تعبیر خواب روانشناسی آینه (2)

آینه در خواب می تواند در حالت ها و اشکال مختلف ساخته شود و مفاهیم بسیار متوعی را شامل شود. بسیار اهمیت دارد که در خواب خود، آینه را به چه شکل استفاده می کنید و دیدن این خواب، چه احساسی را در شما زنده می کند. اگر در خواب، از آینده برای مشاهده ی چهره ی خود استفاده کنید، نشان دهنده ی احساسی است که نسبت به خودتان دارید. چهره ی ظاهری شما نشان دهنده ی توانایی ها، قدرت ها و ضعف هایی است که در درون خود مشاهده می کنید.

آینه می تواند به قدرت روانی شما برای درک محیط اطراف و شناخت پدیده های زندگی و تاثیر پذیرفتن از حقایق زندگی اشاره داشته باشد. آینه در خواب با مفاهیمی مثل پاکی و صفا مرتبط است. زمانی که آینه در خواب شما به شکلی مثبت ظاهر شده و به شما کمک می کند، نشان دهنده ی قدرت درونی شما برای درک و دریافت از محیط اطراف می باشد. بینشی که به شما کمک می کند تا حقایق را همان گونه که هستند مشاهده کنید.

آینه

تعبیر خواب آینه ی شکسته: این خواب می تواند به ناراحتی درونی شما درباره ی خدشه ای که در بینش و دیدگاه های شما نسبت به زندگی ایجاد شده است اشاره داشته باشد. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی به وجود آمدن این احساس عدم اعتماد به نفس یا فقدان درونی را شناخته و مانع از تداوم این افکار منفی در درون خود شوید.

تعبیر خواب آینه خریدن: خرید و فروش در خواب با مفهوم اعتماد به نفس مرتبط می باشد. اگر در خواب موفق به خرید آینه شوید، نشان دهنده ی نیاز درونی شما برای کسب بینشی جدید در زندگی بیداری می باشد. ممکن است هم اکنون احساس کنید که نیاز مند ایجاد ارتباطی جدید و موثر با بخش های مختلف شخصیت خود یا محیط اطراف هستید. ارتباطی که به شما کمک می کند تا ضعف ها و نقاط قوت خود را شناخته و به گسترش مهارت ها و ویژگی های مثبت خود بپردازید.

این خواب می تواند تصویرگر نیازی باشد که در ظاهر ساده است اما برطرف کردن آن مهم می باشد که یکی از نیاز های روانی روزمره ی شما را برطرف می کند. همان طور که آینده در دنیای واقعی وسیله ای پیش پا افتاده شناخته شده و استفاده از آن بسیار روزمره شده است اما زمانی که فقدان آن ایجاد شود، می تواند مشکلات خاصی را ایجاد کند یا در برخی افراد، نوعی احساس فقدان را ایجاد کند.

تعبیر خواب آینده و شمعدان عروس: عروسی در خواب می تواند اشاره به پیوند ها و اشتراکات جدید در زندگی بیداری باشد. تفاوتی ندارد که در خواب، آینه و شمعدان چه کسی را مشاهده می کنید، هر انسانی که به هر نحوی در خواب شما ظاهر می شود، سمبل بخشی از افکار و اندیشه های خودتان می باشد. این خواب از شما می خواهد تا موقعیت های جدید پیش روی خود را شناخته و افکار خود را برای رو به رو شدن با شرایط مفید جدید، مثل موقعیت شغلی جدید یا زمینه های تحصیلی جدید یا گروه دوستان جدید آماده کنید.

دیگر مطلب های پیشنهادی توپ تاپ:

تعبیر خواب شکستن آینه شمعدان

53 نظر

  1. فرنازفرنازsays:

    سلام خواب دیدم اینه ای رو سفارش گرفتم که دورش رو رنگ کنم هنوز یکم از کارش مونده بود بردم به اون شخص نشون بدم گفت هروقت کامل شد بیار که مادرم گفت حتی اندازه هم نگرفت ببینه درسته یا نه بعد من اینه رو دستم گرفتم و برگشتم توی راه هم همه نگاهم میکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و ایامی مطلوبی در آینده تان به چشم میخورد.

