تعبیر خواب تلویزیون دیدن چیست؟

تعبیر خواب تلویزیون دیدن هم می‌تواند برای افرادی که چنین خواب‌هایی را می‌بینند؛ جالب باشد. البته تعابیر خواب مختلف و متفاوتی برای تلویزیون وجود دارد. بسیاری از خواب‌هایی که انسان می‌بیند تعبیر و مفهوم خاصی ندارد. خواب‌ها معمولا نتیجه‌ی افکار و اعمال روزانه‌ی ما هستند. خیلی از خواب‌هایی که می‌بینیم را اصلا به یاد نمی‌آوریم، اما برای خواب‌هایی که دیده‌ایم و یادمان است؛ علاقمندیم که بغهمیم تعبیر و مفهوم آن چیست. اینکه آیا این خواب خبری از اتفاقاتی که قرار است در آینده برای ما بیفتد دارد یا اینکه مربوط به سلامتی و یا  بهبود بیماری مان است.

تعبیر خواب تلویزیون خاموش


تعبیر خواب تلویزیون خاموش دیدن

دیدن تلویزیون در خواب می‌تواند به این معنی باشد که سفری در راه است. تعبیری مثبت که می‌تواند نوید وجود سفر و مسافرتی در آینده به شما بدهد. به هر حال سفر رفتن باعث می‌شود تا انسان تجربیاتی جدید چه مثبت و چه منفی کسب کند. تجربیاتی که می‌تواند در مسیر رشد و تکامل انسان موثر باشد.

تعبیر خواب تلویزیون روشن ، تعبیر روشن کردن تلویزیون

تعبیر خواب تلویزیون روشن دیدن

به طور کلی علما و پیشوایان علم تعبیر خواب، دیدن تلویزیون در خواب را به معنای پیش آمدن سفر و سیاحتی پیشبینی و پیشگویی کرده اند. اگر فردی در خواب چند تلویزیون روشن را ببینید که همگی در حال پخش برنامه‌های مختلف هستند؛ تعبیر آن این است که سفری برای شما در پیش است. سفری که به نقاط مختلف انجام می‌شود. حال اگر در خواب تلویزیونی را ببینید که تصویر شما را نشان می‌دهد و محور آن برنامه خودتان هستید، بازهم تعبیر به مسافرت رفتن‌تان می‌دهد. اگر در خواب فردی غریبه و نا آشنا در تلویزیون ببینید، نشانه‌ی آن این است که در بیداری دوستی را ملاقات خواهید کرد و اگر در خواب فردی آشنا در تلویزیون ببینید؛ تعبیر آن بر خلاف تعبیر خواب قبلی است.

تعبیر خواب تلویزیون بناهای مذهبی دیدن

اگر در خواب تلویزیون ببینید که آن تلویزیون بناهای مذهبی و مساجد در آن نشان می‌دهد؛ تعبیر آن این است که سفر مذهبی در پیش خواهید داشت. برای افرادی که دوست دارند به شهرهای مذهبی سفر کنند و از اماکن مذهبی آن شهرها بازدید و زیارت کنند؛ دیدن چنین خوابی بسیار مسرت بخش خواهد بود.

تعبیر خواب تلویزیون برنامه‌های غم انگیز و علمی دیدن

حال اگر در خواب تلویزیونی ببینید که برنامه‌های علمی نشان می‌دهد، تعبیر آن این است روزی خواهید داشت که در آن باید بسیار در مورد مسائل مختلف تفکر و اندیشه کرده و برای یافتن پاسخ سوالات و دغدغه‌های خود باید جستجو و کاوش کنید. همچنین تعبیر خوابی که در آن برنامه‌ای غمگین و ناراحت کننده در تلویزیون می‌بینید، منفی است و نشان دهنده‌ی این است که روزی غمگین و ناراحت کننده در پی خواهید داشت و باید منتظر اتفاقات ناگوار برای زندگی خود باشید که البته امیدواریم چنین چیزی برای شما پیش نیاید.

