تعبیر خواب پیانو

بسیار طبیعی است اگر در خواب های خود با ابزار آلات موسیقی رو به رو شویم، در حالی که در زندگی بیداری، اطلاع چندانی از کارکرد و ماهیت آن ها نداشته باشیم. ابزار آلات موسیقی در دنیای واقعی به ما کمک می کنند تا به ابراز احساسات درونی خود پرداخته و آن را به وسیله ی صوت، به پدیده ای محسوس تبدیل کنیم. هر یک از ابزار آلات موسیقی به توجه به ماهیت و کاربردی که دارند، مفهوم خاصی را به خود اختصاص می دهند. پیانو در خواب می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که قدرت های روانی و خلاقیت درونی خود برای درک و تحلیل احساسات انسانی را شناخته و از آن به عنوان منبعی الهام بخش برای برون رفت از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری استفاده کنید.

این مفهوم زمانی قوی تر می شود که در خواب خود، صدای پیانو را نیز بشنوید. صدای موسیقی پیانو، صدای قلب شماست که به شما می گوید هم اکنون تحت تاثیر کدام دسته از احساسات درونی خود هستید. تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی در حال نواختن موسیقی است، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که تجسم این افراد، چه احساس، فکر یا خاطره ای را در شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید، چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

تعبير خواب پيانو زدن

خوابی با موضوع پیانو از شما می خواهد تا در رابطه با چالش ها یا فقدان های عاطفی، درگیری های فکری و روابط منطقی، سرزنش کردن خود و دیگران را کنار بگذارید. شما در حال درک این موضوع هستید که عشق، ارتباط نزدیکی با احساسات هنری و زیبایی شناسی دارد. در واقع کارکرد عشق، کارکرد و کیفیتی هنری و زیباست که فقدانی که احساس می کنید در نتیجه ی دور شدن از ارزش های آن می باشد. ارزش هایی که در روابط عاطفی و دیدگاه هایی که نسبت به عشق داشته اید ایجاد شده اند. این خواب از شما می خواهد تا احساسات درونی خود را درک کرده و قدر بدانید و از این احساس برای انجام کار های خلاقانه و گسترش زمینه های مختلف زندگی خود استفاده کنید.

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال نواختن پیانو هستید، در حالی که در زندگی بیداری، اطلاع روشنی از ماهیت پیانو و نحوه ی نواختن آن ندارید، باید بدانید که این خواب به قدرت درونی شما برای ابراز احساسات و بهره مندی از عشق اشاره دارد. قدرتی که ممکن است در زندگی بیداری از آن بی اطلاع باشید یا به هر دلیل آن را دست کم گرفته باشید.

تعبیر خواب پیانو زدن مرده

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی مرده در حال نواختن پیانو است، باید بدانید که افراد مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند، اشاره به عادت ها یا عقاید فراموش شده یا موقعیت هایی دارند که احساس می کنید فرصت پرداختن به آن ها از بین رفته است. برای این که دلیل حضور این فرد را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخص، چه احساس، فکر یا خاطره ای را در شما زنده می کند؟ این فرد شما را به یاد کدام دوره از زندگی تان می اندازد؟ این دوره از زندگی برای شما در بردارنده ی چه درس هایی می باشد؟ این درس ها چگونه می توانند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های عاطفی فعلی در زندگی بیداری باشد؟

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب گوش دادن به اهنگ

تعبیر خواب خواننده شدن

تعبیر خواب دیدن رقص دیگران

6 نظر

  1. ZZsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم کلاس موسیقی ساز دف همراه رفیقم . رفیقم توی گروه هستش و استادم من رو توی گروهی کرد که رفیقم بود و استادم رفیقم رو از اون گروه بیرون کرد تا من جاش باشم و من خیلی ناراحت شدم و قبول نکردم. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه جاه طلبی وتفاخر ببینده خواب است و باید از فخرفروشی پرهیزکنید

  2. بهاربهارsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یک گروه موسیقی هست وجمعیتی ک قراره گروه موسیقی براشون اجرا کنه یهو دیدم من دف بزرگی رو برداشتم ک مال گروه موسیقی بود فقط میخواستم امتحانش کنم چون کمی دایره زدن بلدم اما یهو دیدم دارن همراه با گروه آهنگ ملایمی رو مینوازیم وتو اون جمعیت فامیلهای ماهم بودند ومن خیلی خوشحال و شگفت زده بودم از اینکه کار ب این مهمی رو انجام داده بودم اصلا باورم نمیشد ک بتونم این کار انجام بدم ومایه افتخارم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  3. محیامحیاsays:

    سلام من پیانو بلد نیستم دیشب خواب دیدم داشتم با یک استاد مسن که خارجی هم بود نمیشناختمش پیانو میزدم اون میزد منم همزمان باهاش میزدم آخر سر هم یکی از کلیدای خراب پیانو رو باز کرد برام توضیح داد که چطور درست میشه و درستش کرد.تعبیر خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که شما را سرگرم میکند

  4. بهاربهارsays:

    سلام وعرض ادب خواب دیدم برای مردی ک دوسش ندارم وقراره همسرم بشه پیانو میزنم یعنی اولش از اون مرد توی خوابم خوشم نیومد ولی انقدر بهم محبت کرد ک نظرم عوض شد ولی آهنگ نسبتا غمگینی مینداخت دکمه هایی ک ازشون برای نواختن آهنگ استفاده میکردم پراکنده بودن و اون مرد همشون رو واسم یکجا جمع کرد تا راحت تر بتونم اهنگ بنوازم انگار نواختن اهنگ جزئی از مراسم ازدواجم با اون مرد بود ک باید اجرا میشد وآهنگ انعکاسی از احساس وصدای درونم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در روزهای اخیر زندگی روی خوش به شما نشان ندهد

  5. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من خواب دیدم تو اتاق خوابم تمام خانوادم دورم بودن و دف میزدم و خواهرم گفت این جا را اشتباه زدی بعد من حالت دستمو تغییر دادم و خیلی خوب نواختم بعد که دف زدن رو تمام کردم یهو دیدم با صدای زیاد و خیلی دارن منو تشویق میکنن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات است

  6. سمیراسمیراsays:

    سلام. من قبلا یه خواستگار داشتم که به دلایلی کارمون نشد.‌ولی این اقا هنوز مجرده. و منم مجردم. دیش بخواب دیدم با مادرم جلو خونشون رد شدیم یهو در کوچشون باز شد. مادر و پدرش اومدن بیرون.مادره دامن کوتاه قرمز پوشیده بود با جوراب شیشه ای.ارایشم کرده بود خیلی. خلاصه خوشتیپ و خوب شده بود. من گفتم این که اهل ارایش و این جور لباس پوشیدن نیست که. بعد یهو یه دف اورد. شروع کرد دف زدن. خیلی هم قشنگ دف میزد. من پیش خودم گفتم‌نکنه برای پسرش زن گرفته. بعد با مادرم دست داد. ولی محل من نذاشت.‌بعد مادرم گفت دخترم هست این. با منم به زور دست داد. تو عالم‌خواب گفتم‌چون جواب رد دادیم از دست من ناراحتن. ولی در کوچشون نه لامپ کشی بود. نه مهمون بود. هیچ خبری نبود