تعبیر خواب درخت توت سیاه

توت سیاه یا شاه توت که با نام خرتوت نیز شناخته می شود گونه ای از درختان گل دار است که به خانواده توت سانان تعلق دارد. درخت توت سیاه از درختان بومی جنوب غرب آسیا به شمار می رود. میوه این درخت که ظاهری شبیه به توت سفید اما اندازه ای بزرگتر از آن دارد به رنگ قرمز تیره و ارغوانی بوده و مزه آن ترش و شیرین و خوشایند است.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دیدن توت سیاه و درخت توت سیاه در خواب چه تعبیری می تواند داشته باشد. اگر در خواب توت سیاه یا درخت توت سیاه دیده اید با ادامه مطلب با ما همراه شوید تا از معنای دیدن آن در خواب باخبر شوید.

تعبیر خواب درخت شاه توت سیاه

تعبیر خواب توت سیاه از دید منوچهر مطیعی تهرانی

دو نوع توت داریم. یکی توت سفید یا همان توت شیرین و دومی شاه توت یا توت سیاه که ابن سیرین از آن با نام خرتوت یاد می کند. باید گفت به طور کلی دیدن توت سیاه یا شاه توت در خواب تعبیر نیکویی برای بیننده آن ندارد و به هر شکل آن را در خواب هایمان ببینیم این تعبیر فرقی نمی کند و در هر صورت خوب نخواهد بود. ممکن است در عالم خواب توت سیاه را روی درخت ببینیم یا این که ببینیم توت سیاه داریم و در حال خوردن آن هستیم. دیدن توت سیاه در خواب به معنی پیش آمدن غم و ناراحتی و بلا و گرفتاری تعبیر می شود علی الخصوص اگر در خواب ببینیم توت سیاه می خوریم و مزه ترش آن را در دهان حس می کنیم و از بابت این مساله حالت آزردگی به ما دست می دهد. همه معبران ایرانی و اسلامی در مورد تعبیر دیدن توت سیاه در خواب نظر مشابهی دارند و تعابیری که معبران خارجی در مورد آن بیان کرده اند نیز موید همین مطلب است. اما به طور خاص، چشیدن مزه ترش شاه توت در خواب معنی و مفهوم خوب و مطلوبی برای بیننده خواب در بر نخواهد داشت.

تعبیر خواب چیدن و خوردن توت سیاه

تعبیر خواب توت سیاه از دید ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی در مورد تعبیر دیدن توت سیاه یا خرتوت در خواب می گوید: اگر کسی در خواب ببیند خرتوت می خورد نشانه آن است که غمگین و ناراحت و آشفته خاطر خواهد شد.

تعبیر خواب شاه توت از دید آنلی بیتون

آنلی بیتون در رابطه با دیدن شاه توت یا توت سیاه در خواب عقیده دارد دیدن شاه توت در خواب نشانگر آن است که مشکلات و گرفتاری های شما رفع خواهد شد. اما اگر در خواب ببینید در حال جمع آوری شاه توت هستید به معنی آن است که با بدشناسی روبرو خواهید شد. اگر در عالم خواب خود را در حال خوردن شاه توت ببینید یعنی در دنیای بیداری دچار ضرر و زیان مالی خواهید شد.

تعبیر خواب شاه توت از دید سایر معبران

عده ای از معبران در مورد تعبیر خواب شاه توت بیان می دارند اگر کسی در خواب ببیند از درخت شاه توت میوه می چیند علامت آن است که در شغل خود به اندازه شاه توت هایی که چیده است دارایی هایی از یک مرد خسیس بدست می آورد. اگر کسی در خواب ببیند شاه توت می خورد نشانه آن است که با سختی و مشکلات زیاد مال و اموالی بدست می آورد و آن را برای همسرش خرج می کند. به عقیده برخی معبران اگر کسی در خواب ببیند میوه شاه توت را در آتش پخته است به این معنی است که پادشاه دارایی های او را تصاحب خواهد کرد.

تعبیر خواب درخت توت سیاه از دید منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی در رابطه با تعبیر دیدن درخت توت سیاه یا شاه توت در خواب می گوید: دیدن درخت توت سیاه در خواب تعبیر خوبی ندارد و نشانه غم و ناراحتی و شرمندگی برای بیننده خواب خواهد بود.

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب توت سفید خوردن را بدانید !

110 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام. من خواب دیدم در باغ یکی از فامیل هامون که خیلی ساله فوت کرده و باغش هم در واقعیت خشک شده ، کلی درخت توت هست. در واقع من همیشه این باغ رو آباد می بینم تو خواب ولی همونطور که گفتم در واقعیت خشک شده همه درختاش. دیدم که میخوام از این درخت ها توت سیاه بچینم ولی دستم به توت ها نمیرسه یعنی توت های پایین درخت ریختن و تموم شدن و بقیه خیلی بالاتر هستن البته دستم بعضی وقتا به یه توت میرسه ولی با سختی. ما یه درخت توت دیگ میبینیم من و چند نفر دیگ و به سمتش می دویم که انگار این توت های سیاه له شدن. درخت هم هم قد خودمونه تقریبا.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به کار هایی بپردازید که روابط احساسی و رمانتیک شما را تقویت کرده و آرامش شما را در زندگی افزایش می دهند.

  2. نیرنیرsays:

    سلام من تو خواب دیدم تو مسیرم یه درخته توته سیاه هست که توتهاش خوب رسیدن و شیرینن و من چند تا چیدم و با لدت خوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به موقعیت های احساسی مثبتی دارد که در زندگی بیداری برای شما ایجاد خواهد شد.

  3. نيكانيكاsays:

    سلام خسته نباشيد من خواب ديدم كه اطرافم درخت شاه توت هست و پدرم بهم ميگت كه برو و از درخت توت بچين و بخور كه خيلي خوشمزه هست. توتهاي سياه و خيلي درشت و من شاه توت چيدم از درخت و خوردم ولي خيلي شيرين و خوشمزه بود و من همش دنبال شاه توت رسيده و شيرين ميگشتم و هركدوم رو كه ميخوردم خيلي زياد شيرين بود بر خلاف اينكه شاه توت ترش مزه هست ولي اونهايي كه من ميخوردم خيلي زياد شيرين و خوشمزه بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی موقعیت ها و روابط جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد. این اتفاقات به خصوص زمینه های عاطفی زندگی شما را شامل می شوند.

  4. ZahraZahrasays:

    سلام.من خواب دیدم که با خانواده مادری رفتیم سر خاک پدر بزرگم ولی من اونجا پدربزرگم رو که فوت کردن دیدم و بهم یدونه شاتوت سرخ داد ولی باهام اصلن صحبت نکرد و انگار از دستم ناراحت بود و مهربون نبود.(پدربزرگم چندسال پیش فوت کردن)و من اون شاتوت رو دادم به یکی دیگه که نمیشناختمش.بعدش خواب دیدم که دوستِ پسری که دوسش دارم(محمد)، همون سرخاک اومد دنبالم و گفت که یکی از فامیلای محمد فوت کردن و باید بریم پیشش و باهم رفتیم اونجا.بعد محمد بهم ی کاغذی داد که نوشته بود کلی ارث بهش رسیده و گفت که بخونمش.یه کارخونه هم بهش رسیده بود که من گفتم میخای اینو چکار کنی؟اونم گفت: من بلد نیستم ادارش کنم و میفروشمش.ولی من گفتم:نه این کارو نکن باهم یاد میگریم که باید چکار کنیم.بعدشم خواب دیدم که تو ی کارخونه ایم و داریم ظرف یبار مصرف تولید میکنیم!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی از سر گیری پروژه ها یا اهداف فراموش شده ای می باشد که بیننده ی خواب، مدت ها پیش از پیگیری آن ها ناامید شده است.