تعبیر خواب اخیار و سریال های تلویزیونی

تعبیر خواب تلویزیون سریال و اخبار دیدن

اگر در خواب منتظر دیدن و شنیدن اخبار از تلویزیون هستید، تعبیر آن این است روز بعد باید منتظر اخبار و اتفاقات باشید و اگر در خواب مشغول دیدن سریالی هیجان انگیز از تلویزیون هستید، تعبیر آن این است که روزی پر از اتفاقات و هیجان خواهید داشت.


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب شکستن شیشه تلویزیون

تعبیر خواب دیدن آنتن

تعبیر خواب فوتبال بازی کردن


42 نظر

  1. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم داره از شبکه ۳ یک مستند عجیب از یک مرد مسیحی پخش میکنه که این مرد رفته داخل یک حمام زنانه و همه زنها حجاب روسری داشتند و گوینده مستند توضیح میده که در این حمام شماری از زنان مومن و زیبا جمع هستند و این مرد زیباترین و مومن ترین زن را انتخاب میکند که و ان زن را با یک طفل در بغل با خود از یک نردبام در حمام بالا برده و به بیرون میرومد تا زندگی جدیدی شروع کنند بعد در کمال تعجب دیدم داره همخوابگی تعدادی زن و مرد از تلویزیون ملی خودمون به صورت مستند پخش میشه و گوینده هم داره توضیح پیده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است از دیدن بعضی از مناظر و یا از شنیدن بعضی از اخبار از رسانه ی جمعی یعنی تلویزیون متعجب یا شگفت زده شوید !

  2. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم دارم از تلویزیون یک سریال طنز میبینم که خیلی خنده دار بود و من کلی خندیدم ..موضوع سریال یه گاو بود که هفت تیر میکشید و دشمناشو با هفت تیر میزد و من خیلی خندیدم...در حین تماشای تلویزیون یک شخصیت فوتبالی خارجی به اسم فرانچسکو توتی که اهل ایتالیاست کنارم بود و من از دیدن او هیجان زده شده بودم و میخواستم با اون ارتباط برقرار کنم اما نمیشد و گاهی به او لبخند میزدم اما بی تفاوت بود و منم دیگه بیخیالش شدم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اخباری از سرگرمی ها و یا برنامه های مهیج و مطلوب در آینده را می رساند.

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم دارم یک فیلم نگاه میکنم دقیقا یادم نیست از تلویزیون دیدم یا از سینما اما موضوع فیلم در مورد شهادت و ارزشهای دینی و امام حسین بود و مرحوم حسن جوهر چی هم بازی میکرد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بستگی به برنامه ای که دیدید داره اگرخوب بوده درمسیر درست قدم میگذارید

  4. مهرسامهرساsays:

    سلام خواب دیدم ک دارم تلویزیون میبینم و تلویزیون منو نشون میده که دارم با بچه های دیگه لی لی بازی میکنم . در خواب از سن الانم کمتر بودم. لطفا تعبیرشو بگین . متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، یک اتفاق هیجان انگیز و ناگهانی باعث ایجاد شعف در شما خواهد شد.

  5. مریم میرزاییمریم میرزاییsays:

    سلام. در خواب دیدم تلوزیون داره دو تا مرد رو نشون میده که یه زن نیمه برهنه رو روی شانه ها گذاشته بودند و بعد شورت آن زن را با هیجان در اوردند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشان از افکاری است که در عالم بیداری روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  6. بنفشهبنفشهsays:

    سلام.من در خواب دیدیم داره اخبار پخش میشه و اسم کسی که میشناسم زیر نویس شد و مکانی و افرادی که با اون شخص در ارتباطن رو نشون میداد.فکر کنم خود شخص رو هم خیلی کوتاه نشون داد.مطمئن نیستم.میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر آن این است که سفری برای شما در پیش است

  7. شاهینشاهینsays:

    سلام.من خواب میدیدم همراه خانواده تلویزیون نگاه میکنیم و داره فیلم های مختلف از اعدام وحشیانه افراد ناشناس نشون میده که من از دیدنش خیلی ناراحت بودم و وسط فیلم تلویزیون رو خاموش کردم.در ضمن من توی بیداری اصلا به اینجور چیزا فکر نمیکنم چون متنفرم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می‌تواند به این معنی باشد که سفری در راه است