  2. aasays:

    سلام خواب دیدم خونه دو تا از خاله هام تو یه کوچه اس و من به دیدن خاله بزرگتر رفتم. وقتی از خونشون بیرون اومدم چادری که در بیداری هم دارم رو سرم کردم. دسته های چادر کمی پیله خورده بود. یه دست بلوز دامن تمیز هم تنم بود. روسری هم داشتم. با خودم گفتم دیر شده، ساعت چهاره، دیگه وقت نمی کتم خونه خاله کوچکتر برم و باید برگردم خونه. وقتی کوچه خودمون رسیدم دیدم خاله ی کوچکتر یه آیینه بزرگ که قاب چوبی طلایی داشت به دیوار تکیه داده بود و پایه های آیینه هم خیلی بلند بود و به خاطر اینکه آیینه در ارتفاع بود نمیشد در آون چیزی دید. یه آیینه کوچک دستی هم آورده بود. ممنون که وقت میذارید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان‌دهنده‌ى سود مالى است

  3. صباصباsays:

    سلام خواب دیدم جلوکمدآینه داربزرگ وایسادم وخودموتوآینه نگاه میکنم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که موجب خود کم بینی یا ضعف شما در زمینه های احساسی یا مدیریتی می شوند و لازم است با این افکار منفی، به شیوه ای منطقی مبارزه کنید.

  4. فائزهفائزهsays:

    سلام خواب دیدم انگار ی کاری کرده بودم ک چن نفر دنبالم بودن قصد جونمو داشتن!از طرفی یکی از دوستام ک پن وقته ندیدمش داشت با گوشی عکس مینداخت ک اخرش فهمیدم اینه س! ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگر متاهل باشید نوید فرزند پسراست و ایینه درخواب دوست و همدم است

  5. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم مادرم ایینه و زیر ایینه ای خریداری کرده با دوتا مبل یا صندلی چوبی ک خیلی هم گران قیمت خریده بود و من ناراحت بودم از خرید انها چون اون دوسه تیکه ک ۲۲ میلیون نمیرزیدند خیلی ناراحت بودم طوری ک توی خواب خودم رو میزدم در همین حال از خواب پریدم تعبیر چیست؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی در زندگیتان است که باعث ناراحتی میشوند

  6. سمیهسمیهsays:

    سلام خواب دیدم مادرم یه ایینه تقریبا بزرگ با زیر ایینه ای دوتا صندلی چوبی خریده ۲۲ میلیون و من ناراحت از گران بودن این وسایل و خرید مادرم تا حدی ناراحت بودم ک خودمو توی خواب میزدم تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوش اقبالی به شما روی می آورد

  7. سحرسحرsays:

    سلام من یه آینه کوچیک دارم که شکسته یه تیکه از شکستگی رو انداختم دور ولی بقیه اینه رو دارم یه آینه جیبی کوچیکه ،من پریشب خواب دیدم اون آینه دستمه و یه تیکه آینه شکسته دست خواهرمه که دقیقا اندازه اون تکیه آینه ایه که آینه من نداره و انداختمش دور از خواهرم خواستم اون تیکه رو بده تا من به آینه خودم وصل کنم خواهرم هم داد و من وصل کردم به آینه خودم دقیقا اندازش بود تغییرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی با شکست هایی همراه شوید

  8. سحر رادسحر رادsays:

    با سلام. من دیشب خواب دیدم که مادرم چندتا آینه قدی بلند برام آورده که شکسته بود و من موقع جابه جا کردن آینه ها. یک تکه از آینه شکسته رفت توی انگشتم اما اصلا خون نیومد و من خودم اون تکه آینه شکسته رو از انگشتم در آوردم. میخواستم بدونم تعبیر خوابم چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن درگیری های ذهنی برای شما خواهدبود

  9. MahsaMahsasays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم که خونه ی داییم هستم و دارم توی آینه ای تمام قد به خودم نگاه می کنم.یه خورده خاک گرفته بود و تو فکر تمیز کردنش بودم. پشتش با آهنای کلفت و جوشکاری به دیوار بسته شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند است

  10. ابراهیمابراهیمsays:

    سلام. امشب 98.03.20 خواب دیدم ظاهرا دستی که دیده نمیشد تکه های شکسته یک آینه را به من نشان داد. تکه ها برنده بود و در ذهنم خطر برندگی احساس شد. سطح آینه ها برق میزد و فقط همین نور زیادی که منعکس کرد دیده شد. معامله طلا کردم. ضرری شده ام. هنوز معاملات باز است. امیدوارم با صبر بهتر شود و ضرر کمتر شود. این خواب آیا نکته ای در این باره میگوید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان اتفاقاتی موجب ناراحتیتان شود