  5. النازالنازsays:

    سلام من خواب دیدم در خیابان کلی درخت توت سیاه هست که پر باره و شیرین هستن ولی تمام اونا حشره زده و قابل خوردن نیست اگه میشه تعبیر این خواب برایم نقل کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای ناراحتی و پریشان حالی است.

  6. FaFasays:

    سلام من خواب دیدم که درخت توت همسایمون توتای قرمز داشت و خیلی درخت بزرگی بود و من با شلینگ آب گرفتم روی تمام و درخت و شستم بعدش از بزرگی درخت کم شد و حالت کوچک شدن داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای کم شدن ناراحتی و غم و غصه است.

  7. سیدهانیسیدهانیsays:

    سلام من خواب دیدم ی شاه توت که سالها پیش تو خونمون بود و الان خشک شده و دیگه وجود نداره.سر سبز بودو توتهای رسیده داشت. پدرو مادرم زیر توت نشسته بودن. پدرم که خیلی سالهاست فوت شده خیلی سرحال بود شاید 20سال جوونتر نشون میداد بهم گفت بمن توت بده. منم بهش دادم بعد درخت توت رو تکون دادم و توت ریخت و من جمع کردم و به پدرم دادم .مادرم هم خواست به او هم دادم بعد مادرم مدام میگفت توت بده به پدرت.!! بعد رفتم ی سمت دیگه خواستم ی درخت دیگه رو تکون بدم دیدم بجای توت ی سفره پلاستیکی تو دستم بودکه تو خواب تکونش میدادم و بعد خندیدم و گفتم نگاه من خیال کردم دارم درخت توت رو تکون میدم در این حین پدرم هم رفت و دستاشو که توتی شده بود شست! و دیگه توت نخورد... تعبیرش چی میشه! تعبیر توت سیاه که انگار خیلی بده!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، به تعبیر توت سیاه دقت نکنید وارد جزئیات شوید ، این که شاهد رشد و نمو مجدد درخت بوده اید ، خبردهنده از تحرک ، نشاط و یا امیدواری های جدید در زندگی خواهد بود.

  8. اسداسدsays:

    سلام . من خواب دیدم که توی خونه ی یکی از فامیلامون بدون اجازه توت سیاه جمع میکنم ولی برا خودم جمع نمیکنم برا عمم جمع میکنم و موقع جمع کردن اون سریع میبرشون و به من نمیده تعبیرش چیه لطفا سریع بهم اطلاع بدید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مال دنیا ومنفعت از کسب خویش و نزاع تعبیر میشود

  9. JazminJazminsays:

    سلام. یکی از دوستام( جنس زن) (دختر) خواب قالی کهنه دید و این طور به من گفت که تعبیر بزنم گفت که خواب دیدم یه قالی کهنه و پاره و کثیف و به هر حال (کهنه)توی حال ساختمونمون پهن میکنیم و روش میشینیم لطفا بگید تعبیر چیه ممنون ?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای رفع غم و اندوه است.

  10. هانیههانیهsays:

    سلام. خواب دیدم که پشت اتاق خونه مادر شوهرم یه اصطبل هست که اسب داره و اسب تازه متولد شده هم هست تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برهوای نفس بیننده تعبیر میشود

  11. اسداسدsays:

    سلام خواب دیدم که دندانم رو کرم خورده ولی وقتی ان را بالا میکشم دندان جدیدی میبینم تعبیر چیست؟?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کارهای ناپسند را ترک کنید

  12. هانیههانیهsays:

    سلام‌ خواب دیدم که صورت خاله ام را بوس میکنم و روی لپ‌ او یک چال است چال لپ که میدانید چگونه است.تعبیر چیست؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای محبت و دوستی باخانواده تان است.

  13. اسدیاسدیsays:

    سلام خواب دیدم که با پدرم جنگ کردم و مادرم از من دفاع میکند و ما را رد میکند تعبیر چیست؟؟؟؟?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای اهمیت دادن به خانواده تان و محبت بین آنهاست.

  14. نورینوریsays:

    ,سلام و خسته نباشید من بعداز ظهر خواب دیدم که از درخچه هایی توت های سیاه و شیرین میچینم و میخورم و در مورد مشکلی که دارم با دو نفر حرف میزنم، قبلش هم سر جلسه امتحان بودم و خوب نبود نتیجه. بنظرتون چه تعبیری می‌تونه داشته باشه؟برام خیلی مهمه ممنون میشم جواب بدین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی است

  15. م فم فsays:

    سلام من خواب دیدم که شوهرم و برادر شوهرم شب از سفر اومده ان شوهرم رفت تو اتاق غذا میخورد من و برادر شوهرم و مادر شوهرم توی آشپزخانه بودیم دیدم دست برادر شوهرم یه بشقاب توت هست که زیرش توت سفید سفید بود و روش چنتا توت قرمز قرمز داشت توت میخورد ندیدم چ رنگی بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات عالم بیداری است

  16. پریسارضاییپریسارضاییsays:

    سلام خواب می دیدم که در یک جایی با خانواده نشستیم و درآنجا کلی درخت توت و شاتوت بود من رفتم با یک آقای پیر در یک ظرف شاتوت چیدم و برای خانواده بردم. توت ها قرمز و شیرین بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  17. عظیمعظیمsays:

    سلام خواب دیدم در مسیری که برام خیلی آشناست درختهای شاتوتی هست که توتهای بسیار آبداری داشت به نحوی که از آنها آب میچکید و من میخواستم از آنها بخورم و در تلاش برای چیدنشون بودم و بالاخره با تلاش زیاد تونستم یکی چینم و بخورم و بسیار خوشمزه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی با موفقیت های شیرینی رو به روخواهید شد

  18. رضارضاsays:

    سلام من خواب دیدم داخل حیاط خونمون یه درخت توت سیاه داشتیم اما پدرم قصد داشت اونو باتبر قطع کنه اما من مانع قطع کردنش میشدم *خواستم ببینم تعبیر خوابم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه محبت شما در حق دیگران است

  19. پریساپریساsays:

    سلام من خواب دیدم درخت شاه توتی در خانه مادر بزرگم که 25 سال است فوت شده بود و از یک سقف زده بود بیرون ما میخواستیم آن راا از ریشه انتقال بدیم خانه خودمان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  20. مهیارمهیارsays:

    سلام؛من خواب دیدم توی راه که میرفتم خوکه یکی از درختا ها توت های سیاه بزرگی داشت البته بعضی هاشون رو به شکل کیوی های درشت و تقریبا سرخ و مشکی میدیدم. بعد توی بغلم داشتم جمع میکردم که بیارم خونه به مادرم هم بدهم همزمان کمی هم خوردم. تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  21. مرجانمرجانsays:

    سلام من خواب دیدم درخت شاه توت توتای بزرگ و قرمزی داره از اونا میچینم و میخورم و خیلی شیرین و ابدار هستن در حال خوردم متوجه میشم که اینا گیلاس هستن گیلاسای بزرگ و شیرین و ابدار تو خواب خیلی حس خوب و شادمانی داشتم . تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که در مسیر زندگیتان دچار شک و تردید می شوید

  22. اعظم نظارتیاعظم نظارتیsays:

    سلام من خواب دیدم دارم توت سیاه می خورم ولی خیلی شیرین است تعبیر اون چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییرات جدیدی که در آینده شما رخ خواهد داد.