  8. آرمینآرمینsays:

    سلام من خواب دیدم در برنامه ی تلویزیونی خندوانه بودم و همینطور کنار رامبد جوان بودم بعد از مدتی چند مهمان آمدند و رفتند مردم خیلی از من خوششان آمده بود چون شوخی میکردم لطفا جوابش رو همین جا بفرستید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  9. رزینازرزینازsays:

    سلام من یه خواب عجیب دیدم فکرم مشغوله توخواب دیدم که عمم با خانوادش اومدن خونمون وانتن ماهواره و سیم و تلوزیون و همه چیزشو بردن و ب منا گفتن میبریم عوضشون کنیم واستون و توخواب ما تلوزیونوازاونا امانت گرفته بودیم و میگفتن میبریم براتون درستشون میکنیم میاریمشون.ن توفکرشون بودم ن هیچ زمینه ای داشتم.ممنون اگ جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چنین خوابی هشداری است برای توجه بیشتر به سلامتی.

  10. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...دیدم دارم با خواهرم یک فیلم داستانی نگاه میکنم در مورد یک زن و مرد مبارز که دارن مبارزه رزمی انجام میدن و در پایان مبارزه جفتشون میتونن همدیگرو بکشن ولی منصرف میشن و با یک بوسه عاشقانه با هم ازدواج میکنند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کارهای جدیدی انجام دهید

  11. MobinaMobinasays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم یکی از اقوام فامیل گفتن میخوان مارو ببرن سینما با اشخاصی که نمیشناختم و تو اون جمع با پسری آشنا شدم و خوشم اومد ازش و بعد مارو بردن تو خونشون و با تلوزیون سریال معمولی نگاه کردیم و اول میگفتن سینما بعد همه پرسیدند اینجا سینما نیست گفت مثلا شما فکر کنین سینما هست میشه تعبیرشو بگین ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر روزمرگی و زندگی روزانه افراد تعبیر میشود

  12. الالsays:

    سلام خواب دیدم یه پسری که می شناسمش و تقریبا به من ابراز علاقه کرده در تلویزیون هست و قیافش مثل مجری های عرفانی شده ( ریش پُر و موهای یه مقدار پر وبلند) و وقتی می فهمه داماد جوان ما واقعا در بیداری فوت کرده ، ( در بیداری این اتفاق افتاده) یه متنی رو می خونه و آخرش گفت خداحافظ سال ۱۳۹۸ . یا ۱۳۹۷. دقیق یادم نیست. در واقع با سال خداحافظی کرد. در ضمن من در بیداری نسبت به علاقه ی ایشون نشون میدم که بی تفاوت هستم چون نمی خوام منجر به دوستی بشه. می خوام اگه علاقشون جدی هست به صورت رسمی وارد بشن. ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است سفری در راه باشد و به همراهش تغیرات مثبتی بیاورد

  13. ساراساراsays:

    سلام.خواب میدیدم با همسری توی خونه ایکه نمیشناختم نشسته ایم و داریم تلوزیون نگاه میکنیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام امور روزمره زندگیتان است

  14. SssssSsssssays:

    سلام من دیدم که با خوانواده نشسته بودمو تلویزیون هم روشن بود و فکنم اونا در حاله تماشای تلویزیون بودن و منم یحا نشسته بودم و داشتم از یه کاسه سویایی که پیشم بود بنظرم میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نممکن است سرگرمی های جدیدی در زندگی برایتان ایجادشود

  15. سسsays:

    سلام من دیدم که خودم داشتم به یه فیلمی نگاه میکردم از تلویزیون و احساس مبکنم یه دختر مدرسه ای رو دیدم و اون دختر رو یادمه که همش اتفاقاته خطرناک براش پیش می اومد...مثلا دیدم اون دختر روی یه مکانیکه سقفی شیشه ای داشت (توی فکنم مدرسه بود)پشتک زد و همیطور یادمه تو قسمته دیگه ای دیدم اون دختر نزدیک بودسقوط کنه ولی افتاد روی اون سقفه شیشه ای و اشتباه نکنم همین لحظه بود که شیشه ترک برداشت ولی در کل تو رویا ندیدمکه اون دختر بمیره ودر آخر رویا یادمه خواهرم یا شوهرم(نمیدونم دقیقا خواهرم بود پیشم یا شوهرم)بهش گفتم که این فیلمو دانلود کنه و بنظرم تو خواب از این فیلم خوشم اومده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نتیجه ی افکار و اعمال روزانه است که با ان درگیر هستید

