تعبیر خواب گلابی

دیدن گلابی  در خواب چه تعبیری دارد:

دیدن گلابی در خواب یعنی غم و اندوه که همه افرادی که تعبیر خواب می کنند آن را بد دانسته و خوش یوم نمی دانند .اما در مورد گلابی چند نوع تعبیر خواب داریم .

تعبیر خواب گلابی :

اگر کسی در خواب گلابی سبز و ترش ببیند که آن را می خورد نشانه این است که در آینده نه چندان دور دچار غم می شود که اغلب دیدن گلابی  در خواب را  خوب نمی دانند اما اگر کسی گلابی شیرین و آبدار در خواب ببیند که آن را می خورد نشانه خوبی دارد که بسیار خوشی به او می رسد .اگر کسی در خواب گلابی سبز و کال را ببیند نشانه این است که دوست جدیدی پیدا می کند و این خبر خوبی می باشد چون گلابی کال مزه ندارد نه شیرین است و نه ترش پس نمی توان گفت  که غم و اندوه به او می رسد . اگر کسی در خواب گلابی زرد و شیرین ببیند ولی کمی کرم خورده  نشانه آن است که یار با وفای خود را از دست می دهد و بسیار ناراحت می شود.

گلابی رسیده و شیرین

اگر کسی در خواب ببیند که گلابی ترش را له کرده و از آن مربای گلابی درست می کند خبر خوشی به او می رسد چرا که گلابی ترش  را که نشانه غم بوده از بین برده و به جای آن گلابی شیرین بدست می اورد .  اگر کسی در خواب  باغ گلابی ببیند نشانه آن است که خداوند خیر و برکت را به او هدیه کرده است و در آینده به عیادت مریض می رود و درد و بلا از او دور می ماند .اگر کسی در خواب ببیند که شیره گلابی را می خورد نشانه آن است که ازدواج می کند و خبر خوشی به او می دهند ولی اگر کسی که در خواب لواشک و ترشی گلابی را  ببیند که مشغول خوردن آن می باشد غم بزرگی به او می رسد . اگر کسی در خواب ببیند که گلابی را در آب می شوید و از آن می خورد به روشنایی می رسد و همه مشکلات آن فرد از بین می رود .اگر هسته گلابی را در خواب ببینید در چند روز آینده اتفاقی برایتان می افتد و خبر خوشی به شما می دهند و اگر کسی درخت گلابی  را در خواب ببیند مال و ثروت بزرگی به او می رسد .

چیدن گلابی از درخت

اگر کسی در خواب ببیند که گلابی  را  از درخت می چیند و به بالا پرت می کند در حوضه کاری خود به درجات بالایی راه پیدا می کند و در کسب و کار خود موفق می شود . اگر کسی در خواب گلابی  زرد و نارنجی و شیرین  ببیند و آن را در خواب بخورد آن فرد توسط دنیای ماورا حفظ شده و صدمه ای به آن فرد نمی رسد و خداوند در همه لحظات از او محافظت می کند .

کسی که در خواب ببیند گلابی شیرین و ترش  را با هم می خورد از بیماری رها پیدا می کند و خبر خیلی خوبی را به او می دهند ولی اگر گلابی را با برگ بخورد کاملا برعکس می شود و دچار یک بیماری سخت می شود .دیدن گلابی در دریا بسیار خوب می باشد چون آب مظهر روشنایی می باشد ولی اگر آب دریا سیاه باشد و شما در آن آب مشغول خوردن گلابی می باشید خیلی خوب نیست و به شما خبر بدی می دهند .

اگر کسی در فصل تابستان و پائیز  در خواب گلابی  ببیند زیاد تعبیری ندارد ولی اگر در زمان زمستان و موقعی که برف بر زمین نشسته خواب ببیند خوب نیست و معنی غم و اندوه را دارد . کسی که در خواب کیک درست می کند و با گلابی آن را تزئین می کند به این معنی است که دچار سوء تفاهم می شود و در مورد چیزی که وجود دارد به درستی نمی تواند تصمیم بگیرد .