  23. محمدمحمدsays:

    سلام من دیدم که از یک درخت بزرگ در پارک محلمون چند شاخه توت سیاه چیدم و از خوردنش و ترشیش لذت بردم به عموم هم گفتم بیا بخور نیمد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در خصوص سلامت جسمانی و روانی خوبی که در آینده خواهید داشت به شما نوید می دهد

  24. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم زیر سایه ی درخت نشستم و وقتی که سرم رو بلند کردم دیدم که توتهای بزرگ و سیا داره و ازش آویزون شدن و به خواهرم میگفتم که بیا بچینیم..تعبییرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و روزی در زندگیتان است

  25. سمانهسمانهsays:

    سلام...خواب دیدم که در منزل قبلیمان که زندگی میکردیم چند سال پیش یک درخت توت که داشته بودیم(که درواقعیت بوده) ...در رویا دیدم که بسبار تنه ای قوی داشت همان درخت توت و برسرسبز و پربرگ و بدون میوه بود...بعد مابین شاخه های اون و شاخه های پبچ در پیچ سیب زمینی هایی وجود داشتند که به درخت توت پیوند خورده و جوانه زده و در پایین آن درخت کمی آب لجن و گل بود وچند سیب زمینی در آن آب ریخته شده بود...درحالبکه در واقعیت درختی کم برگ و ضعیف بوده و بیشتر تنه و برگ درخت و جوانه که از پیوند توت و سیب زمینی بود جلبه توجه میکرد درخواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر خوشحالی و شیرین کامی است و میتواند نشان دهنده تقویت اراده نیز باشد

  26. صدف سالمصدف سالمsays:

    من خواب ديدم از درختي كه توت سفيد داشت، به طور پراكنده توت سياه شيرين و درشتي دراومده بود و من با ولع ميچيديم و ميخوردم!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن شادکامی در زندگیتان است

  27. علی مقدمعلی مقدمsays:

    من خواب دیدم که درخت توت سیاه همسایه پر از توت سیاه های نرسیده است وشاخه های این درخت کج شده بود تو خونه ی ما بابام و داییم روی کوهی از توت سیاه نشسته بودند . به من هم تعارف کردند ولی من نخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  28. سانازسانازsays:

    با سلام من خواب دیدم تو حیاط خانه داییم یه عالمه درخت توت سیاه بودو هنوز کاامل نرسیده بود بعدمیخواستن یکی از درخت هارو قطع کنن که کناریش (که خیلی بزرگتر بود )خوب رشد کنه مردم هم جمع شده بودن میشه گفت تعبیر چیه؟فکر کنم ازش خوردم و یکم ترش بود ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه عشق، ازدواج، باوری و زندگی غرق در شادی و لذت است

  29. محمدمحمدsays:

    دیدم داشتم تو یه کوچه خاکی میرفتم تو کوچه یه درخت شاهتوت بود ک داشت میبریدنش بعد من به خودم گفتم برم یکم توت بخورم رفتم جلوتر دیدم درخته خیلییییییی زیاد باره میوه داره چند نفرم داشتن میخوردن بعد رفتم گفتم یکم بخورم قبله اینکه درختو ببره رسیدم زیر درخت دیدم خیلی زیاد بار داره تو فکر خودم گفتم بزار فشار بدم ابشوبخورم اومدم بخورم یه نفر دیگه همشو با دست له کردو ابش همینجوری میریخت زمین بعد چون چند نفر اونجا بودن من دیگه نخوردم از اون هیچیو رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر شادکامی و شیرین کامی در زندگی است و نشان دهنده سلامتی است

  30. NiloofarabiNiloofarabisays:

    سلام ، من دیدم که از پشت بام خونمون جعبه جعبه توت سیاه بزرگ میریزم به پشت بام خونه یکی از فامیلامون اونام جعبه گرفتن بریزم تو اون، میگه دیگه بسه خودمونم داریم من میریزم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزهای جدیدی بدست بیاورید

  31. مانیا احمدیمانیا احمدیsays:

    سلام.خواب دیدم با مامانم دنبال ی جور گیاه بودیم تو یه باغی ولی چشمم یهو به یه بوته افتاد ،شاخه هاشو کنار زدم ی یه دسته شاهتوت خیلی سرخ دیدم ک مثه خوشه انگور به هم وصل بودن،چیدمشون و چندتا خوردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رویای شما نشان می دهد که نباید بر مفاهیم بزرگ اما بی معنی تکیه کنید.

  32. ........says:

    سلام وقت بخیر.من خواب دیدم یه درخت شاتوت در خانه قدیمی ما هست که در خوابم انگار منزل زنعمو همسرم هست و این درخت قطع شده ولی دوباره جوانه زده و جوانه هایه آن شبیه میوه توت فرنگی بوده و زنعمو همسرم درخواب میگوید که قبلا به آن توت فرنگی پیوند زده. ومن یک میوه میچینم ولی مثل تمشک نرسیده هست ولی مزه خیلی شیرینی داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده تندرستی و شیرین کامی در زندگیتان خواهد بود

  33. مرضیه لطفیمرضیه لطفیsays:

    دیشب خواب دیدم ازخونه ی همسایه پدریم چندتادونه توت سیاه چیدم خوردم.باخودم میگفتم اینجاتوت داشته من نمیدونستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیاتگر تندرستی است

  34. فریبافریباsays:

    سلام مامانم خواب دیده ک با خانوادش رو طبیعت بودن رفتن بالای کوه خاکشم خیلی نرم بوده یه درخت توت سیاه بوده ازش میخوردن بعد نزدیک اذان مغرب شده همه رفتن پایین از کوه فقط مامانمو یه نفر دیگ موندن چند لحظه بعد اونم رفته مامانم تنها شده هوا تاریک یهو یه صدایی اومده ک داشته ب مامانم میگفته چرا نمیری پایین تا اینموقع اینجا موندی اونم درختو ک حالت سماور داشته تنه اش از برق میکشه خاموش میکنه و با سرعت میدوه پایین. بعد میرسه خونه قدیمی توی دهشون ک الان فروختنش توت سیاها رو چیده بوده میده به داییم بخوره.((داییم یه مرد سی سالس ک مشکل اعصاب وروان داره ولی تو خواب ب شکل یه بچه هفت هشت ساله بوده))

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان دچار ناراحتی و اندوه شوید

  35. محمد حاجی عباس زادهمحمد حاجی عباس زادهsays:

    من خواب دیدم از درخت شاه توت ،توت کنده می خورم و توت روی شاخه رو با دهانم میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر شادکامی است

  36. سحر شفیعیسحر شفیعیsays:

    سلام.خانم 30 ساله و متاهل هستم. خواب دیدم که کنار یه درخت شاه توت سیاه هستم و دارم تند تند شاه توت میخورم.ولی اصلا طعمش رو حس نمیکردم ولی با ولع میخوردم.صاحب درخت بهم هشدار داد بسه دیگه نخور ولی من همچنان یواشکی مدام میخوردم تا اینکه شاخه های درخت افتاد و من داشتم شاخه هاشو از رو زمین بلند میکردم تا صاحب باغ نفهمه.در ضمن درخت توت توی پذیرایی یه خونه بود.لطفا برام تعبیر کنید.تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوش به شما برسد

  37. مصطفی حسینیمصطفی حسینیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم با ماشینم از یک جاده ی خیلی خطرناک رفتم پایین کوه و اونجا درخت شاه توت بود و من از اونا خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برکت و نعمت است

  38. ملیکاملیکاsays:

    سلام خواب دیدم ۱نفر که نمیشناختم بهم از ۱درخت عجیب که پیوند زده بود البالو و توت سیاه بود برام توت سیاه کند داد که بخورم (شاه توت نبود، توت سیاه بود)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، این احتمال وجود دارد که از طرف برخی از اطرافیان پیشنهاد های منفی و نادرست دریافت کنید

  39. نیازنیازsays:

    درود برشما،خانمی مجرد هستم ،ساعت ۴عصر خواب دیدم ،که همسایمون که خانوم چادری ومذهبی هستن.رفته زیارت حضرت ابوالفضل و تبرک برامون توت خشک ،کشمش و پارچه سبز آوردن.پارچه سبزرو به پدرم داد،وتوت خشک که سیاه بود به همراه کشمش از جیبشون به من داد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است گرفتاری و ناراحتی در زندگیتان ایجاد شود

  40. ریحانهریحانهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم در یه جایی یا (سالنی) مثل محل کارم درخت شاتوت بزرگی رشد کرده که توت های رسیده و بعضی هنوز نرسیده داشت من اومده بودم با رئیسم صحبت کنم که موقع ناهار شد و همه سالن رو ترک کردن و رئیسم هم که سرش شلوغ بود رفت برا ناهار منم دیدم تا سالن خلوته برم توت بچینم یکی رو چیدم (یادم نیس خوردم یا نه) ولی ترش و شیرین بود .... درکل من تو خواب خیلی خوش حال بودم من تعابیرخواب رو خوندم ولی مطمئن نیستم تعبیر این چیه مخصوصا رئیس من آدم خوب و منصفیه به نظرتون تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر نشاط و امیدواری باشد که بعد از برهه ای از ناراحتی ها ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  41. سحر علی اکبریسحر علی اکبریsays:

    سلام من خواب دیدم که همسرم که سال ها قبل فوت شدن توی خواب از یه درخت شاه توت توت های درشت و خوبی میچید و به من میداد و خودش نمیخورد و میگفت که سیر است این چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اوضاع و احوال خوب ایشان است برایشان خیرات دهید

  42. اسمااسماsays:

    با سلام من امروز صبح خواب دیدم کفش پاشنه بلند سبز روشنی پوشیدم و با اون از کنار مسجد رد میشم ک داییم در مسجد هستن ایشون رو میبینم یک لحظه پام پیچ میخوره دوباره بلند میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت و رزق و روزی است

  43. حدیث سلیمانیحدیث سلیمانیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که همراه پدر و مادر و عمویم به مسافرت رفته ایم و بعد خواب دیدیم ک بالای یک کوه بر روی یه تخت نشسته ایم و رو به رو به رومون پر کوه های بلند بعد یک چادر مثل چادر کوچ نشینان اونجا بود که صاحبش خالم بود یه درخت توت خیلی بزرگ هم جفت چادر بود به طوری که نصفش آویزان شده بود ب چادر خواب دیدم من توت می چینم و به مادرم میدم نگه داره و حتی چند شاخه کوچک و خیلی توت داشت هم کندم و به مادرم دادم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه غم و ناراحتی و گرفتاری های جدید در زندگی است

  44. امید آزادیامید آزادیsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم یه درخت شاه توت با توتای درشت ومشکی از دیوار خونه ای آویزان شده و من از اونا میخورم وتوتا خیلی شیرین هستن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نشان از ایام شادی ساز و همراه با منفعت های جدیدتر در ادامه ی زندگی خواهد بود.

  45. نازیلانازیلاsays:

    سلام و خسته نباشید، خواب دیدم یک درخت شاتوت بلند هست که با فامیل دورش جمع شده بودیم روی درخت شاتوت و آلو بود به صورت قرمز و تیره هر کار می کردیم دستمون به میوه ها نمی رسید به زحمت چند دونه جمع کردیم ولی یادم نیست خوردیم یا نه چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است کارهایی را انجام دهید که در زندگی برای شما سودمند خواهدبود

  46. جواهر غلامیجواهر غلامیsays:

    من خواب دیدم در حیاط خانه مان هستیم و روبرویم یک درخت توت سیاه خیلی زیبا می بینم و یک دانه از توت اش می چینم و میخورم که خیلی شیرین است چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با سختی هایی مواجه شوید که بعد از گذران سختی به راحتی خواهید رسید

  47. لیلا اسداللهیلیلا اسداللهیsays:

    سلام من خواب دیدم با پسر هفت ساله برادر شوهرم رفتیم یه باغ خیلی سر سبز واباد با هزاران ودرخت شاه توت سیاه وشیرین ومشعول جمع کردن شاتوت هه هستیم در این بین به درخت انار می‌رسیم و چند تا انار قرمز وشیرین هم جمع میکنیم میخواستم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که ممکن است مسائلی باعث شرمندگی و ناراحتی شما شود

  48. میترا داودیمیترا داودیsays:

    سلام من خواب دیدم خودمو خواهرم با دختراون یکی خواهرم رودرخت توت بودیم توتاش سیاه بودن ولی خیلی خوشمزه وشیرین بودن هم میخوردیم هم میچیدیم لطفا برام تعبیرش کنید چون قبلا هم این خوابو تنها دیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عزیزم به اتفاقات سرشار از شادی در زندگیتون اشاره داره

  49. محسنمحسنsays:

    سلام مدیر گرامی خواب دیدم با خانمم و بچه ام دارم میرم بیرون و یهویی دیدم که یه درخت توت مشکی با برگهای پهن و بزرگ و شاخه هایی که بر روی زمین کشیده شدند و پر از توت مشکی است جلوی در خونمون سبز است و منو خانمم توت ها رو میچیدیم و داخل یه کیسه سفید میگذاشتیم بعد خانم همسایمونم بود و احوال پرسی کردیم و روی دیوار خونشون یه قفس پر از کبوتر داشتند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه غم کوچیک بهتون میرسه

  50. شیماشیماsays:

    سلام من خواب دیدم از مغازه برادرم داریم میاییم وسط راه یه روستای خیلی زیبایی هس پر از باغ که در واقعیتم اون روستا اونجوری هس،ما از اونجا رد شدنی یه باغ راهی بود پر از درخت توت و شاه توت که ما زیر درخت شاه توت وایستادیم و من تکونش میدادم کلی شاه توت درشت و سالم میریخت زمین در صورتی که تو واقعیت چیدن شاه توت خیلی سخته و ما میخوردیم صاحبشم دید ولی کاری نداشت و راضی بود ،من و شوهرم و خواهرم و بچه هاش بوذن ،البته من بیشتر از اونا خوردم و واقعا از طعمش لذت میبردم شاه توتای درشت و شیرینی بودن بعد رفتیم زیر درخت توت که صاحبش هم گف بیایین من بتکونم شما بخورید که دیگه از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مهمانی خواهید رفت و لحظات خوشی در آن خواهید داشت

  51. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم دارم از یه درخت توت سیاه که شاخه هاش پره توت میچینم بعد عموی مامانم شهید شده که اسمش احمده داییم میگفت عمو احمد نمیذاره تو دست خالی از اینجا بری واین توتارو اون فرستاده!در ضمن توت هاشم شیرین بود منم خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خیری بهتون میرسه برای اون شهید زیارت عاشورا بخونین

  52. مریممریمsays:

    سلام . من خواب دیدم با چندین نفر که خونواده هم جزئش بود روی یه کوه بلند بودیم و همینطور میرفتیم بالا. بعد مدتی فک کنم که دیگه میخواستن برگردن پایین کوه که من پایین و نگاه کردم خیلی سرسبز بود با درختای بلند همین که رومو برگردوندم سمت کوه یه راه خاکی پیدا کردم که به خواهرم گفتم که گفت اره اون راه سمت چشمه میره که من گفتم بیا بریم باید چشمه رو ببینم همین که رفتیم بالاتر از اون راه دوطرفش پر بود از بوته های تمشک و سرسبز که همش رسیده و سیاه بود منم با کلی ذوق میخوردم و شیرین بود ولی قرمز رنگها رو دست نمیزدم و اون شاخه های کوچیک رو که پر تمشک بود رو میکندم میزاشتم تو کیسه پلاستیکی که وقتی برگشتم خونه بخورم تو این حین هم همش به فکر این بودم که زودتر برسم به چشمه ولی خواهرم نبود و هی لفتش میداد که بریم منم همینطور که منتظر بودم بریم همش تمشک میخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به موفقیت ها و آرزوهاتون که ممکن همراه با کمی ناراحتی یا سختی باشه ولی در نهایت پایان خوشی برای شما خواهد بود

  53. سویسویsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم تو یه خونه خیلی بزرگ هستیم که مال ما نیست من پسر اون صاحب خونه رو میشناسم رفتیم اونجا یه درخت خیلی بزرگ شاه توت بود من ازشون اجازه گرفتم و رفتم چیدم توت هاش جوری رسیده بود که خودشون از رو درخت میوفتادن من چیدم و بردم بابام خورد و میگفت که طعمشون عالیه خیلی خوشش اومده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر فرزند دختر در زندگی شما است که بستگی دارد به چه نحوی به وقوع خواهد پیوست

  54. هدیههدیهsays:

    باسلام خدمت شماامشب خواب دیدم توحیاط پشتی منزلمون یه درخت توت سیاه است که درواقعیت هم وجودداره توت های سیاه میبینم که ازآنهامیچینم وعهده ای آنطرفترهستن که من میخوام اونهانبینن که من دارم توت میچینم ووقتی میخوام به طرف دیگه حیاط یه گاوسرراهم است که ازگاومیترسم ولی گاوبامن کاری نداره ازتوتهانخوردم فقط میدونم چیدمشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برایتان منفعت در زندگی ایجادشود

  55. علی فرشادعلی فرشادsays:

    سلام من خواب دیدم با خانوادم وارد یه حیاطی شدیم و یه درخت توت سیاه داشت و کلی ادم غریبه ام سر درخت ریخته بودن و توت میچیدن من دیدن شلوغه نرفتم نچیدم فقط مادرم دوتا دونه چیده بود ک وسط دوتادونه یه برگ ام اومده بود ولی من نخوردم فک کنم مادرم خورد اون رو..ممنون میشم تعبیر اینو بگین سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شادی اشاره داره

  56. samasamasays:

    سلام.من خاب دیدم توحیاط مادربزرگم یه درخت شاه توت خیلی بزرگ وسرسبزهست ولی میوه نداره.من ومادرشوهرم زیردرخت ایستاده بودیم.مادرشوهرم گفت ریشه این درخت رفته داخل فاضل آب منتظرم میوه بده ببینم میوه هاش سالمه یانه.تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین هر روز صدقه بندازین و وقتتان را به بطالت نگذرانین

  57. مرضیه ابورحیمیمرضیه ابورحیمیsays:

    سلام من در خواب دیدم که درخت توت وگیلاس باهم یک درخت هستن که درخت هم شاه توت داره هم گیلاس من از گیلاس چیدم که بخورم که یک قسمت دیگرخواب دیدم از همون درخت گیلاس توت ،توت که زمین افتاده دوباره جوانه زده رشد‌کرده و ازش چندتا توت سیاه دیگر زده از خاک بیرون و این درخت مخلوت در خانه من بود توی گلدان تو تراس میخواستم بدونم تعبیر چه میشود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگی باعث ازردگی شما شود

  58. پرستوپرستوsays:

    سلام من خواب دیدم خونه کسی ک ی مدت تو رابطه عاطفی بودیم ی درخت بزرگ و قشنگ توت قرمز هس خاهراش اصرار میکردن ک از اون توت نخورم ولی من ی مقداری خوردم و واقعا توت قرمز خوشمزه و شیرینی بود لطفا تعبیرش چی میشه؟🥺

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است گرفتاری برایتان در زندگی ایجادشود

  59. احمد کیخااحمد کیخاsays:

    با سلام من دو‌شب پشت سر هم دو تا خواب عجیب دیدم معنی خوابم برای اصلأ مشخص نیست من در شب اول خواب دیدم پدرم فوت کرده و دارن تشیع جنازش میکنن و من همش سوالم این بود که پدر من که 10سال پیش فوت کرده چطوری میشه دوباره تشیع جنازش کنن از توی منزل به قبرستان و در انگار پدرم زنده باشه و منو‌ نگاه کنه وتوی شب بعدی خواب دیدم توی منزل پدرم‌هستم و درب منزل یک درخت توت هست نصف میوه هایش سفید و نصف دیگش قرمزه مادرم به برادرم گفت درخت رو در بیار ببر توی زمین شهرک بکار من گفتم بزارید من خودم میبرمش بعد از توت های قرمز 3عدد کندم و خوردم دیدم هیچ مزه ای نداره و یک عدد سفید کندم دیدم اونم هیچ‌ مزه ای نداره توی خواب از همه سوال کردم چرا توت های این درخت مزه ندارن هیچ کس جواب نداد لطفاً برام تعبیرش کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حالت روحی و وضعیت فکری خانوادتون اشاره دارد برای پدرتون نمماز والدین بخونین و ازش بخواین براتون دعا کنن

  60. Sara mazloomiSara mazloomisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم از یک جایی شبیه موزه آمدیم بیرون جلوی در یک درخت بزرگ توت و فوق‌العاده پر بار بود حالا نمیدونم توت سیاه بود یا شاه توت خیلی آدم دورش جمع شده بودن و توت میخوردند من هم چندتا چیدم خوردم رفتم یک کاسه برداشتم داشتم ظرفم رو پر میکردم آدما بیشتر شدن توتها کم ولی من ظرفم پر شد خیلی شیرین و خوشمزه بودن حس عالی داشتم تعبیرش چی هست؟