  16. محمد.dez.shمحمد.dez.shsays:

    سلام من خواب دیدم دارم تلویزیون میبینم ولی صحنه اش اول طوریه که انگار واقعیه بعد میفهمم تلویزیون بوده یه فیلم رو میبینم که انگار اینا قسمت های خیلی جلوش هستن و آدماش بزرگ شدن و فرق کردن انگار قسمت های خیلی جلوی فیلم بانوی سردار بود که پسرش بزرگ شده بود و دختر هم تو فیلم داشت ! بعد که بیدار شدم میفهمم این فیلم تموم شده و اصلا بچه هاش تو کل فیلم بزرگ نمیشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روزمرگی در زندگی است

  17. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خواب دیدم خونه ی دوستم بودم مامانم داشتن تلویزیون نویی که خریده بودن و کوچک بود رو میشستن با آب و دوستم مامانم رو دعوا کردن گفتن خراب میشه مامانم گفتن باشه بده اسپره بزن با دستما پاکش کنم،که برادر دوستم اومد توی خونه یه کاناپه ی زرد دونفره خریده بود جا داد توی خونه شون پشت مبل شبیه ماشینِ جیپ بود که بیدار شدم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مقدمات سفری برایتان ایجادشود

  18. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...دیدم دارم از تلویزیون برنامه ای میبینم که مجری زنش لباس نیمه برهنه و زننده ای موشیده و نشسته جلو یک مرد و داره برنامه زنده اجرا میکنه و من دیدم و بعد از مادرم پرسیدم این چه وضعشه دیگه؟ و اونم گفت پسرم این برنامه مال زمان شاه هستش که اون موقع آزاد بود و بعد یهو اون خانم پوشش مناسبتری پیدا کرد و با حجاب شد و پیش خودم فکر کردم این برنامه واسه زمان حال هستش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغیراتی مثبت و سازنده در زندگیتان ایجاد شود

  19. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ببخشید من چند وقت هست پشت هم خواب فیلمهای سینمایی میبینم که حالا یاخارجی هستند یا ایرانی یا برخی از بازیگران رو میشناسم یا یک سری هارو تا حالا هیچ جا ندیدم و گاهی اوقات در حال فیلم دیدنم اما در اکثر مواقع خودم داخل فیلم حضور دارم البته اکثرا کسی از بازیگران من رو نمیبینه انگار که فقط نظاره گر اتفاقات هستم لطف بفرمایید اگه تعبیری دارید بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر به وجود امدن مقدمات سفر برای شما باشد

  20. فاطمهفاطمهsays:

    سلام، خواب دیدم رفته بودیم تهران، در یه اتاقک نشسته بودم،اون کسی ک دوسش دارم هم بود، با فاصله کنار هم رو برو تلویزیون نشسته بودیم و باهم در مورد کارو پول حرف میزدیم. جلوتر از ما برادر کوچیکم بود اونم داشت تلویزیون نگاه می‌کرد.یه فیلم نگاه میکردیم. غرق در فیلم بودیم، ولی من بیشتر حواسم به اون بود دستمو بردم نزدیک دستش و لمسش کردم. تو اون اتاق کلی دوربین مخفی بود ناچار بودیم رعایت کنیم. بعد ک فیلم تموم شد تصمیم گرفتیم بریم گردش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. مسئولیت هایی بر دوش شما گذاشته شده است که گاهی اوقات باعث خستگی بیش از حد می گردد.

