تعبیر خواب صندلی

اگر شما در خواب خود یک صندلی را دیده اید ، معانی مختلفی می تواند برای آن وجود داشته باشد. اولین نکته ای که در تعبیر خواب صندلی مهم است این خواهد بود که باید به خاطر آورید صندلی را در چه مکانی دیده اید : در خیابان ؟ یا داخل خانه ؟

تعبیر خواب صندلی در بیرون از خانه

اگر شما در خواب خود صندلی را در حیاط دیده اید معنایش این است که به استراحت احتیاج دارید. شما باید توجه ویژه ای به وضعیت ذهنی خود داشته باشید ، نباید بیش از حد کار کنید و البته که زمانی را باید برای یک دل مشغولی و کاری که شما را سرگرم می سازد صرف کنید .

تعبیر خواب صندلی داخل خانه

اگر صندلی که شما در خواب خود دیده اید داخل خانه قرار داشت ، بیانگر این مساله است که باید دقت بیشتری به خانه محل سکونت خود و مسائل روزمره مربوط به آن داشته باشید ؛ چرا که این مشکلات به خودی خود حل نخواهند شد .

چوبی یا فلزی ؟

نکته دیگری که در تعبیر خواب صندلی باید بدان توجه داشت ، جنس صندلی است . صندلی که در خواب دیدید چوبی بود یا فلزی ؟ البته که کار بسیار دشواری است تا تمام جزئیات رویای خود را به خاطر آورید ؛ اما بهتر است تمرکز کنید و به یاد آورید که آن صندلی از چه جنسی ساخته شده بود . باور کنید نکته مهمی است !

اگر یادتان افتاد که صندلی در خواب شما چوبی است ، به شما تبریک می گوییم . شما یک ماجرا و آشنایی رمانتیک را به زودی تجربه خواهید کرد . تعبیر خواب صندلی چوبی هم چنین با تعهد پیوندی مستحکم دارد ؛ یعنی فردی در نزدیکی شما بالاخره به قول خود عمل خواهد کرد .

تعبیر خواب صندلی خالی ، تعبیر خواب صندلی چوبی یا فلزی

اما اگر خواب یک صندلی فلزی را دیده اید ، برای یک هدیه آماده باشید . این هدیه ممکن است در ابتدا عجیب و بی استفاده به نظر برسد ، اما شما ارزش آن را بعد ها متوجه خواهید شد . دیگر تعبیر خواب صندلی فلزی ، افتادن روی دور شانس است . شاید هم یک رویداد قابل توجه در زندگی شما نزدیک وقوع باشد .

صندلی خالی بود ؟

نکته مهم دیگری که باید به خاطر آورید این است که آیا کسی روی صندلی نشسته بود یا این که خالی بود ؟ اگر خواب دیده اید که خودتان روی صندلی نشسته اید به این معنی است که باید نسبت به دشمنان و بدهکاران خودتان دقت بیشتری به خرج دهید ، زیاد به آن ها اعتماد نکنید و هوشیار باشید . اگر دیدید که چند بچه روی صندلی نشسته اند ، می تواند به معنای یک بیماری باشد . بهتر است به سلامتی خود توجه بیشتری نشان دهید و درباره چیز های غیر ضروری ریسک نکنید .

تعبیر خواب صندلی خالی این است که شما در مشکلی کمک دریافت خواهید کرد ؛ دوستان وفادار شما حامیان قدرتمندی در شرایط سخت هستند و می توانید روی کمک آن ها حساب کنید . اگر خودتان را به هر دلیلی زیر صندلی پیدا کردید معنی اش این است که یک احساس حقارت را تجربه خواهید کرد . آن چه که مهم است این است که نباید در برابر فتنه ها تسلیم شوید و ارزش وجودی خود را فراموش نکنید . شاید در آینده نزدیک شخصی به حریم شخصی و فضای خصوصی شما دست درازی کند یا غرور شما را هدف بگیرد .

معنی صندلی در خواب

چرا جزئیات این قدر مهم هستند ؟

رویا و خواب دیدن ، واکنش طبیعی مغز است به آن چه که برای شما اتفاق می افتد : نگرانی ها یا لحظه های دلپذیر . به لطف خواب دیدن است که ضمیر نا خود آگاه ما تلاش می کند توجه ما را به مساله ای جلب کند که شاید از آن غافل مانده ایم و سعی آن بر این است که پیغامی را به ما برساند . بنابراین خواب از اهمیت بسیاری برخوردار است و شما باید خواب هایتان را بفهمید و توانایی تعبیر آن ها را داشته باشید . این کوتاه ترین راهی است که شما می توانید به وسیله آن به توازنی با خودتان برسید .