  11. فرنازفرنازsays:

    سلام خواب آقایی رو دیدم که دوسش دارم در واقعیت ، که در حال نوازش کردن صورتش هستم ولی ایشون در حالت دراز کش دختری رو در آغوش گرفته و میگه من نامزد دارم ... من خیلی ناراحت میشم و صورتم رو درون آینه مشاهده میکنم ولی اطرافم تاریک بود و من به سختی صورتم رو میدیدم ، گویا برق رفته بود و من با نور موبایل چهره ی خود رو در آینه دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به آن شخص و حساس بودنتان است

  12. سپهر سپهریسپهر سپهریsays:

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مدیر محترم سایت.بنده دو مرتبه با فاصله زمانی مختلف خواب دیدم که خودمو دارم در آیینه نگاه میکنم و اون چیزی که آرزشو در واقعیت دارم توی آیینه میبینم.تعبیرش چی میتونه باشه؟دقیقا همون چیزی که در بیداری میخوام رو میبینم.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه ارزوها و بیانگر امید در زندگیتان است

  13. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید.خواب دیدم که یه جای عجیب بودم و پراز آینه های مسطیل متوسط که همه به ترتیب دیوار وصل بودند و برای من عجیب بود .خودمو نگاه نکردم ولی همش تو ذهنم بود یکیشو باخودم ببرم ولی چون دزدی میشد نبردم.برام خیلی خواب عجیبی بود ممنون از پاسخدهی و تعبیرهاتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده ذات وجودی انسان و اعمال خویش است

  14. MahsaMahsasays:

    سلام.خواب دیدم جلوی آینه ایستاده بودم خودمو تو اینه نگاه میکردم و خواستم ارایش چشمانمو پاک کنم که مژه هام کنده شدن و با تاسف اونو به مادرم گفتم.تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  15. میم قیمیمیم قیمیsays:

    مادرم خواب دیدن توی خونه ی جدیدی که واقعا خریدیم آینه شمعدون گذاشته بودیم و فرش قرمز پهن کرده بودم من و داشتم جارو میزدم،تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگربه وجود امدن شادکامی در زندگیتان است

  16. دلارامدلارامsays:

    سلام من خواب دیدم 3 تا آینه هست که خودم و توشون نگاه میکنم و یکم از چهره واقعی خودم توی آینه خوشگلتر نشون میداد ! ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساس شما نسبت به خودتان است

  17. آینازآینازsays:

    سلام ظهر خواب دیدم. یه مغازه ی آینه و قاب عکس فروشی اون سمت خیابونمون بود منم رفتم وارد مغازه شدم دیدم آینه های قدی همراه با قاب عکس خودتو که ابتکاری و خلاق بودند دارند میفروشن. خیلی قشنگ بود و من خوشم اومده بود. بعد دیدم عکس مامانم ک لباس عروس تنش بود رو هم زده بودند با یه آینه قدی .منم ترغیب شدم بدم عکسمو با یه دونه از اینه ها بزنن. داشتم به مامانم میگفتم بیا با هم دیگ کمک کنیم یکی از اینه و قاب و عکسا سفارش بدیم که یه پیرمرد که( در بیداری همسایمون بود و تنها زندگی میکردد و نجار بود و در حال حاضر فوت کردند )اومد بهم گفت نمیشه کاری کردی ک این قاب هایی ک من درست میکنم. بشه از روش زیاد دراورد؟(یعنی ازم یه راه حل پیشرفته میخواست که بشه یه قاب عکس رو بسازه و دیگ نخواد زحمت ساخت مجددشو بکشه)!ک با این حرفش متوجه شدم این قاب های چوبی خلاق تو مغازه ساخته ی دست همین پیرمرد همسایمونه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درک محیط و شرایطی است که در زندگیتان نشان دهنده وضعیت درونیتان است

  18. فاطمهفاطمهsays:

    باسلام خواب دیدم رفتم جلوی آینه خودمو دیدم موهامو خرگوشی بسته بودم جلوی شونه هام بود خیلی پر و خوشگل شده بودن،چهرمم همینطور میشه تعبیرشو بگین،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر احساسی باشد که شما به خودتان دارید