  61. ازرمازرمsays:

    سلام،خسته نباشيد.من خواب ديدم كه با خاله و مادرم كه هردوشونم فوت كردن توباغي هستم،مادرم زياد بهم توجهي نكرد اماخالم بهم گفت خيلي وقته شاتوت نخورده اين درختي كه اينجاست ماله كيه؟منم گفتم اين درخته شوهرعمه ست ايرادي نداره ميتونين شاتوت بخورين و بعد بدون اينكه بدونم شاتوت رو كند يا نه از خواب بيدار شدم.لازم به ذكرهستش كه اين خواب رو ساعت6صبح ديدم،اياتعبيري داره؟!ممنونم

  62. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم توی خواب از درختی که نمیدونم از کجا بود توت سیاه رسیده شیرین خوردم میشه تعبیرش رو بهم بگین درضمن من دختر مجردی هستم که در شرف ازدواجم و تعبیر خوابم برام مهمه ممنون.

  63. Sanaz.behSanaz.behsays:

    سلام ....من خواب دیدم که شاخه های بلند یه درخت خیلی بزرگ توت سیاه رو میکشم پایین و دونه دونه توت سیاه میچینم و میخورم و از شیرینیش لذت میبردم

  64. زیبازیباsays:

    سلام من خواب دیدم با شوهرم میدوییم تو خیابونی بزرگ، کلا درخت شاتوت داره، یجا وایمیستیم شوهرم میگه توت بخوریم، من نگرانم دستم نرسه و نهایتا به توت به کال برسه. یه شاخه دیدم توت سیاه و درشت داشت جمع کردم تو مشتم و خوردم.

  65. مهسامهساsays:

    سلام ..من خواب درخت های شاه توت محلمونو دیدم و اندازشون اندازه ی پرتقال بود خیلی بزرگ بودن ..توی خواب خودمم از این اندازه ی بزرگشون تعجب کرده بودم ..تعبیرشو لطفا بگین

  66. ایرانمهرایرانمهرsays:

    با سلام،خواب دیدم در مراسمی داخل اداره محل کارم،رییسم به من توت سیاه تعارف کرد و من هم خوردم وشیرین بود

  67. شیماشیماsays:

    سلام .من خواب دیدم یکی از دوست های هم دانشگاهیم که اومده منزلمون(پسره) یک مشت شاه توت بهم داد گفت برای توچیدم منم خیلی خوشحال شدم چندتاشو خوردم مزش ترش بود حتی ب خودشمم دادم.ممنون میشم زود جواب بدین

  68. بهزاد بهرامیبهزاد بهرامیsays:

    سلام من خواب دیدم با مادرم داریم میریم کوه و دشت،یه جای سر سبزی بود که یهو شا توت های بزرگ و مشکی و شیرین رو دیدم که روی زمین افتاده بودن و من و مادرم ازش خوردیم. تعبیرش چیه؟

  69. زهرا احمدیزهرا احمدیsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم یه درخت بزرگ توت سیاه یا همون شاتوت وجود داره و با کسی که دوسش دارم به مقدار خیلییییییییییییییییی زیادی از اون شاتوتا میخوردیم و خیلی هم شاد بودیم جوری که صورت من شاتوتی شده بود اگر امکانش هست ممنون میشم تعبیرشو بگید بهم ممنون

  70. فائزهفائزهsays:

    سلام. مادرم خواب دید که در حیاط خانه ما درخت توت قرمز کوچکی که پربار هست وجود داره.

  71. افسانهافسانهsays:

    با سلام من خواب دیدم پدرم که سه ماهه فوت کرده، با یه دونه هندوانه و سه کیسه میوه که داخل یکیش شاه توت بود، اومد به خونه هندونه رو گزاشت تو یخچال گفت ای برای شما( منو و خواهرام) با اشاره به سه کیسه میوه گفت اینم برای منو و مامانت

  72. معصومهمعصومهsays:

    سلام من خواب دیدم یه درخت بزرگی که اصلا میوه نمیداد توت سرخ داده و یه قسمتیش به مقدار زیاد انگور سیاه و سفید که من یه دسته بزرگ انگور سیاه را چیدم از درخت دسته انگور خیلی بزرگ بود به سختی چیدم تعبیرش چیه؟

  73. ریحانهریحانهsays:

    سلام خسته نباشین ،من دیشب خواب دیدم که در خانه قدیمی که بچگیمو در آنجا بزرگ شدم و خانمان ویلایی بود با یه حیاط پر از درخت میوه که یک درخت شاتوت داشت که من خیلی دوستش داشتم و الان در واقیعت خیلی سال هست که دیگه آن خانه را نداریم و ساختمان شده ولی هنوز اون درخت شاتوت در باغچه هست ولی من خیلی سال هست که اونجا نیستیم و فروخته بودیم در‌خواب دیدم که دوباره مثل قدیم بزرگ و ویلایی هست خونمون و من خیلی خوشحالم که دوباره مثل قدیمش شده خونمون و همه درختاش سر سبز و پر میوه بود ومن با ذوق و شوق توی حیاط میکشتم و از درخت شاتوت قدیمیمون یه شاتوت سیاه و رسیده شیرین خوردم وخیلی خدا رو شکر کردم که دوباره خونمونو داریمو و همون شکلی هست و پر از میوه معنی خوابم رو می خواستم بدونم

  74. مرتضی معصومیمرتضی معصومیsays:

    سلام من خواب دیدم با شریکم تو یه مسیر در حال حرکت بودیم که یک درخت شاه توت سر راه دیدیم که کلی میوه هاش رسیده بودن و شاخه هاش پایین بودن رفتیم جلو که بکنیم بخوریم اون طرف همراهم هی شاخه هارو با ولع میکشید طرف خودش و خوشه های رسیده زیر دستش له میشدن و فقط یکی دوتا ازشون میچید و میخورد و بقیه رو نابود میکرد و منم هی شاخه ی دیگه دست نخورده رو میگرفتم و شاهتوتهای خوب و رسیده ودرشت میچیدم یکی دوتا میخوردم و دوباره طرف میومد شاخه ای که دست من بود رو با ولع میکشید سمت خودش که بچینه و چندتایی میچید و بقیه رو خراب میکردم و من دوباره میرفتم شاخه ی دیگه رو میگرفتم.. بعد مادر بزرگم که فوت کرده اومد یه چند تا از شاخه رسیده هاشو چید و بهم داد . در کل همشون خوشمزه بودن

  75. سارا هاشمیسارا هاشمیsays:

    سلام ؛ وقتتون بخیر در خانه پدری سالها قبل شاید ۱۰ سال قبل درخت شاتوت بود که بدلیل ساخت و ساز قطع شد اما حالا هر از گاهی خواب اون درخت و میبینم که میوه داده دیشب خواب دیدم توت های سیاه و بسیار رسیده داشت طوری که با لذت خاصی میچیدم و میخوردم ؛ اینکه چه مزه ای داشت ترش یا شیرین تو خاطرم نیست فقط میدونم برام خیلی لذت بخش بود ؛ میشه تعبیر کنید ؛ ممنون

