کامل‌ترین تعبیر خواب خون

تعبیر خواب خون به نماد انرژی و حیات می­پردازد، ماده جادویی که در تمام بدن موجودات زنده جریان دارد. در عالم رؤیا و خواب نیز به‌عنوان نماد زندگی و انرژی در نظر گرفته می‌شود. دیدن خون در خواب به میزان سلامتی و قدرت جوانب مختلف زندگی شما اشاره می‌کند. خون در بیرون از بدن به‌طور عمومی به ضعف و از دست دادن توانایی شما در بخش‌هایی از زندگی‌تان اشاره دارد، درحالی‌که دیدن خون در داخل بدن برعکس آن می‌باشد و به قدرت و انرژی اشاره دارد.

اگر بخواهیم درباره خواب خون تعبیر منفی بکنیم؛ باید بگوییم دیدن آن در خواب به برخی از جنبه‌های خود شما و یا قسمت‌هایی از زندگی­تان اشاره دارد که در آن قسمت­ها شما در حال از دست دادن انرژی، توان و حیات خود هستید، همچنین می‌تواند به دردهای عاطفی، ناراحتی‌ها و یا موقعیت‌های در زندگی‌تان اشاره کند که به‌وسیله زیاده‌روی در رفتارها و یا تحریکاتی پدید آمده است. چنین تعبیرهای منفی زمانی انجام می‌شود که در خواب می‌بینید در حال خونریزی هستید یا شاهد پاشیده شدن خون هستید و یا اینکه غرق در خون می‌باشید.

اظهارنظرهای منفی در تعبیر خواب خون سبب ناراحتی در دیگران می­شود. چیزی که احساس می­کنید مسئله­ای نیست، موضوع ناراحت‌کننده و دردآور از دست دادن روابط است که به‌صورت جدی به اعتمادبه‌نفس شما آسیب خواهد زد.

در تعبیر خواب مثبت، وقتی خون دشمنانتان را ببینید یا شاهد پمپاژ خون در رگ‌ها باشید یا زخم‌هایی را ببینید که خونریزی نمی‌کنند، خون نماد حیات، قدرت و موفقیت است.خون در خواب زنان می‌تواند به قاعدگی و یا آبستنی اشاره کند و در خواب مردان می‌تواند تعبیر به ترس از بدن زن و یا رابطه جنسی و یا تمایل به تجاوز جنسی شود.

تعبیر خواب خونریزی

تعبیر خواب خونریزی اغلب به آسیب‌های روانی و عاطفی اشاره می­کند؛ اما بر آسیب‌های فیزیکی هم دلالت دارد. گاهی دیدن چنین خوابی دلالت بر سخنان تخریب‌کننده کسی بر علیهتان می­باشد و یا ممکن است به علت بروز آسیب‌های عاطفی باشد که درگذشته دیده‌اید.

در تعبیر خواب خون دیدن خونریزی، برخی از حوزه‌های زندگی شمارا نشان می‌دهد که شما در حال تضعیف شدن در آن مواضع هستید؛ مواضعی که شما در آن در حال از دست دادن قدرت، توانایی­تان هستید. این خونریزی می‌تواند خبر از احساس خستگی در شما بدهد، تعبیر خواب خونریزی شاخ و برگ بسیار دارد؛ گاهی خونریزی را بدین گونه تعبیر می‌کنند که شاید رفتارهای خالی از دقت شما سبب احساس درد و اضطراب در وجودتان شده است یا حتی سبب شده است از موقعیت فعلیتان ناراضی باشید، ممکن است احساسی شبیه به بازنده‌ها پیدا کنید. آن قسمتی که در خواب می‌بینید در حال خونریزی است همان قسمتی است که شما در آن قسمت در حال از دست دادن قدرت خود هستید. ممکن است شاهد خونریزی باشید که خون در آن بند نمی‌آید، این بند نیامدن منعکس‌کننده تجربیاتی آسیب‌زننده است که شمارا دچار مشکل کرده است، همچنین می‌تواند به سخت بودن غلبه بر برخی از تجربیات ترسناکی تعبیر شود که شما داشته‌اید.

داشتن خونریزی بیش‌ازحد هم در خواب به از دست دادن قدرت تعبیر می‌شود، البته مفسران می­گویند می‌تواند دلیل بر رفتارهای بد دوستانتان نسبت به شما باشد، در تعبیر خواب خون، خونریزی بیش‌ازحد می‌تواند علامت بسیار بدی برای از دست دادن سلامتی و یا مالی باشد.

خونریزی در تعبیر منفی خواب ممکن است به از دست دادن جان شما و یا به درد از دست دادن کسی اشاره کند که به آن علاقه‌مند هستید، علاوه بر این می‌تواند به این اشاره کند که شما از شکست، زیان مالی و یا حتی ورشکستگی رنج خواهید برد. گاهی ما احساس خود را از دیدن صحنه‌ای در خواب متوجه می‌شویم، مثلاً اگر دیدید از خونریزی شخصی خوشحال هستید این پیام را می‌رساند که شما دشمن او هستید و آرزوی حمله به او را دارد.

خونریزی را همیشه بد تعبیر نکنید، به طبع وقتی می‌بینید خود و یا کسی دیگری خونریزی می‌کند ناراحت و مضطرب می­شوید؛ اما در تعبیر مثبت باید بگوییم به شما اخطار می‌دهد که باید استراحت کنید و تعادل را رعایت کنید.تعبیر خواب خون درباره جریان خون می­گوید ممکن است به قدرت درونی و یا ازخودگذشتگی شما اشاره نماید.

تعبیر خواب خونریزی ناشی از عمل جراحی

تعبیر خواب خونریزی ناشی از عمل جراحی را برای کسانی می­گویند که خونریزی را در یک عمل جراحی ببینند و بدین گونه تعبیر می­کنند که شما درباره تغییراتی در کار خود نگرانی‌هایی دارید، همچنین دیدن خونریزی ناشی از جراحی بر روی زمین یا ریختن خون بر روی زمین را می‌توان این‌گونه تعبیر کرد که شما مشتاق و منتظر دریافت جایزه و تحسین برای برخی از کارهای اخیر خود هستید، یک تعبیر مثبت دیگر از این خواب اشاره به این دارد که شما با موفقیت پروژه‌هایی را در کار خودتان به پایان می‌رسانید، البته باید گفت این خواب نشان نمی‌دهد شما جایزه و یا پاداشی را که انتظار دارید به‌زودی دریافت خواهید نمود.

تعبیر خواب خونریزی بینی

خونریزی بینی تعبیرهای متفاوتی دارد و آن را نشانه بدی می‌دانند، در این موارد می­گویند احتمالاً شما با مشکلاتی مواجه خواهید شد. در تعابیری از خونریزی بینی گفته‌اند که خونریزی بینی نشانه از دست دادن موقعیتی باارزش و یا مقدار زیادی پول است.

