستم بخونم ازش پرسیدم میشه یه جوری بنویسی که بتونم بخونم بعد از من یه خواسته ایی داشتن که من رد کردم چون رد کردم جواب و نداد و من بخاطر اینکه قطع گفتگو نشه گفتم تا تو پیام و بذاری من برم برگردم برگشتم جواب میدم پیامم سین شد اما جواب نداد تو رو خدا بگید تعبیرش چیه 🙏🏼

  281. ..says:

    درود من خواب دیدم که معلم پیام داده که در روز چهارشنبه ساعت سه بعد از ظهر باید تو امتحان بدی خواستم ببینم اوردن ساعت و روز چه نشانه ی دارد؟

  282. ...Zahra...sadr...Zahra...sadrsays:

    سلام من خواب دیدم ازطرف کسی که دوسش دارم،ولی هیچ تو د نیای واقعی اظهار علاقه نمی کنه از روبیکا بهم پیام داده ولی یادم نیست چی نوشته بود در اصل روبیکاش فیلترع ولی تو خواب رفع فیلترش کرده بود شب قبلش توی هیئت از پشت دیدمش ولی از اون ساعت ب بعد اصلا بهش فکر نکردم این خواب و هم دور بر ۵:۳۰الی۶صبح بود ک دیدم و منم جوابش و دادم حالا این تعبیر داره یا نداره ممنون میشم بگید

  283. Aram matinianAram matiniansays:

    خواب دیدم پیامک ارسال کرده و بعدش پاک کرده و من ندیدم پیامه‌چی بود تعبیرش؟

  284. MelikaMelikasays:

    سلام من یک ماهی هست هرشب خواب پسر عمم میبینم دیشب خواب دیدم بهم پیام داده که بیا باهم باشیم من دوست دارم میشه تعبیرش بگین ممنون

  285. مارالمارالsays:

    سلام من خواب دیدم یک پسری که ما با خانواده او در رفت و امد هستیم فکر کنم از طرف اینستا پیام داده بود و اصلا از صفحه چت هم خارج نمی شدیم و پیامک هم خیلی کوتاه و فقط متنی بود و ما در یک خانه بودیم و فاصله مان خیلی کم ولی پیامک دادیم بهم و از پیامک ها تنها یک چیز یادمه که اون پسر گفته بود (میشی)و در تمام خوابم اون لبخند بر لب داشت... ممنونم میشم تعبیرشو بگید

  286. bigdelibigdelisays:

    سلام من چند وقتی هست با پسری که همو میخواستیم قهریم کردیم ارتباطی نداریم امشب خواب دیدم ک تو واتساپ بهم پیام داده سلام خوبی ساعتشو نگا کردمساعت4 و خرده ی صبح بود بعد من خوندم دلم نخواست جوابشو بدم دو دل بودم ک جواب بدم یا ن ک بیدار شدم

  287. پارمیداپارمیداsays:

    سلام من تو خواب دییدم که تو اینستا به کراشم ابراز علاقه کردم و اونم پیاممو لایک کرده تعبیرش چیه ؟

  288. ستارهستارهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم عشق قبلیم بهم پیام داده که خیلی دوست دارم و ...از این حرفا دیگه. داشتم پیاماشو نگا میکردم یهو از خواب بیدار شدم دیدم هوا خیلی تاریکه گوشیمو برداشتم دیدم هیچ پیامی نداده دیدم یه دخترو فالو کرده😐😶😂هیچوقت یه دخترو فالو نمیکرد

  289. زهرا محشورزهرا محشورsays:

    سلام من ازدواج کردم و خواب دیدم که کسی که قبلا با هم رابطه داشتیم برام پیام متنی فرستاده و چند تا عکس از خودش میخام بدونم تعبیرش چیه ؟؟

  290. امیر  زرگرامیر زرگرsays:

    خاب دیدم وه عشقم از دیشب تاهالا باهم هرف نزدیدیم بایکی دیگه چت کرده تعبیرش چیه

  291. امیر  زرگرامیر زرگرsays:

    خاب دیدم وه عشقم ک از دیشب تاهالا باهم هرف نزدیدیم بایکی دیگه چت میکنع وهرف های عاشقانه بهم میزنن تعبیرش چیه

  292. امیر  زرگرامیر زرگرsays:

    خاب دیدم وه عشقم ک از دیشب تاهالا باهم هرف نزدیدیم بایکی دیگه چت میکنع وهرف های عاشقانه بهم میزنن تعبیرش چیه

  293. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کسی ک دوسش دارم ک ۵ ماهه کاتیم بهم پیام داده ولی دقیق یادم نیس ک چی نوشته بود ولی خب خیلی خوشحال بودم امکان داره تعبیرشو بم بگید

  294. اسمااسماsays:

    سلام وقت بخیرمن یه پسریو دوسش داشتم و دارم و این دوس داشتنم یه طرفه است. چند وقته ک ازش خواب میبینم.دیشب خواب میدیم ک باهاش رابطه جنسی دارم🤦‍♀️🤦‍♀️خواستن بدونم تعبیرش چیه

  295. MahdiMahdisays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم در صورتی که نمی دونم منو دوست داره،توی روبیکا بهم پیام داد عشقم میدونم که عاشقمی دوست دارم عزیزم،منم خیلی خوشحال شدم و تا خواستم جوابشو بدم بیدار شدم.تعبیر این خواب چیست؟

  296. MaryamMaryamsays:

    سلام من با دوست پسرم دو هفته ای بود کات کردم خواب دیدم بهم پیامک داده که من میام میگیرمت خنده ی ملیحی رو کنج لبام نشست یهو از خواب بیدار شدم دیدم صبح شده تعبیر این خواب چیه ممنون میشم که جواب بدید با تشکر

  297. ..says:

    با سلام من توی خواب دیدم ک کسی ک دوستم داره داره باهام چت میکنه البته توی واقعیت هم چت میکردیم اما دیگه بخاطر درساش چت نمیکنه و کلا خداحافظی کردیم توی خواب دیدم ک توی چت بهم ابراز علاقه میکنه و باهم چت میکنیم وقتیم ک چت میکردیم مامانم گوشیو ازم میگیره و چیزی نمیگه ک دارم با پسر چت میکنم و بلکه میگفت ک دامادم هست تعبیرش چیه؟

  298. کیمیا ارسلانیکیمیا ارسلانیsays:

    سلام وقتتون بخیر من تا الان پنج باری خواب دیدم که اکسم بهم پیام داده در حد سلام کجایی و من تو خواب هر کاری میکردم نمبتونستم جوابشو بدم هی به چیزی میشد این یعنی چی میتونین بگید؟؟