  76. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقتتون بخیر پدر من خواب دیدن دیشب که دارن از روی درخت توت سیاه درشت میچینن درخت توت هم کنار رودخانه بود و اب رود خانه هم خیلی زلال و شفاف بود بعد یک خانوم اومدن توت ها رو با شاخه کندن و توت هایی که پدرم هم چیده بودن رو هم ازش گرفتن میخواستم بدونم تعبیر این خواب چی میشه

  77. fatifatisays:

    سلام مادرم خواب دیده ک خواستگار قبلی من خونه مادر بزرگم بودن (فوت کردن) مهمانی گرفته بودیم و شاه توت های خیلی شیرین و خوب و درشت سیاه مادر بزرگم خریده بود و دید کمه باز هم ی سبد سفارش داد ک در سبد دوم انگورهم بود مادر خودم هم اون هارو توی ظرف چید و به خواستگار من داد

  78. مبینامبیناsays:

    سلام من توی خواب دیدم که از یک درخت خیلی بزرگ کنار خیابون با با دوستام دو کیسه پر شاه توت جمع کردم تعبیر این خواب و میشه بگین؟

  79. فروغ غینفروغ غینsays:

    من خواب دیدم در خانه مادر بزرگم هستیم،و جشن عقد برادر قرار بود شروع بشه،البته هیچ رقص و پایکوبی وجود نداشت،و سینی های بزرگی از توت های سفید و سیاه داخل حیاط بود ولی من ازشون نخوردم

  80. نازنین اپرخیدهنازنین اپرخیدهsays:

    باسلام خواب دیدم که انگار دوست مامانم اومد میگه بغل خونه دخترم کلی درخت توت هستش و خیلی قرمز هستن من هم باهاشون میرم کلی توت میچینم طعم مزه اینکه خوردم یادم نیست یادمه دست چپم پراز توته و لباسم چون سفید بود قرمز قرمز شده و من با خنده دستم نمیرسد اخری رو بچینم رفتم خونه دخترش همراه بقیه که اونجا کلی مهمون داشت میخواست سفره بندازه اش بیاره ولی اش ندیدم

  81. ایلیا رفیعیایلیا رفیعیsays:

    سلام یکی از دوستام خواب دیده که با دوستاش رفتن بیرون یه درخت شاه توت سیاه و بزرگ دیده و مشغول خوردن شاه توت شده و در آخر خواب گربه ای بغل درخت میاد و باهاش بازی میکنه.

  82. لیلا تلیلا تsays:

    خواب دیدم دم در پدرم اینا چندتا درخت توت سیاه هست که چندتاش پخته بود وخوردم و دیدم پدرم برام مقداری ازقبل چیده و باتندی بهش گفتم شما که نمیخورید واس منم نچینید پلاسیده میشن خودم از رو درخت دوست دارم دیگه ام به درختام دست نزنید خودم زدم

  83. زهرا قزهرا قsays:

    سلام تعبیر این خواب چی میشه با دخترعموم تو حیاطشون بودیم اصرار کرد از میوه شاه توت اونها بچینم و بخورم میوه های شاه توت اندازه یک انگشت و بسیار درشت بودند ولی من میترسیدم از خوردنش چون شبیه کرم بود و برای اطمینان توت رو از وسط نصف کردم که یک کردم بزرگ اومد بیرون و با سرعت خیلی زیادی حرکت می‌کرد جوری که ما نتونستیم کرم رو بگیریم

  84. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من حوالی ساعت ۵ صبح خواب دیدم ک رفتم خونه قبلی داییم ک درخت توت داشت الان دیگ نیس درختا قط کردن ولی تو. خواب بودن و من از زمین توت سیاه جمع میکردم خیلی رسیده و ابدار و شیرین بودن اما بعضی توتا رو موش خورده بود و من داشتم با آب میشستمشون تغبیرش چیه

  85. آیلین نادریانآیلین نادریانsays:

    سلام من خواب دیدم که در خونمون به طور ناگهانی درخت توتی دراومده که اتفاقا خیلی هم بزرگه یعنی در واقعیت ما هرگز داخل حیاتمون درخت توت نداریم ولی تو خواب بود و اینکه من درست درختو ندیدم و ازش توت نچیدم و فقط یادمه که پر دستام میوه توت سیاه و رسیده و کاملا خوشمزه بود و مزش ترش نبود و زیاد هم شیرین نبود فقط خیلی مزه خوشمزه و ملسی داشت و من حسابی ازش خوردم ، و از مزه خوشمزه و خاصش خیلی راضی بودم،تعبیر خواب من چیه و باید چیکار کنم؟

  86. بذرپیشهبذرپیشهsays:

    سلام من در خواب دیدم که درخت شاتوت که در بچگی از اون خاطره داشتیم رو از ته قطع کردن و آنجا مغازه کوچکی ساخته شده ولی همچنان ته درخت همچنان در خاک هست و اون تیکه رو خراب نکردن،و من میرم به صاحب مغازه همش میگم چرت ابن درخت شاتوت رو قطع کردید این خاطرات کودکی ما بوده. ..

  87. ناهید هدایتیناهید هدایتیsays:

    سلام وقتتون بخیر من بعد نماز صبح که دوباره خوابیدم خواب دیدم رفتم تو یه خونه (تو شهر ما این خونه باغ برا یه سید بزرگوار هست که بعد از فوتش هرکسی که حاجتی داره نذر میکنه که اگه برآورده شد توی همین خونه آش بپزه) که کلید نداشتم از روی دیوار رفتم وقتی میخواستم بپرم تو حیاط درخت توت سیاهی رو دیدم که ازش هیچی نچیدم ولی تعجب کرده بودم که تو این فصل توت داره بعد رفتم تو حیاطش دیدم لباسای دوستم روی بند لباس هست که کارگر همون خونه شسته بودشون منم برشون داشتم که بیارم بدم به دوستم

  88. نسیمنسیمsays:

    سلام وقت بخیر. من خواب دیدم تو خونه همسایه‌مون که دیگه کسی اونجا زندگی نمیکنه، با دوستم توت سیاه جمع میکنیم و همزمان کمی از انها را میخوریم تعبیرش چیه؟

  89. منیرهمنیرهsays:

    من خواب دیدم با داداشم و یه شخص دیگه رفتیم از یه جایی اب بیاریم یه هرچی یادم نمیاد دقیقا ولی بالای یه بلندی یه درخت توت سفید و سیاه بود که رفتیم و شروع کردیم به خوردن .درخت تقریبا کوچیک بود توت سفیدش نرسیده بود که من اخرا چنتا توت سفیدم خوردم ولی بیشتر توت سیاه بود با داداشم میخوردیم

  90. صابر امیریصابر امیریsays:

    سلام من خواب دیدم در قبرستانی بر روی تپه ها هستم که روی زمینش توت سیاه ریخته و من در حال جمع کردن و خوردن انها هستم ممنون میشم راهنماییم کنید

  91. عسلعسلsays:

    من خواب دیدم توی مشتم پر از شاه توت یعنی جنس کف دستم گوشت نیست توت هی له میکنم ولی تازه است موهامم همینطور ولی میترسم دست بزنم که ابش نریزه رو صورتو و همه جا زمستان و برف و کسی که عاشقش بودم و نرسیدم بهش کف دستش یه مشت شاهتوت و روی دیوار کاهگلی اسم من و و یکی دیگرو نوشت به معنی خداحافظی بعد منم دارم کلی گریه میکنم

  92. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم به روستای پدرم رفتم اونجا خیلی سرسبزه یعنی تو خوابم سرسبزتراز همیشه بود نم نم باران میبارید خیلی حس خوبی داشتم حتی دیدم مامان بابام با فامیلامون تو باغ بودن نمیدونم چیکار میکردن ادامه خواابم دیدم با یکی از فامیلامون رفتم توت سیاه چیدم اون درخت توت سیاه داخل باغ خودمون نبود روبروی خونه همسایه بودیادم نیس خوردم یا نه ولی از درخت توت سیاه میچیدم یه درخت پرتوتی بود تعبیرش چی هست؟

  93. زهرازهراsays:

    خواب دیدم سوار ماشین هستیم ی شاه توت سیاه با توت های سیاه درشت براق دیدیم برای چیدنشون برگشتیم.