گویا در تعبیر خواب خون، خونریزی بینی می‌تواند نشانه شروع تعدادی پروژه یا یک سرمایه‌گذاری باشد که به سرانجام نرسد، درنتیجه منجر به از دست دادن مقداری پول یا سرمایه‌ای باشد که سرمایه‌گذاری کرده‌اید. این خواب همچنین می‌تواند مانند یک توصیه مالی عمل نماید و به شما بگوید شما مدیریت مالی درستی ندارید و در هزینه­ها زیاده‌روی می‌کنید؛ بنابراین این خواب را به‌عنوان یک اخطار قبول کرده و عادات خرج کردن خود را تغییر دهید و شروع به مدیریت بهتر مسائل مالی خود کنید. شاید این‌همه تعبیر از یک خواب گاهی بعضی از خوانندگان را گیج کند؛ اما درنهایت شما با توجه به موقعیت و شرایط روحی خود باید مقایسه کنید ببینید، کدام تعبیر با شرایط شما سازش بیشتری دارد، در تعبیر خواب خون همیشه برداشت‌های زیادی بر اساس ذم اشخاص معبر وجود دارد، این خواننده است که با توجه به اطلاعاتی که از خود دارد تعبیر را بررسی و نزدیک‌ترین به احوال خود را درمی­یابد.

تعبیر خواب خونریزی انگشت

تعبیر خواب خونریزی انگشت را زمانی انجام می‌دهند که افراد در خواب‌دیده‌اند انگشت آن‌ها خونریزی کرده است. در چنین زمانی معبران خواب برداشتشان این است که شما مالی را از دست خواهید داد و یا احتمالاً فریب‌خورده‌اید. گاهی شاهد هستیم اشخاص تعریف می‌کنند در خواب‌دیده‌اند انگشتشان قطع‌شده و در حال خونریزی است، باید بگوییم متأسفانه انگشت قطع‌شده و خونریزی از آن در کل علامت بدی است و می‌تواند به این اشاره کند که رابطه شما در حال پایان است و یا این رابطه را از دست خواهید داد و ممکن این رابطه مذکور رابطه شما با عشقتان باشد که به‌زودی به پایان می‌رسد. به‌طورکلی این رؤیا می‌تواند نشانه فاصله و جدایی باشد و همچنین در بعضی از موارد این خواب را ممکن است نشانه‌ای از پایان دادن به یک رابطه به دلیل درگیری‌ها و اختلافات بعد از چندین سال باشد.

تعبیر خواب خونریزی بازو

تعبیر خواب خونریزی بازو می‌گوید؛ اگر دیدید بازوی شما خونریزی می‌کند بدانید به علت اشتباه خود، مالی را از دست خواهید داد و رنج خواهید کشید.

تعبیر خواب خونریزی ران و پا

تعبیر خواب خونریزی ران و پا به دوقسمتی از بدن می‌پردازد که ممکن است عده زیادی خونریزی آن مناطق را در خواب ببینند، لذا ابتدا به خونریزی ران می‌پردازیم؛ از قسمت‌های معمول بدن که ممکن است در خواب ببینید در حال خونریزی است ران هست، خونریزی ران برخلاف خونریزی بازو و انگشت تعبیر مثبتی دارد، در این نوع خواب این برداشت می‌شود که شما در زندگی حرفه‌ای خود پیشرفت خواهید کرد و یک زندگی راحت با مقدار زیادی پول خواهید داشت.

 اگر در خواب، پا زخمی و خونریزی آن را دید این احتمال وجود دارد که شما از خیانت اطرافیانتان بسیار رنج می‌برید. گاهی دیدن خونریزی پا را نشانه‌ای از به خطر افتادن اصول و اخلاقیات شخص می‌دانند.

تعبیر خواب خونریزی دیگران

تعبیر خواب خونریزی دیگران با توجه به اینکه ما همیشه نگران عزیزان خود هستیم می‌تواند نشانه این باشد نزدیکان شما و یا حتی خودتان به کمک نیاز داشته باشید یا شاید نگران خونریزی شخصی هستید و فکر می‌کنید کسی به کمک شما نیاز دارد. می‌تواند همچنین دلالت بر این داشته باشد شما در میان انبوهی از تعهدات غرق‌شده‌اید یا نشانه این می‌تواند باشد که شما به سمت چیزی درحرکت هستید که کنترل خودتان برایتان بسیار سخت و دشوار است، البته اگر خونریزی شخصی را دیدید و هیچ کمکی به او نکردید شاید نشانه آن است او در آینده نزدیک دستاوردهای مثبتی خواهد داشت.

خوابی که باعث وحشت بسیاری می‌شود مرگ براثر خونریزی می‌باشد. اگر شما در خواب دیدید شخصی براثر خونریزی فوت کرد می‌تواند نشانه آن باشد که شخص نزدیک به شما به‌زودی دچار بیماری جدی خواهد شد.

تعبیر خواب دهان پر از خون

در تعبیر خواب خون، تعبیر خواب دهان پر از خون تعبیر یکی از خواب‌های ترسناک است که اشخاص می‌بینند. تعبیر بسیار منفی از این خواب کرده‌اند و آن را مربوط به مسائل خانوادگی دانسته‌اند و نشانه جنگ و درگیری مابین اعضای خانواده می‌دانند. این رؤیا گاهی اوقات می‌تواند اختلافات جدی را با برخی از بستگان دور با توجه به اموال و یا ارث را نشان دهد. این شرایط ممکن است شمارا بسیار تحت‌فشار قرار دهند و حل آن‌ها بسیار دشوار باشد و همچنین ممکن است چنان تحت‌فشار قرار بگیرید که مجبور شوید برای حل‌وفصل موضوع را به یک دادگاه مدنی ارائه دهید.

تعبیر خواب خونریزی پیشانی

تعبیر خواب خونریزی پیشانی را به همانند دادن اخطار به خودتان تلقی کنید که به شما می‌گوید به‌زودی با خطراتی احتمالاً مواجه خواهید شد. این خواب همچنین می‌تواند اعلام پیش رو بودن یک دوره سخت برای شما باشد که درنهایت بسیار دچار آسیب خواهید شد، در این دوره ممکن است چنان در سختی و مشقت قرار گیرید که برای پیروزی بر آن لحظات سخت از کسی کمک بطلبید.

تعبیر خواب خونریزی ناشی از حمله سگ

تعبیر خواب خونریزی ناشی از حمله سگ را این‌گونه بیان کرده‌اند که اگر شخصی ببیند توسط سگ موردحمله واقع‌شده و زخمی شده است و خونریزی دارد نشانه این است؛ شخص در حال تلاش برای حل برخی از مشکلات و یا رفع شرایط سختی است که توسط برخی از بستگان نزدیک و یا افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کند، ایجادشده است.

تعبیر خواب خونریزی از زخم

تعبیر خواب خونریزی از زخم را معبران نشانه خوبی تلقی نکرده‌اند و معتقدند این خواب حکایت از پیش آمدن دل‌درد و یا درد فیزیکی برای شخص در آینده نزدیک دارد.

تعبیر خواب سبب خونریزی شدن

تعبیر خواب سبب خونریزی شدن قسمتی از بدن خود یا بدن شخص دیگری نیز نمی‌تواند علامت خوبی باشد، نشانه از دست دادن است. بدین ترتیب این خواب می‌گوید در آینده نزدیک سود و یا درآمدی را از دست خواهید داد، همچنین ممکن است نشانه‌ای از زوال سلامت و مسائل مربوط به‌سلامت باشد.