  21. ناشناسناشناسsays:

    سلام پدر من چند ماهیست که فوت شدن. خواب دیدم در تلویزیون خیلی با صلابت و با ارامش دارن اخبار میگن و ناگهان با تعجب متوجه شدم که گردن پدرم داره بلندتر میشه. در حین اخبار گفتن نه خوشحال بودن و نه ناراحت. ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر تغییراتی مثبت در زندگیتان باشد

  22. سوگلسوگلsays:

    با سلام خواب دیدم الان کنترل تلویزیون،بی اختیار از دستم پرت شد سمت نلویزیون و صفحه تلویزیون همش ترک ترکی شد ولی روشن بود خاموش نشد فقط کلا شد ترک،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در جایی نا خواسته اشتباهی ازتون سر می زنه

  23. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو یه مکان عمومی هستم و یه ال سی دی بزرگ نصب شده و داره تصاویر غیر اخلاقی و مبتذل و بیشرمانه از اعضای خاندان هاشمی رفسنجانی و بطور خاص دخترش پخش میشه و من وقتی تصاویر رو دیدم بهتم زد و تو دلم گفتم ببین چه حیوونایی تو دستگاه سیاست هستند.....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به فتنه هایی که الان هست اشاره داره

  24. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تلویزیون روشنه و داره یه سری تصاویر مبتذل پخش میکنه و بعد در حالیکه کمی تحریک شدم ،کمی ناراحت و عصبانی شدم و گفتم یکی بیا این کانال رو عوض کنه و بعد خودم کنترل رو برداشتم و زدم رو کانالهای ایرانی خودمون و مادرمینا اومدن و دوباره کانال ها رو چیدم و سعی کردم کانالهای مبتذل رو حذف کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  25. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تو تلویزیون داره مصلی تهران رو نشون میده و خیل عظیم مردم که تو نماز جمعه بودن و جا سوزن انداختن نبود و مادرم پرسید ایا تینجا همونجاس که مردم میرن خامنه ای رو ملاقات میکنن و منم گفتم اره و بعد تو دلم گفتم الحق که اقا بهترین سخنران تاریخ هستش در حالیکه خودم رو لایق دیدن ایشون از نزدیک نمیدیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در راه صلاح دین خواهید بود

  26. مهدی علیپورمهدی علیپورsays:

    سلام وقت بخیر دیدم که توی تلوزیون فیلم مبتذلی پخش میشه و من هم با خاله ام (از محارم بحساب میاد دیگه) و همراه یه دختر دیگه ای(اصلا نمیشناختم) داریم باهم تماشا میکنیم . تعبیرش چیه استاد؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  27. رويابينرويابينsays:

    سلام روزتون بخير من خواب ديدم تلويزيون (شبكه قرآن) يه فيلم خارجى نشون ميده كه هم صحنه هاى جنسى توش هست (نه كامل) و هم اينكه خانم ها توش برهنه ن ، بعد من هى مامانم رو صدا مى كنم ميگم مامان بيا ببين شبكه قرآن داره چى پخش مى كنه مگه ميشه سانسور نشه ، حتما مثل شبكه ى كيش از دستشون در رفته ولى اخه اين شبكه قرآنه . فيلم هم داستانش همش عشق و عاشقى و بى حجابى بود بابامم داشت فيلم رو مى ديد و مى خنديد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس از برداشت های شما از دیگران و مسائلی که راجبشون صحبت کردین تاثیر گرفته

  28. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم با یکی از همکاران سابقم که زیاد رابطه صمیمیانه ای قبلا باهاش نداشتم ،نشستم و از تلویزیون دارم کارتون و انیمیشن میبینم که در واقع یه سی دی گرونی بود که من خریده بودم و بعد نگاه کردیم دیدیم کارتون کسل کننده ای هست و من سی دی رو دراوردم و خواستم برم یه کارتون دیگه بخرم و همکارم گفت زیاد گرون نخر یه سی دی انیمیشن سه هزار تومنی بخر ولی خوب باشه و بعد منم کمی تو دلم گفتم اینو نگاه داره من چیز یاد میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به مسائلی که تازه تجربه کردین اشاره داره

  29. کیمیاکیمیاsays:

    خواب دیدم با چندین نفر غریبه مشغول درست کردن برنامه ایم تا از تلویزیون پخش شود تعبیری دارد?