اگر کسی در خواب گلابی درشت و آبدار ببیند به خاطر کاری که در آینده می خواهد انجام دهد محبوبیت پیدا می کند ولی اگر گلابی کوچک باشد و طعم ترش داشته باشد به معنی این است که موقعیت کاری خوبی را از دست می دهد .

میوه گلابی

اگر کسی در خواب شکوفه های گلابی را دید بدانید که در همین نزدیکی به نیکبختی و به بزرگی می رسد ولی اگر ببینید که باد شکوفه های گلابی را به زمین می ریزد و از درخت جدا می شود معنی خوبی ندارد ولی اگر خود شما درخت گلابی را تکان دادید به این معنی است که به خوشبختی دست پیدا می کنید .

اگر کسی در خواب ببیند که از درخت گلابی  بالا می رود و از بلندی سقوط می کند و به زمین می افتد معنی آن این است که استهزا خواهید شد بالا رفتن از درخت به معنی خبر مهم می باشد و نشستن بر روی درخت یعنی افتخارات کسب خواهید کرد .

اگر در خواب ببینید که از درخت گلابی طناب آویزان کرده اید و تاب درست کرده اید و مشغول تاب بازی و تکان دادن شاخه های گلابی می باشید خبر خوشی به شما می دهند که باعث خوشبختی شما می شود یا یک کار مهم به شما پیشنهاد می دهند که باعث افتخار و سربلندی شما خواهد شد .

انداختن گلابی در آب به این معنی است که شما هدفی را دنبال می کنید که در همین نزدیکی ها به آن هدف خواهید رسید و اگر گلابی را از درخت چیدید و به بالا پرت کردید و دیگر به زمین باز نگردید بدین معنی است که شما در کارهایتان موفق خواهید شد پرت کردن گلابی به بالا یعنی غم و اندوه را از خود دور کرده اید و به کمال آرامش و شادی دست پیدا می کنید .درست کردن کمپوت گلابی به این معنی است که شما در چند روز آینده به عیادت مریض خواهید رفت اگر کمپوت را شیرین درست کنید بیمار از اقوام و دوستان دورخواهد بود اما اگر کمپوت به صورت ترش و بی مزه باشد مریض از اقوام و نزدیکان می باشد که با ناراحتی همراه می باشد .

در کتاب های تعبیر خواب حضرت یوسف هم می بینیم که حضرت یوسف نیز گلابی را به معنی غم و اندوه معنی کرده است .

دیگر مطلب های پیشنهاد شده توسط توپ تاپ:

تعبیر خواب گلابی چیدن برای زن باردار

مطالب مرتبط...

19 نظر

  1. aramaramsays:

    سلام. خواب دیدم از پشت پنجره اتاقی به درختی که در حیاط همان خانه بود نگاه می کردم. اول فکر کردم که آن درخت انبه اس. بعد متوجه شدم که درخت گلابیه. گلابی های نسبتا بزرگی داشت. چند تا از اونا رو چیده بودن و در جایی مثل طاقچه داخل دیوار گذاشته بودن. به کسی می گفتم این گلابی ها رو باید برای پدر بزرگم بفروشم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوراکی در خواب اشاره به خوراک فکری ما در زندگی بیداری دارد. این خواب از شما می خواهد تا ثروت های روانی خود را شناخته و از آن ها برای کسب مهارت های جدید در زندگی بیداری استفاده کنید.

  2. کیمیاکیمیاsays:

    سلام تو خواب ی گلابی قرمز دیدم که از وسط نصف شده بود یکی بهم تعارف کرد ی قسمتشو خوردم شیرینو خوشمزه بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به ارتباط با انسان هایی بپردازید که احساسات شما را درک کرده و به عواطف شما اهمیت می دهند.

  3. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه خونه ی بزرگ خریدیم یه بالکن خوشگل داشت توی سبد پراز میوه گلابی های رسیده و بزرگی دیدم که توجه منو جلب کرد یه پسر غریبه دزد و دیدم که از بالکن بالا میومد گلابی برداره سبد وکشیدم عقب شیشه های سرکه رو جلوش چیدم که دستش نرسه بعد همش زنگ در و میزدن یه مهمون میومد خونه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران افکار و نظرات خود را به شما تحمیل کنند.