تعبیر خواب قطع ناخن و خونریزی آن

قطع ناخن و خونریزی را در تعبیر خواب خون به دیدن علامتی تعبیر می‌کنند که حاکی از شرایط و اختلافات ناخوشایند در خانه و یا محیط اطراف شخص است و ممکن است شخص دلیل این شرایط باشد. البته تعبیر دیگری هم برای این خواب در نظر گرفته‌اند؛ طبق این تعبیر شما ممکن است به‌صورت شفاهی و یا فیزیکی موردحمله قرار گیرید.دیدن قطع شدن ناخن در خواب و خونریزی آن می‌تواند علامت از دست دادن پول و یا به پایان رسیدن یک رابطه با عشقتان باشد.

تعبیر خواب دستان خونی

دستان خونی یکی از خواب‌های معمول است که اشخاصی که وجدان ناراحت دارند می‌بینند، در تعبیر خواب خون می‌گویند؛ اگر چنین خوابی را دیدید نشان می‌دهد؛ شما درگیر احساس گناه هستید و یا خود را در قبال اقداماتی مسئول می­دانید.

تعبیر خواب خروج خون از بدن

تعبیر خواب خروج خون از بدن، مخصوصاً وقتی می‌بینید خون کاملاً از بدن شما خارج می‌شود به مسئله‌ای در زندگی شما اشاره می‌کند که سبب تخلیه شما از قدرت و انرژی و یا اعتمادبه‌نفس می‌شود.

تعبیر خواب پوشیده بودن از خون

تعبیر خواب خون به پوشیده بودن از خون نیز توجه دارد و می‌گوید در این خواب شخص درگیر مناقشات در روابط و یا محیط اجتماعی است. وقتی شما در خواب می‌بینید به خون آغشته هستید به شما انعکاس می‌دهد؛ این نتایج جنگ‌ها و جنایات و یا حملات شما به دیگران است که سعی کرده‌اید خود را توجیه کنید. همچنین پوشیده بودن از خون می‌تواند حس از دست دادن را در شما ایجاد کند و یا حس کنید کسی را از دست می‌دهید. البته اگر در خواب ببینید از خون کسی بر روی بدن خود می‌پاشید نشان می‌دهد اگر به شخصی کمک کنید، پولی به دست شما خواهد رسید.

تعبیر خواب کشته شدن شخص در خون

تعبیر خواب کشته شدن شخص در خون به شما می‌گوید که شما ممکن است فرصت سرمایه‌گذاری زیادی داشته باشید و این فرصت‌ها را برای نشان دادن استعدادهای خود استفاده کنید.

تعبیر خواب رد شدن از خون

در تعبیر خواب خون، رد شدن از خون نیز تعبیر مثبتی دارد و به شما می‌گوید کسی به شما کمک خواهد کرد تا موفق شود.

تعبیر خواب تف کردن خون

تف کردن خون در تعبیر خواب خون هم برخلاف ظاهر ماجرا نشانه خوبی است، این خواب به شما می‌گوید که آرزویی که برای مدت طولانی داشتید درنهایت به حقیقت می‌پیوندد و یا خشم قدیمی شما حل‌وفصل خواهد شد.

تعبیر خواب نوشیدن خون

تعبیر خواب نوشیدن خون اگرچه به‌ظاهر تعبیر یک خواب وحشتناک است؛ اما باید گفت یک نشانه بسیار خوب است و حاکی از ثروتمند شدن شما دارد.

تعبیر خواب شکم پر از خون

شکم پر از خون هم در تعبیر خواب خون پیام مثبتی را برای شخصی که این خواب را دیده است دارد. شکم پر از خون نشان می‌دهد شما پول زیادی را دریافت خواهید نمود.

تعبیر خواب خون بر روی کف زمین

تعبیر خواب خون بر روی کف زمین به شما هشدار می‌دهد برای ایمنی خود کاری بکنید.

تعبیر خواب خون بر روی تختخواب و یا لباس

تعبیر خواب خون بر روی تختخواب و یا لباس می‌گوید؛ مواظب باشید شما درگیر بیماری جدی خواهید و یا ممکن است گرفتار یک پرونده جنایی شوید باید مراقب همه‌چیز باشید؛ اما اگر خون را در تخت و یا بر روی لباس شخص دیگری دیدید تعبیر خواب خون این را نشانه خوبی می­داند یعنی شما بر دشمنانتان پیروز خواهید شد.

تعبیر خواب ریختن خون از گل‌ها

تعبیر خواب خونی که از گل‌ها می­ریزد می‌گوید از شما به خاطر شجاعت و عزمتان به‌طور گسترده‌ای قدردانی خواهد شد.

تعبیر خواب پاشیدن خون از سر حیوان و یا انسان

تعبیر خواب پاشیدن خون از سر قطع‌شده حیوان و یا انسان موضوع به دست آوردن پول زیاد توسط شمارا مطرح می‌کند و می‌گوید شما در حرفه خودشکوفاشده و شهرت قابل‌توجهی به دست خواهید آورد.

تعبیر خواب شستن بدن یا لباس با خون

تعبیر خواب شستن بدن یا لباس با خون به زیان مالی شما اشاره می‌کند و معتقد است؛ باید یک دوره­ای را در زندگی به دلایل زیان مالی با فقر زندگی کنید و اگر کسی دیگری را در خواب خود دیدید که لباس خونی دارد این خواب ممکن است بدین گونه تعبیر شود که آن شخص در مشکلی گرفتار آمده و ممکن است عاقبت بدی داشته باشد و در آخر اگر در خواب دیدید لباس خونی خود را سعی دارید پنهان کنید نشان از این دارد که در تلاش هستید، اشتباهات خود را مخفی کنید.

تعبیر خواب رنگ‌آمیزی با خون

تعبیر خواب رنگ‌آمیزی با خون می‌گوید احتمالاً شما شریک جدیدی خواهید داشت. اگر خواب دیدید بر روی دیوار خون وجود دارد به احساس نگرانی شما در رابطه با شکست و یا از دست دادن اشاره می‌کند.

منابع:

yourchineseastrology.com

www.dreambible.com

mydreamsymbolism.com

ترجمه و تهیه : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

62 نظر

  1. لیلیلیلیsays:

    سلام ببخشید اگه ممکنه تعبیر خوابمو لطف کنید بگید...خواب دیدم احساس میکنم خلط در گلویم هست وقتی سرفه میکنم از گلویم خون اومد، یکم حالت لخته خون بود (خون پررنگ ولی شفاف بود)...کمی از خون بیرون اومد بیشترش تو دهن و گلوم موند...ممنون میشم تعبیرشو بگید...با تشکر از وقتی ک میگزارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برکم شدن تندرستی تعبیر میشودو ازغم بیرون می اید

  2. صادقصادقsays:

    سلام.نماز و روزه هاتون قبول باشه. من ديشب خواب ديدم مهمان به منزل ما آمده بود و خودش پژذيرايي مي كرد و مادرم حرص مي خورد و بهشون حرف ميزد. ولي خود مهمان رفقته بود تا براي خودش و ما غذا تدارك ببيند و من انگشتم يك زخم برداشت و مي گفتم كي دستم زخم شده خوني بود ولي خوني جاري نبود. بعد يكباره خوب شد و هيچ كسي هم منزلمان نبود. ممنون ميشم تعبيرش را بهم بگين.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون اگر بیشتر مراقب رفتار خود نباشید ممکن است دچار بدشانسی قریب الوقوعی شوید

