تعبیر خواب بیماری زکام

بسیار اتفاق می افتد که در خواب، خود یا دیگران را دچار بیماری مشاهده کنیم و پس از بیداری شدن احساس کنیم که ممکن است به زودی مشکلی برای ما به وجود آید. بیماری زکام در خواب می تواند به آشفتگی های فکری فراوان و کنترل نشده ای اشاره داشته باشد که در طول روز ها یا ماه های اخیر فکر شما را به خود مشغول داشته است. این خواب از شما می خواهد تا روند تاثیر این آشفتگی های فکری را شناخته و اجازه ندهید که در شما تداوم پیدا کرده و قدرت روانی شما را مختل کنند.

تفاوتی ندارد که در خواب، چه کسی دچار بیماری زکام شده است. تمام انسان های درون خواب، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند و تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز می گردد. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که آن ها برای شما تداعی کننده ی چه احساسات و افکاری می باشند یا فکر کردن به این اشخاص شما را به یاد کدام دوره از زندگی تان می اندازد؟ فکر کردن به این اشخاص چگونه می تواند الهام بخش و راه گشای شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

خوابی با موضوع زکام از شما می خواهد تا به دنبال راه حلی جدی برای رفع آشفتگی های فکری دوره ای باشید که در حال از بین بردن انرژی روانی شما می باشند.

اگر در خواب مشاهده کنید که فردی مرده از بیماری زکام ابراز ناراحتی می کند باید بدانید که افراد مرده زمانی که در خواب ظاهر می شوند اشاره به اعتقادات و باور های فراموش شده ی خودمان دارند که در زندگی بیداری متوجه تاثیر غیر مستقیم آن ها بر رفتار و عملکرد و تصمیمات خود نیستیم. برای این که دلیل حضور این افراد را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص شما را به یاد کدام دوره از زندگی می اندازد؟ تجربیات شما در این زمان چگونه می تواند الهام بخش شما برای رها شدن از آشفتگی های فکری در زندگی بیداری باشد؟

تعبیر خواب بیماری زکام در دیگران

بیماری زکام اشاره به مسائلی ریشه ای و کنترل نشده دارند که در طول زمان در شما تبدیل به یک عادت مخرب شده اند و نیاز مند هستید که درباره ی این مشکلات و آشفتگی های فکری با دیگران و افراد آگاه گفت و گو کنید. ممکن است احساس کنید که نیازمند به یک مشاور یا راهنمای روانی هستید تا شما را درباره ی ریشه ی به وجود آمدن این افکار منفی راهنمایی کند.

با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که در طول هفته ها یا سال های اخیر، چه مسائلی در شما احساس تنش و نگرانی ایجاد کرده اند؟ چگونه این افکار به طور روزانه  در شما اساس تنش و درگیری فکری ایجاد می کنند؟ فکر کردن به این مسائل چگونه در حال از بین بردن قدرت روانی شما می باشد؟ چگونه می توانید به طور ریشه ای با ماهیت این مسائل مقابله کرده و به شیوه ای منطقی آن ها را برطرف کنید؟

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...