  30. رضارضاsays:

    سلام.خواب دیدم نگاه سریال میکنم بعد در شهر خودمان ضبط شده بود بعد دیدم که در خانه همکار بابام که از رحمت خدا رفته بودند داشتند فیلم ضبط میکردند و با پسرش معاشرت کردیم.بعد دختر خانه هم به مسافرت خارجه،فکر کنم برای ادامه تحصیل رفته بودند. خانه زیبا با محیط عالی همه پر از گل و گلخانه ها زیادی بود

  31. بیتابیتاsays:

    سلام من ۲۵سالمه مادرم تو خاب تلویزیونی دیده که ماله من بوده وخلی خوشگل وقشنگ بود هی تعریف کرده گفته وای چه تلویزیون قشنگی داره . البته اینم بگم تلویزیون روشن نبوده

  32. بیتابیتاsays:

    سلام من ۲۵سالمه مادرم تو خاب تلویزیونی دیده که ماله من بوده وخلی خوشگل وقشنگ بود هی تعریف کرده گفته وای چه تلویزیون قشنگی داره . البته اینم بگم تلویزیون روشن نبوده

  33. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که تلویزیون روشن کردم یه کارتون گذاشتم دیدم یه دختری بود که میخواست به دنبال حل معمایی با دوستاش برود

  34. زهرازهراsays:

    تعبیر خواب حذف شدن عکس از تلوزیون

  35. مینامیناsays:

    سلام وقت به خیر خواب دیدم که در مکانی هستم.و با یک آقا پسر در شرف آشنایی برای ازدواج هستم.در همین زمان بود که دیدم در تلویزیون مرتب زیر نویس میشود که من و ایشان بعد از پنج بار آشنایی ازدواج میکنیم.ممنون میشم در تعبیر خواب کمک بفرمایید.

  36. شقایقشقایقsays:

    خواب دبدم تو تلویزیون یه گوریل یه بچه میمون رو از تو قفس درمیاره ومیخوره. تعبیرش چیه؟

  37. AbolfazlAbolfazlsays:

    سلام من خواب عجیبی دیدم که در یه خانه جن زده بودم حس میکنم اون خانه رو میشناسم در اون خانه یه تلویزون بود که جن زده بود روشن شد و با صدايي نویز مانند و گوش خراش اذیتم کرد و تا گفتم الله اكبر تلوندون اذان پخش کرد

  38. محمد طاها خمسهمحمد طاها خمسهsays:

    سلام من خواب دیدم از مدرسه برگشتم و تلیزیون نگاه کردم تو تلوزیون یه برنامه ی بچه گانه نشان می داد من نشستم نگاه کردم دیدم تو تلویزیون نقاشی کلاس سوممو نشون داد بعد زنگ زدن منتظر بودم تلفن رو بردارم ولی دیدم رفتم تو برنامه بعد اونجا یه بار لیز خوردم بعد سوار سرسره شدم بعدم از خواب بیدار شدم

  39. محمدمحمدsays:

    سلام. من در خواب دیدم که مجری برنامه زندگی پس از زندگی در اخر برنامه اش نام من را گفت. و گفت که ایشان آخرین مهمان برنامه ما درسال ۱۴۳۷خواهند بود.و دیگر بعد از آن برنامه ای نخواهیم داشت

  40. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب دیدم دارم تلوزیون نگاه میکنم برنامه که نگاه میکردم بعد چند دقیقه وقفه شده سه سریال مرود علاقم را دیدم تو پیام های بازرگانی خیلی ذوق داشتم اگه تعبیر داره بگید

  41. محدثه شفاییمحدثه شفاییsays:

    خواب دیدم ۳ تلویز یون از بزرگ به کوچیک یه ویدیو رقص گذاشتم و از کوچیک به بزرگ این ویدئو را میگذارم

  42. مهدیمهدیsays:

    سلام خواب دیدم داریم اسباب کشی می کنیم من یک سر تلویزیون رو گرفتن یکی دیگه اون سر و از طرف او تلویزیون ا ز بالا تا پایین می شکنه عین کاغذ (تلویزیون led)