  94. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    سلام من درخواب دیدم که مادرم به من میوه ای میده که ظاهرش اناره ولی در داخلش تجمع توت های سیاه هست و من خوردم این میوه رو تعبیرش چی میشه چون میگن انار خوبه و توت سیاه بده

  95. ستاره...ستاره...says:

    سلام من خواب دیدم در یک باغ هستیم که برای اقوام مادری هستش. درصورتی که آن ها باغ ندارند. با جمعی از خانواده و فامیل زیر یک درخت توت سیاه نشستیم و شاد هستیم و هرکدام دانه هایی از آن میخوریم و قصد خرید توت داریم. از صاحب باغ قیمت هر کیلو توت سیاه رو پرسیدیم و بعد از او تخفیف خواستیم.

  96. SSsays:

    سلام من خواب دیدم کہ چندتا درخت توت سیاہ ھستش کہ توت ھاش خیلی درشت و شیرین ھستن من ھم کہ اونارو دیدم رفتم بالای درخت و از اون توت ھا خوردم تعبیر این خواب چیہ؟

  97. ارش موسویارش موسویsays:

    سلام خاب دیدم که در جای که هیچوقت درخت توت سیاه نبود درخت بزرگی بود پرازتوت های بزرگ سیاه ولی درخت برگ نداشت اصلا فقط پر توت سیاه بزرگ بود بدون برگ این درخت در خانه کسی بود که هیچوقت درخت نبود میشه بگید تعبیرش چیه ....

  98. محمدیمحمدیsays:

    من خواب دیدم درخت توت سیاه بود از درخت توت میچیدم و میخورم. هم توت سیاه هم قرمز تعبیرش چیست

  99. محمدیمحمدیsays:

    سلام من خواب دیدم ک زیر یه درخت توت قرمز با یکی از دوستانم نشسته بودیم من از درخت یه خرما کندم و خوردم و به دوستم هم گفتم ک از توت ها بخور تعبیرش چیه

  100. احمد رضویاناحمد رضویانsays:

    سلام من خواب دیدم از درختی توت سیاه میخوردم مزه شیرینی داشت، اما مکان درخت معلوم نبود

  101. فرناز بهزادیفرناز بهزادیsays:

    سلام خواب دیدم خونمون پر توت سیاه و توت فرنگیه یه قدری زیاد بود که نمیتونستم جمع کنم و شهد توت ها راه افتاده بود و من میخواستم شیره توت ها رو بگیرم و توت فرنگی ها رو مربا کنم

  102. رویارویاsays:

    خواب دیدم از جایی میگذشتم یک درخت توت کوتاه دیدم که توتهای درشت سیاهی داشت من ایستادم و ازش چیدم و توی دستم جمع کردم البته توی قسمتهای دیگه از خوابم داشتم سر یک میز با یک دوست وآقایی که یک کسب وکار داشت حرف میزدیم ومن یه جورایی بعضی از اشتباهاتشون رو براشون میگفتم ممنون میشم تعبیر بفرمایید سپاس

  103. پویاپویاsays:

    خواب دیدم که خونه دوست چندین سالم بودم یه درخت توت سیاه توی حیاطشون بود من هعی رد میشدم از میوه اون میخوردم

  104. راحلهراحلهsays:

    من خواب دیدم که یه درخت خیلی بزرگ توت سیاه بود که داشتم برای کسی میچیدم وبعد چون زیاد دستم نمی‌رسید درخت و تمام میدادم تعبیر این چیست

  105. محمدرضا لطفیمحمدرضا لطفیsays:

    سلام من خواب دیدم دور درختان هرس میکنم علف هی هرز آن را میزدم برای عموم بود در جایی که نمی‌شناختم یکی همان لحظه آمد گفت علف ها میخرم یا بدش به من برای شرکت خودمان بود که مجموع ی بزرگی هست من نمیشناختم ولی گفت پول ندارم و چونه میزد که شرکت زیاد بهم پول نمیده ولی بدش به من نگاه کردم دیدم جلوتر علف ها خیلی کمتر شده که خودش گفت قبلا مقداریش ما زدیم بعد مقداری جلوتر علف هرز بزرگی بود آمدم بزنم خوردم به درخت میوه که توت سیاه بود ازش کندم و مقداری خوردم و ظاهرا خیلی ها بودند آمدند و خوردند جوری که رقابت بود انگار برای کندنش تعبیرش چی میشه

  106. امیرامیرsays:

    خواب دیدم برداشت گندم با کمباین داشتم که همراه با گندمها توت سیاه و بزرگ بود که من توت‌ها رو جدا میکردم و دور میزیختم توت سیاه و بزرگ

  107. فاطمه علیزادهفاطمه علیزادهsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم در مسجد هستیم از مسجد که بیرون میاییم به باغی میرویم پر از درخت شاه توت من در حال جمع کردن شاه توت با پدرم هستم که یه خانواده از نظر من غریبه بود ولی پدرم داشت با ان ها در حال صحبت کردن بود

  108. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    سلام همسرم خواب دیده که خونه قدیمی مادربزرگش درخت توت سیاه داشته میچینده و من پشت پنجره دیدمش و میگم به منم بده من حامله ام تعبیرش چیه

  109. سمیه مسمیه مsays:

    خواب دیدم باغمون کلا شده درت شاه توت و توت سیاه که برگهاش تازه است و داره شکوفه میزنه و به قدری درخت سها و باغ سرسبز و درهم هست که نمیشد راه رفت و یکی بهم میگه درخت شاه توت بهتر و ریشه داره اما توتها خیلی ثمر ندارن و من تو ذهنم میگ پس بهتره که سال بعد کلا شاه توت بکاریم

  110. حسین نصیریحسین نصیریsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم با موتور از مسیری گذر میکردیم چشمم ب درختای خیلی بزرگه شاه توت خورد ک ب دوستم گفتم بریم شاه توت بخوریم و دستم ب شاه توتهای روی درخت خیلی راحت میرسید و خیلی شاه توتهای بزرگ وسیاهی بودن ک رودرخت میچیدم و میخوردم و ب دوستم میگفتم عجب شاه توتهای خوبیه مثل شاه توتهای خونه ی مادربزرگم خدا بیامرزه، این چ تعبیری میتونه داشته باشه؟