چگونه با تجدید عهدهایتان سالگرد ازدواجتان را جشن بگیرید؟

اینکه شما اولین، پنجمین و یا بیستمین سالگرد ازدواجتان را جشن بگیرید، مسئله مهمی نیست؛ در کل، سالگرد ازدواج، نه تنها برای شما و همسرتان، بلکه برای فرزندانتان نیز، یک ارزش احساسی و نمادین دارد. آیا هنوز عهدهایی را که با همسرتان هنگام ازدواج، بسته بودید؛ به یاد می­آورید؟ سال­هایی که کنار هم گذرانده­ اید؛ مهم نیستند؛ چیزی که مهم است؛ این است که در سالگرد­های آینده، با تجدید عهدهایی که در ازدواجتان بسته بودید، عشق و اعتمادی که به یکدیگر داشتید را ماندگار کنید.

سالگرد ازدواجتان را کنار هم جشن بگیرید.

 آیا روز عروسی شما مثل یک خاطره دور به نظر می­رسد؟ اگراینطور است؛ سالگرد بعدی ازدواج شما، زمان فوق العاده ای برای جشن گرفتن خواهد بود تا به هم نزدیکتر شوید. فاکتور تعیین کننده ازدواج پایدار، شناخت تفاوت های فردی و غلبه بر مشکلات، در کنار یکدیگر است. سالگرد ازدواجتان، فرصت بسیار مناسبی برای بازتاب فراز و نشیب های زندگیتان است و اینکه بدانید به دنبال چه چیزی در آینده خود هستید.

تعهد خود را به همسرتان مورد تأیید مجدد قرار دهید.

 هر ازدواجی آزمون های خودش را دارد. شما همسر خود را دوست دارید؛ اما، قبول کنید که همیشه او را به یک اندازه دوست نداشته اید. ازدواج موفق، گذر از جزر و مد روابط، در مسیری طولانی را شامل می­شود. تجدید عهدهایتان، دلایل عشق شما به همسرتان را نشان می­دهد و اینکه چگونه عشقتان در طول سال­های طولانی، نیرو گرفته است.

انتظاراتتان را دوباره برای یکدیگر تعریف کنید.

 سال ها بعد از ازدواج، شما درک خواهید کرد که عشق بی قید و شرط به همسرتان چه معنایی دارد. این اتفاق زمانی می افتد که تصویر گلگون اولین سال های ازدواج، در نظرتان کمرنگ شده است و عشق واقعیتان مورد آزمایش قرار گرفته است. با زندگی در کنار یکدیگر، تمام عادات و خصیصه های ذاتی همسرتان را خواهید پذیرفت. تجدید عهدهایتان در سالگرد ازدواج، به این معنی نیست که شما حتما باید به عهدهای قدیمیتان پایبند باشید؛ شما می توانید عهدهای جدیدی با همسرتان داشته باشید که در زندگی روزمره تان به عنوان زن و شوهر به کار گرفته می­شوند.  برای مثال، به یکدیگر قول دهید که برای تعطیلات آخر هفته در خانه بمانیدو در کارهایتان به یکدیگر کمک کنید.

یک مثال برای فرزندان و نوه هایتان باشید.

 بزرگترین درس های عشق و زندگی، فقط در فیلم ها نوشته نشده است. برای بسیاری زوج ها با فرزندان بزرگسال، تعریف کردن از لحظات ازدواجشان بسیار عاشقانه تر از هر فیلم دیگری است. برای فرزندان شما، هیچ چیز زیباتر از این نیست که شما و همسرتان را درحالی ببینند که قلبتان سرشار از عشق است و  دست هایتان را در هم قفل کرده اید و عشقتان را برای همدیگر بازگو می­کنید. داشتن آن ها در لحظات با ارزش سالگرد ازدواجتان، گواهی از عشق قوی و ماندگار شما و همسرتا ن است. سالگرد ازدواجتان را با تماشای عکس و فیلم عروسیتان خاص­تر کنید.

عهد و پیمان شما دلیلی برای جشن گرفتن و شکر گزاری است. شما با هر سالگرد، این فرصت را دارید که به عشق و علاقه خود به یکدیگر فکر کنید. مهم نیست که اولین، پنجمین یا بیستمین سالگرد ازدوجتان باشد، به همسر خود بگویید که هنوز قلبتان برای او می تپد.

مطالب مرتبط:

سوء مصرف مواد چه تاثیری در ازدواجتان دارد؟

چگونه در سال اول ازدواج موفق باشیم؟

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...