به همین دلیل بهتر است صبح هنگام که بیدار می شوید ، خلاصه ای از خوابی که دیده اید را بنویسید ؛ البته اگر برای شما مهم است که هیچ جزئیاتی را از قلم نیندازید و بتوانید تعبیر درستی از خواب خود داشته باشید . درست مثل اهمیت جنس در تعبیر خواب صندلی . نوشتن کیفیت تعبیر خواب را افزایش می دهد . فراموش نکنید جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار هستند .

در مورد خاص تعبیر خواب صندلی شما باید معنی حضور این شیء را در خواب خود دریابید و تعبیر درست و کاملی از آن داشته باشید . اگر صندلی را در کنار دیگر اجزاء خواب خود قرار دهید ، خیلی بیشتر از مراجعه به کتب تعبیر خواب برای شما کارساز خواهد بود .


بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب صندلی شکسته


22 نظر

  1. سوگندمسوگندمsays:

    سلام صبح خواب دیدم در جایی هستم وانگار کسی داشت کاری را انجام می داد من با عده ایی دیگر که یادم نیست چه کسانی بودند رفتیم عقب جمعیت که بنشینیم بعد من در دستم چیزی بود مثل یک دایره بزرگ که داخلش چیزی بود که ان را به دیوار تکیه دادم وهمراه کسانی که با من بودند نشستم روی صندلی احساس می کردم که این صندل از جنس کارتن است وهر ان ممکن است بیفتم به لحاظ سستی ولی من نشستم وهیچ اتفاقی هم نیفتاد ممنون که تعبیرش می کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مسئولیت ها و برنامه های جدیدی است که قدرت مدیریت شما را به چالش می کشند.

  2. ماريامارياsays:

    سلام ديشب خواب ديدم با نامزد سابقم كه الان قطع رابطه كرديم ، پشت يه ميز نهار خوري ٦نفره نشستيم و غذا ميخوريم بهش گفتم كه تو كه الان اومدي سمت من كاش به خانوادت نميگفتي چون الان مخالفت ميكنن ، سر ميز همه نشسته بودن و غذا ميخورديم ديدم پدر ايشون صندليشو از من دور كرده و پشتش رو به من كرده و داره غذا ميخوره (صندلي چوبي بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بزرگی و رفعت تعبیر میشود واگر اهن باشد به قدرت و نیرو تعبیرمیشود

  3. دریادریاsays:

    سلام، خواب دیدم پسری برای کاری اومده بود خونمون، جزییات این قسمت یادم نیست، بعد شروع کرد به ساختن "صندلی چوبی!!!!صندلی برای من بود،دقیقا دیدم که صندلی میساخت و میخ میکوبید و و و،،، بعد که تموم شد گفتم کی میاین کار اصلی رو انجام بدید. ی شماره تلفن داد گفت به وقتش با این تماس بگیرید فکر کنم داخلی 11 هم داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات جدید در زندگیتان است

  4. فروغفروغsays:

    سلام وقت بخیر من دوسه ساعت پیش خواب دیدم که یه جایی هستم وسمت چپم نگاه میکنم شبیه یه باغ که وارد شدم خیلی زیبا بود خیلی سبز و قشنگ ولی درخت ندیدم یه عده انگار جشن گرفته بودن مثل مراسم تجلیل از کسی همه رو صندلیا نشسته مسول جشن هم ایستاده بود منتظر بعد منم به خودم نگاه کردم دیدم یه لباس خیلی زیبا برای جشن تنمه ،بعد تو خواب احساس کردم جشن برای منه وروبه روم هم یه صندلی طلا دیدم وبه سمتش حرکت کردم گفتم باید بشینم روش، صندلی بالاتر از بقیه بود و منم رفتم از سکو بالا میکروفن برداشتم شروع کردم به سخنرانی برای اون جمع و گفتم خیلی خوشحالم که تو این جایگاه قرار گرفتم وبعد بهشون گفتم من میتونم بهتون یاد بدم چجوری گناهانتون رو مثل آب بشورید و پاک بشید انگار واقعا فرمولش بلد بودم و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده پیشرفت در مسائل مالی و موفقیت در امورات خود است

  5. فاطمه حمیدفاطمه حمیدsays:

    سلام.من خواب دیدم که سوار ی قطاری هستم.قطار اول از دریا عبور کرد ولی آب دریا آنقدر زلال بود که حتی سنگهای زیر آب هم پیدا بودند.بعد به بیابان رسید و آنجا خراب شد و متوقف شد. من از روی صندلی چوبی خودم بلند شدم دنبال کوله پشتی خودم میگشتم. وقتی که باز برگشتم صندلی خودم رو پیدا نکردم. دنبال جا برای نشستن بودم که یک صندلی چوبی پیدا کردم. در ظاهر خیلی نامرتب بود ولی وقتی که روی آن نشستم آنقدر راحت بودم که اصلا دلم نمیخواست از آن صندلی بلند شوم. ممنون میشم که خواب من رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیان کننده مسیری است که در ان هستید و با پستی و بلندیهایی همراه خواهید شد

  6. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم رو صندلی فلزی نشستم و نون میخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به استراحت احتیاج داشته باشید

  7. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دختر عموم با دوس پسرش هر کدوم جداگانه رو یه صندلی کنار هم تو خونه دختر عمومینا نشستن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است از مشغولیت ذهنتان کم کنید

  8. نسيمنسيمsays:

    سلام وقت بخير... پسر داييم قبلا خاستگارم بود و من جواب رد دادم بهشون.. ديشب خواب ميديدم ك ي صندلي بزرگ داخل حياط بود ك ما با فاصله كنار هم ميشستيم و قرار بود ك زود پاشم از رو صندلي.. مثلا مثه زمانيكه ي ذره ميشينى و ميدونى بايد پاشي.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای خوشایندی به شما برسد

  9. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم یه جایی که انگار هم خونمون محسوب میشه هم نه یه مقدار کوچیک بود ولی پر از میز و صندلی ،اینا رو جوری چیده بودیم که قشنگ کنار هم جا بشه فرش های ابریشمی روی مبل ها بود ولی بصورت تا شده بود یه جفت صندلی سبز کنار یه میز قهوه ای بود من داشتم فکر میکردم که میز سبزی که داریم بذارم کنار اون جفت صندلی یه خانوم پیری که تو خواب آشنا بود هم کمکم میکرد بغلش کردم و ازش تشکر کردم ولی فقط یه لبخند زد و گفت خونه شما نوبت بعد که بیام ببینم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی سختی هایی ممکن است باعث شود که به ارامش و اسایش در اینده برسید که مطلوب خواهدبود

  10. aramaramsays:

    سلام امروز بعد از ظهر خواب دیدم در محل کارم روی پا گرد آهنی نرده ای که به قسمتی از محیط کار اشراف داره ایستادم. نرده های آهنی عمودی یه طرفه پا گرد رو کسی که دوستش دارم بریده بود و یه بشکه پلاستیکی که در واقعیت اکثر مواقع اونجاست برداشته بود. رفتم رو پا گرد ایستادم و به نرده های پشتی پاگرد تکیه دادم.با خودم گفتم چرا نرده ی بغلو رو بریده؟! احتمال داره بیفتم. و چرا بشکه رو برداشتن،دیگه نمیشه نشست. بعد داخل اتاق کارم رفتم و روی صندلی چرمی پشت میزم نشستم. وقتی رفتم داخل اتاق چند نفر و آقایی که دوستش دارم اونجا بودن و مشغول کار.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر پیوندی مستحکم است که در رابطه با قول هایی که از دیگران به شما داده شده است ممکن است عملی شود

  11. مبینامبیناsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم وارد یه کلاس میشم اما جای نشستن نیست بعد من میرم یه صندلی بیارم چند تا صندلی فلزی هم بودن ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است دلمشغولی های خود را در زندگی کم کنید

  12. زهرازهراsays:

    سلام .من نزدیک صبح بود خواب دیدم منو و عشقم که جدیدا رابطمون بهتر شده روی صندلی ولی با فاصله از هم نشستیم و دوتامون لباس سیاه پوشیدیم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست در زندگی خود کمی محتاط تر رفتار کنید

  13. MohsenMohsensays:

    با سلام من خواب دیدم دختری که یه زمانی عاشقش بودم و بهم جواب رد داده بود توی یه هوای بارونی تو پاییز زیر درخت روی یه نیمکت چوبی نشسته بود. بعدش بلند شد و حلقه ازدواج تو دستش بود رفت توی طلا فروشی اون رو فروخت بعد از طلافروشی بیرون اومد و دوباره روی همون نیمکت نشست. رفیقم هم توی خواب بود که لباس سیاه پوشیده بود.ازش پرسیدم اون حلقه ازدواجه تو دستش؟ هم معشوقم و هم دوستم که پیش من بود توی خواب ناراحت بودن. خودمم هم ناراحت بودم. ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تاثیرات و اهمیتی که این افراد در زندگی شما داشتن و اینکه باعث ناراحتی هر دو شده اید اشاره دارد

