راز متعهد نگه داشتن یک مرد چیست؟

_ اگر کاری کنید که یک مرد احساس پادشاهی و غالب بودن را در رابطه داشته باشد؛ به او کمک می کنید که به شما متعهد باشد. این کار ممکن است برای زنان عجیب به نظر برسد؛ اما راحتتر از چیزی است که فکرش را بکنید. چرا مردان دوست دارند بر زنان مسلط باشند؟ یکی از دوستان من در مورد همسرش می گفت " خانوم من، همیشه کارهایش را به درستی انجام می دهد". در واقع، این زن از همسرش تبعیت می کرد و کاری می کرد که همسرش احساس یک شاهزاده را تجربه کند و احساس کند بر او مسلط است. اگر مردی احساس کند همسرش اینگونه است؛ تمایل بیشتری به متعهد بودن نسبت به همسرش خواهد داشت.

مردها دوست دارند فکر کنند زنان هرکار سختی را به خاطر آن ها انجام می دهند. مهم نیست چه کاری باشد؛ به عبارت دیگر همین چیزهای کوچک باعث می شوند که مردها بتوانند متعهد بمانند.

من نمی گویم زنان باید هرکاری مردان از آن ها می خواهند را انجام دهند؛ ولی مهم است که زنان بدانند که یک مرد نمی خواهد همه خواسته هایش اجرا شود؛ فقط می خواهد بداند که اگر خواسته ای داشته باشد؛ همسرش از او تبعیت می کند. این کار باعث می شود که مردان احساس کنند شاهزاده ای هستند که بر همسرشان تسلط دارند. خیلی راحت است کاری کنید که مردان احساس پادشاهی را تجربه کنند. کارهای کوچکی مثل فشار دادن دکمه آسانسور، می تواند برای یک مرد مهم باشد. همه ما دیده ایم که وقتی یک پسر بچه وارد آسانسور می شود؛ دوست دارد که دکمه آسانسور را فشار دهد و وقتی مادرش به او اجازه اینکار را می دهد؛ احساس پیروزی می کند. می بینید که چگونه کارهای کوچک یک زن، می تواند به یک مرد احساس فاتح بودن را بدهد؟

یک مثال از زبان یک مرد:

سال ها پیش دوست دختری داشتم که در مورد مسائل ساده ای مثل جای پارک ماشین، با من بحث می کرد و اگر من ماشین را در جایی پارک می کردم؛ می گفت باید در جای دیگری پارک کنیم. می دانم که او درست به اندازه من حق داشت که در مورد جای پارک ماشین، نظر دهد اما بهتر بود که بعضی کارها را به من می سپرد. در حالی که او سعی می کرد نظرش را در مورد جای پارکینگ به من تحمیل کند؛ با من درباره موضوعی که نیاز داشتم  احساس کنم حق با من است بحث می کرد و باعث می شد که من موضع گیری کنم و به توافق نرسیم.

مدتی درباره این موضوعات، با او صحبت کردم و سعی کردم او را قانع کنم که این چیزهای کوچک چقدر برای من مهم هستند. اما برای او مهم تر بود که در تمام تصمیمات با هم برابر باشیم و همین مسئله باعث شد که از هم جدا شویم.

_ در مقیاس بزرگتر، چیزی که بیشتر مردان از آن شکایت دارند؛ این است که آن ها نمی توانند هر زمانی که بخواهند رابطه جنسی داشته باشند. وقتی یک مرد، مجرد است و یا خیانت می کند؛ هر کجا و هر زمانی که دلش خواست؛ می تواند رابطه جنسی داشته باشد. اما زمانی که در یک رابطه متعهد است؛ 100 درصدِ رابطه جنسی او، به همسرش معطوف می شود. پس همیشه باید حواستان به نیازهای جنسی و عاطفی مردتان باشد و کاری کنید که همیشه به شما متعهد بماند.

_ اگر یک زن، درماندگی و ناامیدی خود را به همسرش نشان دهد؛ باعث می شود که همسرش احساس کند که او را به عنوان یک مرد، باور ندارد. این احساس باعث می شود که مرد به تنهایی خودش پناه ببرد و احساس مردانگی او در طول زمان از بین برود. هیچ مردی این شرایط را دوست ندارد و ترجیح می دهد از چنین رابطه ای خارج شود. به جای اینکه یک مرد را کاملا عوض کنید؛ بدون اینکه متوجه شود سعی کنید به او نزدیک شوید. بگذارید بداند که اگر دوست داشته باشد می توانید به او کمک کنید تا احساس بهتری داشته باشد.

همانطور که زنان هر روز با مسائل کوچک در رابطه شان سرو کار دارند؛ می توانند با تبعیت از مردان در کارهای کوچک، آن ها را نسبت به خود متعهد نگه دارند. به یاد داشته باشید؛ اگر مردی خیانت نمی کند به این معنی نیست که تمام خواسته های یک مرد فاتح را در رابطه تان دارد.

اگر شما به مردتان کمک کنید تا احساس یک شاهزاده را داشته باشد؛ احتمال اینکه در مکان های دیگری به دنبال این احساس باشد؛ خیلی کم است. بنابراین قدرت چیزهای کوچک را دست کم نگیرید. به خاطر داشته باشید که این چیزهای کوچک، در نظر او خیلی بزرگ هستند. چیزهای کوچک، به مردها یادآوری می کند که چه زن با ارزشی را کنار خود دارند تا هرگز از تعهد به او خسته نشوند.

مطالب پیشنهادی این بخش :

چگونه با حل اختلافاتتان، به یکدیگر متعهد بمانید؟

5 نشانه که مردی می خواهد با شما رابطه داشته باشد اما می ترسد!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...