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم با پسر خالم که دامادمونم هست رفتیم یه مرکز درمانی و خون دادیم و ابتدا من فکر کردم اون میخاد خون من رو به خودش تزریق کنه و منم خون اون رو به خودم تزریق کنم بعد ازش پرسیدم که هدفت از این کار چی بود گفت من دیدم تو خون دادی منم اینکارو کردم بعد بهش توضیح دادم که خون من به درد تو نمیخوره چون غلیظه و گفتم بیا خون هامون رو بریزیم دور و اجازه بدیم بدن هامون سبک بشه و ریختیم تو جوی اب و بهش گفتم مایعات بخور تا خونت رقیق شه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از الودگی ها ممکن است رهایی پیدا کنید اگر عاقلانه تصمیم بگیرید

  4. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم پسری ک دوسش دارم خواهر پنج سالش دستشویی داره (درعالم واقعیت فقط یک خواهر 35 ساله داره وخواهر کوچک نداره)و ب خواهر بزرگش گفت اینو ببر دستشویی اما خواهر بزرگ گفت من نمیتونم این کار سخته بنابراین خودش مجبور شد ببره بعد دختر پنچ ساله یبوست خیلی شدید داشت ک واقعا ناراحت کننده بود وب سختی دفع میکرد طوری ک کلی خون ازش رفت واین خون رولباس پسری ک دوسش دارم پاشید پیرهن مردونه سفیدش از پشت سر پراز لکه های خون شد همینطور جلوی پیراهن و زمین دستشویی هم پرازخون بود واین پسر از این موضوع رنج میبرد ومقدار کمی هم مدفوع ب لباسش آغشته شده بود در دستشویی نیمه باز بود ومن شاهد این ماجرا بودم دلم سوخت رفتم جلو کمکی کنم دیدم یک برادر کوچکتر هم داره ک حدود سه سالشه(البته درواقعیت اصلا برادری نداره)این پسر بچه نتودستشویی روی بشکه بزرگ نشسته بود دیدم درحال افتاده زود دویدم سمتش بغلش کردم وبیرون آوردمش اما اصلا منو دوست نداشت ونیمخواست بغلم بمونه بوسیدمش و با دل شکستگی برگردوندمش پیش برادر بزرگش یعنی کسی ک دوسش دارم و با ناراحتی گفتم شما هیچوقت هیچکدومتون منو دوست نداشتین وامدم بیرون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شاید رفتارهای خالی از دقت شما سبب احساس درد و اضطراب در وجودتان شده است یا حتی سبب شده است از موقعیت فعلیتان ناراضی باشید

  5. سحرسحرsays:

    سلام خسته نباشید استاد،. من باردار هستم و خواب دیدم که به من میگن باید خون خالت رو بهت انتقال بدیم تا خوب بشی.. بعد من مخالفت کردم و عصبانی شدم و گفتم اگر اینکارو بکنم گروه خونیم عوض میشه من دوست ندارم و در آخر هم نذاشتم این اتفاق بیافته و بیدار شدم.. الان نگرانم چون خالم بچش یکم مشکل داره، میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی برای شماست

  6. کوثرکوثرsays:

    سلام خواب دیدم برای ثبت‌نام تو مدرسه رفته بودم مدرسه بعد داشتم تو دفتر با مدیر حرف میزدم بعد رفتم بیرون یکی داشت ی مرغی رو سر می‌برید انگاری نذر داشت کفشمو خونی کرد اون یکی کفشم هم خاکی شد فک کنم شستمش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می‌تواند به دردهای عاطفی، ناراحتی‌ها و یا موقعیت‌های در زندگی‌تان اشاره کند

  7. سحرسحرsays:

    سلام خسته نباشید استاد،. من باردار هستم و خواب دیدم که به من میگن باید خون خالت رو بهت انتقال بدیم تا خوب بشی.. بعد من مخالفت کردم و عصبانی شدم و گفتم اگر اینکارو بکنم گروه خونیم عوض میشه من دوست ندارم و در آخر هم نذاشتم این اتفاق بیافته و بیدار شدم.. الان نگرانم چون خالم بچش یکم مشکل داره، میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به ضعف و از دست دادن توانایی شما در بخش‌هایی از زندگی‌تان اشاره دارد

  8. ففsays:

    سلام خواهرم خواب دیده عموم مو بغل میکنه عموم به خواهرم میگه عمو من دستم خونی شد ، خواهرم تعجب میکنه به خودش نگاه میکنه میگه پریود که نیستم خون چیه خون از کجا اومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان خیر است و نشانه سلامتی است

  9. کیمیا برازندهکیمیا برازندهsays:

    سلام نامزد من خواب دیده که خوابیده وبختک روش افتاده ازخواب بیدارمیشه ومیبینه از بدنش کلی خون اومده ممنون ازتعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد سرزنش قراربگیرید

  10. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم گلوم زخم شده از مزه ی خون میفهمیدم و رفتم تو روشویی خون و چندبار تف کردم از گلوم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر این است که قدرت و انرزی و اعتماد به نفستان کاهش پیدا کند

  11. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من در واقعیت پزشکی رو دوس داشتم بسیار زیاد ... ولی فال قران گرفتم و بهم گفتن آدمهای دیگه ای وارد زندگیت میشن که ازیشون از هر حیث بهترن و من پیگیری ایشون در فضای مجازی و تلاش برای وارد ارتباط شدن با ایشون رو چند روزیه که علی رغم میلم برای همیشه فراموش کردم چون در عین علاقه ای که به من داشت به من بی محلی هم میکرد . . الان که در حال استراحت عصر بودم خواب دیدم در یک خانه ی قدیمی ناشناس با خانواده ام بودم خواهرم واقعیت هایی ازون پزشک رو بهم میگه: که با من دوسته ، باهام رابطه ی جنسی داره ،که دختر دوم دبستان داره ، زنش بهش خیانت کرده طلاق گرفته و ....من تو خواب خیلی ناراحت شدم و به خواهرم گفتم نباید این کارو میکردی و نتیجه گرفتم علت بی محلی های آقای دکتر به من اشتباهی بود که خواهرم کرد و خیلی ناراحت و افسرده زیر دوش حمام رفتم . . ولی در حموم هر چی سرم و میشستم خون از موهام میریخت پایین و جلوی پام می افتاد ، باز میشستم و دوباره میدیدم خون از موهام میریزه و شک کردم که کسی در کالبد من مث جن توی حمامه به سمت در دویدم و زیر دوش رو که نگاه کردم جنی رو دیدم که خنده ی شیطانی میکرد و من دوان دوان و لخت از حمام بیرون اومدم و پیش خونوادم رفتم .... و با ترس از خواب بیدار شدم . . ناگفته نماند که ظهر 100 هزار به دو بچه ی یتیم نذر امام حسین دادم و عهد کردم اگه شغل مورد نظرم درست شه هر سال ماه محرم به چند بچه ی یتیم پول بدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، به برخی از به آسیب‌های روانی و عاطفی اشاره می­کند که ممکن است بصورت تدریجی در ادامه ی زندگی آن ها را تجربه کنید اما مشکل ساز یا نگران کننده هم نخواهند بود

  12. سلطانیسلطانیsays:

    سلام صب امروز جمعه'خواب دیدم که خواهرم گلومو زخم کرده داشت خون میومد ولی نمیچکید.خون رفت داخل و تموم شد ولی گفتم باید بیرونش بیارم.یکم عضله های گلومو محکم گرفتم و یه عالمه خون به صورت لخته لخته از گلوم خارج شد و حتی اون موقع ک خواب میدیدم فک کردم واقعا از شکمم اون خون داره بالا میاد.ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه محبت بین شماست

  13. نرگس شهبازینرگس شهبازیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به دست پسرم سرم وصل کرده بودم که یهو جاش خون اومد و شروع به خونریزی کرد بعدش همش بهش می گفتم به پدر بزرگت نگو .انگار از پدرم می ترسیدم که بفهمه نمیدونم چیه تعبیرش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب خود باشید تا دچار بدشانسی نشوید

  14. مریممریمsays:

    سلام. من در خواب دیدم ک در راه بآغ هستیم و یه جا هست ک از زمین خون میاد و هرچه قدر تمیز میکنیم بازم از زمین خون میاد و مامانم گف ک این خون امام حسینو ایجا سرشون رو بریده اند و منم ی چیز چوبی ورداشدم و روی اون چاله گذاشم ک ازش خون فواره میشد. البته چاله های دیگم بود ک خون ازش میومد. خیلی میترسم تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ؛ جوشش خون از میان زمین نمادی از برخی از آسیب های روانی یا روحی است که مرتبط با گذشته می باشد اما در حال حاضر مرور می شوند ، در حالت کلی معنای بدی ندارد.

  15. شیرینشیرینsays:

    سلام من چند باره خواب میبینم وقتی توی جمع نشستیم زنداداشم دهانش پر از خون میشه و شکمش بزرگ میشه وتو این خواب همیشه از مامانش می‌ترسه وسمت من میاد و به من میگه میبینی چه بلایی سرم اومده میشه بگید تعبیرش چیه لطفاً

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به ناراحتی های فکری و روحی دارد

  16. نرگس شهبازینرگس شهبازیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم وقتی پوشک پسرم که ۷ ماهش هست عوض کردم پوشک خونی بود خیلی میترسم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

  17. نسترننسترنsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم امادم برم بیرون ولی وقتی میخوام برم میبینم لباسم خونیه اما رنگ خون نبود به قهوه ای میزد نمیفهمم از چیه بعد خودمو تو آینه درست میکنم یه دفعه میبینم لبام خون اومده صورتم خونی نبود فقط لبام خونی شده بود بعد که میخوام ببینم خون از کجاس میبینم وسط لب بالام بریده شده طوری که نفهمیدم به مامانم میگم میگن باید بریم دکتر بخیه بزنی ولی من همینطور دستمال گذاشته بودم روش و خیلی خون میومد بعد یه دفعه میبینم لبام زخمش بسته میشه ودی گه خون نمیاد تعبیرش چیه .زیاد خواب خون میبینم چند شب پیشم خواب دیدم لخته خون بالا میارم نمیومد بیرون خودم با دست از تو دهنم میوردم بیرون ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضعیف شده و مالی حرام وارد زندگیتان شود کمی بیشتر مراقبت کنید

  18. سپیدهسپیدهsays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم که انگار تو خیابون جنگ و درگیری بود ولی حیاط خونه ما پر از خون شده بود و به ما یه تهمتی زده بودن درست یادم نیست دقیقا چی بود، بعدش من دیدم اون خون ها مربوط به خروس هایی بود که کشته شده بود و آویزون بودن و خونشون روی زمین میریخت، یکی از خروس ها رو تو کیسه زباله جمع کردم و زمین رو با آب و جارو تمیز کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد که مسائلی در زندگیتان موجبات تضعیف روحیه شما شود باید سعی کنید که روحیه خودرا تقویت کنید

  19. نیمانیماsays:

    سلام من خواب دیدم تا یه دختر انگار نامزدمه ولی تو واقعیت نمیشناسمش پیشمه بعد میگه باید زبونمو خونی کنی من هم با چاقو اینکارو کردم وقتی خون اومد اونو با دستم گرفتم و بوسیدم بعدش از او خواستم تا زبونشو در بیارهتا اونو هم ببوسم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که شما با موفقیت پروژه‌هایی را در کار خودتان به پایان می‌رسانید

  20. سیده ساراسیده ساراsays:

    سلام خواب دیدم یه گوسفند کوچک(مادرم به نیت موفقیت من خریده جهت قربانی) ،اما نه بزغاله،ظریف بود واسه من قربانی کردن ویه قاشق از خونش رو به من دادن خوردم وبه مادرم هم،خون کمی روی فرش هم ریخت! احساس کردم خون کمی مزه شوری داره اما اصلا بدمزه نبود،فقط تعجب میکردم،دیدم خونش خیلی ارزش داره واون یه ذره که رو فرش ریخته بود، از روی فرش جمع میکنن که حروم نشه واون رو هم بخورن! وقتی به گوسفند نگاه کردم دیدم من اشتباه دیدم،بدنش بزرگه وفقط سرش کوچولو بوده یه کم،من تصور کردم کلا کوچیکه! البته بگم که در واقعیت دارم استخدام میشم و نذر کردم با اولین حقوقم یه گوسفند قربانی کنم وخیرات کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اتفاقی میوفته که ظاهرا خوشاید نیست اما برای شما خیر بهمراه داره

  21. ژالهژالهsays:

    سلام من خواب دیدم داییم که پرستار هست سر و صورت و‌دهان و پاهاش پر خون شده بود انگار خون کسی دیکه ای بود که طرف و‌عمل کرده بود.من با افتابه اب مریختم و خون پاشو و انگشتای پاشو میشستم..تعبیرش چیه سپاس گزارم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      یه مشکلی براش پیش میاد که با کمک شما حل میش

  22. مهدیمهدیsays:

    باسلام خوابی دیدم حدودای ساعت دو وربع تا دو چهل و پنج دقیقه شخصی رو سوار کردم چون کارم رانندگی هست تو یه مسیر شلوغ وشلوغیش هم به خاطره تظاهرات بنزین بود جایی که بودم فظای بیرون شهر به نظر می‌رسید تو همین شلوغی ها ماشینم رو گم کرد و همین طور صدای آژیرش رو به صدا در میووردم که صدا کم و زیاد میشد یعنی هی نزدیک می‌شدیم هی دور و همش درحال دویدن تو اون موقع که میدویدم شخص دیگه ای هم بود که تو خواب آشنا به نظر می‌رسید و چیزی دستش بود شبیه دست کلید درحال چرخش تو دستش بود که به طرف سمت راست سره من خورد و شروع به خون ریختن کرد با دستمالی که دستش بود به سرم کشید و پاکش میکرد ولی جریان خود داشت زیاد میشد چون با شدت زیاد در حال بیرون اومدن میکرد و دیگه ماشینم رو می‌دیدم دو زانو افتادم جوری که داشتم از حال میرفتم واون طرف اول انگار داشت بره جعبه دستمال کاغذی تو ماشین رو بیاره برا پاک کردن خون سرم موقعیت ماشین هم تو فضای باز بود تشکر از شما برا وقت گذاشتن به خاطره طولانی شدن متن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دلالت بر سخنان تخریب‌کننده کسی بر علیهتان می­باشد و یا ممکن است به علت بروز آسیب‌های عاطفی باشد که درگذشته دیده‌اید.

