تعبیر خواب فروش در رویا

تعبیر خواب فروش در اغلب منابع به متقاعد شدن و متقاعد کردن تشبیه شده است.

تعبیر خواب فروش یک کالا یا جنس یا هرچیز دیگر به شخصی نشان می دهد که شما سعی دارید در واقعیت نیز فردی را در این زمینه متقاعد نمایید. حال ممکن است آنچه که می خواهید ارائه دهید، جنس نبوده و فقط یک ایده باشد. اما در مجموع تعبیر خواب فروش به متقاعد کردن دیگری در واقعیت تشبیه شده است. البته ممکن است بازتاب این خواب به خود شما نیز بازگردد. به عنوان مثال شما سعی در متقاعد کردن خود دارید که آیا باید تغییراتی در زندگی، باورها و ایده های خود بدهم یا نه. تعبیر خواب فروختن یک چیز اگر فروشنده شخص دیگری باشد، احتمالا در زندگی واقعی خود تحت تاثیر یک ایده یا پیشنهاد مهم قرار گرفته و برای پذیرفتن یا نپذیرفتن آن تردید دارید.

همچنین تعبیر خواب فروختن به شما یک نشانه از وضعیت یا شخصی را بدهد که در انتخاب بعدی شما تاثیرگذار بوده و در این کار به شما کمک خواهد کرد. اگر خوابی دیدید که در آن معامله ای مبنی بر فروش بود، این خواب به شما شرایطی را پیش بینی میکند که در آن یا شخصی را با ایده های خود متقاعد می سازید و یا وی خواهد توانست شما را مغلوب صحبت های خود کند. به طور کلی تعبیر خواب فروش و یا تعبیر خواب فروختن از شرایط اجباری و یا تحت فشار خبر می دهد؛ به عنوان مثال برای درک این موضوع می توانید همان صحنه معامله در یک بنگاه را تصور کنید که هر دو طرف سعی دارند یا یکدیگر با متقاعد نمایند.

تعبیر خواب فروش یک انسان ...

تعبیر خواب فروش یا فروختن چیزی در یک رویا، نشان می دهد چیزی که شما درصدد فروش آن هستید همچنان برای شما باارزش است اما احساس می کنید زمان آن رسیده که تغییراتی داده و یا آن را جایگزین کنید. با این حساب تعبیر خواب فروختن می تواند بسیار گیج کننده باشد، اگر در رویای خود دوست یا همسر یا ... را می فروختید! شاید شما فکر کنید که این خواب به این معناست که او را به عنوان یک برده می فروشید اما حقیقت این است که می خواهید از او خلاص شوید. با اینکه رابطه شما با او زیبا بوده و در گذشته او را دوست داشتید اما با گذشت زمان دیگر جایگاه قبلی را برای شما ندارد و این خواب ناخودآگاه به شما می گوید که زمان تغییر فرا رسیده است.

تعبیر خواب فروش اجناس

تعبیر خواب فروش اجناس

تعبیر خواب فروش طلا احتمالا هشدار یک سرقت از شما را می دهد. پس از دیدن این خواب باید بیشتر مراقب خود باشید. تعبیر خواب فروش لباس و پارچه های مخملی از تنبلی شما خبر می دهد. اگر در خواب خانه خود را برای فروش گذاشته بودید، احتمالا از زندگی ناامید شده و به بن بست خواهید خورد. بنابراین بهترین زمان ذخیره پول برای دوران سخت است.تعبیر خواب فروش گوشت در قصابی به شما می گوید که در بیداری موقعیتی فراهم خواهد آمد که در آن غرور شما تخریب شده و شهرتتان زیر سوال می رود. تعبیر خواب فروختن دارو در داروخانه خبر خوبیست چرا که از رسیدن پول زیاد از یک معامله، شرکت یا کسب و کار سودآور خواهد بود.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

2 نظر

  1. آسمانآسمانsays:

    سلام..من دیشب خواب دیدم انگار تصمیم دارم ماشینم که یک پرایده بفروشم پسرداییم میگه بیا این ماشین من رو (یک پیکان تقریبا نارنجی خیلی کم رنگ بود..درواقعیت ماشینش این نیست) بردار و فلان مقدارم بهت پول میدم گفتم نمیخوام گفت همه چیش رو عوض کردم خیلی ماشینه خوبیه من قبول نکردم بعد از برادرم خواستم ماشینم رو بفروشه فرداش اومد گفت فروختم و اومدم دم درخونه دیدم ماشین پسرداییمه به برادرم گفتم به مجتبی(پسرداییم) فروختی ماشین رو ؟گفت آره. خیلی عصبانی شدم گفتم اگه میخواستم که خودم میفروختم و خودم رو دیدم که پشت پیکان دارم رانندگی میکنم میدونستم که ماشینه خوبیه و تمام وسایلش نو هستند ولی از اینکه اینجوری دورم زده عصبانی بودم به برادرم گفتم با مجتبی معامله نکن آدم موزیه بعد یهو دختر داییم رو دیدم گفتم ای وای شنید بد شد حالا میره به برادرش میگه ...ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تغییراتی است که شما احساس میکنید باید در زندگیتان ایجاد کنید و درصدد بهبود وضعیت خود هستید و باید توجه داشته باشید که انگیزه و توانایی های خود را نباید از دست بدهید

  2. احمد حسینیاحمد حسینیsays:

    دیشب در خواب دیدم که یکی از همکاران سنگ فروش من مبلغ زیادی و متراژ زیادی سنگ فروخته است و من بی توجه به این امر داشتم وظایف خودم را انجام میدادم. امکانش هست بفرمایید تعبیرش چیست؟