  14. لیلا آیلارلیلا آیلارsays:

    من خواب دیدم رویه صندلی بزرگ چند نفره نشستم تومحل کارم که همکار خانم سمت راست کنار من نشسته وبه هم کار آقا گفتم شما هم بیا بشین میشینه ولی سمت چپ من میشنه با فاصله ی زیاد البته من چند روز پیش یه مسئله ای پیش اومد که با این همکار خانم وآقا یه سو تفاهمی از طرف من براشون پیش اومده من هرچقدر بهشون توضیح دادم قانع نشدن همکار اقا هم بامن کلا قهر اصلا بامن حرف نمیزنه

  15. Parvaneh. SabzevarParvaneh. Sabzevarsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم پیش دوستم شهر دیگه اون میخواست مبلمان بخره پول کم داشت من از کیفم یه پنجاه هزار تومان دادم بهش بعد وسایلش را آوردن دن در یه میز نهار خوری بزرگ که دوتا از صندلیهای شیشه ای بود

  16. عزیره خیریعزیره خیریsays:

    سلام من در خواب دیدم تولد خواهر زاده هام هست و من همراه با خوهر زاده ای کوچیکم که دو سال دارد روی صندلی فلزی با پایه های بلند نشستم من کم کم سر میخوردم و خواهر زاده ام رو پرت کردم زمین و خودم هم افتادم زمین

  17. فرشته محسنیفرشته محسنیsays:

    من نزدیک به ۱۶ ساله درسم تمام شده،خواب دیدم دارد مدرسه،دبیرستان،شدم محیط مدرسه هست ولی شاگردان،همکاران قدیمی محل کار من هستن،و وارد کلاس درس شدیم،پر بود از صندلی های چوبی،مثل کلاس دانشگاه،صندلی ها روی هم بود کلاس کوچیک بود و سه چهار نفر بیشتر نبودیم و من داشتم صندلی ها مرتب می کردم که فضا باز کنم که بشینیم

  18. محیامحیاsays:

    سلام من متاهلم هستم اما دیشب خواب دیدم که دارم دوباره ازدواج میکنم و عروسیمه البته با همسرخودم . عکاس میخواست ازمون عکس بگیره و داشت همه جارو مرتب میکرد ک عکس ما خوب بیوفته میخاستیم من و همسرم بهم نگاه کنیم و ازپله های خونه بریم بالا ولی همسرم موقع عکس گرفتن نگاهم نکرد ووقتی داخل خونه شدیم فقط یک صندلی درجایگاه عروس داماد قرار داشت ک من نشستم رو اون صندلی ... تعبیرش چیه البته منو همسرم الان قهریم باهم بخاطر خیانتش ممکنه مربوط باشه ؟؟

  19. محیامحیاsays:

    سلام من متاهلم هستم اما دیشب خواب دیدم که دارم دوباره ازدواج میکنم و عروسیمه البته با همسرخودم . عکاس میخواست ازمون عکس بگیره و داشت همه جارو مرتب میکرد ک عکس ما خوب بیوفته میخاستیم من و همسرم بهم نگاه کنیم و ازپله های خونه بریم بالا ولی همسرم موقع عکس گرفتن نگاهم نکرد ووقتی داخل خونه شدیم فقط یک صندلی درجایگاه عروس داماد قرار داشت ک من نشستم رو اون صندلی ... تعبیرش چیه البته منو همسرم الان قهریم باهم بخاطر خیانتش ممکنه مربوط باشه ؟؟

  20. منصوره نوریمنصوره نوریsays:

    سلام خواب دیدم که روی یک صندلی نشستم بعدش همسایمون با مادرش وارد اونحا شدند انگار روضه بود و خانم های زیادی اونجا بودند بعد من تا بلند شدم که جایم رو به خانم پیرزن بدهم دیدم اونها زمین نشستند و یک خانم چادری دیگه اومد حای من نشست می خواستم بدونم تعبیرش چیه ممنون

  21. الهام حسن زادهالهام حسن زادهsays:

    سلام من خواب دیدم بعلت بیماری امتحان نداده بودم رفتم اتاق استاددانشگاهمون برام یک صندلی چوبی دسته دارآوردبااحترام بفرمازدبنشینم ومنم نشستم

  22. صدف گرزیصدف گرزیsays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم دامادمون با دوستش اومدن خونه ما . خونه ما هم همه مبل و صندلی هارو جمع کردن دوست دامادمون نمیتونست روزمین بشینه من دنبال صندلی رفتم آوردم بشینه مبل ها جای سختی بودن