  4. مجتبی.ممجتبی.مsays:

    سلام.خواب دیدم که ازمغازه همسایه که خیلی شلوغ بودگلابی خریدم ولی ازمقدارکه میخوام پول بدم کمی بیشتربود.گلابی هم رسیده بودولی من نخورده بودم امامیدانستم شیرینه..تعیبرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی موقعیت ها و روابط جدیدی است که موجب زنده دلی و امیدواری شما خواهد شد. این اتفاقات به خصوص زمینه های عاطفی زندگی شما را شامل می شوند.

  5. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم که توی حیاط خونه مون علاوه بر درخت های باغچه چندتا درخت دیگه هم هست و پر از شکوفه های ریز و درشت سفید وگلبهی رنگای دیگه رو یادم نیست. یکی از درختا رو گفتن اینا شکوفه درخت گلابی عه ....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مهارت هایی است که برای به دست آوردن آن ها لازم است به مطالعه ی زیادی بپردازید اما دست یابی به این مهارت ها به شما کمک می کند تا به شکل قابل توجهی به گسترش منافع شخصی خود در زندگی بپردازید.

  6. الههالههsays:

    سلام.من خواب دیدم تو آشپزخانه چندتا کیسه هست که توش بادمجان و ...توش هست که ظاهرا پدرم خریده وگذاشته. تو کیسه بادمجان ها سه چهار تاگلابی همرنگ بادمجانها بود من اولش بادیدنش تعجب کردم،انقدر رسیده بود که دستم توش مقداری فرو میرفت تو کیسه دیگه دو سه تا گلابی سبز بود که اونهاهم درشت و رسیده بودند.اونا رو هم شستم دلم میخواست ازشون بخورم ولی نمیدونم چرا گفتم شاید برای ما نباشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که برای تصمیم گیری راجع به موضوعی مهمی دچار تردید می‌شوید.

  7. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم رفتم خونه ی داییم روستا حیاطشون بزرگتر شده خیلی حوض خونشون بزرگ شده بود باهام روبوسی کرد گفت دایی 40 میلیون بدهی دارم به خاطر برق ناراحت بود ظرفای خونشون و با دختر خالم بردیم کنار حوض شستیم بعدش به باغ گلابی توی حیاط خیره شده بودم وبه بالای درخت گلابی نگاه میکردم پرااز گلابی بود ولی کال بود یه دونه طالبی رسیده از درخت افتاد روزمین کاملا پاره شد یه پرنده زیبا نشست روش میخورد بعدش برای زن داییم یه غذایی درست میکردم مثل خمیر بود که لابه لاش با قاشق روغن میریختم در یخچال و باز کردم یه شیرینی باسلوق خوردم تو خواب ناراحت بودم که بدهی دارن ولی باورم نمیشد بعدش بهم خبر دادن یکی بیرون برام بسته آورده باخوشحالی دویدم رفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در آینده کاری انجام دهید که موجب ناراحتی و پریشانی خاطرتان شود.

  8. معصومهمعصومهsays:

    من درخواب دیدم که درختی بزرگ گلابی هست ومن تلاش میکنم برای چیدن انها یه دفعه دیدم که شاخه ای پایین است وگلابی های درشت ورسیده زیادداره وبه رنگ زرد ومن اونهارومی چیدم ازدرخت وقتی میچیدم لابه لاش میوه گلاس وزرد الو هم بود من اونارم میچیدم وبارضایت میچیدم وقتی اون شاخه رو چیدم وسرمو بالا کردم دیدم بقیه درخت هیچ میوه ای نداره وفقط همون یه شاخه سبزه وبقیه درخت خشک شده.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  9. G.yaghootiG.yaghootisays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم گلابی زرد و رسیده که خیلی شیرین بود از یه درختی چیدم و مشغول خوردنش بودم..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده شیرین کامی در زندگیتان است

  10. سمانهسمانهsays:

    سلام بنده مدتها پیش دیده بودم که یک پلاستیک انجیر توی خونمون پیشه من هست و البته انجیر های سیاه بودن.خلاصه یه گلابی رو یه لحظه دیدم که توی دستم دارم و اون گلابی یه قسمتش رنگه زرد یا سبز کمرنگ بود و قسمت دیگش بنفش بود یعنی دورنگی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دوستان جدیدی در زندگی پیدا کنید

  11. سانیسانیsays:

    سلام خسته نباشید مادرم خواب دیده منو مادرم دریک خیابان هستیم که پر از درخت که انگار تازه کاشته شده وبرگ هاش کمه ودرخت سیب وگلابی هستن مادرم میگه انگار خیابان پر از آرامش بود بعد مادرم میگه رفتن از بالای نردبان یک گلابی که با نخ آویزون کرده بود به درخت کندم دادم به تو وگفتم بریم نون بگیرم بخور

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، در هر حال این رویا را نیک بپندارید و از آن به عنوان اتفاقات مطلوب و یا شادی بخش در ادامه ی زندگی یاد کنید.

  12. میم قیمیمیم قیمیsays:

    دیشب خواب دیدم کسی بهم گلابی داد و با چاقو چند قسمتش کردم. تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      دیدن گلابی در خواب یعنی غم و اندوه که همه افرادی که تعبیر خواب می کنند آن را بد دانسته و خوش یوم نمی دانند

  13. عاطفهعاطفهsays:

    سلام خدمت شما .من چندروز پیش خواب دیدم دوتا گلابی بزرگ خوشرنگ توی کیسه بود ميخواستم یکی از گلابی ها از دیگری رسیده تر و بزرگتر بود و بخرم ولی چون گران نبود نخریدم تعبیر خواب من چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار خوشایندی را دریافت کنید

  14. موناموناsays:

    سلام. من تو خواب رفتم به یک مغازه میوه خواستم فروشنده یک خربزه بهم داد من گذاشتمش زمین گفتم از اون گلابی ها بهم بده گفتن اون که گلابی نیست بهم گفتن تو از دور داری به شگل گلابی میبینیش رفتم جلوتر خوب نگاه کردم دیدم سیب های زرد کوچیکه.دوباره گفتم همون خربوزه رو بدین که دیدم نیست بردنش اونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دوستان جدیدی را پیدا کنید که روزهای ناراحت کننده را نیز باهم تجربه خواهید کرد

  15. تعبیرتعبیرsays:

    سلام خسته نباشید...خواب دیدم مادر خواستگاری که جواب رد بهش دادم برام یه سبد میوه از باغ پسرش جمع میکرد و بین همه میوه هاش برام گلابی که از وسط نصف شده بود و از درخت میچید جلب توجه کرد و بهم تعارف کرد و برداشتم...

  16. ساراساراsays:

    با سلام و عرض ادب. تو خواب ديدم از درختي پربار گلابي ميچينم كه گلابي هاي روي درخت گويا همگي از وسط دو نيم شده بودند با وجودي كه از ديدن گلابي هاي نصفه روي درخت پر از سوال بودم از چيدنشون احساس رضايت داشتم خوشحال بودم چون گلابي ها در حالي كه زيبا و رسيده بودند هيچ خرابي و يا لكه اي نداشتن.

  17. نگارنگارsays:

    با سلام خواب دیدم که با حرص و ولع داخل آشپزخونه از سبد سیب زمینی و پیاز سیب و گلابی میخوردم سعی میکردم گلابی ها رو قایم کنم که کسی نتونه ازشون بخوره و فقط یه دونه به مادر بزرگم دادم،گلابی ها کوچیک ولی شیرین بودن

  18. شیداشیداsays:

    سلام خداقوت ببخشید من خواب دیدم تو حیاط قدیمی مون یه درخت گلابی سر سبز با گلابی دیدم چند تا گلابی چیدم یکیش خوردم سبز بود مزه اش بد بود اونو کامل نخوردم یکی دیگه چیدم زرد بود و لک داشت مزه ی اونم بد بود

  19. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    سلام در خواب دیدم که زمستان هست و دو درخت گلابی زیر شکوفه هستند هر چه به باغ می نگریستم درخت سبز دیگری نبود