  19. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر مادرم چند وقت پیش خواب دیده که برادرم برای من یک آینه که جلد چرم داشته هدیه آورده ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و ایامی مطلوبی در آینده تان به چشم میخورد

  20. الالsays:

    سلام خواب دیدم در خونه یه مقدار کوچک باز بوده، و توی راه پله های هر طبقه یه آینه بزرگ هست و همه ی کارهایی که مل می کنیم توی آینه معلومه و همسایه ها می دیدن و من از اینکه مارو بدون حجاب می دیدن ترس و ناراحتی داشتم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا و تعبیر آن بازتابی از تفکرات درونی و ذهنی شما درمورد خودتان می باشد.

  21. مریم جمریم جsays:

    سلام مادرم چن وقت پیش خواب دیده که برادرم برا من یه آینه بزرگ با روکش چرم آورده ممنون میشم بگین تعبیرش چیه(ممکنه تعبیر ازدواج باشه)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات شما است و میتواند نشان دهنده نقاط ضعف شما باشد

  22. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من مدتی هست که با شوهرم قهر هستم دیشب مادرم خواب دیده است که شوهرم برای من هدیه با شخص ناشناسی فرستاده است و زیر یک پلاستیک هستش هدیه ها هم یک چادر سفید و دو جفت کفش و یک آینه فرستاده بود تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده این است که شوهر شما نسب به کاری که کرده است اظهار پشیمانی کرده است و در خواست بخشش از شما دارد

  23. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم دارم خودمو تو یه اینه بزرگ نگاه می کنم خیلی شبیه خود واقعیم نبود اونی که میدیدم بعد اینه رو یه مدلی به دیوار زده بودن که از بالا انگار داره میوفته روی سرم ولی وصل بود نمیوفتاد دو بار رفتم جلوش تا خودمو ببینم خودمو میدیدم ولی از ترس اینکه بیوفته روی سرم می رفتم کنار زود که نیوفته .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی قدرت درونی شما برای درک و دریافت از محیط اطراف می باشد

  24. ملیناملیناsays:

    سلام من چند خواب دیدم که مو هامو رنگ کرده ام و دارم تو آینه خودمو نگاه میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خود شناسی است

  25. ففsays:

    سلام من صبح تقریبابعداذان خواب دیدم درخونه همسایم باز هست وی آینه نسبتاکوچیک که دورش ازخوداینه نقش داره واز آینه های جدیده به دیوار روبرونصبه من آینه رودیدم وی خودمو توش ندیدم چون دور بودن ممنون که تعبیرشوبگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زندگی اونو با خودتون مقایسه می کنین

  26. هلیاهلیاsays:

    سلام خواب دیدم که تعداد زیادی آیینه چوبی روی تختم دیدم ولی خودمو توی آیینه ندیدم تعبیرش چیه؟(مجرد هستم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خبری غیر منتظره می شنوین که باعث خوشحالی شما میشه

  27. زهرانادریزهرانادریsays:

    سلام.مادرم خواب دیده من چادرسفید سرم بوده و یک آینه در دست داشتم.میخواستم تعبیرش رو بدونم.ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید دچار تعصب نشوید

  28. سسsays:

    سلام خواب دیدم با پسری که دوسش دارم رو به رو آیینه وایساده بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده قدرت و ضعف های شما است

  29. mmmmsays:

    سلام خواب دیدم با مادر و خواهرم تو یه شهر ضعیف و صحرایی بودیم که فقط یه جا مناسب برای خرید واسه مردم بود ، هرچی گشتم چیزیدلم نگرفت بخرم تااینکه چشمم خورد به دیواری که فقط ایینه قدش بود ، از قیمت و ظاهرش خوشم اومد و به مادرم نگاه کردم به منظور اینکه بخرم ؟؟ تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در زندگیتان سعی کنید درک بیشتر از خود شناسی و خودتان کسب کنید

  30. مریممریمsays:

    سلام ،من خواب دیدم نزدبک عید هستش ، وانگار لوازم و وسایل خونمون خیلی شیک شده، البته کشوهای کابینت های آشپزخونه بیرون بودن انگار زیاد مرتب نبود ولی وسایلش جالب و شیک بودن ، خواهرم داشت انگار دیوار راهرو جلوی در ورودی رو تزیین میکرد ، من یه آیینه رو دیواری که خواهرم انگار با یه سری پارچه های رنگی تزین کرده بود دیدم اومدم خودم رو توی آینه نگاه کنم آینه بالا بود قدم نرسید ، انگار زنجیر خشگلی حالا یادم نیست چجور بود فکر کنم آهنی بود دور آینه بود که من بهش دست زدم، ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خود شناسی است و نشان دهنده ان است که باید در زندگیتان کمی بیشتر مراقب اعمال ورفتار خوددر زندگیتان باشید

  31. ساراساراsays:

    با سلام مادر من خواب دیدن که یک آینه بزرگ تمیز و شفاف که قاب آن چوبی است روی در خانه آویزان است، ایشان میگویند من که یک دختر جوان هستم را درون آینه به شکل یک دختر بچه 5ساله دیده است تعبیر این خواب چیست؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده بینش های جدیدی است که در زندگی به دست خواهید اورد

  32. اتانازاتانازsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم در مجلس عروسی بعنوان مهمان حاضر هستم به یکباره طبق رسمی که داشتند حجم زیادی از نقل و هدایا بر سر مهمانها ریختن. و بیشترین هدیه ها نصیب من شد. بین هدایا دو ایینه کوچک جیبی بسیار زیبا حجم زیادی نقل و نبات و‌شیرینی چند تکه اسباب بازی هم وجود داشت که همه را جمع کردم و دادم به مادرم که برام نگهداری کنه. بیشتر مهمانها پسران جوان بودن.به یکباره گفتن قرار عقد خونده بشه من متوج شدم آن محل خانه خودماست و مادر بزرگ‌داماد دنبال یک شی مسی بود برای سر سفره عقد . نمیدونم عقد یا عروسی چه کسی بود اما فقط صدای کل زدن داشت اما رقص و پایکوبی نداشت. و همه بابت اینکه بیشترین هدایا نصیب من شده ناراحت بودند. تعبیر خوابم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی براتون پیش میاد اما در همین حین وضعیت تغییر می کنه و وضعیت بهتر میشه

  33. ث هث هsays:

    سلام من دانش اموز پشت کنکوری هستم مامانم خواب دیده بود یکی ازمردا فامیلمون یه بچه کوچیک وپیش اون اقاهه میخوابوند ومیگفت مواظبش باش خفه نشه پتوازروش کنارنره..خلاصه تذکرمیداد مواظبش باشه.ازونورم یکی ازخانومافامیلامون با نوه دختریش که نوش پسره خونمون بوده ولی دخترش پیشش نبود فقط نوش پیشش بود(دختراون فامیلمون میخوادطلاق بگیره بخاطر قماربازبودن شوهرش)نوه اون خانومه رو رختخوابا که روهمن میپرید و اون خانوم به نوش میگفت بیاپاین رختخواباروپهن کنم(اون اتاقم این اتاق خودمون نبود بزرگتر بود مامانمم مبگ داشتم اتاقوجمع میکردم و تودلم میگفتم کاش هفته قبل میومدن که رختخوابارو پهن کردبودم چون دیوار خونمون نم داره،درواقعیت دیواراون قسمتی که قبلارختخوابابود نم داره) مامانم گفت توم نزدیک رختخواباخواب بودی بیدارشدی بری دسشویی یه آینه قدی بزرگم کنار رختخوابابود ک پاین اینه یه چکش بزرگ بود میگ تودلم میگفتم که تو چرا این اینه رو گذاشتی کنارچکش اگه اینه بیفته میفته رو چکش و میشکن اینه دور وچارچوب نداش.گف دست زدم به اینه انگاری اینه فنر بود قابلیت انعطاف و کش اومدن داشت.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین به خوابتون نظم بدین و آرامش فکری تون رو حفظ کنین سبک عملکردتون رو تغییر بدین

  34. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم یک آینه نقره به پدرم میدهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر خودشناسی است

  35. ملیساملیساsays:

    سلام ببخشید من موهام کوتاهه خواب دیدم که موهام یکم بلند شده و داشتم تو اینه موهامو درست میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اوضاع و احوال روحیتون وضعیت خوبی پیدا می کنن

  36. مریممریمsays:

    سلام و عرض خسته نباشید من دختر مجردی هستم. تقریبا توی یک ماهه اخیر, چندین بار چهار یا پنج بار خواب دیدم دارم خودمو تو آینه نگاه میکنم. و هر دفعه هم از چهره ام و ظاهرم راض ام خودمو زیبا میبینم. ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در خودشناسی اعمال خود بیشتر دقت کنید

  37. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید . من خواب دیدم مادرم بم یه اینه داد ک این اینه دوتا اینه گرد بهم چسبیده بود و کوچیک هم بودن متوسط بود اندازشون . بعد من خواستم خودمو ببینم تو آینه ها نشد کدر بود آینه ها ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای آیندتون جدی باشین

  38. سایهسایهsays:

    باسلام خواب دیدم یه نفر یه اینه دارد که نگاه آن میکنیم و یه بچه هم می‌گفت ما هم می‌خواییم ببینیم و او آدم ناشناس اینه رو چند تکه کرد و دست من و اون بچه ها و زن ناشناس دیگه داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگران آینده هستین

  39. مژگانمژگانsays:

    سلام خواب دیدم عروسیم بود ولی لباسم سفید نبود دامنش مثل پرهای طاوس بود به داخل آیینه نگاه کردم و با خودم میگفتم من چرا آرایشم پاک شده و دیدم صورتم کک و مک داشت. مادرم آمد و می خواست یه لباس تنگ را به زور تنم کنه که من در اوردمش و نپوشیدن. تعبیرش را لطفاً بگید. مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نارضایتی شما از وضعیت موجود است

  40. رزارزاsays:

    سلام خواب دیدم همراه پدر و مادرم میرویم دنبال معشوقم که ناگهان متوجه شدم لباس خوبی نپوشیدم مشکی بود این لباس قبلا تو دانشکاه زیاد میپوشیدم و تو ایینه خودمو نگاه میکردم که چهره ام و درست کنم اما ان شخص مورد علاقه ام هم لباس مشکی داشت که قبلا با این لباس دیده بودمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پیشرفت می کند شما هم باید تغییراتی در خود ایجاد کنید

  41. مهرناز ارشادیمهرناز ارشادیsays:

    سلام خواب دیدم جلو آینه دارم ارایش میکنم و رفتم بیرون که دیدم سر از منزل دوست شوهرم در آوردم که قصد دوستی با من داشت بعد خودمم تعجب کردم چرا جلو در خونه اونام به پشت سرم نگاه کردم دیدم همون دوست شوهرم با برادرش یهو پشت سرم بودند که اونام جا خوردند و احوالپرسی کردند و منم گفتم ببخشید اشتباه اومدم بعد در طی مسیر پیامی از همسرم اومد که فقط یادمه زیاد خوشحال کننده نبود در واقعیت منو همسرم قهریم و این دوستش هم قصد ارتباط با من داشت که همسرم فهمید و با اونم قطع رابطه کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم است در خود شناسی بیشتر توجه کنید

  42. Niloofar abiNiloofar abisays:

    سلام و تبریک این روزهای نو، من دیدم دم در خونه فرش میشوریم، خانه تکانی کرده بود و فقیر بودیم دیوار خونمون از بیرون اینه نصب بود دوتا از فامیلامون که داشتن میومدن یه لحظه که چشمشون به آینه میخوره میترسن! من و مامانمم خودمون رو میبینیم میترسیم آینه همه رو به شکل شیطان نشون میده، چند روزه همش خواب های شیطانی میبینم، میدیدم عضو گروهشون شدم اولش نمیخواستم بعدش خودمم علاقه پیدا کردم! نمیدونم چه کنم دست از سرم برداره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلامو سپاس در عقاید خودتون مراقب باشین سعی کنین هر روز به تلاوت سوره ی بقره گوش بدین و حرز امام جواد همراهتون باشه

  43. الهام کاظمیالهام کاظمیsays:

    سلام من امروز صبح خواب دیدم خودم رو در آینه میبینم و اینکه تصکیر شخصی هم چند سال پیش خاستگارم بود تو آینه بود با اینکه برمیگشتم عقب و میدیدم واقعا اون وجود نداره ولی تصویرش کنار من بود و با این تفاوت که سن ایشون رو بیشتر نشون میداد و با اینکه کچل نیستن کچل نشون میداد جفتمونم مجرد هستیم در حال حاضر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ایشون فکر می کنید

  44. جواديجواديsays:

    سلام ديشب خواب ديدم دوتا آينه شبيه خورشيد به بزرگي ديوار خيلي زيبا بود دخترم تو اينه خودش رو ميديد البته من جدا شدم

  45. آهوآهوsays:

    سلام خسته نباشید،بنده خواب دیدم که پدرم عصبانی هست و آینه ی در دسشویی خونمونو شکست و از اینکه منو ناراحت کرد خوشحال بود. آینه رو در خواب ندیدم فقط پاشیده شدن خورده هاشو دیدم .مرسی

  46. روزبهروزبهsays:

    سلام امروز صبح ساعت ۶ و ۷ خواب دیدم یه موش تقریبا کرم و قهوه ای رو خوردم. بعد یک دفعه دیدم جلوی آینه ام و صورتم شبیه صورت کسیه که بیماری سختی داره. رنگم پریده بود کامل و دوسه تا حوش قرمز رو صورتم بود. تصورم در خواب این بود که کرونا گرفتم. یک دفعه از جلوی آینه دستشویی دویدم توی هال که به پدرم بگم چی شده (من متاهلم و پیش پدرم زندگی نمیکنم و تو خونه خودم بودم) که یکدفعه بیدار شدم

  47. امیر حسین مظاهریامیر حسین مظاهریsays:

    سلام خدمت استاد ارجمند درخواب دیدم که آینه ی بیضی شکلی جلوم بود که از جنس نقره نبود آینه ی معمولی بود و صورت خود را جلو بردم ولی تصویری از خودم ندیدم مجدد تلاش کردم اما تصویر خود را در آینه ندیدم که ناگهان دختری که مایل به ازدواجش هستم کنارم ظاهر شد و دست بر سرانه اش گذاشتم و محبتش را حس کردم مجدد در آینه نگاه کردم آینه صورتم را ظاهر کرد خیلی زیبا نبودم ولی عیبی هم ندیدم تشکر از لطف شما

  48. بهار احمدیبهار احمدیsays:

    سلام.خسته نباشید.خواب دیدم تو دستشویی رفتم جلوی آینش صورتمو بشورم اما قیافم یک آدم دیگه بود خوب بود اما من نبودم،اما وقتی تو آینه نگاه میکنم ترسیدمو جیغ کشیدم تا بقیه اعصای خونه خبردار کنم.و در عین حال یک کسی داشت خبری میداد که دوست نداشتم بشنوم خبر جدایی کسی و اینکه در حاا حاضر من با همسرم خیلی وقت قهریم نمیدونم تریم بخاطر کدوم بود وای نمیخواستم بشنوم.ممنون

  49. م شم شsays:

    سلام دو شب پشت سرهم خواب ديدم خودمو توي اينه نگاه ميكنم خيلي هم زيبا بودم با موهاي پرپشت و بلند

  50. نویدنویدsays:

    خواب دیدم ی آینه چوبی ک مال پسرم هستش رو باز کردم سه تا آینه کوچک در آن بود لطفا تعبیرش رو بگید

  51. رعنارعناsays:

    سلام . خواب دیدم من وخواهرم تو خونه خواستگار قبلیم هستیم .واونجا چندتا اینه کوچیک بهم چسبیده بود ‌.من یکیشونو برداشتم ویواشکی گذاشتم تو کیفم ‌.البته خواهرم بهم گفت بردار خوش یمنه

  52. بهزادبهزادsays:

    سلام خواب دیدم یک جن در بسترم هست ولی پیدا نبود فقط حسش میکردم و هر چه تلاش میکردم نمیگذاشت از جام بلند بشم .نا خوداگاه یه آینه اومد تو دستم نه خیلی بزرگ نه کوچیک وخیلی هم شفاف تمیز بود .گرفتم سمت خودم که هم اون جن ببینم چه شکلیه هم خودم را ببینم.ولی هیچ کداممون پیدا نبودیم وآینه با اینکه تمیز بود هیچ عکسی نشان نمیداد.بعد نا خود اگاه شروع کردم به خواندن دو سوره فلق و ناس

  53. ز.شز.شsays:

    سلام خواب دیدم روبه آینه م موهای سرم سیاه فرشده قشنگ بودمحوخوشگلیم بودم که ازآنطرف آینه خودمو دیدم بیرون آمدترسیدم عقب رفتم اوجلوامدهولش دادم افتادتعبیرشولطفابگیدممنون