تعبیر خواب فال تاروت

کارت های تاروت، یکی از قدیمی ترین روش های گرفتن فال و بازی با ورق در طول تاریخ هستند. این کارت ها، بار ها توسط تصویرگران مختلف بازسازی شده اند و کاربرد ها و مفاهیم متنوعی یافته اند. امروزه از این کارت ها برای فال گیری و طالع بینی استفاده می شود و تصاویر پر رمز و راز ورق های آن، مفاهیم وسیعی درباره ی چرخه های زندگی و قوانین جهان به دست می دهند.

این خواب می تواند به دیدگاه های شما درباره ی تقدیر و آن چه که خارج از اراده ی انسان رخ داده و زندگی او را کنترل می کند اشاره داشته باشد. اگر در خواب خود، با فهمیدن تقدیری که بر اساس کارت های تاروت به دست آمده است دچار ناراحتی و افسردگی شوید، این خواب نشان دهنده ی انسانی است که از تلاش و کوشش برای آینده دچار ترس و ناامیدی شده است و احساس می کند که لازم است توقف کرده و وقوع اتفاقات را مشاهده کند. این خواب از شما می خواهد تا تداوم این ترس هیجانی و غیر منطقی را در خود شناسایی کرده و اجازه ندهید که بیش از این در شما ریشه کند.

شما در گرو تصمیمات و تلاش خود هستید. چرخه های تکرار شونده، مثل تولد و زندگی و مرگ، روز و شب، هفته ها و دوازده ماه سال، اعداد و حروف الفبا، برای همگان یکسان هستند. این تصمیمات و دیدگاه ها و تلاش فردی ماست که ما را در مسیر های مختلف قرار داده و اتفاقات مختلفی را برای ما رقم خواهد شد.

تعبیر خواب فال تاروت گرفتن

همچنین دیدن هر یک از کارت های تاروت می تواند دارای معنا و مفهوم خاصی باشد. اما این خواب نشان دهنده ی اتفاقی نیست که در آینده رخ می دهد بلکه به شما می گوید که در حال حاضر چه احساس یا عقیده ای دارید و تحت تاثیر چه ترس هایی هستید. یکی از رایج ترین کارت ها، کارت صبر یا به دار آویخته است. دیدن این کارت در خواب، می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که، توسط ترس های درونی خود متوقف شده اید. شما خود را به یک صبر خودخواسته دعوت کرده اید که برای شما نگرانی هایی را ایجاد کرده است. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که صبر و ترس، شما را فرسوده و اندوهگین سازد.

تعبیر خواب فال تاروت گرفتن: اگر در خواب احساس کنید که در حال گرفتن فال تاروت هستید، باید بدانید که شما هم اکنون، از اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، دچار ترس و وحشت شده اید. این خواب از شما می خواهد تا افکاری که باعث می شود تا ترس در شما قدرت بگیرد را شناسایی کرده و به شیوه ای منطقی با آن ها رو به رو شوید. در واقع اجازه ندهید که ترس های کنترل نشده، قدرت شما را سلب کرده و شما را مطیع تقدیر سازد.

تفاوتی ندارد که در خواب خود، در حال گرفتن فال برای چه کسی هستید. تمام انسان های درون خواب، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب درک کنید، توجه داشته باشید که دیدن این افراد، چه احساس یا فکر یا خاطره ای را در شما زنده می کند؟

گردآورنده : توپ تاپ

5 نظر

  1. رویارویاsays:

    با سلام وقت بخیر.ممنون از تعبیر خواب ها در خواب دیدم همراه یکی از اقوام که زن بود به یک واحد اپارتمان وارد شدیم.یه اپارتمان سه خوابه با دو حال پذیرایی و نشیمن وسیع که چهار چوب دربها رنگ طلایی بود.کارتهایی را اوردند که پشتش سفید بود و بزرگتر از کارتهای معمول تاروت بودو به هر کدام یکی دادند.ولی ندانستم روی کارت چه بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می توان به کسب اعتماد بنفس و موفقیت اشاره کرد که برای بیننده خواب رخ می دهد.

  2. رویارویاsays:

    با سلام و وقت بخیر - در خواب دیدم با خواهر و خواهر زادم وارد یه مغازه ی عتیقه فروشی که جنسهای دست ساز مثل عصا و انگشتر و کیف میفروخت رفته ایم - قیمتهاش خیلی خیلی منصفانه بود - و من مخفیانه از وسایل مغازه فیلم برداری میکردم و بعدبیرون رفتیم - صاحب مغازه دو زن میانسال بودند که از مغازه به خانه شان راه داشت و اشپز خانه دیده میشد که داشتند اشپزی میکردنداز بیرون مغازه میدیدیم - بعد فهمیدیم فال هم میگیرند دوباره داخل مغازه شدیم و به من گفت هر چی من میگم و تکرار کن و نیت کن -من چیزی که گفت و ناقص گفتم و شروع کرد به فالگیری اول برام کارت ده جام اومد بعد کارت های دیگر چیزی اومد که اصلا تئ تاروت نبود- یه کارت سیاه با عکس نامفهوم که میگفت کارت لیلی و مجنون-با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا نشان می دهد که برخی از رویدادهای در زندگی بیداری شما خارج از کنترلتان رخ خواهد داد.

  3. ....says:

    سلام من دیشب خواب دیدم که فال تاروت گرفتم که اندازه اش مثل برگه اچار بود حدودا چند هزار تا برگه بود من نیت کردم به مشکلم یکی کشیدم بیرون فکر کنم خیر بود تعبیرش چیه ممنون میشم جواب بدین

  4. نگار نیکنگار نیکsays:

    سلام من خواب دیدم تلفنی یکی برام فال تاروت میگیره و خیلی سریع همه چیز و گفتن بدون این ک من بهشون چیزی بگم حتی اسممو حرفای خوبی میزد و خیلی تاکید داشت من دختر خوشگلی هستم تعبیر این خواب چیه اگ جواب بدید ممنون میشم.

  5. hamideh.thamideh.tsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم ی خونه ای ک همه فال تاروت میگرفتن اما من نخواستم ی خانومی اومد جلو گفت بزار ی تیکه از فالت و بگم .ب من گفت عید سال آینده از همسرت جدا میشی و برات جدایی افتاده من تو خواب خیلی پریشون‌بوذم مدام دنبال این بودم ک بگم ن این فال پرست نیست