  23. ندانداsays:

    سلام وقت بخیردیشب خواب دیدم.برادرم دست کسی انگارتو.صورتش خورده بود وازبینی وگوشش خون.میومد ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      جریانی باعث غم و اندوه برادرتون شده

  24. Kaveh piranKaveh piransays:

    سلام،هنگام اذان صبح خواب دیدم با یک سوزن درشت انگشت شصت پامو سوراخ کردم طوری که سوزن از طرف دیگر انگشتم بیرون زد بعد شروع کرد به خونریزی من خواستم با دست جلوشو بگیرم اما بیشتر شد و دیگه نتونستم جلوشو بگیرم و در همین هنگام صدای برادرامو شنیدم که میگفت بیرون خونه جایی اتیش گرفته و من با ترس از خواب بیدار شدم لطفا بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید توانایی های خودرا در زندگی بیهوده خرج نکنید

  25. فرزانهفرزانهsays:

    خواب دیدم یه آزمایش عجیب با مادرم میدم،اول مادرم رفت از دور دیدم ک بکم انگشتش رو سوراخ میکنن و یکم خون میگیرن بعد تصویر مغز مادرم میاد ک بیماریها تشخیص داده میشن،بعدش نوبت من شد ک زود رفتم برای انجام ولی هر چی نگاه کردم دیدم سوزن ندارن بعد دیدم خانمه ناخنش کشیده شد ب دستم و یه مقدار خون ریخت رو برگه ها ک خانمه هم عصبی شد از خودش ولی من دوتا انگشت سبابه و شصتم رو فشار دادم بهم ک تصویر مغزم اومد گفت گاهی وقتها صورت پوسته پوسته میشه و منم گفتم آره بعد رفتم تو یه سرویس بهداشتی ک دستمو بشورم دیدم چندتا خانم راجب بعضی دمنوش ها واسه بیماریها حرف میزنن و مامانمم بیرون منتظرم بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی کنین سر خود از داروهای شیمیایی سر خود استفاده نکنید و مراقب سلامتیتون باشید

  26. طلا سیاح مقدمطلا سیاح مقدمsays:

    سلام توپ تاپ بعد از اذان صبح این خواب رو دیدم که جمعیت زیادی دارن یک زن رو فراری میدن اون زن خونی بود زن دیگری که بیمار بود فوت شده بود و خون بدنش رو تزریق کرده بودند به همان زن(داشتند فرارش می دادند) تا زنده بمانه چون نیاز به خون داشت همسر زن فوت شده که به شدت ناراحت بود داشت افراد اون منطقه رو بازرسی میکرد تا ببینه کی خونی هست از جمله من رو بازرسی بدنی که منجر به دیدن بدن من و دست زدن بهش بود تا مطمئن بشه خون همسرش در من نیست دو بار بازرسی بدنی شدم توسط همان مرد و یک زن که بدنم رو کاملا بازرسی کردند اومدم منزل مان مامانم گفت دوست قدیمی مان رو دیده و اون سلام رساند گفتم چه عجب؟گفت بعد از فوت همسرش آقا ماشالله خیلی از بین رفته گفتم آقا ماشالله فوت کرده ؟ کی؟گفت همین تابستان گفتم خدا رحمتش کنه مرد خوبی بود من نمی دانستم که فوت کرده به مامانم گفتم به دوستمان سلام برسان و از جاشکلاتی یک شکلات شیرین برداشتم و به دهانم گذاشتم ممنون میشم اگر خوابم تعبیری داره زحمت بکشید و تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری ندارد و بر اشفتگی دلالت دارد

  27. زکییزکییsays:

    سلام ببخشید من اکثرخوابامو بعدازاذان صبح میبینم چون دیرمیخوابم امروز صبح خواب دیدم داشتم راه میرفتم که دیدم بین انگشت بزرگ پام بااون یکی انگشتم یه زخم که شده بودیه حفره بزرگ ایجادشده بودکه کمی هم خون توش بود امامن به راحتی راه میرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد از اذان صبح معمولاتعبیری درست ندارد

  28. زکییزکییsays:

    ببخشید من قبلا خواب زیارت مشهدو دیده بودم که گفتید اگه ازگناهان توبه کنم تعبیرش حاحت رواییه ،یعنی اونم غلطه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      لحظه به لحظه ی اعمال ما بر روی اتفاقات آینده ی ما تاثیر میذاره، برخی عوامل برخی دیگ رو ملغی می کنه و نمذاره تاثیر بذارن در مسولیت خودتون در قبال اتفاقات زندگی تون توجه بیشتری داشته باشین

  29. فاطیمافاطیماsays:

    سلام و وقت بخیر.مادربزرگ بنده خواب دیدن که یه نهر بزرگی بوده و هرکاری میکردن نمیتونستن ازاون رد بشن هیچ راهی هم برای عبور ازش نبوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به ترس های ایشون سر یه موضوع خاصی

  30. فاطیمافاطیماsays:

    یه خواب دیگم ک دیدن این بوده ک ی دریای خیلی بزرگ و عمیقی بوده و از وسط دریا ی ستون بیرون امده بوده ک ایشون دستاشونو ب این ستون گرفته بودن و بهشون گفتن ک باید نماز بخونی و اگه چشماتو ببندی میوفتی تو دریا غرق میشی.لطفا تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبر از اتفاقی بزرگ میده که باید مراقب تمام جوانب آن باشید

  31. کاویانکاویانsays:

    سلام ، من خواب دیدم که با ماشین در حال رانندگی در جاده هستیم و ناگهان حدود 200 متر جلوتر از ما مردی رو میبینم در جاده که خیلی خون آلود بود و از درد به خودش میپیچید و بر اثر جراحت یکی از پاهاش قطع شده بود و افتاد اونطرف جاده ، من وحشت زده شدم ، اما با ماشین رد شدیم از روی خونش و رفتیم بعد از اینکه حدودا 20 متر جلو رفتیم ناگهان احساس کردم که خون اون شخص داره میریزه روی پیشونی من و در همون حالت بیهوش شدم . این خواب چه تعبیری داره ؟ تشکر از سایت خوب شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  32. AliAlisays:

    سلام مادر من خواب دیدم که بیرون خانه بوده لباس خون بود وارد خانه شده دیده مهمون داشتیم لباس خود راعوض کرده ویادش رفته بود جواربش خونی است وارد پذیرتیی شده پدرم گفته جوارابت خونی است رفته وعوضش کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به جایی میرن که باعث ناراحتی شون میشه

  33. هالههالهsays:

    سلام امروز بعد ظهر سر درد داشتم خوابیدم خواب دیدم رفتم دکتر یه خانوم میاد دستمو میگیره و خونم رو میگیره عدد ۳۰ میبینم بهم میگه موز میخوری میگم چند وقت نخوردم میگه موز و الو برات خوبه زیاد بخور

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید از مسائل ناراحت کننده در زندگیتان دوری کنید

  34. اشکاناشکانsays:

    سلام و روز خوش. خواب دیدم تو محیط کارم با مسئولم هستیم و لبم خون داره میاد ولی دردی نداشتم و متوجه نبودم. وقتی خواستم حرف بزنم مقداری از خون لبم رو خوردم ولی سریع بالا آوردم و تفش کردم. ممنون میشم تعبیرش رو برام بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در زندگیتان به دنبال موفقیت هستید

  35. زهرازهراsays:

    سلام،خواب میدیدم توی اتاقی هستم که آقایی که قبلا باهاش رابطه احساسی داشتم هم بود،میخواستم از اتاق بیرون بیام که خودشو به من میمالوند که ارضا بشه،من ازین کارش خیلی بدم اومد و به زور خودمو از دستش رها کردم و از اتاق بیرون اومدم بعد از من اون بیرون اومد و متوجه شدم که آب منی توی دستش هست بعد از اون متوجه شدم دهانم پر از خون هست و نمیتونستم آب دهن خودمم هم قورت بدم ، بالشتکی که برای جذب خون توی دهنم بود رو دور انداختم و تف کردم و میخواستم برم دهنم رو آب بزنم چون خونریزی انگار تموم شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  36. MahdieMahdiesays:

    سلام من دوبار خواب خون دیدم لطفا تعبیرش کنید..(.خیلی ببخشید ولی در دوران پریودیم دیدم هردو رو) یه بار دیدم که رفتم دستشویی و همراه ادرار یه قطره خون ازم خارج شد و به مامانم گفتم بیاد چون شک داشتم که خون هست یا نه ولی مامانم نیومد و منم عصبانی شدم گفتم موضوع رو...یه بار دیگه هم خواب دیدم که خون حیض رو شلوارم هست و رفتم عوضش کردم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در اینده ای نزدیک سود و درامدی خوب در زندگی نصیبتان شود

  37. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من دختر مجردم و کنکوری ام و خواب دیدم که در مدرسه خودمون هستم و افرادی به دنبال ما هستند تا ما رو بگیرند و شکنجه کنند و من دوستام از مدرسه فرار میکنیم و از داخل دریچه ای در پارک فرار میکنیم و انتهای این دریچه دوباره به مدرسه ما رسید و من دوستام از پله های آهنی پایین رفتیم و من یک دوستمو دیدم که در پایین پله ها زندانی بود و کمک می خواست و من رفتم دوستمو نجات دادم و فرار کرد و در حین فرار منو گرفتن و مردی قوی هیکل با چاقویی تیز به طرف راست سینه ام زخم زد که از زخم خون میومد و خیلی درد میکرد و من روی زمین افتادم و بعضی از دوستام کنارم اومدند و یکی از دوست صمیمی من قرص مسکن و آب ‌و لیوان پلاستیکی به من داد و خودش سوار ماشین شد و رفت و من خانمی رو دیدم که زن رییس این تبهکار ها بود و این زن مهربون بود و زخم منو بست و دستم رو گرفت و من بلند شدم و به سختی راه میرفتم و از شوهرش خواست تا به خاطر فراری دادن این دختر منو ببخشه . ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی هایی براتون اتفاق می افته که رفع میشه

  38. مریممریمsays:

    سلام مادرم خواب دیدن که من با اینکه گواهینامه ندارم یه ماشین خریدم و با خواهرم داریم میریم بیرون، برگشتنی می بینن که دهنم خونی و من گفتم دندون جلو افتاده. ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و دغدغه دارین

  39. موناموناsays:

    سلام خواب دیدم دوستم خونریزی داشت نمیدونم از کجا ولی لباساش خونی بود منم مراقبش بودم لباسهای خودمم خونی بود ممنون میشم تعلیرسو بهم بگید سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و تشویش فکری داره

  40. PanizPanizsays:

    سلام و عرض ادب خوابی مبتنی بر دیدن جسدهای زخمی و خون آلود و منجمد و یخ زده (که درون مشما بودن)که هنگام اوردن اجساد توسط چند مستخدم، اجساد از دستشون لیز خورد و از پله ها جلوی پای من افتادن، اجساد رو نمیشناختم اما زخم های صورت یکیشون کامل مشخص بود و زخم های تازه و خونی بودن، من از روی ترس و از روی دلسوزی گریه کردم و از کنارشون رد شدم ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  41. حسينحسينsays:

    سلام خسته نباشيد اقا هست موقعي ك باشگاه ورزش ميكني رگ روي بدن نمايان ميشه من خواب ديدم يه رگ از پايين پام در طول ساق پام كشيده شده تا زانو. خودم تعجب كردم تو اين قسمت رگ زده بالا ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سلامتی خودرا چک کنید

  42. ندانداsays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم پدروبرادرم با هم جروبحث داشتن وبرادرم سربابامو شکسته بود ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نگرانی و دغدغه فکری دارین

  43. نازینازیsays:

    درود بر شما خواب دیدم میخوام برم داخل مسجد با مادرم که مادرم رفت داخل مسجد با چادر مشکی و من موندم حالا باید چیکار کنم؟ چون دقیقا پشت در یه سگ سیاه بود و اون وقتی مادرم رفت داخل مسجد خواب بود و بعدش بیدار شد و به من گفت کجا میری؟ گفتم میخوام برم مسجد گفت پس من باید یه جاییت رو بخورم گفتم نه نخور گغت نه نمیشه حتما باید یه جاییت رو بخورم منم گفتم بزار برم مسجد وقتی برگشتم بیا منو بخور ولی سگ گفت من باید بخورم تورو و به پام حمله کرد و زانوی راستم رو خورد و من با حس درد از خواب بلند شدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دشمن و بدخواهانی است که در اطراف شما هستند

  44. سیناسیناsays:

    درود بر شما خواب دیدم که داخل اتاق مادر و پدرم نشستم و پدرم با یه باند سفید که دور چشم هاش بسته وارد میشه و میفهمم که نابینا شده و توی خواب گریه میکنم و خودمو مقصر میدونم (چون من وابستگی بسیاااار شدیدی که به پدرم دارم) و مادرم هم پیشم نشسته و میگه عه مگه نمیدونستی کور شده؟ توی تصادف اینطوری شده ولی من همش خودم رو مقصر میدونستم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم است

  45. نازینازیsays:

    درود بر شما خواب دیدم که توی یه شهر بزرگ داخل ماشین نشستم و هی دارم به اینطرف و اونطرف نگاه میکنم و دنبال مادرم میگردم و یه نفر میگه مادرت مرده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عمرشان طولانی است

  46. رودکیرودکیsays:

    سلام خواب دیدم در خانه ای همراه پدر و مادر و کسی که در خواب دوستش دارم و برادر زاده ی کوچکم از گانگستر ها پنهان شدیم ناگهان آنها وارد خانه میشوند پدر و آنکه او را دوست داشتم با آنها درگیر میشوند و گانگسترها او را که دوست داشتم در طبقه بالا میکشند به طوریکه ما در طبقه پایین خون اون را که از دیوارها به بیرون میزند میدیدیم و من به مامانم گفتم ای وای مثل اینکه او را شرحه شرحه کرده اند که اینطوری خونش به دیوار ها نفوذ کرده و ما داریم این پایین انقدر بیرون زدن خون از زیر کاغذ دیواری دیوار را میبینیم حالم خیلی بد شد که کسی که دوست داشتم اینطوری کشته شده ممنونم

  47. سمیراسمیراsays:

    سلام بنده مجرد بوده و خواب دیدم ک با پدر و مادرم در مطب دکتر هستیم و معده ام خونریزی کرده و من خون بالا می آورم و قطعه هایی از تیکه های لخته شده خون هم بیرون میریزد گاهی ب رنگ خاکستری مانند از دهانم بالا می آید و گاهی قرمز و دهانم مزه ای تلخ و ترش میدهد و در جایی از شدت ناراحتی افتادم زمین و صورتم خونی شد و فکر کردم دارم میمیرم بعد خانواده ام مرا بلند کردند و از دکتر در خواب سوال میکردم میگفت نگران نباشید رفلاکس معده دارید و مریض ها درمطب مرا تماشا میکردند نگرانم ممنون میشم تعبیر کنید

  48. الهامالهامsays:

    خواب دیدم ی جای شلوغی بودیم بعد من دیدم واای پریود شدم و حتی روی لباسم هم قرمزی خون رو دیدم لباسم لیمویی رنگ بود گفتم چیکار کنم که کسی نبینه و برم عوض کنم انگار چادر یا ی شال خیلی بزرگ که رنگی رنگی بود گذاشتم سرم و کل بالا تا پایینم رو گرفت گفتم خب حالا خوبه کسی نمیبینه میتونم برم

  49. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم تو یک باغی هستم که یک پسر بچه تو بغلمه نمیدونستم بچه کی هست بعد پسر بزرگم دیدم که بدنش پر از خونه و دنبالشن و پسرم داره میدونه که نجات پیدا کنه منم دارم تشویقش میکنم اینقدر هم تند میدوه که کسی بهش نمیرسه تعبیرش چیه

  50. رویارویاsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دندونم افتاد و کل دهنم پر خون شد ب شدت خونریزی میکرد با دستمال پاکش کردم ولی بازم پر از خون بود و خونش بند نمیومد و خانوادم خیلی بی تفاوت بودن و براشون مهم نبود ومن واقعا داشتم اذیت میشدم تعبیرش چیه باتشکر

  51. فاطیمافاطیماsays:

    سلام وقت بخیر دیشب شب احیا بود من خیلی دعا کردم و از خدا خواستم ک از گناه هممون بگذره.وبعداز تموم شدن مراسم خوابیدیم و من خواب دیدم ک تو اتوبوس با کلی ادم دیگه داریم مشهد من تو مسیر همش گریه میکردم و قران و زیارت میخوندم بعد رسیدیم ب حرم و من اونجاهم کلی گریه میکردم اصلا گریه‌م قطع نمیشد.لطفا خواب منو تعبیر کنید

  52. ترابیترابیsays:

    باسلام و سپاس از لطف شما بابت این سایت کامل و پر محتوا من خواب دیدم برای ماموریت رفتم مشهد اما منشی یادش رفته هتل رزو کنه و من بناچار خونه مادر یکی از همکاران قدیمی رفتم اما خیلی موذب بودم و هی دنبال راهی برای گرفتن هتل سر گردون بازار و کوچه های مشهد شده بودم و در این میان عادت ماهیانه شدم و به جای خون از بدنم خارج بشه از دهنم تیکه های خون ریخت می شد روی یک پارچه گل گلی روی یک شوفاژ .لطف می فرمایید خواب منو تعبیر کنید ممنون

  53. هانیههانیهsays:

    سلام دوستم خواب دیده بود ک با بقیع دوستا اکیپی رفتع بودیم ویلا، بعدش شوخی میکردیم کلا، یکی از بچه ها ب شوخی هلش میده ی شیشع تیز میره توی پهلوش و خونریزی میکنه، بقیه ماهم بااونی ک هلش داد خیلی دعوا کردیم، میره داخل اتاق ک درش بیارع، خونریزی میکرده نامزدش رفت ک کمکش درش بیاره، بعد من هم از پشت در میگفتم ک نامزدش بزاره برم داخل ک کمکش کنم ولی درو قفل کرد، خیلی نامزدش گریه میکرده و بغلش کرد ک درش بیاره چون خیلییییی درد میکرده، توی این حین بیدار شده ولی پهلوش درد میکرد توی واقعیت خودش اروم بوده تقریبا ولی ما دوستاش و نامزدش خیلی دعوا کردیم و عصبانی بودیم لطفا بگین تعبیرشو

  54. ElmiraElmirasays:

    با سلام من خواب دیدم که دست خواهرزاده ام حالت بریده بریده آسیب دیده و ازش خون میاد و من با دستم هی خون روشو پاک میکردم . ممنون می شوم تعبیرش را بگویید

  55. سلامسلامsays:

    سلام

  56. طلاییطلاییsays:

    سلام من خواب دیدم دختر کوچکم صداش می‌اومد رفتم ببینم تختش اومده بود وسط اتاق خواب کامل ملحغ های سفید روش بود وسط تختش خونی بود این طرف اون طرف تخت روی فرش هم خونی بود یک مقدار اما دختر نبود از اون طرف اتاق به سمتم اومد با لباس کاملا سفید وخیلی بی‌حال بود بغلم کرد از اون طرف مادر بزرگم و دیدم که هست سال پیش فوت شده انگشت اشارش رو با چیپ بسته بود از ترس بیدار شدم لطفاً تعبیرشو بهم بگین خیلی نگرانم

  57. پرستوپرستوsays:

    سلام وقت بخیر من در خواب دیدم که روی زمین نشسته ام و از بغل زانوی من خون زیادی خارج میشود بیشتر که دقت کردم دیدم یکی از رگ های پای من سوراخ شده و به شدت خون ریزی میکند رنگ خون هم سرخ بود ومن هیچ عکس العملی نشان نمیدادم وانگار که عادی بود ممنون میشم پاسخ بدید.

  58. سیماسیماsays:

    سلام خسته نباشین دیروز بعد از نماز صبح خواب دیدم که دختر جوانم گریان کده میایه میگم چی شده میگا تجاوز شده سرم و ران هایش خون آلود است لطفا لطفا خواهش میکنم بریم؟ تعبیر کنین ممنون

  59. نهال امینینهال امینیsays:

    در خواب خود دیده هم ک یک فرد میمیرد و وقتی او را در حمام میبرم از دهانش خون می آید و زنده میشود و با من صحبت میکند میشه معنی اینو بگین ممنون میشم😘😘

  60. PadizPadizsays:

    سلام دیشب خواب دیدم روی لبم ی زخم بود وقتی زخم رو کندم از لبم خون اومد که هر چی با دستمال پاک میکردم خون بند نمیامد زخمی که کنده بودم تو دستم بود بهش که نگاه کردم دیدم رنگش قهوه ایی پر رنگ و خیلی بزرگ بود میخواستم تعبیرش رو بدونم ممنون

  61. SaliSalisays:

    سلام اگه پسری خواب ببینه که تو خواب به یه دختری که خیلی دوستش داره دست میزنه و با هر دست زدن خون از بدن اون دختر بیرون میاد و بلافاصله لخته میشه. تعبیرش چیه؟

  62. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم بین درگیری دونفر داشتم سعی یر جدا کردن میکردم از سمت آشنایی تو دعوا غیر عمد چاقو به صورتم خورد و خون میومد رد زمین هم می‌چکید و بعد خوت بند اومد یادمه از زخمی ک خوردم ازدرون خوشحال بودم که جاش خفن میشه ولی دیدم خیلی جمعی هست و مشخص نی استاد من دیشب عشق قدیمم رو در بیداری دیدم و حرفی زد ناراحت شدم و چیزی دیدم دلم شکست و شب خوابیدم این رو دیدم آیا تعبیرش به عشق قدیمم ربط داره؟